De eerste keer dat iemand komt op het twee keer stemmen:
Ik stem op HIDM
Hopelijk werkt dit en gaat ie veel te paranoïde reageren Hij moet er echt uit...
Ik stuur dadelijk ook nog een Daisy stem om mezelf in te dekken voor die slimmeriken die met screenshots enzo aankomen
Trouwens nog een vraagje: als iedereen vroeg stemt komt de eilandraad dan misschien al eerder online?
Ik stem op Daisy.
Ik heb haar verraden met hillo, Jann en Bjorrn dus ik kan haar gewoonweg niet vertrouwen De enige pro om haar te houden is dat ze goed is in de proeven en dat begint nu langzaamaan ook minder belangrijk te worden.
Plus ik weet dat er een hele horde aan mensen op haar gaat stemmen dus het lijkt een "sure thing" te zijn
en de eerste keer dat iemand instructies geeft hoe de naam geschreven moet worden (wat wel leuk is trouwens!)
Ik stem op DAISY
Zet op het papiertje maar een hartje op de I en een sorry erbij
Als je dit tijdens de biechten leest: Het is niet persoonlijk, ik doe wat ik moet doen om mezelf sterk te houden in het spel. SORRY
Daisy wordt het slachtoffer van de slecht sportprestaties:
Hoi
Nou. Eindelijk een keer verloren. Moest er toch een keer van komen. Maar ik denk wel dat we volgende keer zomaar weer kunnen winnen, als het een teamproef is zijn we sowieso veel sterker. Zo had ik nu heel graag tegen Bjorrn en Molbelg geschreeuwd dat ze moesten wachten tot Robbie of Pjotr een poging had gedaan die ze konden blokken. Maarja, helpen mocht niet, dus verloren ze. En HIDM had domme pech en Jann... Tsja Jann. Eigenlijk zouden we hem moeten wegstemmen. Hij draagt amper iets bij en lijkt een beetje een doorgeslagen student. Nu schijnt ie weer brak te zijn van één of ander huisfeest? Come on man, spelen of wegwezen! Als we straks een samenwerkingsopdracht krijgen zijn we de lul.
Maargoed, de Stoere Mannen, waar Jann onderdeel van is, hebben besloten dat Daisy dus toch weg moet. En ik ga daar maar in mee. Ze heeft weinig gedaan toen ik haar aansprak. Misschien omdat ze al heel andere plannen had, of misschien is haar vuurtje uit ofzo. Dus Jeffs, snuff haar torch maar!
Heb ook HIDM betrokken in m'n plannen en ik hoop met hem (ik noem 'm m'n surrogaatvriendje, sorry D*N ) verder te kunnen spelen straks. Vind het een leuke speler en ik vertrouw 'm gek genoeg ook. Dus met hem, Catshee en Robbie heb ik momenteel de sterkste banden. Nu maar hopen dat die wederzijds zijn...
Maargoed, ik stem dus op Daisy!