Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37265 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Alle biechten
« Gepost op: 13-12-2014, 19:40:09 »
Hier komen alle biechten, pas posten als alle biechten hier staan!

Ik zal weer proberen wat commentaar erbij te geven ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2014, 20:01:09 »
Er werd al veel gebiecht voor het spel begon, ik heb nu vanaf april terug gekeken dus ik hoop dat ik alles heb  ::).

Iemand die al snel weer nieuwsgierig werd was:
Hey D*N,

Zijn de inschrijvingen nu open? Of is het board nog niet algemeen opengezet?

Groet,
MC
De inschrijfformulieren gaan we maar even overslaan, das niet zo interessant.

De king of de biecht doet ons gelijk al een plezier bij zijn inschrijving:
Eerste biecht

Oeh spannend meteen al een klein, schattig, minuscuul biechtje ::love::
Ik ga heel eerlijk zijn, ik heb hier belachelijk, bijna gênant, veel zin in. Niet zoveel als bjornn, die langzaamaan verliefd op me is aan het worden en de bromance der bromances met me wil aangaan en die hier volgens mij al sinds zijn geboorte naar uitkijkt, maar toch erg veel zin ;)

Dus ja Blije Bjornn Bjornn en Captain Catshee hebben al een tijdje een alliantie die waarschijnlijk de D*N fanclub gaat heten



Note to self: Ik moet nog een manier gaan bedenken om bij Nieky te gaan slijmen...

Maar ja, ik weet dus niet of Bjornn Bjornn me vertrouwt. Aan de ene kant denk ik dat hij een man crush op me heeft, aan de andere kant denk ik dat hij misschien nog boos is dat ik hem vorig jaar een peuter met een machinegeweer heb genoemd. Dilemma's... NU al.

Bjornn Bjornn heeft me in ieder geval net verteld dat hij voor een driemans-dingetje is benaderd door TimvDoos (heet ie zo?) en nog iemand. Zo'n slecht geheugen :P

Verder wil MC met catshee naar de laatste twee. Dat rijmt :D Ik zeg natuurlijk nooit nee :P We zien wel wat dit gaat worden, haha.

Dus ja, zoals ik al zei. Ik heb er wel weer zin in.

Ik ben vereerd ::trots::

Bjorrn is alweer stout bezig
Hoi biechtstoel,

First, I love the twists!  ::bravo::
Als second, ik ga stoppen met engels praten en ik heb nu al veel pactjes. (Stout heh?)
Ik ga proberen een zo duidelijk mogelijk overzicht geven.

Als eerste heb ik een final 2 deal met Hadewychisdemol.
We hebben meteen toen we ook maar het kleinste gerucht hoorde dat Survivor terugkwam, een pact gemaakt.
Het doel is om alles, maar dan ook alles wat we horen aan elkaar te vertellen zodat we heel veel info hebben. Ook houden we elkaar safe en zo, waardoor we samen in de finale komen en alle beo winnen. We gaan namelijk allebei zo geweldig goed spelen dat er een uitzondering wordt gemaakt op de regel dat er maar 1 winnaar is.
Onze alliance naam is T.I.T.T.I.E.S., ik ben vergeten waarvoor het staat maar dat vertelt HIDM je vast wel.

Alliance 2 is Bjotshee en deze is met Catshee.
Het idee ervan is hetzelfde als het idee van TITTIES, alleen zal ik catshee een stuk minder vertellen. Hij moet wel denken dat we echt een final 2 hebben, en als er iets mis gaat met HIDM, ga ik dat ook echt.

Verder heb ik ook al een pact met Molbelg en Timvdons, omdat we de 3 losers van De Wonderen der Wereld waren.
Dit pact noem ik Trio Hopeloos en ik denk dan ook dat ik hopeloos weinig aan ze zal hebben.
Aangezien het allebei Hero's worden zullen ze wel weggestemd zijn voor ik ook maar bij ze in het team kom  ;D

Volgens mij heb ik het redelijk samen kunnen vatten. Ik ga straks nog een biechtje doen want ik krijg al wat interessante informatie binnen.

T.I.T.T.I.E.S. FTW
Wat zouden de moderators van deze biechten vinden  :-X
Bjorrn krijgt lucht van "Kill the Kings"
Nou ik heb dus al wat gehoord.
Dankjewel HIDM voor het verklappen  :)
Er is al een complot genaamd ''Kill the Kings'',
die bestaat uit HIDM, Pjotr, Robbieazerty en Molcrazy.
Dit complot lijkt best serieus te zijn en wil de sterke spelers er zo snel mogelijk uit.
Aangezien ik helemaal geen sterke speler ben zullen ze mij wel met rust laten, bovendien is HIDM meer loyaal aan mij dan aan ''Kill the Kings''.

Verder is het plan van HIDM en ik om een alliance van villains te maken, maar dan zonder dat het lijkt alsof wij al langer contact hadden.
HIDM heeft het voorgesteld aan Robbie, omdat we denken dat Pjotr en Molcrazy heroes worden.

Dus dat wachten we even af  :-*

T.I.T.T.I.E.S. FTW


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2014, 20:04:56 »
Pjotr voelt zich een Nieky, benieuwd hoe dat voelt ::wenkbrauw::
Ik ga er vanuit dat geheime biechten ook al mogen,dus hier komtie:

Jaaa,we zijn begonnen. Maar we kunnen eigenlijk meteen de finale al spelen. De finalisten zijn toch al bekend: Ik en Jesper . :D Jesper en ik hebben een final 2 deal gesloten. Niemand weet dat wij elkaar echt heel erg mogen,dus volgens mij gaat dit prima werken.

Daarnaast hebben we samen met Molcrazy en Robbie een alliance van 4. Zoals we er nu vanuit gaan: 2 heroes en 2 villains. Robbie en en Jesper benaderen Jann,Hillo,Bjorrn en Catshee. Zij kunnen zo mensen als Vieffan,Swifty en Daisy eruit werken. Molcrazy en ik zijn de heroes en hebben nu contact met LdH,het plan is ook nog om samen te werken met Elise en Starlight. Zo kunnen wij alle sterke heroes eruit werken.

Daarnaast heb ik ook nog contact met Timmie,ook altijd handig..


Het klinkt als een geslaagd plan,en ik hoop dat het gaat werken..

Ik heb nu dus:
PMgroep met Robbie,Molcrazy en Jesper
Contact met Jesper
PM groep met LdH en Molcrazy
Contact met Tim

We zijn nog niet eens begonnen en ik voel me nu al Nieky die vorig jaar ook zoveel verbondjes/contacten had. ;D

 ::zwaai::
Het moment dat jij je inschrijft veranderd de wereld:
De complotten zijn al volop bezig!  ::rofl::

Molbelg heeft een dejavu
Beste biechtstoel,

Ik heb momenteel 2 bondjes (ja DWDW all over again). Het heroesbondje (LDH, ik ,molcrazy, pjottr) en het loserscomplotje (IK bjorrn en Tim). Ik weet nog niet welk ik als primair complotje ga nemen. Waarschijnlijk het losercomplot, dit bestaat namelijk al 2 maanden...
ZUCHT

Groeten Molbelg
Nou niet direct gaan zuchten hé

a new alliance is bjorrn?
A new alliance is born.
Bjorn-catshee-jann-HIDM-Robbie=The Wolfpack.
Nu maar hopen dat ze allemaal villains zijn zoals verwacht, dus niks geks doen jullie  :-*
Hiermee kom ik de teamfase wel door, of teminste totdat er een tribe switch komt.
Robbie is loyaal aan Kill the kings maar zal eerst alle sterke spelers buiten de alliance willen wegwerken.
HIDM zegt loyaler te zijn aan The Wolfpack en hij heeft me tot nu toe echt alles vertelt dus ik heb geen rede om daaraan te twijfelen.
Catshee en Jann lijken ook heel loyaal te zijn en ik zal ook mijn best doen om te zorgen dat ze loyaal blijven.

T.I.T.T.I.E.S. FTW en dikke kus voor jullie  :-*
"Zeg Niek, zullen we ze even pesten en robbie bij de heroes zetten"? Niek:" Prima Dennis".
Grapje ::pinokkio::

Catshee laat zien wat van sexy beest hij is:
Dus hier is mijn manga ;)


Ik zal morgen de poster maken, maar ik wilde dit kunstwerkje al graag meteen delen ::trots::

En natuurlijk meteen een biecht aan hem opdragen om hem toe te lichten. Mijn showmance, en ga het alsjeblieft niet Bjotshee noemen, wou eerst onze manga's afstemmen op ChillTown maar... Bjornn moet me even mijn ruimte geven :-[

Dus ja, dat daarboven dat ben ik. Allereerst wilde ik dat hij er gewoon zo uitzag als mij. Sexy as fuck dus ;) Maar nee, ik heb bruine haren die zo slordig zitten, ik heb groene ogen en ik heb een brilletje. Verder steek ik mijn middelvinger op, omdat... Dat verklaart zichzelf wel of niet?

Er staat Liar op mijn shirt. Gewoon om eerlijk te zijn. Op een pakje sigaretten staat ook een waarschuwing ;)


Ik kijk tevens naar links en naar beneden. Nee, ik ben niet mijn middelvinger aan het bewonderen maar mensen die liegen kijken meestal naar links. En daarnaast kijk ik op al die andere sukkels die meedoen neer, dus vandaar kijk ik naar beneden.

De neppe verblindende lach heeft alles te maken met mijn strategie:


En uhh, de roze achtergrond flatteert niet alleen mijn poppetjes perfecte gelaat, maar het is ook "In Loving Memory of ZachAttack's Pink Hat".


Dus ja en over complotjes enzo...


D'r zijn er een paar en we hebben het er wel over als ik daadwerkelijk mee mag doen en ik te horen krijg in welk kamp ik zit enzo. Ik moet gaan pitten.

Later...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2014, 20:12:11 »
Ycaris mag door de afmelding van Stormpie toch nog meedoen aan de selectie:
Hoi D*N en Nieky,

Logde ik net in om me buitengewoon enthousiast als spelleider te gaan aanmelden, krijg ik dit bericht!!! Ik viel letterlijk bijna van mijn stoel. En moest zowaar even aan het idee wennen, want het jurylidmaatschap lijkt me echt een hele eer en leuke job. Maar gezien het feit dat ik mijn (eerste?) complotje al gesmeed had, kies ik toch voor meedoen  ::boogie::

Inschrijfformulier krijgen jullie vandaag, de opdrachten morgen.

 ::joehoe::
Ycaris

ps: sorry dat ik nu de aanleiding voor een 'stevige discussie' ben geweest. Dat is nooit mijn bedoeling geweest  ::sorry::
Tim is op zijn hoede voor de rook:
Hoi biechtstoel ::zwaai::

Ik heb mijn eerste opdracht ingeleverd dus het spel is voor mij begonnen. En dus tijd voor mijn eerste geheime biecht hier.

Een poster maken lijkt zo makkelijk maar als je er goed over gaat nadenken dan valt dat toch vies tegen. De eerste 3 ideeën zijn bijna gelijk gesneuveld omdat ze bijna onmogelijk waren om uit te voeren, maar de 4de is voor mijn gevoel goed gelukt en nu maar hopen dat de Jury het kan waarderen. ( Bedenk me nu opeens dat volgens mij Lukie in de Jury zit en bij hem misschien wat bonuspunten kon krijgen als ik de reclame van Takelauto in de poster had kunnen verwerken  ::hypocriet:: >:D)

Mijn eerste complotje heb ik trouwens ook al. Bjorrn liet mij gelijk na DWDW weten dat hij graag met mij en Molbelg een complot wou beginnen onder de naam van Trio Hopeloos (Omdat wij niet echt serieus genomen werden door de andere kandidaten tijdens DWDW). En nog geen week later kwam Pjotr op Facebook naar mij toe met de vraag of ik samen met hem een tweemanscomplot wilde beginnen. Die ben toen met hem aangegaan. Maar wat Pjotr er niet bij vertelde maar wat ik van Molbelg hoorde is dat hij mijn tot nu toe er alleen bij gevraagd heeft zodat ze een eventuele meerderheid hebben. Ik zie wel hoe het loopt. Tijdens de DWDW gingen de begincomplotjes ook bijna gelijk in rook op dus ik ben gewaarschuwd.

Nu afwachten hoe het verder gaat lopen en hoe de uitslag van de Jury gaat worden.

Groeten Tim ::zwaai::





Drie keer raden wie er nu met gifjes biecht? ;D De eerste keer dat er een vrouwencomplot opgezet wordt:
Zo Survivor is begonnen!



Aangezien iedereen met gifjes biecht, kan ik niet achterblijven.

De complotjes beginnen vorm te krijgen. Ik ben uiteraard benaderd door Molcrazy.



Maar aangezien iedereen dat vermoedt, waarom er geen gebruik van maken. ::ok:: Molcrazy's idee was om een duo te vormen met Elise/Vieffan, aangezien die ook wel zouden gaan samenwerken. Dat vond ik een goed idee, alleen niet om de reden die Molcrazy heeft ...

Ik wilde namelijk een damescomplot beginnen. Ik zou Elise/Vieffan benaderen tijdens de spelletjesmiddag. Dat werd de autorit naar huis, inclusief Loezel. Waarom denken jullie dat ik  bij Eindhoven verkeerd gereden ben, we hadden het over Survivor :P. Mijn reden was: vorig jaar maar 1 vrouw bij de laatste 10, dat kan niet nog een keer. Iedereen was direct voor. We wilden Ycaris er ook bijhalen, omdat Vieffan ook iets dergelijks met Ycaris had gesproken. Maar paniek in de tent, Ycaris mist de inschrijfdeadline!



Gelukkig mag ze door het afzeggen van Stormpie alsnog meedoen.



Dus het damescomplot (Daisy/Vieffan/Elise/Loezel/Ycaris) is voorlopig het hoofdcomplot.  Molcrazy/Elise/Vieffan/Daisy is een zijtak. En Loezel en Vieffan hebben ook nog een contact met KD., altijd handig.

En daarnaast hebben Pjotr en ik ook afgesproken contact te gaan houden en zojuist heeft ook Robbie mij benaderd voor een samenwerking. Op dat laatste zat ik eigenlijk te wachten. We zitten elkaar altijd dwars, terwijl we daardoor eigenlijk onszelf juist in de weg zitten. Eens kijken of dat wat wordt.

En nu vooral proberen elk lijntje niet de ander te laten dwarsbomen. Pff... ik word nu al gek en er is nog geen echte teamopdracht geweest!



Maar er zijn nog geen verdere plannen gemaakt qua stemming enzo, want dat hangt allemaal van de eilandindeling en de uitslag van de eerste proef af. Voor hetzelfde geldt mag er iemand niet meedoen. Dat zou jammer zijn. Hopelijk komt het niet zover. :)

Later ongetwijfeld meer!

::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #4 Gepost op: 13-12-2014, 20:19:08 »
Jury beraad gaat volgens verwachtingen:
yeah ik kan weer eens:

::megafoon:: protest


::zwaai::
Net als de humor van sommige kandidaten:
Spam
Tim is blij dat hij weer meedoet:
Hoi Biechtstoel,

Ik kon mijn ogen even niet geloven toen is las dat ik door was naar het hoofdspel van Survivor. Ik was niet erg zeker van mijn zaak maar gelukkig is het goed afgelopen. Nu lekker memory spelen en proberen zoveel mogelijk mede kandidaten neer te schieten / zo veel mogelijk info te krijgen. Ik weet het thema van aflevering 1 al dus dat is al een goed begin.

En nu op naar het spel
Daisy schiet op kleine jongetjes tijdens het memory spel:
Even voor de duidelijkheid, het lot heeft helemaal niet beslist, sterker nog, toen ik naar bed ging, wist ik t al. Tsja Bjorrn, als je gaat dreigen een complotgenootje van mij neer te schieten, dan is het natuurlijk over en uit.  :P



Jammer dat het maar 2 punten waren, ik verwacht niet dat ik nog een keer aan de beurt kom nl.  ;D Maar iig beter dan niks.

 ::zwaai::
Bij Molbelg lijkt alles tegen te zitten:
Hey biechtstoel

Pfffff wat gaat dit spel slecht...
Mijn twee complotgenoten liggen eruit en ik kan maar geen paar bijeenkrijgen. Alles lag al bloot behalve de twee 5'ven wat kies ik? Een van die vijfen en tot overmaat van ramp leg ik ook nog de resterende negen open waardoor de witte nu de 9 kan scoren.
Mijn poster was ook helemaal niet goed aangezien ik er helemaal geen tijd voor had tijdens het weekend. Ik heb dus maar snel snel iets gemaakt maar ik was er helemaal niet blij mee. Achja we zien wel...

Veel groeten en hopelijk tot snel
Molbelg
Er wordt al gevreesd voor het afvallen tijdens de selectie:
Ik hoop echt dat ik niet afval liever spelleiders.
Die memory is echt pech hebben en ik ben superactief en vind dit het leukste spel van het forum.
Dus laat me erin en ik maak het spel superleuk  :-*
Hi Dennis,

Even een (stom?) vraagje, maar stel dat ik de afvaller zou zijn (ik vrees namelijk het ergste) zou ik dan eventueel nog jurylid kunnen worden? Natuurlijk hoop ik door te kunnen gaan, want het is een heel leuk spel, maar de eerste ronde was dramatisch volgens mij voor mij... ::hypocriet:: :\'( Dus: stel dat ik eruit zou vliegen, zou ik dan nog jurylid kunnen worden? Het wordt anders wel een heel lange zit als eventuele eerste afvaller... ::rofl::

(ik had de vraag ook al naar Niek gestuurd, maar helemaal vergeten hem ook naar jou te sturen...) :P

Groetjes, Erik
Pjotr is al messen aan het slijpen:
Tijd om weer eens te biechten.

Aflevering 0 ging fantastisch. Ik ben zo blij dat ik door ben en Jesper en Robbie ook. Met MC komt het ook wel goed. Maak me alleen zorgen om LdH of Molbelg. Als 1 van die 2 maar niet  afvalt.. Hoop voor de rest ook dat de heroes en villains een beetje ingedeeld worden zoals wij dat bedacht hebben,anders gaat het nog een hele puzzel worden.  ;D

Met de contacten ging het t laatste spel wel goed. Ik heb nu gewoon de info van Tim,Jesper,KD en Loezel. En die van Mieke zal ik vast ook nog wel kunnen krijgen.  ;D Enige info die we dan echt missen is de info van Ycaris en die van Elise. Toch best een goede score al zeg ik het zelf.  ;D

KD wordt overigens de eerste target bij de heroes.   Voor de villains Hillo en Daisy.

Overigens was het nog wel even spannend. MC en ik hadden besloten ook een "verbondje" aan te gaan met Tim. Zonder Molbelg en LdH erin,waar we ook een verbond mee hebben. Molbelg en Tim werken waarschijnlijk samen dus als die dat te weten zouden komen zou dat ons verbond misschien niet meer geloofwaardig zijn. Dus we hebben het ze nu toch maar verteld,en alle info die we van Tim krijgen sturen we ook door naar hun 2. Dus volgens mij is het vertrouwen er nog. :)

Nou,dit was het wel weer even.  ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #5 Gepost op: 13-12-2014, 20:20:37 »
De app wordt catshee nu al teveel:
Dus nu we echt begonnen zijn kan ik wel een biecht geven over hoe het er zover voorstaat. Echter wil ik eerst zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik mee mag doen. Ik zou er niet echt om hebben lopen stressen als ik niet een één-op-ééntje had gehad met bjorrn. Dat betekende dus dat bjorrn me de hele dag heeft liggen appen om me te vertellen dat we sowieso door zijn.


In ieder geval ik ben dus een villain en daar ben ik wel blij om.


Dat maakt mensen minder verbaasd als ik ze straks dat mes in de rug steek. Ik ben van plan dit jaar opener te zijn over hoe ik dit spel speel. Zal ik liegen? Ja. Zal ik misleiden? Ja. Ben ik van plan heel veel plezier te hebben? JA! En voor mij is er niks grappiger dan open te zijn over het feit dat ik een kwaadaardige eikel ben. Zo vroeg Molcrazy voor de grap of ik mijn messen al had geslepen en vertelde ik hem heel eerlijk dat ik een nieuwe messenset had aangeschaft. Dit is catshee 2.0 en om heel eerlijk te zijn... zie ik niets wat me dit seizoen kan stoppen.


En het grappige is dat iedereen een complotje met mij wil beginnen. Ik hoef mensen niet eens te benaderen. Zij benaderen mij, de sukkels. Op het moment is het "alliance galore", de markt wordt overspoeld met complotjes met mij en zodra ik mensen verraad, de bubble barst en mensen beseffen wat er gebeurd is... Zit ik al met mijn luie reet op mijn privé-eiland het levensgrote standbeeld dat ik van mezelf zal laten maken te bewonderen. Je moet toch iets met die miljoen dollar zodra je de show wint ;)



De grote vraag zal nu natuurlijk zijn met wie heeft die jongen dan al complotjes? Mijn eerste één-op-één is met bjorrn. The outlaws, D*Ns fanclub, Bjotshee... Hoe je het ook wil noemen. En ik weet dat ik af en toe grapjes maak over bjorrn maar op het moment is hij wel degene die ik het meest vertrouw.

Daarnaast heb ik één-op-ééntjes met Molcrazy, dat is een final 2 deal, Robbie, die alle mensen die hoog in de ranking staan er zo vroeg mogelijk uit wil werken, en hillo... Ik weet nog niet wat ik met die laatste moet want mijn grote stemblok wil hem er als een van de eerste uit :-\\ Maar wie ben ik om nee te zeggen tegen een complot? >:D

Verder heb ik geen idee waarom iedereen een complotje met mij wilt. Misschien omdat ik zo sexy ben? Dat zal het wel zijn ja ;)


Daarnaast is er dus ook nog The Wolfpack. Een naam die ik heb bedacht maar waar Bjorrn krediet voor op eist >:( En ik vond het zelf ook nog eens van de meest saaie domme suggesties >:( Maar goed, je kan dingen dommere namen geven denk ik dan maar...


The Wolfpack bestaat dus uit niet alleen Bjorrn en Robbie maar ook HIDM en Janneman. Echter omdat Robbie een beetje de held moest uit gaan hangen worden op dit moment wat andere mensjes gerekruteerd. Miek en Molbelg om precies te zijn. Dus dat is vrij solide, maar toch... Ik denk erover om het complot nu al flink te gaan ondermijnen. Niet alleen in verband met mijn één-op-ééntje met hillo maar ook omdat het een whatsapp complot is met HIDM en Bjorrn en nou... Zodra die aan de praat raken, blijven ze maar door ratelen. Mijn been trilt nog steeds na van die overdosis aan berichten. Mijn been doet er zo raar van dat ik zomaar in een Monty Python sketch mee zou kunnen spelen.


Met al dit in gedachten kan ik dus in principe heel veel kanten op en ik denk dat het in de loop van de dagen wel duidelijk zal worden wat ik het beste kan doen. Voorlopig geef ik mijn één-op-ééntjes broodkruimels aan informatie die ik verkoop alsof ze van goud zijn, maar uiteindelijk... zijn het gewoon broodkruimels. Een beetje vertrouwen opbouwen kan geen kwaad voordat mensen mijn mangatar zien :P

En dan ga ik nu maar afsluiten. Misschien dat ik deze tijd beter had kunnen besteden aan de eerste proef maar biechten is leuker :P Tijd om lekker te gaan zuipen in uitgaans-walhalla Beek ::) Wat? Jullie gekkies dachten toch niet dat we echt op een onbewoond eiland zitten?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #6 Gepost op: 13-12-2014, 20:29:32 »
Bjorrn is opgelucht na de bekendmaking:
IK BEN ER NOG!!!!  ::bravo::

Ahum, sorry voor dat trieste biechtje van me, die hoef je echt niet te laten zien aan het eind  ;D
Nu serious mode, want Robbie is het enige wolfpack lid dat niet bij de villains zit..
Dus actie, we moeten een majority hebben, en HIDM gaat daar wel voor zorgen  :P
Het plan is een 7tal van iedereen behalve Daisy, Vieffan en Hallo, wat voor mij prima is natuurlijk  :D
De eerste proef zorgt voor veel frustratie:
Citaat van: Daisy
This is hell ::oink::

Een instabiel complot word gevormd en Vief heeft door wie er niet te vertrouwen zijn:
Daar gaan we weer!
Het nieuwe seizoen is van start gegaan en ik weet nu al niet meer wat ik tegen wie gezegd heb  ::schaam::.

Voorlopig is er een vrouwencomplotje in de maak, maar aangezien die groep nog opgesplitst is in heroes en villains zullen Daisy en ik onszelf in het Villain kamp moeten redden. Gelukkig hoef ik alleen maar te zitten en te wachten totdat mensen mij benaderen voor leuke complotjes. Inmiddels is er een (zeer instabiel) samenwerkingsverband tussen Daisy, Hillo, Catshee, Bjorrn en ik. Hoever we met deze groep intact gaan komen weet ik niet, maar ik denk niet heel erg ver. We zitten niet voor niks in het Villainkamp natuurlijk!
Catshee en Bjorrn zijn geloof ik spelers om voor uit te kijken, het lijkt alsof die al samenwerkte voor deze groep gevormd was.

We gaan zien hoe ver we komen. ::zwaai::
Miek wordt gelijk opgenomen in het complotten leven:
heey d*n,

Het spel is pas net begonnen en ik zit er meteen helemaal in.
Eigenlijk bijna gelijk nadat het spel was begonnen werd ik benaderd door Bjorrn om  een verbondje aan te gaan. Nou, dat wilde ik wel want ik denk dat je zonder bondgenoten niet ver komt in dit spel.
Niet veel later werd Bjorrn benaderd door Hidm. Hidm wilde samen met Jann, Catshee en Bjorrn een verbondje en vroeg wie hij er nog bij wilde. Bjorrn stelde voor om Molberg en mij er ook bij te betrekken.
Dus zo komt het dat ik nu al een verbond hem met Bjorrn, Hidm, Jann, Catshee en Molberg. Een meerderheid dus, een soort 'save-zone', al weet je het natuurlijk nooit.

Maar goed, het plan is om in ieder geval met z'n zessen naar de samensmelting door te gaan en een paar sterke spelers te elimineren  >:D. Te beginnen met Hillo. Hillo heeft al een aantal van 'ons'benaderd voor een verbondje en is dus een gevaarlijke speler.
Dus als Hillo geen immuniteit wint deze ronde kunnen we hem eruit stemmen.

Ben benieuwd of het gaat lukken!

p.s Oh en Hillo, stel dat het gelukt is: het is niks persoonlijks, zie het als een compliment omdat je een sterke speler bent  ::ok::

Ow ja jongens, het zou me absoluut niet verbazen als jullie er voor de dubbele eilandraad voor kiezen om de Heroes op de Villains te laten stemmen en vice versa ::tandpastasmiley::
Opties, opties....

KD heeft meer frustratie gericht op de flashgame dan op de puzzel zoals de meeste:
Pomme pomme godverdomme... ::)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #7 Gepost op: 13-12-2014, 20:34:56 »
Jann heeft een dilemma op zichzelf, flippen of loyaal zijn?
Hoe verloopt de eerste week van het spel der spellen voor Jann?

Het begon met HIDM die mijn telefoonnummer via Aapje hosselde en mij zo al weken voor het spel zou beginnen kon bestoken met zijn ideeën voor het oprichten van een clubje villains. Hij had al helemaal in zijn hoofd wie bij de villains zouden komen en wie eruit gestemd moesten worden. Catshee, Robbie, Bjorrn, HIDM en ik zouden de core-5 worden. Nu blijkt alleen Robbie een hero te zijn, maar toch zitten we met zijn 5en in een whatsappgroep waar ik na elk uur weer 627 nieuwe berichten bij moet lezen.

Het moet gezegd dat Catshee, Bjorrn en HIDM het meest met de tactische beslissingen bezig zijn (en daarin soms misschien wat te ver in doordraven). Ik laat het me graag aanleunen, ik voel me veilig in dit groepje van 5 en verwacht niet snel door ze verraden te worden, hoewel ik de mogelijkheid open hou dat er sommigen zijn die met anderen ook mooie toekomstplannen hebben. Maar tot nu toe lijkt alles in dienst te staan van de Wolfpack, zoals wij naar wens van Bjorn heten. Er is een nepcomplot opgericht met Miek en Molbelg en Hillo houden we ook aan het lijntje. Hij heeft zo'n beetje iedereen al aan zich proberen te binden is gebleken, dus van hem hebben we target nummer 1 gemaakt.

Ikzelf heb dus nog weinig eigen tactische moves gemaakt en dat wringt toch. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan - ik wil mijn tentakels over meerdere kandidaten uitstrekken. Maar ik wil mijn nu zo veilige positie niet in gevaar brengen - mag ik ook eens een serieuze poging tot winnen hebben? Aan de andere kant maakt het het zo veel interessanter met meerdere opties te jongleren en met verschillende mensen afspraken te maken en dingen af te tasten. Maar dan zou ik het doen voor de leuk en niet zozeer om mijn kansen op de eindwinst daadwerkelijk te vergoten. Ik zou ook niet weten met wie ik me zou willen bevrienden. Het liefst iemand van het Heroes-kamp, om ook daar iemand te hebben die, naast Robbie, mij kan informeren. Maar goed, daar moet ik nog eens over slapen.
Je zelfverzekerde houding is aandoenlijk bjornie :-*
Hoi lieve biechtstoel  ::zwaai::

De eerste aflevering wordt sowieso een blindside, want hillo gaat weggestemd worden  :D
We hebben nu een alliance van 6 in het villain kamp genoemd ''de boefjes''.
Die bestaat uit Bjorrn-Catshee-HIDM-Jann-Molbelg-miek1999.
Volgens mij ben ik een beetje de lijm de de alliance bij elkaar houdt, aangezien in 1-1 contact heb met bijna iedereen in de alliance en zonder mij blijven Molbelg en miek1999 ookniet denk ik.

Hillo heeft je vast wel al gepmt dat ie druk bezig om zelf een alliance bij elkaar te krijgen met hem, Vieffan, Daisy, catshee en ik (en misschien ook Jann maar dat is nog een beetje onduidelijk).

De witte die zit volgens mij in geen enkele alliance en is ook tegen complotjes zegt ie, dus dat is ook een eng figuur  :P

Maar oke, eerst gaat hillo en het enige wat daarna mis kan gaan is dat vieffan of daisy de idol vinden.
Laten we maar hopen dat dat niet gebeurt  ;D

T.I.T.T.I.E.S. FTW
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #8 Gepost op: 13-12-2014, 20:37:01 »
Bij Pjotr en het Heroes complot zijn er al wat hevige discussies:
Pfoe,wat is er alweer veel gebeurd sinds mijn laatste biecht. Dus weer tijd voor een nieuwe!

Allereerst verdween LdHMolletje natuurlijk,was wel een beetje te verwachten maar toch balen.. Toen bleek ook nog eens dat Robbie bij de heroes hoorde en Molbelg bij de villains.  ::oink:: Ons hele complot lag dus zo"n beetje uit elkaar. Gelukkig hadden Molcrazy en ik onszelf wel goed ingeschat en hadden we natuurlijk Tim nog.  Robbie hoorde nu vanzelfsprekend ook bij ons en dus waren we al met 4. De groep werd uitgebreid met MiekeG en Kevintuut. Met deze 6 hopen we de sterke spelers als KD,Loezel en Ycaris nu weg te spelen en een eventueel vrouwenverbond tegen te gaan. Ik probeerde overigens nog te polsen bij Elise of zij samenwerkte met Loezel en Ycaris maar daar kreeg ik natuurlijk niets over te horen.. Nouja,dan werk ik natuurlijk ook met niemand samen.  ::hypocriet::

De opdrachten tot nu toe bij aflevering 1 gingen wel goed geloof ik. De puzzel duurde lang maar als ik de rest mag geloven was dat bij iedereen zo. Bij het sociale spel had ik een voordeeltje. Voordat gezegd werd dat de posters en manga"s  niet gedeeld mochten worden had ik die van Jesper en Mieke al gezien.  ;D Voor de karakteromschrijvingen had ik overigens ook een hulpje: Heb gewoon de inschrijfformulieren van vorig jaar erbij gepakt,heel veel leek gewoon.. Die van Daisy was zelfs precies hetzelfde,heeft die gewoon het formulier van vorig jaar nog een keer opgestuurd ofzo?  ;D

En toen kwam dat laatste dilemma:
Dilemma 6: Je kan nu je kans op immuniteit opgeven voor de eerste hint naar de hidden immunity idol.De twee met de beste score die voor de hint gaan worden tevens naar Penguin Island gestuurd, waar ze de idol kunnen vinden.

 ::oink:: Wat moest ik daar nu weer mee. Uiteindelijk heb ik mijn kans op immuniteit niet opgegeven. De tijd zal leren of dat een juiste beslissing is geweest.

Ik hoop trouwens wel dat KevinTuut en Mieke te vertrouwen zijn,want echt heel veel reacties kregen we niet.. Nu zijn we zelf vandaag ook de hele dag stil geweest in die PMgroep,of dat nu echt slim is weet ik ook niet.. Ze moeten natuurlijk niet doorkrijgen dat Robbie,MC en ik samen met HIDM in een aliance zitten.  En nog mooier: Dat ik en Jesper een final 2 deal hebben.

Als ik trouwens nog iemand moet kiezen om mee te nemen naar de finale is dat Robbie. Molcrazy heeft vandaag door zitten drammen om eerst op Ycaris te stemmen terwijl die veel lager in de ranking staat dan Loezel en KD. Ik erger me daar af en toe echt vreselijk aan.  ::) Hoop dat we volgende 2 rondes wel echt KD en Loezel eruit gooien,en het niet weer vooruit schuiven..

 ::zwaai::
sommigen konden maar geen genoeg krijgen van het puzzelen:
nu ik klaar ben... zou ik ook de andere puzzel eens mogen spelen?
Iedereen maakt afwegingen bij het laatste dilemma:
Lastig hoor, maar doe dan toch maar gewoon immuniteit voor deze aflevering. Die hidden immunity idol is me iets te onzeker en bovendien maakt dat je direct een groot doelwit, of je hem nu hebt gevonden of niet.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2014, 20:37:50 »
Ik heb waarschijnlijk de eerste biecht van hun gemist want dat is een half jaar geleden, zover ga ik niet terug zoeken in mn pm box ;D
Bij deze m'n honderdduizend eerste biechten in 1 want ja ik ben lui dus ik stel alles uit :D

Deel 1:

Ongeveer een half jaar* voordat het concept bekend is en de inschrijvingen geopend benadert Bjorrn me al voor een final 2 deal. Ik ga natuurlijk akkoord maar dan wil ik wel echt alles met hem delen. Maar echt alles. Dus goed ik word natuurlijk maandenlang door hem gestalkt omdat ie wil praten over Survivor. Dat ene spel waarover nog niks bekend is behalve dat het terugkomt en dat pas in september begint. Prima als je wilt praten over dingen waar nog niet over te praten valt maar zeg dan wel gewoon eerlijk dat je verliefd op me bent.

*hyperbolisch of course, meer dan 3 maanden van tevoren kan het nooit geweest zijn.

Maar goed voordat we een idee hadden aan wat voor spel we mee gingen doen hadden we het al over mogelijke allies en een naam voor onze alliantie. Natuurlijk hebben we nog niemand benaderd (Bjorrn heeft alleen catshee benaderd want dat was zijn vriendje van vorig jaar), maar ik had wel een naam voor onze alliantie bedacht: T.I.T.T.I.E.S. (The Incredible, Totally Tactical and Intelligent Easygoing Survivors)
Bjorrn werd natuurlijk emotioneel van de awesomeness van die naam dus die werd het.

We zaten dus nog zo'n maand voor de bekendmaking van het concept en ik was eigenlijk al klaar om te biechten, maar goed ik ben dus lui. Toen werd op een gegeven moment het concept bekendgemaakt: Heroes vs Villains. OMG. Awesome. Dat wordt dus gewoon bitchen en bijdehand doen zonder dat Dolfie en Lukie er iets van kunnen zeggen ::love::

Toen ging het snel. Ik maakte natuurlijk meteen openbaar dat ik me had ingeschreven en dat ik in de villains tribe wilde komen, voor de mensen voor wie dat nog niet obvious was, in de hoop door een stuk of 30-47 mensen benaderd te worden. Werden er een stuk of 30-47 minder.

Cool, wordt dus een DIY-spel. Prima, benader ik Pjotr en vraag ik of hij al contacten heeft. En dat was waarschijnlijk het beste dat ik kon doen. Ik heb Pjotr ook een final 2 deal beloofd, ik denk dat ik die niet hoef te breken als het echt zover komt, want zover komt het nooit, je hebt altijd bij 4 of zo een halve finale. Ik ben dus wel van plan loyaal te blijven aan Pjotr, maar ik vertel hem niet over mijn final 2 deal met Bjorrn omdat Bjorrn geheel buiten de alliantie valt waar ik met Pjotr in zit, maar dat moet ik nog uitleggen ;D

Ondertussen benader ik ook Molcrazy, omdat wij ooit samen wilden werken bij Gizeh maar dat mislukte omdat:
1. hij er nooit was en uit het spel werd gezet omdat hij niks deed
2. hij blijkbaar niet zo blij met mij was nadat ik ons niet had gekwalificeerd ondanks dat ik veel meer moeite had gedaan dan hij.
Dus dat gaf ik hem als reden plus dat niemand denkt dat wij twee samen in een alliantie zouden zitten.
Molcrazy ging ook akkoord en op hetzelfde moment vertelt Pjotr me dat hij ook contact heeft met Molcrazy. Perfect, kan ik gewoon met allebei samenwerken zonder problemen. Dan zegt Pjotr dat hij via Molcrazy ook weer contact heeft met Robbie. Kijk, dat begint steeds meer op een sterk complot te lijken. Zonder al te veel gedoe maken we dus uiteindelijk een groepspm aan met Molcrazy, Pjotr, Robbie en mij. De Belgen targetten meteen de top 25 van de RN Ranking - waarschijnlijk de top 25 omdat Robbie zelf 27 staat - en Pjotr en ik vinden dat natuurlijk prima. Bjorrn staat dan ook wel in de top 25 maar die is van alle top-25'ers het minst gevaarlijk dus zal wel even duren voor ze die targetten. En als ze dat wel doen moet ik even kijken hoe we dat gaan oplossen, want ik wil koste wat het kost Bjorrn erin houden.
Zo zit ik dus in een alliantie met twee Belgen en iemand die ik volledig vertrouw en targetten ze alle sterke spelers. De naam is Kill the Kings. Op papier best wel een droomcomplot :D

Maar goed, zoals bekend wordt het dus Heroes vs Villains en kan ik nooit bij Molcrazy en Pjotr in de tribe komen aangezien zij twee engeltjes zijn en ik een gemenerik. Robbie kan zowel hero als villain worden dus daar moeten we ook rekening mee houden.

Dus kom ik met het idee (told you so, ik moet alles zelf doen) dat Pjotr en Molcrazy een alliantie maken met mensen die waarschijnlijk heroes worden en Robbie en ik met mensen die waarschijnlijk villains worden. Wat Pjotr en Robbie vervolgens allemaal doen weet ik ook niet want die komen elke dag weer met een nieuwe naam van een mogelijke ally dus die laat ik maar, boeit me verder toch niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2014, 20:38:37 »
I love you too ::tandpastasmiley::
Deel 2:

Dat ik nu een alliantie met villains kan beginnen komt super uit, dan kan ik iig met Bjorrn samenwerken. (die dus ook van het KTK-complot en mijn final 2 met Pjotr af weet want we delen alles)
Omdat Bjorrn een fake final 2 deal heeft met catshee wil ik die ook hebben. Als excuus tegenover KTK gebruik ik dat Bjorrn en catshee de meeste kans hebben om villains te worden van de mensen die zeker meedoen. Verder is ook Jann een van de uitverkorenen ondanks dat we weten hoe Jann is maar goed, je moet een beetje risico nemen als je in de villains tribe zit en als we het goed spelen moeten we hem wel aan onze kant kunnen krijgen. Ik bedoel hij moet toch met iemand mee stemmen dus waarom liever met mensen als Daisy, Vieffan en hillo die veel gevaarlijker zijn?

Nou goed hoop gedoe, beetje veel omwegen aangezien Robbie niet moet weten dat ik al contact met Bjorrn heb maar uiteindelijk is het geregeld en hebben we een groepspm en later ook een groepsapp met z'n 5en. Molcrazy en Pjotr zitten ook goed lijkt het met Tim, Molbelg en LdHmolletje.

Dan is het natuurlijk wachten tot het spel begint. Tenminste, voor 21 van de 22 mensen die zich hebben ingeschreven. Bjorrn blijft natuurlijk gewoon doorgaan met strategische moves en een volgorde van wegstemmen bedenken. Maar goed ik neem het hem niet kwalijk want dat wist ik natuurlijk van tevoren want ja:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En hij is iig goed voorbereid en heeft er net zoveel zin in als ik dus das mooi.

Eindelijk begint het spel en mogen we posters en mangatars maken. JPMOL doet niks en ligt eruit en voor we beginnen moet er nog een gaan. Ik vind het helemaal prima want no way dat ik niet geselecteerd word. Ik eindig bij de beste 10 met een zelfgemaakt Survivorlogo en Bjorrn wordt ongeveer laatste met een poster die niet alleen onorigineel is maar er ook nog eens crappy uitziet. No offense Bjorn ;D



Dan komt de volgende opdracht, beetje memoryen, even zelf twee setjes pakken dankzij dealtje met Loezel en via de KTK-alliance info van Pjotr, Mieke en KD krijgen. Jup leuke opdracht maar echt veel heb je er niet aan of zo. Uiteindelijk LdHmolletje weg dus Pjotr en Molcrazy moeten ff een nieuwe zoeken maar yay voor hun, Robbie is ook een hero.



Maar goed Molbelg is dan weer villain (voor zowel Robbie als hero en Molbelg als villain valt indd genoeg te zeggen) en daar had Bjorrn ook al contact mee. Dat was ik vergeten te vertellen of niet? Ja Bjorrn is een badass dus hij had ook al contact met Molbelg en Tim, waar hij heel obvious vijfde wiel aan de wagen is of hoe ze dat ook zeggen.

Uiteindelijk hebben we dus een villains alliance genaamd The Wolfpack omdat de vrouwen weg moeten aangezien er op de spelletjesmiddag iets gebeurd is en daar heel veel vrouwelijke deelnemers bij waren. Maaaaar daar zit Robbie nog in dus daar houden we contact mee (ik sws natuurlijk) en we vragen aan hem of hij het gaat redden bij de heroes ook al weten Bjorrn en ik allang dat hij daar bij zn vrienden zit. Aan die villains alliance wordt Molbelg toegevoegd en ook miek1999 omdat Bjorrn haar ook kende of zo. (voor de mensen die nu denken dat ik dom ben, ja ik weet dat Bjorrn veel bondgenootjes heeft maar we hebben afgesproken altijd ongeveer evenveel bondgenoten erin te houden zodat we niet bang hoeven te zijn voor verraad van de ander)

Dus we moesten doen alsof we allemaal voor het eerst contact hadden en er werd een groepspm gemaakt met The Wolfpack min Robbie en plus Molbelg en miek1999. De nieuwe naam wordt De boefjes. Die naam heeft catshee waarschijnlijk bedacht omdat de gemiddelde leeftijd in dat complot 12 jaar is.

Ondertussen neemt hillo contact op met catshee en Jann en wil hij samen met hen, Bjorrn, Daisy en Vieffan een alliantie beginnen. Maar goed ze houden van me dus delen het allemaal meteen en we gebruiken dit om hillo bij Molbelg en miek1999, die ook met hillo gepraat had, te targetten. Ook zijn we het erover eens dat Daisy en Vieffan ook snel weg moeten.

Ze lijken on board te zijn en het is voor hen het slimst om met ons mee te gaan dus ik denk dat ze loyaal gaan blijven. Of iig voorlopig.

Jann heeft ook geen betere optie dus die zullen we ook maar even moeten vertrouwen. Waarschijnlijk maakt het ook niet uit als ie flipt want dan gaat ie zelf dood :)

Toen kwam dus de eerste opdracht en een dubbele tribal. Mooi, kunnen wij hillo wegstemmen en kan ik de heroes aansporen een van hun sterkste mensen weg te stemmen zodat de villains een betere kans hebben immuniteit te winnen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #11 Gepost op: 13-12-2014, 20:42:02 »
Oh god er was nog een deel 3.
Deel 3:

Hoe ik de opdracht heb gedaan weet ik niet maar zien we wel. Wie van hillo, Daisy en Vieffan geen immuniteit krijgt gaan we op stemmen en als ze alle drie niks winnen wordt het hillo want die is alweer veel te veel bezig met scramblen.

Oh en Daisy en Vieffan moeten weg omdat ze evt in een vrouwencomplot zitten met Loezel, Elise en Ycaris. De heroes willen nu dus ook Ycaris wegstemmen.

Vieffan loopt ook alweer te liegen want terwijl ze al benaderd is door hillo en heeft verteld dat ze met Daisy samenwerkt zegt ze tegen mensen dat ze nog met niemand contact heeft.



Voorlopig is het plan dus met de villains hillo, Daisy en Vieffan weg te stemmen en later ook met de hele villains alliance de merge in te gaan. Gaat vast wel iets mis ondertussen maar we hebben denk ik genoeg contacten om ons op verschillende situaties aan te kunnen passen. Wil ik met catshee, Jann of Robbie naar de finale?


Hayullllll no!

Maar voorlopig zijn ze m'n beste optie en zeg ik natuurlijk dat ik all the way met ze wil gaan.

Nou goed dat was dus mijn eerste half jaar Survivor. God ik ben jaloers op mensen die pas beginnen met scramblen vlak voor de eerste tribal.

Nou goed kusjes aan iedereen en love y'all :D

T.I.T.T.I.E.S. FTW
all the way?  :-X :o

Ycaris wil de pinguïns wel graag gedag zeggen:
Ach ja joh, waarom niet. Geen idee of ik uberhaupt ergens kans op maak, maar indien mogelijk wil ik Penguin Island wel zien.

 ::joehoe::
Ycaris
Iedereen is benieuwd waar die strafpunten vandaan komen:
Nou meneer de spelleider, ik zal straks eens een eerste biecht sturen, maar eerst moet ik nog eea uitzoeken want het spel wordt natuurlijk alweer aan alle kanten gespeeld.

Heb daarom een vraagje: mocht je als villain ook 4 strafminuten aan een hero geven?
Hillo gaat weer proberen sluw te spelen:
Nou heren, hierbij dan een eerste korte biecht.

Ik kan het kort houden door één woord te roepen: paranoia. Maar ik zal 'm even nader toelichten.
Zoals waarschijnlijk bekend heb ik ergens het lichtelijke vermoeden dat ik wel eens heel misschien een klein beetje een heel groot target kan zijn doordat ik in drie jaar tijd (Big Brother, Survivor, Survivor) nooit weggestemd ben. Dus mijn tactiek is heel simpel: alles winnen. En jeej, dat is gelukt bij deze eerste opdracht! Dus eigenlijk heb ik m'n doel al bereikt: niet als eerste afvallen ::hyper::

Maar ik probeer natuurlijk wel een soort netwerkje op te bouwen. Eerst heb ik geprobeerd de nieuwelingen de_witte en miek1999 te porren, maar dat is hopeloos vrees ik, want ze reageerden beide nogal loom. Bah, suf. Dan maar heel cliché de mensen waarvan ik weet dat ze zullen reageren en zeer waarschijnlijk ook positief, maar waarvan ik geen idee heb of die mensen ook daadwerkelijk zullen doen wat ze zeggen. Het blijven Villains he ;D Dus een PM'etje gestuurd naar Catshee, Vieffan en Jann en inderdaad, van alledrie leuke reacties ontvangen en via hun connecties met Daisy en Bjorrn een meerderheid van zes opgericht, die ik nu zal bestempelen tot het grote 'Ik vertrouw jullie allemaal voor geen ene zak'-complot. ;D Het kutte is alleen, ik MOET ze wel vertrouwen, want ik heb niemand anders... Dus waarschijnlijk gaan we heel suf op Molbelg stemmen omdat die de zwakste is. En dan zien we dan wel of iedereen inderdaad on the same page is, of dat een Jann ofzo keihard geblindside wordt. Ik ben het in elk geval niet, dus hieperdepiephoera!

Die uitslag van de dilemma's is ook wel veelzeggend trouwens en daardoor ben ik nog voorzichtiger in het vertrouwen van mensen. Ik heb overduidelijk 2x een +4 gehad en ik vrees misschien dat het van Vieffan en Elise is. Of Bjorrn en Molbelg, kan ook, maar ik zie niet helemaal in waarom. In elk geval zijn denk ik ook Daisy en HIDM getarget in die opdracht, dus de verhoudingen liggen allemaal op scherp.

Dus, so far, so good, maar eigenlijk gaat het gewoon ruk. Alles winnen blijft dus nog even de strategie en ik hoop dat ik wat angstzaadjes kan planten hier en daar na de eerste stemming. Misschien dat ik ook wel een stem throw richting iemand om een beetje paranoia te verspreiden, want dat is alleen maar in mijn voordeel volgens mij.

Oh en die immuniteit voor de heroes (want een zwarte stem heeft weinig nut) gaan we dus ook al heel saai aan kevintuut geven. Ik hoop maar dat hij er uitgestemd zou worden, maar dat zal wel niet. Lijkt mij veel leuker om Ycaris te helpen bijvoorbeeld ::jaja::

Tot zover even, peace out. ::bravo:: 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #12 Gepost op: 13-12-2014, 20:48:30 »
Zoals we allemaal weten is dit spel in zijn essentie gebaseerd op politiek, diplomatie, complotten, intriges, manipulatie, leugens en verraad. Echter is die hele essentie te herleiden naar één begrip: MACHT. De MACHT om mensen te laten stemmen zoals jij wilt dat ze stemmen. De MACHT om mensen te overtuigen om met jou samen te werken. De MACHT om dit spel te winnen. D'r zijn heel veel ideeën en theorieën over macht.

Een of andere Italiaanse betweter, laten we hem Nico noemen, had ook zo zijn ideeën over macht. Een van Nico's beweringen was dat men van de eigenschappen van bepaalde dieren kon leren over het verkrijgen en het behouden van macht. Namelijk de leeuw en de vos. De leeuw vertegenwoordigd moed, agressie en daadkracht, terwijl de vos voor sluwheid en alertheid staat.

Echter is de leeuw kwetsbaar voor valstrikken en kan de vos aangevallen worden door de wolven. Daarom moet iemand die macht wilt verkrijgen en behouden beiden zijn. Hij moet een leeuw zijn om de wolven af te schrikken en een vos om te weten hoe hij de valstrikken moet ontspringen. Helaas voor mij is het dier waar ik me het meest mee vereenzelvig een 500 gram wegende teckel puppy, die zowel kwetsbaar is voor wolven als valstrikken...


Echter probeer ik in dit spel zowel de vos als de leeuw in mezelf naar boven te halen. En deze eerste dagen heb ik me vooral als een leeuw gedragen. Achter de schermen heb ik zeker agressie en daadkracht getoond, al ben ik misschien niet de meest heldhaftige leeuw.


Ik heb daadkracht getoond op de momenten dat mijn alliantie dwaalde in paranoia en ik ze weer op het rechte pad moest praten. Vandaag wilden HIDM en Bjorrn ineens uit het niks het target veranderen van hillo naar Vieffan, er moet namelijk een vrouwencomplot zijn volgens hen. HIDM wilde eerst per se in de alliantie van hillo wat ik ook de kop in moest drukken. Om heel eerlijk te zijn:


Tevens heb ik moed en daadkracht getoond door het dirty work voor de Wolfpack te doen bij hillo en vieffan. Door te werken in een nep complot met hillo, Vieffan, Daisy, Jann en Bjornn. Door dit soort gevoelige informatie met zowel de Wolfpack als de Boefjes(=Wolfpack+Miek1999+Molbelg) te delen.


Als ik zo doorga ben ik straks voornamelijk de kwaadaardige leeuw en... mensen kunnen dan maar beter proberen er klaar voor te zijn.


Het zijn van de kwaadaardige leeuw maakt me helaas ook kwetsbaar. Voor de mensen die het nog niet doorhadden heeft deze biecht een hoog Lion King gehalte en gelukkig voor de jeugd van mij en die van vele anderen eindigt die film met de ondergang van de kwaadaardige leeuw. Echter ziet de harteloze sociopaat in mij dat je kan leren van de ondergang van de kwaadaardige leeuw... in een uhm... tekenfilm.

Scar slaagde uiteindelijk in het verkrijgen van de macht door de koning te verraden en te vermoorden, zoals ik dat van plan ben te doen met hillo >:D


Maar hij wist niet zijn macht te behouden. Daar waren twee redenen voor. Hij wist Simba niet te doden (hillo's verbonden) en zijn hyena's keerden zich tegen hem (Wolfpack). Dat zal ik dus in mijn achterhoofd moeten houden.

Verder heb ik in mijn rol als leeuw misschien te weinig balans gehad met het zijn van de vos.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #13 Gepost op: 13-12-2014, 20:50:44 »
Dat was 1 biecht die met quote tekens te lang werd ::pinokkio::.
Welke disney villain zou casthee zich mee identificeren?
Ergens diep in mijn gedachten is er een stemmetje dat me influistert dat hillo me doorheeft, dat Jann al aan het ratten is, dat ik de nieuwelingen niet kan vertrouwen. Dat is het stemmetje van de vos en van mijn paranoia. En dan is er nog een ander stemmetje dat zegt dat zelfs als dat zo is, ik er niks meer tegen kan doen. Dat is niet de stem van de vos. En ook niet van de leeuw. Het is de stem van de 500 gram wegende teckel puppy, die in afwachting van zijn baasjes D*N en Nieky is om hem te vertellen of hij een "good boy" is en zijn snode plannetjes geslaagd zijn of een "bad dog" en dat hij uit het spel ligt.

Maar goed. Weer genoeg tegen mezelf geluld.

---------------------------------

En toen werd deze biecht compleet irrelevant toen de uitslag gepost werd en alle nieuwe chaos achter de schermen los barstte :P

Ik biecht morgen wel over de laatste ontwikkelingen en dan stem ik ook maar meteen ;)
Mijn gezeur wordt altijd serieus genomen ::bravo::
Hoi biechtstoel  ::zwaai::

D*N was weer flink aan het zeuren dat er gebiecht moet worden, dus dan doe ik dat maar.

Het plan van de boefjes is een beetje verandert aangezien hillo ineens immuniteit wint  :(
Nu willen we dus Vieffan stemmen, met de gedachte zo haar eventuele idol eruit te spelen.
Er is natuurlijk het risico dat ze de idol vind en meteen inzet, maar wij denken dat dat niet gaat gebeuren ivm de fake alliance van Hillo, Vieffan, Daisy, Catshee, Jann en ik.

Hoewel ik er niet helemaal gerust op ben dat ze ons onterecht echt vertrouwen, waag ik toch de gok maar.
We gaan dus voor Vieffan  :D, en als we een sterk vermoeden krijgen dat Vieffan de idol heeft en gaat spelen dan switchen we en is Daisy de sjaak.

Overgens weet ik ook al dat Loezel de klos gaat zijn bij de heros eilandraad.
Onze Wolfpacker Robbie heeft al een meerderheid met Molcrazy, Pjotr, Kevintuut, Mieke en Timvdons  ;)

En ik weet dat iemand van de Kill the kings alliance optijd moet worden weggestemd, daar verzin ik wel iets op, relax  ::hug::
De heroes nemen geen risico qua idols:
Hoi Biechtstoel,

De eerste opdracht zit erop en ik ben tot mijn verbazing 3de geworden bij de Heroes. De puzzel vond ik heerlijk gaan maar ik had verwacht dat ik door de Social Game veel tijd zou verliezen en daardoor ook veel plekken. Maar dat viel gelukkig mee.

En dan nu de stemming. Mijn heroeskamp complot en ik hadden al een plan bedacht om eerst Ycaris eruit te stemmen, Daarna KD en als laatste Loezel. Maar dat is vandaag veranderd omdat KD immuniteit heeft en wij niet het risico willen nemen dat Ycaris misschien de immuniteitsketting vind en inzet. Dus daarom word het Loezel.

We zullen zien.

Tot later

Tim ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #14 Gepost op: 13-12-2014, 20:54:36 »
Ycaris en Vieffan zoeken het eiland af naar de idol:
Het meest waardevolle (onmisbare) op ons eiland lijkt mij zoetwater. Daarom duik ik maar eens met een graafstok in onze zoetwaterbron.
Ycaris lijkt opeens veilig te zitten door het vermoeden van een idol:
Ben ik weer,sneller dan gedacht.


Hebben we net beslist om toch voor Ycaris te gaan,bestaat nu de kans dat ze de immuniteitsketting vind. En dan zouden al onze stemmen verloren gaan,grote kans dat er dan iemand van ons uit ligt. Plannen dus gewijzigd om toch voor Loezel te gaan. Ycaris zou de ketting ook nog weg kunnen geven,maar het lijkt me sterkt dat ze dat doet dus dit leek ons het meest safe.

Overigens gaan Jesper en zijn complotgenoten nu voor Vieffan. Hoop zo dat dat lukt,die ziet dat dus helemaal niet aankomen.  ;D

Pjotr hoort dat hij een target is:
Ik kreeg gisteren van Robbie deze schokkende mededeling:

"KD heeft geantwoord. Loezel wil blijkbaar op Pjotr stemmen en zegt dat Ycaris en Elise meestemmen en vroeg aan KD om ook aan mij te vragen mee te stemmen.
Dat ga ik uiteraard niet doen, want geen van die vrouwen heeft mij gecontacteerd. Ik laat me niet zomaar gebruiken ofzo. Dus ja, Loezel eruit! En hopelijk doet iedereen in de pm van zes wat ze beloven.

Ik heb KD wijsgemaakt dat kevin, tim en ik geloven dat er een vrouwencomplot is en we dus op mieke gaan stemmen. Dus zelfs al mocht Ycaris die immu gevonden hebben, als KD het door verteld, denken ze toch dat wij op mieke stemmen en gaat ze Loezel niet beschermen."

 ::oink:: Loezel die mij eruit wil hebben! Daar gaan we dus even fijn een stokje voor steken. Ik hoop echt dat iedereen in de groep van 6 mee stemt. Anders hebben we misschien een probleem.. Molcrazy,Robbie,Tim en Kevin vertrouw ik wel op,maar Mieke reageert wat traag.. Zou ze iets in haar schild voeren en toch meestemmen met de dames.. ??? Dan zou het 5-5 kunnen worden. Nouja,dat zien we dan wel. Als iedereen gewoon meedoet is het 6-4 en hoef ik me de komende eilandraden geen zorgen te maken. Ik ga Loezel maar vast uitzwaaien,want je laatste uren op het eiland zijn hoop ik toch echt aangebroken:  ::zwaai::


Oh Hillo toch....
Updateje ::hyper::

Ik speel waarschijnlijk veeeeeeel te snel veel te agressief, maar ik vermoed dat ik toch niet lang meega, en wil wel spelen zolang ik in het spel zit. Dus. Ik heb een nieuwe alliantie opgezet:

Het stoere-mannen-verbond

Hoee! (dat is een stoere mannen kreet)

En het plan is nu om, als dat lukt, Vieffan of Daisy te elimineren. Anti-vrouwen. Superslecht natuurlijk van een homo, maar wat moet dat moet. Want we vermoeden allemaal dat er een vrouwencomplotje is verspreid over beide teams. En ik heb ook contact met Robbie en die heeft dezelfde vermoedens bij de heroes en misschien ook wel dezelfde plannen.

En HOE TOF zou het zijn als het lukt!


Alleen dan 'her' ::hypocriet::

Op hoop van zegen maar he ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #15 Gepost op: 13-12-2014, 21:00:10 »
Ik wil graag graven op de plek waar de rots eindigt
auw

Arme Molbelg terug op de target stoel uit dwdw:
AAAAAAARGH ineens uit het niets blijkt dat ik door het (aldanniet)fakezesmancomplot van hillo wordt getarged. Deze eilandraad wordt zéér spannend denkik.
Miek gunt Hillo de immuniteit, maar nu zal ze een mede dame gaan wegstemmen.
hoi d*n,

nou, hillo heeft immuniteit (het is je gegund hoor hillo!  ::ok::), dus die kunnen we niet wegstemmen deze week.
volgende plan: daisy of vieffan.
vieffan is naar penguin island en heeft dus misschien ook immuniteit als ze de idol vind en inzet. Maar wij (bjorrn, molberg, catshee, jann, hidm en ik) denken, mede door een post van vieffan in het eilandraad-topic, dat ze dat ze 'm niet gaat inzetten.
dus het plan was om op vieffan te stemmen, zodat er én een sterke speler uit is én misschien de idol.

maar toen wijzigde het plan een klein beetje, want hillo wilde ineens met jann, bjorrn, molberg en catshee op vieffan gaan stemmen. als hidm en ik dat dan ook doen is het misschien een beetje verdacht. dus hidm en ik gaan waarschijnlijk op daisy.
daisy en vieffan gaan waarschijnlijk op de witte, want zij denken dat ze een complot hebben met jann, catshee, hillo en bjorrn (als je het niet meer snapt: zie mijn biecht hiervoor  :P)
vief en daisy zijn dus waarschijnlijk de enige 2 die op de witte stemmen, en hidm en ik op daisy. wat de witte gaat doen weten we niet. als vieffan dan haar idol inzet is het 2-2 tussen daisy en de witte, komt er misschien wel een herstemming en dan gaan we op daisy.

spannend...
Waarom zat ze trouwens niet in het vrouwencomplot?

Kevintuut verdiend immuniteit van de villains, met goede bedoelingen natuurlijk:
hoi d*n

voor de immuniteit bij de heroes stem ik op kevintuut. Wij villains  >:D denken dat er misschien wel veel mensen op kevintuut gaan stemmen omdat hij een minder actieve speler is en niet supersterk. dus als we hem immuniteit geven is dat misschien wel een grote schok bij de eilandraad vd heroes, waardoor er misschien verdeeldheid komt in hun team, waardoor ze minder proeven winnen en vaker naar de eilandraad moeten. waardoor wij dus minder vaak naar de eilandraad hoeven  :P.
daarbij vind ik het sneu voor kevin als hij er voor de derde keer op rij als eerste uit ligt  :). dus vandaar mijn stem op kevintuut

mijn eilandraad stem komt nog, we zijn nog druk in overleg maar het is bijna rond als het goed is  :)

 ::joehoe::
Hillo elimineert één van zijn vroegere bondgenoten:
Tijd voor een eerste stem. Toch wel heerlijk dat ik immuun ben hoor, als niemand te vertrouwen blijkt kom ik dat nu te weten en word ik niet het slachtoffer ervan!

Maar mijn stem is voor Vieffan. Met een biechtje erbij: sorry lieve Vief, ik wou dat ik je kon vertrouwen want ik weet dat ik goed met je kan samenwerken als we on the same page zijn. Nu we dat niet lijken te zijn ben ik helaas genoodzaakt je vroegtijdig te elimineren. Hopelijk houdt iedereen zich aan z'n woord en ben jij degene die verrast wordt vanavond. Adios ::zwaai::

En zo niet. Dan wordt het pissige hillo.
 
Loezel zet in op Pjotr, zoals hij ook al te horen heeft gekregen:
::zwaai::

Mijn eerste stem gaat naar Pjotr. Het is van belang in het begin je team sterk te houden en aangezien we een sterk team hebben, is het heel lastig om iemand uit te kiezen. Ik vind het sneu om kevintuut alweer zo snel naar huis te stemmen en daarbij gaan er geruchten dat de villains hem immuniteit gaan geven. En Pjotr heeft de eerste proef gewoon het slechtst gedaan.

Nu maar hopen dat de villains niet ineens Pjotr immuniteit gaan geven en dat Pjotr dan op mij heeft gestemd als een-na-zwakste schakel. Fingers crossed dan maar.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #16 Gepost op: 13-12-2014, 21:03:03 »
Erg grappig hidm:
::zwaai::

Ik wil geen vijanden maken dus ik stem alfabetisch.



Sla ik mijn bondgenoten natuurlijk over dus dan kom ik bij Daisy uit ;D

Ik hoop niet dat je gaat hoor Daisy, als het goed is stemmen Bjorrn, catshee, Jann, Molbelg en hillo op Vieffan en zet zij geen idol in en gaat zij gewoon. Als ze hem wel inzet hopen we maar dat de stemmen van miek en mij genoeg zijn om een tie te forceren en jullie niet samen met de_witte ineens op Molbelg stemmen ipv op de_witte, aangezien die zei dat hij op Molbelg ging stemmen :)

Succes :-*


T.I.T.T.I.E.S. FTW
Loezel is niet zeker van haar zaak:
::zwaai::

Zo, dit spel is nog maar net begonnen of de paranoia begint alweer.

Ik heb twee complotjes (of eigenlijk 3). Nummer 1 begon al voordat ik me had ingeschreven. Want op de terugweg van de spelletjesmiddag vroeg Daisy of wij wilden meedoen aan een vrouwencomplot. Dat leek me wel wat, vandaar dat ik me toch maar in heb geschreven. Het Utrechtse taxi complotje was geboren. Daarna besloten we Ycaris erbij te vragen, maar die was niet ingeschreven en toen toch weer wel. Dus daar was het vrouwencomplot. Vlak na mijn inschrijving vroeg KD of ik met hem wilde samenwerken. Dat ging vorige keer best goed, dus daar heb ik ook mee ingestemd.

Nu de stemming. Daar begon de paranoia. Van vieffan en Daisy hoorden we dat kevintuut immuniteit zou gaan krijgen, dus werd er besloten om op Pjotr te stemmen. Maar nu roepen Ycaris en KD, dat de villains misschien toch wel op Pjotr gaan stemmen en dat Pjotr straks in zijn eentje kan bepalen dat iemand anders eruit gaat. Spreiden is echter een te groot risico, want zoveel stemmen hebben we niet. Hoewel volgens KD Robbie wrs ook op Pjotr gaat stemmen en MC volgens Ycaris ook. Maar we moeten er maar vanuit gaan dat Daisy en Vieffan weten wat er in het villainskamp speelt en dat ze het vrouwencomplot eer aan doen.  ;D Maar helemaal gerust ben ik er niet op, vooral omdat ik op zijn zachtst gezegd ook niet echt uitblonk in deze proef.

We zullen het morgen zien.

 ::bravo::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #17 Gepost op: 13-12-2014, 21:03:42 »
Kill the Kings! Dat gaat ook een jaar terug in de tijd :o
Hoi D*n the m*n en Nieky the... Pieky.

Mijn stem gaat naar Loezel. Waarom? Er zijn vermoedens van een vrouwencomplot in zowel ons kamp als in het andere. Die moeten dus uitgeroeid worden. Daarnaast is ze een goede speler, ze staat hoog in de RN Ranking. Ycaris ook, maar die kan mogelijk een gidsen immunity hebben. Dus werd het Loezel.


Biecht:
Ik heb me ingeschreven door Molcrazy die me erop attendeerde dat er een nieuwe reeks ging starten. Hij vroeg of ik het nog steeds zag zitten om de topspelers er uit te werken, een idee dat ik midden in het vorige seizoen tegen de powerplayers bedacht maar geen aansluiting bij vond. Op het einde van het vorige seizoen waren catshee en ik zo gefrustreerd dat niemand the balls had om het te doen of om überhaupt in te zien dat die sterken eruit moesten omdat ze alle touwtjes in handen hadden, dat ik na de finale aan catshee vroeg of hij volgend seizoen mee wou doen in een complot om de powerplayers eruit te werken. Ik contacteerde hem erover en hij wou hetzelfde aan mij vragen. Partner in crime 2 was geboren, maar dit heb ik tegen niemand anders verteld.

Intussen hadden Molcrazy, Pjotr en HIDM zich bereid gevonden om samen te gaan werken, met mij erbij dus. Ik moest van HIDM mijn best doen om villainachtig over te komen zodat hij en ik in hetzelfde kamp zouden komen, want MC en Pjotr zouden sowieso al in het Hero kamp zitten. Later zei hij dat het blijkbaar al bepaald was wie waar zou zitten en ik dus niet meer perse villainous moest doen. Hij vormde samen mer Jann, Bjorrn en Catshee een groepspm omdat hij dacht dat we allemaal villains zouden worden. Zo bracht HIDM me in contact met m'n eigen partner in crime. Zowel catshee als ik houden het vooralsnog geheim.
De pm werd al gauw een whatsapp groep en zo kwam ik op een avond thuis om te zien dat er al 404 berichten gestuurd waren. Jeetje.

KD contacteerde mij ook nog kort voor de start. Hij vertrouwde niet veel mensen maar mij wel en vroeg om samen te werken. Ik zei uiteraard geen nee. Later zag hij dat Loezel ook mee deed en zei ie dat ie haar ook vertrouwde.

Zelf stuurde ik standaard een bericht naar hillo. Die vertelde me dat ie zich schuldig voelde over vorig jaar dat ie mijn vertrouwen zo beschaamd had en bood me ondanks dat toch prompt een final two deal aan. Ik heb eens hartelijk gelachen maar wel gezegd dat we eerst eens moeten kijken of we in hetzelfde team komen want dat het daar altijd al mis is gegaan: we zitten elk in een ander team en hebben tegen dat de samensmelting er is al zoveel andere banden dat het ingewikkeld wordt. Hij antwoordde dat het deze keer third time's a charm kon zijn en nu wel kon lukken hopelijk.
Later bleken we dus weer in aparte kampen te zitten. Via de groepsapp van The Wolfpack (Bjorrn, HIDM, Jann, catshee en ik) kwam ik te weten dat hillo ook hen contacteerde. Er werden screenshots gedeeld van PMs die ze van hillo kregen. Jann werd als Janneman aangesproken. Bjorrn als Bjorrnemans. En tegen beiden vertelde hij hetzelfde verhaal en dat hij een naam had voor een complot, het verrassende third time's a charm! Toen ook ik mijn pm deelde waarin hetzelfde stond, was er hilariteit alom op de app. Hillo viel al door de mand en werd target nummer 1. Hij won echter immuniteit. We hebben afgesproken wekelijks een update aan elkaar te geven over wat er in ons kamp afspeelt. Ik geef summiere info en alles wat ik van hem doorkrijg sas ik meteen door naar The Wolfpack.


Met MC, Pjotr en HIDM vroeg ik of zij mee waren met mijn Kill the Kings idee waarbij de huidige hoogscorende spelers in de RN Ranking er een voor een zouden uitvliegen. Iedereen is akkoord.

Ik wou mijn samenwerking met KD wel even aanhouden, maar door op Loezel te stemmen gaat dat niet lukken want hij heeft me laten weten dat ie contact met haar heeft dus als ik haar er mee uit stem verbrand ik mijn brug met KD meteen...

Pjotr MC en ik hebben de Hero groep aangevuld met kevintuut, Mieke en timvdons.
Ik ben benieuwd... Als iedereen doet wat ie zegt wordt het volgens mij zes op Loezel vs vier op Pjotr

Aangezien KD via Loezel een lijntje heeft met de vrouwen heb ik hem gezegd dat we Ycaris gaan doen, in de hoop dat dit doorverteld wordt en Ycaris de immu voor zichzelf gebruikt moest ze hem gevonden hebben.

Spanneuhnd!!!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #18 Gepost op: 13-12-2014, 21:05:10 »
Catshee zet de chaos om in een plan:
Ik had je beloofd om gisteren een up-to-date biecht te doen en meteen te stemmen, maar je kent me... Ik hou me niet altijd aan mijn beloftes ::hypocriet:: Dus daarom doe ik het maar vandaag ;)

Wat is op het moment dan de status quo?


Zoals ik al heel trots liet weten was mijn originele plan om bij de eerste eilandraad hillo te blindsiden. Toen won hillo immuniteit en kneep ik hem toch een beetje. Diegene die ik het minst lief wilde verraden en toch nog in het spel wilde houden was verreweg hillo. Daarnaast brak er complete chaos uit, omdat ik in 3 groepspms zit, 2 een-op-een contacten tevreden moest houden en een whatsapp complot had. Ik kan zeggen dat mijn inbox op realitynet sinds het begin van dit spel significant gegroeid is en een paar honderd berichten op WhatsApp zijn tevens binnengekomen (Bjorrn en HIDM... Why? ::)) En toen gebeurde er een beetje magie.

Ik heb wel wat geholpen om naar dit droom scenario te werken maar ik moet toch ook vooral diegene die het gerucht over een vrouwencomplot is gestart, Bjorrns ondoordachte actie om hillo een nadeel te geven in de eerste proef en hillo's paranoia bedanken ::rofl:: Het gerucht van het vrouwencomplot heeft zoveel chaos verzorgd dat ik er op het moment weer helemaal boven op zit ::jaja::
 

De drie groepsPMs waren vrij oninteressant. Binnen de boefjes veranderde het target nu van hillo naar Vieffan, binnen het hillo complot was er besluiteloosheid en De_Witte maakte een groepsPM over wat te doen tegen de heroes. Toch zorgde ze voor een groot deel van de spam en stress >:(

Anyways, het een op eentje waar ik Vieffan probeerde te peilen was ook vrij nutteloos maar die met hillo ::jaja::


Hillo had 2 keer 4 minuten gekregen. En schijnbaar kan hij er niet tegen dat iemand die arme hillo al probeerd tegen te werken. Ook had het gerucht van een damesverbond hillo bereikt. Dus in zijn hoofdje was een van die 4 minuten sowieso van Bjorrn of Vief. Na Bjorrn te laten weten dat hij moest liegen over aan wie hij de +4 minuten had gegeven, heb ik voorzichtig geprobeerd om hillo te sturen naar een anti-vrouwencomplot-complot :P En gelukkig was dat niet al te moeilijk ;D

Nu was nadat de uitslag van de eerste proef bekend werd gemaakt mijn droom scenario om met hillo, Jann, Bjorrn, mezelf en één boefje op Vieffan te stemmen en dat 2 boefjes op Daisy stemmen. Verder wil ik dat Daisy en Vieffan stemmen op het target van "de 6". Het is belangrijk dat 2 boefjes op Daisy stemmen omdat hillo zich dan niet zal afvragen waar die 2 extra stemmen op Vieffan vandaan komen en dat het wat zekerheid zou kunnen bieden mocht Vieffan de HII gevonden hebben en voor zichzelf spelen.

Het is nu eindelijk bij HIDM ingezonken dat 2 boefjes op een ander target te laten stemmen dan het stoere-mannen-complot een goed plan is en bij "de 6" is De_Witte als target gekozen. Mijn droom scenario zou dus zomaar kunnen uitkomen ;D


Uhm... Ander droom scenario :-\\

Op het moment zijn er dus 4 lagen. De onderste laag is het complot van 6 met hillo, Vieffan, Daisy, Jann, Bjorrn en mij. De laag daarboven is het stoere-mannen-complot met Jann, Bjorrn, hillo, mij en Molbelg. De laag daarboven zijn de boefjes die zowel weten van de 6 als het stoere-mannen-complot. En de bovenste laag is uiteraard The Wolfpack die nog net wat meer weten. Mijn enige angst is natuurlijk dat er meer dan 4 lagen zijn. De twee mogelijke lagen waar ik me druk om maak is een laag waarin Miek samenwerkt met Daisy en Vieffan en al de info van de boefjes aan die 2 heeft doorgespeeld en waarin Vieffan de HII heeft gevonden of een laag met hillo, Daisy, Vieffan, Jann en De_Witte of Molbelg of Miek. Stel je voor dat Jann en hillo veel hechter samenwerken dan ik denk :o

Hillo of Jann mijn aartsrivaal? HILLO OF JANN THE GIRL OF MY DREAMS? HILLO EN JANN FRENCH KISSING?!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #19 Gepost op: 13-12-2014, 21:06:27 »
Wait... Whut?

Anyways, daar ga ik allemaal niet meer achter komen voor de eerste eilandraad. Echter zover ik weet zullen mensen als volgt stemmen:
Bjorrn: Vieffan
Jann: Vieffan
Hillo: Vieffan
Molbelg: Vieffan
HIDM: Daisy
Miek1999: Daisy
Vieffan: De_Witte
Daisy: De_Witte
De_Witte: Molbelg

Ik zou nu natuurlijk iets grappigs met mijn stem kunnen doen en op Jann ofzo kunnen stemmen, maar het is het beste als hillo nu zo comfortabel mogelijk is met het stoere-mannen-complot en met zijn een-op-eentje met mij. Om voor dat laatste te zorgen heb ik bijvoorbeeld de eerste HII hint met hillo gedeeld en hem laten weten dat ik graag met hem naar het einde wil ::pinokkio:: Dat is natuurlijk niet zo :P

Dan ga ik zo mijn stem uitbrengen. Maar voordat ik dat doe moet ik zeggen dat deze eerste week van plotten, liegen en strategie al heerlijk was en ik hoop dat dit een teken is voor de komende rondes. Ik heb namelijk erg veel plezier aan het spel ::jaja:: Dus nu maar hopen dat alles zo gaat lopen als dat ik het wil/verwacht.


In ieder geval:


Tot bij de eilandraad ;)
Als je er zelf maar om kan lachen hé bjornie ;D
Ik stem op Vieffan,

Ik denk niet dat ze de idol heeft gevonden, daar is ze niet slim genoeg voor.
Je moet hillo trouwens geen strafminuten geven Vieffan, want nu stemt hij ook op jou.
Oh wacht eens...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maargoed, als je weer eens een kogel op me af wil vuren, denk er wat beter over na, dan overleef je de eerste stemming misschien wel.  ;)


T.I.T.T.I.E.S. FTW

P.S. kevintuut krijgt immuniteit van me.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human