Auteur Topic: Alles uit de doeken!  (gelezen 31925 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #60 Gepost op: 16-05-2013, 21:12:30 »
Op 30 maart om 13:47 schreef Vieffan me dat KD niet om wou gaan en dat ze daarom toch maar met de anderen mee zou stemmen omdat ze D*N niet tegen zich wou krijgen.
Daarop stuurde ik dit:
Laatste berichtje van mij: Daisy heeft me gemeld een verdubbelaar te hebben. Als jij met ons meestemt op K@ren, dan weet ik zeker dat K@ren genomineerd staat. Het zou erg fijn zijn als je op haar wilt stemmen ipv op mij...

Ik smeek niet verder, ik weet dat het weinig zin heeft, ik kan alleen maar hopen dat je tactisch met me mee wilt doen, en zo de kans grijpt om het blok rondom D*N te verkleinen.

en om 14:49 vroeg Vieffan vervolgens of Daisy dan ook op D*N gaat stemmen. Ik bevestigde dat, en toen besloot ze toch met ons mee te doen.

Het was dus Daisy's misleiding die gewerkt heeft!
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #61 Gepost op: 16-05-2013, 21:13:51 »
Het werd op een gegeven moment verdacht stil in de pm-box, dus ik had wel een vermoeden dat er iets aan de hand was.


Het grootste probleem was dat ik jou 100% vertrouwde en dat ik dacht dat de vertrouwensband tussen KD en Vieffan hetzelfde was. Ik dacht wel dat er één overgehaald zou kunnen worden, maar allebei had ik nooit verwacht.


Maar als newbie zijnde had ik ook nooit verwacht dat iedereen mij toen als zo'n sterke speler zag. Ik had er gewoon geen idee van dat men mij zag als een bedreiging.
Dat kwam ook door je manier van spelen denk ik, zo anders en ook zo ja vernieuwend goed, je zette jezelf meteen neer. Maar dat jezelf laten zien vind ik juist gedurfd en erg goed  ::ok:: Er zijn ook nieuwelingen die even afwachten. Ik dacht ook serieus dat je zieltjes kwam winnen bij mij (zo van die MV zal niks door hebben gehad dat D*N en ik op 'm stemden in TBL), die werkt vast met ons mee. Maar ik wilde revanche, dus moest ik jouw vertrouwen wel schaden. Had je niet op me gestemd had ik dat waarschijnlijk niet gedaan  ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #62 Gepost op: 16-05-2013, 21:16:02 »
Was echt cruciaal dus, die gelekte info ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #63 Gepost op: 16-05-2013, 21:16:28 »
Ik dacht eerlijk gezegd wel dat ik je om de tuin had geleidt. Dat je dacht dat ik uiteindelijk wel op Jorg had gestemd.  :P

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #64 Gepost op: 16-05-2013, 21:54:09 »
Ik ga morgen eens mijn verhaald doen hier...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #65 Gepost op: 16-05-2013, 22:15:48 »
Ik heb nog een vraag aan Fabiann. Jij plaatste op een gegeven moment een biecht waar jij allerlei zogenaamde complotjes uit de doeken deed. Dacht jij echt dat het zo zat of was het iets tactisch, om mensen bepaalde uitspraken te ontlokken. Wat jij linkte mij aan Vieffan. Behoudens de Apprentice en misschien 2 pm's bij de Hunger Games hebben wij de rest van het spel elkaar niet gesproken!
Dit was puur om mijzelf te laten horen aan een ieder die mij als underdog zag. Het was meer een soort pitch die ik eventueel in de finale bij Survivor verder zou oppakken. ;D

Blijkbaar hebben jij en Vieffan dezelfde muzieksmaak, want jullie gaven elkaar relatief veel punten. ;)
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #66 Gepost op: 16-05-2013, 22:16:48 »
Was echt cruciaal dus, die gelekte info ;D

Team effort  ::ok::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #67 Gepost op: 16-05-2013, 22:40:37 »
Leuk Daisy, al die biechten  ::rofl::

Dit was trouwens mijn eerste biecht, na de taartenbakwedstrijd :

Lief huisbakkertje, ik kom bij je in de leer en neem Faab en MC mee,okè?

Groetjes,

gig
...maar soms even niet :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #68 Gepost op: 16-05-2013, 22:48:00 »
Ik weet t nog heel goed. Ik was aan het werk en ik kreeg toen pas een beetje door hoe het spelletje in elkaar stak. Ik baalde er verschrikkelijk van dat ik niet naar huis kon, want dan kon ik nog anderen vermoorden, voor ik zelf vermoord zou worden. Toen ik thuis was kreeg ik (zonder overdrijven) hysterische pm's van KD dat ik jou en LdH moest afmaken. Wat ik uiteraard gedaan heb.

Dus je had hier aan KD te danken dat je uit het spel lag.  ;D

 ::rofl:: Ja, heerlijk spel was dat. ;D

Ik ga nu je dagboek lezen, ben benieuwd! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #69 Gepost op: 16-05-2013, 22:59:37 »
Ik vond het al zo vreemd, tijdens de Biggest Loser antwoordje netjes op mijn PM's, en toen ik vroeg wie jij was (aangezien ik een wapen voor je had), gaf je ineens niet thuis.  :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #70 Gepost op: 16-05-2013, 23:05:50 »
Citaat
Om eerlijk te zijn had ik niet zoveel zin in de opdrachten die bij ‘The Amazing Race’ hoorden. Godzijdank koos KD mij. Gelijk nadat hij mij gekozen had, pmde ik hem dat ik de volgende dag nauwelijks online kon zijn. Terwijl KD druk op zoek was naar vluchttijden zat ik heerlijk een beetje te chillen op de bank. Af en toe deed ik alsof ik ook heel hard aan het zoeken was. Het meest briljante was dat helemaal op het einde, ik een opmerking maakte die ervoor zorgde dat we eerste werden. Zo had KD in ieder geval een beetje het gevoel dat ik nog wat deed.

Heel fraai, K@ren... ::)

Citaat
Ik had echt veel geluk dat KD mij koos. Ik weet nog steeds niet waarom hij mij koos, maar ik heb erg veel steun aan hem gehad en ook verderop in het spel. KD is een geweldig goede fanatieke speler en ik vind hem ook een relaxte gast. Hierbij wil ik KD nog bedanken voor zijn inzet in dit spel waardoor ik mijn eerste spel won. Hebben we…..eeeuh…heb jij toch maar mooi gedaan KD. ;)

Bedankt voor de vriendelijke woorden, K@ren.  :) Ik vind jou ook heel relaxt! ::ok:: (een beetje té, gezien het eerste citaat  ::);D ;)

Dat ik jou koos bij The Amazing Race, heb je aan D*N te danken. Zie onderstaande conversatie:

[...]

Ik heb zelf contacten met K@ren en Bassteijns. Jij met Ldhmolletje. Dus ik denk dat je het beste één van die drie kan kiezen ;). de rest lees je wel :)

 ::zwaai::
Citaat van: KD.
Okee, dank je. ;D Wat voor iemand is die K@ren eigenlijk? Aan wie denk je dat ik het meest heb in de opdrachten?
Ik vind tot nu toe K@ren een hele grappige vrouw ::ok::. Doet me een beetje aan Ycaris denken :P. Ik weet niet hoe sterk ze is in opdrachten. [...]
Citaat van: KD.
Okee, ik twijfel tussen nieuwe contacten leggen, of mijn band met LdH verbeteren (want ik vertrouw hem nog niet echt). Snel kiezen... Jij nog een voorkeur?
Ik zou zelf K@ren dan doen. Ldhmolletje heb ik ook lang vertrouwd na ons TS avontuur, maar die had vorige survivor ook al overal complotjes lopen. Hij leek net mij wel ::rofl::. Iig ik vertrouw Ldh niet heel erg.

(aan deze laatste woorden wil ik wel toevoegen dat LdH uiteindelijk gewoon goed te vertrouwen was!  ::ok:: )
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #71 Gepost op: 16-05-2013, 23:07:05 »
en dat is ook echt laatste keer.  >:(
Ik zei toch dat ze niet te vertrouwen was  ::hypocriet::
ik ging met jou samenwerken om dat ik dan Swifty kon helpen.
Ik maakte me geen enkel illusie dat jij mij ook alleen maar gebruikte tot je me niet meer nodig had. Na survivor 2010 heb ik besloten jou nooit meer te vertrouwen ;D
:o Mijn samenwerking was echt gemeend. Ik had ook alleen dit viertal en losse contacten. Met survivor heb ik jou nooit verraden (obvious want ik lag er eerder uit) maar we hadden toen ook een samensmeltingscomplot. Daar zou ik met 100% aan hebben gehouden!

Citaat
Trouwens, ik dacht dat je door had dat Ycaris zichzelf verraadde. Ze sprak een keer over Swifty in een pm naar jou...
Dat was wel grappig ::rofl::.
Over Vieffan gesproken. Ik ben heel benieuwd waarom zij de switch maakte, dat was wel een sleutel-moment. (BB UK)


KD kon haar niet onder bedwang houden ::ohno::. Die relatie gaat hem niet worden nee ;D.
Het was iig een ideale manier om mensen te testen. Toen ik die stemverdubbelaar (die ik dus niet had) liet lekken, toen pas kregen we door dat Fabiann bij K@ren en D*N hoorde.

Ik denk dat BBUK voor mij wel het hoogtepunt uit het spel was.  ::jaja::
Ja, we dachten dat het slim was Fabiann erbij te halen toen Schulz en Ycaris weg waren. Fabiann had nog niemand en wij ( faab en ik) hadden net zitten ruziën om leiderschap waardoor niemand zou denken dat we samenwerkte  ;D.
 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #72 Gepost op: 16-05-2013, 23:11:17 »
KD., LdH was zeker een goede bondgenoot, we wilden nl eerst op jou stemmen maar LdH bleef tegenwerken. Achteraf maakte het niet veel uit, Schulz zou toch zijn afgevallen.

De manier waarop K@ren TAR gespeeld heeft, zo heb ik een beetje PE gespeeld. Maar dat kwam meer omdat ik die dagen weinig tijd had. Maar Swifty heeft bijna alles in haar eentje gedaan. En dat kwam me wel goed uit, omdat dit misschien wel mijn slechtste spel was.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #73 Gepost op: 16-05-2013, 23:13:37 »
Ja, we dachten dat het slim was Fabiann erbij te halen toen Schulz en Ycaris weg waren. Fabiann had nog niemand en wij ( faab en ik) hadden net zitten ruziën om leiderschap waardoor niemand zou denken dat we samenwerkte  ;D.

En dat was ook slim. Fabiann is verreweg de meest onderschatte speler. Ik had op hem gestemd als hij de finale had gehaald!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #74 Gepost op: 16-05-2013, 23:17:30 »
Ik vond het al zo vreemd, tijdens de Biggest Loser antwoordje netjes op mijn PM's, en toen ik vroeg wie jij was (aangezien ik een wapen voor je had), gaf je ineens niet thuis.  :P

 ::rofl:: Ja, ik dacht: ik moet dat wapen niet! Ik heb mijn opdrachten voltooid, dus nu is het alleen nog in jouw belang dat ik het wapen krijg.  ;D
KD kon haar niet onder bedwang houden ::ohno::. Die relatie gaat hem niet worden nee ;D.

Erger nog: bij het lezen van dit topic kom ik erachter dat ze niet eens op me heeft gestemd in de finale. Heel stiekem had ik dat toch als een zekere stem gerekend...  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #75 Gepost op: 16-05-2013, 23:19:42 »
Wat ik ook wel wil weten: hoe gaat het verder met K@ren en Swifty? Zijn de adoptiepapieren al getekend?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #76 Gepost op: 16-05-2013, 23:24:19 »
Wat ik ook wel wil weten: hoe gaat het verder met K@ren en Swifty? Zijn de adoptiepapieren al getekend?

 ;D

Bied jij jezelf aan als adoptiekind? Van K@ren en Swifty mag je vast de hele nacht internetten.  ::jaja:: En snoepen zoveel je wilt.  ::) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #77 Gepost op: 16-05-2013, 23:25:12 »
En dat was ook slim. Fabiann is verreweg de meest onderschatte speler. Ik had op hem gestemd als hij de finale had gehaald!
Zeker weten ::jaja::. The Apprentice ( en de bijbehorende bitch biecht) waren slechts een moment, daarna ben ik fabiann als complotgenoot echt gaan waarderen ::ok::.

Leuk dagboek K@ren ::bravo::. Was een erg fijne samenwerking :).

Erger nog: bij het lezen van dit topic kom ik erachter dat ze niet eens op me heeft gestemd in de finale. Heel stiekem had ik dat toch als een zekere stem gerekend...  ::)
Wat dat betreft hadden we toch een paar slechte bondgenoten zeg ::). Vieffan die niet luistert en niet op je stemt, Ldh die mollenvanger niet wilt verdikken en ook op Daisy stemde, Ycaris en Schulz die gewoon dubbelspel spelen, Jorg die inactief was, het was wel een ramp dit spel hoor ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #78 Gepost op: 16-05-2013, 23:30:46 »
Wat dat betreft hadden we toch een paar slechte bondgenoten zeg ::). Vieffan die niet luistert en niet op je stemt, Ldh die mollenvanger niet wilt verdikken en ook op Daisy stemde, Ycaris en Schulz die gewoon dubbelspel spelen, Jorg die inactief was, het was wel een ramp dit spel hoor ::).

Ja, jammer hoor. Waar zijn de passief-naïeve spelers uit Trivial Survivor gebleven, die je als pionnen op een schaakbord heen en weer kun schuiven en precies kon laten doen wat je wilde? Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen zijn eigen plan trekt.  :-\\

 :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alles uit de doeken!
« Reactie #79 Gepost op: 16-05-2013, 23:34:13 »
Ja, jammer hoor. Waar zijn de passief-naïeve spelers uit Trivial Survivor gebleven, die je als pionnen op een schaakbord heen en weer kun schuiven en precies kon laten doen wat je wilde? Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen zijn eigen plan trekt.  :-\\

 :P
Goeie ouwe tijd :(. In wat voor wereld zijn we terecht gekomen :o.

Misschien wil Ibung volgende keer wel weer meedoen, ik heb vernomen dat ze graag over schaakborden ( voorkeur voor stratego borden) wordt geschoven ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human