Auteur Topic: Alle biechten  (gelezen 37297 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #60 Gepost op: 13-12-2014, 23:38:09 »
De witte geeft een kijkje in zijn plannen:
Lieve biechtstoel,

deze week hebben de villains voor het eerst een proef verloren en moeten we dus naar de eilandraad, dit ondanks dat ik zelf een punt heb gescoord op het onderdeel hordenlopen en op sluwe wijze de heroes een punt heb afgepakt bij het hoogspringen (ja sorry, het protest aangaande de grand-slamtitels kwam van mij).

Een eilandraad dus. Ik heb niet echt een idee hoe dat gaat lopen. Iedereen roept wat anders, dat ze complotjes hebben en anderen ontkrachten dit weer.

Zelf ben ik geen complotjes gestart, maar dat betekent niet dat ik het niet volg of me niet kan aansluiten bij een reeds bestaand complotje.

Eerst kwam Daisy naar me toe met de melding dat ze dacht dat een eerder complot (waardoor Vieffan er nu uitligt) van plan was mij of haar eruit te stemmen en of we in ieder geval samen op iemand konden stemmen.

Daaroverheen kwam HiDM, met een bericht aan Daisy, mij, molbelg en miek1999. Hij vroeg om samen Jann (volgens velen de zwakste schakel) weg te stemmen.
In het topic plaatste HiDM vervolgens dat hij Daisy weg wil stemmen.

Catshee wilde ook even overleggen. Hij had niet het idee dat hijzelf of ik doelwit gaan worden (zegt ie....., of zou hij stiekem een complotje tegen mij hebben?). Hij schijnt te twijfelen tussen het wegstemmen van een sterke of een zwakke en komt in het eerste geval bij Daisy uit (omdat HiDM die al had genoemd in het topic en anderen (geen idee wie) ook op haar zouden stemmen) en in het laatste geval bij Jann.

Bjorn heb ik enkel in de chat gesproken. Als hij zich aan zijn woord houdt gaat hij op Jann stemmen.


Kortom.... ik zie bij de eilandraad drie kandidaten om te vertrekken.... Daisy, Jann of.... ikzelf. Waarom ik dan toch niet voor de idol ben gegaan?

De kans dat mensen de zwakste (Jann) wegstemmen acht ik nog steeds redelijk groot en als ze voor een sterke willen gaan kunnen ze beter voor Daisy kiezen want die kent meer mensen en dat kan later in het spel gevaarlijker worden.

Zelf hoop ik het tot de samensmelting te halen en denk ik snel daarna weggestemd te worden..
Steek die maar in je zak Dais:
Ik stem op Daisy.
Deze eilandraad is echt de makkelijkste eilandraad in alle forumspellen waar ik aan mee heb gedaan.
Het was echt binnen 1 seconden beslist wie er weggestemd ging worden. Dus bedankt daarvoor Daisy.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #61 Gepost op: 13-12-2014, 23:40:51 »
De eerste keer dat iemand komt op het twee keer stemmen:
Ik stem op HIDM ::jaja::

Hopelijk werkt dit en gaat ie veel te paranoïde reageren :P Hij moet er echt uit...

Ik stuur dadelijk ook nog een Daisy stem om mezelf in te dekken voor die slimmeriken die met screenshots enzo aankomen ::rofl::

Trouwens nog een vraagje: als iedereen vroeg stemt komt de eilandraad dan misschien al eerder online?
Ik stem op Daisy.

Ik heb haar verraden met hillo, Jann en Bjorrn dus ik kan haar gewoonweg niet vertrouwen ::rofl:: De enige pro om haar te houden is dat ze goed is in de proeven en dat begint nu langzaamaan ook minder belangrijk te worden.

Plus ik weet dat er een hele horde aan mensen op haar gaat stemmen dus het lijkt een "sure thing" te zijn ;)

en de eerste keer dat iemand instructies geeft hoe de naam geschreven moet worden (wat wel leuk is trouwens!)
Ik stem op DAISY

Zet op het papiertje maar een hartje op de I en een sorry erbij

Als je dit tijdens de biechten leest: Het is niet persoonlijk, ik doe wat ik moet doen om mezelf sterk te houden in het spel. SORRY  ::hug::
Daisy wordt het slachtoffer van de slecht sportprestaties:
Hoi ::zwaai::

Nou. Eindelijk een keer verloren. Moest er toch een keer van komen. Maar ik denk wel dat we volgende keer zomaar weer kunnen winnen, als het een teamproef is zijn we sowieso veel sterker. Zo had ik nu heel graag tegen Bjorrn en Molbelg geschreeuwd dat ze moesten wachten tot Robbie of Pjotr een poging had gedaan die ze konden blokken. Maarja, helpen mocht niet, dus verloren ze. En HIDM had domme pech en Jann... Tsja Jann. Eigenlijk zouden we hem moeten wegstemmen. Hij draagt amper iets bij en lijkt een beetje een doorgeslagen student. Nu schijnt ie weer brak te zijn van één of ander huisfeest? Come on man, spelen of wegwezen! Als we straks een samenwerkingsopdracht krijgen zijn we de lul.

Maargoed, de Stoere Mannen, waar Jann onderdeel van is, hebben besloten dat Daisy dus toch weg moet. En ik ga daar maar in mee. Ze heeft weinig gedaan toen ik haar aansprak. Misschien omdat ze al heel andere plannen had, of misschien is haar vuurtje uit ofzo. Dus Jeffs, snuff haar torch maar!



Heb ook HIDM betrokken in m'n plannen en ik hoop met hem (ik noem 'm m'n surrogaatvriendje, sorry D*N ;D ) verder te kunnen spelen straks. Vind het een leuke speler en ik vertrouw 'm gek genoeg ook. Dus met hem, Catshee en Robbie heb ik momenteel de sterkste banden. Nu maar hopen dat die wederzijds zijn...

Maargoed, ik stem dus op Daisy! ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #62 Gepost op: 13-12-2014, 23:43:05 »

Hoi D*N,

Nu we eilandraad hebben is het dus weer tijd voor complotjes  >:D
Na de eerste eilandraad, waar Vieffan volgens plan werd weggestemd, vroeg Daisy mij op wie ik had gestemd. Ik zei dat ik op haar gestemd had (wat ook zo was) en dat ik dat gedaan had omdat ik nog met niemand een complot had dus dat ik willekeurig had gekozen.
Dat geloofde Daisy en ze vroeg of ik met haar, De_witte, Hidm en Molberg een complot wilde vormen voor de eilandraad erna. Nou, dat vond ik prima, zo'n dubbelcomplot.
Ik heb namelijk ook nog het complot met Bjorrn, Hidm, Catshee, Jann en Molberg. En dát complot is het complot wat ik trouw blijf.

Daisy denkt nu dat zijzelf, Molberg, Hidm, De_witte en ik op Jann gaan stemmen, dat hebben we besproken via een groepspm.
In werkelijkheid stemmen alleen Daisy en De_witte op Jann. Molberg, Hidm en ik stemmen samen met Catshee en Bjorrn op Daisy. We denken dat Hillo dat ook doet maar eigenlijk maakt het niet uit want we hebben een meerderheid.

Sorry Daisy  ::sorry::  ::hug::

 ::zwaai:: miek


Ik stem op Jann

Heeft het minst voor het team betekend.
Eens kijken hoeveel mensen er dit keer doen wat er is afgesproken.  :P

 ::zwaai::
::zwaai::

Eilandraad? Wat is een eilandraad? Dus ik stem nu op degene die ik uit het spel wil hebben? ???








Nou goed Daisy, weet je nog dat ik zei dat ik op je ging stemmen?


I am a man of my word.

Nu mag je wel gaan :)


T.I.T.T.I.E.S. FTW
Jann is er ook nog ;D
Maar weer even een biechtje, opdat men niet vergeet dat ik ook heb meegedaan.

Probleem is dat ik eigenlijk niet zo veel te zeggen heb. Speltechnisch zit ik gegoten. Ik hoef me nergens echt druk om te maken. Ik ben in een gespreid bedje terecht gekomen vanaf het begin met The Wolfpack. Wel een binnencomplotje gemaakt met Bjorrn en HIDM om de final 3 te worden en weer met Bjorrn om de final 2 te worden, maar jammer dat het tot nu toe nog niet zo spannend is. De oude Jann had misschien wel The Wolfpack al lang proberen op te blazen, maar goed, zo kom ik ook nooit ver. Het is een lastig parket. Fun door chaos te creëren of zekerheid door mee te varen met de boot waar ik lang geleden ben ingestapt en daar pas af te stappen als hij aangemeerd is? Vrees dat het het tweede blijft, al is het maar als experiment om te kijken of het echt kan lukken een keer.

Ook jammer dat ik me nog bij geen een spel echt van mijn beste kant heb kunnen laten zien. Laatst met de liedjes heb ik het echt gewild, maar ik bleek daar toch niet genoeg karaokeskills voor te hebben. Deze week dat onmogelijke 100 m-spel. Misschien ook wat meer posten, want als kijker van Survivor wil je ook niet dat dat stille mens dat aflevering na afleveringmaar blijft meedrijven, gaat winnen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #63 Gepost op: 13-12-2014, 23:45:54 »
Pjotr begint het ego van hidm en bjorrn over te nemen:
Alles gaat volgens plan.  :)

Vorige ronde verloren we weer,och wat jammer toch weer he mede kampgenoten,maar we konden wel mooi Ycaris eruit stemmen en dat was nu net mijn bedoeling.  :D Dus bij deze nog even:  ::zwaai:: Ycaris.

Toen kwam de sportronde,wat was ik blij dat er ook opdrachten in zaten waar je geen sportkennis voor nodig had. Eindelijk kon ik een uitblinken.  :D En nu mocht het ook,want alle gevaarlijke spelers zijn ons kamp uit. En ja hoor,we wonnen! En dat op eigen kracht,zonder dat Jesper hoefde proberen deze opdracht expres te verliezen. Was hierbij overigens ook amper mogelijk. En dus,kan zoals gepland het wegstemmen van de sterke spelers in het andere kamp beginnen. Als 1e Daisy.  :D

Oh wat vind ik het lijstje nu al mooi worden:


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Daisy
15. Ycaris
16. Elise
17. KD.
18. Vieffan
19. Loezel
20. Kevintuut (opgegeven)

Daisy er maar vast bij gezet want het is toch zo ongeveer zeker dat die eruit gaat.  ::hypocriet::

Als nou op 13 Hillo komt is het helemaal perfect. Betekend dus wel dat wij de volgende opdracht weer moeten winnen. Hopen dus dat het het een opdracht is die wij weer op eigen kracht kunnen winnen,en anders weet Jesper vast iets te verzinnen.  :P

 ::zwaai::

Zozo, er zijn een aantal mensen bij Hillo in de leer geweest ::zweep::

Ach, zo'n verrasing is t ook weer niet ;)

Succes verder ::zwaai::
1 iemand stemde op hidm, maar wie?
Yay, de eiland raad ging niet 100% zoals gepland  ::bravo::
Dus nu heb ik iets om over te biechten.
Wie was die stem op HIDM?
Eerst verdacht ik Molbelg omdat hij volgens mij de enige was die zo dom kon zijn onnodige chaos te creëren binnen de boefjes, maar hij heeft HIDM een screenshot gestuurd (via snapchat nog wel) dat hij op Daisy stemde.
De rest van de boefjes hebben ook allemaal een screen gestuurd en zelfs hillo gaat HIDM een screentje sturen.
Ondanks dat denk ik dat hillo het is nu, en dat zou betekenen dat ie wel een beetje doorheeft dat ie niet echt veilig zit bij het stoere mannen verbond (ook wel SM verbond, spannend he?).
Dus de komende eilandraad moeten we maar eens bewijzen dat ie inderdaad niet veilig zit en hem wegstemmen.
Hij is en blijft hillo, nog nooit weggestemd uit survivor, eens moet de eerste keer zijn.  ::zwaai::


Omg ik snap het al  :o
Het was catshee, hij wilde dat hidm de boefjes ging wantrouwen zodat ie dat tegen hem kon gebruiken om hem weg te krijgen.
Dat is het goeie antwoord, wat win ik nu?
een vijfde plaats onder catshee?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #64 Gepost op: 13-12-2014, 23:46:53 »
Catshee vind alles wel grappig
Zie ik er een beetje goed uit voor de camera's?


Oké, daar gaat ie...


Ik weet niet wat het is D*N, maar biechten is zo leuk ::jaja:: En dit spel is zo grappig ;D

Daisy denkt dat hillo de almachtige dictator was ::rofl:: Hillo denkt zelf volgens mij ook dat ie Atilla de Hun ofzo is ::rofl:: HIDM is de heksenjacht op die ene stem tegen hem begonnen ::rofl:: En iedereen heeft het maar over het fotoshoppen van pm's ::rofl::

You've got to love Survivor ::love::


Het ondermijnen van the Wolfpack, oftewel Operatie: Schaap in Wolfskleren, is nog steeds aan de gang. Maar het wil niet echt vlotten. Ik heb ze volgens mij een beetje overschat ::ohno:: Ze denken dat hillo op HIDM heeft gestemd. Die had daar echt helemaal geen baat bij, dus waarom zou die dat doen? Ze denken echt dat hij een of ander genie is dat alles door heeft en langzaam onze ondergang aan het plotten is, maar... DAT IS IE NIET! ::) Het enige wat hillo gevaarlijk maakt zijn zijn prestaties in de individuele proeven. Ik moet hem redden, want ik geloof echt dat hij voor een groot deel de aandacht afleid van de Outlaws en een number voor mij is.


Ik hoop de schuld nog op Molbelg af te kunnen schuiven en anders is mijn laatste hoop alle immuniteitsproeven te winnen of zorgen dat hij die HII in zijn bezit krijgt. Of Bjorrn toch nog ompraten... Ik weet niet of dat gaat lukken :-\\ Maar aangezien hillo redden en HIDM eruit werken het enige strategisch amuserende en uitdagende dingetje op het moment voor me is, ga ik er nog ff voor ::rofl::

Verder gaat iedereen ervan uit dat de 7 Daisy stemmen en de verdwenen HIDM stem gedaan zijn met Photoshop. De sukkels ::tandpastasmiley:: Geen Photoshop. Geen rook. Geen spiegels. Geen onzichtbare touwtjes. Gewoon de regels in je voordeel gebruiken ;) Je mag me de David Copperfield van Survivor 2014 noemen ::rofl::

Maar nog liever de Andy Kaufman ::jaja::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #65 Gepost op: 13-12-2014, 23:47:40 »
De wie?


Andy Kaufman was een Amerikaanse comedian en entertainer... Die er alleen maar om gaf om zichzelf te entertainen. Hij was in principe 's werelds eerste "Troll" ::rofl:: Wat hij bijvoorbeeld deed was het podium opkomen een ijsje bestellen, opeten en dan weer van het podium afgaan. Dat was de sketch van een paar minuten. Af en toe lacht het publiek wat oncomfortabel en sommige worden boos. Op het einde klonk er een mild applaus. Of hij las "The Great Gatsby" voor, tot dat het publiek hem zo hard uit joelde dat hij een opname ging afspelen van:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Hij worstelde zelfs een tijdje. HIJ was de VROUWEN wereld kampioen ::rofl:: Ik denk dat dit wel een beetje een indruk geeft van Andy Kaufman. Hij vond het grappig om extreme reacties uit het publiek te lokken.


Sommige vinden hem een genie, andere over-rated. Ik weet zelf niet eens echt wat ik van hem vind. Maar er is een Survivor artikel genaamd "The Andy Kaufman strategy". En het sprak over een strategie waarin je een karakter creëerde en dat op het eiland speelde. Waar je constant je zelf amuseerde, door te spelen met de hoofden van je mede-kandidaten en de grap deelde met de kijker. Dat klinkt bekend, er zijn genoeg oud kandidaten die zoiets hebben gedaan en ook bijvoorbeeld Jonny Fairplay is een Andy Kaufman fan. Dus ja, das mijn strategie een beetje. Interessant wa? Logisch hè?


Maar dat is dus momenteel mijn strategie, mezelf een beetje amuseren met deze idioten ::) Want laten we eerlijk zijn, wat is eraan om nu met de boefjes iedereen weg te stemmen en dan met de gangsters naar de halve finale? Dat zou zo saai zijn en ik kan gewoon niet tegen die verveling, het spel moet in beweging zijn. Dat is veel leuker ::jaja:: Plus ik kan het doen, want ik ben een Survivor God, gemaakt van 24-karaats goud en ingelegd met briljante diamanten en andere kitsch ;D










Twee keer dezelfde gif? :o


Nu ben ik wel weer uitgepraat...


DANK YOU VEDDY MUCH!
We wuv you  ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #66 Gepost op: 13-12-2014, 23:54:13 »
De Heroes zijn terug bij af:
Nouja, dit wordt dus weer niks.

Hilarisch, al vijf pagina's aan vragen en antwoorden en een oplossing zelfs al bij de villains en wij zijn al uren aan het wachten om een vraag te kunnen stellen.

'' Van rozengeur en maneschijn naar ...''

Hoi Biechtstoel,.

Het gaat weer zoals het voor de Sportopdracht. De villians gaan veel te snel en gaan helaas naar alle waarschijnlijkheid winnen. En wij steeds net niet met genoeg mensen online om snel veel vragen te stellen. Nu zijn bijvoorbeeld Robbie, MC en ik online maar wij kunnen niet verder met vragen stellen omdat er tussen de vragen steeds 3 andere een vraag gesteld moeten hebben. Alleen jammer dat dat steeds niet lukt. Nu maar hopen dat Pjotr en/of MiekeG snel online komen zodat we snel veel vragen kunnen gaan stellen én we een inhaalslag kunnen halen,

We zullen zien.

Groeten ::zwaai::


Tim weet niet zeker of ie veilig zit:
'' op mijn hoede''

Hoi Biechtstoel,

We hebben weer verloren en moeten naar de Eilandraad. Volgens mij kunnen we langzamerhand daar ons kamp gaan opslaan  ::niet-ok:: In iedergeval zijn nu alle kampgenoten die niet in onze Power of Five complot zaten eruit en moeten we dus onszelf gaan elimineren. En ik begin Pjotr ligt te wantrouwen. Hij kwam naar mij toe met de vraag op wie ik wilde gaan stemmen en kwam met het voorstel op Mieke te laten geloven dat ze op mij gaan stemmen terwijl ik MC juist voordroeg, waarna Pjotr zij dat hij er over moest nadenken. Nu weet ik nog van voordat het spel begon dat Molbelg mij en Bjorrn net na de oprichting van Trio Hopeloos (ben trouwens benieuwd of die nog bestaat indien wij alle 3 de samensmelting halen) dat Pjotr, MC en Robbie samen een complotje hebben.

Dus betekent dit dat Pjotr en co mij eruit willen werken?? Ik blijf oplettend en ga kijken of ik het kan omdraaien.

Ik zie het wel. nu eerst een vlag maken

Groeten Tim ::zwaai::
Bjorrn zit tussen Catshee en Hidm in: (Wanky ::wenkbrauw::)
Hmm, maar even een biechtje doen om wat duidelijk te maken wat mijn plan voor de merge is.
Mijn ideale halve finale is met Miek, Molbelg en Jann.
Ik heb een Alliance met ze alledrie en verwacht ook niet dat ze mij zouden verraden.
De andere boefjes, HIDM en catshee, zijn mijn 2 closest alies op dit moment denk ik, maar ook de gevaarlijkste 2.
Misschien is dat wel waarom ik ze zo close houdt  ;D

HIDM en Catshee willen elkaar er allebei heel graag uit, dus ik moet ooit gaan kiezen met wie van de 2 ik verder wil.
HIDM is iets meer paranoia dan catshee (vooral nu hij een stem heeft gekregen, waarschijnlijk van catshee en anders hillo)  en hidm heeft ook goeie bondjes met Robbie, Pjotr en molcrazy.
Dus het wordt lastig om allebei de T.I.T.T.I.E.S. in de finale te krijgen.
Bovendien ben ik ervan overtuigd dat HIDM mij verslaat in de finale doordat hij super populair is en hij wordt gezien als de slimmere van ons duo.
Jann, miek en molbelg zijn alledrie wel over te halen om hidm weg te stemmen vlak na de merge, en catshee wil hem het liefst zo snel mogelijk weg dus dat moet ook wel te regelen zijn  :P

Catshee moet ik wat verder meenemen aangezien hij altijd een groter target zal zijn dan ik, maar ik moet wel zorgen dat hij de halve finale niet haalt!
Hij kickt waarschijnlijk ass in die opdracht en als hij de finale haalt wint ie van me.
Het beste zou dus zijn als ik hem kon wegstemmen met miek, molbelg en jann in de final 5, maar als hij dan immuniteit wint ben ik screwed.
Final 6 is dus het beste, maar als het veilig is om het bij final 7 te doen is dat nog beter.

Dus dat is zo'n beetje mijn plan, hoop dat ik straks in de finale sta en alles precies zo gegaan is zoals in hierboven heb gepland.
En als je een samensmeltingsproef gaat doen:

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #67 Gepost op: 13-12-2014, 23:54:53 »
een verlate afscheidsbiecht van Daisy  :\'(
Nog even een afscheidsbiecht als deelnemer achter de schermen dan maar.
Biechten was er ook even bij ingeschoten ... ik dacht, ik doe het wel als ik terug ben ... mits ik er dan nog in zit. Niet dus.

Het is geen verrassing. Ik was er inmiddels als even achter dat ik Ycaris foutief als lek had aangewezen. Hoe het damescomplot dan is uitgelekt? Waarschijnlijk hebben de mensen gewoon bedacht, 4 dames in 1 auto naar de spelletjesmiddag, die plannen vast een complotje tijdens Survivor. Want namens de dames (auto+Ycaris) doet er niemand aan Survivor mee, verder was er alleen spelleiding en jury aanwezig. En bij de dames is er niet gelekt.

Ik had één plan, en dat plan is mislukt, dus ja, dan weet je dat het snel voorbij is. Ook al PMen mensen naderhand, ik had liever iemand anders eruit ... bull ... je complot gaat voor en daar zat ik niet bij. Als je het echt had gewild, had je gewoon anders moeten stemmen. Durven risico's te nemen. Ik was geen tactische bedreiging, al mijn complotgenoten lagen eruit. Het feit dat ze me dan toch wegstemmen, geeft wel aan dat ze me toch ergens als een bedreiging zien, als sterke speler. Dus eigenlijk voel ik me vereerd.  Met opgeheven hoofd door de zijdeur af dan maar. ;)

Tot ziens Survivor, het was leuk. Hopelijk blijven anderen wel biechten.

::zwaai::


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #68 Gepost op: 13-12-2014, 23:55:17 »
Tim wordt getarget:
Ik besefte dus twee dagen nadat ik mijn vlag ingediend had dat ik volgens mij één van de criteria verkeerd geïnterpreteerd heb. Namelijk dat het thematisch overeenkomend moest zijn. Ik dacht dat met het thematische, het thema van dit spel bedoeld werd, namelijk Survivor. Dus heb ik de weggestemden begraven enzo. Maar ik begin nunte denken dat het thematische sloeg op de titel van deze aflevering: samenwerken. Nou... Begraven ex-kampleden is anything BUT samenwerken. Hoewel... We hebben wel samengewerkt om die mensen er uit te stemmen, dus eigenlijk past het gewoon perfect binnen het thema! Dat bedenk ik me nu pas. Ach, het draait bij kunst toch altijd alleen maar om het verhaaltje dat je er aan hangt.

En dan de eilandraad. We zijn lekker ingewikkeld bezig.
Volgens HIDM (ons villainlid van de kill the kings) heeft timvdons contacten bij de villains, voornamelijk molbelg. En dus zou het belangrijk zijn hem eruit te werken. Daarbij mogen de dames ook wel eens gespaard worden, dus mieke mag wel blijven.

Maar om de schijn hoog te houden, heeft Pjotr met tim gechat en hem wijs gemaakt dat we mieke gaan stemmen. Tim denkt echter dat mieke op hem zal stemmen en wil liever geen tegenstem hebben, just in case hij later in een gelijkspel verzeild geraakt en de vorige tegenstemmen dan tellen enzo. En hij denkt dat hij, Pjotr en ik met drie samenwerken. Dus hij stelde voor dat wij mieke zouden wijs maken dat we MC zouden stemmen. Zodat er dus vier stemmen op mieke zouden komen en 1 op MC en hij dus gespaard blijft van tegenstemmen.
Dus heeft MC een bericht naar mieke gestuurd om haar te zeggen dat we tim gaan doen, maar dat tim waarschijnlijk een bericht gaat sturen naar haar, mij en Pjotr om allemaal op MC te stemmen.
En ik heb een bericht gestuurd naar tim om te zeggen dat we mieke gaan doen en mieke wijs maken dat we MC gaan doen en of hij misschien een berichtje naar mieke wil sturen om haar ook nog eens te vertellen om op MC te stemmen.
Zo gezegd, zo gedaan. Tim heeft mieke, Pjotr en mij gevraagd MC weg te stemmen en we zijn allen akkoord gegaan. Daarnaast is er een pm tussen tim, Mc, Pjotr en mij gegaan om Mieke weg te stemmen waarbij we allen akkoord gegaan zijn en dan het échte plan werd in een pm tussen mieke, Pjotr, MC en mij gestuurd om dus tim er uit te stemmen en daar is iedereen mee akkoord gegaan.

En nu maar hopen dat iedereen duidelijk het echte plan kent en snapt welke pm's fake zijn en welke niet. Maar zelfs dan, de enige namen die in al die pm's vermeld zijn om weg te stemmen zijn die van tim, mieke en MC, dus zelfs met verwarring zou ik nog safe moeten zitten.

Oh en aangezien het een reality spel is waar drama bij hoort en ik denk/hoop dat iedereen weet dat het all part of the game is: Molcrazy, sorry, maar je bent soms erg vermoeiend om mee samen te werken ::sorry::
Plannen die we uitgebreid bedacht en besproken hebben, waar je twee dagen later dan over vraagt van huh, hoe zat het ook alweer, terwinl je gewoon enkele pm's terug moet lezen om het te weten te komen, ipv ons het twee keer uit te laten leggen.
Pm's in opdrachten à la 'wat gaan we nu doen?' Ipv actie te ondernemen (maar daar ben je niet de enige in ;) )
Paranoia tegenover eigen bondgenoten in een heel vroeg stadium (jegens hidm).
Met die vragen over black stories zaten we al 14 uur op jou te wachten en toen kwam je online en stuurde je naar ons ineens dat we moesten opschieten.  ???
En ik heb het gevoel dat ik en Pjotr al een hoop strategische pms en chats hebben moeten houden om de weg te banen voor ons drie, maar toen we vroegen of je een pm naar mieke wou sturen, liet je je bericht eerst twee keer door ons nalezen voordat je het wou versturen. Zelfzekerder zijn en gewoon sturen, mijn beste. Wij sturen onze pm's ook niet eerst door om te kijken of het zo goed is voor iedereen, dat kost alleen maar extra tijd. ;)

Ik denk dat het gewoon komt omdat het een hoop kleine irritaties zijn die zich hebben opgestapeld. Maar het heeft al wel tot gevolg gehad dat Pjotr en HIDM gevraagd hebben of zij en ik voor final three gaan... En ik heb daar ja op gezegd, maar ja dat zeg ik tegen iedereen. Mijn hoofdalliantie blijft met catshee, waarmee ik eind Survivor 2013 al heb afgesproken volgende keer die grote spelers er metern uit te werken!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #69 Gepost op: 13-12-2014, 23:57:42 »
Eindelijk wordt de idol gevonden:
Ik neem een kijkje in de bodem van de rijstpot...
8)
Ik ga vast zo'n sucker zijn die met een idol op zak wordt weggestemd, maar toch ben ik erg blij!

Was er trouwens één idol op het eiland? Als in: kan hillo hem ook nog vinden, of heeft die hem niet als hij nu in de rijstpot gaat kijken?
Ik zoek in de kist die we op Saam Beach kregen, in de voedselvoorraad rijst, helemaal op de bodem van de zak/pot.
Sorry, die is net weg

Ik kan niet wachten bjornie:
Nog een dagje en er zijn nog 12 mensen over, volgens mij is dit het ideale moment voor de naai-bjorn-opdracht  ::jaja::


Ik hoop echt dat ik deze proef overleef, want ik denk dat ik dit keer het spel echt goed speel en in een hele goeie positie zit na de merge.

Ook heb ik gehoord dat Robbie de idol gevonden heeft, hij vertelde dit aan HIDM en hij weer aan mij  :D
Bovendien zei hillo dat de idol al gevonden was omdat hij wel op de goeie plek gezocht had.
Dus iemand van de Wolfpack heeft de idol en hillo heeft hem niet!  ::ok::
Ben benieuwd of Robbie het met ons gaat delen.

Ik hoop dat dit niet mijn laatste biechtje wordt.
T.I.T.T.I.E.S. FTW (dit was ik de vorige keer vergeten  ;D)
Geen titties meer voor bjorrn:
HIDM wil trouwens ook mijn biechtjes lezen omdat we die final 2 deal hebben en ik ook zijn biechten kan lezen.
In het begin maakte dit nog niet uit maar nu ik hem eruit wil is dat nogal onhandig  ;D
Dat Robbie de idol heeft gevonden is beter dan dat hillo hem vindt, maar nog steeds niet zo gunstig.
Als we HIDM blindsiden zal Robbie namelijk weten dat hij on the outs is, en dan moeten we nog een beetje oppassen met zijn idol.  >:(
Maargoed, dat zien we dan wel weer  ::zwaai::

BJORRN FTW
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #70 Gepost op: 13-12-2014, 23:59:22 »
Hillo wordt door iedereen getarget.....nee echt....letterlijk iedereen:
Beste mede-presentator en biechtstoel

Aangezien het een beetje een rustige en saaie week is ( Stilte voor de storm ? ) en ik me kapot verveel een biechtje van mij.
Ik had zo bedacht het weer lekker ouderwets te maken  ;D

OMG HILLO MOET ER ECHT UIT  ::oink::



Als die jongen de samensmelting overleefd dan staat ie dalijk weer eerste op de ranking..
En daar hoor ik natuurlijk gewoon bovenaan  ::)
Allemaal de schuld van die slecht presterende heroes



En nu hopen dat hillo niet echt de samensmelting niet haalt want dan lijk ik achteraf partijdig  ;D

Puzzelen overleeft ie toch wel  ;)
Robbie probeert in kaart te brengen waar iedereen staat:
Oh ja, dit heb ik een tijd terug gemaakt. Visueel overzichtje van de lijntjes die ik lopen heb. Al wordt het er misschien niet echt duidelijker op zo.  ;D


En die Hidden Immunity Idol, of HII zoals ie in de wandelgangen genoemd wordt. Wat was ik gisteren blij dat ik hem gevonden had! Op m'n eentje trouwens, de hints waren nu wel duidelijk genoeg om in m'n eentje te vinden. De reden dat ik op het forum vroeg of we hulp in mochten schakelen was omdat hidm in m'n nek stond te hijgen om mee te helpen, terwijl ik hem al lang had. Ik wou het lekker voor mezelf houden en hoopte dat ik de hints niet mocht delen. Maar dat mocht wel, dus kon ik niet anders dan te laten weten dat ik hem gevonden heb. En bij uitbreiding dan ook maar aan de andere 2 van Kill the Kings laten weten (Pjotr en MC).
En toen vernam ik dat er slechts één HII was. Ik wist dat hillo de plek ook zeker zou vinden en was blij dat ik hem voor was, maar hij zou dus wel door hebben dat ik hem gevonden had. Er zijn zo weinig mensen op Penguin Island geweest en die mensen zijn al weggestemd, dus kon het niet anders. En jawel, de volgende ochtend zag ik een pm van hillo waarin ie D*N's pm deelde waar in stond dat de plek leeg was en er duidelijk al in gegraven was, met daarbij een 'Gefeliciteerd!'. Dus ook hillo wist het nu.

Catshee is nog steeds mijn number 1 alliance, de eerste die ik iets beloofd heb en diat wil ik dan ook naleven. Dus hem heb ik het ook verteld. En vervolgens heeft HIDM ook gepusht om het aan The Wolfpack te vertellen. Dus ja... acht van de 13 (na morgen 12) kandidaten weet dat ik de HII. Er is niks hiddens meer aan en ik voel me nu meer alsof ik een grote tijdbom op zak heb ipv een lifesaver. Want ookal zegt iedereen met mij samen te werken, als dat niet zo is, willen ze die HII eruit en gaan ze op mij stemmen! Misschien moet ik em al maar gewoon van begin af aan inzetten. Weg met dat ding!
Misschien ook niet...

Nu eerst maar een goede verstopplaats vinden voor de HII zodat niemand hem afpakt.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #71 Gepost op: 14-12-2014, 00:01:15 »
Oh en spanning en sensatie: zouden MiekeG en Molcrazy hun eilandraadvraag vergeten te beantwoorden en een zwarte stem krijgen?

Ik ga ze niet waarschuwen, ieder staat in voor z'n eigen daden. Plus zijn dat tegenstemmen voor andere mensen, kan altijd van pas komen bij een gelijkspel...
De pré jury heeft de twist al te horen gekregen:
Hallo,

Ik wil allereerst benadrukken dat ik vind dat iedereen zelf moet beslissen wat hij/zij instuurt naar D*N en Nieky, maar we kunnen, wie daar geinteresseerd in is, wel wat bespreken. Zijn er bepaalde mensen die echt geen positieve/negatieve stem verdienen?

Ik overweeg namelijk voor het nadeel op één v/d heroes te stemmen, maar dan heb ik wat insight nodig.
Nu is het nog even afwachten wie er natuurlijk wordt weggestemd, maar wie was het meest/minst actief in jullie ogen?

Mijn positieve stem staat vast, die gaat naar één van de villains, ik wil mijn keuze eventueel wel delen als mensen het willen weten. ::jaja::

::joehoe::

Mijn negatieve stem gaat sowieso naar Mieke. Inderdaad omdat zij het minst actief is. Voor de positieve stem twijfel ik tussen Robbie en een van de villains. Ik vind het nog steeds niet oke dat de heroes kevintuut erin hebben gehouden ten koste van kd, dus daar ligt mijn twijfel. Daisy, op wie van de villains zou ik moeten stemmen en waarom?
Mijn positieve stem gaat zonder enige twijfel naar de witte. Niet dat hij er qua proeven inzet bovenuit springt, want dan had ik ook voor een aantal anderen kunnen kiezen (proevenwinst is vooral een team effort geweest bij de villains). Maar hij is nu de underdog in het spel. Hij doet niet aan complotjes, heeft niet op mij gestemd bij mijn exit (telt ook mee), en is gewoon goed in proeven. Hij verdient het om in het spel te zitten en de samensmelting te halen. Hij moet het niet van anderen hebben, dus dan maar op deze manier. ::jaja::
Als ie de samensmelting haalt, ben ik heel benieuwd wat er gebeurt. Gaan de mensen voor de 'easy way out' en word ie heel snel weggestemd of krijgen we twee kampen en sneakt ie er tussendoor? Ik ben heel benieuwd iig.

Als negatieve stem zou ik eventueel ook nog op Jann kunnen stemmen. Die bereikt onderhand slapend de samensmelting. Maar omdat de heroes maar 1x gewonnen hebben van de villains, twijfel of ik dat niet af moet straffen. Lastig ...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #72 Gepost op: 14-12-2014, 00:03:27 »
Op de eilandraad wordt Tim weggestemd:
''The End, maar met opgeheven schouders''

Hoi Biechtstoel,

Zoals ik al in mijn vorige biecht had gezegd meldde ik al dat ik Pjotr niet echt meer vertrouwden. En dat is gebleken. Mij nog eens lekker laten werken door Mieke wijs te maken dat we op MC stemde en dan zelf op haar te stemmen. En dat allemaal in scene gezet om mij eruit te werken. Mijn complimenten hoor Pjotr, of toch Robbie?? Ik bedenk mij nu opeens dat dit echt iets voor Robbie zou zijn. En niet negatief bedoelt. Als Robbie dit allemaal uitgedacht heeft krijgt hij van mij echt een diepe buiging.

En zoals ik al zei in het Eilandraadtopic. Je kan er zo van overtuigd zijn dat je blijft en toch afvallen. Het was misschien te verwachten. En toen ik bij de 2de stem mijn naam zag staan wist ik genoeg. Ik had ook al onraad moeten voelen toen Pjotr zelf niet aan MiekeG wilde vragen of ze op MC wilde stemmen. Maar ach. Het is een spelletje en ik heb het met plezier gespeeld.

Ik vraag mij af of MiekeG ook echt bij het complot zit of er alleen nog in zit  omdat ze een zwakkere speler is en ze haar erin willen houden voor hun eigen. En als zo is dan zou dat weer een compliment zijn naar mij dat ze mij een sterke speler vinden. Ik zie het wel. Ik zou het nu al graag willen vragen maar dat kan helaas nog niet. Dat hoor ik wel als het spel afgelopen is.

En waarschijnlijk loop ik nu net de Samensmelting mis. Het doel van mij voor dit seizoen. Ik verwacht ook dat er nu een samensmelting komt dus dan is het nog extra zuur ook. Maar ach, nogmaals het is een spelletje

Ik wil ieder geval jullie, D*N & Nieky, bedankt voor het leiden van het spel en dat ik mee mocht doen. Ik vind deze Survivor veel leuker dan vorig seizoen en ook die vragen tijdens de Eilandraden waren leuk om te doen. Ga zo door ::ok::

Ik verlaat ieder geval met opgeheven schouders het spel en ga lekker genieten als bankzitter van het rest van het spel.

Groeten Tim ::zwaai::
Pjotr wou winnen en zijn villain vriendjes hebben niet expres verloren, balen:
Om nog even op vorige week terug te komen:  Bye bye Daisy.  ::zwaai:: Het ging nog steeds volgens plan.  :D

Alleen jammer dat deze week de villains weer wonnen,want dat was nu een keertje niet de bedoeling. En ook Hillo had geen immuniteit moeten winnen,want het idee was juist dat die moest vertrekken.. Maar helaas,het ging iets anders dan gepland. We moesten dus iets anders bedenken.

Bij de eilandraad vorige week was er 1 stem op Jesper. Wij gokken dat deze van Molbelg was. En aangezien Molbelg en Tim weleens een verbondje zouden kunnen hebben,wat natuurlijk niet handig is aangezien Jesper erin moet blijven,besloten wij Tim eruit te spelen. Zo gezegd,zo gedaan. Maar we moesten Tim natuurlijk wel iets wijsmaken. We zouden hem wijsmaken dat we op Mieke zouden stemmen aangezien Tim haar er graag uit wilde,alleen moesten we dan natuurlijk ook zogezegd een nep-PM naar Mieke sturen waarin stond op wie we zouden stemmen,in eerste instantie hadden we bedacht dat die nep-PM ook bijna de echte PM zou zijn en had ik aan Tim gevraagd of hij het goed vond als ik tegen Mieke zou zeggen dat we op hem zouden stemmen.. Maar dat vond Tim niet zo"n goed idee.. Hij wilde graag dat ze op MC zou stemmen,nou ook goed... Wij Mieke verteld dat we allemaal op Tim zouden stemmen,maar dat ze een PM van Tim zou gaan krijgen dat ze op MC moest stemmen. MC,Robbie en ik zouden dan weer een PM krijgen dat we op Mieke moesten stemmen,daarnaast was er dus nog de echte PM-groep dat we op Tim zouden stemmen. Er was een hoop toneel spelen bij dus..  ;D  Was ergens wel bang dat er nog een PM-groep zou zijn waarin iemand had bedacht om op mij te stemmen,die was er dus gelukkig niet. Het plan is geslaagd.  :D

 ::zwaai:: Tim,weet natuurlijk niet of je een verbond met Molbelg had,maar daar hebben we nu in ieder geval een stokje voor gestoken. Jesper mag er niet uit. :D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #73 Gepost op: 14-12-2014, 00:05:21 »
Tim voegt zich bij de pré jury twist en zet Pjotr het betaald:
''Twist''

Hoi Biechtstoel,

Denk je net je laatste geheime biecht van dit seizoen te hebben geschreven, krijg je een bericht van D*N of je wilt meedoen aan een afvallerstwist. En natuurlijk wil ik graag meedoen. Ik kan dan niet meer meedoen met het spel, maar ik kan wel nog het spel een wending geven.

Ik zal even toelichten waarom ik mijn voordeel aan Bjorrn heb gegeven en het Nadeel aan Pjotr.

Ik heb het voordeel aan Bjorrn geven omdat hij in mijn begincomplot zat samen met Molbelg en ik met Bjorrn nog een klein beetje contact heb gehad terwijl ik van Molbelg eigenlijk niks gehoord heb. Nu maar hopen dat Bjorrn het voordeel goed benut. Ik gun het hem wel om te winnen.

Daarnaast heb ik mijn nadeeltje gegeven aan Pjotr. Waarschijnlijk is dat wel duidelijk. Naar waarschijnlijkheid is hij de gene die mij weg wilde plus dat hij mij een heel verhaal heeft wijsgemaakt. Ik ben benieuwd of hij met een nadeeltje de volgende ronde zo makkelijk gaat behalen. >:D

Afijn, ik ga nu lekker naar de Ying Yang Lounge om zometeen lekker Pizza te gaan eten en misschien kom ik nog wel eens biechten indien dat nodig is en/of ik er zin in heb

Groeten Tim ::zwaai::

Nu komt er heel veel gespam van de samensmeltingsproef :P

Even ter info voor Tim: Loezel heeft aangegeven een negatieve stem voor MiekeG in gedachte te hebben en Daisy heeft een vurig pleidooi gehouden voor een positieve stem voor dewitte.

Nu mijn eigen overwegingen. Allereerst maar de negatieve positieve stem. Binnen de heroes zou ik niemand weten die hiervoor in aanmerking komt. Ik vind echt dat ze er een potje van hebben gemaakt. Op de villains heb ik onvoldoende zicht. Ik wil best afgaan op de meningen van Daisy en Tim hierover, maar alleen als ze me kunnen overtuigen dat ze daarbij alle eventuele bondjes achter zich laten. Dus graag niet iemand bij me aanbevelen op grond van posthume loyaliteit.

Wat de negatieve stem betreft. Loezel noemde MiekeG vanwege haar inactiviteit. Op zich kan ik daar inkomen, maar volgens mij zijn er in het andere team ook wel een paar inactieve aan te wijzen (Jann?) en bovendien heb ik bij leven al geprobeerd dit af te straffen.

Persoonlijk voel ik er het meest voor Robbieazerty een negatieve stem mee te geven. Toen ik nog in het spel zat, wilde ik absoluut niet op hem stemmen, omdat hij een waardevol teamlid was. Ik neem het hem echter bijzonder kwalijk dat hij sterke spelers heeft weggestemd. Bij de zwakkere spelers kun je het nog zien als een overlevingsstrategie. Zij konden angst hebben anders de volgende te zijn. Bij Robbie was het een manier om van de concurrentie af te komen. Dat mag wat mij betreft afgestraft worden met een negatieve stem.

Tot zover mijn overwegingen. Ik hoor graag een reactie, want mijn standpunt staat zeker nog niet vast.

 ::zwaai::
Ycaris

ps:  ::hug:: voor Tim, die nog misschien nog een beetje moet wennen aan zijn nieuwe 'status'.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #74 Gepost op: 14-12-2014, 00:07:27 »
Robbie en MC hebben het uitgepraat:
Ook nog even biechten dat Molcrazy en ik het onder elkaar hebben uitgeklaard.  ::ok::
We zijn echte volwassenen.  8) Nouja hij dan vooral, want ik ben vooral de bitchy zeurkous geweest...  ::schaam::


Voor de negatieve stem wil ik sowieso op de minst actieve stemmen, lijkt me dat dat inderdaad Mieke of Jann is. Maar ik vond het wel opvallend dat bij de vraag aan Pjotr wie het meest en wie het minst verdiende te blijven, Mieke onderop stond. Tsja, als zelfs Pjotr dat al vindt...
Maar Jann heeft idd ook wel mazzel gehad dat de villains zoveel winnen, dat ie gratis en voor niks de samensmelting zou kunnen halen. Is de vraag, wie van de twee verdient het het minst om te blijven. Kan iemand mij vertellen waarom ik op Jann zou moeten stemmen.
Ik zat eerst nog te denken om op Robbie te stemmen voor positieve stem omdat hij de sterkste is van de heroes en daardoor nu in de problemen zou kunnen komen. Maar ja, zoals Ycaris ook al aangaf, Robbie heeft zelf hard meegedaan aan het wegstemmen van de sterken, dus hoef ik 'm nu niet per se te redden (mocht dat al nodig zijn). Een negatieve stem op Robbie gaat me echter te ver. Ik vind het leuker voor het spel om de meest actieve en beste spelers over te houden, daarom wil ik wel dat Robbie erin blijft, alleen ga ik 'm er niet bij helpen. Daisy ik vind jou pleidooi voor de Witte overtuigend. Ik ga denk ik hierbij met jou mee.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #75 Gepost op: 14-12-2014, 00:08:00 »
*catshee herinnert zich dat hij ff aandachtsgeil moet wezen

*catshee beseft zich dat dit zomaar zijn laatste biecht zou kunnen zijn ::oink::

*gaat maar biechten ::tandpastasmiley::


Een random man noemde me van morgen op de fiets een klojo :\'( Maar misschien wel terecht met hoe ik dit spelletje speel... Ik moet zeggen dat ik verrast ben over hoeveel mensen Survivor volgen dit jaar. En door hebben hoe ik dit spelletje speel :o Kan natuurlijk ook dat ie me uitschold omdat ik hem bijna van z'n sokken reed, maar dat is wel een beetje een overdreven reactie ::ohno:: Dus zal wel niet...

Dan nu terug op de wat serieuzere zaken (hoewel een klojo op de vroege morgen genoemd worden zeker geen pretje is). Allereerst is het mij opgevallen dat ik voornamelijk gifjes met mannen gebruik :-[ Ik hoop niet dat mensen daarom denken dat ik een of ander vrouwen hatend zwijn ben...


I made a New Year's resolution to no longer hit women... Even when they really deserve it...

En daarom zal ik dan ook wat meer gifjes met vrouwen erin gaan gebruiken. Even politiek correct bezig wezen hè :P


De samensmelting is hier en de grote vraag is natuurlijk of ik hem gehaald heb. In alle eerlijkheid vond ik de proef afschuwelijk. Voornamelijk ook omdat ik alleen dit weekend echt tijd had en gehoopt had morgen middag te kunnen feesten, wat gelukkig wel kan, nu ik de opdracht afgemaakt heb ;D Desalniettemin was de proef erg frustrerend :-[


Soms leken dingen ook niet te kloppen enzo :-[


Maar goed, zoals ik al zei we hebben het achter de rug. En in alle eerlijkheid als ik deze proef heb gehaald en niet bij de laatste twee zit... Heb ik er een goed gevoel over. Het maakt volgens mij niet eens zoveel uit welke twee mensen afvallen. Ik zie bjorrn en miek bijvoorbeeld liever niet afvallen, maar voor mijn gevoel valt daar nog steeds omheen te werken ::jaja::


Ik heb het gevoel dat ik voorlopig veilig ben. Mijn stem op HIDM de laatste keer was een klein risico, maar de enige die me misschien daarmee doorheeft is Bjorrn. Vooral ook omdat ik bij hem als enige mijn stem op HIDM als middel heb proberen te gebruiken om HIDM als volgende weggestemd te krijgen (is die zin logisch? ::rofl::)

Dus voor mijn gevoel hoef ik voorlopig niet uit te gaan van een "As long as it ain't me, I don't care what happens"-strategie en kan ik proberen als een grote jongen zelf mijn zin door te drijven 8) Maar dat wordt dus wel erg moeilijk. Hillo blijft het grote target en ik denk dat als hij niet immuniteit wint, ik er vrede mee kan hebben dat hij vertrekt. Hij is uiteindelijk natuurlijk wel een grote bedreiging qua proeven.

Het spannende scenario is wat er moet gebeuren als hillo wel immuniteit heeft of die samensmelting helemaal niet haalt ;D In dat geval...


MC lijkt een mogelijk target voor the Wolfpack, maar persoonlijk zie ik liever Pjotr van de heroes vertrekken. Puur om een mogelijk powertrio van HIDM, Robbie en hem tegen te gaan. Zeker nu iedereen weet dat Robbie die idol heeft :P Maar binnen the Wolpack en boefjes lijkt de mindset voorlopig in ieder geval te zijn om alle heroes (minus Robbie plus hillo) eruit te werken ;D


Maar goed, wat ik

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #76 Gepost op: 14-12-2014, 00:08:22 »
Uhm nee ::) Ik ga nog lekker door met biechten hoor.

Maar goed, in alle eerlijkheid is dat totaal niet wat ik wil ::ohno:: Alle heroes of hillo wegwerken is en saai en niet slim. Ik weet niet hoeveel kansen ik nodig heb om HIDM/Robbie te verslaan voor individuele immunietit voor ik ze eruit kan werken en hoewel ze natuurlijk lang niet zo goed en briljant als mij zijn ( >:D) hebben ze toch best veel controle. BUT THEY DO NOT CONTROL ME!


Ik ga echt niet doen wat die 2 van me willen en gelukkig is mijn "hillo is best oké"-propaganda eindelijk aangeslagen bij Bjorrn. En hoewel het natuurlijk voornamelijk voordelig is voor MIJ om hillo te houden is het voor hem toch ook wel een belangrijk number tegen Robbie of HIDM.


Maar wie is dan de "king"? :P

Verder om ff orde op zaken te stellen voor zowel mezelf als de trouwe nieuwsgierige kijker, heb ik de mensen waarmee ik contact heb en mijn complotjes in een lijstje gezet:

Een-op-eens:
Bjorrn (Outlaws)
Hillo (soort van final 2 ???)
MC (final 2)
Robbie (bepaalde loyaliteit maar geen idee wat ik ervan moet verwachten)
De_Witte (Sporadisch contact, hopelijk snel (voor hem >:D) wat belangrijker )

Complotten:
Wolfpack (Robbie, Jann, HIDM, Bjorrn en moi)
SM verbond ::zweep:: (hillo, Jann, molbelg, Bjorrn en ikke)
Gangsters (Miek, molbelg, Bjorrn en Caspertje)
Boefjes (Jann, HIDM, Miek, molbelg, Bjorrn en catshee)

Iedereen niet in dat lijstje...


Nou dat was mijn pre-samensmeltingsbiecht en hopelijk mag ik nog een lange tijd die reünie van je vol blijven spammen ::hypocriet:: Maar zo niet


(Hopelijk) later!!! ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #77 Gepost op: 14-12-2014, 00:10:17 »
Hallo,

Hier zijn mijn stemmen. Allereerst mijn positieve stem:

Ik heb nog heel kort zitten denken aan Robbie, omdat dat de enige echt sterke speler is die over is bij de heroes en die zou dus nu wel eens in de problemen kunnen komen. Maar ja.... wie heeft alle sterke spelers weggespeeld? Dus ja, ik voel me niet echt de aangewezen persoon om de rotzooi op te ruimen, die hij zelf heeft gemaakt. Daarbij ben ik sowieso niet zo goed in opruimen.  :P Verder vind ik dat niemand van de heroes de positieve stem verdient. Bij een (groot) deel van de opdrachten had ik het gevoel dat niemand op Robbie (en af en toe misschien Pjotr)na uberhaupt zin of motivatie had om de opdrachten te doen, of dat het ze ook maar iets kon schelen of er een weer een eilandraad aan zou kunnen komen (nee, logisch dan konden ze weer van een sterke spelen af komen). Dan heb ik het natuurlijk over de spelers die er nu nog inzitten, juist degenen die nu weg zijn, hadden wel die motivatie om er iets van te maken. Die waren natuurlijk ook niet zo zeker van hun zaak. Vandaar dat mijn positieve stem naar een villain gaat. Ik dacht hierbij oorspronkelijk aan een hidm, een catshee of een hillo, omdat die heel goed presteren in proeven. Maar op Jann na, presteert eigenlijk bijna iedereen bij de villains goed. Daisy wees me toen op de Witte, die inderdaad ook gped presteert in de opdrachten. Verder schijnt hij geen alliantie te hebben. De eerder genoemde spelers zijn echte villains en redden zichzelf wel. Mijn stem gaat dus naar De Witte ::bravo:: die als nieuweling waarschijnlijk sowieso wel een steuntje in zijn rug kan gebruiken.

Dan mijn negatieve stem:

Ik vind het nogmaals echt super teleurstellend dat de inactieve spelers hun tijd gewoon lekker kunnen uitzitten tot de samensmelting. Met als toppunt het erin houden van kevintuut die drie dagen later opgaf, ten koste van iemand die keihard gewerkt had voor de voorgaande opdracht. Het is niet leuk voor de spelleiders, die veel moeite doen om leuke proeven te maken, waar sommige mensen dan maar gewoon met de pet naar gooien. En het is niet leuk voor het publiek. Dus... als de spelers zelf weigeren hun inactieve spelers eruit te werken, dan moesten wij dat maar eens gaan doen...
Als kevintuut er nog in had gezeten was het uiteraard een easy vote geweest. Nu is het ietsjes lastiger. Voor deze stem komen eigenlijk twee mensen in aanmerking:
Jann en MiekeG. Ik heb de afgelopen opdrachten bekeken en allebei presteren ze ongeveer even slecht en zijn ze ongeveer even inactief. Als is Mieke de laatste opdrachten wel iets actiever en is ze ook iets beter in de opdrachten. Dan zou ik dus voor Jann moeten gaan. Maar qua kansen in het spel, schat ik de kansen voor Mieke beter in. Volgens mij heeft ze een goede alliantie. Met Jann loopt het meestal niet heel goed af in forumspellen. Ik ga er maar vanuit dat hij vanzelf vroeger of later wel weggestemd gaat worden. Daarbij komt dat Pjotr bij de vorige eilandraad een rijtje moest maken van de heroes die het het meest verdienden te blijven en die dat het minst verdienden. Daar stond MiekeG veel betekenend onderaan. Ik bedoel als zelfs Pjotr dat al zegt... Verder was die poster van Pjotr best wel subtiel hoor... waar alleen hij en Mieke geen strop hadden... 
Vandaar dat mijn keuze voor de negatieve stem gaat naar MiekeG.

En nogmaals complimenten voor jullie super leuke spel. Het is voor het eerst dat ik een spel waar ik zelf niet (meer) aan meedoe echt uitgebreid volg.  ::bravo::

 ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #78 Gepost op: 14-12-2014, 00:12:47 »
De samensmelting vind plaats en de villains chat wordt veranderd in: "Nephele.....nog steeds villains toch"?
Ik neem aan dat het plan is om een van die sukkels van de heroes eruit te stemmen?
Ja robbie met misschien de idol is wel eng ja.
Dus het liefst eerst molcrazy of mieke.
Ik neig meer naar molcrazy maar zal doen wat de meerderheid wil.

Mijn god, wat heb jij een stresskip als vriendje zeg!
Sorry? ??? denk ik

Kunnen we niet splitten en de idol flushen? Even rekenen zo!
Miek is nog verbaasd dat ze het uberhaupt heeft gehaald:
Heey D*N,

Ik heb gewoon serieus de merge gehaald ::oink::
Ik had het eigenlijk deels wel zien aankomen dat ik het tóch ging halen. Ik had natuurlijk een aantal keer iets gepost waaruit bleek dat ik dacht dat ik het niet ging halen. Ik dacht namelijk dat 4 puzzels afkopen echt veel te veel was.
Maar toen kreeg ik ineens een pm van Bjorrn. Bjorrn is degene die ik in het spel het meeste vertrouw, en hij vertrouwt mij ook het meest, en we pmmen heel wat af om onze plannen te bespreken  :).
Hij zei 'kom in de chat, ik heb goed nieuws'. Dus ik ging snel naar de chat.
Bjorrn zei dat hij van Pjotr had gehoord dat hij 5 puzzels had afgekocht. Toen zag ik dus gelijk mijn kansen stijgen, omdat Molbelg deze week geen tijd had en dus ook veel moest afkopen.
Ik vond het alsnog wel erg spannend bij de uitslag, maar ik ben superblij dat ik het heb gehaald  :D.

Van mijn oorspronkelijke complot met Bjorrn, Molbelg, Catshee, Hidm en Jann heeft dus alleen Molbelg het niet gehaald. Dus we zijn nog met z'n vijven, net geen meerderheid maar een prima aantal lijkt me, aangezien hillo en de witte waarschijnlijk wel eerst een Hero willen elimineren deze ronde.
Het plan is om met alle villains op Molcrazy te stemmen.
We hebben namelijk gehoord dat Robbie waarschijnlijk de idol heeft, dus we vinden het nogal link om op hem te stemmen. Hetzelfde geldt voor MiekeG, want het kan zijn dat Robbie de idol op haar inzet aangezien ze al 2 tegenstemmen heeft.

Hopelijk gaat het lukken  :)

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten
« Reactie #79 Gepost op: 14-12-2014, 00:14:21 »
Het is een random tactische chaos!
Heey D*N,

Het is nu ineens 1 grote chaos  ::rofl::
Ik was met Bjorrn in de chat en hij zei dat catshee hem, jann en hidm prive had gepmd (ieder apart volgens mij). Hij wil toch op MiekeG gaan stemmen ipv molcrazy.
Daardoor denken Hidm, Bjorrn, Jann en ik dat hij misschien een verbond heeft met hem. Dus nu weten we niet of we hem nog kunnen vertrouwen.  We hebben nu een groepspm zonder hem aangemaakt om te bespreken of het beter is om hem weg te stemmen.

Ik werd ook nog gepmd door de_witte. Hij denkt dat hij en ik er snel uit liggen, want hij denkt dat hidm, jann, bjorrn en hillo een verbond hebben. Dus hij vroeg of ik een idee had om er langer in te blijven. Ik heb voorgesteld dat hij Robbieazerty zou pmmen en als het goed is heeft hij dat gedaan. Hij stelde voor om op Hidm te stemmen, wat ik natuurlijk niet ga doen.
Maar Bjorrn zei later tegen mij dat de_witte tegen hem had gezegd dat hij op Jann zou gaan stemmen. De_witte is dus niet te vertrouwen.

Hidm heeft nu ook Robbieazerty gpmd, want we hebben met z'n vieren geen meerderheid. We moeten dus even zijn reactie afwachten.
We gaan dus óf op Catshee, óf op Molcrazy óf op MiekeG.

Ik ben erg benieuwd!

 ::zwaai::

Dus even voor de duidelijkheid, wie gaan we nu doen?
Ik denk Molcrazy gewoon?
Als iemand het daar niet mee eens is even zeggen dat kan het ook iemand anders worden, ik heb een lichte voorkeur voor molcrazy maar als het robbie of MiekeG wordt is dat ook oké.
Ik vind het allemaal prima zolang er maar duidelijkheid is ;)
Ze spelen het allemaal nog mee ::)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human