Auteur Topic: Alles uit de doeken!  (gelezen 31777 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #100 Gepost op: 18-05-2013, 15:02:14 »
Ja K@ren en mollenvanger waren er van overtuigd dat jij degene was die was geswitched. Dus ik wist niet zo goed wie te vertrouwen, hoewel mollenvanger uiteindelijk het wel duidelijk was.
Je maakte het me idd ontzettend moeilijk, maar ik moest wel voor Swifty en Daisy kiezen om revanche te nemen en ik moest wel alles blijven ontkennen om ook te verhullen dat Swifty later bij mij Daisy en LdH hoorde :P Maar t feit dat jij aan KD twijfelde was prima natuurlijk  ;D
« Laatst bewerkt op: 18-05-2013, 15:03:58 door mollenvanger22 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #101 Gepost op: 18-05-2013, 15:06:16 »
Gelukkig duurde de twijfel niet heel erg lang :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #102 Gepost op: 18-05-2013, 15:09:01 »
Vieffan zegt dat ze van Elise hoorde dat zij wist welk land zij had en dat ze dat haar niet had verteld.

Ja, maar Elise wist het niet van haar en ook niet van KD.. Dus toen heeft zij een verband tussen jou en KD. gelegd en jullie beiden niet meer voor 100% vertrouwd, wat ze bij jou toch al niet deed, maar ik zie hier wel het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap  ::vergroot::

Het gevolg voor jou was dat ze jou nog liever eruit wilde hebben dan voorheen en zo de kans greep bij BB!

De conclusie die Daisy trekt is dat wanneer jij Elise niet had benaderd om Vieffan te redden, dan was Vieffan niet achterdochtig naar KD. geworden (waarmee jij dus ook het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap hebt veroorzaakt  ::) )en was de kans groter geweest dat ze met KD. mee had gedaan en ook op Daisy en Swifty had gestemd, waardoor jij niet zo in gevaar was gekomen.

Hierbij heeft Daisy meegenomen dat alle afvallers en omstandigheden dan wel hetzelfde zouden zijn en dus bijvoorbeeld Vieffan dan niet bij het songfestival was afgevallen. ::vergroot::
Ananas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #103 Gepost op: 18-05-2013, 15:09:19 »
Gelukkig duurde de twijfel niet heel erg lang :)
Haha ja, ook in latere gesprekken bleef je zeggen/denken dat ik het was (maar ik kon het niet verklappen natuurlijk). Trouwens later in dat gesprek vroeg je me nog op je te stemmen in de populariteitspoll en ik had zoiets van, de volgende keer zou ik het waarschijnlijk wel doen, maar op dat moment ff niet natuurlijk  ;D Wat was er nou van waar dat KD Fabiann beschuldigde? Was dat gelogen?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #104 Gepost op: 18-05-2013, 15:17:27 »
Ja, maar Elise wist het niet van haar en ook niet van KD.. Dus toen heeft zij een verband tussen jou en KD. gelegd en jullie beiden niet meer voor 100% vertrouwd, wat ze bij jou toch al niet deed, maar ik zie hier wel het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap  ::vergroot::

Het gevolg voor jou was dat ze jou nog liever eruit wilde hebben dan voorheen en zo de kans greep bij BB!

De conclusie die Daisy trekt is dat wanneer jij Elise niet had benaderd om Vieffan te redden, dan was Vieffan niet achterdochtig naar KD. geworden (waarmee jij dus ook het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap hebt veroorzaakt  ::) )en was de kans groter geweest dat ze met KD. mee had gedaan en ook op Daisy en Swifty had gestemd, waardoor jij niet zo in gevaar was gekomen.

Hierbij heeft Daisy meegenomen dat alle afvallers en omstandigheden dan wel hetzelfde zouden zijn en dus bijvoorbeeld Vieffan dan niet bij het songfestival was afgevallen. ::vergroot::
oftewel: Goed bedoelde actie van mij, alleen Vieffan zag dat niet en wou me opeens weg hebben :P.

Haha ja, ook in latere gesprekken bleef je zeggen/denken dat ik het was (maar ik kon het niet verklappen natuurlijk). Trouwens later in dat gesprek vroeg je me nog op je te stemmen in de populariteitspoll en ik had zoiets van, de volgende keer zou ik het waarschijnlijk wel doen, maar op dat moment ff niet natuurlijk  ;D Wat was er nou van waar dat KD Fabiann beschuldigde? Was dat gelogen?
oh vast wel, iedereen beschuldigde iedereen, daarom was het ook even verwarrend.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #105 Gepost op: 18-05-2013, 15:21:09 »
oh vast wel, iedereen beschuldigde iedereen, daarom was het ook even verwarrend.
Oftewel, Niek kom er maar voor een laatste keer mee in, dat was was een gevalletje van: CHAOS EVERYWHERE!! :P

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #106 Gepost op: 18-05-2013, 15:21:44 »
oftewel: Goed bedoelde actie van mij, alleen Vieffan zag dat niet en wou me opeens weg hebben :P.

Inderdaad en om het even zwart wit te stellen werd ze daardoor paranoïde en vertrouwde ze zelfs haar maatje KD. niet meer.. waar ze wat dat betreft wel een punt mee had, want hij heeft het jou verteld voor zover de topic dat laat blijken tenminste.. #ZAP!isechtvanllemarktenthuis
Ananas

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #107 Gepost op: 18-05-2013, 15:24:23 »
Inderdaad en om het even zwart wit te stellen werd ze daardoor paranoïde en vertrouwde ze zelfs haar maatje KD. niet meer.. waar ze wat dat betreft wel een punt mee had, want hij heeft het jou verteld voor zover de topic dat laat blijken tenminste.. #ZAP!isechtvanllemarktenthuis
Ja maar ik wist iedereen's land. En dat KD het doorvertelde was ook weer een goeie actie van hem voor haar, want anders had ik Vieffan lager gezet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #108 Gepost op: 18-05-2013, 16:49:15 »
oh vast wel, iedereen beschuldigde iedereen, daarom was het ook even verwarrend.
ik had zo graag toen even meegegluurd bij jullie allemaal he ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #109 Gepost op: 18-05-2013, 16:50:59 »
Ja maar ik wist iedereen's land. En dat KD het doorvertelde was ook weer een goeie actie van hem voor haar, want anders had ik Vieffan lager gezet.
nja maar ze was toch nooit onder Ycaris geeindigd, zo slecht als dat was....  ::)

Kan iemand Ycaris hier ff heenschoppen  trouwens? Wil haar verhaal ook graag horen :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #110 Gepost op: 18-05-2013, 17:40:03 »
ik had zo graag toen even meegegluurd bij jullie allemaal he ;D

Okee, omdat het zo leuk is nog een paar PMs... ;D Gesprek met D*N:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Gesprek met Fabiann:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #111 Gepost op: 18-05-2013, 18:10:38 »
Heeft uiteindelijk ene Elise er dus voor gezorgd dat ik uit het spel lag.  >:(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #112 Gepost op: 18-05-2013, 18:38:16 »
;D

Dankjewel voor het delen KD! ::bravo::

en volgens mij waren wij er vrij snel uit dat D*n waarschijnlijk toch populair genoeg zou zijn, en dat een exit van K@ren ook goed was.
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #113 Gepost op: 18-05-2013, 18:51:12 »

en volgens mij waren wij er vrij snel uit dat D*n waarschijnlijk toch populair genoeg zou zijn, en dat een exit van K@ren ook goed was.

 ::ohno::

Daarna werd t weer een lastig verhaal. Ik zat heel erg te hopen dat KD niet ging afvallen. Want als ik tegen KD in de mp zou moeten staan, zag ik mezelf ook behoorlijk kansloos.  ;D Ook één van de redenen dat Fabiann koos voor Swifty en Daisy bij BB USA.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #114 Gepost op: 18-05-2013, 19:03:26 »
Ik heb werkelijk geen idee meer wie met wie een complot had.


Ben te dom voor dit soort spelletjes :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #115 Gepost op: 18-05-2013, 19:09:17 »
Ik met D*n en Fabiann

Daisy met Ldh, Mollenvanger en Swifty

Swifty met mr.Brain

KD met Vieffan

Swifty met Schulz en Ycaris

Ycaris, Schulz, D*n en ik

Mollenvanger, mrBrain, Ycaris, Bjorrn en Mijdrechtse Mol

en D*n met iedereen  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #116 Gepost op: 18-05-2013, 19:18:03 »
Grappig dat D*N aangeeft mij aan te willen pakken terwijl de reden van mijn switch juist was degenen die mij in TBL weg wilden werken wreken, waaronder D*N dus aan te pakken ;)  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-05-2013, 19:39:19 door mollenvanger22 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #117 Gepost op: 18-05-2013, 20:16:53 »
Ja, maar Elise wist het niet van haar en ook niet van KD.. Dus toen heeft zij een verband tussen jou en KD. gelegd en jullie beiden niet meer voor 100% vertrouwd, wat ze bij jou toch al niet deed, maar ik zie hier wel het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap  ::vergroot::

Het gevolg voor jou was dat ze jou nog liever eruit wilde hebben dan voorheen en zo de kans greep bij BB!

De conclusie die Daisy trekt is dat wanneer jij Elise niet had benaderd om Vieffan te redden, dan was Vieffan niet achterdochtig naar KD. geworden (waarmee jij dus ook het eerste scheurtje in het Kieffan-partnerschap hebt veroorzaakt  ::) )en was de kans groter geweest dat ze met KD. mee had gedaan en ook op Daisy en Swifty had gestemd, waardoor jij niet zo in gevaar was gekomen.

Hierbij heeft Daisy meegenomen dat alle afvallers en omstandigheden dan wel hetzelfde zouden zijn en dus bijvoorbeeld Vieffan dan niet bij het songfestival was afgevallen. ::vergroot::

Ik moest de tekst 3x lezen, maar zo klopt het wel. ::rofl::  ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #118 Gepost op: 18-05-2013, 20:30:38 »
Trouwens, het vertellen van KD. aan D*N welk land is was was op zich op dat moment positief voor mij, maar toen begon ik te vrezen voor de toekomst :P.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #119 Gepost op: 19-05-2013, 10:56:58 »
Grappig dat D*N aangeeft mij aan te willen pakken terwijl de reden van mijn switch juist was degenen die mij in TBL weg wilden werken wreken, waaronder D*N dus aan te pakken ;)  ::rofl::
Ja ik was heel eerlijk, ik had ook met jorg samen gereisd de aflevering ervoor en ik had met bjorrn contact, met jouw verder niet. Dus ik gaf gewoon toe dat ik op jou had gestemd. In tegenstelling tot ::)

Trouwens, het vertellen van KD. aan D*N welk land is was was op zich op dat moment positief voor mij, maar toen begon ik te vrezen voor de toekomst :P.

Zolang Swifty, Daisy en Mollenvanger erin zaten was jou toekomst top hoor. En aangezien die er nog wel even in zouden zitten was dat dus geen probleem.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human