Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37152 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #40 Gepost op: 13-12-2014, 22:49:30 »
Net als Molcrazy:
Dag spelleiders ::tandpastasmiley::

Pfff, het spel schiet niet op ... Bijna niemand doet iets :( waarschijnlijk is het halve team de Villains nog aan het helpen ook.

Ach ja, het is een vervelende fase. De spellen zijn leuk hoor :D alleen winnen we te weinig :-\\

 ::zwaai::
MC
Het contrast is erg groot:
Even zomaar een biechtje tussendoor.

::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Ik hou van de Villains. Ook nu weer met die Koehandel waar we riant aan kop staan. En de Heroes lijken ook gewoon zoveel stomme fouten te maken, alsof ze niet nadenken en enorm ontevreden zijn met de gang van zaken... ::rofl:: Ik krijg het idee dat we sterk genoeg zijn om op zo'n beetje elk gebied te kunnen winnen. Helemaal omdat de Heroes al hun sterke spelers elimineren. Nu hoorde ik weer van Robbie dat ze willen splitten op Ycaris en Elise voor het geval één van hen een HII heeft. Anders gaat Ycaris eruit. Bam, weer een creatieve speler weg.

Ik ben oprecht een teamplayer dit seizoen, wat mij betreft wint een Villain  ::jaja:: Al kan ik natuurlijk ook niet wachten om te proberen of ik wat messen her en der kan planten. Ik heb Catshee, Bjorrn en Jann nu beloofd dat ik met hen 'ver' wil gaan en ik heb Robbie en Catshee beide een final 2 beloofd. Ik hoop echt heel erg dat ik 'm dit jaar eindelijk eens kan houden met Robbie, maar als ik het idee heb dat hij van me kan winnen, dan zal ik 'm toch weg moeten stemmen ergens tegen het einde. Zelfde geldt voor Catshee. En ik heb wel besloten dit keer écht voor de winst te gaan, dus ook mijn 'Nieky' van dit jaar stem ik weg als het moet. Dat was uiteindelijk toch mijn grote fout vorig jaar vrees ik, te loyaal willen zijn aan Nieky en geen poging ondernemen om hem weg te krijgen.

Maargoed, vooralsnog heb ik nog steeds geen idee hoe ik bij de Villains lig, dus de tactiek blijft wederom ALLES winnen. En so far so good ;D

Oh, ik probeer ook een beetje contact te onderhouden met HIDM, zonder stemafspraak tot dusver, maar ik denk dat als we gezellig blijven kletsen over de spellen en Penguin Island, het misschien tzt wel tot een klein verbondje kan komen. Het plan is nu waarschijnlijk om met de Stoere Mannen op Daisy te stemmen. Of op Miek als we vinden dat het team sterk moet blijven. Maar de_witte ontpopt zich als een echte meesterstrateeg, dus die wil ik ofwel aan mijn zijde hebben, ofwel snel het spel uit ;D En Molbelg... Tsja, die kan ik niet peilen, zou best kunnen dat Daisy hem benaderd heeft, al zegt hij van niet. Verder reageert Molbelg erg weinig namelijk. Dus even goed in de gaten houden hoe dat gaat!

Nou, tot dusver weer mijn spannende avonturen met de Stoere Mannen ::hypocriet:: Tot een volgende!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #41 Gepost op: 13-12-2014, 22:51:49 »
Jup, Catshee steelt de show nog steeds ::love::

Met al het geklaag dat er weinig wordt gebiecht ben ik een beetje bang dat de reünie straks bestaat uit 3 van mijn ellenlange biechten achter elkaar en dan af en toe een random opmerking van de anderen :P

Maar dat boeit niet want het is weer tijd voor Catshee's Comedy Hour ;D Of ja, Comedy Hour... Het is meer zo dat ik me gister bewust ben geworden van bepaalde factoren in het spel en dat ik een duidelijker idee heb over wat ik wil gaan doen de komende eilandraden. Dat bewust zijn van het belang van strategie en vooruitdenken zal wel komen door onze Schaakgrootmeester de Witte, die een belangrijke rol heeft gespeeld in de afgelopen proef. Het is dus tijd dat ik me ook ga gedragen als een schaak god en eens vooruit ga denken als Igor Karkarov, moves ga maken als Viktor Fischer en bewijs dat ik ook een hoge OLÉ-score heb...


Dude... What?!

Maar zoals ik al zei, er zijn bepaalde punten duidelijker voor mij geworden. Het eerste is dat HIDM een gigantische bedreiging vormt. Hij is niet alleen solide in de proeven. Ik werd me er gisteren ook van bewust dat hij in contact staat me alle Villains en ik weet dat hij contact heeft met de enige twee Heroes waar ik contact mee heb. Hij zou zelfs met iedereen contact kunnen hebben ::rofl:: En hoewel ik denk dat ik voorlopig nog een van de contacten ben die hij in het spel wilt houden, ben ik me er ook van bewust dat ik zeker niet zijn belangrijkste contact ben. Dus ik ben voorlopig nog veilig voor hem maar ik maak me er wel druk om :-\\


Het tweede punt waarvan ik me bewust ben geworden is dat het enige voordeel wat Jann me brengt in dit spel een extra stem is. En dan ook nog eens een onbetrouwbare stem, gezien zijn spelgeschiedenis, de algemene stilte van zijn kant en het feit dat ik geen een-op-een met hem heb.

De laatste openbaring die zich voor mij heeft plaats gevonden is dat hillo waarschijnlijk mijn beste alliantie is binnen de Villains naast Bjorrn en dat de aanwezigheid van HIDM en Jann die samenwerking enigszins hindert. Zij hebben namelijk heel wat "dirt" over mij bij hillo... Deze veranderingen van mijn blik op mijn huidige positie in het spel betekenen natuurlijk ook veranderingen in mijn plannen voor de komende eilandraden en dat het tijd is voor wat nieuwe ondernemingen van mijn kant.


De "Hitlist" ziet er op het moment dus als volgt uit:
1. Daisy
2. Jann
3. HIDM

Al is Daisy een belangrijk component voor team Villains, voor mijn gevoel hebben we al zo een groot voordeel op de heroes dat we haar niet meer echt nodig hebben. Verder is ze duidelijk tegen me achter de schermen en dus moet ze vertrekken. Proeven zullen wat moeilijker worden zonder haar, maar wat moet dat moet

*zucht*

 Vrouwen... Je kan niet zonder ze en je kan ze niet zo ver krijgen dat ze zich verkleden als de Khaleesi en je slaan met een natte One Direction handdoek...


*slik*


Daarna Jann om verschillende redenen. Zoals ik al zei is het enige voordeel wat Jann me brengt een extra stem en in alle eerlijkheid kunnen Miek of molbelg die rol net zo goed vervullen. Tevens ben ik bang dat als we na Daisy de Witte en hillo weg zouden werken, mensen andere actieve spelers in de proeven zullen targeten... Oftewel HIDM en MIJ! Ook denk ik dat als ik zowel Jann als HIDM wil wegwerken zonder dat hillo achter the Wolfpack  komt, ik het beste als eerste Jann kan wegwerken en daarna HIDM. Ik denk dat ik bij HIDM makkelijker kan verklaren waarom Jann weg moet dan bij Jann waarom HIDM weg moet ;) En als laatste moet hij weg omdat ik hem simpelweg niet vertrouw.


Maar je kan mij vertrouwen ::hypocriet::

En dan wil ik graag HIDM weg omdat hij een van de meest gevaarlijke speler is wanneer we gaan samensmelten omdat hij met heel veel mensen contact heeft en dus heel veel opties heeft. En hij is ook nog eens best goed in proeven :o OMG! He has to go!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #42 Gepost op: 13-12-2014, 22:52:11 »
Verdomme alweer meer dan 5000 karakters >:(

Er staat me in ieder geval wat werk te wachten om mijn beoogde hitlist te volgen en ik hoop de komende dagen een fundering te leggen. Ik denk dat het wel wat werk gaat kosten en stressvol zal zijn. Hopelijk zal het niet frustrerend worden...


Er staan me dus een paar dingen te doen om mijn plannen in actie te brengen en ik heb er wel zin in. Ook omdat ik het altijd wel leuk vind om wat onrust te zaaien.



Oké dat is misschien wat overdreven, maar al te koosjer is het zeker niet :P Het eerste deel van mijn plannen voor de komende dagen is makkelijk. Namelijk een beetje gaan bruin neuzen bij de Witte. Dat kan niet al te moeilijk zijn. Ik heb wat nieuwe vriendjes nodig en wat contact met de Witte kan geen kwaad. Ook niet voor het volgende deel van mijn plan.

Ik wil hillo namelijk bewust maken van het hele Jann probleem. Hopelijk kan ik hem langzaam tegen Jann keren en als ik met hem deel contact te hebben met de Witte zal dat hem meer zekerheid geven. Hier wordt het dus al wat moeilijker ;)

Ook moet ik Bjorrn bewust maken van, niet alleen het Jann probleem, maar tevens van het HIDM probleem. Dat zal nog moeilijker worden :-\\

En als laatste wordt het tijd dat wij naar een eilandraad gaan. Dus misschien moet iemand een beetje gaan saboteren en MC wat tips gaan geven... Ach, ik heb altijd al eens de Mol willen zijn :P

Is dat allemaal vrij risicovol? Ja. De Witte, hillo en Bjorrn kunnen zomaar wat ik zeg weer doorspelen naar Jann en/of HIDM. Om nog maar te zwijgen over het saboteren van de proef... Maar hoe het ook gaat uitpakken, het wordt denk ik ook awesome ::jaja::



Dus, dat zijn mijn plannen. Al ben ik me ervan bewust dat er zomaar een twist kan aankomen in aflevering 4, gezien het feit dat we individuele immuniteit voor deze aflevering konden krijgen. Mogelijkheden lijken me een swap, een mutiny of dat beide kampen naar de eilandraad moet. Dat zou zeker roet in het eten kunnen gooien, maar wat boeit het. Het voelt gewoon lekker om nu wat te gaan "shit stir"-en :P

Feels good, right?

Dus ja, dat was het wel ongeveer. Time to pack a lunch and get to work ;) Laten we maar eens beginnen met de Witte.


Doei ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #43 Gepost op: 13-12-2014, 22:53:57 »
Robbie heeft het niet altijd makkelijk met villain spelen in het hero kamp:
Sorry jongens, ik wou het stemmen even snel laten verlopen, maar dat gaat niet met heroes...

Voor mij was het duidelijk: Ycaris was sowieso het volgende doelwit. Ze heeft al eens gepost dat ze aan opgeven denkt en is de laatste dagen ook niet echt meer verschenen. Dus dat geeft me nu nog meer reden.

Pjotr was het daar mee eens. Maar toen kwam Molcrazy met het oude plan dat we vorige week bedachten, namelijk om stemmen te spreiden op Elise en Ycaris voor het geval Ycaris de immu had. Dan zou Elise gaan. Maar nu gaat dat niet echt meer omdat we 2 Elise - 3 Ycaris moeten spreiden nu kevin weg is. Als Elise en Ycaris dan op Pjotr stemmen en Ycaris heeft inderdaad immu, dan is het gelijkspel tussen Elise en Pjotr en vliegt Pjotr eruit, want hij heeft als enige al tegenstemmen gehad.
Maar Molcrazy beweert ineens dat ik gezegd heb dat er bij een gelijkspel opnieuw gestemd wordt. Euh ja, als er geen vorige stemmen zijn.
Maar goed, nu hij dat voorstel aan de hele power of five groep gedaan heeft heel de groep het daar over en daarnaast heeft tim ook nog een aparte power of four groep opgestart omdat hij liever mieke eruit wil stemmen omdat hij geen sterken meer wil wegstemmen om zo niet elke keer eilandraad te hebben. En daarop werd dan weer gereageerd dat we dan ook elise konden doen omdat we die deze week ook nog amper hebben gezien en we dan tenminste nog mieke's stem aan onze zijde hebben.

En nu gaat iedereen er eens over nadenken.......

Dus ik ben er niet in geslaagd het stemmen wat vooruit te laten gaan. Het kan nu Ycaris, Mieke, Elise of splitsen worden...... Ik wacht maar weer geduldig af...

Oh en had ik al verteld dat ik me echt villainous voel in het heroes kamp? Ik,had vorige keer dus met de pm van elise waar ze zei dat ze Ycaris niet vertrouwde, dat aan Ycaris en kd laten weten met daarbij de uitleg 'Het ziet ernaar uit dat jij het gaat worden Ycaris :(' waarop Ycaris alvast afscheid nam van kd en mij en ons nog veel succes wenste.
Toen hebben we kd er uit gestemd en heb ik geschokt naar kd en ycaris dat het dan toch kd bleek geworden te zijn!  ::oink::
En daarop heeft kd mij en ycaris ook weer veel succes gewenst.

Again voelde ik me ook wel weer een beetje schuldig, maar het is en blijft een spel, dat moet ik tegen mezelf blijven zeggen.
God als ik een echte villain was, zou ik me zo schuldig niet voelen! Ik moet nog wat leren. Een sbij hillo en Daisy op cursus gaan...

Tim blijft twijfelen:
'' Twijfel''

Hoi biechtstoel,

Ik zit erg te twijfelen wat ik ga doen bij de volgende eilandraad. Ik wil mijn complot niet verraden maar ik wil ook een sterkere speler in het spel houden zodat we eindelijke een keer de proef kunnen gaan winnen. En dan krijg je opeens een PM van Ycaris met de vraag of ik de vorige stemming op KD gestemd had. Ze heeft al een paar dagen niets meer gepost en opeens stuurt ze mij een PM..

Ik denk dat ik haar iedergeval ga adviseren om even in het eilandraad topic te posten zodat ze ieder geval niet een extra stem/andere straf kan krijgen en misschien kan ik dan ervoor zorgen dat we op Elise gaan stemmen ipv Ycaris,

We zien het wel

Groetjes ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #44 Gepost op: 13-12-2014, 22:56:23 »
Molcrazy stemt net te vroeg want dan gebeurt er opeens....
Dag D*N en Nieky,

Voor de volgende eilandraad stem ik op Ycaris.

Groeten,
MC
dit..... het target wordt geswitcht naar Elise:
''Van twijfel naar blijheid''

Hoi Biechtstoel

Waarschijnlijk gaat mijn plan werken om Ycaris erin te houden. Ik had haar gisteren verteld dat de het grote complot die de sterke spelers eruit stemt waarschijnlijk een van hun eigen leder eruit willen stemmen alleen zou het lastig zijn omdat te bewijzen. Totdat vanmorgen Molcrazy aangaf dat hij op Ycaris ging stemmen. Doordat Ycaris op de eilandraad aangaf dat ze zich weer actief wil gaan inzetten is het plan gekomen dat de rest van onze complot op Elise gaat stemmen. Hierdoor gaat het dus, als alles gaat zoals het hoort, een iemand wel op Ycaris stemmen en 4 andere op Elise waardoor het lijkt alsof een van de complot genoten (Ycaris denkt dan hopelijk Elise) eruit gestemd is en dus plan geslaagd,

Nu alleen nog ervoor zorgen dat Robbie, Pjotr en Mieke ook op Elise gaan stemmen en Ycaris gerust stellen dat zij er niet uitgestemd gaat worden.

Groeten ::zwaai::
Als iemand hier een villain is geworden dan is het wel Pjotr, blij dat KD weg is heeft ie het over:
Pfoe,bij mijn laatste biecht zaten we nog voor de vorige eilandraad.


Het was wel mooi,want net nadat ik beslist had dat we die Twitteropdracht moesten verliezen gingen de villains ineens heel goed gingen qua followers. Ik hoefde op het einde dus maar iets van 20 mensen te blokken,en ze stonden ruim voor. Eigenlijk hoefde deze hele actie helemaal niet,want ze hadden de 2 andere onderdelen toch al gewonnen. Mooi,nu konden wij KD wegstemmen.  :D

Dat had nog wel wat voeten in de aarde,want MC wilde perse Ycaris eruit.. Ik moest dus praten als brugman,ook Jesper heeft in de groep met mij en Robbie nog eens duidelijk gemaakt dat KD echt de god is van RN forumspellen,en dat die er dus zo snel mogelijk uit moet.. Dit werkte.  :D En zo geschiede.. Dus bij deze nog even: Bye bye KD.  ::zwaai::

Afgelopen aflevering...Koehandel,een spelletje wat ik 1 keer gespeeld heb. Het idee om te winnen was wel handig,maar met nog een eilandraad heb ik nog niet zo heel veel probleem. Ik zag Ycaris lieft hierna vertrekken.. We zouden met zn 3en op Elise stemmen en met 3 op Ycaris,zodat mocht ze toch de idol hebben wij in ieder geval allemaal veilig waren. Maar toen kwam het moment dat Kevintuut zich terugtrok... Erg handig... als hij nou even had gewacht tot de volgende eilandraad. Dit spel gingen wij toch verliezen.  ::) Maargoed,toen kwam MC met het idee om nog steeds onze stemmen te spreiden. Heel stom idee natuurlijk,want stel dat wij 3 Ycaris doen-2 Elise en Elise en Ycaris stemmen op mij dan lig ik eruit omdat er dan naar vorige eilandraden wordt gekeken.

En ja hoor,we hebben weer verloren.. Mooi,we stemmen Ycaris eruit dacht ik.. Dat ging tot voor kort goed.. Tot dat Yaris ineens zei dat ze volgende ronde actief mee gaat doen als we haar erin laten.. Ik vind t zelf een dom idee,maar iedereen tuimelt er weer in.. Ik heb vandaag geen tijd meer om iedereen van Ycaris te overtuigen,en MC heeft al op Ycaris gestemd,dus als ik met hem meega en de rest doet Elise heb ik weer de kans dat ik eruit lig.. Dus toch maar Elise gestemd. Volgende ronde dan maar weer naar de eilandraad?  ::) Sowieso wordt ik gek van MC,hij laat zijn mening nooit duidelijk horen,zegt alleen: Help,wat moet ik stemmen! Wat hebben we daar nou aan... Ik en Robbie hebben de andere eilandraden iedereen al omgepraat dus nu was het zijn beurt.. Maar die kans grijpt hij niet,en dan springt Tim daarin met zijn Elise-idee.. die laatste is dus ook maar een persoontje om in de gaten te houden.. 

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #45 Gepost op: 13-12-2014, 23:03:10 »
Elise ziet de bui al hangen en stemt random:
Haii!!

Niet dat dit heel erg veel zin gaat hebben, maar bij deze een stem op Robbie.
De witte gespot in de biechtstoel:
Lieve biechtstoel....

Het is voor het eerst dat ik hier iets ga zeggen.


Voorlopig gaat het goed met mij en de villains. Bij de heroes wat minder zo te zien. Die liggen aardig met elkaar overhoop.

De eerste stemming heb ik overleefd.... een volgende stemming zie ik eigenlijk niet graag komen... Aangezien ik nog niks heb gehoord van complotjes kan het maar zo zijn dat er een complotje tegen mij is.

In de twitterproef heb ik niet echt mee kunnen doen, maar dat heb ik ruimschoots goedgemaakt bij het koehandel.

Ik kijk uit naar de volgende ronde en voor nu ga ik nog even genieten van de gesprekken die de heroes hebben bij de eilandraad ;-)

Ciao...

Lieve spelleiders,

Mijn stem gaat naar MiekeG.

Eigenlijk verdient Elise hem misschien nog meer, maar zij is op dit moment nog enigszins mijn maatje. Denk ik.

 ::joehoe::
Ycaris
Tim zijn plan is gelukt, om voor één keer een sterkere speler te houden:
'' Missie complet''

Hoi biechtstoel,

Het is gelukt, Ycaris is in het spel gebleven. Nu maar hopen dat het zijn effect heeft en dat Ycaris een boost krijgt wat net dat ene zetje is zodat wij eindelijk een proef gaan winnen. We zullen zien

Groetjes ::zwaai::
Reactie op Robbie die bij de muziek het tweede gedeelte lastig vind:
Serieus? Die had ik al na 5 minuten opgelost :-X

De rest is een stuk moeilijker hoor. Ik ga weer verder puzzelen. ::zwaai::
Catshee vat samen hoe het voelt om niet mee te mogen doen:
Hoe het voelt om uit te zitten:



Wat?



DUDE, WAT?!?!



Bjorrn krijgt door dat Catshee Hidm wel weg wil. Plus hij blijft maar dingen bestellen alsof ik Chinees verkoop  ::) >:(
Ohow, catshee geeft me de afgelopen week al een paar keer aan dat ie HIDM echt niet vertrouwd en dat hij te veel contactjes heeft ook met de heroes enzo.
Hij wil nog wel eerst Daisy wegwerken maar daarna wil hij eigenlijk HIDM eruit, dat is niet zo nice voor mij natuurlijk dus daar moet ik hem echt uit praten.
Maximaal 1 eilandraad dus graag voor de villains  ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #46 Gepost op: 13-12-2014, 23:08:29 »
Catshee die zich verveelt is de beste Catshee:
*mag niet meedoen en verveelt zich

*gets his evil on >:D

*gaat D*N nadoen ::hypocriet::

Robbie, waarom zijn de Villains zo awesome?

Ycaris, hoe voelt het dat het geen enkel verschil maakt bij een proef of je je nu inzet of niet?

Tim, mocht je op miraculeuze wijze alsnog de jury halen, op welke Villain stem je dan om te winnen?

MiekeG, is het nu niet tijd om te stoppen met proeven met opzet te verliezen, puur om een heldhaftige underdog-rol in het spel te creëren?

MC, je bent geen villain, maar: "Why does it feel so good? (...)" Maak af, en geef antwoord.

Pjotr, je bent de laatste hero die me te binnen schoot dus ik kon ff geen leuke vraag bedenken... Maar hoe smaakt het om te verliezen? Wordt je niet een beetje moe van steeds verliezen? Hahahaha, verliezen...

Vraag voor allemaal: Willen jullie nu wel jullie loser-string? :D


::rofl:: Bedankt, mijn theetje kwam zojuist door m'n neus naar buiten ::rofl::
::rofl:: Ik spuugde mijn wodka uit
Molbelg telt de Heroes niet, ik tel er slechts drie die hem uiteindelijk de samensmelting af pakten ;D
Heeey biechtstoel,

Voorlopig ziet het er heel goed uit voor mij. Ik zit nogsteeds in het boefjescomplot en in het stoerenmannenverbond (wat eigelijk geen verbond is maar een manier om er voor te zorgen dat we hillo makkelijker kunnen blindsiden). Ondertussen is er ook een meerderheid bij de boefjes namelijk the gangsters: dit zijn bjorrn ik catshee en miek.

Dit wordt dus denkik de volgorde waarin de villains gaan eindigen van slecht naar goed:
Daisy, dewitte , hillo, hidm, jann, miek en dan hopelijk final three:molbelg bjorrn en catshee.

De heroes tel ik al niet meer mee  ::trots::

Groeten
Molbelg
Robbie maakt duidelijk hoe de instelling van de Heroes hem dwars zit. En idd, denken dat je al verloren hebt helpt niet:
Hey Dennis en Niek,

Ik wil even verduidelijken dat mijn post van "Ik heb bezoek dus ik ben er vanavond niet en ik ga ook niet asociaal op m'n ipad zitten" niet kwaad bedoeld was op jullie ofzo. Ik dacht achteraf van hmm misschien kan dat zo wel overkomen.
Het was meer bedoeld op mijn mede heroes. Ik heb vorige week al mijn bezoek wat in de steek gelaten door opdracht te doen en amper steun te krijgen van mijn kampgenoten, dus deze keer moeten ze het zelf maar oplossen.
Ik kreeg maandagnamiddag al een pm van "Zo te zien moeten we weer naar de eilandraad, wat zullen we doen." en toen moesten we nog 25 (!!!) teksten raden. Gewoon het feit dat er toen al opgegeven werd, terwijl ik de hele tijd maar op F5 zat te klikken om op tijd een lyric te raden heeft me pissig gemaakt. Vandaar, ze moeten het maar in hun eentje redden.

En dat de villains een post verwijderd hadden was inderdaad toen ze twee keer geantwoord hadden. Het eerste was fout en hebben ze toen verwijderd en de regel was toen inderdaad nog niet duidelijk. Klein beetje jammer dat zij er dan nog net mee weg kunnen lopen en nadien de regel verduidelijkt wordt. Maar helemaal te begrijpen! Daarbij zijn wij intussen toch echt wel gedoemd om weer maar eens te verliezen.


Zo ik heb net ook nog een rijmende lyric gepost die vast niet goed is, want ik heb het uit mijn hoofd verzonnen, maar er is toch geen heroe die het weet en de villains denken nu misschien dat ik het juist geraden heb en gokken dan hopelijk niet meer.  8)



En oh ja, ook nog: ik blaas voor het extra drama-element van Survivor de dingen soms wat extra op. Sorry voor het vals spelen, dat had misschien niet gemogen zeker toen ik las dat het de tweede keer al bleek te zijn. Maar mijn posts daarrond en daarna zijn vaak gewoon aangedikt om wat extra drama in the house te krijgen. Niks ervan is tegen jullie bedoeld. Ik vind de opdrachten heel leuk ::ok::, alleen jammer dat ons kamp ze zo verneukt. ::niet-ok::

Groetjes!
Robbie
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #47 Gepost op: 13-12-2014, 23:13:44 »
Sinds wanneer is ie pas sinds dit jaar een villain>?
Praise the lord Hallelujah, nog een groter target! ::hyper::



Maar ach, ik denk dat ik toch niet echt kon verbergen dat ik best aardig ben in de spelletjes... Vraag is nu alleen, ga ik voor die HII of hang ik wederom de held uit door voor een voordeel te gaan? Ik weet niet zo goed of ik überhaupt nog wat aan credits heb en of het uitmaakt of ik door naar Penguin Island te gaan een nóg groter target op mezelf plaats...

Vooralsnog heb ik open kaart gespeeld met Catshee en die steunt me no matter what ik kies, dus ik denk dat het de HII wordt. Maar even afwachten nog...

Oh en ik heb ook maar eens contact gezocht met Daisy om uit te spreken dat ik het een beetje spannend vind om met haar in een team te zitten, maar dat ik haar er niet uit wil hebben. Verder helemaal niks, geen afspraken ofzo, dus hopelijk wekt dat misschien wat vertrouwen waar ik later nog wat aan heb. En anders probeer ik haar toch gewoon weg te stemmen, ik blijf een Villain dit jaar he >:D

 

en dan nu een belachelijk lange duo biecht van bjorrn en catshee:
Hey Bjorrn ::zwaai::
Hey Catshee  ::zwaai::
Nu vind ik ons outlaws awesome... Maar ik heb het gevoel dat er iets mist... Maar wat?






OMG!!! Ik weet het! We hebben nog steeds geen Outlaw biecht gedaan :o
Je wilt me zeggen dat we onze medekandidaten nog steeds niet samen belachelijk hebben lopen maken? :o

Wie bedoel je? Die heldhaftige piemels die we maar blijven verslaan? Of die schurkachtige sukkels die allemaal denken een verbond met ons te hebben?

Beiden!


Hebben wij trouwens ook een verbond met de Witte?
Wie?



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #48 Gepost op: 13-12-2014, 23:15:09 »
Na één ronde rust, is het dan echt Ycaris haar beurt:
Ik stem op Ycaris. Als het goed is doet de rest dat ok en is Kill the Kings weer in full force.

If not, lig ik er zelf uit...
Volgens mij ben ik de enige die nog naar de Ranking kijk. En tja ik had verwacht dat Nieky en swifty ook mee zouden doen. Er zijn gewoon weinig kings om weg te stemmen. En als ex winnares is caris een grotere queen dan ik ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #49 Gepost op: 13-12-2014, 23:15:59 »
Charmeur ::love::, wat zal hidm hier van vinden? :P
Hey D*N ::love::




(...)

Sorry, dat was ongepast... Goed biechten. Ja.

Ik heb mezelf beloofd elke week te biechten en ook al heb ik gister al gebiecht samen met Bjorn, vond ik dat niet echt tellen ::hypocriet::

Dus vorige week vertelde ik mijn meesterplan om 1.) de Witte te benaderen, 2.) hillo anti-Jann te maken, 3.) Bjorn anti-HIDM/anti-Jann te maken en 4.) de proef voor ons Villains te verliezen. Ik heb contact met de Witte gehad en hoewel dat niet heel erg negatief was, droop het enthousiasme er niet echt vanaf. Als hij met iedereen zo contact heeft, ben ik bang dat hij niet veel verder zal komen aangezien hij te afwachtend is. Hoewel ik hem er toch best nog ff in zou willen houden. Eens kijken hoe het contact met hem verloopt bij de eerste volgende eilandraad ::jaja:: Maar als dat niet echt veel inhoudt dan...


Hillo wilt mij de indruk geven dat ik de enige ben waarmee hij echt serieuze game-talk doet, maar de laatste keer lag het er wel erg dik op :-\\ Oh, en hij probeert nu een hele "Villains to the end"-mentaliteit op te bouwen binnen ons kamp. Zo schattig ::love:: Maar er kan maar een meestermanipulator in dit spel zijn >:D


Hillo tegen Jann keren was gemakkelijk. Gewoon zeggen dat Jann niks doet en daardoor ons een groter target maakt en zelf rustig naar de finale wandelt :P En gelukkig had hillo dezelfde frustraties.


Het derde punt was Bjorrn tegen Jann en HIDM keren. D'r is een beginnetje gemaakt, maar we hebben nog een lange weg te gaan voordat ik denk dat Bjorrn echt bereid is om een van die twee eruit te stemmen. Het punt overbrengen dat HIDM met iedereen contact had, was vrij makkelijk om over te brengen. Het ligt er vrij dik bovenop ::rofl:: Doordat ik zoveel van mijn gedachten met Bjorrn deelde, durfde hij ook veel met mij te delen ;D Paste dat in mijn meesterplan? ABSOLUUT!

En gelukkig vertelde onze Bjorrn me al voordat ik over Jann kon beginnen dat Jann een final 2 had gemaakt met hem. Nu heb ik wel meteen geprobeerd wat twijfel te zaaien over Jann en mijn goede vriend voor hem gewaarschuwd, maar ik moet dus voorzichtig zijn met mijn anti-Jann propaganda. Ik heb in ieder geval hillo geprobeerd een wat minder groot target te maken, door te delen met Bjorrn dat ik denk dat ik hillo's enige echte partner in dit spel ben en dat hillo zo'n groot target is dat hij alle aandacht van ons als duo afleid en dus in feite ons een extra week koopt. Een beetje als een bliksemafleider of een menselijk schild :P


Bjorrn vertelde mij ook dat HIDM hem had verteld dat Robbie graag met Pjotr bij de Wolfpack wilde aansluiten wanneer we gaan samensmelten. Verder kreeg Bjorrn het idee dat Robbie en HIDM een final 2 hadden. En ik kreeg ondertussen ook het idee dat Bjorrn een final 2 heeft met HIDM :P

Mijn laatste Joint Venture van de afgelopen week met Bjorrn was om samen met Miek en molbelg een final 4 deal op te zetten. De Gangsters ::) Dus ik ben nu een Outlaw, een Gangster, een Wolf, een Boefje en een Stoere Man (hoewel ik het eigenlijk heb omgedoopt tot het SM-verbond ::zweep::)... Maar mensen vergeet niet wat ik vooral ben... Ik was, ben en blijf... een Villain >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #50 Gepost op: 13-12-2014, 23:16:32 »
Je maakt me een gelovig persoon D*N, want ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel gebiecht ::hypocriet::

Over het expres verliezen van de proef zal ik maar niet beginnen :P Ik dacht echt dat de Heroes een goede kans maakte, maar ze kregen opnieuw weinig voor mekaar. Robbie's strategie om de sterke spelers eruit te werken, is gewoon niet zo slim als hijzelf denkt. Niet alleen nemen de kansen op winnen van groeps-immuniteit enorm af, maar hij maakt zichzelf ook nog eens een gigantisch target.

Het niet spelen van de proef en het weer niet naar de eilandraad hoeven, maakte tevens dat ik me lichtelijk verveelde :-[ En dat is niet goed voor me :P


Dus toen ben ik maar een beetje gaan stoken bij de Heroes :P Ik heb met Robbie gedeeld dat Bjorrn een alliantie had met Tim en molbelg. Ik heb gedaan alsof dat verbond nog relevant was, maar volgens mij bestaat dat niet meer echt :P Het was vooral om MC te beschermen omdat ik niet wist hoe zijn positie binnen zijn verbond bij de Heroes was. Dus dan maak ik van Tim maar een target ::hypocriet:: Ook Molcrazy heb ik wat info gegeven. Iedereen moet namelijk iedereen (behalve catshee) gaan targeten en met elkaar gaan vechten ::trots:: Dan doe ik wel alsof ik ook meedoe.


Ik heb met MC het hele Pjobbie wilt bij the Wolfpack en Robbie heeft een final 2 met HIDM en HIDM is niet te vertrouwen verhaal gedeeld. Ik weet niet hoe slim dat was, maar ik wil Pjobbie wel graag opgebroken zien omdat ik Robbie wat minder vertrouw na het hele Pjobbie en HIDM gebeuren. We zien wel hoe dat gaat uit werken.


Dus ja, dat was de Week van Catshee zo'n beetje ::tandpastasmiley::


Niet? :-[ :\'(


En nu moet ik ophouden met biechten want straks heb ik geen Will Kirby gifjes meer :-[

Doei ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #51 Gepost op: 13-12-2014, 23:18:21 »
Dit is ongepast:
Citaat van: D*N
Ycaris voelt het aankomen:
Ik geloof dat het spel ervoor mij nu echt op zit. Voor de lol heb ik nog wel even gedaan alsof ik mijn  (niet-bestaande) iimmuniteit deze ronde ga inzetten. Ik hoop dat dat nog even lekker veel onrust heeft veroorzaakt. Maar verder zijn ze her er allemaal geloof ik wel over eens dat ik het spel moet verlaten.

Mijn stem gaat naar Molcrazy.

 ::joehoe::
Ycaris


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #52 Gepost op: 13-12-2014, 23:18:47 »
Hidm doet biechten inhalen:
Oeps, superlang al niet meer gebiecht. Maar ja zoveel valt er ook niet te vertellen want alles gaat tot nu toe precies volgens plan. De heroes stemmen op mijn verzoek hun sterkste leden weg waardoor ze blijven verliezen en vertrouwen me toch nog steeds. In het villainskamp is behalve bij opdrachten dus ook echt NIKS gebeurd, totaal geen strategisch gedoe want we hebben allang bepaald dat als we naar de eilandraad moeten dat Daisy dan gewoon gaat. Het gaat allemaal zo goed, je zou er bijna paranoia van worden ::)



Deel 1:

Nou goed, waar waren we gebleven? Eerste stemming of zo? Toen gingen Loezel en Vieffan dus, en iedereen stemde ook echt precies zoals verwacht. Loezel 6-4 tegen Pjotr, bij ons een 5-2-2-1 stemming om verwarring bij zowel Daisy als de heroes te veroorzaken.

Toen kwam de ronde waar ik tot nu toe het meest trots op ben. De ronde waarin Jonny Fairplay, Jerri Manthey en Courtney Yates ons hebben laten merken van ons bestaan af te weten ::love:: én ik KD. het spel uit heb gewerkt in drie hele simpele stappen:
1. Informatie inwinnen bij Pjotr. Hij vertelt mij alles over de stand van zaken bij de heroes. Zo wist ik iig al zeker dat de villains het onderdeel met de idol clues hadden gewonnen.
2. Pjotr overhalen de followers van de heroes regelmatig te blokkeren. Af en toe als de heroes te ver voor lagen blokkeerde hij een paar van hun followers om de voorsprong wat te verkleinen en vlak voor de eilandraad heeft hij voor elke follower die ze erbij kregen er 1 geblokkeerd. Daardoor stonden zij gewoon stil en gingen ze af en toe zelfs achteruit en hebben we uiteindelijk met dik 100 followers verschil gewonnen. Niemand heeft het ook gemerkt geloof ik, ze zaten zich alleen maar druk te maken om 2 verwijderde tweets van ons, waarin hillo valse beloftes maakte of zo en dat zij dat net wilden aangeven bij de politie of weet ik het ::)
In ieder geval had ik die tweets verwijderd voor het geval dat maar was dus gewoon toeval. Maar ja, heroes die voor niks paranoia zijn is nooit nadelig.
3. Via Pjotr de heroes overhalen KD. weg te stemmen. Timmie wilde op kevintuut stemmen omdat die niks had gedaan, maar Pjotr gebruikte bij de heroes alliance allemaal door mij bedachte argumenten waarom KD. toch echt moest gaan. (wat voor argumenten dat waren weet ik niet eens meer want de meeste raakten kant noch wal)
Heeft eventjes geduurd maar uiteindelijk gehoorzaamden ze gewoon en ging hun sterkste teamlid weg.


Toen gaf kevintuut op. DUDE. Dat was nou ook weer niet de bedoeling ::)
Kijk voor ons was dat wel supervoordelig (nu was het heroescomplot nog tighter en verloren ze twee mensen in 1 aflevering) maar zo is het ook niet leuk. Als ik kevintuut ooit nog tegenkom in een forumspel zorg ik er wel voor dat ie de kans niet eens krijgt op te geven ::jaja::

Nou goed, nieuwe opdracht. Koehandel. Gelukkig mochten we iemand uitzitten want ik zuig best wel in dat spel. Ik word sowieso altijd al bij voorbaat moe van alles waar cijfers bij betrokken zijn. Gelukkig had de_witte ineens iets gevonden waar hij goed in was en wonnen we mede dankzij hem weer immuniteit. Zelf won ik deal or no deal dankzij Lucky Number 8. Ik nam Mieke maar mee want dat wou iedereen en het was geen Elise of Ycaris dus no problemo. Wss zou ze toch wel voordeel immuniteitsproef kiezen aangezien zij alles verliezen dus toen ze niet reageerde op mijn eerste pm heb ik het ook maar laten gaan. Zelf ook gewoon voordeel immuniteitsproef gekozen of course, bij twitteropdracht was ik al slecht in die idol clues dus dan lukt het nu ook niet en maak ik mezelf onnodig een target*.

*ook al ben ik dat waarschijnlijk toch al, zeker nu ik ineens fucking veel stemmen krijg bij de winnaarspoll. Tenminste, iedereen die mij niet als target ziet is best wel een idioot dus ik schat ze niet te laag in.

Ondertussen maakt Bjorrn nog ff een soort van final 3 deal met Jann en mij. Prima, hij heeft dus met iedereen binnen the Wolfpack een deal om naar de finale te gaan behalve met Robbie. Ik snap het ook wel en vind het prima, hebben we genoeg contacten die we evt kunnen gebruiken en heeft hij het idee dat hij strategisch net zo goed bezig is als ik.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #53 Gepost op: 13-12-2014, 23:19:07 »
Deel 2:

Maar goed, alles leek prima te gaan en Ycaris zou met 5 of misschien zelfs 6 stemmen weggestemd worden. Maar nee, in de nacht dat ik er even niet ben hoeft Ycaris alleen maar bij de eilandraad te zeggen dat 'als ze mag blijven ze weer d'r best gaat doen' en hoppaaa, Robbie en Tim halen de rest over toch maar op Elise te stemmen ::)
Nou maakt dat op zich niet zo uit, had Pjotr van tevoren ook al gezegd dat het niet zo erg is als Elise gaat, als het maar niemand anders is dan zij of Ycaris. Heb ik verder ook maar niet zo moeilijk over gedaan, jaag ik alleen maar mensen mee tegen me in het harnas.
Robbie zei ook dat hij het meer als test had gedaan en vond ook dat Ycaris volgende keer echt moest gaan dus dat geloof ik maar.
Wat ik wel zorgelijk vind is dat ze zich zo makkelijk over laten halen dan iemand anders dan mij. Ycaris moest dus meteen na Elise gaan en Tim daarna. Ik wil dat ik bepaal wie er wordt weggestemd en mensen met een eigen wil hoef ik niet in het spel te hebben tenzij ze Pjotr of Bjorrn heten.



Verder hebben Robbie en ik nog even een goed gesprek gehad waarin we hebben bepaald dat Robbie na de merge samen met Pjotr naar the Wolfpack flipt en dat als hillo en Daisy weg zijn dat we de andere overgebleven heroes wegstemmen*. Vervolgens gaan dan catshee en Jann en dan wil hij een finale met Pjotr en mij**.  Nou goed, dat zien we tegen die tijd wel he :)
Wel fijn om te merken dat Robbie zich nog steeds goed voelt over z'n gemaakte domme moves. Hij zegt dat hij een finale van mij niet kan winnen, wat ik ook denk als het zo doorgaat, maar denk dat hij toch wel loyaal blijft. En als hij dat niet doet is ie zo weg ::zwaai::

*wel grappig: iedereen in MC's mainalliance (Robbie, Pjotr en ik) ergert zich aan hem en heeft er geen probleem mee hem weg te stemmen.
**Bjorrn en ik hebben precies hetzelfde plan alleen dan neemt Bjorrn Robbies plaats in de finale in.


Toen kwam de nieuwe opdracht van Singing Bee. Ik dacht dat ik daar niet zo goed in zou zijn in eerste instantie maar viel heel erg mee. Dus ik gaf het overgrote deel van de goede antwoorden en alle villains hielden weer van me :D

Immuniteitsproef dus makkelijk gewonnen, maar luxeproef wel vergeten in te leveren ::schaam::
Aan de ene kant voel ik me schuldig tegenover de spelleiders omdat ze de opdracht niet voor niks hebben gemaakt maar aan de andere kant heb ik deze week meer inzet getoond dan wie dan ook en heeft verder wel bijna iedereen gewoon de luxeproef gedaan dus ga ik verder ook niet te veel meer bij stilstaan.

Nou goed, heroes moeten nu dus naar de eilandraad en ik zie niet in waarom Ycaris niet zou gaan. Als er iemand anders gaat volgt er heeeel snel weer een biecht en bestaat die voor 50% minder uit arrogantie en meer uit paniek ::jaja::

Volgens mij was dat het wel een heel eind, als me nog iets te binnen schiet zet ik dat wel in m'n volgende biecht ::zwaai::

T.I.T.T.I.E.S. FTW
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #54 Gepost op: 13-12-2014, 23:23:07 »
Daisy moet de sportproef missen:
He, waarom net nu sport  :(

Hoewel ik dol ben op sport, maak mij maar sit out, ik ga zo weg naar Antwerrpen en maandag ga ik naar Portugal, dus ik ben het onregelmatigst online. Dan kan ik de tijd die ik heb (zal zondagavond zijn, dan ben ik thuis), aan de luxeproef besteden.

Tenzij jullie het er echt niet mee eens zijn.
Ik ben vanavond ook nog wel een keer online, dan lees ik t wel. ::joehoe::
En de taken worden verdeeld:
Ik bied me aan voor de medaille dingen. Dingen met zo snel mogelijk posten enzo zijn niks voor mij en ik weet eigenlijk niks van sport :P
Maar creatief ben ik wel vind ik ;D
Met goede moed beginnen de heroes aan de nieuwe opdracht:
Ik heb Ycaris even uit de loop gehaald, we moeten het niet in haar neus wrijven dat ze eruit gestemd is en vervolgens de opdrachten bespreken met haar erbij. :)

Ook ik wou me opgeven voor de medailles, omdat ik wel goed met Photoshop overweg kan (daar heb ik bvb mijn poster me gemaakt), maar aangezien we daar al twee vrijwilligers voor hebben, wil ik gerust passen.
Ik wil in ieder geval niets doen met vragen over sport, want daar ken ik absoluut niks van. Echt helemaal niks, dus daar moet je mij echt niet zetten.

De 100m (zo snel mogelijk finish posten) gaan we denk ik sowieso al verliezen als je de voorbije week al zag dat HIDM 24/7 online is en met lichtsnelheid reageert.
Verspringen wil ik eventueel wel doen met iemand die misschien een nachtje door wil doen om zo een zo lang mogelijk tijd te hebben. Wel regelmatig inchecken dan om te kijken of er geen andere verspringer online is die tussendoor wil posten.
Hordenlopen (10 sportvragen) doe ik dus absoluut niet, want dan verliezen we.
Hoogspringen (plaatjes posten) zal afhangen van wat soort plaatjes. Als het sportdingen zijn van post de kleur shirt die Jacques Peeters droeg toen hij in 1837 het winnende doelpunt scoorde op de voetbalcup van de Baltische Staten, dan kan ik hier niets bijvoegen. Als ze zeggen post een plaatje van een roze olifant, dan lukt dat nog wel.
Speerwerpen (foto's van menen die al dan niet sporters zijn neergooien) doe ik ook niet, want again ik ken niks van sport.
1500 meter (filmpje voorzien van commentaar) wil ik wel doen als niemand anders zich geroepen voelt. Daar hoef je niet perse iets van sport te kennen, want het mocht ook grappig zijn.
Ceremonie (medailles ontwerpen) lijkt me dus heel leuk, maar hebben we al 2 vrijwilligers voor, dus daar wil ik wel voor passen dan.

Misschien lijstje bijhouden voor het overzicht?
100m: (snel Finish posten) (evt Robbie)
Verspringen: (Afzet - Afstand posten) Robbie
Hordenlopen: (10 sportvragen)
Hoogspringen: (plaatjes posten)
Speerwerpen: (foto's van sportmensen)
1500 meter: (commentaar geven) Robbie
Ceremonie: (medailles) Tim, Mieke (evt Robbie)
Bij de villains gaat het moeizaam omdat Molbelg niet de creatieve opdracht wil:
sorry ik was gaan feesten, eeuhm dit is goed voor mij. De medailles maken is niet echt iets voor mij...

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #55 Gepost op: 13-12-2014, 23:23:35 »
Een nachtbiecht, die proef komt later nog robbie  :-*
Nou, 4 uur 's nachts, hier lig dan, het verspringveld in de gaten te houden, dat niemand ons tegen houdt terwijl we in de lucht hangen. Al betwijfel ik het dat er iemand komt en kan ik net zo goed m'n wekker zetten en over twee uur wakker worden op AFSTAND te posten. Maar toch, als Bjorrn dan ineens toch online komt.

Onze strategie is dus nachtwerk. Hopelijk zetten we deze nacht al een goede tijd neer zodat we een ruime marge hebben om 's nachts om de vier uur ofzo eens te kijken of zij ook niet aan het springen zijn. Als we nu een tijd van 2 uur zetten, hebben we het wereldrecord verbroken en als Pjotr en ik dan een beurtrol doen, hoeft elk,van ons dus maar om de vier uur te komen kijken.
Natuurlijk ga ik niet constant twee uur aan een stuk zitten kijken of de tegenstanders online komen, dus moesten ze ons nu toch tegen houden in een onbewaakt moment, is het de bedoeling dat wij onze derde poging in ieder geval als laatste gebruiken, in de hoop de drie pogingen van de villains te verijdelen. En dan hieven wij vlak voor de deadline op luttele seconden van elkaar AFZET en AFSTAND te posten om te winnen!

Ik had een tijdje geleden op Elise gestemd en nog gezegd dat ik nog wel zou biechten om te vertellen hoe dit zo gekomen is: wel we wilden eigenlijk Ycaris, met het hele Kill the Kings plan er uit werken. Ok ze staat niet ultra hoog in de ranking, maar is wel een ex-winnares van dit spel!
Maar timvdons wou liever een minder actieve persoon eruit, bij voorkeur MiekeG. Alleen zagen Pjotr, MC en ik dat niet zitten, want als wij MiekeG wegstemden, zouden we nog maar met zes in de volgende ronde gaan en als tim dan flipt en met Ycaris en Elise gaat stemmen, hoeven die drie maar op Pjotr te stemmen en alles is game over. Want dan zou het 3-3 gelijkspel worden, maar Pjotr heeft de eerste aflevering al een hoop stemmen tegen gekregen en zou er dan uit liggen.
Dus wij stelden Elise voor. Zelf vond ik dat ook beter, ik wou toch zien of we met ycaris de volgende opdracht niet zouden kunnen winnen.
Maar toch drongen we nog een beetje op Ycaris aan, omdat zij de hele week niks meer van zich had laten horen en zelfs gepost had dat ze aan opgeven dacht. Timvdons zei uiteindelijk dat hij Ycaris nog gunde tot middernacht donderdagavond (24 uur voor de deadline van de stemming). Als ze dan nog niks had laten horen, zou ze er uit liggen.
Zo'n anderhalf uur voor middernacht, kondigde MC aan dat hij zijn stem nu moest versturen, omdat hij de hele volgende dag niet online kon zijn. Omdat Ycaris nog steeds niks van zich liet weten, stemde hij op haar. En toen gebeurde het, Ycaris rose like a phoenix en begon een half uurtje vóór de deadline die wij gezet hadden, weer te posten na dagen afwezigheid. Ze zei zelfs dat als we haar zouden houden, ze zich weer volledig in zou zetten.
Dus om timvdons te vriend te houden stelde ik voor om dan toch Elise nog te doen. We hadden nog vier stemmen over zonder MC's stem, dus konden nog gerust switchen en zo geschiedde.

Tja en de vorige stemming, enkel Ycaris bleef nog over buiten ons groepje van vijf. Dus zij moest nu wel gaan.
Ik had ook het idee om iemand van ons een pm naar mieke en tim te laten sturen, om te vragen of ze met drie tegen ons twee wilden stemmen als we nog met vijf over zouden zijn. MC zei dat Pjotr dat maar moest doen. Dus Pjotr pmde mieke en tim met het voorstel om samen met hem tegen MC en mij te stemmen als we nog met vijf over zouden zijn. Dit alles was een plannetje om hen een gevoel van vrijheid te geven, zodat ze niet met Ycaris zouden gaan samenwerken. En het lijkt gelukt, want Ycaris is dus weggestemd. Hoewel ze nog geen duidelijk antwoord aan Pjotr hebben gegeven, maar goed, we zijn met z'n drieën toch in de meerderheid tegenover tim en mieke, dus zou goed moeten komen. Of liefst geen eilandraden meer natuurlijk, dat is the main goal!

Nou, nog een uurtje ofzo opblijven. Of mezelf kennende blijf ik nog 2 uur op.... Ik zal zien hoe moe ik word.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #56 Gepost op: 13-12-2014, 23:27:09 »
Maar dan mist ie hem wel door het biechten:
Shit....

Seriously, we waren al ober het wereldrecord heen, ik had gewoon moeten posten. Maar nee ik wou per se twee uur hebben om een groter tijdsinterval te hebben en zat de hele tijd te refreshen om te zien of iemand online kwam. Maar bjorrn is online gekomen en heeft meteen gepost... Aargh, ik kreeg een hartverzakking!
Hidm heeft er deze keer niet zoveel vertrouwen in:
7 redenen waarom de heroes deze opdracht gaan winnen:

1. Tim en Molcrazy hebben de gelegenheid om vals te spelen.
2. Molbelg doet een tijdsopdracht bij ons.
3. Jann, die het hele spel nog niet online is geweest, doet een tijdsopdracht bij ons.
4. Robbie doet een creatieve opdracht, jury's zijn altijd pro-Robbie.
5. De heroes doen ineens iets en ons boeit het niet of we winnen.
6. Daisy is sit out bij het thema sport.
7. Ik heb geen inspiratie voor m'n medailles.
Terwijl de Heroes hun moraal begint te stijgen:
'' Blij ''

De heroes hebben voor het eerst gewonnen van de Villians. het is dan wel een deelopdracht maar we hebben wel gewonnen bij het Hoogspringen. Nu morgen een poging doen om het hordenlopen te winnen en een wereldrecord te behalen bij het hoogspringen.

Hopelijk mag ik ook een Hero gouden medailles dragen bij de medailleceremonie Woensdag ;D

Groetjes

Tim

'' Blij met een dode mus''

Hoi Biechtstoel,

Denk je eindelijk een wereldrecord te hebben wordt hij (en terecht) van je afgepakt. Wel jammer dat de villians protest moesten indienen waardoor mijn WR ongeldig was. Voor hun natuurlijk geluk dat het geen 2 punten voor ons was maar voor hun wel goed. Wat doe je eraan. Niks.

Gelukkig zijn er nog 9 andere punten verkrijgbaar dus alles is mogelijk.

We zullen zien.

Groeten

 ::zwaai::

Het gaat niet zo goed deze proef.
Gelukkig zit ik in drie complotten (Dwdw al over again): boefjes, stoerenmannenverbond ( een manier om hillo ons te doen vertrouwen zodat we hem kunnen wegstemmen) en de gangsters (een meerderheid bij de boefjes zodat er eigelijk al een final tree is, als alles goed gaat tenmiste). Voorspelling van de bootvolgorde bij de villains: hillo, daisy, dewitte, jann, hidm en dan ik catshee miek of bjorrn.
Lets pray that everything goes well
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #57 Gepost op: 13-12-2014, 23:30:22 »
Weer ff biechten :D
Dus deze week was het thema sport. En je zou natuurlijk zeggen dat met mijn goddelijke lichaam sport geen probleem moet zijn ::jaja::
Check die biceps!!! :o


Maar helaas weet ik niks van sport. Gelukkig mocht ik commentaar geven en dat was samen met het bedenken van tweets een van mijn favoriete opdrachten tot nu toe ;D Maar of ik nu beter was dan Robbie of niet... Of ik er cum laude voor geslaagd ben of niet... Mijn team heeft er geen vertrouwen in dat we deze immuniteitsproef gaan winnen en denkt dat we naar de eilandraad zullen moeten. Waar ik geen problemen mee heb omdat er best veel Villains zijn die ik weg wil stemmen ::tandpastasmiley::


Zoals iedereen lijkt te weten is het al jaren weken het plan om Daisy er als volgende uit te stemmen. En toen wilde HIDM het ineens veranderen naar hillo. Iets wat ik absoluut niet wil. Gelukkig trok bjorrn meteen voor mij ten strijde en bleef hij er voor om Daisy als volgende te doen. En nog beter was dat HIDM zijn eigen mening op een ietwat irritante, eigenwijze en koppige manier er doorheen probeerde te rammen. Dat is natuurlijk perfecte munitie bij bjorrn om HIDM er na Daisy uit te stemmen ::rofl::

Even later heb ik uitgelegd waarom ik Daisy er voor hillo wilde uit stemmen en heb ik HIDM gerustgesteld dat we hillo sowieso als volgende doen ::pinokkio:: Dat is natuurlijk een leugen, maar het maakt me niet veel uit of ik moet liegen. Ik ben erger dan Petyr Baelish ::rofl::

Dat leek de boel enigszins te kalmeren, maar helaas zei HIDM ook geïrriteerd dat we dan maar weer zouden doen wat ik wilde en dat ik er waarschijnlijk toch een betere blik op had dan hem. Dat wilde ik niet horen. Want dat betekend dat HIDM mij ziet als een bedreiging. Klopt het? Absoluut alles wat the Wolfpack heeft gedaan was ik het volkomen mee eens en elke discussie die er binnen de groep is geweest heb ik "gewonnen" ::trots::

HIDM blijft me maar redenen geven waarom HIDM eruit moet en ik hoop echt dat ik snel wat succes bij Bjorrn ga boeken in mijn queeste om hem te overtuigen op HIDM te stemmen.

Ook ben ik erg benieuwd naar de volgende eilandraad. Of dat nu deze aflevering is of pas later. Natuurlijk is het een risico om naar de eilandraad te gaan. 50% kans dat je eruit ligt... Of wel of niet :D Maar om heel eerlijk te zijn voel ik me erg zeker van mijn zaak. Natuurlijk is het zo dat hoe zekerder je bent, hoe dommer je eruit ziet als je het straks fout hebt...


Ik kijk er vooral naar uit om te kijken of mijn positie zo goed is als ik denk. Ik wil ook kijken of er met de_witte valt te praten op tactisch gebied. Niemand weet echt wat er van hem verwacht moet worden en nu hij ook nog eens een luxeproef heeft gewonnen...

"My first impression of him was that he was either a brain doctor or a neurosurgeon"

Ook hoop ik dat HIDM zal exploderen als er een onverklaarbare stem op hem valt komende eilandraad. Vandaar dat ik je vroeg of ik nog een tweede stem in kon sturen na mijn eerste stem. Puur om het hele gezeur met screenshots en dergelijke te ontwijken ::hypocriet:: Ik denk er in ieder geval over om dit te doen, maar ik moet toegeven dat ik er ook over heb gedacht om een diepzeedocumentaire-makende ninja te worden :-\\

Catshee doet het weer, de biecht past niet :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #58 Gepost op: 13-12-2014, 23:32:59 »
Maar ik neig er dus wel naar om dit te doen, omdat er voor mijn gevoel niet echt een risico aan verbonden zit. En het is volgens de regels dus... Why not?

En als laatste ben ik natuurlijk benieuwd naar wat voor oncomfortabele, lastige vraagjes je mij en mijn mede villains gaat stellen op een eilandraad en hoe random ik mijn antwoorden op die vragen kan maken ::rofl::

Het begint er op te lijken dat ik voor het eerst in lange tijd weer een biecht die maar een pm lang is in zal sturen ::trots:: Ongelofelijk!!!

Dus meteen maar insturen ;D
Miek wint haar opdracht wel:
MIEK JE BENT GEWELDIG  ::bravo::
Met pijn in zijn hart:
Jeeeeuj complot vier is een feit: eigelijk een beetje hetzelfde als het complot dat we met Hillo hebben maar dan met Daisy en dewitte.
Ik zou het liefste Hillo weghebben maar de rest wil Daisy weg. Ik ga dus waarschijnlijk met pijn in mijn hart op Daisy moeten stemmen.  :-\\ :\'(



Oke, even De_witte eruit gezet, dan kan ze haar keuze niet op die van mij baseren.  iK ga ik gelijk kiezen en ik kies voor het voordeel in de volgende immuniteitsproef

Groeten Tim
eum timmie, de witte is een manneke
::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Maar hij is wel een blije mus nu:
''And the gold medal goes to..."

Hoi Biechtstoel,

Eindelijk hebben wij al heroes een proef gewonnen en dat betekent dus voor de eerste keer dit seizoen geen eilandraad.  ::bravo:: ::bravo:: En hopelijk zal dit niet enige keer zijn. Dit moeten we erin houden.

Ik heb ook expres niet voor de hint naar de Imunitie Idol (of hoe je dat ding ook wilt noemen gekozen) omdat ik het team belang op dit moment ietsje belangrijker vind en ik toch die Imunitie Idol ding niet zal vinden.

Afijn, nu even feest vieren en vrijdag weer aan de bak

Groetjes ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #59 Gepost op: 13-12-2014, 23:33:39 »
Mij wat lastige vragen gaan stellen en doen alsof je mijn Hangover referentie niet snapte >:( Ik dacht dat ik je favoriet was... Dat ik je kon vertrouwen Dennis :\'(


Vandaag ff een heel onorthodoxe biecht voor mij. Hij wordt namelijk vrij kort :o :P


Ik moet zeggen dat de eilandraad vrijwel perfect verloopt op dit moment, niemand neemt je vraagjes serieus en iedereen is meer bezig met de Villain te spelen dan wat anders en hoewel dat een beetje lullig voor jou en de kijkers is... Is deze gefakete chaos natuurlijk perfect voor mij. Speel maar lekker voor Drama queens terwijl ik om mijn vraag heen dans en zorg dat niemand weet hoe ik dit spelletje daadwerkelijk speel ::jaja::

Ooooh wel vervelend... Terwijl ik mijn antwoord gaf op jouw vraag en gifjes postte zaten daar helaas ook een paar met een bepaald woord tussen en dat kon Lukie niet echt waarderen :-[ Ergens vind ik het nog meer Villain bragging rights, maar ik bied wel mijn excuses aan aan de kleine kijkers :-[

*kuch* Bjorrn *kuch*


De eilandraden blijven achter de schermen hilarisch. Ik bespreek met hillo snode plannetjes om het SM verbond te ondermijnen en zie even later binnen the Wolfpack dat hij exact dat heeft gedaan wat we hebben afgesproken :P Wat ben ik blij dat hij mijn gezicht niet kan zien terwijl ik mijn pm's typ ::rofl:: Ik had er laatst weer wat twijfels over maar volgens mij vertrouwt hillo me echt. Je kan mij nog minder vertrouwen met je Survivor leven dan dat je op een 5 jarige kan vertrouwen om in zijn eentje op een snoepwinkel te passen. Maar hij vertrouwt me dus wel :P De goedzak...


Verder heb ik ook wat contact met de witte gehad en hoewel het wel een aardige gozer is, geeft ie me niet wat ik wil. Hij is te afwachtend ::) Begrijpt hij dan niet dat als hij ver wilt komen dat hij vertrouwen met mensen moet opbouwen? Dat je ze soms iets meer moet geven dan: "Ik ga op de zwakkere stemmen..."? Hij moet gaan doen wat ik wil. Ik krijg namelijk altijd wat ik wil ::jaja::











BECAUSE I AM THE MAN!!!

En weet je wat?


En dat zie ik niemand op dit moment doen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human