Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37329 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #100 Gepost op: 14-12-2014, 00:39:31 »
Dus HIDM en Bjorrn, Jann is eruit gestemd en jullie hebben mij nodig?


Dit spel kan raar lopen. Ik heb het idee dat er een groot verschil is tussen hoe gefocust ik was voor de samensmelting en hoe gefocust ik dat nu ben. Voor de samensmelting had ik zeeën van tijd, maar nu eist mijn werk ineens veel tijd op. En ondanks dit alles blijft Survivor 2014 een gekke factor op dit moment in mijn leven.

Ik zal het maar heel plompverloren zeggen: Mijn opa is gisterochtend gestorven. En ik wilde het eerst ook heel graag met mijn medespelers delen. Toen bedacht ik me dat iedereen waarschijnlijk zou denken dat het een of andere slechte parodie was op de "Death Grandma lie" van Jonny Fairplay. Ik wilde niet dat iemand dat zou denken. Toch gaf het me gister, en ook nu, een raar gevoel bij het spelen van dit spel. Een raar gevoel bij arrogant en grappig proberen te zijn bij het stemmen. Een raar gevoel bij het praten met mensen over het spel. Dus ik deel het maar zo.

Nu over tot de wat minder zware kost... Het spel ;D Ik ben blij met mijn keuze om op Jann te stemmen. Het was de beste move voor de toekomst. Nu komen we echter in een grijs gedeelte. Ik heb geen idee wat het beste is voor mij en de situatie wordt extra onstabiel gemaakt omdat Robbie in een soortgelijke situatie zit. Intuïtief is het logisch voor mij om deze ronde nog HIDM of Bjorrn weg te stemmen en volgende ronde achter hillo of Robbie aan te gaan. Maar ik denk dat er mensen zijn die dat van me verwachten. Bjorrn is zelf naar me toe gekomen met dat plan. Ik wist niet of het aas was om mij te vangen, dus ik heb niet gebeten. Het laatste wat ik wil is dat er een screenshotje waarin ik zeg dat ik hillo als volgende wil doen bij hillo of zelfs de witte terecht komt.

De andere optie is om deze ronde al hillo of Robbie te doen. Dat zou onverwacht zijn, maar ik kom dan ook in een vrij onstabiele situatie terecht wat betreft de toekomst. Ik weet dan niet goed waar mensen de volgende ronde zullen staan. Maar hoeveel van dit soort individuele proeven gaan er komen dat er een goede kans is dat hillo geen immuniteit wint?

Ik weet dus nog niet wat ik moet doen :-\\ Ik wil graag HIDM, Bjorrn en miek closer bij me krijgen, maar ik heb geen idee wat ik tegen ze moet zeggen.


Ik denk dus dat ik weer een ronde veilig ben, maar ik heb wederom geen idee wat ik moet doen ::rofl::

Verder was de eilandraad hoogst ongewoon...


Ik dacht niet dat HIDM de idol had kunnen vinden en ik had zeker niet gedacht dat hij die voor iemand anders zou spelen. Dat maakte me nog tevredener over het eruit stemmen van Jann, omdat ik eerst Bjorrn wilde stemmen (maar goed dat we dat niet hebben gedaan ;D) en omdat die drie dus overduidelijk echt super close waren. Ook was de witte stem voor mij vreemd, maar het was een toekomstgericht plan van die drie voor de komende ronde mocht de idol succesvol door hun gespeeld zijn. Als Robbie of ik wel met ze had meegestemd hadden ze eruit gezien als de allergrootste sukkels ooit, maar nu blijven ze gewone sukkels :P

Dan ga ik nu maar heel tactisch verder met me tussen de twee kampen blijven houden en geen kleur bekennen en zo hopelijk misschien zelfs immuniteit winnen ::hypocriet::

Ik spreek je nog wel D*N ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #101 Gepost op: 14-12-2014, 00:40:26 »
Wat zijn HIDM, Bjorrn en miek aan het doen? :-\\ Volgens mij ben ik echt helemaal alleen in dit spel... En ik heb echt geen idee meer wat mensen van plan zijn ::ohno::

Wat is hier gaande?! WAAROM ZITTEN ER ZOVEEL IDIOTEN IN DIT SPEL?!?!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!


Dus Bjorrn heeft hillo een final 4 met miek en mij aangeboden. Of hillo hem... Who cares? Ik denk dat hij gewoon wilt dat hillo die deal maakt zodat hij dat weer door kan spelen naar Robbie.

Ik hou mijn antwoorden bij Bjorrn zo vaag mogelijk. Ook al zegt Bjorrn dat hij bereid is HIDM weg te stemmen deze ronde, ik denk dat hij gewoon met HIDM door wilt gaan. Hij liet me vandaag weten dat Robbie en MC hebben ingestemd bij HIDM om op hillo te stemmen en dat HIDM en hij niet meer zo close zijn. Ook heb ik van Robbie te horen gekregen dat MC aan boord is om op hillo te stemmen. MC doet bij mij alsof hij nog steeds op HIDM wilt stemmen...

What's happening?

Dit vermoedt ik: HIDM, miek en Bjorrn willen Robbie en MC op hillo laten stemmen en hillo en mij op Robbie/MC. Dan kunnen zij doen wat ze maar willen. Kom op Bjorrn we hebben vorig jaar dat trucje al uit gehaald met Jann ::) Denk je echt dat dat gaat werken?


Robbie wilt hillo wegstemmen. MC... Liegt tegen mij? Of liegen Robbie en Bjorrn over MC? Dit moet stoppen ::ohno::


Ik bluff maar bij Bjorrn dat MC sowieso HIDM of hem eruit wilt stemmen deze ronde, ik blijf bij Robbie afraden om hillo weg te stemmen en ik deel mijn vermoedens van het tegen elkaar opzetten met MC. Ik hou hillo van dit alles op de hoogte... Waarom? Omdat de persoon die in week 1 nog target numero uno was, waarschijnlijk de enige persoon is waarvan ik een echte samenwerking kan verwachten :-\\

Ik hoop in ieder geval dat mijn ietwat subtielere geruchten tactiek bij Bjorrn en MC werkt...


Het is belachelijk, echt iedereen wilt hillo eruit. En voor mijn gevoel kan ik gewoon bijna niet getarget worden zolang hillo geen immuniteit wint en in het spel zit ::rofl::

Het is gewoon niet handig om hillo deze ronde te doen want dan zijn Robbie, MC en ik compleet afhankelijk van de stem van de witte. En ik weet echt niet wat ik van hem moet, mag of kan verwachten. Laten we gewoon HIDM, Bjorrn en miek nog wat verder opsplitsen. Ja, hillo heeft geen individuele proef deze ronde gewonnen. Maar vorige ronde ook niet. Hij zuigt ::hypocriet::

Laten we gewoon HIDM stemmen ::tandpastasmiley::


Ja, Robbie en MC we kunnen volgende week gewoon hillo wegstemmen. En ja Bjorrn, ik wil jou en miek graag ver zien komen in dit spel. En ja hillo, jij en ik naar het einde...






Pfoe...

Het maakt niet uit. Ik zit daar straks bij de reünie met een miljoen dollar en de titel Sole Survivor ::jaja:: Hoe? Dat maakt niet uit.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #102 Gepost op: 14-12-2014, 00:40:32 »
::zwaai::

Even kort hoor, uitgebreidere verslagen komen later, maar ik moet even m'n plannen vastleggen als bewijs dat ze bestaan :P

Dus, na de merge was het chaos 2.0 en toen MiekeG was weggestemd werden de verhoudingen al iets duidelijker en bleek er dus inderdaad een pact tussen Bjorrn, HIDM, Jann en Miek te zijn. En toen begonnen er allerlei balletjes te rollen, want die vier -Miek zaten ook in een complot met Robbie en Catshee, maar die voelden zich dus allebei genaaid door de MiekeG-stem. Dus het was officieel chaos 3.0! Dat er stemmen op mij zouden gaan vallen was toen wel duidelijk, maar op het moment dat Catshee (en deels Robbie) mij vertelde van de wolfpack, kreeg ik voor het eerst echt een beetje macht in dit spel. En lieve Catshee, macht moet je mij niet geven, want dat geeft me spelinzicht en opties en ik denk dat ik toch wel bewezen heb dat ik levensgevaarlijk kan zijn als ik de precieze verhoudingen weet. ;D

Dus, toen ontstond het plannen smeden. Hoe overleef ik in vredesnaam deze lastige situatie én maak ik nog kans op de eindoverwinning ook?

Stap 1: breek het viertal op. Dat werd nog vrij lastig doordat HIDM immuniteit won en een goede kans op een HII... Maar gelukkig was daar naïeve Miek, die dacht dat ik haar op al haar grote leugens vertrouwde, dat leuk met Catshee deelde en zo weer bij mij terecht kwam. Dus ik wist dat zij mijn leugens daarom wél zou geloven en vertelde dat we op Bjorrn gingen. Resultaat: HII geflusht, Jann weg en ik leef to see een andere dag. BAM.

Stap 2: hoe kan ik nog winnen? Want dat ik niet in controle was tov een Catshee en een Robbie, en ik denk dat ook HIDM meer in control gezien wordt, is duidelijk. Conclusie: die drie moet ik nog wegspelen voor de finale, want ik weet niet of ik ze aankan in een halve finale. Dus hup, laat ik eerst maar weer vertrouwen winnen en final 2's gaan uitdelen. Tsja, ik doe dit jaar niet aan me aan mn woord houden natuurlijk, maar die naam heb ik nog wel een beetje, dus die kan ik mooi misbruiken. ;D mijn favoriete volgorde zou zijn: HIDM, Robbie, Catshee, maar het is even afwachten of dat haalbaar is. Want nu word ik natuurlijk ook wederom getarget, en Robbie wil misschien weer flippen begreep ik. Huichelaar, want hij doet dus ook aan fake F2's dan :P

HIDM wegkrijgen zou mogelijk moeten zijn met veel hulp van Catshee. Zolang MC meedoet en daar heb ik wel hoop op.

Vervolgens Robbie is ook wel haalbaar denk ik, maar dat moet ik nog maar even zien hoe precies. Als hidm nu immuniteit wint, en zelfs als ie dat niet doet, is het misschien geen gek idee om eerst Robbie te doen. Dan moet MC vervolgens wel mee op HIDM. ::jaja::

Maar het meest lastige wordt Catshee, want ik heb het idee dat hij echt ver met me wil gaan nu. Hij speelt in elk geval alles van iedereen door. Misschien heb ik het fout en wil hij me bij F6 wegstemmen ofzo, maar ik heb het idee dat hij denkt mij te kunnen verslaan in de finale, dus me wel mee wil daarheen. En daarom moet hij weg voor de finale ;D Ik speel niet voor 3e of 2e plek dit keer.

Maargoed, even zien hoe we dit gaan doen. Een immuniteit hier en daar zou leuk zijn, maar al die proeven zijn ingericht dat je elkaar elimineert, dus die win ik nooit met iedereen tegen me...

Nu eerst maar weer toneelstukjes spelen met Robbie enzo. Kijken wie uiteindelijk wint. M'n kansen zijn niet heel groot denk ik, maar dankzij Catshee's openheid vorige week, heb ik meer gevoel van controle!

Best lang verhaal nog, maar later komt dus nog iets uitgebreider hoe 't precies ging :P

Doei! ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #103 Gepost op: 14-12-2014, 00:42:42 »
Miek houdt het vertrouwen:
Heey D*N,

Nou, dat ging dus echt helemaal fout de vorige eilandraad  :-\\
Jann weg, heel jammer  :(.

Je zou dus denken: Het is nu 5 tegen 3 en hidm, bjorrn en ik worden nu 1 voor 1 weggestemd. Maar deze eilandraad gaat dat nog niet gebeuren.
Het is hidm namelijk gelukt om Robbie en MC naar ons te flippen om eerst hillo weg te stemmen (en nu waarschijnlijk écht  ::hypocriet::).
Dus deze eilandraad stemmen we met z'n vijven op Hillo, en dan zien we wel wat er daarna gebeurt.
Als het nu wéér niet lukt om Hillo weg te stemmen weet ik het ook niet meer. Maar ik heb er vertrouwen in  :)

 ::joehoe::
Heey D*N en Nieky,

Ik stem deze week (wederom  ::)) op Hillo
Hidm, bjorrn, MC en Robbie stemmen namelijk ook op Hillo (en nu waarschijnlijk echt  :P)
Dus dan gaat hij er nu echt uit waarschijnlijk.

 ::zwaai::

Ik weet niet of ik iedereen weer terug op het juiste pad heb weten te praten :-\\ Maar volgens mij zou dat ook niet uitmaken :-[

Zover ik weet hebben Bjorrn, HIDM en miek geprobeerd om Robbie en MC op hillo te laten stemmen en hillo en mij op Robbie of MC. Hoewel die pogingen bij mij zeker niet al te intensief zijn geweest. Hillo stemt op HIDM, van Bjorrn, HIDM en miek verwacht ik dat ze op hillo zullen stemmen. Die andere 3? Geen idee ???

De_witte woont in lalaland. Daar kun je totaal geen hoogte van krijgen en niemand lijkt echt te weten wat van hem te moeten verwachten. Robbie en MC zullen als een blok stemmen denk ik. Ik heb er alles aan gedaan om ze op HIDM te laten stemmen. Dat zou ik ook het liefste zien gebeuren. Maar als ze op hillo stemmen... Zou dat niet afschuwelijk slecht voor me zijn :P >:D

In al die situaties is de beste optie voor mij om op Hadewychisdemol te stemmen. Drie keer is scheepsrecht? ;D

Stel MC en Robbie stemmen op HIDM, dan mooi HIDM eruit en dan ben ik volgende week waarschijnlijk nog steeds veilig en kunnen we Robbie of hillo doen :P  Stel die twee stemmen op hillo... Dan is hillo eruit gewerkt zonder dat ik bloed aan mijn tere vingertjes heb hoeven krijgen en is er een goede kans dat ik volgende week de swing vote ben. Dat zou niet afschuwelijk zijn...

Misschien ben ik te optimistisch :P We zullen zien, er kan van alles gebeuren.

Ik stem dus op Hadewychisdemol

Nog iets?

Oh ja, gifjes ::tandpastasmiley::

 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #104 Gepost op: 14-12-2014, 00:43:49 »
Goed gespeeld hoor hillo, zelfs nu nog zijn mensen stom genoeg om jou erin te willen houden. Maar ik niet, dus mijn stem gaat naar jou.


Na na na na, na na na na, hey hey hey, goodbye.

En ik zet mijn idol in op mezelf om heel veel stemmen ongeldig te maken :D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



T.I.T.T.I.E.S. FTW

Maar niet meer tegen me liegen Bjorrn.
oh oh, nog een idol :o

Ik vertrek nu naar Londen, dus moet mijn stem al insturen.

Het is weer een gedoe en gekonkel en geplan geweest. Even leek het erop dat we alle stemmen hadden om hillo er eindelijk uit te krijgen (Bjorrn, HIDM, miek, ik en MC), tot ik een pm van MC kreeg waarin hij zei dat hij tóch op HIDM gaat stemmen omdat hij de witte te onvoorspelbaar vindt. Hij was bang dat de witte zou flippen of weer zijn eigen spel zou gaan spelen, en dan kon het zelfs zo zijn dat het 4-3 tegen catshee, MC en mij zou zijn als we hillo weg zouden stemmen.
En toen was het hele plan weer in duigen....

Want ik geloof niet dat HIDM op mij zou flippen, maar als ik nu met HIDM, Bjorrn en miek mee stem op hillo en de rest stemt op HIDM, dan is het 4-4 en gaat HIDM alsnog weg. En dan heb ik vier vijanden bij gemaakt en kom ik in de minderheid terecht. Dus voor mijn eigen spel is het volgens mij beter dat ik ook op HIDM stem...

Mijn stem gaat dus naar HIDM

Sorry HIDM  :( ::sorry::

Hoi Nieky en D*N,

Ik heb net mijn stem verstuurd. En dat is mijn echte stem, want ik weet dat je maar één keer mag stemmen.
Alleen het verhaaltje errond klopt niet helemaal. Ik was eerder deze week overtuigd door HIDM om op hillo te gaan stemmen. MC kreeg ik ook overtuigd. Alleen catshee wil niet mij, en hij is mijn echte final 2 deal. Hij bracht ook goede argumenten dat de_witte zijn eigen spel spelt en dus te onbetrouwbaar is om nu hillo al weg te stemmen. Want als de_witte daarna flipt, dan zijn we ineens in de minderheid. Goed argument, plus wil ik de samenwerking met catshee behouden. Daarom heb ik MC weer terug geflipt om met hillo, catshee, mij en (waarschijnlijk) de_witte op HIDM te stemmen.

Maar HIDM heeft al meerdere keren gedreigd dat als ik hem weg stem, hij er, en ik citeer "single handedly" voor gaat zorgen dat geen enkele van de juryleden nog op mij zal stemmen. Dus ik moest een verhaaltje verzinnen waarom ik hem wegstemde. Ik had eerder deze week al beloofd dat ik HIDM en Bjorrn in BCC van mijn stem zou zetten om te bewijzen dat ik inderdaad hillo zou stemmen. Maar aangezien het nu allemaal verdraaid was en ik hen nog steeds wou inkopiëren om geen jurystemmen te verliezen in de finale, heb ik hen wijs gemaakt dat het MC was die mij ineens contacteerde dat hij toch niet mee wou stemmen. Ik heb zelfs een fake pm in photoshop gemaakt, aangezien de jeugd (HIDM en Bjorrn) overal keiharde bewijzen van vragen. In de fake pm staat dus dat MC mij het hele verhaal verteld van de_witte die te onvoorspelbaar is en dat hij sowieso op HIDM gaat stemmen. Die heb ik naar zowel HIDM als Bjorrn doorgestuurd. En ik heb beide heren ook in BCC van mijn stem-pm gezet, zodat ze kunnen zien dat ik met grote spijt in het hart HIDM weg stem, maar dat ik geen andere keuze had voor mijn eigen spel... Hopelijk flipt ook Bjorrndan mee en is HIDM blij genoeg om in de finale mij nog te laten winnen.

HIDM had me op voorhand al onder de villains gecategoriseerd, dus zal het hem ook geen verrassing moeten zijn dat ik me nu als een villain gedraag.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #105 Gepost op: 14-12-2014, 00:44:59 »
Dag heren,

Volgens mij heb ik nog nooit zolang over een Survivorstem nagedacht, gescrambled, geëvalueerd, geanalyseerd, gereflecteerd :P

Wat spijtig dat ik niet ineens enkele Survivors kan wegstemmen ::tandpastasmiley::

Mijn stem gaat naar HIDM.

Groeten,
Molcrazy

Nou, er is weer een hoop gekonkeld maar het lijkt erop dat er weer wat vertrouwen hersteld is. Ik stuur zo een biechtje maar hier alvast mijn stem:

HIDM, ik stem op jou. Geen gebroken hartje dit keer, just returning a favour. Ik stel voor dat je fijn teruggaat naar je vriendje, ga ik wel surrogaatknuffelen met een palmboom, die prikt minder dan de messen die jij in m'n rug probeert te planten. Adios. ::zwaai::
Kort even een updateje.

Plan is in principe nog steeds hetzelfde: HIDM, Robbie en Catshee wegspelen voor de halve finale. Vorige keer dacht ik dat misschien eerst Robbie wegstemmen het beste is, maar ik wil Bjorrn en HIDM eerst scheiden, anders kan ik Bjorrn nooit vertrouwen. Dus dat plan is in werking gezet en na eindeloos praten met Robbie is het vertrouwen denk ik hersteld en hebben we elkaar weer leuk final 2 beloofd. Dus als het goed is komen er straks vijf stemmen op HIDM en drie op mij en is het ciao HIDM. Anders word ik geblindside, hou ik toch ook nog beetje rekening mee (is het dan nog wel een blindside?)

Maar er zijn nog twee positieve punten in dit alles:

- Ik had een dealtje met Bjorrn om op Robbie te stemmen (was ik toen al niet meer van plan) en anders HIDM. Dat werd dus HIDM door de immuniteit van Robbie. Dus ik lieg momenteel soort van niet tegen Bjorrn en hij wel tegen mij. Dus als straks tegen zijn verwachting HIDM eruit vliegt en ik niet, en hij echt andere opties moet zoeken dan HIDM, ben ik in zijn ogen hopelijk 'betrouwbaar' itt Robbie en MC die zeggen dat ze mij wegstemmen. Dus dat opent deuren voor de ronde daarop om evt Robbie weg te stemmen als dat nog nodig blijkt ::jaja::

- De witte benaderde mij plots uit het niets over mijn finaleplannen en geeft aan die met mij te willen spelen. De witte of all people, de stille solospeler die niemand kan peilen waardoor iedereen zich te onzeker voelt om mij weg te stemmen! Het zal toch niet dat ik straks degene ben die oprecht weet wat hij van plan is en dat dus kan incalculeren? En nog mooier: hij zegt Robbie kwijt te willen voor de halve finale! Beter kan bijna niet ;D

Dus, Jeffjes van me, áls ik deze ronde overleef, kan ik zomaar nog eens een kansje gaan maken denk ik. Ik zou het zo leuk vinden als het me gewoon weer lukt om niet weggestemd te worden. Zó leuk! Maar zover is het nog niet, er ligt nog genoeg gevaar op de loer. En zelfverzekerdheid wordt afgestraft met blindsides.

Over blindsides gesproken: dag HIDM! ::zwaai:: Hoop ik... Stiekem.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #106 Gepost op: 14-12-2014, 00:47:56 »
Vandaag weer een eilandraad.....
op de vorige kreeg ik een stem tegen, en ik heb niet echt een idee wie.... Miek zegt dat zij het niet was.
De stem kwam dus waarschijnlijk uit het hoofd van Jann/Bjorn/Hidm en daarom ga ik op een van hen stemmen.

Vooruitkijkend naar de (halve) finale.... van Bjorn denk ik wel te kunnen winnen.... dus gaat mijn stem nu naar HidM
Hoi biechtstoel,

Er is vanalles gebeurd deze week maar het lijkt erop dat er nog niet veel is veranderd wat alliances betreft.
Het is nogsteeds 5 tegen 3.
Eerst ging ik voor mezelf denken wat het beste was, ervanuitgaande dat het 5 tegen 3 zou blijven, om te zorgen dat ik deze ronde overleefde, aangezien naar mijn idee hidm, miek en ik nog wel een gevaarlijk trio zijn, maar miek en ik geen gevaarlijk duo meer.
Uiteindelijk leek hillo een beetje het zelfde idee te hebben als ik en zijn we het eens geworden over een final 4 met hillo, catshee, miek en ik.
HIDM had dan weer iets heel anders geregeld, namelijk met Robbie en MC, die wilde hillo er wel uit...

Ik heb eigenlijk geen zin in dit gedoe, dit heb je vast al gehoord, dus ik doe het ff heel snel...

MC twijfelde uiteindelijk toch heel erg omdat ie HIDM ook sterk vind dus gaat op HIDM, en robbie heeft ons al verteld dat hij dus ook maar op HIDM gaat.
Game over dus? Nee, want Robbie deelde de idolclue met ons en nu heeft HIDM hem gevonden.
Dus die zet hem op zichzelf in en het wordt byebye hilo  ::zwaai::

Ik stem dus op hillo vandaag  :D




deze keer wel ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #107 Gepost op: 14-12-2014, 00:51:33 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #108 Gepost op: 14-12-2014, 00:52:56 »
Nu Hillo in het Ponderosa hotel zit komt er een teken van leven:
Waar is het eten? :)

Ik denk dat als ik deze ronde overleefd had, ik misschien wel all the way had kunnen gaan. Eea hing alleen af van Catshee denk ik ::jaja:: mijn plan was HIDM, dan Robbie (met hulp van Bjorrn, want die had dan alleen nog maar Miek) en dan Catshee. De rest kon ik denk ik verslaan in een finale en ik had zelfs de witte al met me ;D maargoed, als als als, misschien zit het allemaal wel heel anders dus ik ben ook benieuwd naar de verhalen van Mieke en Jann? Hoe kwam HIDM bijvoorbeeld aan twee idols?

Grootste winkans: catshee
Volgende hier: HIDM of Bjorrn
Sufferdje van het spel: Miek *zucht. Speel voor jezelf...

Verdorie, nu is hillo er al uit en ik wilde hem er nog mee uitstemmen! Ach ja, game on ...

Groeten,
Molcrazy

oh Catshee biecht, dat past niet meer natuurlijk
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #109 Gepost op: 14-12-2014, 00:53:17 »
Hoi lieve kijkbuis kinders ::zwaai::

Dussss...

De stemmen werden geteld en Robbie en Molcrazy hadden gestemd zoals ik gehoopt had ;D En toen...


Speelde HIDM een idol :o En lag lieve hillo eruit :\'(


Oké dat was niet echt mijn reactie :P Het was meer:


Uiteindelijk was dit de beste manier voor hillo om het spel te verlaten voor mij. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn vertrek en ben hem op zijn laatste moment in het spel erg trouw geweest ;D

Het probleem is wel dat hij degene was die ik het meest vertrouwde de laatste paar rondes en hillo echt goed fungeerde als een schild :-\\ Dat is er nu niet meer ::ohno::

De grote vraag is natuurlijk: hoe kwam HIDM aan die idol?


Er waren van mijn kant een paar theorieën, waarvan een paar echt idioot :P

Een was bijvoorbeeld dat HIDM vorige week een neppe idol had gespeeld en een ander was dat hij omdat hij twee keer naar Penguin Island mocht 2 idols had gevonden daar ::rofl::


De meest waarschijnlijke theorie was echter dat Robbie de idol aan HIDM had gegeven. Nu zeggen Robbie en Bjorrn wat anders, namelijk dat Robbie alleen de hint aan HIDM had gegeven en dat HIDM toen de idol heeft gevonden. Ook doet Robbie alsof hij HIDM met tegenzin die clue heeft gegeven omdat hij niet wilde dat HIDM super boos op hem zou zijn. Volgens Robbie dreigde HIDM dat hij anders zou zorgen dat Robbie niet zou winnen ::) Kom op Robbie, je wint van iedereen in een finale. Met uitzondering van misschien HIDM.

Maar goed, ik geloof dus niet dat dat de reden was dat Robbie heeft gezorgd dat HIDM een idol kreeg. Ik denk dat hij gewoon heel graag hillo eruit wilde. En hij zag dit als een mooie manier om het te doen.

Het mooie is dat dit me een extra argument geeft bij Molcrazy om straks Robbie eruit te gaan werken ;D Ik denk sowieso dat die al begint in te zien dat niemand Robbie kan verslaan. Momenteel ben ik in ieder geval bezig met mijn verbond met MC zo sterk mogelijk te maken en echt een sterke band met hem te krijgen. Ook probeer ik zo goed als het kan Robbie, Bjorrn en de witte aan mijn kant te houden.

Maar met alle 3 zit ik in ietwat lastige situaties :-\\ De witte blijft veel te stil en het zou zomaar kunnen dat hij dadelijk deze ronde wel met Bjorrn, HIDM en miek stemt. En ik denk dat of ik of Robbie het target van die drie zal zijn...

Robbie moet ik aan mijn kant houden want ik wil niet dat hij rare dingen gaat doen omdat hij me wantrouwt. Ik wil hem niet tegen me hebben ::ohno::

En Bjorrn... Bjorrn is een belangrijke stem voor de toekomst. Maar het irritante is dat ik hem niet kan vertrouwen met wat ik zeg omdat ik bang ben dat zodra ik tegen hem zeg: "Ja ik wil Robbie volgende ronde wegstemmen" dat dat tegen me gebruikt zal worden. Natuurlijk zie ik het liefst De witte, miek, molcrazy, hem en mezelf bij de laatste 5. Het is niet alsof hij me iets nieuws verteld als hij zegt dat ik niet kan winnen van HIDM of Robbie :P Dat is mijn beste kans om dit spel te winnen.


Maar ik wil hem dus aan de ene kant het gevoel geven dat hij met me kan werken de volgende ronde en aan de andere kant wil ik hem ook geen gevoelige informatie geven. Dus hij moet ff kappen met samen naar de toekomst te willen kijken.


Deze ronde al Robbie eruit moeten werken zou namelijk catastrofaal zijn. Het is dan ook noodzakelijk dat HIDM geen immuniteit wint en niet naar Penguin Island mag. Ook moeten Robbie, MC, de witte en ik loyaal aan elkaar blijven deze ronde. HIDM moet nu echt weg ::jaja::

Dus dat is het plan voor deze week ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #110 Gepost op: 14-12-2014, 00:54:21 »
Ff vooruitkijken.
Volgens mij is dit op het moment de situatie wat betreft winkansen in een jurystem:
Ik denk dat Robbie en HIDM van iedereen kunnen winnen behalve van elkaar.
Ook kunnen volgens mij de witte, MC en miek niet winnen in een jurystem, omdat ze precies doen wat ze vertelt wordt en verder totaal geen initiatief nemen  :-\\
Alleen van miek is het wel goed, want ze werkt samen met mij  :P
Daar tussenin zitten volgens mij catshee en ik.
Als het lukt om robbie en hidm weg te werken zijn catshee en ik de grootste kanshebbers volgens mij.
Robbie die zegt nu wel mee te willen stemmen met miek, hidm en ik dus dan zouden we een meerderheid hebben.
Maar Robbie liegt wel vaker of zegt een dag voor de eilandraad toch niet mee te doen, dus daar geloof ik niet in  ;D
Bovendien zie ik een final 4 met robbie én hidm niet zitten, want ik speel voor 1e plaats en niet voor 2e of 3e plaats.

Dus als ik catshee duidelijk maak dat hij niet kan winnen tegen robbie en hidm zou ik wel eens de finale kunnen halen met verslaanbare tegenstanders.
Ik heb dus een gesprek gehad met catshee en dat ging zeer matig  ;D
Hij wil sowieso eerst hidm weg, wat nog wel logisch is, maar weet nog niet of hij daarna wel robbie weg wil stemmen  :-\\
Zijn belangrijkste argument daarvoor is dat hij liever verliest van iemand zoals robbie dan van iemand anders  ::niet-ok::
Wat een belachelijk argument is...
Hij is dus meer bezig met verliezen van een waardige tegenstander dan winnen.

Dus ik hoop dat robbie deze ronde te vertrouwen is en anders dat catshee bereid is om robbie de volgende ronde weg te stemmen.
 Eerst maar eens immuniteit winnen en een idol vinden ofzo, dat is altijd wel handig namelijk.  :D
Uit Ponderosa:
Ik hoop trouwens Robbie te zien. Alleen maar om te bewijzen dat hij een stomme keus heeft gemaakt :P
Net weer een gesprek met catshee gehad.
Dat hij deze ronde hidm wil wegstemmen is duidelijk, daar kan ik niks meer aan veranderen, dus mijn doel van het gesprek was hem overtuigen dat hij bij final 6 echt robbie moet wegstemmen als hij wil winnen.
Ook wilde ik erachter komen of robbie de waarheid spreekt tegen ons, dus dat hij bereid is met ons mee te stemmen op catshee, de witte of molcrazy.

Catshee heeft mij heel duidelijk gemaakt dat hij weet dat robbie een hele grote kans heeft om te winnen, maar dat ik als ik niet op hidm stem deze ronde, ook sowieso van hem win omdat ik al sowieso hidms, janns en mieks stem heb (er van uitgaande dat miek afvalt bij de halve finale proef  ;D)
Daar zou catshee wel eens gelijk in kunnen hebben dus dat is een goed argument van hem.
Alleen wil ik hidm echt niet wegstemmen omdat ik dan sowieso zijn vote verlies en misschien daardoor ook wel andere.
Catshee zei dat als ik niet op hidm stem deze ronde, dat hij denk dat hij waarschijnlijk verliest van robbie én van mij en dat hij dan liever verliest van robbie (auwtsch  :P)

Ik praat nu weer in de chat met de witte om hem te overtuigen om bij final 6 op robbie te stemmen, aangezien hij zei dat robbie de enige is die hij niet kan verslaan is het superlogisch voor hem om robbie weg te stemmen die ronde. ;)
Dan wint de witte dus sowieso volgens hem.
Ookal wint hij van niemand...


Wanneer dit alles niet lijkt te lukken is er nog een laatste optie voor mij, maar daar heb ik de idol voor nodig.
Als het me lukt om die deze ronde te vinden kan ik hem inzeten op hidm, robbie blindsiden en dan blijft hidm de volgende ronde het target van iedereen  :D


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #111 Gepost op: 14-12-2014, 00:55:39 »
Kan het dan nu eindelijk zover zijn?


Ik ben benieuwd...

Ik stem, voor de 543e keer voor mijn gevoel, op Hadewychisdemol.









Oké dat is misschien wat overdreven :-[ :P Maar we komen bij het einde van dit spel zo voelt het. Zeker met een Fast Forward in de nabije toekomst ;)

Oh, en ik heb echt geen idee wat er deze ronde gaat gebeuren :P


Ik heb er alles aan gedaan deze ronde om Bjorrn (en met hem hopelijk ook Miek) op HIDM te laten gaan stemmen, zonder expliciet te zeggen dat ik volgende ronde bereid ben om op Robbie te stemmen. Ik wilde niet dat er verandering op het laatste moment zou komen door dat die informatie bij Bjorrn lag. Ik heb bij Bjorrn gezegd dat ik denk hem niet te kunnen verslaan als hij niet op HIDM stemt (wat best wel eens waar zou kunnen zijn) en hij dus een net zo grote bedreiging vormt als Robbie in dat opzicht. Toen heb ik ook gezegd dat als ik dan moest kiezen wie er moest winnen ik liever Robbie zag winnen ;D

Als hij wel op HIDM zou stemmen, zou hij bewijzen dat ik hem kon vertrouwen en zou ik misschien een kans tegen hem hebben in de finale. Ik denk dat hij nu bereid is om het te doen. Zeker nu ik hem ook een screenshotje van mijn stem heb toegestuurd (vandaar was mijn stem zo kort :-[).

Dit soort afstandelijk iemand laten doen wat je wilt en tegelijkerijd een beetje dreigen heb ik nog nooit gedaan en het voelde ook alles behalve subtiel :P Ik ben dus benieuwd of het gewerkt heeft.


Dit is mijn eiland! Doe wat ik zeg! >:D

Ik heb bij de witte en MC wel laten weten dat ik bereid ben Robbie als volgende weg te stemmen. Het kan natuurlijk dat ik die twee daar niet in had moeten vertrouwen, maar of ik het deze ronde vertel of de volgende, het moest toch een keer echt gezegd gaan worden.

De belangrijke factoren in dit verhaal zijn natuurlijk dat ik of Bjorrn en Miek of Robbie en MC aan mijn kant heb en of HIDM weer een idol heeft gevonden. Heeft HIDM in plaats van een metaaldetector een idoldetector? ??? Mocht het bij een van die factoren misgaan, dan zal ik er dus uit liggen.

Ik denk niet dat het zal gebeuren omdat het in mijn ogen voor niemand een rationele move is om mij te laten vertrekken en HIDM in dit spel te houden. Behalve voor misschien Robbie :-\\

Nou dat was hem weer, mensjes van de biechtstoel ;D ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #112 Gepost op: 14-12-2014, 00:56:53 »
Bjorrn denkt erover om Hidm weg te stemmen:
De aankomende stemming wordt een hele lastige voor mij.
Robbie lijkt mee te willen stemmen op Catshee, dus dan zouden we een meerderheid hebben.
Alleen dan ga ik wel naar de halve finale met minimaal 1 van de 2 mensen die ik in mijn ogen niet kan verslaan. Robbie en HIDM.
(er vanuit gaande dat de halve finale begint met 5 mensen left)
Alleen als ik nu flip naar catshees kant en HIDM wegstem en daarna Robbie, zou catshee heel goed kunnen winnen, omdat ie mij heeft ''overgehaald'' om te flippen.
Maar als ik loyaal blijf aan HIDM en met Robbie catshee wegstem, dan is dat voor catshee een heel goed argument om te winnen.

Ook is mijn strategie geweest om HIDM te gebruiken als een schild en hem op het laatste moment voor de finale te lozen.
Dus ik weet echt nog niet wat ik ga doen nu.
Ik heb in ieder geval Robbie laten weten dat als hij hidm stemt, hij het mij moet vertellen, want dan gaat hidm sowieso dus moet ik hetzelfde doen.
en doet het:
Ik heb geeeeen idee of ik hiermee de juiste keus maak.
Ik stem op HIDM...
Mijn echte eilandraadstem gaat naar HIDM.

Maar HIDM eist dat ik hem in BCC zet als ik mijn stem verstuur, dus ik ga jullie hierna nog eens een pm sturen met mijn stem, maar dan op catshee, want dat wil HIDM.

Volgens de regels is het gestemd=gestemd en telt mijn stem op catshee dus niet, omdat ik hier al op HIDM stem. Maar zo wordt HIDM misschien geblindside.

Tenzij hij een idol heeft en zelf mij wegstemt...
Of iedereen gewoon op mij stemt omdat niemand mij nog vertrouwt...

Want vorige keer dacht ik dus echt de swing vote te zijn (nu lijkt het trouwens weer zo), maar HIDM was toen helemaal van 'je weet dat als je mij weg stemt ik er single handedly voor ga zorgen dat niemand van de jury nog op jou stemt in de finale'. Dus dacht ik, ik moet hem paaien. Ik geef hem mijn hint van de HII zodat ik weer wat in zijn gratie val. En dan kan ie mij mee helpen zoeken, want ja enkel een kandidaat op Penguin Island kan de idol vinden, toch? Net als vorige keren?
Ik was dan ook met verstomming verslagen toen ik tijdens m'n eerste avondje Londen op restaurant plots berichten op m'n mobiel kreeg van HIDM met 'sorry dat ik niks verteld heb van die idol, maar ik wist nog niet of ik je volledig kon vertrouwen'.

Bovendien had ik ook gedaan alsof MC totaal niet met mij mee wou gaan om op hillo te stemmen en dat ik dus eigenlijk geen keuze had dan op hem te stemmen, anders was het gelijkspel hillo-HIDM en zou HIDM sowieso gaan en had ik in één klap drie vijanden gemaakt hebben en in de minderheid gestaan hebben.
Dus heb ik hem al drie keer verraden en nog steeds doet hij alsof we het samen gaan maken en wij de final 2 gaan worden. Maar ik denk niet dat ie mij nogécht vertrouwt, na drie keer verraad gepleegd te hebben achter elkaar. Of ben ik echt zo'n smoothtalker dat ie er telkens in loopt?

Maar goed, hillo is er uit en dat was ook één van de doelen. Onder het Kill the Kings principe was hij toch wel de grootste king die nog in het spel zat. Maar nu is dat HIDM. En ik denk niet dat ik kan winnen met hem naast mij in de finale. Bovendien wil ik trouw blijven aan mijn allereerste complotgenootje catshee, dus ga ik hem niet wegstemmen en stem ik dus, nogmaals, om zeker te zijn dat jullie het snappen, op HIDM.

en hierna komt dus mijn fake pm die niet telt....  ::fluit::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #113 Gepost op: 14-12-2014, 00:58:28 »
Het stopt maar niet met die toneelstukjes ...
Mijn stem gaat naar


*tromgeroffel*


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar for all I know lig ik er zelf uit en heeft iedereen tegen mij gelogen. HIDM en Bjorrn omdat ze me niet meer vertrouwen en catshee, de witte en MC ook omdat ze mij niet meer vertrouwen na dat gedoe met die idol vorige keer waarbij ze erachter gekomen zijn dat ik een clue met HIDM gedeeld heb.
Jaja Robbie hij is fake, dit is nog maar de 100ste keer dat mensen aan het fake stemmen zijn ;D
NOG EVEN OM HELEMAAL ZEKER TE ZIJN: DEZE WAS DUS NEP!!!!

 ;D

Ugh ik vind HIDM een leuke kerel, maar het hele bewijzen wat je gestemd hebt, screenshots doorsturen van gesprekken, je opbellen als je niet snel genoeg op whatsapp reageert, etc wordt een beetje vermoeiend voor me. Dus ofwel gaat hij en ben ik een beetje opgelucht, ofwel ga ik en vind ik het jammer maar ben ik ook een beetje opgelucht. Of er gebeurt iets helemaal raars en zowel HIDM als ik blijven en misschien moet ik dan toch echt eens overwegen om samen te werken, want dan is het gewoon een duiveltje dat niet weg te werken valt en verdient ie het gewoon om te winnen!

Ik denk dat ik uitgevogeld heb hoe de stemming van morgen gaat verlopen.
Robbie stemt op catshee (waar ik wel verrast door ben), hij stuurde een screenshot naar HIDM en hij naar mij.
Dat betekent HIDM + Robbie --> Catshee
De rest --> HIDM
Want miek heb ik overgehaald om ook HIDM te stemmen, ze doet echt alles wat ik zeg zonder te twijfelen.
Dat betekent dat Robbie in zijn eentje over gaat blijven en ik en catshee hebben afgesproken dat we allebei gaan doen alsof we elkaar nog steeds wegwillen zodat robbie zich safe voelt.
Maar ik denk dat ik Robbie nogsteeds wel kan gebruiken in dit spel, als hij immuniteit wint kan ik hem denk ik wel zover krijgen om op catshee te stemmen samen met mij en miek, en daar moet ik morgen maar al mee beginnen, voor die immu heeft, zodat het niet lijkt alsof ik het alleen doet omdat ik niet op robbie kan stemmen.

Dus ik lijk ineens in een powerpositie te zitten waarin iedereen mijn stem nodig gaat hebben. Niet slecht heh?  ;)
Oke, ik doe een beetje arrogant nu, het is goed mogelijk dat ik door dit verraad niet meer kan winnen, maar ik ga gewoon lekker Rob Cesternino style doorspelen nu  ::ok::

P.S. Ik voel me wel best schuldig over dit verraad op HIDM, dus ik hoop echt dat hij me vergeeft  ::sorry::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #114 Gepost op: 14-12-2014, 01:00:27 »

Good night, sweetheart. It's time to go. Talk to you later, catshee. Bu-bye.




T.I.T.T.I.E.S. FTW
behalve als die andere tittie je wegstemt :P

Dag heren,

Wow! Individuele immuniteit!!! Waar gaan we dat schrijven? :D

De allereerste keer dat het lukt, ein-de-lijk! Erg leuk ook dat het net met de pokerproef is ::jaja:: lekker relaxed om zo een eilandraad tegemoet te gaan.

Heel benieuwd hoe de zaken gaan evolueren want er wordt weer druk gepraat achter de schermen. Wie gaat uiteindelijk aan wiens kant staan?

We gaan het zien, ik ben zeer blij dat ik een keer tijdens de eilandraad niet voor mijn positie moet vrezen ;)

Groet,
MC

Heey niek en dennis,

Ik stem deze week op hadewychisdemol.
Geen idee of het slim is, want het kan zijn dat hij de idol heeft, maar we wilden het risico nemen.
We vonden het nu wel echt tijd dat hij weggaat, hij is erg sterk.

 ::joehoe::

Ponderosa:
Krijg ik bonuspunten vanwege het goede voorspellen van HIDM? ;D

Hoi Jesper, eindelijk gezelschap dat wel terugpraat? :P
Hoooi ::zwaai:: ::hyper::

- Er is niet 1 iemand aan te wijzen die in controle is, maar catshee en Bjorrn doen het op dit moment het best vind ik.
- Robbie, en als die immuniteit wint Bjorrn.
- Robbie, en als die immuniteit wint Bjorrn. (al zou ik het leuker vinden als MC hier kwam maar dat is wishful thinking want die is alles behalve een threat voor iedereen behalve de_witte en miek)
- Robbies social game ten opzichte van mij was de slechtste ooit. Hij bleef me beloftes maken, ook toen we allebei wisten dat hij die niet meer na ging komen en heeft me zelfs nog in een bcc van een nepstem gezet terwijl ik op dat moment toch al machteloos was, super onnodig allemaal.
En verder vind ik dit gewoon een vette groepspm ;D
Oh trouwens hillo, met hoeveel mensen had je nou precies van die gesprekken waarvan beide wisten dat je er allebei niks van meende maar die toch gewoon werden voortgezet? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #115 Gepost op: 14-12-2014, 01:02:24 »
Nee ik bedoel dat jij terugpraat. Van Jann en Mieke nog niks vernomen... Die zullen wel een leuk hutje hebben opgezocht samen ofzo.

En als je dit zag aankomen, waarom dan mij wegspelen terwijl ik niet jouw grootste bedreiging was? Al denk ik dat het me misschien wel gelukt was de finale te halen als jij vorige keer wegging?

Speaking of: hoe had je Robbie overtuigd?

En ik ben het met je eens wat betreft Miek, supersuf. No offense Miek als je dit straks leest maar speel het spel een beetje meer dan doen wat anderen willen. Ik hoopte dat ik niet zag hoeveel ze bij jullie deed, maar blijkbaar niet.

Ik ben het ook eens wat betreft Catshee: die speelt heel sterk. Was mijn final 2, al had ik 'm denk op 6 geprobeerd weg te spelen. Mijn plan was jij, dan Robbie (omdat ik hoopte dat Bjorrn dan eindelijk oprecht in me zou geloven omdat ik netjes deed wat ik zei itt Robbie) en dan Catshee (weet niet precies hoe, maar denk dat ik in elk geval de_witte meehad, had alleen zelf immuniteit moeten winnen denk ik :P maargoed niet gebeurd ;D

Ik ben het verder ook eens wat betreft Robbie: social game zuigt. Hij stuurde me na vorige eilandraad ook gelijk een PM met "ik kan alles uitleggen, ik kreeg een PM waarvan mn mond openviel", gelijk beetje zielig doen in de hoop mn stem nog te kunnen krijgen. Dat wordt erg lastig van 'm want hij heeft precies gedaan wat ik bestempelde als iets waardoor hij m'n stem zou verliezen. Dus hooguit een final 2 met Miek geeft hem kans op mijn stem..

Enige waar wij van mening verschillen is de_witte. Weet niet hoeveel contact jij met 'm had? Maar ik op het einde best wel wat en hij is veel tactischer dan wij allemaal denken hoor. Hij weet precies met wie hij in de finale wil komen en hoe hij dat kan bereiken. Beetje het verhaal van 'als twee vechten om een been...' En dat speelt hij heel sterk ::jaja::
Alleen met Miek de keer dat Jann wegging.. Verder was ik altijd serieus. Of in elk geval, ik wist wel dat ik nooit met Robbie of Catshee een finale wou spelen, en dat zei ik wel elke keer, maar ik was op dat moment nog niet van plan ze weg te stemmen dus die strategy talk zegmaar was wel oprecht. Ook met Bjorrn, maar die lulde gelijk alles door natuurlijk. En ook met jou helemaal aan het begin.
Ik stemde jou weg omdat ik met Robbie nog hoopte samen te kunnen werken samen met Bjorrn en miek, van jou wist ik dat wij nooit meer iets voor elkaar gingen betekenen.

En de_witte praatte ik regelmatig mee in de chat en die is echt zo doorzichtig als maar kan zijn, als ik hem vragen stelde over jullie complot wist ik gewoon dat het precies andersom was en had ik weer nieuwe informatie ;D
Nope, bij ons deed ze zelfs nog minder want alles dat ze tegen jou zei kwam wel een heel eind van ons af volgens mij.

Ons stuurde ze vooral pm's als 'trek je niks aan van wat ik zeg bij de eilandraad, dat klopt niet', 'slim gedaan hoor', 'oké zal ik doen' of 'oh god iemand vraagt me wat mijn naam is, wat moet ik zeggen jongens?'
En catshee's social game vind ik trouwens een beetje vergelijkbaar met wat bij de FTC vorig seizoen werd gezegd over jou (ik deed niet mee dus weet niet hoeveel daarvan klopt): als hij je niet nodig heeft gaat hij ook geen woord met je wisselen of iets met je te maken willen hebben.
Sorry hoor, ik zie steeds 100 dingen over het hoofd ;D

Robbie gaf me gewoon zijn idol clue toen ik ernaar vroeg, wat vast weer te maken had met zijn 'social game' ::)

Hij heeft trouwens misschien wel de domste moves gemaakt:
1. Sterkste heroes wegstemmen omdat Pjotr en ik dat wilden.
2. Clue met mij delen.
3. Zijn hele zogenaamde social game, oftewel liegen over alles en vervolgens beloven echt eerlijk te zijn, tot na het stemmen aan toe.

Vandaar ook dat ik nog hoop had dat hij met me mee zou stemmen, hij had het in zich ;D
Maar heeft hij jou nog gecontacteerd na het spel? Dat mag toch niet?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #116 Gepost op: 14-12-2014, 01:04:53 »
Ah dus je had 'm wel zelf gevonden? Hij had het over een whatsapp die jij 'm stuurde waar zn mond van openviel?

Nee klopt, dat zei ik ook. Hij zei zo half van ja we mogen volgens mij geen contact hebben maar ik leg het graag allemaal nog een keer uit en dat van die whatsapp. En ik reageerde heel koeltjes met "wij mogen idd geen contact hebben, dus dat hoor ik ooit nog wel misschien." ;D

Mja het heeft 'm uiteindelijk een extra ronde opgeleverd denk ik. Ik ga er steeds maar vanuit dat het me gelukt zou zijn hem weg te krijgen, maar slaat ook nergens op eigenlijk :P

Catshee heeft veel 1 op 1 contact met iedereen juist, ik denk alleen met Miek niet ;) ik ben benieuwd wat zijn plannen met mij waren! Of hij echt tot de finale wou op een gegeven moment. Jij enig idee?

Maar wat ik niet snap trouwens. Waarom stemde Robbie me niet gewoon weg... Waarschijnlijk vanwege onze final 2 deal, maar snap niet dat hij dan zo naïef is dat ik dat dan wel goedkeur.. Overigens was ik zelf natuurlijk ook niet van plan loyaal te zijn aan die deal, dus dit lijkt heel achterbaks :P maar ik had de stemmen van Robbie en Catshee als verloren beschouwd maar hoopte op de stemmen van de rest daardoor. Anyway, dat tussendoor.

Hoe zit t trouwens met de idol deze keer? Niemand gevonden?
Wacht even hoor, ik hou Survivor niet meer zo echt bij, dus weet niet of ik antwoorden op je vragen kan geven, D*N/Niek (het moge ook wel duidelijk zijn dat dit niet mijn survivor was; ik was matigjes aanwezig en heb geen zak bereikt op tactisch en spellengebied)

Maar heeft Bjorrn mij er mede uitgestemd?... Of begrijp ik je verhaaltje in het Eilandraad-topic verkeerd, HIDM? 'Dat Bjorrn zijn enige vriend eruit heeft gestemd' En moet ik me dom voelen dat ik daar nu pas achter kom?  ;D
Ja ik geloof ook wel dat hij veel 1 op 1 contact heeft met zijn bondgenoten, ik had het over de mensen die daar niet bij horen ;)

En ik had eigenlijk precies hetzelfde bij Robbie, behalve dat hij alleen maar op me stemde 'omdat hij echt niet anders kon', heel doorzichtig allemaal.

Voor zover ik weet is ie niet gevonden maar ja, ik ben eruit gestemd dus er zal vast niet alleen daarover gelogen zijn tegen me ;)
Dat is 't knappe van Catshee, hij was ook daadwerkelijk iedereens bondgenoot. Ik kreeg informatie van iedereens plannen via hem. Bjorrn, MC, Robbie, de_witte, ik, jij misschien ook wel? En hij bracht het zo alsof ik degene was met wie hij echt wilde werken, door alles open te gooien wat men hem vertelde. Dus ik wist bv dat MC en Robbie erover dachten me weg te stemmen en zo kon ik dan een lijmpoging doen. Maar Catshee bespeelt iedereen, totdat hij dmv een stem kleur moet bekennen. Dat vind ik wel knap ::jaja::
Dat was hij helemaal niet, toen wij samen in een complot zaten praatte hij terug als ik iets zei maar na de merge was ik dood voor hem.

Ik denk dat we gewoon andere ervaringen met hem hebben in dit spel, maar tegenover mij was zijn social game nog net niet slechter dan die van Robbie ;D
Ik heb jou er nooit uitgestemd!

Nee, zonder gekheid, in hoeverre was je daar echt van overtuigd dan?

Enige pm'metje tussen ons was helemaal in het begin, toen ik er nog fris en fruitig instond en nog dacht wel wat voor elkaar te kunnen krijgen in dit spel.

Verder allemaal fake pm-groepen waar je mij ook niet bepaald vaak zag.
Nee, ik bedoel twee spellen terug :P

Dit spel heb ik je hooguit in het begin even vertrouwd, maar al snel werd duidelijk dat ik maar één kans had en dat was de samensmelting halen door geen team-immuniteit te verliezen.
Ah zo, ja, dat was een fijn jaar  ;D


En HIDM, ik weet niet of je mij echt als je vriend zou moeten beschouwen.

Laat ik gewoon alles op tafel gooien. Ik had vaak genoeg met Bjorrn het plan besproken dat jij er op een bepaald moment toch uitgewerkt moest worden. Ik zou van jou nooit de finale winnen namelijk. Maar het is niet gebeurd, dus we kunnen gewoon doen of het nooit ter sprake is geweest  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #117 Gepost op: 14-12-2014, 01:07:39 »
Ooooh dat wist ik allang hoor, Bjorrn vertelde alles aan mij door. Wij waren echt heel close, maar nu kon Bjorrn me toch niet meer redden en hij wist ook dat hij niet van me kon winnen dus ik snap zijn move heel goed.

Ik ben verder ook niet boos op hem maar ik wou gewoon wel even leuke dingen zeggen bij tribal nog ;D

In het echte spel gebeurd er ook nog wel wat hoor:
Immuniteit!  ::trots::
Ik denk dat ik de vorige ronde zeker de goede keuze heb gemaakt, ookal stemde robbie op hidm en was hidm dus sowieso afgevallen.
Ook was het een goeie keuze om te vertellen aan HIDM dat ik op hem gestemd had.
Zo kon hij in het eilandraad topic doen alsof hij nooit op mij gaat stemmen en zeggen dat ik het spel heel goed speel.
Miek vertrouwt me nogsteeds en mensen denken nu dat er iemand in de jury zit die gaat zorgen dat ze mij niet meenemen.
Bovendien heb ik HIDMs stem als het goed is toch.
Hij zegt dat hij voor me root enzo (allemaal voor de uitslag van de eilandraad natuurlijk)

Nu moet even beslissen of ik Robbie wegstem samen met de rest of samen met robbie en miek een tie veroorzaak tussen robbie en catshee.
Als na deze ronde de halve finale begint is het de beste keus om Robbie weg te stemmen denk ik, maar als er nog een stemming komt na deze en ik stem nu robbie weg, denk ik dat ik zelf de klos ben bij de volgende stemming  :)

Wat er ook gebeurd, ik ga nergens heen deze ronde want ik heb immuniteit  :D
Zijn er echt mensen die mijn hele loyaliteit bullshit, terechte winnaar onzin en emotionele jongen nonsens geloven? :o

Ik denk het eigenlijk niet, maar wie weet :P

Ik stem op Robbie. Ik moet doen wat het beste voor mij is en ik denk dat niemand van Robbie kan winnen. Sorry ::sorry::

Ik stem op miek en hoop daarbij dat ik niet de enige ben.  :)

Een uitgebreidere biecht stuur ik nog wel, maar ik moet nu weg en ben pas tegen middernacht ofzo weer thuis, dus moest mijn stem nu al naar jullie sturen.

Hoofdreden: miek heeft in mijn ogen niet zo super veel gepresteerd. Ze zou dus een ideale kandidaat zijn om naast je te hebben in de finale, maar een beetje uitdaging is toch ook wel leuk. Anders heb je niet echt een gevoel van winst. Dan is het gewoon by default.
huh maar kill the kings dan? Gaat ie nu de hero uithangen :P.

Dag heren,

Nog eens even een biecht. Ow ja, ik moet nog een vroegere biecht schrijven doorsturen ook, komt nog wel ::jaja::

Hoewel ik twee eilandraden geleden hillo er nog niet uit wilde, was het misschien nog niet zo slecht ;D want een ronde later tegen hillo 'turnen' was misschien niet mogelijk geweest.

Het zou me niets verbazen dat catshee en hillo een final two hadden of final three met de_witte erbij. 'Hillo vreest catshee', 'catshee vindt hillo' gevaarlijk. Ook kan catshee nog altijd een goede band met Bjorrn hebben hoewel ze af en toe anders gestemd hebben.

Goh, en nu willen ze Robbie blindsiden. Robbie kan in de halve finale wel eens lastig doen, maar Bjorrn ook maar die heeft nu immuniteit.

Hmm, what to do?

Groeten,
Molcrazy


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #118 Gepost op: 14-12-2014, 01:09:29 »
Voor mijn gevoel zijn de mensen die de grootste kans hebben om mij te verslaan in de finale Robbie en Catshee, dus ik wil een van die 2 deze ronde wegkrijgen.
Het plan van catshee en de witte was om Robbie te stemmen samen met mij en miek en om Robbie wijs te maken dat iedereen op miek stemt.
Aangezien het een goede keuze was om aan HIDM op te biechten dat ik hem weg ging stemmen heb ik besloten om dat ook bij Robbie te doen.
Hij zei dat hij inderdaad gehoord had dat het plan was miek te stemmen, en dat hij dat ook maar ging doen, omdat ie vandaag de hele dag niet online kon zijn.
Wel bedankte hij me voor het waarschuwen en als hij inderdaad weggestemd ging worden zou ik zijn jurystem krijgen zei die.

Dus mijn stem gaat naar Robbie
En ik hoop echt dat catshee en de witte dat ook doen, en niet ineens toch miek stemmen.
Maar ik denk niet dat catshee en de witte zo stom zijn om Robbie erin te laten, want dan wint Robbie het spel sowieso en dat weten die 2 ook.

Dus hopelijk begint hierna de halve finale, anders zal ik waarschijnlijk de volgende ronde weer immuniteit moeten winnen omdat ik met afstand de biggest treat ben  ;D
Als die inderdaad begint zou ik wel eens dit spelletje kunnen winnen  :D
Zolang miek de halve finale proef verliest (waar ik wel vanuit ga :P) heb ik probably haar stem wel in de finale, ook mijn buddy jann stemt wel op me denk ik, hidm wil dat ik win en robbie belooft me net ook zijn stem.
Op wie miekeG stemt is een groot raadsel voor iedereen  ;D
Ik moet de finale niet onderschatten natuurlijk, en sowieso eerst de halve finale proef overleven, maar ik schat mijn kansen redelijk goed in  :D
Robbie krijgt het door:
Volgens mij is mijn laatste uur in gegaan. Bjorrn zei me dat catshee en de witte hem verteld hadden dat ze mij gaan wegstemmen en mij wijsmaken dat we miek gaan doen.
En waarempel, ik had enkele minuten daarvoor inderdaad van catshee de vraag gekregen of we miek gingen doen.

En vervolgens hebben we op whatsapp gechat en heeft ie een hele speech gehouden over dat ie merkt dat ie emotioneler in het spel staat en toch meer belang aan loyaliteit hecht enzovoorts, kortom dezelfde speech die hij achteraf op de eilandraad heeft herhaald, waardoor ik al achterdochtig werd, want dan ligt het er wel heel dik bovenop.

En ik vroeg ook aan MC of hij iets gehoord had van dat ze mij weg gingen stemmen. Hij zegt dus dat ie inderdaad van catshee een pm gekregen heeft. Catshee, mijn maatje van dag 0. Van vóór dat het spel goed en wel begonnen was. Mijn Leonardo die ik op het einde van de rit, dobberend op een deur zou loslaten en de diepte in zou laten zinken.

Hij blijkt echter plots Prince Hans te zijn...

Frozen ::love::
ohjah de witte had ondertussen ergens een idol gevonden:
Vandaag schrijf ik op mijn stembriefje: "Robbie"

Biecht:


hopelijk is dat genoeg om in het spel te blijven en ga ik er niet uit met een idol op zak....
Dan kan ik me gaan voorbereiden op de halve finale, want die moet ik natuurlijk nog wel overleven om de finale te halen. En in die finale dan? ja zonder Robbie denk ik wel kans te hebben, al zal ik wel nog wat mensen moeten overtuigen dat ik het tactisch goed gespeeld heb. Dat ik in de proeven niet heb ondergedaan voor de anderen zal wel duidelijk zijn hoop ik...

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #119 Gepost op: 14-12-2014, 01:09:52 »
MC inhaalbiecht:
Dit is nog van vroeger enkele zaken:

Dag heren,

Even tussendoor een biecht want je wordt soms toch echt gek van dit spel. Hier staan ook wat zaken in van de beginfase.

22/10
We hebben het met de Heroes niet makkelijk gehad. Ik voelde me op de duur echt wel Ulong. Keer op keer - op één keer na - moesten we naar de eilandraad. Die eilandraden draaiden dikwijls gelukkig goed uit. Helaas heb ik tijdens de eerste eilandraad al iemand moeten verraden. Enkele bondjes hebben, is goed. Lastiger wordt het wanneer het ene bondje iemand uit het andere bondje gaat targetten. Maar hey, het is en blijft op sommige momenten een 'number's game'. Enerzijds werkte ik samen met KD en Elise, anderzijds met Robbie en Pjotr (en HIDM maar die zat bij de Villains). Ik wilde KD en Elise er absoluut niet zo vroeg uit maar als ze elkaar gaan targetten, moet je de kant van het grootste aantal kiezen: het is en blijft op sommige momenten een 'number's game'.

-----

Precies, op sommige momenten, niet altijd. Op dit moment zijn er 3 Heroes over en 7 Villains. Dus als we de numbers volgen, vliegen de Heroes er als eersten uit. Echter weten de Villains ook dat ze op een bepaald moment tegenover elkaar komen te staan. Uiteraard is het beter dat 'de drie die van die zeven weggestemd worden' samenwerken met de Heroes. Er is achter de schermen vanalles gaande. Ik ben benieuwd hoe het uitdraait.

-----

De eerste eilandraad na de samensmelting is ondertussen achter de rug: 6 stemmen voor MiekeG, 6 stemmen voor HIDM. Vorige week vroeg ik me vooral af of HIDM echt dacht dat we zijn dubbelspel niet door hadden. Zijn act met 'rustig jongens, ik ben te vertrouwen en weet echt wel wat ik doe' was nogal gek.  Ik denk dan: 'jongen, weet je wel in welk spel je zit?'. Niemand is te vertrouwen. Dat je weet wat je doet, kan ik nog aannemen: je was vooral bezig je eigen positie veilig te stellen.

Even tussendoor: het is weer een heerlijk spel! Leuke opdrachten, (niet altijd handige maar) leuke twists, spannende eilandraden!

Uiteraard ook een hoop gekonkel achter de schermen. Nog negen spelers met de nodige complotten. Dit is hoe het was/is:

- Wolfpack (HIDM, Jann, Bjornn, catshee, Robbie)
- Boefjes (HIDM, Jann, Bjorrn, catshee, miek1999)
- Fantastic Four (catshee, Robbie, hillo, Molcrazy)

Natuurlijk ook nog een hoop zijlijntjes: wat is de positie van De_Witte? Hoe ver gaat het dubbelspel van Robbie? 'Ik hou HIDM en Bjorrn aan het lijntje dat ik aan hun kant sta'. Erg handig, vooral omdat je dan ook zonder problemen terug kan flippen. Miek1999, wat doe je meid? Als je met HIDM, Jann en Bjorrn overblijft, val je als eerste uit de boot, wake up!

Bjorrn en HIDM vertellen nu hoe spijtig ze het vinden dat ze catshee verraden hebben en dat dat niet nodig was. Bjorrn, zeg dan ook niet dat je mee tegen HIDM gaat stemmen ::)

En HIDM, zo verbaasd dat mensen denken dat jij denkt dat je het spel onder controle hebt? Je probeert iedereen te manipuleren man!

Hoe moet het nu verder? Het trio HIDM-Jann-Bjorrn moet opgebroken worden. Dat is het idee van de Fantastic Four. Echter ...

Catshee vertrouwt hillo niet zo en hillo was ook niet superenthousiast om met catshee in zee te gaan maar we moeten nu een blok vormen om eliminatie te ontwijken. Robbie en ik zijn wel van mening dat we later moeten flippen om hillo en catshee uit te schakelen. Enter ... Jann! Jaja, Jann, de ultieme flipper zou nog wel mooi zijn om dit doel te bereiken. Probleempje: Jann werkt nu samen met Bjorrn en HIDM en van dat trio moet er minstens 1, liefst 2 uit. Ideaal zou het misschien zijn om de laatste vier te bereiken met Robbie, miek1999 en de_witte. Hoewel: Robbie is dubbelspel aan het spelen en kan makkelijk switchen dus is gevaarlijk, de_witte is een schaker en kan strategisch spelen en miek1999 is moeilijk in te schatten. Kortom, iedereen moet er nog uit ::oink::

Maar goed, HIDM moet er dus snel uit ::jaja::

-----

02/11
Op dit moment is Jann net weggestemd en is het allemaal een beetje moeilijk want iedereen zit bij iedereen te lobby'en. Hillo wil HIDM weg, HIDM wil Hillo weg.

scenario 1: de kant kiezen van hillo en catshee maar dan geraken ze zelf ook ver
scenario 2: de kant kiezen van HIDM en Bjorrn maar dan geraken ook zij ver
scenario 3: met miek1999 en de_witte iets forceren wat heel onverwacht zou zijn maar niet echt realistisch

HIDM komt lobby'en en vertelt dat hillo-catshee-de_witte een hecht trio zijn. Jaah, inderdaad, hillo speelde die truc vorig jaar met Nieky al! 'Ik vertrouw catshee niet' maar ze spelen stiekem onder één hoedje en willen ons wegstemmen. De Witte is stil maar staat dus stiekem aan hun kant. HIDM heeft 'dat al lang gezien' want De Witte, Catshee en Hillo zitten regelmatig laat in de chat.

Okee, hillo moet er dus snel uit ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human