Ik ben dan wel nog niet voorzien, maar ik ben na de finale iig blij dat ik m'n leven niet hoef te delen met zo'n slijmbal.

Ik heb de finale net pas gekeken, want ik kon 'm gisteren niet live kijken. Geen grote verassingen dus. Wel 'n hoop geslijm van onze Roderick. Jemig wat kan die overdrijven en op iemand inpraten. Volgens mij heeft hij 'n cursus inpalmen gehad.

Ik geloof er trouwens echt niks van dat er met de andere dames helemaal niks gebeurd is. Volgens mij werd er vorige aflevering zelfs toegegeven dat er met Nana en Nikki ook 't een en ander gebeurd was. Wat ontzettend dom dan van Roderick dat hij Gwen verzekert dat er helemaal niks is gebeurd. Hij heeft zeker nog niet zo door hoe 't medium 'televisie' werkt, dus speciaal voor onze bachelor: op televisie kun je later terugzien wat er is gebeurd! Gwen krijgt dus ook te zien wat je met de andere dames hebt uitgevreten!
Wat was die Gwen jaloers zeg. 't begon toch wel echt bijna ziekelijk te worden. Ze wilde precies weten wat er allemaal gebeurd was en kon 't idee van Roderick met andere dames op 't laatst echt helemaal niet meer aan. Zal dat effe 'n schrik zijn geweest toen ze eenmaal in Nederland te horen kreeg dat hij allang 'n vriendin had. Of geef ik nu te veel weg over de aflevering van volgende week?

Ik ben iig erg benieuwd wat de andere dames volgende week over Roderick hebben te vertellen. Ik denk dat Nana achteraf heel blij is dat ze niet door die gluiperd gekozen is.