Auteur Topic: Alles uit de doeken!  (gelezen 31918 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #80 Gepost op: 17-05-2013, 07:35:55 »
  Met survivor heb ik jou nooit verraden (obvious want ik lag er eerder uit) maar we hadden toen ook een samensmeltingscomplot. Daar zou ik met 100% aan hebben gehouden!
ik wil hier wel op reageren, maar we hebben net besloten in ander topic geen oude discussies op te rakelen  ::rofl::

en verder ben ik nog net zo naïef hoor. Vraag maar aan Swifty.  ;D  Alleen altijd bij elke speler maar één keer  ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #81 Gepost op: 17-05-2013, 07:42:37 »
;D

Bied jij jezelf aan als adoptiekind? Van K@ren en Swifty mag je vast de hele nacht internetten.  ::jaja:: En snoepen zoveel je wilt.  ::) :P
oh nee, niet snoepen. Sporten!

En Schulz, tja... Ik heb altijd 1 maincomplot dat voor alles gaat. En dat was MR-Brain. De rest van mijn contacten bescherm ik zo lang mogelijk, maar als ik hele nuttige info krijg... Het is wel dankzij dat, dat de focus op de anderen lag en niet op jou, waardoor je vrij spel had, en je met snellere webcamfoto's erg ver gekomen zou zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #82 Gepost op: 17-05-2013, 08:09:44 »
En ik maar denken dat ik goed zat, met "big 5" bestaande uit Bjorrn, MV, Ycaris en Brain  ::)
Wel jammer dat die laatste is gestopt... Hij had best ver kunnen komen.
Mijn tactiek over 't algemeen was: niet afvallen  ;D, gewoon op safe spelen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #83 Gepost op: 17-05-2013, 08:11:39 »
Denk ook dat MR-Brain heel ver was gekomen, maar helaas, we zullen het nooit weten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #84 Gepost op: 17-05-2013, 08:26:02 »
Die speelde het idd heel goed.  ::ok:: Af en toe van die naive posts plaatsen en zich echt als een newbie presenteren, maar wel ondertussen TBL en PE winnen ... ik vertrouwde net niet. Toen ik jou, Swifty, benaderde en jij direct met Mr. Brain kwam, wist ik wel direct dat ik daarvoor moest oppassen, zeker mochten we ver in het spel geraakt zijn had ik jullie twee absoluut uit elkaar moeten spelen. Maar Mr. Brain gaf op en zover is het dus nooit gekomen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #85 Gepost op: 17-05-2013, 11:48:12 »
Nja, PE was wel als duo met KD he, mss deed ie daar wel een K@rentje ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #86 Gepost op: 17-05-2013, 13:15:18 »
En Schulz, tja... Ik heb altijd 1 maincomplot dat voor alles gaat.
Heb ik ook. En dat was deze keer jij. ;D

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #87 Gepost op: 18-05-2013, 00:11:14 »
Ik heb het een beetje druk en gun mezelf niet eens de tijd om 5 pagina's rustig door te lezen. Dus ik heb even gescand, dus als ik op sommige dingen niet reageer, sorry :P.
OVer die stem voor D*N en K@ren.
Op dat moment wist ik al dan D*N en KD. veel samenwerkte. Ik wist niet in hoe verre dit verbond ging maar op de molfandag kwam mij hele interessant informatie ter oren. Met de songfestivalopdracht had ik alleen aan KD vertelt welk land is was, verder helemaal niemand. Maar op de een of andere manier wist Elise welk land is was. En dat had ze dan weer niet van KD gehoord, maar van D*N. KD had mij nooit verteld dat hij deze informatie aan D*N door had gespeeld waardoor ik hem een beetje begon te wantrouwen.
Daarbij was het telkens als D*N's naam op kwam om te dwarsbomen of om op te stemmen dat hij dat niet wilde. Hoe graag ik ook met KD naar de finale wilde en hem wilde helpen, D*N was voor mij een gevaar omdat hij naar mijn idee wel heel close met KD. was.

Toen mij gevraagd werd voor D*N te stemmen wilde ik dit wel graag, maar wel alleen als ik zeker wist dat hij zou werken. Eerst leek het met geen mogelijkheid te gaan werken dus had ik netjes op Swifty en Daisy gestemd (lichtelijk met tegenzin, maar het was toch niet alsof ik daar een complot mee had). Toen ik hoorde van Daisy's verdubbelaar heb ik de gok genomen. Ik heb mijn stem veranderd en ik was heel heel gelukkig toen het allemaal lukte :P. D*N is mij in spelletjes bijna altijd te slim af, en hij komt altijd erg ver, dus voor D*N ben ik altijd bang als ik niet samen met hem werk :P.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #88 Gepost op: 18-05-2013, 08:56:36 »
KD., LdH was zeker een goede bondgenoot, we wilden nl eerst op jou stemmen maar LdH bleef tegenwerken. Achteraf maakte het niet veel uit, Schulz zou toch zijn afgevallen.
Dat klopt inderdaad. Dankzij mij zijn uiteindelijk onze stemmen naar Fabiann gegaan!

Overigens, voor degenen die denken dat ik al vanaf het begin een complot zou hebben gehad met MV: dat is dus absoluut niet zo. We pm'den wel wat, maar meer dan af en toe een beetje hulp (zoals bij het Songfestival) was het in het begin niet. Het enige echte complot dat ik heb gehad (in mijn ogen) was met Daisy, MV en Swifty de laatste paar afleveringen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #89 Gepost op: 18-05-2013, 11:59:13 »
maar op de molfandag kwam mij hele interessant informatie ter oren. Met de songfestivalopdracht had ik alleen aan KD vertelt welk land is was, verder helemaal niemand. Maar op de een of andere manier wist Elise welk land is was. En dat had ze dan weer niet van KD gehoord, maar van D*N. KD had mij nooit verteld dat hij deze informatie aan D*N door had gespeeld waardoor ik hem een beetje begon te wantrouwen.
Oh ja en daar stond ik bij! Was leuk om eens midden in de actie te staan ipv het achter de schermen te horen.  ;D

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #90 Gepost op: 18-05-2013, 12:23:36 »
Oh ja en daar stond ik bij! Was leuk om eens midden in de actie te staan ipv het achter de schermen te horen.  ;D

;D


Maar het was echt top Vieffan! Was een geweldig moment, BB-UK, MV maar berichten doorsturen waarin D*n zei dat er wel 5 stemmen op Daisy zouden zijn en 6 op mij, en toen die uitslag. Was wel heel erg spannend. Dat Daisy veilig was verwachtte ik wel, maar ik was bang voor een gelijke stand tussen ons 3en...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #91 Gepost op: 18-05-2013, 12:26:53 »
Als Vieffan niet geswitcht was, hadden we met z'n 4en genomineerd gestaan.

K@ren en D*N hadden dan 4 stemmen gehad, Swifty 5 en ik eigenlijk ook, maar bjj mij ging er eentje af, dus ook 4. Ben benieuwd wat er dan gebeurd was.

Eigenlijk heeft D*N de nominatie deels aan zichzelf te danken, als ie zich niet versproken had.  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #92 Gepost op: 18-05-2013, 14:05:09 »
;D


Maar het was echt top Vieffan! Was een geweldig moment, BB-UK, MV maar berichten doorsturen waarin D*n zei dat er wel 5 stemmen op Daisy zouden zijn en 6 op mij, en toen die uitslag. Was wel heel erg spannend. Dat Daisy veilig was verwachtte ik wel, maar ik was bang voor een gelijke stand tussen ons 3en...
::rofl:: en die vervalste pm dan xD Echt als jullie me niet benaderd hadden had ik waarschijnlijk nooit meegegaan/revanche kunnen nemen op K@ren en D*N vanwege TBL, dus dat was het juiste aanbod op het juiste moment :P Daarom vond ik de reacties van K@ren ook zo geweldig met dr to do list en ook mij neerzetten als ''bedrieger'', maar ondertussen zelf ook streken uithalen :P Over die pm gesproken zie bijlage, zag er toch redelijk betrouwbaar uit?
« Laatst bewerkt op: 18-05-2013, 14:07:14 door mollenvanger22 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #93 Gepost op: 18-05-2013, 14:38:03 »
Ik vond van wel  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #94 Gepost op: 18-05-2013, 14:53:28 »
Ja, dat is prima vervalst, MV.  ;D

D*N vroeg mij toen trouwens ook een kopie van mijn PM aan Robbie te sturen...

Okeej, mag ik jouw even testen? ;D

Kan je me een printscreen sturen van je stemmen? En niet te langzaam want dan kan je er mee kloten  :P.

 ::joehoe::
Citaat van: KD.
Mijn verzonden berichten worden niet opgeslagen. Sowieso vind ik het niet slim van je om nu aan mij te gaan twijfelen, want ik ben inmiddels de enige persoon die continu de waarheid tegen je heeft gesproken.
okeej ja sorry, het is gewoon verwarrend. Maar ik ga er maar vanuit dat je idd de waarheid spreekt de hele tijd. ::hug::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #95 Gepost op: 18-05-2013, 14:54:33 »
haha geniaal antwoord.
en voor al de reactie van D*N erop.

de aanval is de beste verdediging ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #96 Gepost op: 18-05-2013, 14:57:10 »
Ik heb het een beetje druk en gun mezelf niet eens de tijd om 5 pagina's rustig door te lezen. Dus ik heb even gescand, dus als ik op sommige dingen niet reageer, sorry :P.
OVer die stem voor D*N en K@ren.
Op dat moment wist ik al dan D*N en KD. veel samenwerkte. Ik wist niet in hoe verre dit verbond ging maar op de molfandag kwam mij hele interessant informatie ter oren. Met de songfestivalopdracht had ik alleen aan KD vertelt welk land is was, verder helemaal niemand. Maar op de een of andere manier wist Elise welk land is was. En dat had ze dan weer niet van KD gehoord, maar van D*N. KD had mij nooit verteld dat hij deze informatie aan D*N door had gespeeld waardoor ik hem een beetje begon te wantrouwen.
Daarbij was het telkens als D*N's naam op kwam om te dwarsbomen of om op te stemmen dat hij dat niet wilde. Hoe graag ik ook met KD naar de finale wilde en hem wilde helpen, D*N was voor mij een gevaar omdat hij naar mijn idee wel heel close met KD. was.

Nou Vieffan, dat was mijn reddingsactie voor jouw ::). Jij had zo;n vreselijk nummer ingestuurd. En ik wou winnen, dus ik besloot elise te benaderen die dan vanzelfsprekend ons twee bovenaan zou zetten. Dus dat was eigenlijk een hele lieve actie van mij aangezien wij niet eens een complot hadden :P.

Als Vieffan niet geswitcht was, hadden we met z'n 4en genomineerd gestaan.

K@ren en D*N hadden dan 4 stemmen gehad, Swifty 5 en ik eigenlijk ook, maar bjj mij ging er eentje af, dus ook 4. Ben benieuwd wat er dan gebeurd was.

Eigenlijk heeft D*N de nominatie deels aan zichzelf te danken, als ie zich niet versproken had.  ;D
Waar heb ik me versproken dan? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #97 Gepost op: 18-05-2013, 14:57:37 »
op de mfd zo las ik ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #98 Gepost op: 18-05-2013, 14:59:46 »
Daar heb ik nog dit gesprek tussen mij en D*N aan toe te voegen (en zo probeerde ik tijd te rekken om dat ding met paint te maken  :P)

D*N: Nouja het is KD of jij
D*N:  het is niet dat ik jou niet geloof, maar ik weet niet wie ik moet geloven

Ik: Maar het feit dat jij zegt heb je een niet gephotoshopte versie betekent dat je me dus al vooraf veroordeelt, zo van MV zal wel met een photoshop komen..

Ik: en das voor mij al een reden je lekker in die waan te laten wie je wel of niet moet geloven

D*N: nee, maar als je hem nu stuurt weet ik dat je geen tijd hebt om te photoshoppen
D*N: dus hup hup

Ik: haha ik laat je lekker in de waan jongen
Ik: dat ik de verrader ben
Ik: ;)
Ik: want dat denk je toch wel volgens mij..

D*N: nee ik verdenk kd heel erg

Ik:  waarom.. geef me 1 reden waarom ik Daisy en Swifty er niet uit zou willen werken

D*N: ja weet ik niet, alles wijst ook naar kd
D*N: maar als ik zeker weet dat jij het niet bent
D*N: dan heb ik bewijs snap je

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #99 Gepost op: 18-05-2013, 15:00:11 »
Ja, dat is prima vervalst, MV.  ;D

D*N vroeg mij toen trouwens ook een kopie van mijn PM aan Robbie te sturen...

Ja K@ren en mollenvanger waren er van overtuigd dat jij degene was die was geswitched. Dus ik wist niet zo goed wie te vertrouwen, hoewel mollenvanger uiteindelijk het wel duidelijk was. Maar je weet het nooit zeker ;D.
op de mfd zo las ik ;)
Ik niet ::ohno:: Vieffan zegt dat ze van Elise hoorde dat zij wist welk land zij had en dat ze dat haar niet had verteld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human