Auteur Topic: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt  (gelezen 72233 keer)

Offline Ray026

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #40 Gepost op: 18-01-2016, 22:59:30 »
Tijdens de laseropdracht horen we tijdens de verkenningstocht van Tim audio uit de leader.
We horen "Oh, my god, hij is voor jou, achter jou" Dat zijn Annemieke en Ellie.
Dit audiofragment hoort dus niet bij het beeld uit de leader waar we Annemieke in zien, maar bij Tim.
Alle andere geluidsfragmenten uit de leader corresponderen met het shot, alleen het shot van Annemieke dus niet.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 23:03:12 door Ray026 »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #41 Gepost op: 18-01-2016, 23:05:24 »
Annemieke is mijn (wens)winnaar

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #42 Gepost op: 23-01-2016, 21:46:56 »
Er zitten 28 domino's in een standaard dominospel. Dat antwoord werd goed bedacht door de groep. Dan roept er iemand 96, volgens mij was dat Rop.

Toen Art zei: ik wil nu een antwoord, was het volgens mij Annemieke die tegen Rop zei: zeg jij het maar.

Les 1 hoe moet je mollen: de ander de fout laten maken. Dus: Annemieke is de mol.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #43 Gepost op: 23-01-2016, 22:15:29 »
Ik vind haar supergrappig
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #44 Gepost op: 23-01-2016, 22:19:49 »
Bij moltalk viel me iets op, bij het fragment dat ze lieten over het moment dat Marjolein zegt dat ze niet meerdere sloten heeft gezien. Op dat moment lijk je te zien dat Annemieke denkt: 'Oh, yes, dit gaat mis! Maar, oh nee, ik moet mijn vreugde niet laten blijken!' Ik zag pretoogjes bij haar op dat moment. Het volgende shot zie je dat Annemieke zich heel afzijdig houdt van de groep tijdens het oplossen van een raadsel. Ik weet niet of het iets te betekenen heeft, maar ik vond het wel opvallend!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #45 Gepost op: 23-01-2016, 22:58:52 »
Ik vind haar supergrappig
wat was ze leuk deze aflevering inderdaad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #46 Gepost op: 23-01-2016, 23:02:30 »
Annemieke is echt de nieuwe Lottie/Peggy/Anniek/Marlijn wat mij betreft  ::love:: ::ok:: Lekker gewiekst tegenover Ellie 1 joker prijsgeven opdat Ellie dat te min vind en meteen door loopt zonder haar echt te fouilleren staat gelijk aan het moment waarop Peggy Vrijens tegenover Milouska 'Mol' Meulens glashard liegt dat ze geen sjekkel heeft gegapt. Lekker gehaaid, op en top kandidate wat mij betreft. Of een sluwe vos mol, kan natuurlijk ook. Maar totdat ze zich prijsgeeft als mol vind ik haar een leuke kandidate waarvan ik hoop dat ze de finale zal halen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #47 Gepost op: 23-01-2016, 23:09:20 »
Mee eens: Annemieke wordt de winnaar of ze blijkt de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #48 Gepost op: 24-01-2016, 00:33:42 »
-Opdracht doen met Blur in je hoofd...."Song 2"-

"Well I lie and I'm easy"

*Keep the hopes up!*
Omnia vincit amor

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #49 Gepost op: 24-01-2016, 01:56:34 »
Er zitten 28 domino's in een standaard dominospel. Dat antwoord werd goed bedacht door de groep. Dan roept er iemand 96, volgens mij was dat Rop.

Toen Art zei: ik wil nu een antwoord, was het volgens mij Annemieke die tegen Rop zei: zeg jij het maar.

Les 1 hoe moet je mollen: de ander de fout laten maken. Dus: Annemieke is de mol.

Marjolein zei dat, niet Annemieke.  ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2016, 09:09:20 »
Annemiek erg verdacht gemaakt deze aflevering maar ze doet dan ook telkens gekke dingen. Ze heeft nog niet op mijn lijst gestaan (en die is soort van alleen gereserveerd voor Klaas  ::rofl::). Maar toch deze aflevering....
1) Gaat niet meer klimmen met goed antwoord
2) Pakt min geld?

Wat me ook nog opviel: die Aalscholvers in beeld tijdens de Kayak opdrachten (moest meteen aan Annemiek denken door achternaam)

Nou ja, ze is niet mijn mol, en tot nu toe ook altijd erg kandidaats. Ik hoop dat ze gaat winnen! En ik blijf lekker speuren ondanks alle clues ;-)
Meer L

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2016, 09:46:51 »
Annemiek erg verdacht gemaakt deze aflevering maar ze doet dan ook telkens gekke dingen. Ze heeft nog niet op mijn lijst gestaan (en die is soort van alleen gereserveerd voor Klaas  ::rofl::). Maar toch deze aflevering....
1) Gaat niet meer klimmen met goed antwoord
2) Pakt min geld?

Wat me ook nog opviel: die Aalscholvers in beeld tijdens de Kayak opdrachten (moest meteen aan Annemiek denken door achternaam)

Nou ja, ze is niet mijn mol, en tot nu toe ook altijd erg kandidaats. Ik hoop dat ze gaat winnen! En ik blijf lekker speuren ondanks alle clues ;-)

Volgens mij was het antwoord fout voor Annemieke naar boven mocht.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #52 Gepost op: 24-01-2016, 09:58:55 »
Marjolein zei dat, niet Annemieke.  ;)
Verdorie.

Want Marjolein is de mol niet, ze neemt 500 euro mee en vergeet het tweede slot te proberen (opvallend en verdacht) met sleutels die later toch niet de goede blijken (waardoor het voor de pot niet uitmaakt). Iemand die verdenking op zich haalt zonder dat het geld kost is niet de mol.

Ook opvallend was dat afvaller Ellie zei dat Annemieke "daalt op haar lijstje".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #53 Gepost op: 24-01-2016, 11:06:08 »
Ik vind haar supergrappig

Eens. Vooral haar biechten zijn geweldig (en gelukkig zijn het er veel). ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #54 Gepost op: 24-01-2016, 12:52:58 »
Ik vind Annemieke overigens erg onmols deze aflevering. Waarom zou je als mol 3 jokers pakken en het mingeld? Je weet dat deze toch wel door een andere kandidaat worden gepakt. Hetzelfde geldt voor het niet naar boven gaan met een foute sleutel. Bij beide acties maak je jezelf als mol onnodig verdacht, therefore, onmols.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #55 Gepost op: 24-01-2016, 13:06:32 »
Werd Rop vorige week superverdacht neergezet, deze week was Annemieke aan de beurt. Nog eens aangemoedigd doordat de afvaller blijkbaar niet (meer) op Annemieke zat, wat dan de indruk zou moeten geven dat dat een grote fout was van Ellie.
Het is gelukt, ze staat op de WIDM NL site nu ver bovenaan in de verdenkingen (vorige week was dat Rop). Dat geeft te denken. Dat ze waarschijnlijk niet de mol is...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #56 Gepost op: 24-01-2016, 13:11:58 »
Werd Rop vorige week superverdacht neergezet, deze week was Annemieke aan de beurt. Nog eens aangemoedigd doordat de afvaller blijkbaar niet (meer) op Annemieke zat, wat dan de indruk zou moeten geven dat dat een grote fout was van Ellie.
Het is gelukt, ze staat op de WIDM NL site nu ver bovenaan in de verdenkingen (vorige week was dat Rop). Dat geeft te denken. Dat ze waarschijnlijk niet de mol is...

Zo gaat dat deze hele serie al: eerst Remy, toen Klaas, toen Rop en nu Annemieke (werden in het verdachtenbankje geplaatst).

Klaas staat ook in dat rijtje. Ook niet verdacht dan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #57 Gepost op: 24-01-2016, 13:18:42 »
Zo gaat dat deze hele serie al: eerst Remy, toen Klaas, toen Rop en nu Annemieke (werden in het verdachtenbankje geplaatst).

Klaas staat ook in dat rijtje. Ook niet verdacht dan?

Klaas werd de 2e aflevering niet verdacht gemaakt op dezelfde manier. De hint kwam naar buiten, maar het was niet zo dat er nadruk op zijn slechte acties kwam.

Marjolein werd eerder verdacht gemaakt met haar storend gedrag op de trappen.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #58 Gepost op: 24-01-2016, 13:21:48 »
Dat verdacht maken is zo doorzichtig van de regie. :P Ik streepte altijd al mijn kandidaten af op basis van de regie, maar deze serie wordt dat wel heel gemakkelijk gemaakt.

De eerste aflevering kon ik Marjolein wegstrepen, daarna Remy, daarna Rop en nu ook Annemieke.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2016, 13:26:23 »
Zo gaat dat deze hele serie al: eerst Remy, toen Klaas, toen Rop en nu Annemieke (werden in het verdachtenbankje geplaatst).

Klaas staat ook in dat rijtje. Ook niet verdacht dan?

Eigenlijk wel, maar bij hem kwam het er nooit uit met de verdenkingen op de officiele site. En eerlijk gezegd vond ik het bij hem nooit zo bijster verdachtmakend wat ze lieten zien. We zijn hier meer op Klaas gaan letten door die hint. Daardoor wordt alles uitvergroot. Je zou verwachten na zo'n megahint dat de verdenkingen er op de site ook wel uitschieten. Maar dat doen ze niet.
Ofwel :
Remy was nr.1 verdachte tot hij afviel.
Vorige week schoot Rop omhoog naar nr.1
Nu is Annemieke naar 1 geschoten en Rop op 2.
Klaas blijft gewoon steeds op hetzelfde percentage staan, niet onverdacht, maar zeker niet meest verdacht.