Auteur Topic: Alles uit de doeken!  (gelezen 31916 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #40 Gepost op: 16-05-2013, 19:40:21 »
zooo die schulz en ycaris zijn me hier toch onbetrouwbaar geweest ::). En ik voelde me nog wel schuldig dat ik ook alweer een complot met kd was begonnen :-\\.

En natuurlijk mollenvangert die snel een printscreen vervalst maar niet zo heel snel is en ik hem door heb maar toch blijft beweren dat ie niet op mij heeft gestemd ook al zei ik dat ik het niet erg vond ::). Juist toen ie het niet toegaf vond ik het wel erg ::hypocriet::.


Maar wie begon er te zeggen dat mij wegstemmen wel heel dom zou zijn..

En ik ga natuurlijk niet in mijn kaarten laten kijken, tuurlijk geef ik niet toe dat ik dat ding vervalst had. Dat jouw vermoeden klopte ga ik niet toegeven, want je had genoeg vriendjes die het me lastig zouden kunnen maken. Op dat moment genoot ik er gewoon van het feit dat de 2 maatjes K@ren en D*N tegen elkaar stonden, wat niemand had verwacht. Hadden jullie mij bij TBL niet weggestemd (terwijl jullie inactieve maatje erin wilden houden) had ik bij BBUK misschien met jullie meegegaan (maar toen kwamen Daisy en Swifty met de kans om wraak te nemen voor mij  >:D)
« Laatst bewerkt op: 16-05-2013, 19:42:09 door mollenvanger22 »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #41 Gepost op: 16-05-2013, 19:43:14 »
En dan te bedenken dat ik jou nog uit die Boardroom probeerde te redden.  ;D

Terwijl Schulz juist mij wou redden daar!

Oh die Boardroom, wat een programma was dat toch, The Apprentice ;D

overigens ben ik daar de hele tijd volkomen eerlijk geweest, heb ik echt heel veel tijd en moeite gestoken in het beantwoorden van de vragen, en ik was echt verbaasd dat K@ren eerst mocht gaan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #42 Gepost op: 16-05-2013, 19:44:24 »
Goeie tactiek. Ik vertrouw jou dus nu ook nooit meer.


En dan te bedenken dat ik jou nog uit die Boardroom probeerde te redden.  ;D
tja, gelijk heb je  ::jaja::. Je was collateral damage omdat je met D*N was. :-[
« Laatst bewerkt op: 16-05-2013, 19:51:10 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #43 Gepost op: 16-05-2013, 19:47:39 »
Terwijl Schulz juist mij wou redden daar!

Oh die Boardroom, wat een programma was dat toch, The Apprentice ;D

overigens ben ik daar de hele tijd volkomen eerlijk geweest, heb ik echt heel veel tijd en moeite gestoken in het beantwoorden van de vragen, en ik was echt verbaasd dat K@ren eerst mocht gaan.

Ik vond het volstrekt logisch.  ;D Ik hoopte ook echt dat je mij zou meenemen in de Boardroom, want dat zou aantonen, dat je een persoonlijke keuze maakte ipv een zakelijke. Daar kon ik dan weer op mooi inspelen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #44 Gepost op: 16-05-2013, 19:55:10 »
Nja, ik maakte een grote fout door in eerste instantie te zeggen dat we als groep ons best hadden gedaan, was natuurlijk een inkopper om dan de leider verantwoordelijk te houden.

En ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Mijdrechtse Mol mee te nemen. En de anderen verdienden de boardroom niet vond ik. (Sorry Mijdrechtse Mol, je was enthousiast genoeg maar je had minder bijgedragen dan de rest, daarom was jij het enige alternatief)
En ja, het was een kans om van je af te komen K@ren, als sterke speelster ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #45 Gepost op: 16-05-2013, 20:05:40 »
Hoge bomen vangen veel wind. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #46 Gepost op: 16-05-2013, 20:07:37 »
Oh en was het nu echt niet duidelijk dat ons complot sinds The Farm/BB-UK uit vier personen bestond?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.  ::jaja::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #47 Gepost op: 16-05-2013, 20:16:03 »
Ik vind de namen van degenen die een extraatje lootje van mij in de schaal hebben gedaan, allemaal begrijpelijk op twee na:

-Mijdrechtse Mol: Jij kleine verrader!
-Bjorrn: 'Ik zal je helpen met het Duel in The Farm, Bjorrn.' 'Dank je wel, K@ren! BAM! Mes in je rug'  :\'(


Gelukkig kom ik jullie weer tegen in Gizeh!  ::zwaai::

Ja, ik dacht op dat moment ook dat jij KD had geinformeerd over de opdracht en mij dus veraden had.
En gelukkig ben je geen kandidaat in Gizeh  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #48 Gepost op: 16-05-2013, 20:18:49 »
En hopelijk ben ik nu niet heel vervelend, maar ik ben wel erg benieuwd naar de motivaties van de jury bij The Bachelor. Zijn die er?  ::nieuwsgierig:: Ik heb zo lopen stoeien met die brief, het feit dat ik daar won, maakte m'n nipte nederlaag bij Project Runway in één keer goed!
Helemaal niet vervelend. Ik was het namelijk vergeten, bedankt om me er aan te herinneren!

Hier zijn alsnog de commentaren van de juryleden op de liefdesbrieven, waarbij sommigen ook nog K@ren's brief mee gejureerd hebben:
1. K@ren : Geweldig en grappig hoe ZAP! erin verwerkt is   ::bravo::

2. KD. :  Ik hou van rijm! ::love:: Grappig eind, maar niet heel romantisch.

3. Daisy : :) Mooi,romantisch, maar beetje gewoontjes

4. Fabiann : Fijn mysterieus , maar ook een beetje eng en over the top (rozenblaadjes) ::roos::
Hier is de top 3:
Top 3. Complimenten, ik vond ze heel mooi!
- Fabiann: mooi geschreven. Heel zoet en wanhopig. Ik snap alleen het stukje met de boerderij niet helemaal. Ik vind het een mooie schrijfstijl met die lange zinnen, past goed bij de opdracht.
- Daisy: mooie ode, mooi ontwikkeling. Leuk geschreven. Het mist af en toe wel wat originaliteit met beschrijvingen, maar dat is niet heel erg.
- KD: ook leuk gedaan,  maar ik vind het net iets minder wanhopig en verliefd dan Fabiann en Daisy. Ik vind het een leuke manier van presenteren, maar ik vind de tweede alinea iets minder geslaagd door iets te veel herhaling.

Dag Robbie,

De bacheloruitslag:

Ik zou het liefst met K@ren op date willen. Zij vertelt haar verhaal van het moment dat we elkaar ontmoet hebben tot nu en vertelt daarbij haar eigen beleving en laat blijken dat ze veel oog voor mij heeft (zowel qua uiterlijk als qua gedrag (dat laatste laat verder niemand blijken)) en veel van mij weet.

Mocht dit onmogelijk zijn dan wil ik graag met KD. op date. We kennen elkaar al zo lang maar dan op afstand. Dit was altijd zo gezellig dat ik hem zeker nu naar dit Shakespearegedicht graag beter wil leren kennen. Door het gedicht krijg ik de indruk dat hij romantisch en loyaal is door de keus voor Shakespeare.

Wanneer dat ook niet kan, dan ga ik met Daisy op date. Ze is al helemaal weg van mij en weet dat de liefde in kleine dingen zit. Het gevoel van jezelf zijn is cruciaal, maar heb ik dat ook?!

Fabiann, je hebt gegokt en verloren. Je brief laat blijken dat je er ook in slechte tijden altijd voor me zal zijn en dat je een prachtige, gevoelige brief kan schrijven. Ik HOOP echter dat slechte tijden ons bespaard blijven. Je bent een top gozer en zal zeker iemand anders erg gelukkig maken ::ok::

 ::joehoe::
Ik moet wegens weinig tijd even snel jureren hiervoor, dus helaas nauwelijks een motivatie opgeschreven, maar hierbij:

3e plek; KD., ik ben niet zo van de sinterklaasrijmpjes ;D

2e plek; Fabiann, mooi geschreven, blijkbaar zijn toch niet alleen getallen jouw ding maar woorden ook? Het naamdicht-dingetje met HOOP vind ik dan weer minder, al past het mooi bij de tekst.

1e plek; Daisy, origineel met dat kaartje en mooi briefpapier enzo. Vorm is zeer belangrijk bij liefdesbrieven vind ik. Dus de winnaar is voor mij toch degene die de meest originele aanpak gedaan heeft!
Hey Robbie,

Hierbij mijn top 4 van de brieven:
1. K@ren: erg originele en humoristische brief. Wat ik daarnaast sterk vind aan deze brief, is dat het veel meer in spreektaal is geschreven dan de andere drie brieven. Daardoor zal de boodschap denk ik ook veel beter overkomen dan wanneer je allerlei dure woorden gebruikt.

2. Daisy: slim om ook aan het uiterlijk van de brief te denken, dus dat verdient sowieso al een pluspunt. Taalgebruik blijft redelijk eenvoudig, wat mij goed lijkt. Wel een beetje veel clichés.

3. Fabiann: ik vind het heel mooi geschreven en je hebt ook echt schrijftalent, maar door het formele taalgebruik betwijfel ik of het de ontvanger echt zal raken.

4. KD.: origineel om dit in sonnetvorm te doen, maar nadeel van deze methode is dat het erg kort is en je er zodoende weinig in kunt verwerken. Ik mis verder ook iets wat de ontvanger echt het gevoel geeft dat zij uniek is voor jou.

Groetjes,
Molière

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #49 Gepost op: 16-05-2013, 20:20:22 »
K@ren heeft me nog een dagboek toegestuurd! Ook interessant om te lezen. :)
Jullie kunnen het hier downloaden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #50 Gepost op: 16-05-2013, 20:47:00 »
Leuk K@ren. ::bravo::

Alleen over de webcam/widm opdracht, als Schulz op mij had gestemd, was er een gelijke stand geweest. En dan was denk ik Schulz als nog gegaan. In theorie kon Mollenvanger na WIDM nog gelijk komen met Schulz, als iedereen op hem zou stemmen. Echter, Robbie noemde Mollenvanger nooit als kandidaat afvaller, dus ik denk dat bij een gelijke stand de kandidaat met de hoogste webcamscore door was gegaan. En dat was ik.

Het was dus meer geluk dan wijsheid.  ;D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #51 Gepost op: 16-05-2013, 20:52:28 »
Even een opmerking bij k@ren's dagboek. Ik heb Daisy zelf benaderd. Ik wilde Daisy erin houden. Ik vond haar leuk spelen.

Ik had geen enkele cam, oh ja eentje na een hele dag ofzo. Dus ik wist dat ik ergens onderin zou hangen. Ik wilde in elk geval niet dat zij eruit zou gaan. Ik gaf haar de meeste kans tegen KD. en dus de meeste kans op spannende finale. Dus helaas geen meesterzet van haar. ::ohno::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #52 Gepost op: 16-05-2013, 20:54:11 »
Goed ingeschat dan Schulz, was idd erg close in de finale ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #53 Gepost op: 16-05-2013, 20:56:46 »
ja, maar wel erg geestig dat ik door op KD. te stemmen de stemming in zijn voordeel deed omslaan.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #54 Gepost op: 16-05-2013, 21:01:06 »
ja, maar wel erg geestig dat ik door op KD. te stemmen de stemming in zijn voordeel deed omslaan.

Was dus toch een strikvraag, gemenerik.   >:( Nee, hoor even goede vrienden.  ::hug::
En achteraf maar beter ook, anders had ik echt verloren door die stomme struisvogels. Dat had ik mezelf nooit vergeven.  ::ohno::

Ik heb nog een vraag aan Fabiann. Jij plaatste op een gegeven moment een biecht waar jij allerlei zogenaamde complotjes uit de doeken deed. Dacht jij echt dat het zo zat of was het iets tactisch, om mensen bepaalde uitspraken te ontlokken. Wat jij linkte mij aan Vieffan. Behoudens de Apprentice en misschien 2 pm's bij de Hunger Games hebben wij de rest van het spel elkaar niet gesproken!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #55 Gepost op: 16-05-2013, 21:02:52 »
Over Vieffan gesproken. Ik ben heel benieuwd waarom zij de switch maakte, dat was wel een sleutel-moment. (BB UK)


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #56 Gepost op: 16-05-2013, 21:04:40 »
Omdat ik haar wist te overtuigen ;D ik zal eens in de pm-box duiken
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #57 Gepost op: 16-05-2013, 21:05:22 »
Over Vieffan gesproken. Ik ben heel benieuwd waarom zij de switch maakte, dat was wel een sleutel-moment. (BB UK)


D*N en jij hadden geen moment gedacht dat dat kon gebeuren trouwens vraag ik me dan weer af :P

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #58 Gepost op: 16-05-2013, 21:09:13 »
D*N en jij hadden geen moment gedacht dat dat kon gebeuren trouwens vraag ik me dan weer af :P

Het werd op een gegeven moment verdacht stil in de pm-box, dus ik had wel een vermoeden dat er iets aan de hand was.


Het grootste probleem was dat ik jou 100% vertrouwde en dat ik dacht dat de vertrouwensband tussen KD en Vieffan hetzelfde was. Ik dacht wel dat er één overgehaald zou kunnen worden, maar allebei had ik nooit verwacht.


Maar als newbie zijnde had ik ook nooit verwacht dat iedereen mij toen als zo'n sterke speler zag. Ik had er gewoon geen idee van dat men mij zag als een bedreiging.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #59 Gepost op: 16-05-2013, 21:11:47 »
Het was iig een ideale manier om mensen te testen. Toen ik die stemverdubbelaar (die ik dus niet had) liet lekken, toen pas kregen we door dat Fabiann bij K@ren en D*N hoorde.

Ik denk dat BBUK voor mij wel het hoogtepunt uit het spel was.  ::jaja::