Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 124011 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #320 Gepost op: 27-11-2014, 07:41:14 »
Miek1999: Was het een verrassing dat er hier nog een stemmingsronde zou zijn? En ben je bang dat het avontuur hier voor je ophoudt nu Bjorrn weg is, overduidelijk een bondgenoot van je.

Het was zeker een verrassing, ik dacht dat de halve finale deze week zou zijn  ::jaja::
Ik denk dat het misschien een voordeel zou kunnen zijn. Dit is (neem ik aan  :P) de laatste eilandraad. MC, de witte en catshee zijn beter in proeven dan ik. Dit zou voor hen de laatste kans zijn om op een sterk iemand te stemmen, en ik ben niet sterk in proeven, wat misschien een rede zou zijn dat ze niet op mij stemmen. Maar je weet het natuurlijk nooit  ;)
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #321 Gepost op: 27-11-2014, 11:49:50 »


De Witte: Gefeliciteerd met het winnen van immuniteit! Hoe groot was de kans dat je weggestemd zou worden denk je?


Om heel eerlijk te zijn was ik absoluut niet blij dat er nog een gewone aflevering kwam waarin nog iemand weggestemd kon worden. Dit met name natuurlijk door de aanval op mij tijdens de vorige eilandraad en ook door het feit dat ik gedurende het spel van de nog overgebleven kandidaten de meeste tegenstemmen had verzameld.
Immuniteit is dus heel welkom. De kans dat ik er uit zou gaan als ik niet gewonnen had hangt een beetje af van wie er dan gewonnen zou hebben, maar ik denk gemiddeld toch zeker 80%
Wit is ook een kleur!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #322 Gepost op: 27-11-2014, 13:13:10 »
Catshee: Waarom zou de witte jou mee moeten nemen naar de volgende ronde? Zijn stem is op dit moment vrij belangrijk aangezien hij niet weg gestemd kan worden maar wel kan stemmen.

Nou ik denk dat er twee dingen zijn die iedereen zal moeten overdenken voor hij of zij stemt. De eerste is natuurlijk: wie kan ik verslaan in de halve finale? In het geval van de_witte denk ik dat hij waarschijnlijk van iedereen wint in de halve finale. Natuurlijk zullen er bepaalde soorten proeven zijn waar Molcrazy, miek of ik beter in zijn maar over het algemeen denk ik dat de_witte de beste kans maakt ;)

De tweede overweging is natuurlijk de vraag wie je kan verslaan in de finale. Ik denk dat iedereen best weleens een goede kans tegen mij zou kunnen maken, want volgens mij heeft iedereen in die jury wel een reden om boos op me te zijn/me niet te mogen :P

Ik denk dat Jann, Bjorrn en vooral ook HIDM boos op me zouden kunnen zijn door alle dingen die zijn voorgevallen binnen het verbond dat we ooit hadden. Ik heb hen (en zij mij ook wel een beetje :P) voortdurend liggen ondermijnen en heb hen nadat we tegenover elkaar stonden, vaak onnodig, valse hoop proberen te geven.


Hillo zou boos op me kunnen zijn omdat ik aan het begin van het spel zoveel tegen hem gelogen heb. MiekeG zou zelfs boos op me kunnen zijn omdat als ik niet aan Bjorrn had verteld dat we op HIDM gingen stemmen, zij helemaal het spel niet had hoeven te verlaten... Maar serieus Mieke, daarvoor zou je boos op Bjorrn moeten zijn ::) :P

En dan hebben we het nog niet gehad over diegene die waarschijnlijk het meest boos op mij is: Robbie. Vlak voordat ik hem eruit stemde heb ik behoorlijk wat dingen gezegd waardoor ik me kan voorstellen dat Robbie niet al te blij met me is :-[ En achteraf gezien waren ze waarschijnlijk ook onnodig...

Verder denk ik dat die hele gebeterde jongen onzin die loyaliteit belangrijk vond en die op sommige momenten bijna het woord Robinson-waardig in de mond nam bij een paar mensen misschien een wrange nasmaak heeft achter gelaten. Ik denk dat het op momenten best doorzichtig was en uiteindelijk was het zeker geen koosjere manier om het spel te spelen ::sorry::

Het laatste punt dat me mogelijk ook impopulair bij de jury heeft gemaakt is dat het denk ik altijd vrij duidelijk is geweest dat ik de eilandraad niet al te serieus nam. Het was altijd meer een toneelstukje, gifjes posten en wat domme dingen zeggen dan wat anders. Misschien dat ik het goed kan maken door met ze te gaan barbecueën? :P



Doe ik het weer >:(

Maar ja, ik denk dus dat iedereen een goede kans tegen me maakt in de finale, puur omdat ik denk dat ik behoorlijk wat mensen boos heb gemaakt in dit spelletje :-[

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Eilandraad
« Reactie #323 Gepost op: 27-11-2014, 20:36:57 »
Eilandraad #13 Nephele
Molcrazy: Wie is volgens jou de grootste kanshebber op de survivor titel volgens jou?

Op dit moment denk ik catshee of de_witte. Denk niet dat er een uitgesproken favoriet is.

Enerzijds heeft Catshee waarschijnlijk meer mensen verraden maar denk ook wel dat hij over het algemene actiever geweest is dan de_witte. Sommige juryleden vinden dat verraderlijke spel net de reden om hun stem aan die speler te geven (hillo :-X).

Anderzijds heeft de_witte het als nieuwe speler heel goed gedaan en de jury is vaak dol op nieuw fanatiek bloed.
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #324 Gepost op: 27-11-2014, 22:04:23 »
*trekt wenkbrauw omhoog en kijkt bedenkelijk
Nieky grab a life vest!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #325 Gepost op: 27-11-2014, 22:06:07 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #326 Gepost op: 27-11-2014, 22:13:16 »
*trekt wenkbrauw omhoog en kijkt bedenkelijk
*fluistert iets in hillo's oor
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #327 Gepost op: 27-11-2014, 22:17:58 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #328 Gepost op: 27-11-2014, 22:19:07 »
*schopt Lukie
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #329 Gepost op: 28-11-2014, 01:00:05 »
Iedereen is weer lekker bezig zichzelf zo zwak mogelijk neer te zetten..... zijn jullie zo bang om weggestemd te worden? ::oink::
Ja, en op zich snap ik dat wel. Dat was ik zelf ook tot woensdagavond 20.30 uur.....

De vraag voor mij is nu... met wie wil ik naar de finale. Ik denk dat ik tegen alledrie wel kans maak, maar het is erg moeilijk in te schatten hoe de juryleden bepalen op wie ze gaan stemmen.

Kijken ze naar de proeven? Dan is dat gunstig voor mij
Kijken ze naar het tactische spel? Dan is dat ook niet heel ongunstig, al zal ik hier en daar wat mensen moeten overtuigen misschien

Verlies ik de halve finale? Dat kan natuurlijk ook nog en dat zou erg zuur zijn  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De Eilandraad
« Reactie #330 Gepost op: 28-11-2014, 16:24:25 »
*fluistert iets in hillo's oor

Knikt en grinnikt
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #331 Gepost op: 28-11-2014, 19:39:37 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Eilandraad
« Reactie #332 Gepost op: 28-11-2014, 22:21:17 »
Kat ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #333 Gepost op: 29-11-2014, 00:51:48 »
Eilandraad 12: Nephele
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #334 Gepost op: 7-12-2014, 23:54:41 »
Finale eilandraad



Welkom De Witte en Miek1999.

Jullie zijn zo ver gekomen als je kan komen in dit spel. Nu zal jullie lot in handen liggen van de juryleden. De mensen die jullie hebben weggestemd, moet jij nu zien te overtuigen dat ze op jouw stemmen om te winnen. Degene die dit wint zal zich de ultieme Survivor 2014 noemen, in opvolging van Ycaris (2012) en Nieky (2013).

Laten we de jury erbij halen : MiekeG, Jann, Hillo, Hadewychisdemol, Robbieazerty, Bjorrn, Molcrazy weggestemd laatste eilandraad, Catshee afgevallen in de halve finale en Lucy winnaar van de kijkersquiz!


We beginnen met een openingsspeech. Miek1999 en De Witte zullen beiden een speech geven waarin ze jullie vertellen waarom ze denken dat ze de titel verdienen. De juryleden zijn deze ronde dus nog stil en moeten dit ook blijven tot beide speeches geplaatst zijn!
Deadline: De speeches moeten in ieder geval voor dinsdag 20.00 online staan!

Hierna mag elk jurylid een speech geven. Je mag hierin vragen stellen aan de finalisten of gewoon commentaar geven. De invulling staat geheel open. Je mag meerdere vragen stellen, aan beide of aan slechts één van beiden. Dit is de kans voor jou om een goede afweging te maken wie jij je stem wilt geven dus gebruik hem.
De jury speeches moeten in ieder geval voor vrijdag 20.00 online staan!
(Zodat de finalisten kans hebben om erop te reageren, vandaar de deadline)

Verder mag er in deze fase en hierna openlijk gediscussieerd worden. Voor zowel de finalisten als de juryleden, dit is een spel dus probeer dingen ook binnen het spel te zien. Ik ben er vrij zeker dat niemand opmerkingen persoonlijk bedoeld. Wanneer de opmerkingen te ver gaan kan je dit aangeven bij mij en zullen we opklaren. Dus dan hoop ik dat iedereen hier begrip voor heeft. Maak er een mooie battle van en vooral veel plezier!

Hierna zal er positief gestemd worden. Je stemt dus voor degene die je wilt zien winnen.

Regels stemmen:
- Je stemt positief, dus op degene van wie jij wilt dat er gaat winnen!
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, anders telt je stem niet.

Deadline stemmen: Zaterdag 13 december 18.00 bij D*N en Nieky
« Laatst bewerkt op: 8-12-2014, 01:16:53 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #335 Gepost op: 8-12-2014, 17:04:12 »
Deel 1:

Beste kijkers, Geachte leden van de jury,

Hopelijk hebben jullie de afgelopen weken beter gegeten dan ik, want hier op het eiland is zoals jullie weten niet heel veel voedsel voor handen…. Maar goed, jullie willen natuurlijk mijn verhaal horen over deze expeditie, en het hoe en waarom ik de finale heb bereikt (en misschien wel moet winnen).

Ergens in de lente/zomer meldde ik me aan op dit forum. Ik nam deel aan het Songfestival, wat best leuk was. Zeker met al die verschillende muziekstijlen. Ook ontdekte ik de chatbox. Daar ging het gesprek vaak over de grote forumspellen en werd gevraagd of ik ook eens mee zou doen. Na mijn vakantie, eind augustus in Boedapest, besloot ik me aan te melden voor Survivor 2014.

Meedoen aan een spel was voor mij in eerste instantie een goede mogelijkheid om een aantal actieve forumleden te leren kennen. Ik besloot om de positie van “de onbekende” een beetje uit te spelen en zonder allianties het spel te beginnen. Op deze manier zou niemand me als gevaar zien en kon ik toch minstens de samensmelting wel halen.

Die gedachte was niet helemaal correct zo bleek al snel. Na de vooropdrachten (het maken van een poster is niet echt mijn ding, opletten bij een spelletje als memory wel!) werd ik toegelaten tot het spel en in het villainskamp geplaatst. Op dat moment wist ik niet goed wat ik daarvan moest denken, maar achteraf ben ik er heel blij mee want de villains waren toch wel wat actiever in de proeven dan de heroes.

In aflevering 1 al meteen een twist. Beide kampen zouden iemand naar de eilandraad moeten sturen, en de proef was een individuele. Legpuzzels ben ik niet echt sterk in dus ik besloot gewoon mijn best te doen en eindigde netjes in het midden. Goed genoeg om een beetje onder de radar te blijven en ook niet als zwakste gezien te worden. Toch kreeg ik die ronde twee tegenstemmen omdat Daisy en Vieffan was wijsgemaakt dat iedereen op mij zou stemmen. Uiteindelijk werd Vieffan daar het slachtoffer van, maar die twee tegenstemmen hebben het hele spel gezorgd dat ik me niet veilig voelde.

Ik voelde dat de vijf (Catshee, Hillo, HidM, Jann en Bjorrn) in ieder geval nog Daisy eruit wilde stemmen en dat daarna Molbelg, miek of ik aan de beurt zou zijn. Om de samensmelting te kunnen halen was het dus zaak om zoveel mogelijk immuniteitsproeven te winnen. Daarna zouden de verhoudingen wel veranderen. Aan het winnen van de proeven heb ik wel actief mijn steentje bijgedragen (de ene proef iets meer dan de andere, een proef moet je ook liggen natuurlijk).

In de twitterproef bijvoorbeeld heb ik niet heel veel meer kunnen doen dan het in de gaten houden van de beide twitteraccounts. Voor de rest is mijn kennis van twitter niet goed genoeg. Gelukkig wonnen we de proef en verliet er een Hero het spel. In de individuele opdracht begon ik goed, maar ging ik de mist in bij de tweede puzzel. De derde puzzel ging wel weer goed. Jammer maar verder niet erg.
Het onderhandelen. Natuurlijk was het lekker om met een voorsprong aan de koehandel-opdracht te beginnen, maar het was wel zaak om dat te behouden en in winst om te zetten. In het bepalen van de tactiek en het uitrekenen van de tactisch beste boden heb ik het voortouw genomen.

Zo was het de bedoeling om in ieder geval 10 en liefst 11 van de 18 kaartjes over te houden uit de veiling (het werden er uiteindelijk 11, en zelfs nog wat zakgeld over). Daarna was het redelijk uit rekenen welke combinaties nodig waren om zeker te zijn van winst (waarbij extreme waarden van het vraagteken werden ingevuld). 6 setjes zou sowieso winnen als het vraagteken erbij zat. 5 ook als het vraagteken erbij zat en een minimaal aantal punten. Uiteindelijk werden het 6 setjes en mochten de Heroes weer naar de eilandraad. Daisy zat er nog steeds in en dus was ik zelf ook nog niet in de gevarenzone, maar toch…. Wel lekker om een grote bijdrage te leveren aan een gewonnen proef.

Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #336 Gepost op: 8-12-2014, 17:04:41 »
En deel 2:

Het winnen van immuniteit in de muziekweek was dan weer bijna geheel toe te schrijven aan HiDM, die een wandelend lyricsboek is en bovendien erg snel kan typen. Zelf wist ik er nog  1 of 2 bij te dragen in de categorie ouwelullenmuziek en enkele anderen wisten ook nog wat punten te pakken om zo samen aan het benodigde aantal van 25 te komen. De individuele proef heb ik nog wel gedaan maar niet echt superhard over nagedacht. Gewoon wat puntjes sprokkelen en niet onderaan eindigen. Muziek is toch mijn ding niet.

De door velen gevreesde sportweek was inmiddels aangebroken en weer werd gevraagd wie er wilde uitzitten. Zeker in de sportweek had ik daar niet zo heel veel zin in en uiteindelijk mocht ik de miniquiz doen. Die won ik van Timvdons, maar mijn mede-villains vonden het kennelijk tijd om Daisy te lozen en verloren stuk voor stuk hun proef, op miek na. Op de individuele proef heb ik wel mijn best gedaan. Eerst in de avond een keer luisteren en alles opgeschreven wat ik herkende. Daarna de volgende ochtend nog een keer, en in de avond nog eens. Zo won ik met grote voorsprong voor het eerst een individuele proef.

Nu Daisy, de speler waarmee ik tot dan toe het meeste contact had weg was, werd het tijd om een ander maatje te zoeken.  Tijd om het contact met Catshee wat uit te breiden. Die zou de samensmelting wel gaan halen, en ik proefde dat hij het wel een beetje gehad had met het complotje waar hij in zat (met Jann, Bjorrn, hillo en HidM). Tevens was het voor mij wel teken om scherp te blijven in de opdrachten, want nu Daisy weg was kon ik zomaar eens de volgende zijn.

De opdracht die volgde was die van de Black-stories. Een combinatie van creativiteit en veel online zijn in ons geval. Groot voordeel voor mij was wel dat ik een van de spellen van Black stories thuis heb liggen en dus redelijk goed wist om wat voor verhalen het zou gaan. Bovendien herkende ik een van de verhalen meteen, maar dat was er eentje van de heroes. Ach die heroes waren toch nooit online. Dus haalden 8 villains en 4 heroes de samensmeltingsproef. De individuele proef ging weer eens om creativiteit. Toch eindigde ik hier ergens in het midden van het veld. Niet slecht voor iemand met twee linkerhanden.

In de samensmeltingsproef wilde ik koste wat kost het eiland halen. Het begon lekker want als eerste kreeg ik de schaakpuzzel. Eitje! (maar een goede schaakpuzzel heeft normaal gesproken maar 1 goede oplossing!). De tweede frustreerde me enorm en kostte me ongeveer evenveel tijd als alle andere puzzels bij elkaar. Daar ging een goede klassering, dacht ik toen nog. Anderen hadden ook veel moeite met de puzzels en uiteindelijk eindigde ik als 3e, na Hillo en HidM. Van de afvallers uit fase 1 kreeg ik immuniteit en ik zat dus lekker op de eilandraad. Ik besloot op HidM te stemmen om iemand in het kamp te krijgen die evenals ik 2 tegenstemmen zou hebben (kon weleens van pas komen verderop in het spel). Doordat 5 anderen, waaronder MiekeG die weggestemd werd, ook op HidM hadden gestemd ontstond er op dat moment een complot tegen HidM, Jann en Bjorrn.

Zo dat was het voor vandaag. Ik hoop dat ik morgen genoeg tijd heb om het verblijf na de samensmelting te beschrijven.
Nu is het eerst tijd om een potje te schaken (nou ja vanavond pas, maar eerst nog even voor eten zorgen)
Wit is ook een kleur!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #337 Gepost op: 8-12-2014, 17:10:01 »
EDIT: Ik zie dat ik nog niks mag zeggen dus heb mijn reactie verwijdert  :P
« Laatst bewerkt op: 8-12-2014, 17:25:50 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #338 Gepost op: 8-12-2014, 18:01:11 »
ik denk  dat ik deze hele eilandraad niks mag zeggen  :-X
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #339 Gepost op: 8-12-2014, 18:17:48 »
Deel 1

Wauw. Ik sta in de finale. Iets wat ik, en waarschijnlijk veel anderen, zeker niet gedacht hadden. Maar nu ik hier sta besef ik dat ik toch ineens 50 procent kans heb om te winnen. En wat zou het gaaf vinden als dát gebeurt, hoe blij ik ook ben dat ik hier überhaupt sta.

Eerst mijn verhaal op tactisch gebied:
Vrij snel nadat de kampen waren ingedeeld kreeg ik een pm van Bjorrn (ja, van Bjorrn, verrassing  :P ) met de vraag of ik met hem wilde samenwerken. En heel snel daarna zei Bjorrn dat hij benaderd was door Hidm. Hidm wilde een verbondje met Bjorrn, Catshee, Jann en nog 2 mensen om een meerderheid te vormen. Die ‘nog 2 mensen’ werden Molbelg en ik. Het plan was om de sterke spelers te elimineren, zoals Hillo, Daisy en Vieffan. De naam van ons complot werd ‘de boefjes’.  Het eerste doelwit werd Hillo, omdat hij gewoon erg sterk is, maar Hillo had immuniteit. Dus toen kozen we Vieffan.
In diezelfde week was er al een fake complot ontstaan met Hillo, Jann, Bjorrn,  Catshee en Molbelg. Hillo wilde ook op Vieffan op stemmen omdat hij een vrouwencomplot vermoedde tussen Daisy, Vieffan en de vrouwen van de Heroes. Dus toen dachten hidm en ik (wij zaten dus niet bij dat complot) dat het niet slim was als wij ook op Vieffan gingen stemmen, omdat dat erg zou opvallen. Dus wij stemden op Daisy, zodat niemand zou vermoeden dat we met veel mensen contact hadden.
Op de eilandraad ging het volgens plan. Vervolgens vroeg Daisy mij op wie ik had gestemd. Ik zei dat ik op haar had gestemd, en dat was ook zo, maar ik zei dat ik nog met niemand een complot had en dat ik random had gekozen. Dat geloofde Daisy, en toen spraken we al min of meer af om te gaan samenwerken bij de eilandraad erna.

Nou, de volgende eilandraad, dat duurde even! Maar in de sportweek, waar ik overigens mijn onderdeel gewonnen heb  , verloren we en kon het tactische spel weer beginnen. Ik bleef gewoon trouw aan het complot met de boefjes, maar deed alsof ik met Daisy ging meestemmen, want dan is het veel leuker . Daar was ik nou net villain voor. Dus mijn eerste echte dubbelcomplot werd hier een feit. Er werd een groepspm gemaakt met hidm, de_witte, molbelg mij en Daisy, en we zouden op Jann stemmen omdat hij niet heel actief was die week. Maar hidm, molbelg en ik stemden gewoon op Daisy. Missie geslaagd.
I will follow my inner gold