Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37150 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #20 Gepost op: 13-12-2014, 21:11:02 »
Hoi spelleiders,

Mijn stem gaat deze ronde naar Pjotr. Ik vind het wel moeilijk, omdat ik zijn poster erg leuk vond en die van MiekeG en Kevintuut minder. Maar zij zijn nieuwkomers en verdienen dus nog wat krediet. Bovendien schijnt Kevintuut immuniteit te krijgen....

 ::joehoe::
Ycaris

Grr, ik heb echt geen idee. Het is me ook niet duidelijk of ik nou op het echte Exile Island van de serie zit (maar welk eioland dat is is niet te vinden)of op één van de echt bestaande Penguin Islands of dat dit een puur fictief eiland is. Kan in ieder geval nergens info vinden om me verder op weg te helpen.

Daarom ga ik er maar even van uit dat ik op één van de Pearl Islands zit en dan is het meest waardevolle (dure) misschien de parels, dus duik ik maar een oester in. Lijkt me vrij kansloos, maar anders weet ik het ook niet meer.

 ::joehoe::
Ycaris

ps: heb nu al spijt van mijn stem. Was vergeten dat Pjotr het beste was bij de sociale game en dus de stem niet verdiende. Sorry Pjotr  ::sorry::
Wie weet of ze dat nu nog heeft?

Ik stem op Pjotr.

Motivatie: Ik wil ons kamp graag zo sterk mogelijk houden, zodat we hierna proeven gaan winnen en niet meer naar de eilandraad hoeven. Om te bepalen wie de zwakste is, kan ik nu alleen nog maar naar de eerste proef kijken. Daar was Pjotr helaas veruit het langzaamst.
don't leave us daisy  :\'(
Mag ik al een suggestie doen voor Survivor 4? Evenveel mannen als vrouwen, want in het begin zijn de vrouwen altijd het haasje zo. :P

Als ik de villains de volgende proef verliezen, ben ik eraan natuurlijk.  ::zwaai:: En [ you heard it here first ] ga ik in mijn laatste complottenspel (als deelnemer) af door de zijdeur. Nee, niet spontaan besloten, maar dat had ik voor het spel al gedaan. Ik wilde het nog een keer proberen met een vrouwencomplotje, maar dat is al snel doorzien. Na deze keer is het mooi geweest. Vanaf straks alleen nog maar songfestivals en spellen zonder samenwerkingsbondjes.

Maar eerst eens kijken of ik op een of andere manier mijn verblijf in Survivor nog kan verlengen. Zal héél moeilijk worden, but it ain't over, untill it's over.

 ::joehoe::
Niet alleen Daisy ziet de bui hangen, KD ook:
SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT
Jongeren vs. vrouwen 2-0

Ik = diep in de shit. Op het verkeerde paard gewed.
Degene met het plan zijn wel blij met de uitslagen:
hoi d*n,

de eilandraad ging precies volgens plan (sorry vieffan  ::hug::). doordat hidm en ik op daisy hebben gestemd weet hillo niet dat wij een complot hebben met jann, catshee, bjorrn en molberg, en weet hij dus ook niet dat wij al wisten dat vieffan eruit ging.
dus als hillo niet met hun had 'samengewerkt' hadden hidm en ik ook op vieffan gestemd, maar dit leek ons slimmer omdat hillo ons nu dus niet doorheeft.

wie ons volgende doelwit is? geen idee, eerst maar eens de proef winnen, dan hoeven we er niet eens over na te denken  ;)

 ::zwaai::
oh oh hier beginnen de groepspm's:
Ff Nieky en D*N toegevoegd, want die houden schijnbaar van ondergespamd te worden door zowel de heroes als de villains.



In ieder geval lijkt het me wel dat we zo snel mogelijk een account moeten proberen aan te maken om zoveel mogelijk followers te krijgen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #21 Gepost op: 13-12-2014, 21:17:34 »
KD neemt gelijk de leiding op zich:
Hoi mede-heroes!

Laten we bij deze proef eens keihard ons best gaan doen om de villains te verslaan! ::ok:: We hebben tot woensdag de tijd om op twitter zoveel mogelijk volgers te krijgen. Ik stel voor dat we morgenavond proberen een account aan te maken, zodat we genoeg tijd hebben om veel volgers te verzamelen. Mee eens?

Zullen we dan eerst eens even gaan brainstormen? Wie heeft er een goed idee voor een account?


KD.
Daisy gooit het op de humor:
Wat zou er qua schurken scoren? Bassie & Adriaan.  :P James Bond?
Hoewel hij goed zijn best doet, heeft ie er nog steeds niets mee:
Een twitteropdracht. Verschrikkelijk. Ik heb geen twitter en ik heb niets met twitter. Hopelijk kunnen we er toch nog iets van maken.
Ook anderen schrikken van het blauwe vogeltje in deze opdracht:
Ik haak net in. Beetje schrik van de opdracht, want ik heb nog nooit van mijn leven getwitterd  :-[. Ga zo eerst maar eens die twitterbalk terug brengen in mijn scherm  :P

Qua onderwerp:
Voor de hand liggend is natuurlijk ER. Maar we kunnen ook een actueel onderwerp kiezen zoals prinsjesdag (slecht voorbeeld, ik weet het), iets met entertainment of grappige weetjes.
Ander idee: een haiku-account ofzo met gewoon grappige weergaven van onze gedachten. Huren we HDD in en dat moet het toch goed komen  :D

RSVP

Bjorrn is zelfverzekerd, zoals altijd:
De eilandraad ging echt precies zoals voorspeld.
Dus I guess Daisy of hillo de volgende is die afvalt bij ons.
Hillo denkt volgens mij nog wel dat ie bij ons hoort dus Daisy moet maar wegwezen.
Achja, wie van de 2 afvalt kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
En misschien winnen we nog wel immuniteit, ook leuk.


*Scrolt door alle groepsberichten heen*

Pjotr maakt bekend dat Elise al snel overstapt naar het andere complot, maar hij vertrouwt er niets van:
Jaaaa,het is gelukt.  ::joehoe:: De 1e eilandraad overleefd,iedereen van ons 6 was te vertrouwen en we hebben Loezel toch maar even mooi weggespeeld.  ::bravo::

Deze nieuwe aflevering begon wel met een dingetje. Deze PM van Elise aan Tim en Mieke:

Citaat van: -ELISE- op Gisteren om 21:56:27
Hoi Mieke!

Dat hebben jullie uitgekookt klaargespeeld. Mijn beide bondgenoten weg gespeeld. Ik ben dus op dit moment nogal alleen in het spel. Kan ik me bij jou en je bondgenoten (ik ga er vanuit dat je die hebt) voegen?

Elise

Dit is natuurlijk bedacht door Ycaris. Jesper denkt dat ze de idol heeft gevonden en zo probeert te ontdekken wie onze target is. Zodat die persoon de Idol speelt en 1 van ons gaat. Zou een goede mogelijkheid zijn en dat moeten we ten alle tijde zien te voorkomen. Wat nu te doen? Als we de PM van Elise negeren weten ze dat er iets niet pluis is,als we zeggen dat we op Ycaris stemmen terwijl we eigenlijk op KD stemmen gaan ze vast twijfelen,want zouden wij dat zomaar vertellen? En vertellen dat we op KD gaan stemmen is natuurlijk sowieso geen optie..

Hopen dat we deze keer winnen,dan hebben we dat probleem in ieder geval deze aflevering niet. En anders zal het toch 1 van deze 3 opties worden,nouja eigenlijk 2 want we moeten wel reageren... Misschien dat ze het geloven als Tim of Kevintuut het verteld? Als ik,Robbie of MC het zeg weten we zeker dat ze denken dat we liegen,wat we uiteraard ook doen..

Daarbij weten we niet eens zeker of ze die immunety Idol heeft. Lijkt me ook wel erg snel overigens.. Dan zijn al deze zorgen gewoon voor niks.. ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #22 Gepost op: 13-12-2014, 21:27:21 »
Inspiratie voor een beschrijving?
WE CAN GET LOUD TOO WTF

Nee geen idee ;D

Moet onze bio ook grappig zijn of meer serieus?

Kd's idee om als iemand of iets anders te reageren op actuele gebeurtenissen en/of andere (bekende) twitteraars lijkt mij het beste, blijft alleen de beslissing als wie of wat.

Ik heb even gecheckt, er bestaat al een loch ness monster account, een spinosaurus account, meerdere Bassie en Adriaan accounts. Origineel zullen sowieso al niet meer zijn want alles bestaat al.

Hoewel, iets à la De Spionnen, of in het Engels The Spies of The Watchers, krijg ik niet gevonden. Dus dat kan ook nog als mensen dat zien zitten. Echt adverteren van wij houden Nederland en België voor jou in de gaten en af en toe ook het buitenland. Dan wil ik best wat tweeten over Singapore komende week.

Of 'Your Mother', waarbij we moederlijke wijsheden, raad en bemoeienissen spuien?

Laat maar weten, ik leg me bij de meerderheid neer maar ben het met Elise eens dat we dringend iets moeten beslissen en een account moeten aanmaken.
En als iedereen die een mailadres op overschot heeft liggen, ook nog eens een account aanmaakt en ons volgt, zijn dat sowieso al wat extra volgers.
Miek is hulpzaam:
ik dacht, ik google even 'hoe krijg je veel volgers op twitter':

*tweet opvallende dingen, dat wordt vaker geretweed
*tweet dagelijks (oftewel, spammen  ;D)
*reageer op berichten van anderen
*upload een profielfoto, anders vinden mensen het onpersoonlijk en gaan ze je minder snel terugvolgen
*hou het dicht bij jezelf, dus bijvoorbeeld niet over de politiek gaan tweeten als je daar geen verstand van hebt
*re-tweet interessante dingen, maar re-tweet niet té veel
*deel foto's
*zorg voor een leuke biografie
*zorg voor variatie in je tweets

daar kunnen we wel wat mee toch?  :)
Binnen no-time heeft de jury het antwoord op de hints al gevonden: (na twee hints)

Daisy is niet dol op puzzels:
Struisvogel puzzels in Survivor



Kans op immuniteit verkeken, dan de proef maar winnen.

 ::zwaai::
Robbie reageert op het idee van de villains:
Lamest. Account. Ever.
De strijd is dus begonnen ;D

Daisy vind al snel de idol:
Volgens mij weet ik het: IJsvogel

Een ijsvogel kijkt vanuit de lucht naar benden (en ziet dus water)
Een ijsvogel eet vis
En hij is Oranje (Nederland) Blauw (Frankrijk) van kleur!

Zullen we dat gokken?

 ::zwaai::
alleen haar mede-villains zijn niet overtuigd:
OMG!

Maar dan zit de idol dus in de buik van een ijsvogel?
Perfecte logica ::ok::

Alleen is dat een locatie?
waren we niet op zoek naar een locatie?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #23 Gepost op: 13-12-2014, 21:39:01 »
Er ontstaat een hele discussie over de ijsvogel:
Maar dat zou ik onlogisch vinden. Als je een hint zoekt naar een HII dan zoek je toch naar een locatie? Of is de idol dan in de vorm van een ijsvogel?
Tot Daisy haar frustratie:
Even over hoe ik me over mijn team voel



Ik wil gokken >:( >:(

Als we er over een kwartier nog niet uit zijn, doe ik het gewoon, ik heb het meest te verliezen voor m'n gevoel.
Screw de rest, ik ga gewoon een gokje wagen.

Er staat nergens dat het een locatie moet zijn, dus ik denk dat jullie zoeken: IJsvogel
Dit antwoord is goed, waardoor de villains op een voorsprong komen

Haar teamgenoten zijn blij:
Goed van je maar je hebt geluk dat het goed was aangezien je het zonder enige toestemming deed ::)

Maar goed ik zal niet zeuren, top bedacht ::ok::
Knap gedaan ::ok:: En een move met ballen ::bravo:: ;)

Iemand er problemen mee om een twitterfeud met de spionnen te beginnen. Dan hebben we in ieder het voordeel dat we als eerste waren :P
Wat iedereen schijnt te vergeten, hier begon de "follow back" strategie. Niemand minder dan onze winnares Miek kwam hier als eerste mee:
het kan iig handig zijn om accounts te volgen die zelf heel veel accounts volgen. je hebt kans dat die accounts iedereen terugvolgen  :)
Ze passen de strategie toe. Daisy stuurt een link en ze maken hun afwegingen:
Ik blijf nog wel ff aan de gang ::jaja::

Gaan we trouwens ongegeneerd alles volgen? Ik kom nl ook allemaal racistische/erotische accounts tegen.
Wat boeit het? We will play as dirty as we need to!!! >:D

Trouwens we zouden ook kunnen tweeten over en naar mede survivor/reality villains?
Er worden zelfs survivor beroemdheden bereikt met de twitteraccounts:

OMG JONNY FAIRPLAY HEEFT ONS GERETWEET ::oink::
Wat de Heroes niet zo blij maakt:
Shit ik zie dat Jonny Fairplay, een van de grote villains in echte Survivor tv reeks, een tweet van onze villains heeft geretweet... Dat is wel mega reclame voor hen...
Tegen offensief?
Euh,Ralf Mackenbach staat tussen mijn followers,misschien kan die iets voor me doen.  ;D :P
::rofl:: ::rofl:: Waarom?!  ::rofl::


Hm, ik zit te denken of we iets kunnen bedenken waar Peter R. de Vries op reageert. Iets grappigs, iets prikkelends, wat hij wel de moeite vindt om op te reageren. Ik ga er eens even over nadenken.

Hoi Biechtstoel,

Sinds de vorige keer dat ik hier heb zitten biechten is er weer veel gebeurd. Waaronder de Eilandraad. Daar is het gene gebeurd wat onze Power of Six in petto had. Loezel werd eruit gestemd. Al is Pjotr wel al gewaarschuwd met zijn 4 stemmen. Een leuke bijzaak hiervan was wel dat ook Vieffan bij de Villians afviel en -Elise- naar Mieke en mij toe kwam met de mededeling dat zij in een klap haar 2 bondgenoten kwijt was en aan ons vroeg of ze erbij mocht. Dit hebben Mieke en ikzelf voorgelegd aan de rest van de Power of Six en we hebben besloten om -elise- te doen geloven dat zijn in een complot komt te zitten tussen Haarzelf, Robbie, Mieke en Mijzelf onder het mom van dat Mieke en ikzelf al een complotje hadden met Robbie. In theorie gaan we haar alleen gebruiken om er voor te zorgen dat we de meerderheid houden. Maar hopelijk hebben we die de komende weken niet nodig omdat we de proeven winnen en dus niet naar de Eilandraad hoeven.

Over de opdrachten gesproken. Vandaag hebben we het twitteraccount aangemaakt en zijn we begonnen met posten. Op dit moment staan we voor met het aantal volgers en hopelijk blijft dat ook. Alleen jammer dat een Oud-Villian uit Surivor USA van een paar seizoenen geleden één van de tweet van hun retweet hebben. Afijn, we zien wel hoe het met hun gaat lopen. Morgen dan ook lekker mijn eerste eigen tweets gaan posten en ervoor zorgen dat we zo veel mogelijk volgers krijgen.

Groetjes ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #24 Gepost op: 13-12-2014, 21:55:13 »
De Heroes zijn nog bezig met de clues:
Wat de tweets van D*N betreft: heeft Dolfie iets met Frankrijk? En/of met voetbal?
Terwijl de villains alles proberen:
Hahahaha de villains hebben mij een volgverzoek gedaan. Alsof ik ze zou gaan volegn XD
Hillo doet de marketing:
Hillo's marketing tactieken zijn geweldig ::rofl::
De Heroes snappen niet waarom de Villains zo snel gaan:
De villains hebben al 161 volgers  ::oink::
Ik snap er niets van. Het zijn allemaal Amerikanen enzo. Misschien komt het doordat ze prijzen beloven aan mensen die ze volgen?
En dan valt het kwartje:
WACHT IK SNAP HET! Dat kunnen wij ook! Ze volgen nu ruim 1.500 mensen. Maar ze hebben blijkbaar allemaal mensen uitgekozen die krankzinnig veel anderen volgen. Allemaal vage figuren die duizenden mensen volgen en in ruil daarvoor door duizenden WORDEN gevolgd. Dat kunnen wij ook! Sterker nog: de mensen die HUN volgen zijn ongetwijfeld ook bereid ons te volgen, puur als ruildienst! Snappie?
Maar ze zijn het er niet mee eens en zitten met het bekende hero dilemmma, eerlijk spelen of net zo hard terug spelen?
We kunnen dit anders wel even gebruiken als een moment van reflectie, voor we overhaast te werk gaan.

Volgens mij begrijpen we nu de strategie van de Villains, dus we zouden hem eenvoudig kunnen kopiëren.

Maar we kunnen het ook gewoon eerlijk spelen, zoals we al deden.

En dan de villains bij twitter rapporteren wegens:
- spam (willekeurig en agressief volgen van andere twitteraars)
- misbruik (ze bedriegen medetwitteraars door prijzen te beloven die ze nooit gaan geven: tickets voor basketbalwedstrijden en dergelijke)

Wat vinden jullie?
Ik heb de villains gerapporteerd als spam. Muhahaha. Ik voel me gemeen.
Alles lijkt fout te gaan bij de Heroes, en nu ook dit nog:
Okee, wie van jullie heeft de Villains ingelicht over onze strategie? Ze hebben zojuist de tweets verwijderd waarin ze prijzen beloofden (tickets, CDs..)... precies die tweets waarvan ik zei dat we ze daarmee geblokkeerd konden krijgen.

Erg toevallig dat ze die precies nú verwijderen. Wil iemand graag dat we verliezen?
uiteindelijk wordt de strategie overgenomen van de villains:
Wat betreft die prijzen beloven, vind ik ook dat we niet dezelfde weg op moeten gaan, want dat is gewoon illegaal en hun account zou gesloten moeten worden daarvoor.


Maar die site gebruiken voor followers lijkt me wel een goed idee. Ik heb ons al ingeschreven en nu staan wij op nummer 1. Wie zich inschrijft wordt gewoon bovenaan in de lijst gezet. Dus het feit dat de villains op nummer 7 stonden had niks te betekenen.

Wil dus wel zeggen dat we iedereen terug moeten volgen van nu af aa.
Er word door de villains net zo hard terug geblokt:
als we de heroes blokkeren misschien?
Volgers worden van elkaar af gepakt:
Als zij het zo suf willen spelen, ga ik ook wel hun volgers volgen ;D
Jann zien we niet zo vaak langskomen in de groepspm, maar hij heeft wel iets te melden hoor:
Tweet over Niek dat we zijn fiets mollen

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #25 Gepost op: 13-12-2014, 21:55:57 »
Catshee Fairplay:
*is eindelijk bijgekomen van het ´s Zaterdags vieren van de eerste geslaagde eilandraad*


*besluit te gaan biechten*

*gaat Dennis dus maar weer ff irriteren*

Ik wil vandaag graag biechten over de twitterproef. Niet alleen omdat hij erg leuk is ;D Maar ook omdat hij van cruciaal belang is om te winnen. Dit is omdat ik geen idee heb wat wijsheid zal zijn voor de volgende eilandraad mochten we deze proef verliezen :-\\

Maar eerst over de proef inhoudelijk. MIJN TWEET IS GERETWEET DOOR


WIE?!


Jonny Fairplay ::love:: OMG! Mogelijk de grootste villain in de geschiedenis van reality TV :o

Toch ontzettend aardig van hem ;D


Dat was dus best vet :P Hoewel een Will Kirby retweet een nog grotere deal was geweest ::tandpastasmiley::


De proef blijft in ieder geval spannend. Ik denk dat we eerder de immuniteits hints hadden opgelost, door goed denkwerk en een gok met ballen door Daisy. Ten minste dat idee gaf Robbie's reactie me, toen hij hoorde dat we dat al hadden opgelost :P Met meer volgers hebben liggen we nog steeds voor al beginnen de heroes in te lopen en creatieve tweets van onze kant voor de jury moeten nog gekozen worden... Het kan dus nog alle kanten op.

Maar het moet mijn kant op >:(

Ik zie op het moment namelijk een paar opties voor de eilandraad maar ze zijn of onaantrekkelijk of onhaalbaar...

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #26 Gepost op: 13-12-2014, 21:56:26 »
De eerste optie is Daisy, dit is waarschijnlijk de meest veilige optie wat betreft mijn positie in het spel. Daisy ziet volgens HIDM Bjorrn en mij als een tandem (wat we ook zijn) en mij als een tactische bedreiging. Oftewel ze moet zo snel mogelijk weg >:D


Echter verzwakt het ons team dramatisch. Zonder Daisy zouden we denk ik op dit moment afgeslacht worden door de heroes. Zij loste de hint op, zij startte de account op, zij vond als eerste een manier om veel volgers te krijgen...

HIDM is op het moment dus hetzelfde aan het doen met Daisy als wat ik aan het doen ben met hillo. Namelijk haar een nep-alliantie geven. Het probleem is dat als we haar niet wegstemmen de volgende eilandraad en haar nep-alliantie niet stemt zoals zij verwacht, dat hillo en Daisy mogelijk samen zullen komen en de boefjes kunnen ontmaskeren. 2 man lijkt niet veel maar met HIIs en mogelijke switches zijn die 2 zeker zorgwekkend.

Optie 2 zou hillo zijn. De redenen om hem weg te stemmen zijn dat heel veel mensen heel veel dirt over mijn hebben bij hillo :P 2/3de van de Villains weet dat ik tegen hillo aan het liegen en bedriegen ben en dat is niet handig. Iemand die zo makkelijk tegen me te keren is vormt een bedreiging. Echter wil ik hillo nu nog niet kwijt aangezien hij net als Daisy belangrijk is bij de proeven en ik het idee heb dat hij me nu wel nog vertrouwt. Ik denk dat ik zelfs mogelijk zijn #1 verbond ben. Komt natuurlijk ook door mijn awesome leugens en manier van contact hebben met hem ;)


Optie 3 is makkelijk om te laten gebeuren, maar moeilijker qua veilige executie en dat is De_Witte. Hij is het "zwakste" niet-Boefje en het zal dus niet moeilijk zijn om mede-boefjes te overtuigen om op hem te stemmen. Echter als we theater willen blijven spelen voor hillo en Daisy -wat zal moeten voor een veilige executie voor mij persoonlijk :P- dan moet het stoere-mannen-complot op De_Witte stemmen en Daisy's nep complot (Daisy, HIDM, Miek en De_Witte) op wie ze ook targeten te laten stemmen. Echter lijkt dat target Jann te worden en ik denk dat het hele Wolfpack, inclusief Jann zelf natuurlijk, erop tegen zullen zijn om 4 stemmen op Jann te forceren. Ik denk er zelfs over om HIDM te laten weten dat ik er geen probleem mee heb om 4 stemmen te vangen, aangezien ik denk dat dat veiliger is dan stoppen met toneel te spelen :-\\


De laatste optie zou Jann zijn, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen ::rofl:: Hier is het probleem dat ik heb met Jann. Ik heb geen idee wat die jongen denkt en achter de schermen aan het doen is. Het kan bijna niet dat hij met niemand een een-op-eentje heeft, dus dan zou dat HIDM moeten zijn ??? Maar ik heb niet eens het idee dat dat echt gaande is. Mijn mede-Outlaw Bjorrn misschien? Maar dat zou die me toch vertellen? Robbie? Molbelg en Miek? Hillo? Wie is het?


Het liefste zou ik Jann dus zien gaan de komende eilandraad omdat ik die jongen voor geen nanometer vertrouw, maar ik denk helaas niet dat dit haalbaar zal zijn voor de komende eilandraad :(

We moeten gewoon die proef winnen dus, zodat het een minder groot offer wordt om Daisy of Hillo weg te stemmen ::jaja::

Ik ga dan eens kijken of mijn team me nog nodig heeft voor de proef. Vast wel ::ohno::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #27 Gepost op: 13-12-2014, 22:04:55 »
Na vijf hints komen de Heroes erachter wat de clues betekenen:
Link met Ellie Goulding is dat haar Tour Halcyon heette, dat is een soort ijsvogel. Link met NL Frankrijk voetbal weet ik niet, maar zou toch willen goeden. Okee?

We staan gelijk nu  ::oink::
Ik las dat je pas de 2000 nog wat voorbij kan bij 1500 volgers, dus we moeten zorgen dat we die marge halen!
Maar er is ook een hero die liever de opdracht verliest:
Pfoe,wat is er weer veel gebeurd de afgelopen dagen..

Ten 1e,die chatopdracht: Ik hoop dat er op de puzzelweek na geen puzzels meer komen,want ik heb het ruimtelijk inzicht van een koe. :( Hoop weer op een waldo-opdracht zoals vorig jaar,of boggle. Dat zijn tenminste dingen waar ik goed in ben. ;D dus mocht er weer een eilandraad aan komen,zal er vast weer op mij gestemd worden.. Gelukkig hebben we the power of the six nog.

Mieke heeft ondertussen op de PM van Elise gereageerd,alleen was ze vergeten "The power of the six" weg te halen uit de titel,dus hopelijk gelooft die haar smoesjes.. al ben ik er een beetje bang voor.. Zij,Tim,en Robbie kunnen hopelijk aan haar wijsmaken dat wij op Ycaris stemmen,zodat zij die idol inzet als ze die heeft,ondertussen stemmen wij dan op KD en dan kunnen we volgende ronde zonder problemen Ycaris eruit gooien.

De Twitter-opdracht,tsja.. ik vind het eigenlijk niet zo"n leuk spel meer. Wij probeerde eerst netjes bekenden van ons te vragen of ze ons wilde volgen,en die ook aan hun volgers te vragen of ze ons wilde volgen. Toen begonnen de vallains gewoon zomaar van die twitteracounts te gaan volgen die je sowieso terug gaan volgen en liepen ze ineens ver voor.. Tsja,toen hadden wij geen keus meer. Nu is het dus gewoon een wedstrijdje wie het meeste followers aan kan klikken.  ::) maja,anders maakte we geen kans meer dus we moesten wel.

Overigens zou ik trouwens liever zien dat we de opdracht verliezen. Dan zitten we straks nog steeds met heroes die tegen ons zijn,en dan komt er straks een twist of samensmelting en dan zitten we.. Dan gaan de vallains samen met hun ons uitroeien.. dus wat dat betreft kunnen we KD,Ycaris en Elise er nu beter uitwerken.. Ik follow dus de laatste 24 uur ook niet meer..

Maargoed,we zien het wel.. de rest is ineens heel erg enthousiast.. dus ik denk dat de kans dat we winnen er wel in zit.

 
Bjorrn hoort natuurlijk gelijk wat er aan de hand is en heeft een land naar zichzelf vernoemt:
Omg ik hoor net van HIDM dat Pjotr de heroes gaat saboteren door hun volgers te blokkeren  ::oink::
Dat is euhh... best dom van hem  ::rofl::

Nou hoezee, geen eilandraad voor mij en op naar de volgende ronde.
Volgens mij willen de heroes ycaris laten denken dat ze weggestemd gaat worden zodat ze een eventuele idol inzet en dan stemmen ze KD weg.
Nog een supersterke speler eruit dus  :D
Alles is heel chill op dit moment in Bjornland.

T.I.T.T.I.E.S. FTW
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #28 Gepost op: 13-12-2014, 22:13:27 »
Pssst Pjotr, verkeerde spel:
Oh my... 3 dubbele koelkast. Ik heb met Jesper overlegd,en we hebben samen besloten dat het toch echt beter is als wij verliezen. Beter voor onze 2 final deal. We gaan dus ervoor zorgen dat de heroes morgen minder volgers hebben dan de villains.. Door af en toe een paar volgers te blokken. Ik heb hem het wachtwoord gegeven. Ik voel me net een soort mol nu..  ::oink:: En dit nu geheim houden want niemand mag weten dat wij dit uithalen..

Ff gauw biechtje tussendoor, komt later wel uitgebreider. Alles gaat tot nu toe perfect dus ik ga dit spel niet winnen want ja, kan nooit dat het zo blijft gaan.

Pjotr gaat nu de opdracht voor ons throwen, hij gaat morgenmiddag de followers van de heroes blokkeren. Hij heeft mij ook hun wachtwoord gegeven maar ga ik niks mee doen, kunnen ze iig niet zeggen dat we valsgespeeld hebben :)

Als dit lukt ben ik een genie, anders ben ik behoorlijk dichtbij gekomen dus ben ik ook nog best wel briljant.

T.I.T.T.I.E.S. FTW

Zeg D*N, ga eens even niet onze ontvolgtactiek bekendmaken aan de Villains, door te zeggen dat we jou niet meer volgen.  ::megafoon::
Ik moet ook aan mijn volgers denken ::hypocriet::
Samenvatting van de tactiek laatste dag:
Ik ga nu voorlopig offline. We staan op dit moment ruim 200 followers voor. Onze follow-limiet wordt steeds verder verhoogd, naarmate ons aantal followers toeneemt!!!

Hopelijk kunnen anderen het nu voortzetten.

Dingen die je kunt doen:

- loop zorgvuldig de lijst door met mensen die wij volgen en ontvolg degenen die ons niet terugvolgen, vooral als ze wat verder naar onderen staan
- volg onze nieuwste followers
- volg de nieuwste followers van de Villains
- volg mensen die #teamfollowback of #follow4follow berichten tweeten of retweeten, maar LET OP: kijk naar de verhouding tussen hun aantal followers en gevolgden. Als iemand 12k followers heeft maar er zelf slechts 600 volgt, heeft het geen zin om te followen! Dat zijn fakers.
- Retweet #teamfollowback berichten, maar alleen die berichten die al vaak geretweet worden.

Succes de komende uren! Hopelijk behouden we onze voorsprong of breiden we hem zelfs uit!
Hillo speelt open kaart met zijn keuze:
Overigens, even iets heel anders wat ik graag met jullie bespreken wil.

Ik moet dus een hero kiezen om eventueel naar penguin island te sturen. Maar daarna krijgen we zoals in de spelregels staat allebei het dilemma: of naar penguin, of een voordeel in de volgende immuniteitsopdracht. Ik wil in principe voor het voordeel kiezen, tenzij we met z'n allen afspreken dat we een eventuele HII voor de villains als team gebruiken bij een samensmelting. Ik vind sowieso dat een villain dit spel moet winnen, dus stel we komen 6-6 in een samensmelting, dan kan een HII ons evt redden. Maar ik vind het ook geen ramp om dat penguin island even te laten voor wat het is en voor voordeel te kiezen ::jaja:: Weet niet wat jullie daarvan vinden?

En wat betreft de hero: denk dat we moeten kiezen tussen iemand die 'm waarschijnlijk niet vindt en iemand die een groot target wordt en zo sneller wordt weggestemd bij de heroes ;) Wat denken jullie?
kevintuut zou ik dan kiezen, dan denken ze ook meteen dat we ee bondje met hem hebben
Kevintuut it is

Dit is het moment dat de Heroes door krijgen dat ze verliezen:
Okee, we hebben dus verloren.


Sinds ik om 13:00 uur offline ging, hebben we maar een stuk of 50 nieuwe followers gekregen. Dat vind ik toch behoorlijk teleurstellend...

Met hoeveel mensen zitten we eigenlijk in dit kamp?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #29 Gepost op: 13-12-2014, 22:15:41 »
Nee onze Heroes zijn niet blij, maar we weten dat het allemaal fanatisme is ::hug::
Blugh, stomme opdracht. (Nee het was nog wel spannend op zich hoor, D*N en Nieky, maar ik moet nu even gal spuwen, zie dit maar als een biecht ofzo)
De jury heeft ons concept helemaal verkeerd begrepen plus worden we afgestraft omdat we niet heroïsch waren. Euhm, stond dan ergens dat we een rolletje moesten spelen? Wij zijn in het hokje hero geduwt, maar dat wil toch niet zeggen dat we elke opdracht in het thema 'hero' moeten doen? Dan winnen de villains met alles want een villain is gewoon entertainender dan een heilige hero.

Ben ik daarvoor iedere keer als laatste met schaamrood op de wangen bij m'n meetings aangekomen... Heb ik daarvoor een volgespamde mailbox met 800+ mails gekregen...

Zo, klaar met klagen, ik ga slapen. Goeienacht!
Ik ben het met je eens hoor, Robbie. Maar daarnaast baal ik vooral van het feit dat ik onze account vanmiddag heb achtergelaten met een voorsprong van ruim 200 volgers en dat er daarna blijkbaar niets meer is gebeurd.

Ik ga nu bij de eilandraad de knuppel in het hoenderhok gooien: kijk maar wat jullie ermee doen. Geen tactisch gelul voor mij deze keer.

Eeemig jongens! Hoe had dit nou kunnen gebeuren. Gisteren binnen twee uur onze grote achterstand weg gewerkt en een grote voorsprong weten op te bouwen. We hadden de tactiek uitgelegd! Waarom heeft niemand dit volgehouden. Dit hadden we makkelijk kunnen winnen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld!
Voornamelijk de minder actieve zetten kwaad bloed:
Oké, juist, ahum, baal. Ik heb zojuist alles bijgelezen en reageer eerst maar eens hier, voordat ik op de eilandraad mijn mond opentrek.

Allereerst: Kd, nadat jij offline bent gegaan, heb ik me echt nog actief ingezet. Ik heb kritsich gekeken wie ik kon ontvolgen en dat waren er zeker een stuk of 25. Toch leverde me dat niet op dat ik nieuwe mensen kon volgen. Toen ben ik maar wat gaan retweeten, maar ik snap eerlijk gezegd niet helemaal hoe dat hoort te werken  ::schaam::. Dus het kan best zijn dat dat niets heeft opgeleverd.

Verder ben ik het met je eens dat een aantal mensen hier geheel niets gedaan hebben. Ik vond het zelf ook absoluut geen leuke opdracht. Vanaf het begin niet, maar al helemaal niet meer nadat het een folowback-oorlog werd. Maar dat heeft me er niet van weerhouden uren achter elkaar domme knopjes in te drukken. Ik hoop echt dat de inactieven zich nog verantwoorden.

Mensen, we hebben deze opdracht (met verve  :P) verloren. Maar de strijd is nog niet gestreden!


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #30 Gepost op: 13-12-2014, 22:21:01 »
Daisy is blij dat ze weer een week verder is:
Gewonnen!



Zéér blij met deze overwinning en nog dik ook. Mag nog een rondje meedoen.  ::joehoe::

Nadat ronde 0 echt superwaardeloos ging en ronde 1 ook niet al te best, ben ik zéér tevreden over deze ronde. Ik heb de account opgezet, een tweets geplaatst (niet de leukste, die waren van hillo en catshee, eerlijk is eerlijk), mensen gevolgd én, niet onbelangrijk, de Idol opgelost. Iedereen zat op het totaal verkeerde spoor met locaties, maar ik wist zeker dat het en IJsvogel moest zijn. Dus heb ik me eens lekker als een echte villain gedragen  >:D door zonder toestemming van de rest v/d het antwoord rest het antwoord in te zenden; gelukkig was het goed.

Nu is het weer back to business (godzijdank, geen 100+ PM's per dag meer  ::zweet:: ). Geen eilandraad dit keer dus geen zorgen maken om verraad. Er zit een sterk complot op mijn eiland (waar ik dus niet bj hoor), dus winnen is de beste optie om een exit voorlopig te vermijden. ::jaja::

Mijn damescomplot ligt uit elkaar door de exit van Vieffan en Loezel. Elise en ik verdenken beiden Ycaris van verraad. Het kan haast niet anders, er is naar anderen gelekt dat er een damescomplot was. Dat lek zullen Loezel en Vieffan niet geweest zijn, ik ben het ook niet en ik denk niet dat Elise dat zou doen (want het heeft Vieffan haar kop gekost). Ik heb met HIDM gesproken en die zegt vernomen te hebben dat er op de spelletjesmiddag een complot gevormd is. Dat is niet helemaal waar, want Vieffan, Loezel, Elise en ik hebben dat pas in de auto naar huis gesproken en daarna Ycaris erbij gehaald, want die zou dat op de dag zelf ook met Vieffan(?) besproken hebben.

Naast HIDM heb ik ook wat berichten uitgewisseld met KD., die ook van het damescomplot gehoord heeft en ook op zijn hoede is voor Ycaris. Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren op het heroes eiland. Mocht er na de volgende eilandraad een herindeling komen (waar ik erg op hoop), denk ik dat ik de mijn meeste nieuwe bondgenoten op het heroes eiland moet gaan zoeken. Al zie ik nog steeds mogelijkheden om op het villain eiland te overleven. We gaan zien wat volgende week brengt.

::zwaai::

Hillo maakt een tactische zet en probeert Kevintuut voor de idol te laten kiezen:
Hey Kevin (en D*N),

Ik hoop dat je de idol kan vinden op Penguin Island, zo te lezen op de eilandraad zou je 'm wel eens nodig kunnen hebben? Wij hoeven niet te stemmen, dus ik laat 'm aan me voorbijgaan dit keer, zodat jouw kansen toenemen. Succes!

D*N, op naar Maqhugwane! Wat een naam ook weer ???
De villains genieten van de Heroes eilandraad:
Wat heerlijk, die eilandraad! ::rofl:: Sowieso een heel erg leuke toevoeging spelleiders ::ok::
Zou mooi zijn als Kevin en Mieke gewoon blijven, dan gaan ze compleet gefrustreerd de volgende proef in >:D
Ik heb besloten niet naar penguin island gegaan, heb dat ook aan Kevin laten weten, zodat hij hopelijk wel gaat en misschien die idol vindt en 'm kan gebruiken komende eilandraad ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #31 Gepost op: 13-12-2014, 22:24:59 »
Jann wordt uitgemaakt als puppet master, deze keer onterecht:
Oei, het is week 2 en ik word ineens door koning Survivor KD. en plein public neergezet als evil villain die tezamen met Hillo en Bjorrn willoze heroes in zijn macht heeft.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Maar goed, zo zit het dus niet helemaal in elkaar. Alleen Robbie is onze enige echte spy daar, maar dat is alleen omdat het een Wolf is en die blijft nou eenmaal bij de roedel. Verder werd/wordt er een vrouwencomplot verdacht, maar weet niet precies wat daar waar van is. Maar als dat waar is, dan zijn het Daisy en Miek die lijntjes naar het andere team hebben lopen. Maar van Miek lijkt me het sterk, die is wel erg trouw aan Wolven + Molbelg en Miek, in het vervolg Wolven + M² genoemd. Lijkt me ook vreemd als Ycaris in dat vrouwencomplot zit, want die zei net nog dat ze het niet fijn zou vinden dat er mensen van de heroes informatie door zou sluizen naar de villains.

Als er iemand geen pupper master is tot nu toe ben ik dat wel. Zit ook maar toevallig in dat wolvencomplot met de boys. Zou gek zijn mijn plekje daar op te geven. Onze tactiek is trouwens grote en gevaarlijke concurrenten weg te stemmen, waarom Vieffan ook moest gaan. Aan de andere kant kan ik me ook erg vinden in KD's boze bericht dat het niet bepaald leuk is voor het spel (en ook wel voor mijn geweten) dat de grote actievelingen zoals hijzelf en Ycaris en Daisy eerder worden weggestemd dan mensen die zich amper laten zien. Maar dat lijkt nu wel het geval te worden. Misschien dat ik me in de loop van het spel meer ga richten op mijn heroïsche kant.

Maar misschien ook niet.
Hillo's advies heeft gewerkt:
Bedankt! voor het kiezen 

dan kies ik voor de hint voor penguin Island
Maar de pogingen slaan kant noch wal:
is het de chinese tijger?

Mieke probeert zich te verantwoorden maar Ycaris ain't having any of it:
Hier wil ik best even op reageren.
Misschien ben je inderdaad actiever geweest dan ik heb ingeschat. Dan kan ik je alleen maar als tip meegeven om een volgende keer meer te laten blijken dat je echt meedoet. Vertel wat je gedaan hebt, zodat anderen geen dubbel werk verrichten. En waar je nog niet aan toe bent gekomen, als tip voor een ander. Het werkt voor iedereen motiverend als anderen laten blijken ook zijn steentje bij te dragen.

Daarnaast is het in de brainstormfase fijn als men niet alleen zegt dat de ideeen van de anderen zo leuk zijn, maar ook als iedereen met aanvullingen of andere ideeen komt. Dat maakt de blik breder en het enthousiasme groter.

Zomaar wat tips. Doe er mee wat je wilt. Dan ga ik me nu eens bezinnen op die nare stemming ....
Molcrazy zijn begin biechten blijven weer wat.....inhoudsloos  ;D
Hey D*N,

Pfff, dit wordt een vervelende eilandraad ...

Groeten,
MC

Er wordt gestemd:
Ik stem op Kevintuut.

Ik denk dat wel duidelijk is waarom.

Zijn antwoord op de vraag waarom hij niet weggestemd zou moeten worden, ondanks zijn totale gebrek aan inzet, vond ik ook vrij matig:Er was bij deze proef helemaal geen sprake van uitblinken. Het was een groepsopdracht die uiteindelijk hoofdzakelijk bestond uit ontzettend dom werk: mensen aanklikken op twitter. Als je daar niet toe in staat bent, heb je hier niets te zoeken.
Tim heeft een dubio:
''dubio''

Hoi Biechtstoel

Ik zit in een lastig parket qua stemmen voor de eilandraad. Dit komt omdat ik en een sterke speler als KD eruit wil hebben maar er ook voor zorgen dat we de volgende proef niet verliezen omdat bijvoorbeeld Kevintuut net zoals de vorige proef (bijna) niets doet. En aan beide kanten worden er gevraagd of ik op de gene wil stemmen. Dat wordt nog een lastige keuze

Groetjes ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #32 Gepost op: 13-12-2014, 22:25:28 »
Robbie gaat verder met zijn strategie uitvoeren:
Hoi beiden, sorry voor de last minute stem, ik moest nog een ziljoen pm's, sms'jes en whatsapps doorploegen om up to date te komen. Ik word te oud voor dit spel... of ik had nooit m'n nummer aan sommige spelers moeten geven, kan ook. :)

Mijn stem gaat jammer maar helaas naar KD. Ik ben het er roerend mee eens dat iemand anders het momenteel eerder verdient om er uit te liggen dan hij. Maar het is een spel en heb zelf het idee Kill the Kings aan anderen verkocht, dus daar ga ik me nu ook aan houden. Daarbij lijkt de meerderheid daar nu sowieso al op gestemd te hebben, dus als ik nu nog kevintuut stem, vliegt KD er sowieso nog uit en weten de anderen misschien ook dat ik hen niet gevolgd heb.
Sorry KD! Better luck next time. Ik had al te veel verbondjes lopen toen jij me vroeg om samen te werken. En ik blijf het trouwst aan zij waar ik het eerst een samenwerking mee aangegaan ben. Dit spel is dat eigenlijk catshee, want wij hebben na het eind van vorig seizoen al overeengekomen dat we de kings zouden killen. Voorlopig lijkt dat goed te lukken, zelfs al zitten we op andere eilanden.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #33 Gepost op: 13-12-2014, 22:25:46 »
Als ik dan toch bezig ben met biechten, hier nog meer:
Ik zit nu dus in:
- catshee... nouja ik zit niet IN catshee (helaas?), maar hij is de eerste met wie ik een verbond aan ben gegaan om de grote spelers eruit te krijgen.
- Kill the Kings: dit zijn Pjotr, Molcrazy en HIDM. Bedoeling was dat ik met HIDM bij de villains zou zitten, maar dat is dus niet gelukt. Op zich is het vrij obvious en typerend dat ik weer met Pjotr en Molcrazy ga samenwerken, dus dat gaat iedereen van mijlenver aan zien komen, alleen had ik een klein legertje vertrouwelingen nodig om het Kill the Kings plan aan uit te leggen. De nieuwelingen ken ik nog niet zo goed en die zouden het misschien aan de kings doorvertellen. En de anderen zijn de Kings zelf die ik wil killen. :)
- The Wolfpack: Al voor de kampindeling had HIDM al een whatsapp met andere mogelijk villains aangemaakt, zodat wij daar het kill the kings plan ook uit konden rollen. Ik raadde ook catshee aan. Zonder te vermelden dat ik al een verbond met hem heb natuurlijk. Dus The Wolfpack werdk: catshee, HIDM, Jann, Bjorrn en ik. Een whatsapp groep ontstond en ik kwam bij de heroes terecht. Maar de Wolfpackers steunen mij nog altijd en overleggen in de whatsappgroep waardoor ik alles bij de villains ook nog wat mee kan volgen.
- The Power of Six: De heroes van Kill the Kings (Pjotr, Molcrazy en ik) zijn met drie anderen een verbond aangegaan om de meerderheid te hebben. Na de eerste eilandraad wisten we allemaal dat we aan het zelfde eind trokken. Dus dit lijkt solid. De andere drie zijn MiekeG, Kevintuut en timvdons. Met zes dus een grote overmacht.
- KD: hij wou ook met mij samenwerken want hij vertrouwde voor de rest niemand. Enkel Loezel. En ik heb vorige ronde met het zwakke excuses dat de meerderheid voor Loezel zou gaan, ook op Loezel gestemd. Ik weet niet of hij mij nu nog vertrouwd. Ycaris heeft een groepspm met KD opgestart omdat het wel duidelijk was dat we alledrie vonden dat sommigen harder gewerkt hadden dan anderen. Nu vond ik dat de eerste avond ook. Ik heb tussen meetings, diners en slapen in elk ogenblik op twitter vanalles gedaan en vond het toen vies tegenvallen dat verloren waren. MAar wat ze wel vergeten: de opdracht was drieledig. Zij focussen nu heel erg op één van de drie delen waarin we gefaald zijn. Maar deel 2, met de "inspirerende" tweets, kwam ook allemaal van mij, zij hebben ook niks inspirerends gezegd. En deel 3 heb ik zelf niet op gefocust want ik wist via The Wolfpack al dat Daisy het bij de villains al geraden had. MAar dat kon ik hen niet laten weten natuurlijk.
- hillo: yep ook met hillo werk ik weer samen. Althans... ik heb hem gecontacteerd, hij mij geantwoord, we kwamen in aparte kampen te zitten en zeiden shit, weer niet bij elkaar, zoals elk jaar en geven elkaar nu wekelijkse updates, waarin ik niet alles vertel wat ik weet (zoals het feit dat The Wolfpack Daisy en hem als target hebben, aangezien ze beiden kings zijn, of queens eigenlijk). Hillo heeft me top 2 belooft. Maarja, of ik dat nog moet geloven na de leugen van vorig jaar...
- The Power of FIVE: na het mislukken van de opdracht reageerde ik even heel emotioneel ipv rationeel en heb ik een The Power of FIVE groepspm gestart met de leden van power of six, zonder kevintuut, met het voorstel wat ze er van zouden vinden om een actieveling eruit te stemmen (kevintuut) om meer kans tot winnen te hebben. Met name Pjotr en MiekeG wilden dat liever niet doen. Pjotr uit strategische overweging, MiekeG omdat ze boos was op Ycaris en KD die openlijk postten dat ze niks deed. Dus dit verbondje is snel gestorven, maar wordt later misschien terug opgerakeld als het nodig is.
- The power of Four: Elise zocht na het wegstemmen van Loezel toenadering bij MiekeG en timvdons. Na overleg in de The Power of Six groepspm, en ook apart met MC en Pjotr, besloten we dat miekeG, timvdons en ik met Elise en nep-alliantie aan zouden gaan. Ik erbij, om als kill the king'er toch nog een beetje dat complotje in de gaten te houden, dat het niet tot iets echts uit zou groeien. MiekeG was echter een beetje dom (zei ze zelf) en heeft de pm waarin we dat besproken hebben gebruikt om Elise te laten weten dat we met vier zouden samenwerken.... maar door dat te doen heette de pm dus heel leukweg nog 'The Power of Six'.  ::) Echt. Als ik het zelf ook niet doe he, loopt het allemaal uit de hand! Dusja Elise achterdochtig natuurlijk en de uitleg van Mieke werd "Nou ik was wat afgeleid en dacht aan het getal zes en toen typte ik six ipv four, hahaha". Ja want dat gaat Elise geloven... Vooral met die "RE:" ervoor in de titel van die pm... En dus werd het in het volgend antwoord omgedoopt tot power of four.
Volgen jullie het nog? Want ik denk dat ik écht wel te oud word hiervoor.  ::oink::

Ik weet niet of ik dit in een vorige biecht ook allemaal verteld heb hoor, zo ja: sorry.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #34 Gepost op: 13-12-2014, 22:32:32 »
Robbie toch in het verkeerde kamp?
Ik voel me een enorme villain. Elise heeft dus op kevin gestemd omdat tim, mieke en ik zeiden dat we dat zouden doen.

Tegen ycaris en kd heb ik ook gelogen dat ik op kevin ging stemmen. En de waarheid gesproken dat elise ons een pm gestuurd had waarin stond dat ze ycaris helemaal niet vertrouwt en dat ik daarom dus dacht dat het ycaris zou worden. Wetende dat het KD zou zijn. Ze lijken te geloven dat ik inderdaad kevintuut gestemd heb.

Alle evil plannetjes die ik voorgaande jaren heb, maar niet uitvoerde, zijn deze keer van het begin af aan al in volle uitvoering. Het is stiekem wel leuk om villain te zijn in een heroes tribe!

Maar de hero in mij voelt zich toch ook wel een beetje schuldig en wil graag sorry zeggen. Sorry, KD! Je bent gewoon een te sterke kandidaat, dat zagen we ook al door je persoonlijke immuniteit die je vorige aflevering gewonnen had.
Ik hoop dat KD en Loezel en eigenlijk iedereen waar ik momenteel glashard tegen aan het liegen ben, beseffen dat het maar een spel is en dat ik het deze keer probeer hard te spelen.

In de tv reeks was er volgens mij ook een hero die meer villain werd... Eens kijken wie dat ook alweer was... Dan weet ik met wie ik me kan vereenzelvigen.
De villains weten hoe ze koehandelen:


Hier alvast mijn excel tabelletje ;) Wat ik dus denk dat we moeten doen in de eerste ronde is om boven de waarde van de heroes te bieden maar onder die van onszelf. Ik denk ook dat we het beste de waardes voor gemiddeld kunnen aannemen aangezien het vraagteken echt een pure gok is...
Wow. Ingenieur Catshee slaat toe.  ::ok::

Ik volg uw orders.
van ruilen komt.....
Huilen trouwens... Mijn eerste keer Pokémonkaarten ruilen... Jeugdtrauma :P

Maar goed het chille is wel dat we door de 200 extra van hillo echt supergrote marges hebben bij de waardevolle items, zoals bijvoorbeeld de klamboe ::jaja::
Catshee met een verhaal over zijn jeugdtrauma

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #35 Gepost op: 13-12-2014, 22:32:50 »
Altijd attente Catshee:
Look out what you wish for >:D Al heb ik er wel een mannenkont en een halfnaakte man voor je in gedaan...

Dus de Heroes gedragen zich dankzij mijn vriendjes Robbie en MC als Villains. Why does it feel so good... So good to be bad?


KD. ligt eruit en hij kan het schijnbaar niet echt waarderen. Maar voor mij is het natuurlijk top. Een sterke bedreiging voor na de samensmelting is eruit en het maakt de Heroes zwakker. Zeker als Ycaris en Elise zich gaan aanstellen zoals KD. van plan was mocht één van hen eruit gestemd worden. KD. snapt het gewoon niet...


Ik heb geen idee of de sfeer al zo was bij de heroes tijdens de proef, maar dan is het logisch dat ze verloren hebben. En dan zal samenwerken vanaf nu ook moeizaam blijven :P Ben dan blij dat Daisy zoiets niet doet want die gaat gewoon door als een echte heldin ::jaja::

De eilandraad van de Heroes was in ieder geval spectaculair. Niet per se om de uitkomst maar meer om wat er gezegd werd. Mensen namen geen blad voor de mond ;) Een van de interessantere uitspraken was die van KD. Namelijk dat hem eruit stemmen een finale van Hillo, Jann en Bjorrn zou betekenen. Dat was best dom want het bevestigde nog meer het vermoeden dat er een vrouwencomplot was tussen Daisy, Vieffan, Loezel, Elise, Ycaris en KD. er dan bij... Meer een harem dus. Want KD. wist dat Daisy en Vief door die 3 (en mij) verraden waren. Dat moet hij dan wel hebben van Vief of Daisy. Verder is het ook een domme uitspraak omdat hij niet denkt dat ik niet de finale ga halen ::) Iedereen die dat denkt kan iets heuveligs en donzigs kussen ;)


Het bracht voor mij wel de hele dreiging van dit nieuwe element bij de eilandraad bij mij naar voren. Het geeft de perfecte kans voor iemand om publiekelijk alles te kunnen zeggen wat ze willen. Nu kon dat altijd al, maar nu is er een perfecte plaats en ook een precedent gezet door KD. Het helpt natuurlijk wel dat KD. er alsnog is uitgestemt :P

Maar mijn strategie in het publiek is om aanwezig te zijn zonder veel te zeggen en proberen een beetje grappig te zijn. Dit is om aan de ene kant een actieve en gezellige indruk te maken op mijn medekandidaten en aan de andere kant om voor niet al te veel drama en strijd openlijk te zorgen. Ik fluister wel over de serieuze dingen. Een op een zorg ik wel voor drama en strijd. Echter als mensen openlijker over het spel gaan praten wordt het voor mij moeilijker om die rol van hofnar in het openbaar te spelen.


Een goed voorbeeld van het hebben van die twee gezichten is Big Brother 3's Roddy

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #36 Gepost op: 13-12-2014, 22:33:40 »
Binnenkort te koop, Catshee biechten: de trilogie
Of zoals Danielle hem noemde: The Devil >:D


Soms is de Duivel gewoon de Duivel. Hij gebruikt zijn woorden. Hij verdraait zinnen. Hij gebruikt zijn charme. Hij manipuleert en voert druk uit. Hij probeert mensen te laten doen wat hij wilt en zorgt voor drama. Dat ben ik een-op-een in pm's, de chat, whatsapp etc.


Soms is de duivel echter Lucifer. Dan doet ie gek. Maakt hij plezier. Dan is hij niet zo serieus. Hij houdt het dan luchtig en vrolijk. Hij mengt zich onder de gewone mensen. Dat probeer ik zoveel mogelijk te zijn in het openbaar.


Dus eigenlijk was Lucifer een beetje een spammert. Bijbellessen met catshee hier ;)

Maar heeft de Duivel dan soms helden MC en Robbie een stageplek aangeboden in de hel? Het antwoord is nee ::ohno:: Die twee zijn van zichzelf al zondaars... Heidenen... Krapuul... (niet echt een gelovige betekenis maar wel een lekker oubollig woord ::love::)

Het grappige is dat Robbie echt vol aan het etteren is bij de heroes en het feit dat hij het in zijn volledigheid met mij deelt geeft me ook veel vertrouwen in mijn samenwerking met hem. Zo denken Ycaris en KD. schijnbaar dat hij op kevintuut heeft gestemd en dat Elise op KD. heeft gestemd. Leuk gedaan Robbie ::rofl::

Maar als hij tegen Elise heeft gezegd dat hij op kevin ging stemmen en dat nu niet heeft gedaan gaat Elise natuurlijk weer met Ycaris praten en kan dat zomaar averechts werken :P Maar ja, mijn samenwerking met Robbie lijkt op het moment supersterk ::jaja:: Plus hij werkt alle sterke Heroes eruit. Bedankt Robbie ::rofl::

Met mijn samenwerking met MC gaat het op het moment wat stroever. En dat terwijl we een final 2 deal hebben...


Ik weet niet of dat komt omdat we in verschillende kampen zitten of dat dat de soort speler is dat MC is of dat hij me gewoon niet vertrouwt. Ik ben dus benieuwd hoe het met die samenwerking zit als we ooit in dit spel nog in hetzelfde kamp zitten.

En dan nu door met de proeven. Waarbij ik de leiding neem in de immuniteitsproef? ::oink:: En ik mag ook nog eens de luxeproef doen? ::oink:: Schijnbaar hebben jullie echt alle proeventijgers bij de heroes gestopt ::rofl:: Hoewel hillo... Is eng goed :-[ Hij moet weg >:D

Dus ik ga me weer mengen onder de stervelingen :-\\

---------------------
Gewoon weer een tweedelige biecht :o Binnenkort misschien trilogietje doen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #37 Gepost op: 13-12-2014, 22:39:28 »
Niet alleen Catshee heeft verstand van koeien:
in Koehandel gaan veel spelers meestal helemaal los als de dure beesten komen..... maar meestal hebben ze dan aan het eind maar weinig setjes over, waardoor iemand die veel lage setjes heeft wint (want punten worden vermenigvuldigd met het aantal setjes....

het vraagteken maakt het lastig rekenen natuurlijk, maar ik denk dat als een ploeg zes setjes heeft (zelfs al zijn het de zes laagsten) dat die ploeg wint.

1+2+3+5+6+8 = 25 ... 25*6= 150
10+15+? = 25+?... (25+?)*3 zou dan groter moeten zijn dan 150... wat inhoudt dat ? dan groter moet zijn dan 25

1+2+3+5+6+?= 17+?  17*6= 102
8+10+15= 33... 33*3=99 (dus als het vraagteken geen minpunten oplevert komt dit ook goed voor de ploeg met 6 setjes)

Het enige spannende is dus eigenlijk als het 5-4 is
Ycaris speelt niet mee:
En nu ook nog een tijdslimiet op het koehandelspel... Tjongejongejonge wat vervelend nou. Superleukspelletje. En het is me nog wel eens gelukt om van mijn oudste zoon te winnen ook. Terwijl hij er echt heel goed in is.

Maar ik post pas weer mee als ik één constructieve opmerking van Kevintuut heb gezien.

Ik besef dat het flauw is, maar datzelfde vind ik van de afgelopen stemming.

Liefs  ::bravo:: :-*  ::hug::
Ycaris

ps: MiekeG en Pjotr: oprecht succes gewenst met deal or no-deal. Ben blijk dat ik dat niet hoef te doen, want daar heb ik echt geen kaas van gegeten. Zet 'm op!


mijn excuses maar om half 2 snachts sliep ik al


het lijkt te resulteren in dit:
hoi,

iets zit mij niet egt lekker toen ik begon aan het spel dacht ik dat ik wel genoeg tijd zal hebben voor het spel.
Helaas zo als misschien duidelijk is is dit niet het geval door verschillende oorzaken kan ik me niet focusse op het spel.
ik vind het voor mijn team maar ook zeker voor de organisatoren heel vervelend dat ik niet egt actief ben.Ik weet dat nu opgeven heel flauw is maar met de tijd die ik er nu insteek ia dat ook niet leuk voor de gene die wel heel fanatiek spelen.

wat zal ik doen?

Groet Kevin


Men vergeet dat Jann meedoet, zoals bijv Molcrazy deed
Maakt niet uit, maar ik dacht laat ik ook eens mijn hoofd zien bij het bieden voor men vergeet dat ik ook in Survivor zit  :P

Krijg trouwens een pm van MC waarin die vraagt "Wat doe je nou man  :o "
Psychologische oorlogvoering of wat wil die jongen?
Hij vraagt zich af waarom je biedt terwijl je niet meedoet aan survivor.
Jann, Hidm en Bjorrn worden een sterk drietal:
Hoi biechtstoel,

Tijd voor een updateje  :)
Zojuist een gesprekje gehad met jann, die graag meer veiligheid wil binnen the wolfpack.
En wel door een final 2 deal met mij en een final 3 met mij en hidm.
Erg gunstig dus, aangezien ik niet meer hoef te twijfelen aan janns loyaliteit nu denk ik.
Wat wel tricky is is dat ik een final 2 heb met alle boefjes  :o
En ze denken allemaal dat hun deal de enige is die niet fake is.
Even voorzichtig doen hiermee dus  :P
Veel opties voor na de merge hebben is altijd handig, ook al val ik toch weer af bij de samensmeltingsproef  ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #38 Gepost op: 13-12-2014, 22:47:10 »
Ycaris draait bij en probeert alsnog te helpen:
Ik heb serieus overwogen even helemaal niet meer aan dit spel mee te doen. Pure frustratie.

Maar nu Kevintuut vanmiddag dan toch daadwerkelijk een bod heeft gedaan, ben ik toch maar bijgedraaid. En gelukkig maar, want de tijdslimiet van beide veilinghuizen waren bijna verstreken.

Ik hoop dat mensen nu gaan realiseren dat het wegstemmen van actieve leden daadwerkelijk gaat betekenen dat spelletjes doodbloeden en dat ons kamp blijft verliezen.
Ga ik nogmaals vervelend doen: waar is MiekeG bij deal or no deal? Als ze wist dat ze vandaag de hele dag afwezig was, waarom heeft ze zich dan toch laten voordragen voor dit spel? Ik hoop maar dat ze er morgen wel is, nu Pjotr heeft aangegeven er morgen niet te zien. Zou toch lullig zijn als daar ook een tijdslimiet komt, die we vervolgens gaan overschrijden.

Ik klink heel zuur. Dat besef ik. En dat wil ik niet blijven, dus nu ik mijn gal gespuugd heb, stop ik daar ook mee. Ik hoop alleen dat ik mensen uiteindelijk de ogen geopend heb.

 Hero's voor de overwinning!

 ::joehoe::
Ycaris
Tim denkt dat hij misschien de verkeerde keuze heeft gemaakt:
''Spijt en frustratie ''

Hoi Biechtstoel  ::zwaai::

Ik krijgt langzamerhand toch een beetje spijt en ik be nook licht gefrustreerd dat ik op KD heb gestemd tijdens de laatste eilandraad. En dat ik zo makkelijk door Pjotr overgehaald ben. Want nu hebben we 2 inactievelingen (Kevintuut en MiekeG) inplaats van een actieve speler (KD) en een inactieve speler (Mieke). Kevintuut is in de verste verte niet te bekennen terwijl MiekeG niet eens meld dat ze afwezig is dit weekend maar wel de luxe proef wil spelen. Dan hadden Robbie of ik nog beter in haar plaats kunnen spelen.

Helaas kan ik de tijd niet omdraaien en de stemming veranderen maar ik weet zeker, Indien wij weer naar de eilandraad moeten ga ik er voor zorgen dat we Kevin of Mieke eruit gaat stemmen wat wanneer we Pjotr's plannetje blijven uitvoeren en Ycaris en Elise eruit stemmen omdat '' te gevaarlijk'' zijn dan kunnen we de komende weken door blijven gaan met mensen eruit te stemmen en dat bederft het spel helemaal.

Trouwens, namens mij excuses dat de sommige van mijn teamgenoten en ook ikzelf het spel ophouden. Ik had het graag anders gezien maar helaas, Ik ben (helaas) iemand die te snel met iemand mee gaat en snel om te lullen is.

Groetjes  ::zwaai::
Toch blijven de heroes te inactief en geven ze zelfs een klamboe weg:
Gratis klamboe ::rofl::

Ik zal even 10 bieden op het vraagteken, dan kan de_witte een nieuwe berekening maken straks!

Vanavond ben ik trouwens naar Jochem Myjer, dus kan ik niks meer doen, maar wel morgen met het ruilen! ::jaja::

*gaat even snel door de groepsdingen heen* Volgens mij is kevintuut hier ergens gestopt, net nu Ycaris weer mee doet.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #39 Gepost op: 13-12-2014, 22:47:25 »
Robbie is gefrustreerd over zijn mede heroes
Ach hoe het met JT afliep maakt me niet uit. Als we met de echte Survivor vergelijken win ik sowieso niet want de top 4 waren allemaal villains. :)
Dus might as well stir some shit and go down with some fun.

Als ik nog es bij mag biechten... Ik weet dat ik als een enorme oude zeur ga overkomen en het mijn eigen schuld is, maar ugh wat gaat het lamlendig in de heroes tribe!
Kevin die ermee stopt, furore over inactief zijn, waarna iedereen pms stuurt van 'nou de villains bieden dit, wat zouden wij doen?' En dan doet bijna niemand een voorstel, behalve ik en dan komen er weer reacties van 'ja dat lijkt mij een goed idee'. Waarna ik het dan vaak ook zelf nog moet gaan posten.
En dan het volgende bod, komt er weer iemand met een pm aandraven om actief over te komen:'de villains hebben x geboden. Wat doen wij?'
Doe dan zelf een voorstel! Wat de villains bieden kunnen we allemaal lezen!

Ik wil niet zeggen dat de hele tribe sloom is, ieder doet zijn bijdrage wanneer ie kan. Ycaris gaat denk ik opgeven of zich er uit laten stemmen, want die laat niks meer van zich horen. Van Elise hoor ik ook niet zo veel meer, terwijl zij toch ook wel flink geïrriteerd was van de inactiviteit. En ja, het is mijn eigen schuld, had ik kd er maar niet uit moeten stemmen. Maar that's the game, ik sta nog altijd achter mijn tactiek.

Plus snap ik het ook wel een klein beetje van m'n teamgenoten. Vantevoren werd gevraagd hoeveel tijd het zou kosten. Dat vind ik zelf ook altijd zo'n moeilijke vraag. Het kost zoveel tijd als je er zelf in wil steken. Maar met deze opdracht moet je wel bijna 24/7 online zijn, want er wordt al meteen gezeurd dat het lang duurt bij ons en een tijdslimiet ingesteld, waardoor er weinig keuze is dan de hele dag door proberen te kijken. En dat lukt gewoon niet bij iedereen, want er is werk en school etc.
Maar dat blijft het moeilijke altijd met die spellen. En het is dan ook helemaal geen kritiek op jullie, ik vind het een leuke opdracht!

Ik ben momenteel alleen enorm gefrustreerd dat ik mijn bezoek in de steek moet laten omdat mijn teamgenoten op zichzelf niets durven te beslissen of er gewoon niet zijn. Pjotr vroeg eerder deze avond meerdere mensen om hulp die online waren, maar kreeg geen reactie. Tja, dan heb je nog weinig keuze. Dan heb ik Pjotr bij gestaan. Maar dan heb je voor de vijfde keer sorry tegen je bezoek gezegd om je weer asociaal over je ipad te buigen en dan blijkt nog steeds niet gepost te zijn wat ik twintig minuten eerder voorgesteld had. En dan raak je natuurlijk ook de tel kwijt, omdat ik momenteel wel iets anders te doen hoor te hebben, namelijk me met m'n bezoek bezig houden. En dan krijg je weer gezeik en gezeur. En dan kookt het even over omdat het voelt alsof je alles probeert te coördineren en leiden en het niet altijd lukt. Daarenboven ben ik coördinator op m'n werk en wil ik 's avonds wel iets anders doen/zijn.

Dag.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human