Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229752 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #340 Gepost op: 14-10-2019, 21:23:55 »
Les 1: laat nooit je spullen slingeren ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #341 Gepost op: 14-10-2019, 21:24:46 »
Het was wel een naaistreek van die vrouw om direct de hunters te bellen om te melden dat ze de rugtas heeft.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #342 Gepost op: 14-10-2019, 21:27:06 »
Ik denk dat ze er niet bij stil gestaan heeft, is nog nooit gebeurd zover me ik me kan herinneren. Mocht er een seizoen 5 komen, en 1 van de vluchters vergeet wat, dan gewoon 3 weken houden en daarna het programma bellen. ;)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #343 Gepost op: 14-10-2019, 21:31:04 »
Het was wel een naaistreek van die vrouw om direct de hunters te bellen om te melden dat ze de rugtas heeft.
Ik kon het anders wel waarderen 😀

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #344 Gepost op: 14-10-2019, 21:31:39 »
Ik kon het anders wel waarderen 😀

haha ja dat kan ik me voorstellen  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #345 Gepost op: 14-10-2019, 22:00:04 »
Ik neem aan dat iedereen die meewerkt wel te horen krijgt wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. En dan kunnen ze vast contact opnemen met de redactie van het programma bij vragen en dergelijke.

Dusja, als iemand zijn tas vergeet, lijkt het me logisch om dan contact op te nemen. Ik neem tenminste aan dat zie niet zelf het nummer van de hunters had of naar de politie is gegaan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #346 Gepost op: 14-10-2019, 22:59:03 »
Grappig om delen van mijn eigen woonplaats voorbij te zien komen ;). Alleen wel jammer dat Pieter-Jan het Lopik noemde. Schoonhoven valt onder een andere gemeente, ligt in een andere regio en is zelfs een andere provincie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #347 Gepost op: 15-10-2019, 01:00:43 »
Ik vind het sowieso altijd wel interessant dat elke burger de kant van de voortvluchtigen kiest. Hoewel mensen de Hunters vaak ook wel helpen als ze ernaar vragen of druk uitoefenen, maar je hoort nooit iemand die het programma kent en twee mogelijke deelnemers ziet langslopen, die dan een anoniem belletje pleegt naar de Hunters of wat dan ook. Ik denk toch dat niemand als die 'NSB'er' gezien wil worden. Zou wel next level zijn als de deelnemers ook daadwerkelijk niet meer op de hulp van de burger kunnen rekenen. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #348 Gepost op: 15-10-2019, 08:54:29 »
Ik vind het sowieso altijd wel interessant dat elke burger de kant van de voortvluchtigen kiest. Hoewel mensen de Hunters vaak ook wel helpen als ze ernaar vragen of druk uitoefenen, maar je hoort nooit iemand die het programma kent en twee mogelijke deelnemers ziet langslopen, die dan een anoniem belletje pleegt naar de Hunters of wat dan ook. Ik denk toch dat niemand als die 'NSB'er' gezien wil worden. Zou wel next level zijn als de deelnemers ook daadwerkelijk niet meer op de hulp van de burger kunnen rekenen. ;D
Vorig jaar heeft een duo zelfs bij vrienden (oke kennissen) van mij overnacht...

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #349 Gepost op: 15-10-2019, 10:38:15 »
Vorig jaar heeft een duo zelfs bij vrienden (oke kennissen) van mij overnacht...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::, dat lijkt me heel pijnlijk ;D


Wat blijft dit een heerlijk programma. ::love:: En wat hilarisch om de broers in mijn omgeving te zien rondlopen. Sowieso leuk dat alle kandidaten naar een vrij noordelijke plek moeten dit jaar! ;D

Het lijkt mij trouwens toch wel obvious dat die andere broer nu ook met gemak gepakt gaat worden, juist als er een hond bij is. Ben wel bang dat er nu door hun spullen gaat worden gespeurd en daarmee de andere teams op achterstand komen qua kennis die de hunters dan krijgen. Hoop dat dat dit jaar mee gaat vallen, doordat iedereen een ander adres opgeeft voor het pakketje. Hoewel het mij niet zal verbazen als dat e-mailadres binnen no time dan in handen komt van de Hunters; en ze alleen maar hoeven af te wachten wanneer de voortvluchtigen het op komen halen op het afgesproken adres.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #350 Gepost op: 15-10-2019, 11:18:11 »
Leuk dat het weer is begonnen! De eerste twee afleveringen waren weer lekker erin komen, maar ik vind het toch spannender worden als er ergens coördinaten opgehaald moeten worden voor het extractiepunt o.i.d.. Naar mijn idee zijn ze nog nooit in de buurt geweest van waar ik woon ::rofl::. In Nijmegen heb ik ze iig nog nooit gezien of ik ben dit alweer vergeten
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #351 Gepost op: 15-10-2019, 11:54:26 »
Vorig jaar heeft een duo zelfs bij vrienden (oke kennissen) van mij overnacht...

Ik zat dus net te denken 'het lijkt me hilarisch als een van de deelnemers per dom toeval opeens aanbelt bij kennissen van een van de hunters'. Maar dat valt dus wel mee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #352 Gepost op: 15-10-2019, 11:54:39 »
Leuk dat het weer is begonnen! De eerste twee afleveringen waren weer lekker erin komen, maar ik vind het toch spannender worden als er ergens coördinaten opgehaald moeten worden voor het extractiepunt o.i.d.. Naar mijn idee zijn ze nog nooit in de buurt geweest van waar ik woon ::rofl::. In Nijmegen heb ik ze iig nog nooit gezien of ik ben dit alweer vergeten
Omar is daar zijn tas kwijtgeraakt

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #353 Gepost op: 15-10-2019, 13:57:46 »
Vorig jaar heeft een duo zelfs bij vrienden (oke kennissen) van mij overnacht...
Haha, hey, jij bent één van de hunters! :o Wat tof!

Note to self: als ik ooit wil deelnemen aan Hunted is RealityNet geen veilige plek voor overleg. ::rofl::

In één van de vorige seizoenen kwamen de Hunters ook in mijn buurt, vlakbij m'n (toenmalige) woning in Leiden. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #354 Gepost op: 15-10-2019, 15:46:45 »
Vorig jaar heeft een duo zelfs bij vrienden (oke kennissen) van mij overnacht...
Keep your friends close, keep your enemies closer ;) ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #355 Gepost op: 21-10-2019, 20:37:00 »
gaan ze nou echt naar Ruinerwold? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #356 Gepost op: 21-10-2019, 20:37:55 »
gaan ze nou echt naar Ruinerwold? ::hypocriet::

Dat zou wat zijn zeg ::rofl::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #357 Gepost op: 21-10-2019, 20:49:16 »
yep.... en natuurlijk bij een boerderij, maar het lijkt erop dat ze daar gepakt gaan worden ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #358 Gepost op: 21-10-2019, 21:03:08 »
Ik vraag me soms wel af hoeveel er in scene is gezet. Volgens mij best veel namelijk. Niet dat ik het erg vind, de beste voortvluchtigen blijven het langste weg en ik vermaak me wel.

Maar is het niet zo dat alle beelden en taps die de hunters krijgen via de redactie komen? De beelden zijn met eigen camera's gemaakt en ook de tap wordt denk ik ter plaatse bij de voortvluchtigen opgenomen.
Normaal gesproken zit er nog een heel team achter die de camerabeelden en alle telefoontjes van mensen onder de tap analyseren. Ik denk dat ze nu besluiten om na een bepaalde tijd, die overeenkomt met hoe lang alles normaal duurt, de beelden of verdachte telefoontjes onder de tap vrij te geven.
Op deze manier hoef je namelijk niet het hele land vol camera's te zetten en iedereen uit een appgroep daadwerkeliik te tappen.

Maar misschien dat Selmar hier iets meer over weet??  ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #359 Gepost op: 21-10-2019, 21:21:55 »
Dat kind die die tap vindt ::rofl::

Echt Ruinerwold of all places, tot vorige week had 99% van Nederland nog nooit van dat gehucht gehoord schat ik zo in. ;D