Auteur Topic: Alles uit de doeken!  (gelezen 31907 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #20 Gepost op: 16-05-2013, 17:55:40 »
Ooh en ik vind het erg jammer dat ik nooit meer wat terug heb kunnen doen voor Vieffan  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #21 Gepost op: 16-05-2013, 18:00:00 »
Nog een vraagje over mijn waterloo: hoorden de grondstoffen die elk duo moest plaatsen bij het district waar je bij hoorde? Ik probeerde er wat van te vinden op een Hungergames-wiki, maar kwam niet ver. KD. had gelijk door dat de steenkolen die Bjorrn en ik plaatsen bij het arme district van Peeta en Katniss hoorden, waardoor ik heel snel werd weggeveegd aangezien ik Peeta was en KD. die moest vermoorden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #22 Gepost op: 16-05-2013, 18:02:48 »
Nog een vraagje over mijn waterloo: hoorden de grondstoffen die elk duo moest plaatsen bij het district waar je bij hoorde? Ik probeerde er wat van te vinden op een Hungergames-wiki, maar kwam niet ver. KD. had gelijk door dat de steenkolen die Bjorrn en ik plaatsen bij het arme district van Peeta en Katniss hoorden, waardoor ik heel snel werd weggeveegd aangezien ik Peeta was en KD. die moest vermoorden.

Ooooh! Zo hadden ze dat allemaal zo snel door!
K@ren wist mij precies te vertellen wie welke speler was, incl MR-Brain. En ik wist op dat moment absoluut 100% zeker dat MR-Brain aan niemand, buiten mij, had medegedeeld wie hij was. En ik snapte dus niet hoe K@ren daar achter gekomen was...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #23 Gepost op: 16-05-2013, 18:03:56 »
Nog een vraagje over mijn waterloo: hoorden de grondstoffen die elk duo moest plaatsen bij het district waar je bij hoorde? Ik probeerde er wat van te vinden op een Hungergames-wiki, maar kwam niet ver. KD. had gelijk door dat de steenkolen die Bjorrn en ik plaatsen bij het arme district van Peeta en Katniss hoorden, waardoor ik heel snel werd weggeveegd aangezien ik Peeta was en KD. die moest vermoorden.
Ja klopt, daar had ik niet goed over nagedacht en kwam ik toen ook pas achter. Maar toen dacht ik van ja nu is het voor iedereen hetzelfde: post ik het al en maak ik daar mijn identiteit bijna mee bekend of wacht ik nog even, met het risico niet meer te kunnen posten omdat ik al afgeslacht ben?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #24 Gepost op: 16-05-2013, 18:30:02 »
zooo die schulz en ycaris zijn me hier toch onbetrouwbaar geweest ::). En ik voelde me nog wel schuldig dat ik ook alweer een complot met kd was begonnen :-\\.

En natuurlijk mollenvangert die snel een printscreen vervalst maar niet zo heel snel is en ik hem door heb maar toch blijft beweren dat ie niet op mij heeft gestemd ook al zei ik dat ik het niet erg vond ::). Juist toen ie het niet toegaf vond ik het wel erg ::hypocriet::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #25 Gepost op: 16-05-2013, 18:34:07 »
Ik lijk wel een stalker met al die biechts  ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Nogmaal sorry Bjorrn, maar had zin in een grapje en het werkte blijkbaar.  ;D ::hug::

En voor alsnog krijgt Fabiann gelijk en blijf ik de eeuwige tweede ...  :( Maar ooit gaat het me lukken. Dus iedereen die aan de Zwakste Schakel meedoet, wees gewaarschuwd  >:D.

Swifty, LdH, Mv, hillo, Moliere, Jann, Molcrazy en Lukie4 bedankt voor jullie stem.  ::bravo::

En hopelijk ben ik nu niet heel vervelend, maar ik ben wel erg benieuwd naar de motivaties van de jury bij The Bachelor. Zijn die er?  ::nieuwsgierig:: Ik heb zo lopen stoeien met die brief, het feit dat ik daar won, maakte m'n nipte nederlaag bij Project Runway in één keer goed!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #26 Gepost op: 16-05-2013, 18:36:38 »
Ooooh! Zo hadden ze dat allemaal zo snel door!
K@ren wist mij precies te vertellen wie welke speler was, incl MR-Brain. En ik wist op dat moment absoluut 100% zeker dat MR-Brain aan niemand, buiten mij, had medegedeeld wie hij was. En ik snapte dus niet hoe K@ren daar achter gekomen was...

Dat had ik dus ook. Opeens was ik dood. En ik D*N maar de schuld geven...

Maar goed, mijn personage was qua opdrachten gelinkt aan Fabiann, K@ren, KD. en D*N, slechter dan dat kon ik het niet treffen denk ik.  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #27 Gepost op: 16-05-2013, 18:41:05 »
Inderdaad slecht getroffen. Ik heb jouw daar ook helemaal niet dood gemaakt ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #28 Gepost op: 16-05-2013, 18:43:36 »
Dat grapje maakt me niks uit hoor  ::hug::
Hij is ook leuk verzonnen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #29 Gepost op: 16-05-2013, 18:51:52 »
Dat had ik dus ook. Opeens was ik dood. En ik D*N maar de schuld geven...

Maar goed, mijn personage was qua opdrachten gelinkt aan Fabiann, K@ren, KD. en D*N, slechter dan dat kon ik het niet treffen denk ik.  :P

Ik weet t nog heel goed. Ik was aan het werk en ik kreeg toen pas een beetje door hoe het spelletje in elkaar stak. Ik baalde er verschrikkelijk van dat ik niet naar huis kon, want dan kon ik nog anderen vermoorden, voor ik zelf vermoord zou worden. Toen ik thuis was kreeg ik (zonder overdrijven) hysterische pm's van KD dat ik jou en LdH moest afmaken. Wat ik uiteraard gedaan heb.

Dus je had hier aan KD te danken dat je uit het spel lag.  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #30 Gepost op: 16-05-2013, 18:52:36 »
Bij the Hunger Games heeft MV overigens zijn finalestem van mij verdiend ::jaja:: helaas zat ie alleen niet in de finale uiteindelijk :P
Fabiann had aan MV gevraagd om op mij te schieten, en dat had ie gedaan. Daarmee was ik echter nog niet dood, en er was niemand meer om mij dood te schieten. MV kon het spel tussen Fabiann en mij beslissen door op Fabiann te schieten, maar dat weigerde hij. En dat vond ik jammer, maar aan de andere kant zo integer. MV wou er zelfs iets anders tegenoverstellen, extra grondstof voor mij bijv., van zijn eigen voorraad, maar dat mocht niet van Robbie (en terecht ;) ).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #31 Gepost op: 16-05-2013, 18:54:26 »
mv is af en toe gewoon een slijmbal ?  ::)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #32 Gepost op: 16-05-2013, 18:57:18 »
mv is af en toe gewoon een slijmbal ?  ::)
::jaja::. Daarom moest ie er ook uit >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #33 Gepost op: 16-05-2013, 19:20:52 »
Ik vind de namen van degenen die een extraatje lootje van mij in de schaal hebben gedaan, allemaal begrijpelijk op twee na:

-Mijdrechtse Mol: Jij kleine verrader!
-Bjorrn: 'Ik zal je helpen met het Duel in The Farm, Bjorrn.' 'Dank je wel, K@ren! BAM! Mes in je rug'  :\'(


Gelukkig kom ik jullie weer tegen in Gizeh!  ::zwaai::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #34 Gepost op: 16-05-2013, 19:32:29 »
Ik wil bij deze heel graag eerst en vooral Schulz mijn excuses aanbieden ::sorry:: Ik was heel erg blij met jouw info over jullie complot van vier (Schulz, Ycaris, D*N en K@ren). Echt super dat je me zo in vertrouwen nam.
en dat is ook echt laatste keer.  >:(
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #35 Gepost op: 16-05-2013, 19:32:36 »
Dankjewel Robbie! ::bravo::



Ik wil bij deze heel graag eerst en vooral Schulz mijn excuses aanbieden ::sorry:: Ik was heel erg blij met jouw info over jullie complot van vier (Schulz, Ycaris, D*N en K@ren). Echt super dat je me zo in vertrouwen nam.
Ik heb echter de info die ik van je kreeg bij de Biggest Loser gedeeld met Mollenvanger ::sorry:: Ik heb hem verteld dat D*N bij een complot van vier waar ook K@ren in zat, had voorgesteld om bij de verdikkingspoll op MV, Daisy en Bjorrn te stemmen. Natuurlijk zonder te zeggen wie mijn bron was! Mollenvanger drong erg aan op een naam, maar die heb ik niet gegeven.

Het was uiteindelijk deze info-lek die ervoor zorgde dat Daisy bij de Farm ons complot van vier samenbracht. Ik heb geprobeerd na BB-UK je bij te praten over dit alles, om het weer een beetje goed te maken. Maar het voelde wel heel slecht, info die mij zo vertrouwelijk was gegeven, zo door te sluizen naar anderen ::schaam::
Maar uiteindelijk gaf je me die naam wel, dat was Schulz toch? Die weer een infiltrant bleek in het complot van D*N. Door jouw band met Mr Brain wist ik dat onze big 5 MM, Bjorrn Ycaris en Brain niet lang stand kon houden. MR Brain waarschuwde ons namelijk tijdig dat er iemand niet te vertrouwen was. Ycaris die van meerdere walletjes at  ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #36 Gepost op: 16-05-2013, 19:34:31 »
zooo die schulz en ycaris zijn me hier toch onbetrouwbaar geweest ::). En ik voelde me nog wel schuldig dat ik ook alweer een complot met kd was begonnen :-\\.
ik ging met jou samenwerken om dat ik dan Swifty kon helpen.
Ik maakte me geen enkel illusie dat jij mij ook alleen maar gebruikte tot je me niet meer nodig had. Na survivor 2010 heb ik besloten jou nooit meer te vertrouwen ;D

ik vertrouw altijd voor 100% totdat het tegendeel bewezen is. Zo ook nu Swifty. Ook al weet ik dat ze het spel op alle manieren speelt, ik blijf trouw tot het tegendeel bewezen is. Dat was ook die actie in The Apprentice. Ik was bang dat misschien toch Swifty eruit ging, daarom offerde ik me op, tenminste deed ik een poging.

Trouwens, ik dacht dat je door had dat Ycaris zichzelf verraadde. Ze sprak een keer over Swifty in een pm naar jou...
« Laatst bewerkt op: 16-05-2013, 19:37:19 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #37 Gepost op: 16-05-2013, 19:35:28 »
Maar uiteindelijk gaf je me die naam wel, dat was Schulz toch?

Ja maar pas heel laat, toen D*N er ook al uit was volgens mij.

MR Brain waarschuwde ons namelijk tijdig dat er iemand niet te vertrouwen was. Ycaris die van meerdere walletjes at  ::jaja::

Ik weet, ik heb iedere pm van jullie complot van 5 gezien ;)

En Schulz, nogmaals, sorry ::sorry:: Maar ik heb je bij je terugkomst helemaal proberen bij te praten weer!

Ycaris heeft zich wel eens versproken, met al haar complotten ;D ze schreef iets aan mij in het complot met D*N en K@ren of zo. Was dat niet opgevallen?
edit: Schulz is me voor, dat bedoelde ik dus ;D

Oh en was het nu echt niet duidelijk dat ons complot sinds The Farm/BB-UK uit vier personen bestond?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #38 Gepost op: 16-05-2013, 19:37:13 »
Ja maar pas heel laat, toen D*N er ook al uit was volgens mij.

En Schulz, nogmaals, sorry ::sorry:: Maar ik heb je bij je terugkomst helemaal proberen bij te praten weer!

Ycaris heeft zich wel eens versproken, met al haar complotten ;D ze schreef iets aan mij in het complot met D*N en K@ren of zo. Was dat niet opgevallen?
edit: Schulz is me voor, dat bedoelde ik dus ;D

Oh en was het nu echt niet duidelijk dat ons complot sinds The Farm/BB-UK uit vier personen bestond?
Toen Schulz in de MP zat vertelde je het geloof ik  ::jaja::

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #39 Gepost op: 16-05-2013, 19:39:22 »

ik vertrouw altijd voor 100% totdat het tegendeel bewezen is.

Goeie tactiek. Ik vertrouw jou dus nu ook nooit meer.


En dan te bedenken dat ik jou nog uit die Boardroom probeerde te redden.  ;D