Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94129 keer)

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #80 Gepost op: 11-01-2014, 21:59:15 »
Ja idd, graag "onder de grond kruipen" en dit per se willen.
Bovendien benoemde Art specifiek iets met Jade terwijl hij Jennifer aan het voorbereiden is
bij deze opdracht...w'rom? ;)
Ook in een biecht theatraal en niet natuurlijk....
Oj, moet in "uitzending gemist merk ik.
Niet mijn Mol, maar het kriebelt.
Kom er op terug;)

Ik zit nog niet echt in de Jennifer tunnel maar het zou een verklaring kunnen zijn naar dat Jade verhaal van Art aan jennifer.
Jade wordt toch het groene goud genoemd? volgens Wikipedia. Zij is geboren in Gouda!
Tevens wat ik in een andere topic voorbij zag komen over de klanken van chinese tekens die je naar "Susanne" kan vertalen.
Zij speelt Suzanne in de nieuwe film Bro's before Ho's .
Ik weet niet of het iets is..

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #81 Gepost op: 12-01-2014, 17:08:14 »
Ik vond dit nog opmerkelijk. Ontdekt Jennifer dat Aaf saboteert of zaait Jennifer verwarring. In de aflevering hoor je duidelijk eerst tot 3 en daarna tot 4 tellen. En na elke serie signalen zou Jennifer dezelfde serie hebben terug geseind.

Jennifer noemt eerst: 3+3+4+4 = 14. In de tweede biecht zegt ze: 3+4+7 = 14. Welk seizoen ?
« Laatst bewerkt op: 12-01-2014, 17:11:17 door debbiegoudveld »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #82 Gepost op: 12-01-2014, 17:27:42 »
Was de "Ik heb niets gezien," uitspraak van Jennifer tijdens de markt/test opdracht overigens al gepost. Dergelijke uitspraken zijn wel eens als hint gebruikt.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2014, 17:31:21 »
Was de "Ik heb niets gezien," uitspraak van Jennifer tijdens de markt/test opdracht overigens al gepost. Dergelijke uitspraken zijn wel eens als hint gebruikt.

Ik heb 'm ergens voorbij zien komen, maar nog niet hier.
Ik zal komende aflevering eens goed letten op Jennifers biechten. Als ik de berichten zo achter elkaar lees, zijn er opmerkelijke dingen te zien/horen als Jennifer wat te zeggen heeft.

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #84 Gepost op: 12-01-2014, 17:33:08 »
anoniem_24971 heeft op blz. 4 #71 "ik heb niets gezien" gepost.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #85 Gepost op: 12-01-2014, 18:13:05 »
anoniem_24971 heeft op blz. 4 #71 "ik heb niets gezien" gepost.
Inderdaad, daar had ik overheen gelezen. Alle credits aan anoniem_24971.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #86 Gepost op: 12-01-2014, 18:38:18 »
Jennifer heeft al wel wat geld binnengebracht, maar heeft toch echt veel gemeen met het regelmatig terugkerende cijfer 5. (Bijv. alweer het vijfde scherm bij de executie was rood).

Het cijfer 5:
-Jennifer haar vaste plek bij de executie is rechts vooraan, van links naar rechts geteld op de 5e positie.
-Jennifer staat als vijfde in de lijn op wieisdemol.nl
-Jennifer wordt gekoppeld aan de Henry V (=5) nummerplaat uit aflevering 1

In aflevering 2 bijgekomen:
-Jennifer gaat als 5e de markt op, dus maakt als 5e de test
-Je ziet Jennifer vraag nummer 5 beantwoorden (waarbij overigens de antwoordmogelijkheden genummerd zijn, terwijl dat normaal niet het geval is)

De 'Schijnbeweging' in aflevering 1 was dat zij geld vond, terwijl de mol niet van geld houdt en zo de groep mislijdt. Ook was Jennifer 'Vindingrijk' van geld waar zij als 'blinde' mol tegenaan stootte onder de grond, nadat zij er eerst een rondje omheen had 'gegraven', tegelijkertijd was ze ook blind op de markt omdat er zoveel kleuren waren. Ze had dan ook haar brilletje misschien wel expres vergeten, dat ze de gehele eerste aflevering en de eerste twee groepsfoto's om had.

Ikzelf vind de getallen verdacht. Ookal heeft ze geld binnengebracht, er kan altijd nog een geldverliezende opdracht komen. Misschien 'stuurt' ze wel geld op naar Ellis Island, wat achteraf helemaal niet 'opgestuurd' blijkt te zijn, dus heeft ze toch eigenlijk helemaal niks voor de pot verdiend? Zou best slim zijn in mijn opinie. Vele malen beter dan wanneer Tygo de mol zou zijn (veel ste voor de hand liggend).

Maargoed, Jennifer staat zeker nog in mijn top 3 verdachten.


+1 (Ik ga in de Jennifer tunnel zitten) Kees zei zelf dat hij ook vaker geld had gepakt, dat zijn rookgordijnen en laten we eerlijk zijn jongens, ze heeft in totaal 800 eu gepakt. Waarom zou je haar zo snel afstrepen, in hoeveel seizoene komt er nog een opdracht dat alles eruit gaat. Of nu idd, iets met enveloppen. Ze kan HEEL makkelijk geld pakken, dat in een envelop naar zichzelf opsturen of gewoon naar new york sturen ( ::vergroot::  ), maar de verdenking van haar af halen door 2 x kleine bedragen te pakken.  VOnd het ook merkwaardig dat ze PERSE in dat labyrint wou. Misschien lagen er wel meer enveloppen ofzo, maar heeft ze er uiteindelijk maar 1 gepakt.  Dat laatste denk ik niet, maar ze is ook verdacht rondom opdrachten, haar biechten. En ik kan geen hoogte van haar krijgen, dus blijft absoluut in de top 3 staan samen met Jan Willem en Susan. Aaf, Tygo, Freek en Sofie nu wel afgestreept voor mezelf. En Daphne blijft tot nu het grote raadsel van WIDM 14
« Laatst bewerkt op: 12-01-2014, 18:47:01 door ramonmol »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #87 Gepost op: 12-01-2014, 19:06:47 »
Ondanks dat ze geld pakt, blijf ik haar toch wel verdenken. En als ze niet de mol is, hoop ik dat ze er toch lang in mag blijven :)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #88 Gepost op: 12-01-2014, 20:37:12 »
Het gaat er natuurlijk om dat de mol zo min mogelijk geld ophaalt over het hele seizoen. Dan is de beste optie om juist in het begin tóch wat op te halen om vertrouwen te winnen. In de eerste dagen gaan mensen al keuzes maken, evenals de kijkers in de eerste afleveringen. Als ze na het opsturen van de enveloppen (het liefst niet naar haar) ineens veel geld laat liggen en amper meer iets verdient zal aan het eind toch geconcludeer worden dat ze weinig heeft bijgedragen, terwijl velen haar al snel doorgestreept hebben. Lijkt mij een prima tactiek.

Edit: en o ja, laat Jennifer er alsjeblieft nog heeeeeeel lang in blijven!  ::love::

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #89 Gepost op: 12-01-2014, 20:40:08 »
Net opdracht 3 teruggekeken omdat er mensen wat bevestiging wilden en daarbij viel me de uitspraak die Rens heeft gepost ook al op. Maar ook in het doolhof, ze moet worden geleid want zelf ziet ze niets en ze gaat wel heel behendig door de ondergrondse gangen heen, met wel een maar: als het aan haar ligt alleen recht vooruit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #90 Gepost op: 12-01-2014, 23:35:48 »
Ze heeft nu 2 afleveringen bij elke opdracht zo goed als geen mollenactie uitgehaald en wél geld opgehaald. Hoe kunnen de eerste 2 afvallers dan erachter komen wie de Mol is?

Dat geld van aflevering 1 kon ik nog door de vingers zien, maar van aflevering 2 niet meer. Teveel geld vergeleken met de andere kandidaten. Plus dat ik haar heel echt in haar reacties vind doet mij haar afstrepen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #91 Gepost op: 12-01-2014, 23:44:08 »
Hallo, misschien oud nieuws sorry dan

Ook ik verdenk Jennifer. 34 25 laten we dit op zn chinees lezen 25 34 omdat zij anaf rechts lezen. 25 is de Y in het alfabet. Y word in het chinees gebruikt als J als je nu verder telt tot 34 , dus 26 Z 27 A 28 B 29 C 30 D 31 E 32 F 33 G en 34 is H.  Y en H Yennifer Hoffman.
tevens komen de letters YMH voorbij Yennifer Marie Hoffman. En dan zijn er nog de vele 5jes die ik met haar in verband kan brengen.
我是摩尔

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #92 Gepost op: 12-01-2014, 23:48:47 »
Jennifer houdt ook niet zo van schijnwerpers.Ze probeert op welke manier dan ook niet in de schijnwerpers te kijken.





我是摩尔

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #93 Gepost op: 13-01-2014, 00:43:26 »
Ook zien we vele malen een YMH . De Y in het chinees is bij ons een J YMH Yennifer Marie Hoffman,

Chinees geld YUAN spreek je uit als Juan.







Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Jennifer Hoffman de mol is.
Jennifer in Yo Bro!
http://www.bruno.nl/nieuws/17081/birgit-schuurman-en-jennifer-hoffman-in-bro-s-before-ho-s.html



YOLO Yennifer Only Life Once
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 00:46:31 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #94 Gepost op: 13-01-2014, 01:22:36 »
Ook zien we vele malen een YMH . De Y in het chinees is bij ons een J YMH Yennifer Marie Hoffman,


Die YMH tag van je eerste foto, hoewel op een andere plek, is ook te zien in dit filmpje uit september 2012. (zie 3:59)

Ik vermoed dat het gewoon een (plaatselijke) graffiti artiest (of prutser) is, die zijn markering op meerdere plekken in het pand heeft achtergelaten.

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #95 Gepost op: 13-01-2014, 01:25:51 »
Goed gevonden. :D

Op 1.19: kunnen eindelijk de getallen theorieën weg als 625, AM 8:15. Die zie je daar rechts staan.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2014, 01:38:29 »
verdorie..nouja, misschien kunnen we nu wel speuren naar dingen die er eerder nog niet waren??

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #97 Gepost op: 13-01-2014, 02:02:57 »
Moet het ff opzoeken  , maar als ze het hoekje om kom in de tunnel kijk ze recht in de camera en lijkt het ook alsof ze een knipoog geeft...
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 02:12:40 door Queenchaos »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #98 Gepost op: 13-01-2014, 02:27:30 »
Moet het ff opzoeken  , maar als ze het hoekje om kom in de tunnel kijk ze recht in de camera en lijkt het ook alsof ze een knipoog geeft...

Ik had dat inderdaad ook gezien. Hier (in de spoiler) een iets duidelijkere printscreen. Maar of ze echt recht de camera in kijkt of last had van het stof van de grond? Ik kan het er niet echt uit opmaken.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ze zijn ook gek op die snelle flitsbeelden, maar voordat Jennifer dat labyrint in ging, zag ik bij 23:31 ook heel vlug de zwarte vrijstelling voorbij komen. Met het mol-logo er dus op. Ik zit totaal niet in de Jennifer tunnel, maar vond ook dit opvallend.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #99 Gepost op: 13-01-2014, 03:31:14 »
Sorry dan heb ik er dus overheen gekeken  :o

Maar ook ik zit niet in deze tunnel , maar het zijn zeker opvallende dingen  ;)