Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37325 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #80 Gepost op: 14-12-2014, 00:14:50 »
Ach Dennie...

Zo'n samensmelting zet toch veel in beweging hè? Kan zomaar het einde betekenen van je buurman, een goede vriend, familie, je vriendje... :-X ::sorry::


Maar ik zal bij het begin beginnen :P Gisteren was een van mijn meer roekeloze acties om MC te redden. Misschien kwam het omdat ik weinig tijd heb, misschien omdat ik moe was. Maar mijn bedoelingen lagen er vrij dik bovenop. Ik haalde dan ook wel veel uit de kast :P


Zo'n actie is als een steentje in het water gooien. Soms gebeurd er veel, soms weinig. Gister gooide ik schijnbaar een rotsblok van het formaat van het hoofd van Peter Beense in het water...


En HIDM werd helemaal paranoïde. En toen heb ik in een van mijn helderdere momenten van gister wel weer heel puik werk afgeleverd toen Robbie mij hier vragen over kwam stellen ::jaja:: Ik heb onze final 2 weer sterker gemaakt en heb hem het gevoel gegeven dat ik echt met hem naar de final 2 wil. Het is dan ook niet zo slim van HIDM dat hij Robbie laat weten dat hij wilt dat Robbie de HII speelt. Dus Robbie staat nu aan mijn kant. Zo kwam hij meteen naar mij toe gerend als een trouwe puppy om te vertellen dat HIDM een plannetje maakt om op mij te gaan stemmen. Dat is niet zo netjes ::ohno::



Plan was: MC weg te stemmen. Maar dankzij HIDM kan ik nu doen wat ik al heel lang wil doen: HIDM wegstemmen. Nieuwe plan is dan nu om met de heroes, hillo en de resterende gangsters op HIDM te stemmen.

En of HIDM het nu weet of niet, de lijn is in het zand getrokken. Of ik vertrek of hij vertrekt ::jaja:: We gaan het zien D*N maar dit is in ieder geval wat meer enerverend dan MC weg te stemmen ;)

Verder probeert Robbie het te laten lijken alsof hij niet met HIDM meegaat en hem afraad om op mij te stemmen. Wat Robbie dan weer niet weet is dat ik naast een trouwe puppy ook een trouwe hond heb ::trots:: Bjorrn ::love:: En die heeft me een screenshot gestuurd waarin valt te zien dat Robbie wel degelijk meegaat met HIDM. Kom op Robbie ::)


Dus Robbie, je staat op mijn lijst en dat is catshee's lijst van mensen die die ijskoud gaat killen in dit spel.


Dat kan je niet zeggen! ::oink:: En wie zegt dat Robbie zo woont ::ohno::


Maar in alle eerlijkheid staan er inmiddels meer mensen op die lijst dan dat ik eruit kan werken :-[


Is dit de week van geweldige gameplay? Zeker niet. Vaak is het in dit spel beter om je mond gewoon te houden. Maar dat is zo saai. Ik wil chaos! En als domme acties van mijn kant dat veroorzaken vind ik dat ook prima. Zolang ik het maar naar mijn zin heb. Te veel praten is best leuk in vergelijking met vorig jaar ;D


Dus ben ik zeker dat HIDM gaat vertrekken?


De enige die ik op dit moment wel vertrouw is Bjorrn. Ik geloof nog altijd in de Outlaws. De rest moet allemaal nog geregeld gaan worden ::rofl:: En in alle eerlijkheid als ik Bjorrn ook niet kan vertrouwen, was ik al vanaf het begin kansloos :P

Dat was hem weer. Misschien dat er nog een biechtje morgen zal komen en anders zie ik je bij de eilandraad waar ik voor de tweede keer op HIDM zal stemmen ;)

Hoiie ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #81 Gepost op: 14-12-2014, 00:16:30 »
Nog even vanaf het afvallers resort

Dennis ...

Your boyfriend is echt pure evil! (Learned from the best?)

Zit ff lekker met Pjotr te praten ... wat een verhelderend gesprek. Ik ben benieuwd of Jesper het haalt.  ::jaja::
I know I know >:D

Hillo zit veilig en weet ook niet waarom hij er nog inzit.....Nieky ook niet nee
Het is weer even geleden, dus tijd voor een korte biecht. Laatste ronde met de Villains netjes gewonnen, helemaal top ::bravo::

Puzzels, stiekem toch wel mijn ding, ruimschoots gewonnen. Weet niet of ik nu nog meer als bedreiging gezien word, maar iedereen die nu pas denkt van 'Goh, hij wint best veel proeven, misschien een sterke speler...' mag officieel in de rode trui:



Dus daar ga ik me geen zorgen meer over maken. When it bites me in the butt, it bites me in the butt. Oh Well.



Maar zover is het dus nog even niet, want deze ronde zit ik heerlijk safe op de bank. Maar OMYGOLD. Er is zoveel gaande! IEDEREEN scramblet. Of ik scramble te veel en denk daardoor dat iedereen die op mij reageert ook aan het scramblen is :P Maar volgens mij niet. Er worden teveel vieze spelletjes gespeeld. Ik had zo'n mooi verbondje met HIDM opgericht, dacht ik. Hij zei zelfs dat hij mij het meest vertrouwde. Maar nu krijg ik van Catshee via Robbie opeens te horen dat hij denkt dat ik op hem gestemd heb in plaats van Daisy?? En dat ik opeens niet meer te vertrouwen ben in zijn ogen??



En dat hij nu Catshee wil targetten ofzo. Dude, wtf? Als dat klopt, en ik geloof eerlijk gezegd dat het klopt, dan ben je zó goed bespeeld door iemand... Ik heb het idee door Miek1999, dat zij op HIDM stemde toen met de Daisystemming, maar ik denk dat het misschien zelfs wel Catshee kan zijn ofzo, dat die een vote gethrowed heeft om HIDM paranoïde te maken. Zou ik best leuk vinden eigenlijk. Maar ik was het dus niet, chef HIDM, en het is jammer dat er nu zo'n wantrouwen ontstaan is, die nog zomaar eens tot jouw ondergang kan gaan leiden ook...

Want wat gebeurt er momenteel: ik probeer met catshee een samenwerking aan te gaan met twee heroes. Ik hoop op een solide vier met Robbie en MiekeG. Robbie omdat ik al vanaf het begin contact met 'm heb en gewoon graag een keer écht met hem tot het einde wil spelen en MiekeG omdat ik MC niet vertrouw en MiekeG naar mijn idee makkelijker beïnvloedbaar is en gewoon wat beter te volgen ofzo :P Robbie is al on board en is zelfs bereid volgende keer een hero (MC dus bij voorkeur) weg te stemmen om vertrouwen terug te winnen. Nu willen we zoveel mogelijk villains aan boord krijgen om HIDM weg te stemmen, zodat er een soort vertrouwen blijft. Dan volgende keer MC zodat dat vertrouwen er nog is en dan kunnen we hopelijk met de vier het spel overnemen en uitspelen. Maar zover durf ik nog helemaal niet vooruit te kijken. Eerst maar eens zien hoe deze bom gaat barsten bij de eilandraad. Want die gáát barsten. En net als in week 1: wat er ook gebeurt, als hij onze kant op barst, ben ik niet degene die sneuvelt ;D

En wat hou ik toch van dit spel. Serieus, ik dacht er al lang uit te liggen en nu zit ik toch al in de final 9! En ik wou het spel spelen en dat kan nu eindelijk, HEERLIJK al dat scramblen, dus mijn survivor 2014 is al helemaal geslaagd!

Mijn stem volgt nog ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #82 Gepost op: 14-12-2014, 00:17:33 »
Jann blijft berekenend spelen:
Man man man, die hidm en bjorrn zijn me toch een doerakjes. We hadden iets moois met de wolven, Miek nog als extra backup. Willen HIDM en Bjorn ineens Catshee eruit wippen. Want HIDM vindt het verdacht dat ie liever MiekeG eruit wilt dan MC. Dus HIDM als kip zonder kop Robbie vragen of hij zijn idol in wil zetten op MiekeG, zodat Catshee kan worden geloosd. Natuurlijk, een blindside, dat is vet. De ouwe Jann had dat plan al lang uitgevoerd. Maar enig verstand kan ook geen kwaad. Want Robbie gaat heus niet zomaar met al onze wilde plannetjes mee. Robbie gaat meteen naar Catshee toe om te vragen waar HIDM het in godsnaam over heeft. Dus nu is Robbie de boeman en moet hij zsm naar huis. Ja, je kan het jezelf ook wel erg moeilijk maken. Nu moeten HIDM en Bjorrn hele whatsapp-gesprekken met elkaar faken zodat ze die weer kunnen doorsturen naar Catshee en Robbie. Ze doen maar. Zolang Janntje maar buiten gevaar blijft.

De Witte wilde me wel wegstemmen. Hij is een echte Marnix: de sterke spelers moeten blijven. Volgens mij snapt ie niet helemaal in welk spel hij zit. Als hij in een finale wil schaken tegen Kasparov oké, maar het is toch ook fijn als die er al lang is uitgespeeld waardoor jouw kansen op de winst alleen maar groter worden? Een spel speel je toch om te winnen?

Verder ben ik echt dikke mik met Bjorrn. Hem kan ik denk ik helemaal vertrouwen en wij willen samen naar het eind. Weten nog niet of we HIDM of Miek1999 mee willen nemen. Hij zei een tijdje geleden dat ie zo graag HIDM eruit wilde ineens, maar die hebben we nu ineens hard nodig. We moeten nu als blok van 4 sterk blijven. Het zijn roerige tijden. (Veroorzaakt door HIDM zelf, maar goed dat maakt het ook wel weer spannend)

Zat net nog met Witje in de chat. Heb hem maar verteld dat MC mij heeft benaderd wat niet zo is, maar ik weet dat Witje contact heeft met 'de anderen' (iedereen buiten mijn vriendenclub), dus probeer ik MC een beetje onbetrouwbaar over te laten komen. Weet nooit wat er van kan komen. Ik moet ook bekennen dat ik steeds op HIDM heb gestemd in de Wie-wint-Surivor-poll om hem meer een bedreiging te maken. Denk dat hij grotere kans maakt om te winnen als ik met hem in de finale zit dan ik. Aan de andere kant heeft hij misschien juist wel veel vijanden gemaakt.

Oja, ik wou stemmen. Mijn stem gaat naar Mieke. Die met die G, niet die in 1999 geboren is. Want met de 2 tegenstemmen die ze al heeft plus vier stemmen van mijn blok ligt ze er sowieso uit en niet HIDM waar de anderen op gaan. Tenzij Robbie haar immu heeft gegeven maar dat is niet zo want ze denken dat we op MC gaan.

Zodoende
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #83 Gepost op: 14-12-2014, 00:17:45 »

Hoi biechtstoel,

Der is erg veel gebeurd en daar heb je vast al een paar biechtjes over,
dus ik zal mijn kant van de story vertellen  ;)

Eerst was het plan om met de boefjes en robbie van de wolfpack gewoon een hero eruit te stemmen, en dat moest Molcrazy worden, want MiekeG is een nobody en totaal ongevaarlijk.
Alleen catshee was heel erg aan het pushen om miekeG weg te stemmen en molcrazy te houden.
Catshee heeft mij wel eens gezegd contact te hebben met molcrazy maar dat het niet veel voorsteld.
Nou, ik denk dat dat pittig veel voorsteld, en zijn verbond met hillo stelt ook meer voor dat het moet lijken.
Dus aangezien ik een mastermind ben en basically een badass dacht ik, we blindsiden casthee:


Maar aangezien dit de eerste keer is dat ik de merge haal ben ik nog niet bepaald een expert in een mastermind zijn.
Hidm was meteen on board met catshee blindsiden en jann en miek ook.
Dus moest robbie overtuigt worden, dat was hidm's job.
Wij dachten: robbie is een hero, dus hij doet vast wat een hero zou moeten doen, en dat is ons helpen.
Maar nee, Robbie is nog veel villainachtiger dan ik en verteld alles door aan catshee, de vuile rat dat ie is  ::niet-ok::

Catshee laat mij de screen zien die robbie naar hem gestuurd heeft, waardoor we meteen weten dat robbie ons verraden heeft. (thanks catshee  :-*)
Hij wil me on board krijgen om hidm te blindsiden, aangezien hij blijkbaar degene is die de wolfpack als eerste wilde verraden.
Dus ik doe alsof ik het daarmee eens ben.
Catshee, robbie, hillo, molcrazy en miekeG zijn dus van plan om Hidm te blindsiden en denken dat hidm op molcrazy stemt nogsteeds en dat ik en miek meestemmen op hidm.

Je zou denken dat het viertal van HIDM, miek, Jann en ik best kansloos is nu, maar gelukkig is daar een twist (thanks dennis en niek  :-*)
MiekeG heeft namelijk 2 stemmen extra, en met onze 4 stemmen zou dat voor een meerderheid zorgen van 6  ::bravo::

Zoals het er nu uitziet zijn wij vieren loyaal aan elkaar en wordt het dus byebye miekeG, dat is probably een mega blindside en toch een soort victory voor ons.

De volgende ronde is de situatie dus niet fantastisch, aangezien we maar met 4 mensen van de 9 zijn en dus geen meerderheid hebben.
We gaan dus onze stinkende best doen om een van hun te overtuigen dat ze beter af zijn bij ons.
Ik denk niet dat catshee bijvoorbeeld graag naar de finale gaat met hillo en robbie, want dan is ie kansloos  ::)

Maargoed, deze eilandraad wordt een spectakel en de volgende waarschijnlijk weer  ::ok::
Ik hoop dat alles wat ik zeg klopt en ik niet zelf voor de gek gehouden wordt, maar ik heb goeie hoop  :)

Peace out  ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #84 Gepost op: 14-12-2014, 00:19:01 »
Hoi d*n en niek,

let op!
zometeen verstuur ik een stem voor de eilandraad. Die stem is op MiekeG.
Daarna stuur ik nog een keer een stem, deze keer op hadewychisdemol.
Dit doe ik omdat ik verschillende complotjes heb en eventueel bij mensen moet kunnen bewijzen 'dat ik op hidm heb gestemd' door een screenshot te sturen van de stem.

Maar in het echt stem ik dus op miekeG en niet op hidm.

Alleen je eerste stem telt natuurlijk, dus eigenlijk hoef ik dit niet te sturen, maar ik zeg het toch maar even  :P
waarschijnlijk hebben jullie trouwens eenzelfde soort bericht van bjorrn gekregen  ;D

 ::zwaai::
ik let altijd op schat :-*
Heey d*n en niek,

Op de komende eilandraad stem ik op MiekeG  ::sorry::
Ik heb deze ronde nét geen meerderheid kunnen vormen met mensen, en mieke heeft al 2 stemmen dus dan is ze een makkelijk doelwit.

 ::joehoe::
Heey d*n en niek,

Op deze eilandraad stem ik op hadewychisdemol  ::sorry::
Hij is erg sterk, en hij heeft nu geen immuniteit dus is het slim om hem nu weg te stemmen.

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #85 Gepost op: 14-12-2014, 00:19:47 »
Robbie en het whatsapp verhaal:
Wát een ge-pm en gewhapp de voorbije dagen!. IEDEREEN is in het rond aan het lopen en dealtjes aan het sluiten!

Maar laten we bij het begin beginnen. Pjotr eruit... Neee :( Erg jammer! De samenwerking verliep als vanouds weer erg vlot en hij is een leuke speler en een fijn mens. Maar ik had al wel geruchten gehoord dat mensen zich weer zorgen maakten om Pjobbie. Ik was heel die term van vorig jaar alweer vergeten, maar besefte toen wel dat ik op moest passen, omdat ik dan weer als een groot target aanzien wordt. Dus ik vroeg me al af hoe ik me van die stempel kon ontdoen en voorzag al hele drama's. Dus hoe jammer ik het ook vind dat Pjotr er uit ligt, toch draait dit misschien nog wel goed uit. Ik word al niet meer als de Pjobbie-dreiging aanzien.

Maar ja, dan brandt er nog een andere dreiging in mijn broekzak: de hidden immunity idol. Hillo wist dat ik hem had, omdat hij een lege pot rijst vond. Ik heb het zelf tegen mijn Kill the Kings alliance verteld (MC, Pjotr en HIDM) en HIDM wou ook dat ik het aan de Wolfpack vertelde (Jann, Bjorrn, catshee, HIDM). Dus ja, de enigen die het niet officieel eten zijn de witte, MiekeG en miek1999. Maar de rest van de wereld weet dus dat ik dit in mijn bezit heb en dat is niet goed, want het maakt me weer een bedreiging.
Ik ben van plan om bij The Wolfpack te blijven. HIDM heeft me eerder al gezegd dat hij met Pjotr en mij in de final 3 wil. Maar vertrouw ik hem ook? Ik heb eerder MC al eens op de vingers getikt dat hij niet zo paranoïde moet doen, omdat het hem nog tegen zich gaat keren. En nu begin ik stilletjes aan te denken... misschien heeft ie gelijk.

Want, picture the scene: dinsdagavond, 21 oktober. De uitslag wordt bekend gemaakt. Ik krijg enkel stukjes van het begin mee, want mijn moeder komt op bezoek. Meestal kijken we samen naar een serie op tv die we beiden volgen, maar deze keer hebben we gepraat, gepraat en gepraat en dat was echt gezellig. We sluiten het nog af met toch nog één aflevering gezellig Brother & Sisters kijken.. Tot plots, om kwart voor elf 's avonds I might add, mijn telefoon gaat. Hartaanval, wie belt er zo laat nog op, dat moet slecht nieuws zijn! Ik ga kijken en zie... HIDM! Hij hangt na een paar keer rinkelen op en ik zie op mijn scherm dat ik ettelijke whatsapp berichten gemist heb. Als mijn moeder vraagt wie het was, zeg ik dat het iemand van een online spelletje is en dat het wel kan wachten. De band met mijn moeder is belangrijker dan een online spel. Dat klinkt misschien belachelijk, maar ik ben nu eenmaal een oude vent.
Anyway, een kwartier later gaat de telefoon wéér. En wéér is het HIDM!

Ik gooi kwaad mijn telefoon op de bank en kijk verder. Als de aflevering is afgelopen en mijn moeder naar huis is, kijk what the fuss is all about. Blijkbaar heeft catshee in de Wolfpack groepsapp een voorkeur laten blijkben om MC te houden boven MiekeG. En oh mijn god, catshee werkt dus samen met MC en ze gaan samen met hillo en de witte op MiekeG stemmen en dan gaan ze deoverhand krijgen. MC MOET eruit! Dus de overige villains en ik MOETEN op MC stemmen, maar dan is het nog maar 6-6 en gaat MiekeG er alsnog uit, dus ik MOET mijn idol op MiekeG inzetten!!!

Oei, het wordt te lang, ik moet het gaan opsplitsen...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #86 Gepost op: 14-12-2014, 00:20:15 »
Ik vertel hem dat ik wel eens met MC zal praten en ook eens bij catshee zal polsen hoe of wat. NEEEEEEE! Dat mag ik NOOIT doen!! Ik mag absoluut niet met die mensen praten. Eerder vandeweek, toen de uitslag nog niet bekend was, stelde ik voor om molbelg en de witte aan te spreken onder het mom van, laten wij Belgen samen werken en elkaar steunen, gewoon om te zien of wat zij zeggen inderdaad strookt met wat ze tegen Jann/Bjorrn/HIDM zeggen. Maar neeeee dat mocht ik zeker niet doen van HIDM. En nu mag ik ook echt niet met MC en catshee praten!


Echt! Ik moet dus mijn idol afgeven aan MiekeG, zonder enig overleg of zonder dat ik zelf mag uitzoeken hoe het allemaal in elkaar zit? En daar word ik dan 's avonds laat tot twee maal toe voor opgebeld? En whatsapp berichten met letterlijk "je moet NU online komen" erin. En ook een pm op Realitynet om te zeggen dat ik nu meteen online moet komen. Sorry, dat gaat me echt te ver. Ik beslis zelf wel wanneer ik tijd in dit spel wil steken. En dan zeker niet to be bossed around en me te laten vertellen wat ik moet doen en dat ik geen mens mag aanspreken.
HIDM was ontzettend pusherig. Ik heb hem dat ook verteld en hij heeft zijn excuses aangeboden. En die aanvaard ik ook, zo dramatisch erg is het nu ook niet. MAAR... het zit in mijn karakter en ik heb in mijn leven al vaker met me laten sollen door pushy mensen, dus deze scène heeft een zware indruk nagelaten. Daarbij komt dan ook nog het feit dat ik met niemand mag praten en dan vraag ik me toch af... is HIDM eigenlijk echt wel te vertrouwen? Ik vrees dat ik hem in een ander daglicht heb gezien en dat hij vooral voor zijn eigen spel bezig is. Terecht natuurlijk, dat is iedereen. Maar waar ik eerst dacht dat we samen naar de finale zouden gaan, heb ik nu het gevoel dat ik hém vooral verder moet helpen en dat hij me later als een blok gaat laten vallen. Een gebruiksvoorwerp.

Dus ben ik bij anderen mijn licht gaan opsteken. Sowieso bij catshee, want catshee is mijn oudste alliance, al gestart na de finale van vorig jaar. Vooral toen HIDM begon over het wegstemmen van catshee, heb ik cats daarover ingelicht. Hij vertrouwt HIDM blijkbaar ook niet. En ook MC vertel ik dat hij gelijk had HIDM te wantrouwen. MC:"Natuurlijk had ik gelijk!"  ;D We broeden een plan uit. En ik spreek ook de witte aan. Die wil ook wel samenwerken zo lijkt het. Hij stelt catshee voor, toevallig iemand waar ik al mee samen werk. Bovendien is hij bang dat jann, bjorrn, hidm en hillo hecht zijn en hij en miek1999 daar buiten vallen. Dus hij is open voor het wegstemmen van een villain.
Natuurlijk vertel ik dit aan MC en MiekeG. Dit is dé strohalm die wij Heroes nodig hebben. Zeker MiekeG die al 2 tegenstemmen heeft. MC stelt voor om toch met hillo samen te werken, ook al is hij één van de nog resterende Kings die we er uit willen werken. Hij heeft nu toch immuniteit, dus wegstemmen kan niet. Dan maar samenwerken? Ik had hetzelfde idee al en we hebben sowieso van begin af aan in dit spel wekelijkse updates naar elkaar gestuurd. Dus het contact was er al. Ik had hillo er al eens eerder over aangesproken en toen zei hij dat MC hem ook aangesproken had. Ik was toen zo dom om te zeggen dat ie maar moet oppassen omdat MC eerder al eens had laten horen hillo weg te willen werken. Dat zei ik vooral om mezelf geloofwaardiger te maken en omdat ik toen nog dacht met HIDM en The Wolfpack verder te gaan. Maar nu is hillo dus wantrouwig tegenover MC. Hij wil een solid vier vormen met catshee, hem, ik en een andere hero, maar dan liefst MiekeG, vanwege het wantrouwen dat hij nu tegenover MC heeft.

MiekeG reageert echter niet (zo meteen eens kijken of ze eigenlijk al wel online geweest is nadat ik de pm gestuurd had). Dus het blijft voorlopig afwachten. Hopelijk reageert ze snel... vooral aangezien we morgenmiddag onze stem verstuurd moeten hebben.

Catshee vertelde verder ook nog dat Bjorrn ook down is om op HIDM te stemmen, omdat hij hem niet meer vertrouwt.  ::oink::
Dat hele Wolfpack is dus:


De enigen waar ik dus nog niet van gehoord heb zijn de mieke's.

Oeps, nog steeds te lang, weer splitsen dus...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #87 Gepost op: 14-12-2014, 00:20:44 »
aaah dit is ook een trilogie ::tandpastasmiley::
Maar ik denk dat ik door alles wat er gebeurd en gezegd geweest is, HIDM niet meer vertrouw en mijn vertrouwen helemaal aan catshee moet schenken.

En hopelijk eindigt het dan met mij op een deur en catshee's hand in de mijne terwijl hij stilletjes aan dood vriest en weg zinkt en ik als enige overblijf!

I'll never let go, catshee. I'll never let go.
* Robbieazerty lets go

Dat betekent dat we voorlopig even met King hillo moeten samenwerken voordat we hem killen. Wow, die hillo is toch echt een topspeler, hij weet altijd de perfecte situatie te vinden om zich tussen te wurmen en zo tóch steeds erdoor te geraken. Terechte King, maar dus ook een grote tegenstander die koste wat kost zo snel mogelijk uitgeschakeld moet worden. Maar wanneer...

Oh en wat die Hidden Immunity Idol betreft.... omdat alles zo ontzettend overhoop ligt en dit een cruciaal moment is: de eerste keer dat iedereen kan stemmen en je nog niet weet wie echt te vertrouwen is en wie niet en alles mogelijk is... denk ik dat ik hem gewoon ga inzetten. Dan overleef ik sowieso deze ronde, kan ik zien wat er nu werkelijk allemaal gestemd is én ben ik van die brandende dreiging vanaf!

Binnenkort dus mijn echte stem en beslissing over de idol.


Stay tuned!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #88 Gepost op: 14-12-2014, 00:21:58 »
Toch best spannend ::hyper::


Maar goed, laten we ons klaar maken om te gaan stemmen ;D Ik denk dat het rond is namelijk ::jaja::


Zoals ik al in mijn biecht had verteld heb ik vernomen dat HIDM mij eruit wilde deze eilandraad. No bueno! ::ohno:: Ik heb tevens begrepen dat, nadat de bal aan het rollen is gezet, nu Bjorrn, hillo, Robbie, Miek1999, Molcrazy en mogelijk MiekeG op hem zullen gaan stemmen deze eilandraad ;D


Ik denk dat het nu wel duidelijk zal zijn wat ik zal gaan stemmen :P Hadewychisdemol, a.k.a. HIDM, moet eruit. Hij is sterk in de proeven, heeft veel contacten lopen en de allerbelangrijkste reden is natuurlijk dat hij ondertekende eruit wilt stemmen.


Wie is Paul? Nee ::ohno::

Ik stem op Hadewychisdemol, HIDM of hoe je hem ook wilt noemen :P ::jaja::



(...)


Pfoe...

Dat voelde in ieder geval goed :D

Heeey! Die jongen heb ik nog nodig! >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #89 Gepost op: 14-12-2014, 00:23:52 »
Hoi!

Ik wil graag stemmen op HIDM, mag er een ":S" bij op het briefje? :P

En hierbij een kleine boodschap aan HIDM: "Verbijsterd dat dit gebeurt, we hadden zover kunnen komen. Ik was het niet, die op jou stemde, maar doordat je me niet gewoon kon vertrouwen moet ik je nu wél naar huis sturen. To little too soon HIDM, om achter mij en Catshee aan te komen. Dus ik hoop dat iedereen zich netjes gedraagt en jij vertrekt. Adios!"
Pffff echt van alles gebeurd, biecht volgt nog.

Ik stem iig op MiekeG.


Sorry, it's you or me tonight, nothing personal.




T.I.T.T.I.E.S. FTW
Dus... catshee en hillo zeggen dat ze op HIDM gaan stemmen. Catshee zegt dat ie Bjorrn ook met zich mee heeft en dat Bjorrn ook miek heeft weten te overtuigen. Maar volgens De witte stemmen alle villains op MC.

Dus wie spreekt er de waarheid?
Hilo is er echt op gebrand om goed te maken voor vorig jaar toen ie tegen me gelogen had, terwijl hij latijd hoog oploopt dat hij nooit deals maakt en die vervolgens niet na komt (omdat hij het meestal wel allemaal zo vaag weet te verwoorden dat je dénkt dat ie A gezegd heeft, maar het eigenlijk B blijkt te zijn). Maar tegen mij had ie wel iets beloofd en niet nagekomen en blijkbaar ligt hem dat echt zwaar en belooft hij nu echt helemaal solid te zijn en met mij naar de final 2 te willen gaan. Ik ben vast het domste schoolmeisje ever, maar ik geloof hem.
Dat wil niet zeggen dat ik hem later in het spel niet alsnog zal wegstemmen, maar for now is hij de beste optie.

Dus, mijn stem gaat naar....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En wat mijn idol betreft...
Die zet ik...



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::oink::

De witte stemt toevallig op het target van het andere complot :P
Laat ik ze eens een beetje op scherp zetten, en niet op MC stemmen.......

Even een beetje tactisch doen. Ik heb zelf ooit 2 stemmen tegen gekregen. Dat is niet echt gunstig mocht ik ooit gelijk eindigen met iemand. Jann heeft er ook al 2 meen ik. HiDM eentje.

Daarom gaat mijn stem naar HiDM
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #90 Gepost op: 14-12-2014, 00:25:58 »
Swing vote De Witte:
Lief dagboek,

wat een rare stemming was dat.... ik ben nog steeds verbijsterd. Denk ik tactisch een stemmetje te geven aan HiDM blijjkt ineens dat er ook vijf anderen (een complot?) op hem hebben gestemd. En ik maar denken dat alle villains braaf op MC zouden stemmen.

Maar goed 6 stemmers dus op HiDM (waaronder ikzelf) en 4 op Mieke.

Zo te zien zijn er duidelijk twee kampen, en ik zit er een beetje tussenin. Kamp HiDM (met Jann, Bjorn en Hillo?) zal wel in de zenuwen zitten nu. Het lijkt erop dat ik nu de sleutelpositie bezit.

Of dat fijn is? geen idee. Het kan zijn dat ze bang voor me worden en mij eerst wegstemmen of juist mij gebruiken om het andere kamp weg te stemmen.

Kamp HiDM zal wel weten dat ik op hem heb gestemd en denken dat ik bij het andere kamp hoor. Kamp Mieke (zo zal ik het nu maar even noemen) weet dat ik op HiDM heb gestemd maar dat dit redelijk random moet zijn geweest.

Moeilijk moeilijk moeilijk..... misschien moet ik HiDM eens contacten
oh daar heb je hillo weer met zijn marketing strategieën
Dag lieve juryleden ::zwaai::

Zoals jullie wellicht al gezien hebben, zijn alle RN-leden veranderd in krabben en mag ik gaan vissen om uiteindelijk een kans te maken op immuniteit. Ik mag niet heel RN gaan stalken en dat ben ik dus ook niet van plan, maar bij de jury hoop ik wel een balletje op te kunnen gooien, aangezien jullie het spel volgens mij allemaal goed volgen! ;D Daarom vraag ik jullie om hulp: zouden jullie jezelf willen laten vangen door mij als jullie toevallig online zijn één van de komende nachten? Wakker blijven vraag ik jullie natuurlijk niet, maar mochten jullie toevallig toch nog wakker en online zijn?? In het topic (http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=54669.msg1761787#msg1761787) staat de precieze uitleg.

Waarom zouden jullie mij moeten helpen? Wel, afgelopen eilandraad verliep niet helemaal zoals gepland, waardoor het spel nu eigenlijk voor iedereen op z'n kop ligt. Zelfs voor degenen die gestemd hebben op de afvaller. En als het spel op z'n kop ligt, is alles mogelijk ;D Ik denk dat ik een goede speler ben die het spel erg spannend kan maken, met onverwachte twists op eilandraden, iets wat ook voor de kijker van toegevoegde waarde is! Dus als ik immuniteit heb beloof ik nog veel vuurwerk te gaan verzorgen ::jaja::

En als dat jullie weinig doet, wil ik ook wel een dansje doen of naakt in een vat palingogen springen (zoals Catshee dat zo leuk voorstelde afgelopen eilandraad) ;D Ik kan de krabben erg goed gebruiken!

Edit: zie nu dat HDD al zegt niet online te zijn, dus excuus voor deze spam in dat geval ;D Maar wie weet ben je toevallig toch nog een keer wakker ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #91 Gepost op: 14-12-2014, 00:26:48 »
Wauw...

Ik ben nog nooit zo verrast geweest in een spel, als dat ik dat gister was ::ohno:: Ik heb er nog nooit zo naast gezeten wat betreft een kandidaat als dat ik dat heb gedaan bij Bjorrn.

Het is alsof ik meevecht in een oorlog en ik mijn wapenbroeder die ik al de hele strijd lang ken zie meevechten voor de tegenstander. En dat was schokkend. Diegene waarmee ik bijna alles heb gedeeld, hield de uitkomst van een eilandraad voor me achter en waarschuwde me niet meteen toen er een plan was om me eruit te werken. Ergens heb ik de behoefte om heel veel gifjes te gebruiken die ik niet van Lukie mag gebruiken maar goed...


Ik dacht dat Bjorrn aan mijn kant stond en dat hij en miek met me mee zouden stemmen op HIDM. In plaats daarvan waarschuwde hij HIDM en zorgde ze voor een last-minute redding van hem door op MiekeG te stemmen.

Voor het eerst gebeurd er iets op een eilandraad wat ik volledig niet zag aankomen (zelfs vorig jaar wist ik dat ik eruit gestemd ging worden), voor het eerst had ik een situatie verkeerd gelezen maar misschien nog veel belangrijker... Voor het eerst heb ik geen idee meer waar ik sta en wat mijn vervolg opties zijn.

Ik zie namelijk geen opties meer. Wil ik door met Bjorrn, die me heeft verraden? Met HIDM die mij eruit wilde werken en die ik geprobeerd heb eruit te werken de laatste eilandraad? Met Jann die me ook niet echt zal vertrouwen, zeker ook omdat ik hem vorig jaar ook al heb verraden?

Of met hillo? Mr. Immunity? Robbie die door dit spel heen lijkt te glijden? Miek die 100% loyaal is aan Bjorrn? De witte waar ik totaal geen hoogte van kan krijgen en die om een of andere reden op HIDM heeft gestemd de vorige eilandraad?

Nee...

De enige persoon die misschien een optie is om mee samen te werken is Molcrazy...

Alles lijkt nu een optie... Simpelweg omdat er geen opties lijken te zijn...


Nu was ik gister echt in shock en ik heb ook geen poging gedaan om dat te verbergen op whatsapp bij Bjorrn. Die is nu aan het scrambelen. En ik voel me beledigd dat hij denkt dat hij me wel als een of andere hersenloze stem terug aan zijn kant zou kunnen krijgen. Fool me once shame on you, fool me twice and I'm just an idiot... Hij probeert empathie te faken, maar ik denk dat ie weet dat er van alles kan gebeuren de komende eilandraad. Al die dingen van ik begrijp het...


Tegelijkertijd is het overduidelijk dat Robbie elke kant bespeeld die die maar kan. The Wolfpack lijkt hem te vertrouwen, hillo lijkt hem te vertrouwen. Hij is echt goed bezig, maar ik weet dat hij ondertussen wel in zijn vuistje zit te lachen. Heeft ie mooi gedaan hoor en ik weet wel ongeveer waar die mee bezig is. Ik weet alleen niet of ik het kan gaan stoppen.

Eerst moet ik een vervolg plan trekken. Ik heb het hele wolfpack en alles wat er is gebeurd met hillo gedeeld. Ik denk dat er grote kans is dat het sowieso bij hem terecht gaat komen dus ben ik iedereen maar een stapje voor. Verder probeer ik nu iets serieus van de vloer te krijgen met de witte en is het absoluut noodzakelijk dat ik Molcrazy en Robbie aan mijn kant hou.

Verder zal ik Bjorrn het gevoel moeten geven dat er nog enige loyaliteit bestaat. Maar ik denk dat ik hier wel duidelijk heb gemaakt dat dat niet meer bestaat :P


Wat ik ga stemmen komende eilandraad? Ik heb geen idee. Mijn gevoel zegt Bjorrn, maar ik heb geen idee of dat wel slim is. Maar als ik er niet uitkom ga ik daar gewoon voor.

Ik wil nog steeds diep gaan in dit spel. Ik wil nog steeds naar die halve finale. Ik wil nog steeds naar die finale. En ik wil nog steeds winnen.

Dus het is tijd om opnieuw te beginnen ;)


Wie zullen we nog wel zien.


Wordt dus een spannend weekje D*N ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #92 Gepost op: 14-12-2014, 00:28:32 »
Yo biechtstoel alles kids?

Vorige ronde hebben we alle 4 overleefd en everybody was in shock  :D
Maar nu moeten we dus minimaal 1 persoon naar onze kant laten flippen om hillo te elimineren.

Het plan was dat Hidm met Robbie praat en ik met catshee.
Robbie heeft na een goed gesprek met Hidm meteen gezegd dat hij on board was om hillo weg te stemmen, maar Robbie is een vuile rat, dus daar geloof ik helemaal niks van.

Catshee moest er iets langer over nadenken, na een paar dagen zei die zijn keuze gemaakt te hebben. Namelijk dat ie ook op hillo zou stemmen.
Daarna heeft hij nog met miek gepraat om haar over te halen om op hidm, jann of mij te stemmen.
Uiteindelijk lijkt miek hem overgehaald te hebben (door te zeggen tegen hem wat ze van mij moest zeggen  ;D) om eerst hillo weg te stemmen en daarna pas een van ons 3.

Maar ik reken voor de zekerheid maar niet op hem.
HIDM of Miek gaat in ieder geval naar penquin Island, en ze zullen allebei de clue maar met mij delen zodat we samen die idol kunnen vinden.
Ook is daar nog de veiling waarbij we coole spulletjes zoals een paar idols of 10 extra stemmen kunnen winnen, en aangezien HIDM, Jann en ik op dit moment de meeste krabjes hebben kunnen we daar nog wel eens veel aan hebben  :D

Nog een nacht slecht slapen dus en dan eens kijken wat er te kopen valt  :)

Shit, alweer geen gifje gebruikt, even iets zoeken.


Deze man slaat een dood paard, have fun  ::zwaai::
grosss

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #93 Gepost op: 14-12-2014, 00:29:00 »
Kijk! Nog een swing vote  :P
Ik ben de swing vote...


Denk ik :-[

Maar als ik het inderdaad ben, weet ik nog steeds niet welk pad me naar de heilige graal zal brengen...

(...)

Bedoel je dat je geen idee hebt wat je moet doen?


Ik weet het echt niet. Het is een enorm lastige keuze. Of ik stem met de boefjes hillo eruit of ik stem met de Fantastic Four (Robbie, Molcrazy, hillo en ik) en de_witte HIDM of Bjorrn eruit.


Ik zou met de Boefjes hillo eruit kunnen stemmen. Hillo is natuurlijk heel sterk en wint het spel als hij de finale haalt. Echter als ik nu met de Boefjes stem weet ik niet of ik de finale überhaupt zal halen. En ik moet heel eerlijk zijn: mijn oude complotgenoten stonden niet bepaald vooraan in de rij toen er boven in de hemel gezond verstand uit werd gedeeld. Ze zijn niet echt een briljante campagne aan het voeren :P

Of ze denken gewoon dat ik een idioot ben en dat ze daarom zo belabberd spelen :-X Dat zou nog erger zijn ::ohno::


Bjorrn zegt alleen maar: "We stemmen nu hillo eruit en daarna komt het wel goed ouwe makker van me ::ok::" en als ik hem dan vraag of HIDM me echt niet wilt weg stemmen en of hij daar misschien een screenshot van kan sturen, zegt hij dat hij daar ff naar moet vragen. Berichten faken, hoe origineel ::) Heb ik idioot op mijn voorhoofd geschreven staan? In welke wereld is het slim om iemand te verraden en dan diezelfde persoon de volgende ronde gewoon nodig te hebben. Als je iemand verraad moet je erop vooruit gaan Bjorrn, niet op achteruit ::ohno::


Miek zit zogenaamd ook tussen twee kampen in. Maar laat wel per ongeluk vallen dat zij met Jann, HIDM en Bjorrn in een pm zitten waar ze achter mijn rug om over me praten. Dat bouwt vertrouwen ::rofl:: En ze doet alsof ze vanochtend per ongeluk mijn touw heeft doorgehakt maar het lijkt me dat die 4 gewoon niet wilde dat ik naar Penguin Island ging. Volgens mij kunnen de Boefjes alleen maar wantrouwen bouwen...

HIDM en Jann proberen niet eens contact met me op te nemen. Ja bij de Boefjes heb ik echt een solide positie... Als ik hillo eruit stem bestaat er dus een aardige kans dat ik straks in Casa del Losers het juryhuis tequila zit te drinken met hillo en MiekeG en zit te peinzen over wat had kunnen zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #94 Gepost op: 14-12-2014, 00:29:34 »
Echt de boefjes zou zomaar de cast kunnen zijn van "Dumb&Dumber 3D(umbest)" :P


Of ik kan met de Fantastic Four en de_witte op HIDM/Bjorrn/Jann stemmen. Daar lijkt mijn positie wat zekerder te zijn. Met nadruk op lijkt. Ik heb met allemaal een op een contact. Dat is dus goed en mocht iedereen stemmen zoals ze zeggen te gaan stemmen dan denk ik dat ik die 5 volledig kan vertrouwen.

Er zijn twee probleempjes. Ik weet niet of Robbie en de_witte 100% aan boord zijn. Robbie omdat hij toch nog contact heeft met HIDM en de_witte omdat hij van een andere planeet lijkt te komen. Hij zegt dat de reden om op HIDM te stemmen voor hem was om gewoon een beetje te pesten. Wie doet dat nou? Oh wacht, ik heb precies hetzelfde gedaan :-[

En verder weet ik niet hoe handig het is om met de twee sterkste spelers in dit spel (hillo en Robbie) een complot te maken en naar het einde te gaan. Hoeveel kansen gaan er bijvoorbeeld komen om hillo a.k.a. "Mr. Immunity" a.k.a. "Mr. Never Voted Out" eruit te werken? Dit zou zomaar de laatste keer kunnen zijn.

Je zult langzaam wel moe worden van mijn radeloos gezeur...


Is er iets positiefs?

(...)

Volgens mij ben ik deze ronde wel veilig ::rofl:: Beide kampen hebben mijn stem nodig, dus beiden zullen me als het goed is niet wegstemmen. En hopelijk heb ik iedereen overtuigd aan het einde van de week dat ik echt met ze mee zal stemmen ;)






En hopelijk weet ik dan ook wat ik ga doen :P Tot die tijd kunnen ze allemaal hetzelfde doen...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #95 Gepost op: 14-12-2014, 00:33:26 »
Hidm vind de idol:
74658 ::joehoe::
Oeeeh das ook de echte HvsV idol of niet? ::love::
Yeuhhhjjj, HIDM heeft de idol  :D
Hij wil hem gebruiken bij de final 8 om een tie te voorkomen, dus als we deze vote overleven zitten we zo goed als in de halve finale  ::bravo::

Ik heb een redelijk goed gevoel erover dat catshee echt met ons meestemt, dus duimen daarvoor maar  ::zwaai::
Bjorrn en gevoelens....

Hoe zwaar je het hebt als presentator, je moet ook voor anderen denken:
mag ik een quizje?
klopt het dat ik alleen geschiedenis en litheratuur nog moet?
Doe maar geschiedenis  :)
Oei die heb ik al gedaan  ::rofl::

Hoi biechtstoel,

Hillo heeft dus de neutraliseermunt en ik heb niks  :(
Dit houdt in dat catshee én robbie op hillo ipv mij moeten stemmen.
Ik acht de kans erg klein dat dit gebeurt.
HIDM heeft nog een lang gesprek gehad met Robbie zojuist.
Hij belooft aan Robbie dat als hij meestemt op hillo, dat hidm dan meestemt op mij de volgende ronde.
In dit gesprek noemt Robbie wel erg vaak dat hij twijfelt of ze niet beter nu al op mij moeten stemmen, dat hij had gehoopt dat hillo immuniteit had gewonnen, zodat ze nu al op mij kunnen stemmen, én dat hij ons een sterk blok van 3 vind.

Toch vind HIDM nogsteeds dat we hem kunnen vertrouwen  ???
Ik daarintegen ga echt niet zo'n mega risico nemen dus heb net hem moeten overtuigen terwijl ik heel paranoia en irritant overkwam.  ;D
Thank god is jann het ermee eens dat Robbie niet betrouwbaar overkwam en gaat HIDM de idol inzetten op mij  ::bravo::

Dit wordt again een mega blindside, en I love idols  :D (het spelelement, niet het zingprogramma  ;))

Heren,

Als ik bij jullie biecht, dan blijft dat toch ultrageheim tot na het spel he?

 ::zwaai::
MC
Nee MC, het komt in de krant

Ah ze gaan op Jann stemmen:
Ik hou 't kort want niet nodig slapen: morgen vlieg ik naar Vietnam! :)

Ik stem op Jann en zet m'n neutraliseerding in!

En nu maar zien welke kleur iedereen bekend. Hopelijk een blindside voor Jann (en vooral ook voor Miek, met wie ik een groot toneelstuk opvoer). En anders zal ik het zijn vrees ik...

Voorlopig biecht ik even niet, maar die houden jullie tegoed als ik weer thuis ben!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #96 Gepost op: 14-12-2014, 00:34:34 »
Heeey nog een swing vote! Wil de echte swing vote opstaan?
Ik ben volgens mij de swing vote…
Aan de ene kant hebben we HIDM, Jann, Bjorrn en miek. Vooral de mannen zijn erg close daar volgens mij en miek doet wat zij haar zeggen.
Aan de andere kant de HIDM-stemmers van vorige eilandraad: hillo, catshee, Molcrazy en de_witte.

HIDM heeft me enorm lopen oproepen om toch met hem mee te stemmen. Ik heb mijn twijfels geuit over zijn drievuldigheid met Bjorrn en Jann en hij zegt dat hij na deze ronde best één van beide wil wegstemmen om mijn vertrouwen te winnen. Maar dat we nu hillo moeten doen, nu we de kans hebben.

Anderen (MC en hillo oa) willen die drievuldigheid nu al graag opsplitsen. En nu is het dus een kwestie van wie kies ik… Er wordt hard om gestreden, de final 2 deals vliegen me rond de oren en volgens mij heb ik momenteel vier final 2 deals…
Catshee: De eerste echte oorspronkelijke deal. Hoewel we volgens mij niet letterlijk gezegd hebben dat we final 2 gaan zijn, maar we vinden het wel beide een kicken idee om als laatste 2 over te blijven, omdat we dit een jaar geleden al hadden gesmeed.
Molcrazy: Mijn dorpsgenoot, met wie ik af en toe iets ga drinken in de stad om strategieën te bespreken en daarin werd al gezegd dat het wij twee till the end was
Hillo: wil zich bewijzen tegenover vorig jaar, toen hij all “ik ben heilig en maak altijd mijn beloften waar” deed en vervolgens zijn belofte niet waar maakte.
HIDM: vast geschrokken van de vorige stemming, waar ook ik op hem gestemd heb. Maar hij lijkt bijgedraaid en geeft allerlei redenen aan waarom wij twee nog steeds samen moeten werken.

Vooral die laatste twee strijden om mijn stem. Ik krijg HIDM meermaals op whatsapp om onze final 2 deal te herbevestigen en te zeggen dat hij altijd eerlijk geweest is in dit spel (wat volgens mij ook wel waar is). En hij heeft dus beloftes gemaakt zoals dat hij Bjorrn of Jann volgende keer wil wegstemmen voor mij.
Hillo heeft me ook al menig pm gestuurd om te zeggen dat hij écht met mij naar de finale wil en een final 2 deal met mij aan wil gaan. Volgens mij heb ik er wekelijks al wel een pm over gekregen. Maar deze week spande de kroon toen ik dit bericht in mijn inbox ontving:
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Overigens vermeldde hij in diezelfde pm ook weer dat wij nu driemaal scheepsrecht gaan hebben (vorige twee samenwerkingen zijn gefaald), maar ik heb hem die woorden al vaker zien gebruiken, ook tegenover andere mensen. Handig om in de wolfpackapp te zitten, die sturen elkaar screenshots van pm’s door en daar las ik dat hillo het driemaal is scheepsrecht ding ook tegen anderen zegt. Dus hij is echt iets van plan en ik denk niet dat ik met hem echt tot in de finale wil, want daar word ik dan gewoon afgemaakt.
Maar for now, als ik even kijk…

Bij de vier HIDM stemmers heb ik een final 2 deal met drie van hen en bij de drievuldigheid+miek heb ik dat met maar ééntje en heeft de rest me zelfs amper aangesproken.
Plus heb ik HIDM vorige keer al verraden, dus er zit al een barstje in de samenwerking. Blijft hij mij écht wel trouw na mijn verraad vorige keer?

Daarom moet ik denk ik kiezen voor degenen met de meeste final 2 deals, de groep die overigens ook een neutraliseerstem heeft en mensen die ik (nog) niet verraden heb en stem ik dus op… JANN


HIDM wordt vast gek van mij. Sorry HIDM! ::sorry::

Dag presentatoren,

Ik heb onlangs bij mezelf gebiecht ::tandpastasmiley:: het blijft wat gek om mijn plannen, strategie, tactiek, ... mee te delen aan anderen terwijl het spel nog loopt maar ik zal achteraf nog de biecht die ik al had, opsturen.

Op dit moment kan ik zeggen:
- dat het spel weer geweldig en awesome is!!!
- dat achter de schermen het complottenfestival weer volop bezig is
- dat ik me in dit spel, tenzij ik immuniteit heb, nooit veilig voel: ze kunnen je op elk moment blindsiden of targetten en het zou dwaas zijn te denken dat je veilig zit

Ook lijkt het soms misschien dat ik niet veel met het spel bezig ben omdat ik niet superveel post maar dat lijkt alleen maar zo. Je moet met iedereen oppassen, op de duur wordt iedereen achterdochtig en paranoïa. Is er iemand die ik voor 100% vertrouw? Ja. Me, myself and I. Verder niemand! Dat doet het spel dus met je :P

Later dus meer ::jaja::

Groet,
Molcrazy
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #97 Gepost op: 14-12-2014, 00:37:49 »
Soms slim soms niet:
Oej, dit wordt of een hele leuke eilandraad of een hele stomme  :P
We krijgen op dit moment heel erg het gevoel dat de votes richting Jann gaan deze ronde ipv mij.
Catshee en Robbie benadrukken een beetje dat ik de votes krijg, en als je niet met ons meestemt en je weet dat HIDM waarschijnlijk een idol heeft, lieg je daar natuurlijk over  ;D

Dus ik vind dat we de idol aan jann moeten geven ipv aan mij, wat natuurlijk of een grote blunder is, of een briljante move.
Maar ik speel dit spel niet om 1 of 2 rondes verder te komen, ik wil het hele ding winnen, dus Jann krijgt de idol van me.
HIDM twijfelt nog maar denk dat ie hem aan Jann geeft.

Mijn stem gaat naar Hillo, volgens mij is hij nog nooit weggestemd in een forumspel hier, dus eens moet de eerste keer zijn.





Okeee de keuze is weer veranderd.
We denken te ver door denk ik, volgens mij stemmen ze op mij en dat denkt HIDM ook.
Dit is veel te risky allemaal, gelukkig geeft HIDM me de idol.
::) ::) ::)

Heey D*N,

Er is veel gebeurd deze week.
Hillo benaderde mij, hij probeerde mij over te halen om samen met mc, robbie, catshee en de witte op hidm, bjorrn of jann te gaan stemmen. Het lukte hem bijna, echt een te lang verhaal om uit te leggen.
Maar goed, ik blijf gewoon trouw aan mijn verbond met hidm, jann en bjorrn dus ik ga niet op een van hen stemmen natuurlijk.
Nu hadden we wel een probleempje, want hidm, bjorrn, jann en ik hadden geen meerderheid meer. Dus ik ben catshee gaan overhalen om met ons mee te stemmen op Hillo. Hij vertrouwde ons natuurlijk niet meer omdat we vorige ronde ook anders stemden dan we gezegd hadden. Ik heb hem beloofd dat, als hij nu meestemt op hillo, wij na deze eilandraad  samen naar de heroes en de witte overstappen en dan hidm, bjorrn en jann wegstemmen. Toen ging hij overstag.
Ik ga natuurlijk niet overstappen maar dat mag catshee niet weten  :P

Nou, toen kwam het volgende probleem: Hillo won een neutraliseermunt, dus we hadden niets meer aan onze meerderheid. Maar het is hidm gelukt om Robbie en MC over te halen op hillo te stemmen  :). Dat zijn dan dus 7 stemmen op hillo, met munt dus 6.

Hillo wil op bjorrn stemmen. Nou, Bjorrn is mijn trouwste bondgenoot dus dat ga ik helemáál niet doen. Maar ik doe natuurlijk alsof ik dat wel ga doen en Hillo heeft me niet door geloof ik.

Ik hoop echt dat het lukt om Hillo weg te krijgen, anders heb ik een probleem.
Als het lukt, moeten we 1 iemand naar ons flippen, zodat als we die eilandraad overleven we weer een meerderheid hebben en de anderen eruit kunnen stemmen  :).

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #98 Gepost op: 14-12-2014, 00:38:12 »
WAAAAAAT?!?!

Mijn laatste onderbroek waar geen remsporen in stonden, nog wel :\'(

Ach ja, kan gebeuren...

Weet je...

(...)


Mijn laatste schone onderbroek >:( Dat laat ik niet zomaar gebeuren ::ohno::










Ik stem dus op Jann

En nu weg rennen en kijken hoe het uit gaat pakken :-[


In alle eerlijkheid is het wel best stil geweest, maar goed... Als ik eruit lig ben ik er in ieder geval volledig voor gegaan en heb ik er alles aan gedaan om te winnen ::jaja::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #99 Gepost op: 14-12-2014, 00:39:01 »
Als ik goed gok gaat hillo er nu eindelijk uit. Maar ik stem op de_witte, zodat hij na mij de meeste tegenstemmen heeft, leg ik nog wel uit.


To be the man, you gotta beat the man.

En ik zet mijn idol in op Bjorrn.



T.I.T.T.I.E.S. FTW

Dat hebben we dus verkeerd ingeschat  :\'(
Dat wordt strategie aanpassen..
Deze ronde zal de majority alliance vast nog wel een van de 3 in de minority weg willen hebben.
HIDM is volgens mij het grootste target daarvan, dus als hij geen immuniteit wint deze ronde zit ik safe denk ik.
De ronde daarna zijn alleen miek en ik nog over en is er misschien iemand die een big move wilt maken.
Van de 5 mensen in de majority wint hillo sowieso als die de finale haalt lijkt me en als hillo de finale niet haalt wint robbie wel.
Daar moet ik iets mee kunnen.
Eerst maar eens slaapie doen  :D
braaf jochie

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human