Auteur Topic: CSC: De afleveringen  (gelezen 31494 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #20 Gepost op: 6-12-2003, 12:22:11 »
Aflevering 6

Een klein bootje vaart naar het eiland Joki-Isle. Op het eiland staan 3 mensen te wachten. Iemand stapt het bootje uit. Het is spelleider Chriz. Chriz pakt een papiertje uit z'n jas en leest het voor: 'De 16 Survivors van de CSC hebben hun beslissing gemaakt. Leider Daisy moet vandaag vertrekken. Het spijt me, Daisy!' Daisy barst in tranen uit. Han13 slaat een arm om haar heen en Test wrijft over haar arm. Chriz: 'Het spijt me.' Daisy huilt even uit en zegt dan: 'Het was een geweldige ervaring en ik heb geweldig genoten. Han, Test, veel plezier.' Chriz: 'Jullie worden nu naar jullie eigen eilanden gebracht waar jullie teamgenoten alweer op jullie wachten.'

Op Las Canaria wordt Daisy opgewacht door haar ploeggenoten die nog van niks weten. Robin...: 'En?' Daisy: 'Ik moet naar huis. Ik mag nog even afscheid van jullie nemen en dan is het afgelopen.' LC: 'Nee!' Daisy omhelst Cora Bora. Cora: 'Ik zal je missen, meissie.' Daisy: 'Ik jullie ook.' LC geeft Daisy een kus: 'Let goed op jezelf' Ook Melktandje omhelst Daisy: 'Doe je de groetjes aan EIDM en Augustus.' Robin...: 'Het beste, Dees! We zien elkaar snel weer.' Daisy: 'Voorlopig nog maar niet. Jullie 4-en gaan allemaal de finale bereiken! Kom op! Blijven doorzetten.' Daisy vertrekt met de boot, als ze uit het zicht is zegt Melktandje: 'Ik ben blij dat ze weg is, ze at al het voedsel op.' Deze opmerking zorgt voor een boze blik van Cora Bora en LC.  Na het vertrek van Daisy komt Chriz terug op het eiland. Chriz: 'Nu Daisy vertrokken is, heeft Team Blauw behoefte aan een nieuwe leider, LC, jij zult voorlopig de reserve-leider zijn van Team Blauw.

Bij het Groene eiland wordt Test als een held onthaald. Test: 'Ik ben er nog in!' Bodejosm43: 'Mooi man, goed gedaan!' Bertha slaat z'n grote vriend op de schouder: 'Soeper!' Test: 'Daisy moest vertrekken. Team Blauw is dus nog maar met 4 man.' Intikker: 'Poeh! Dat is best wel balen voor ze.' D**n grijnst: 'Best wel ja!' Test: 'Nou, kom op, moeten we nog wat doen vandaag, want hoe erg het ook klinkt, onze voedselvoorraad begint ook op te raken.'

Op St.Hano wordt Han13 ook met gejuich begroet. Jokivin: 'We zijn blij dat je er nog bent.'  Annuh en Maapie zetten in: 'Team Rood gaat nooit verlóóhren.' Han13: 'Ik vond het wel lullig voor Daisy. Dit was de eerste echte keer dat ik zag hoe het is om af te vallen. Ze moest erg huilen.' Floortje: 'Ach, daar wordt ze hard van. Er zijn nu nog 15 Survivors en wij zijn met z'n 6-en dat betekent dat er in ieder geval 1tje van ons al bij de laatste 10 zit.' Ville: 'Hatsekidee! Dat is goed nieuws.' Han13 lacht: 'Nu nog een paar immuniteitsproeven winnen en we gaan met z'n 6-en die finale in.'

De 15 Survivors worden weer afgevoerd naar Battle-Isle daar staat hun een aangename verrassing te wachten. Chriz: 'Vandaag hebben we een gast in ons midden. Ze zijn de hele nacht bezig geweest en zijn vanmorgen vroeg weer richting Spanje gevaren, toch hebben ze een hele lange omweg gemaakt en zijn nu hier: Sinterklaas en de hoofdpiet!' De 15 surviors: 'Dag Sinterklaasje, dahag, dahag Zwarte Piet' Sinterklaas: 'Sint heeft gemerkt dat jullie dit jaar niet thuis waren, maar moest met z'n boot helemaal hiernaar toe varen. Jullie cadeautjes zijn bijna allemaal thuisgebracht, maar Sint heeft bij zich, nog 1 vracht. De winnaar in de volgende battle krijgt het cadeautje. Dus wie zal het worden: Groen, Blauw of Team Rood met Floo(r)tje?' Chriz:'Jullie krijgen een lastige battle die gespeeld wordt met 12 mensen. De 4 mensen van Team Blauw en Test en Han13 wie zetten jullie buiten spel?' Han13: 'Ikzelf en Floortje.' Test: 'Ik sta zelf langs de kant.' Chriz: 'Goed, de overige 12 kandidaten mogen daar in het vierkant gaan staan. De hoofdpiet gaat straks met zakjes snoep keilen. Het team dat de meeste zakjes vangt heeft gewonnen. Er worden 15 zakjes gegooid.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2003, 12:22:58 »
En zo begint Piet te gooien. LC besluit er ervaring mee te hebben en pakt er 3 uit de eerste 5, maar ook Annuh heeft door jarenlange volleybaltraining een goede sprong en plukt de zakjes uit de lucht. Voor ze het weten zijn ze door de zakjes heen. Chriz: 'Goed, we gaan tellen. Team Groen heeft 2 zakjes, Team Blauw heeft er 5 en Team Rood heeft er maar liefst 8!' Team Rood heeft gewonnen.' Sinterklaas: 'Dat is heel mooi. Piet en ik zullen straks langskomen op St.Hano om het geschenk te brengen.'
 
Even later zit de 6 dames van St.Hano gespannen te wachten op wat er komen gaat. Wat later komt de boot van Sinterklaas aangevaren. Sinterklaas stapt uit, achter hem lopen 2 pieten te zuilen met een hele zware zak. Sinterklaas: 'Pak de zak maar uit, dames!' Ville en Jokivin pakken de zak beet en trekken hem los. Helemaal vastgebonden en met een zakdoek voor z'n mond zit Heath Ledger. Sinterklaas: 'Hij stribbelde nog al wat tegen, maar jullie mogen hem een weekje gebruiken als persoonlijke slaaf.' Heath wordt losgemaakt: 'You can't do this to me. I have to make another movie.' Sinterklaas: 'Daahaag!' Sinterklaas en de boot vertrekken. Annuh heeft inmiddels haar hangmat opgehangen en knipt in haar vingers: 'Heath!? Ga je me even druiven voeren?'

Op Molicitius blijken ze met z'n allen toch wat sneller te hebben gegeten dan verwacht. Het voedsel is op. D**n voelt aan dat hij niet zo goed in de groep ligt, omdat hij meestal wat lui is. Hij heeft een expeditie voorbereidt om in de jungle op zoek te gaan naar voedsel. De altijd enthousiaste Bodejosm43 heeft zich aangemeld en ook Bertha531 gaat mee. Diep in de jungle gaat het mis. D**n heeft een slang gezien en heeft geprobeerd hem te vangen. De slang viel D**n aan in z'n been en nu is D**n zwaargewond. Hij moet door Bodejosm43 en Bertha mee worden genomen naar het kamp. In het kamp kijkt Intikker met z'n medische achtergrond ernaar. Intikker: 'Dat ziet er niet zo gezond uit. Misschien kun je beter gewoon even in de hangmat gaan zitten.' D**n: 'Ik kan m'n been niet meer bewegen.' 

Midden in de nacht, voor de proef gaat het helemaal fout op Las Canaria. Cora, Robin..., LC en Melktandje zitten gezamenlijk rond het kampvuur. Opeens vraagt Cora: 'Zeg, Melktandje, jij zei dat je wel erg blij was dat Daisy weg ging, omdat ze al het voedsel op at. Heb je ook op haar gestemd?' Melktandje: 'Ik? Dat gaat je niks aan.' LC: 'Dat kun je toch wel eerlijk zeggen? We zijn hier onder elkaar.' Melktandje: 'Cora? Op wie heb jij eigenlijk gestemd? Ik zag je wel smoezen met die andere Gele Rakkers!' Cora krijgt een rood hoofd, maar komt verrassend uit de hoek: 'Waar bemoei je mee, bitch! Al dagen lang loop je me te stangen. Dacht je dat je me klein krijgt. Binnenkort ben ik weg uit dit duffe kamp. Nog 1 eilandraad te gaan.' LC: 'Wat? Dus jij bent er op uit om dit kamp uiteen te drijven. Grrr! Ik pik dit niet langer. Ik wil hier niet met je blijven. Ik ga naar de andere kant van  het kamp.' Melktandje: 'Ik ga met je mee, ik hoef die kop van Cora niet meer te zien.' Cora tegen Robin...: 'Nou jah!' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #22 Gepost op: 6-12-2003, 12:23:38 »
Die nacht is er een tweedeling onstaan in Team Blauw niettemin wacht de volgende dag er weer een proef op Battle-Isle!
Chriz: 'Welkom allemaal. Vandaag weer een proef en daarna weer een eilandraad, na de eilandraad zullen de kampen opnieuw worden opgedeelt. 1 kamp zal opgaan in een van de andere kampen. Het kamp met de minste leden over zal worden opgedeelt. Team Blauw heeft nog maar 4 expeditieleden, maar ook Team Groen kan na vandaag op 4 expeditieleden komen, als Team Groen vandaag verliest en dus een expeditielid kwijtraakt, dan zal er wederom een teambattle worden gehouden. In ieder geval zal Test de leider worden van het nieuwe team, of dat nu Team Groen of Team Blauw is. Na de samensmelting zullen er nog 3 eilandraden zijn en een laatste leidersbattle. Na de leidersbattle zijn er nog 10 Survivors over die de eindfase van de CSC zullen gaan spelen. Een winst en nog belangrijker een verlies vandaag kan zwaar wegen. Vandaag gaan we een ouderwets potje voetbal spelen. Groen-Blauw Rood-Groen en Blauw-Rood. Er wordt gespeeld 4-4, maar Team Rood en Team Groen mogen werken met wissels. Laten we beginnen met de eerste wedstrijd tussen Groen en Blauw.
Team Groen zet D**n reserve, D**n kan nog steeds niet lopen. Leider Test staat op goal aan de andere kant staat Robin.. op doel. Het fluitje gaat en Bertha blijkt een natuurtalent, een slalommetje en huppa 1-0 voor Groen. Maar ook Cora kan er wat van, een afstandschot maakt 1-1. LC maakt er zelfs 2-1 van, met een subtiele lob verrast hij Test 2-1. Dan is het tijd voor een rush van Test. Hij komt uit z'n goal zetten en weet iedereen te ontwijken, uiteindelijk staat hij oog in oog met Robin..., maar Robin.. redt subliem! 2-1 is de uiteinduitslag.
Dan mag Rood spelen tegen Team Groen. Nu blijken de kwaliteiten van Jokivin pas echt. Ze dolt de mannen één voor één, maakt 1-0, maakt 2-0 en 3-0. Ville maakt het nog mooier door de 4-0 erin te schieten.
Dan mag Rood nog tegen Blauw spelen voor de eerste plek. Jokivin is in topvorm, maar Robin.. ook. Ze redt keer op keer. Dan is het moment daar, LC heeft de bal en Cora staat helemaal vrij, maar de ruzie slaat z'n sporen na. LC besluit op eigen houtje door te gaan. Maapie blokt een schot en de bal stuitert voor de voeten van Han13 die doet een breedtepass op Jokivin. Jokivin wipt de bal hoog de lucht in en maakt een prachtige omhaal. Robin.. duikt nog de hoek in, maar de bal is onhoudbaar. 1-0 en daar blijft het bij.
Chriz: 'Team Groen moet helaas voor hen naar de eilandraad en Team Rood heeft gewonnen en krijgt een extra stem in de eilandraad.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #23 Gepost op: 12-12-2003, 14:54:06 »
Aflevering 7

Op Molicitius heerst er een erg onrustige sfeer. Bodejosm43: 'Nu is het gedaan met me. Ik weet 100% zeker dat ik moet gaan. Ik weet het gewoon zeker.' Test: 'Doe nu maar rustig, iedereen heeft evenveel kans om te gaan.' Bodejosm43: 'Nee, de kans dat ik moet gaan is niet 25%, maar 100%.'  Intikker: Doe nu maar rustig, je maakt me helemaal zenuwachtig.' Bodejosm43 pakt al z'n spullen bij elkaar en neemt van iedereen uitgebreidt afscheid op Molicitius.

De eilandraad:
Chriz: 'Welkom allemaal, de stemmen zijn weer geteld. Een van jullie zal weer moeten vertrekken. Test, jij had vorige week een kans van 33% om te gaan, toch bleef je en zit je bij de laatste 11, hoe voelt dat?' Test: 'Ja, heel rustgevend. Vorige week was ik helemaal gestressd. Ik had vertrouwen in m'n teammakkers, maar die lui van Rood en Blauw, ik wist niet wat ik met ze aan moest. Gelukkig hoef ik de komende paar weken niet te vrezen voor m'n positie.' Chriz: 'Daan, hoe gaat het met je been?'  Daan: 'Het is weer heel snel opgeknapt, dus ik denk dat ik bij de volgende  proef wel weer m'n mannetje kan staan.' Chriz: 'Bodejosm43, je bent al bepakt en al. Ik hoorde dat je van iedereen afscheid hebt genomen.' Bodejosm43: 'Ja, mijn Survival zit erop. Time to go for me!' Chriz: 'Laten we eens gaan kijken of je echt moet gaan. Intikker, jij had deze week 11 stemmen gekregen. Bertha531, jij had 13 stemmen gekregen. Daan en Bodejosm43. Jullie hadden samen 36 stemmen gekregen. Eén van jullie 2 moet gaan. Bodejosm43, jij had........21 stemmen gekregen en Daan heeft er 15 gekregen. Dat betekent dat Bodejosm43 het spel moet verlaten.' Bodejosm43 geeft iedereen een hand en vertrekt. Chriz: 'En zo is weer eentje heengegaan.' Test: 'Doordat hij zo zeker was dat hij moest gaan, had ik het gevoel dat hij ons, zijn team niet vertrouwde vandaar.' Chriz: 'Maar voor jullie is het nog niet over. Jullie gaan mee naar Battle-Isle waar Team Blauw al op jullie wacht. Het is tijd voor een Teambattle.'

Op Battle-Isle
Chriz: Welkom Team Groen en Team Blauw. De tweede en tevens laatste teambattle staat jullie te wachten. 3 km verderop is mijn persoonlijke privé-eiland op dat eiland staat een vlag, wie de vlag als eerste pakt, diens team blijft bestaan, het andere team wordt opgedeelt. Hoe gaat deze battle in z'n werk. Eerst moeten jullie 100 meter zwemmen, naar een zeilboot, daar mogen 3 teamgenoten in mee. Dan moeten jullie 900 meter zeilen, uiteindelijk komen jullie na 1 km aan bij een speedboot, op de speedboot zit een kanon waarmee jullie kunnen proberen om de boot van de andere lek te schieten. Er kunnen maar 2 mensen in de speedboot. Na 2 km met de speedboot hebben gevaren komen jullie aan op het eiland, veel succes! Oh, ja voor ik het vergeet, in een teambattle is alles geoorloofd, dus je mag anderen laten struikelen, uitschakelen of wat dan ook. Ga allemaal klaar staan bij de startplaats. Klaar? Start!' LC springt gelijk op de nek van leider Test en probeert hem op de grond te krijgen, de andere 6 rennen door en beginnen met zwemmen. Daan weet al snel een voorsprong op te bouwen. Uiteindelijk is hij als eerste bij de zeilboot en begint met het klaarmaken en neerhalen van de zeilen. Een tijdje later komen Robin.. en Cora Bora aan. Ze zijn erg snel en maken de zeilboot klaar om te gaan. Het wachten is alleen nog op Melktandje. Intikker heeft door dat Melktandje nog aan boord moet, zwemt naar haar toe en duwt haar onder water. Ondertussen is Bertha bij Daan aan boord gekomen en maken ze het schip ook klaar. Snel zwemt Intikker naar de boot en Bertha, Daan en Intikker zijn onderweg. Melktandje ligt half bewusteloos in het water, maar LC is nog steeds op het strand in gevecht met Test. Robin.. bedenkt zich niet, duikt het water in en sleept Melktandje de boot in. Cora blijkt zeilkwaliteiten te hebben en al snel wordt de achterstand op Intikker en co. verkleind. Na lang varen bereiken ze de speedboots. Daan gaat achter het stuur zitten en Intikker neemt het kanon over. Vlak erachter aan komen Cora en Robin.. (die de nog steeds versufde Melktandje achterlaten). Cora gaat sturen. Intikker en Robin.. vuren zonder pardon met de kanonnen op elkaar. Het achterstuk van de boot van Daan wordt geraakt en al snel hebben Cora en Robin.. een grote voorsprong, als laatste wanhoopspoging schiet Intikker een kogel schuin, hoog de lucht in. Met veel geluk landt de kogel precies op de boot van Cora en Robin.., de boot is helemaal kapot en Cora en Robin... moeten zwemmen. Intikker en Daan halen ze al snel in en komen als eerste aan op het land. Trots pakken Daan en Intikker de vlag. Team Groen blijft bestaan! Even later worden de 8 kandidaten bij elkaar gehaald. Chriz: 'Vanaf heden bestaat Team Blauw niet meer. Robin.., Cora Bora, Melktandje en voormalig leider LC jullie mogen jullie spullen pakken en over 2 uur neem ik alle andere Survivors mee naar jullie eiland Las Canaria.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2003, 14:56:39 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #24 Gepost op: 12-12-2003, 14:54:46 »
2 uur later op Las Canaria. Chriz: 'Welkom Team Groen, Team Rood. Hiervoor staan jullie misschien wel toekomstige teamgenoten: Robin.., LC, Melktandje en Cora Bora. LC, omdat jij als enige hier van het mannelijk geslacht bent, mag ik jou alvast uitnodigen om naar het Groene Team te gaan.' LC: 'Okidoki' Test: 'Welkom bij ons team.'  Chriz: 'Om de groepen evenwichtig te maken zullen er 2 vrouwen naar het mannenteam Groen moeten gaan en 1 van de vrouwen vertrekt naar Team Rood. Na een geheime loting is beslist dat Cora Bora het Rode Team zal gaan versterken. Melktandje en Robin... gaan dus naar het Groene Eiland Molicitius. De nieuwe teams bestaan uit: Team Groen: Test, LC, Intiker, Robin.., Bertha531, Melktandje en D**n. Team Rood: Han13, Cora Bora, Floortje, Maapie, Annuh, Jokivin en Ville. Veel succes met de nieuwe situatie!'

Op Molicitius heerst er een vreemde sfeer. Bertha, D**n, Intikker en Test zijn enerzijds tevreden dat ze er nog zijn met z'n 4-en, maar moeten wennen aan de nieuwe situatie met LC, Robin.. en Melktandje en zonder Bodejosm43. Test: 'Welkom allemaal op Molicitius. De komende paar weken gaan we het gezellig met z'n allen maken, nog een paar proefjes winnen en dan zij we de beste van ons allemaal.' Melktandje: 'Natuurlijk, ik ben blij dat ik nu bij jullie zit.' LC: 'Voortaan zullen wij met z'n 7-en een team vormen.'

Op St.Hano is ook Cora Bora blij met haar nieuwe team. Cora: 'Joookiivviiin!!' Cora en Jokivin vliegen elkaar in de armen. Jokivin: 'Eindelijk zijn we weer bij elkaar.' Annuh: 'Mag ik je voorstellen aan Tikkie, onze hond en Heath, onze slaaf.' Cora: 'Mmm, hoi, ik ben Cora.' Heath: 'Heath' Cora: 'Ik, heet?! Nee, hoor dat valt wel mee.' Han13: 'In ieder geval willen we je hartelijk welkom heten op ons eiland.' Cora krijgt een ketting om haar ketting gehangen. Cora: 'Ik ben zo blij dat ik nieuwe gezichten zie.'  Ville komt aangelopen met post: 'Morgen moeten we weer naar Battle-Isle en we moeten Heath meenemen en we hebben ook een opdracht meegekregen.' 

Na een nachtje lekker slapen is iedereen weer fris aanwezig op Battle-Isle.
Chriz: 'Jullie hebben de opdracht gekregen om een leader te maken voor CSC. Deze zal worden gebruikt als de officiele leader van de CSC. Jullie hebben ook de opdracht gekregen om het te performen. Ook zal het geheel worden beoordeelt door een waar panel. Vers uit Nederland heb ik voor jullie meegenomen: Henk-Jan Smits, Eric van Thijn, Jerney Kaagman en Edwin Janssen.' Enkele kandidaten slikken en enkele lachen. Chriz: 'Team Groen, jullie mogen beginnen.' Test: 'Ik en D**n zullen de performance doen.' De andere Survivors nestelen zich op een soort van tribune en Chriz gaat er naast zitten. D**n en Test verdwijnen even tussen de struiken en komen terug, Test in een heus Pumbaa-pak en D**n in een Timon-pak. Ze zetten het 'Hakuna Matata' in. Helaas kijkt de Idolsjury chagrijnig, maar wachten netjes totdat de 2 klaar zijn. Henk-Jan: 'We lieten jullie zolang doorgaan, omdat we dachten het wordt nog wel beter, maar dat werd het niet.' Eric: 'Ik kan er niet zo goed tegen als mensen een stem opzetten.' Jerney: 'En bovendien je pak is kreukelig.' Edwin: 'Hakuna Matata, een dag zonder zorgen en dat terwijl je op een eiland zit zonder weinig voedsel.' Jerney: 'Toch vond ik het wel orgineel, ik kan er heel enthousiast van worden.' Henk-Jan: 'Het is wel orgineel en ondanks alle problemen op het eiland Hakuna Matata, dat is toch mooi.'  Chriz: 'Goed, dan gaan we verder met Team Rood. Han13, wie gaat de perfomance doen?' Han13: 'Heath Ledger!' Even later komt Heath opzetten en zet in: 'Look out, malloot, a coconut. Who makes us laugh and gieruh? Ovide and his friends....' Henk-Jan: 'Stop maar, dat kun je toch niet serieus menen?'  Eric: 'Wat kom je hier eigenlijk doen?' Heath: 'Well, Sinterklaas, brought me as a a slave and...' Jerney: 'Het nummer was totaal niet orgineel en je uitspraak is gewoon bedroevend.' Edwin: 'Ik zou hier vooral NIET mee doorgaan.' Chriz: 'Henk-Jan, wie is de winnaar?' Henk-Jan: 'Als ik dan nog moet kiezen dan kies ik voor Team Groen.' Chriz: 'Goed, Team Groen heeft gewonnen.' Jullie mogen 1 iemand uitkiezen die 10 minuten naar huis mag balen. Jullie mogen allemaal terug naar jullie eiland. Idolsjury, bedankt! Jullie mogen weer gaan en ook Heath zal helaas voor Team Rood weer moeten gaan.' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #25 Gepost op: 12-12-2003, 14:55:48 »
Op St.Hano is Annuh erg teleurgesteld. Haar Heath moest weg. Ze zit een hoekje te mokken. Floortje probeert haar op te vrolijken. Floortje: 'Is alles goed?' Annuh: 'Ik mis Heath.' Floortje: 'Maar je wist toch dat hij zou gaan.' Annuh: 'Ik vind het erg lief van je, maar zou je even weg willen gaan. Ik wil alleen zijn.' Dat schiet Floortje in het verkeerde keelgat: 'Nou ja, kom ik hier om je te troosten, blijkt dat je me niet eens wilt zien, bitch!' Hierdoor raakt Annuh helemaal over de rode en begint te huilen. Al snel zijn Jokivin en Han13 erbij om haar te troosten.

Op Molicitius heeft Test de groep bij elkaar geroepen, want er moet besloten worden wie er mag gaan bellen. Robin..: 'Ik hoef niet persé hoor.' D**n: 'Ik wil heel graag bellen met m'n vriend en buurjongen.' Melktandje: 'Ik wil ook graag.' Test: 'Nog meer?' Bertha: 'Nee, ik hoef niet zo nodig hoor.' Test: 'Dus D**n of Melktandje?' Melktandje: 'Nou...ennuh...ik ben ouder, dus ik mag.' Iedereen kijkt verbaasd naar Melktandje, maar niemand durft in te grijpen.' Even later staat Melktandje dan ook vrolijk met een vriendin te bellen. D**n is wel teleurgesteld, maar vergeet het geval alweer gauw. Hij besluit om samen met Robin... te gaan vissen en met succes. Na 10 minuten komt Melktandje helemaal happydepeppy weer terug. Het gesprek heeft haar goed gedaan. LC is vooral heel erg blij voor haar, maar leider Test weet niet zo goed wat hij moet doen met het nieuwe lid.

Dan is het alweer tijd voor een nieuwe proef, de zoveelste keer deze aflevering vertrekken de twee teams na Battle-Isle.
Chriz: 'Welkom allemaal, 14 van jullie zijn er nog over en 4 zullen er nog afvallen voor de laatste samensmelting. Wie er vandaag naar de eilandraad moet? Dat wordt beslist in de volgende battle: 'levend mens-erger-je-niet!' De 2 leiders spelen tegen elkaar en 4 uit elk team zijn de pionnen. De andere 2 kandidaten krijgen voor elke beurt een vraag, als de vraag goed beantwoordt wordt, mag de leider zelf beslissen hoeveel stappen hij een pion vooruitzet (en zo mensen er kan afkeilen of snel vooruit kan gaan). Test en Han? Wie willen jullie de vragen laten doen?' Han13: Ville en Maapie Test: Intikker en LC
En zo gaan ze van start. Test heeft veel geluk, Intikker heeft maar 2 vragen goed, maar toch heeft Test al snel 1 pion binnen. Dan begint Ville als een tierlier en beantwoordt een paar vragen achter elkaar goed. Uiteindelijk hebben ze allebei 3 pionnen binnen. Alleen Annuh de laatste pion van Rood kan naar binnen als Maapie goed beantwoordt. Maapie gokt fout, Bert en Ernie zijn geen broers, maar vrienden. Intikker beantwoordt de volgende vraag goed en gooit Annuh daarmee van het bord af. Ook Intikker komt binnen en Team Groen wint. Team Groen hangt bij elkaar om de nek. Chriz: 'Gefeliciteerd, Team Groen. Jullie hebben het gehaald deze week. Team Rood moet naar de eilandraad.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #26 Gepost op: 20-12-2003, 19:15:59 »
Aflevering 8

Op St.Hano zijn de dames alles behalve vrolijk, voor de eerste keer staat Team Rood een eilandraad te wachten en voor de eerste keer ooit zitten Annuh, Maapie, Ville en Floortje op het strafbankje. Opeens wordt de stilte verbroken door Floortje. Floortje: 'Meiden, ik weet dat jullie altijd problemen met me hebben gehad en let's face it, ik zal toch nooit de finale halen. Daarom wil ik mezelf opofferen. Jullie mogen mij eruit stemmen.' Han13: 'Dat is heel lief aangeboden, Floortje.' Floortje: 'Ach, de hel met jullie. Ik wil gewoon naar huis toe, basta!'

De eilandraad:
Chriz: 'Welkom dames, zoals ik begrepen heb zitten jullie met een redelijk ontspannen gevoel hier. Floortje, jij wilt graag de expeditie verlaten.' Floortje: 'Ja, maar ik wil het op een waardige manier doen en ik wil me eruit laten stemmen.' Chriz: 'De stemmen zijn inmiddels geteld. Team Groen heeft de joker ingezet en hoefde daarom niet te stemmen. Laten we dan maar beginnen met de stemmen. Floortje.....jij hebt 42 stemmen oftewel alle stemmen die er gehaald konden worden. Unaniem incluis jezelf ben je eruit gestemd.' Floortje: 'Dat is goed, dan ga ik maar.' Snel neemt Floortje afscheid van de andere dames en verdwijnt. Chriz: 'Dat lag er natuurlijk dik bovenop, maar er zijn natuurlijk meer stemmen uitgegeven, op dit moment misschien nog wel interessanter. Sommigen lagen erg dicht bij elkaar zoals Maapie 20 stemmen, Annuh 19 stemmen en Jokivin 18 stemmen, Cora Bora kreeg zelfs maar 15 stemmen en Ville, jij had na Floortje de meeste stemmen, 23 stemmen kreeg je in totaal.' Ville: 'Goed, ik zal kijken wat ik er mee kan doen.'

Molicitius: De sfeer is uitermate relaxt, voor de eerste keer ooit moesten niet zij, maar het machtige Team Rood naar de eilandraad. Bertha531 besluit om het groots te gaan vieren. Hij wil naar een dichtbijzijnd eiland om voedsel in te slaan voor een groot feest 's avonds. Bertha: 'Goed, we gaan dus met z'n allen op een vlot naar een eilandje hier dichtbij.' Melktandje: 'Hoho, wacht, allemaal? Ik heb niet gezegd dat ik mee zou gaan.' D**n: 'Nou, eeuh samen uit, samen thuis nietwaar?' LC: 'Ik heb ook helemaal geen zin om te gaan. Een pokkezooi energie verspillen, terwijl er op dit eiland nog genoeg te vinden is.' Test: 'Iedereen moet gewoon doen wat ie denkt dat ie moet doen. Ik, Melktandje en LC blijven hier en jullie gaan met z'n 4-en op expeditie.' Intikker: 'Lekkere leider ben je.' Test: 'Wij zullen op het eiland na voedsel gaan zoeken.'

Op St.Hano komen de dames terug van de eilandraad. Ze weten niet of ze nu blij moeten zijn of niet. Ville: 'Het is wel gek zo, zonder Floortje.' Cora Bora: 'Ik wil jullie allemaal nog bedanken, ik ben er toch net nieuw bijgekomen en ik heb het toch maar mooi overleefd.' Jokivin knuffelt met Cora: 'Ach, we houwen toch van je meissie.' Han13: 'Maar goed, wij 6-en hebben het overleefd en hopelijk halen we allezes de laatste samensmelting.' Maapie: 'Er zullen er nog 3 gaan afvallen.'


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #27 Gepost op: 20-12-2003, 19:16:44 »
Battle-Isle:
Het is weet tijd voor een ouderwetse voedselopdracht op Battle-Isle. De twee teams verzamelen zich. Chriz: 'Welkom allemaal, vandaag weer een proef en een proef waarbij jullie je buik kunnen voleten. Een paar dagen geleden hebben jullie een opdracht gekregen om een recept te schrijven. We hebben deze 2 recepten opgestuurd naar Rudolph van Veen en wel kijk maar even naar het filmpje. Chriz zet de tv aan en op het scherm is Rudolph van Veen te zien die in de keuken staat. Rudolph: 'Goedemiddag kandidaten, ik heb zojuist de 2 recepten die ik van jullie heb gekregen, ik heb ze inmiddels bereid en ik ga ze nu proeven. Eerst het recept van Team Rood......mmm...fris van smaak...de slang is lekker mals.....beetje zuur sausje......mwah...wik....weeg...een 7.5.  Nu zal ik het recept van Team Groen proeven.......mmm.....spicey.......schildpad is een beetje taai......maar de saus is super........mwah.....wik.....weeg.....een 7...het spijt me Team Groen, maar Team Rood gaat er met de prijs vandoor.'  Op Battle-Isle dansen de 6 dames gezamenlijk in de rondte. Chriz: 'Jullie prijs is een all-you-can-eat-wedstrijd. Voor 1 minuut lang mogen jullie taarten na binnen gaan proppen. Maar let op! Degene die de meeste taarten naar binnen propt wint een extra prijs.'  De 6 dames mogen aan een tafeltje gaan zitten en krijgen taarten voorgeschoteld, dan gaat de minuut in en ontstaat er een ranzig tafereel. Halfe stukken taart overal, gezichten onder de taart, alles onder de taart. Han13 begint na 3 taarten te kotsten en houdt het na 37 seconden voor gezien. De rest maakt de minuut vol.' Chriz: 'Goed, de winnaar is Annuh! Met 4 taarten.' Annuh: 'En wat heb ik gewonnen?' Chriz: 'Speciaal voor jou zal Heath Ledger naar je huis worden toegereden, zodra je de expeditie verlaat zal hij 2 weken lang je persoonlijke slaaf zijn.' Annuh is dolgelukkig met deze prijs. Haar geluk kan ze niet op, maar ze spring zo heen en weer dat bij haar ook de taarten weer naar boven komen zetten. Maapie pulkt nog wat taart uit haar neus en dan vertrekken de Survivors weer naar hun eiland.

Die middag laat, als het al bijna avond wordt, vliegt er opeens een vliegtuigje boven Molicitius. D**n en Robin... kijken naar boven en zien dat er een pakketje wordt gedumpt, midden in de jungle. D**n: 'He? Wat is dat?' Robin..: 'Dunno, laten we gaan kijken.'  D**n en Robin... verdwijnen de jungle in, terwijl de anderen bezig blijven met het voorbereiden van de feestmaaltijd.

Ook vliegt het vliegtuigje boven het Rode eiland St.Hano. Wederom wordt er een pakketje gedumpt vanuit het vliegtuig, dit pakketje valt op het strand, maar helaas ziet niemand van de dames dat er een pakketje gedumpt is. 

Inmiddels zijn D**n en Robin... diep de jungle in geraakt en hebben het pakketje gevonden. Robin... maakt het pakketje los, binnenin zit een briefje. D**n leest het voor: 'Beste survivor, kijk uit voor het Gele Verbond bestaande uit de 4 ex-leden van Team Geel. Groeten Daisy'  Robin...: 'Een bericht van Daisy? Hé, een Geel Verbond?' D**n: 'Er is hier duidelijk iets niet in de haak. Kom op, we gaan er de anderen op aan spreken.' 

Op St.Hano heeft inmiddels Maapie het pakketje opgemerkt en losgemaakt. 'Beste Survivor, Kijk uit voor het 'Gele Verbond' bestaande uit de 4 ex-teamleden van Team Geel. Ik stel voor om bij een volgende eilandraad Cora Bora uit de expeditie te stemmen.' Maapie roept Jokivin en laat het briefje lezen. Jokivin: 'Nou ja, belachelijk! Wie heeft dat hier gedumpt?' Jokivin: 'Dames kom eens hier.' Jokivin laat het briefje lezen aan de anderen. Han13: 'Dit kun je toch niet menen. Een geel verbond, Cora Bora eruit stemmen.' Annuh: 'Is het waar? Is er sprake van een Geel Verbond?' Cora: 'Nee, joh. Natuurlijk niet. Hoe kunnen we nu een verbond sluiten. Bertha en Intikker zitten op een ander eiland.' Maapie: 'Wat een onzin. We luisteren er gewoon niet naar en gewoon verder.' Han13: 'Wat een fabel, een Geel Verbond.' De situatie wordt niet langer besproken, maar enig argwaan is wel ontstaan. 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #28 Gepost op: 20-12-2003, 19:18:26 »
D**n en Robin... zijn inmiddels terug bij de anderen en D**n leest het briefje hardop voor. Melktandje: 'Ik wist het wel, ik wist het wel. Er is gewoon iets niet in de haak met die smerige Cora Bora! En jullie! Dat had ik niet verwacht.' Intikker: 'Maar er is helemaal niks van waar. We hebben helemaal geen verbond. Hoe kunnen we nu een verbond sluiten met hen. Ze zitten op een ander eiland. Bovendien zijn we nu leden van Team Groen. Team Geel heeft maar 2 weken bestaan.' Test: 'Bertha?' Bertha531: 'Het spijt me, Intikker. Het is waar. Het Gele Verbond is waar, we hebben besloten om elkaar ten alle tijde te blijven steunen en maken stemafspraken, zij drukken een extra stempel op de extra stem en andersom. Wij wilden proberen om met z'n 4-en de samenleving te halen, maar helaas is het nu afgelopen. Nu zullen we 1 voor 1 worden weggestemd.' Bertha begint zachtjes te snikken. Tegen alle verwachting in, slaat Test opeens een arm om hem heen en begint Robin.. hem te troosten. Robin...: 'He joh, we stemmen je heus niet zomaar weg. Je hebt zoveel voor ons team betekent. Zo te zien heb je spijt van het Gele Verbond, dus we zullen je het maar vergeven, nietwaar?' De andere teamgenoten knikken. Melktandje: 'Maar die Cora Bora...ooww....als ik die in m'n handen krijg.' 

Na alle commotie rond het Gele Verbond is het toch weer tijd voor een elimanitieproef op Battle-Isle!
Chriz: 'Welkom allemaal, nog 13 kandidaten zijn er over. We zijn bijna over de helft. Vandaag is de één-na-laatste eilandraad. Maar eerst moeten we nog een proef spelen. We gaan vandaag touwtrekken, maar omdat de mannen in het algemeen iets sterker zijn moet Test één van z'n mannen uit het spel halen en mogen de leiders zelf ook niet meedoen. Test? Wie haal je eruit?' Test: 'LC' Chriz: 'Dus D**n, Bertha531, Intikker, Robin.. en Melktandje vs. Jokivin, Annuh, Maapie, Ville en Cora Bora. Oké op jullie plaatsen......START!' Het touw slingert van links naar rechts en van rechts naar links en dat voor 5 minuten lang. Er lijkt maar geen winnaar te komen, maar dan komt Bertha531 met een trucje. Bertha: 'Als ik ja zeg, allemaal ineens heel hard trekken.......Ja!' Met een geweldige kracht trekken de teamleden van Team Groen de dames over de streep. Chriz: 'Team Groen wint de proef, gefeliciteerd en Team Rood moet naar de eilandraad

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #29 Gepost op: 27-12-2003, 20:07:07 »
Aflevering 9

De eilandraad:
Chriz: 'Welkom Team Rood, nadat Floortje vorige week moest gaan, staat er voor jullie deze week de tweede eilandraad te wachten. Han13, was het verlies van Floortje erg zwaar?' Han13: 'Natuurlijk, al met al hebben we toch heel wat weekjes samen geleefd en voor een ieder is het zuur om voor de laatste samensmelting af te vallen.' Chriz: 'Maapie, jij en Floortje waren niet zulke dikke maatjes. Was het moeilijk om haar achter te laten?' Maapie: 'Neuh, voor mij niet zo. Als er al iemand moest gaan, dan het liefst Floortje. Dat neemt niet weg dat ik veel respect voor haar heb.' Chriz: 'En dan was er nog de commotie rond het Gele Verbond, Cora Bora?' Cora Bora: 'Dat klopt, er waren nog al wat problemen rond een zogenaamd verbond, verzonnen door Daisy. Al met al niks van waar natuurlijk.' Chriz: 'Jij en Jokivin hebben niet gestemd deze week en daarmee julliezelf de meeste punten gegeven. Waarom?' Cora Bora: 'Als het team ons wil straffen voor een al dan wel of al dan niet een verbond dan krijgen ze nu de kans.' Chriz: 'En daar sta jij ook achter Jokivin?' Jokivin: 'Natuurlijk, ik ga volledig mee met Cora.' Chriz: 'We zullen zien of het gevolgen heeft voor de uitslag. Deze week was het weer heel erg spannend. Er zijn 4 mensen met 18 stemmen en 1 iemand met 21 stemmen. Al met al was het dus een close call. Maapie, jij blijft er deze week in ieder geval gewoon in. Jij had 18 stemmen en Jokivin, ook al speelde je gevaarlijk spel. Ook jij had 18 punten. Ook Annuh blijft in het spel met 18 punten. Het gaat dus tussen Cora en Ville en het is geworden, degene die 21 punten had en dus naar huis moet is......Ville!' Bij het uitspreken van de naam komen de tranen los bij Ville. Bij haar is nu het besef dat zelfs Team Rood geen gezellig team is, ook daar worden de concurrenten voor de titel keihard weggespeeld. Zij zal nu moeten gaan. De andere dames nemen geschokeerd afscheid van Ville. Dit was nogal onverwachts. Ville stapte in de boot en zwaaide de andere dames naar. Haar avontuur was ten einde.

Op Molicitius zaten de 7 samen om de tafel. Test: 'Nog 2 moeten er hierna gaan.' Robin..: 'We moeten nog 1 immuniteitsproef winnen en dan zijn we er.' Test: 'En dan ik nog. Ik zie er wel tegenop hoor. Een leidersbattle tegen Han13. Dat wordt zwaar.' Melktandje: 'Ja, maar in ieder geval zijn we er dan nog met z'n 6-en. We kunnen die dames één voor één wegstemmen.' Intikker: 'No way. Ik heb geen zin om een complot te vormen. Ik stem gewoon op diegene die me het minst ligt.' Melktandje: 'Tsss....zeikerd...'

St.Hano: De dames komen zwaar aangeslagen terug op St.Hano. Han13: 'Als dit er zo blijft inhakken, dan worden het nog een paar moeilijke weken.' Annuh: 'Ik kan niet geloven dat we allemaal zo dichtbij elkaar lagen. Het gaat nu nog heel spannend worden.' Jokivin: 'In ieder geval is ze weer terug met Kerst. Dat is toch wel leuk voor haar.' Cora Bora: 'Ach ja, Kerst. Nog een paar dagen. Ik hoop dat we met de volgende proef een dikke vette kalkoen winnen.'

Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom kandidaten op Battle-Isle. Vandaag zijn er nog 12 Survivors over, nog 12 Survivors in de race voor die prijs. Het is bijna kerst en om er wat extra gezelligheid in te brengen hebben we jullie gevraagd wie jullie graag wouden laten overkomen. Team Rood kwam met het iniatief om Frans Bauer over te laten vliegen en hier is ie dan! Frans Bauer!! Over het eiland schalt het welbekende 'heb je even voor mij?'. De kandidaten staan te swingen als nooit tevoren. Test blijkt zelfs de hele tekst te kennen en als Frans nog een paar nummertjes laat horen, blijkt hij zelfs alle nummers mee te kunnen schallen. Hij blijkt een ware fan te zijn. Na afloop van het concert moet Frans snel weer weg, terug naar Nederland, want Maris heeft Chinees gehaald (met satéstokjes). Chriz: 'Omdat jullie, Team Rood, voor Fransie hebben gezorgd en Team Groen voor helemaal niks, krijgen jullie deze overheerlijke kalkoen mee naar jullie eiland. De meiden juichen en vertrekken terug naar het eiland en zo gaat de middag over op de avond en is het Kerstavond. De volgende dag is het dan echt Kerst op de twee eilanden.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #30 Gepost op: 27-12-2003, 20:07:46 »
Op Molicitius gaat het tijdens het kerstdiner helemaal mis. Test: 'Nou ja, we hebben dan wel geen kalkoen. Het is in ieder geval gezellig.' Bertha531: 'Het begint al wel een beetje karig te worden. 2 meloenen, een kokosnoot en wat rijst, dat is ons kerstdiner.' Melktandje: 'Tja, als we nu ook gewoon hadden gezorgd dat er iemand kwam dan kregen wij misschien wel die kalkoen, maar jullie waren het weer eens met Fransie Bauer.' LC: 'Volgens mij zit er gewoon weer het Gele Verbond erachter.' Dit schiet Intikker in het verkeerde keelgat (rechterkeelgat): 'Ik geloof dat we het daar wel genoeg over hebben gehad, nietwaar?' Melktandje: 'Schreeuw niet zo tegen LC! Je moet gewoon je bek houden met je schijnheilige gedoe met dat verbond.' D**n: Misschien moet je zelf even je bek houden, je bent verreweg de luiste hier allemaal.' Bertha begint zachtjes te zingen: 'Vrede op aarde, vrehehede op aarde.' Melktandje: 'Ach stik toch ook maar allemaal.' Test, de leider van het stel zit er een beetje beduusd bij. Wat moet hij nu met dit zooitje ongeregeld? Hij is immers de leider.

Ook het Rode Team viert Kerstfeest. Tijdens hun kerstdiner (rijst met rode vrucht en een gevangen vis, de kalkoen is al op). Hier verloopt  het kerstfeest uitermate vredevol. Tijdens het diner vertellen de meisjes elkaar hoe zij thuis kerst vierden. Annuh vertelt dat ze vorig jaar naar de Elfteling is geweest. Maapie vertelt dat ze altijd in de kerk dwarsfluit speelt (bij de piano). Cora Bora zegt dat ze niet zoveel met kerst heeft en voor Han begint kerst altijd de 24ste als het heel erg druk is in de bakkerij. Dan begint opeens Maapie te snikken. Ze mist haar ouders toch wel heel erg. Gelijk slaat Jokivin een arm om haar heen en begint haar te troosten. Ook Annuh begint te snotteren, ze mist haar moeder ook heel erg. Binnen de kortste keren zitten ze allemaal te snotteren.

Maar zo gaat de kerst voorbij en opnieuw staat er een proef te wachten...
Chriz: Deze proef is belangrijk voor jullie allemaal, want volgende week is er een leidersbattle oftewel wie deze battle wint, dat team gaat automatisch, behalve de leider, allemaal door naar de 2de fase. Onder de grond van Battle-Isle hebben we een ondergronds doolhof gemaakt met allemaal gangen. Het team dat als eerste 4 mensen aan de andere kant heeft wint. Team Groen moet 2 mensen buitenspel zetten. Test?' Test: 'Melktandje en LC' Dan gaat de race van start. Binnen de korste keren zit iedereen in de gangen. Het is erg lastig om de uitgang te vinden en veel mensen komen vast te zitten. Uiteindelijk weet Bertha531 er als eerste uit te komen. Hij heeft Robin... meegenomen. Niet veel later verschijnt ook de eerste 'rode'. Het is Jokivin. Dan is het een hele tijd wachten. D**n en Han13 die vlakbij elkaar liggen zitten allebei vast en moeten weer een heel eind terug. Annuh en Cora Bora weten ook de uitgang te vinden en dan is het opeens 2 tegen 3, maar D**n en Han13 zitten nog steeds vast. Intikker komt als derde naar buiten. Alleen Test, Han13, Maapie en D**n zitten nog vast. Test ziet uiteindeilijk in een ooghoek een glimps licht en besluit er naartoe te kruipen. Hij is als vierde bij de uitgang en daardoor wint het team van Test. Chriz: 'Helaas, Team Rood, jullie moeten weer naar een eilandraad. Het spijt me.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #31 Gepost op: 2-01-2004, 14:33:06 »
Aflevering 10

De eilandraad:
Chriz: 'Welkom Team Rood, vandaag staat één van de belangrijkste eilandraden tot nu toe te wachten, want één van jullie zal niet meegaan naar de samensmelting, één van jullie zal er gaan afvallen. Han13, er staat jou nog een loodzware leidersbattle te wachten, met nog maar 3 teamgenoten, ga je het halen?' Han13: 'Ik hoop het, maar ik zal zeker de steun van een paar van Team Groen nodig hebben. Let's face it, Test heeft de beste kansen.' Chriz: 'Maapie, de vorige keer hadden behalve Ville iedereen even veel punten, ben je bang dat je moet gaan?' Maapie: 'Ja, natuurlijk, afvallen voor de 2de Fase, zou voor mij echt een verschrikking zijn.' Chriz: 'Cora Bora, jij hebt deze week wederom niet gestemd?' Cora Bora: 'Ik zie hoe graag de anderen naar de 2de Fase willen, misschien is het voor hen wel belangrijker dan voor mij.' Chriz: 'Goed, laat ik beginnen met de uitslag. Ook de stem van Team Groen is er weer bij geleverd en leverde de volgende uitslag op: 'Maapie, gefeliciteerd, je zit in de 2de Fase, je had met 11 punt de minste stemmen, Annuh, ook gefeliciteerd met 14 punten heb jij ook de 2de Fase bereikt. Het gaat dus tussen Jokivin en Cora Bora, de dames van het Gele Verbond. De ene dame had 15 punt en de andere dame 17 punt en 17 punt en daarmee uit de expeditie is:......Cora Bora. Jokivin, gefelicteerd.' Jokivin omhelst Cora Bora.  Chriz: 'Door jouw keuze om niet te stemmen lig jij eruit, maar heb je je vriendin Jokivin van een ondergang gered.' Cora Bora neemt afscheid van de anderen. Cora: 'Het is mooi geweest, maak er wat van! Ik hoop dat één van jullie wint!'

Op Molicitius wordt er al volop gefantaseerd over de volgende ronde. Melktandje, LC, Robin..., Bertha531, Intikker en D**n zijn al zeker van een plaats in de volgende ronde, alleen Test zit nog in de stress, hem wacht nog een zware Leidersbattle. D**n, Intikker en LC zitten bij elkaar. D**n: 'Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe eiland, al met al zit ik hier al vanaf het begin en ik ben wel toe wat aan het nieuws.' Intikker: 'Ik verheug me er echt op als we bij elkaar komen. Ik ben zo benieuwd wie er van de dames van Rood terugkomen.' LC: 'Ik hoop alleen dat Cora niet terugkomt, dan heb je met Melktandje opnieuw de poppen aan het dansen.' D**n: 'Ach, dat kan allemaal nog wel weer uitgepraat worden.' Een eindje verderop staan Melktandje en Robin... in de zee, ze zijn hun kleren aan het uitspoelen. Robin...: 'Dat zal wel even wennen worden, met zo'n club nieuwe vrouwen bij.' Melktandje: 'Hehe, dan zijn we opeens overbodig.' Robin...: 'Ach, wij koken toch veel beter. Ik ben wel benieuwd of Test het gaat halen, hij is zo'n schatje.' Melktandje: 'Hmm, heb je een oogje op Test?' Test is de laatste tijd niet echt zichzelf. Hij zit in de maag met de Leidersbattle, hij is samen met Bertha531 op zoek naar karakollen. Test: 'Als ik sigaretten bij me had, dan zou ik nu smoken als een gek.' Bertha: 'Tja...' Test: 'Afvallen voor de samensmelting zou echt een verschrikking zijn.' Bertha: 'Natuurlijk ga je gewoon door. Je team staat achter je, dat weet je toch. Bovendien hebben die dames van Rood niks te vertellen. Wij zijn dik in de meerderheid.' Test: 'Tja...' 

Jokivin komt helemaal overstuur terug op St.Hano, het afscheid van Cora hakt erin, nu Jokivin haar beste maatje kwijt is.  Annuh: 'Kom op, Joki. Wij zijn er nog voor je, we zullen je echt niet zomaar laten vallen.' Han13: 'En jullie zitten bij de laatste 10. Ik ben trots op jullie.' Maapie tovert een glimlach op haar gezien en knuffelt met Han. Ze is er erg blij mee dat ze bij de laatste 10 zit. Han13 gaat naast Jokivin zitten: 'He meissie, na de CSC zien jullie elkaar weer. Bovendien ga je binnenkort Intikker en Bertha531 terugzien en allemaal nieuwe mensen leren kennen.' Annuh en Maapie zijn inmiddels een eindje gaan wandelen. Maapie: 'Hehe, eindelijk. Ik kan niet wachten om weer eens een man te zien.' Annuh: 'Ja, hiero hetzelfde. Na Heath was het extra zwaar. Die D**n is wel een lekker knulletje.' Maapie: 'Joah! Of Bertha, heb je die biceps weleens gezien!' Annuh lacht: 'Haha!' Maapie: 'En ga jij voor Han13 stemmen?......' 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #32 Gepost op: 2-01-2004, 14:34:09 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom teams, dit zal de laatste keer zijn dat jullie tegen elkaar zullen strijden. Als laatste proef wouden wij iets spectaculairs doen. Daarom gaan 8 mensen van jullie vandaag parachute springen. Het is erg simpel, wie de meeste mensen op Battle-Isle krijgt die wint. Maapie: 'Maar dat durf ik helemaal niet.' Chriz: 'Nou, dat is dan een goed voornemen om voor het nieuwe jaar over die angst heen te komen.' Maapie: 'Mwah...mwah....nou vooruit dan, ik zal iig in het vliegtuig springen.' Chriz: 'Test? Je mag 3 Survivors kiezen die met je mee gaan springen, wie worden het?' Test: 'Robin..., LC en Intikker.' Op het water landt een klein watervliegtuigje. De 8 Survivors die gaan springen, stappen erin en gaan de lucht in. Chriz: 'Wat denken jullie?' Bertha531: 'Ik heb geen idee.' Melktandje: 'LC en Robin.. halen het sowieso. De andere twee weet ik niet.' D**n: 'Ik ben benieuwd of Maapie springt.' Dan vliegt het vliegtuigje boven het eilandje en wordt de eerste Survivor Test gedropt. Test juicht van plezier als hij naar beneden gaat. Hij weet door cirkeltjes te draaien, aardig recht te blijven en weet op het strand van Battle-Isle te landen. Chriz: '1-0, kijk daar gaat Han13' Han13 maakt wat schokkerige bewegingen, maar ook zij draait rondjes, op het laatste moment wijkt ze enorm af, maar weet bij te sturen. Ze belandt uiteindelijk in een boom, maar heeft het ook gered.' Chriz: '1-1' Dan wordt de derde Survivor gedropt. Het is Intikker. Intikker heeft er echter de ballen verstand van en belandt verderop in de zee. De vierde Survivor die springt is.....Maapie! Maapie schreeuwt als een speenvarken als ze naar beneden gaat, maar ze is toch zo dapper dat ze gaat. Omdat ze haar ogen dichtheeft ziet ze niks en mist ze het eiland dan ook volledig. Robin.... is de volgende die springt. Robin... wijkt echter volledig af, met een beetje geluk en een sterke windvlaag belandt ze uiteindelijk toch nog op het strand. Chriz: '2-1 voor Groen'.  Jokivin is de volgende die gaat. Ze gaat heel goed, maar als ze bijna beneden is, pakt een windvlaag haar, Jokivin probeert kracht tegen te zetten en belandt uiteindelijk op het puntje van de strand van Battle-Isle, haar voeten nog net niet in het water. LC moet het dan voor Team Groen en LC doet het ook. Als een ervaren parachute gaat hij naar beneden en belandt precies bij Test in de armen. Test omhelst z'n teammaatje. Chriz: 'Als Annuh het haalt, moet er opnieuw gesprongen worden.' Annuh springt als laatste uit het vliegtuig, alleen struikelt ze vlak voor ze springt en kukelt naar beneden, met enorme snelheid valt Annuh naar beneden en met een rotgang belandt ze in het water. Het duurt wel een minuut voor ze weer boven is. De andere Survivor zijn er inmiddels naartoe gezwommen, om eventueel reddingszwemmend te helpen, maar alles is okee met Annuh. Op het strand verzamelt iedereen zich, behalve Han13 die nog steeds in de boom hangt. Chriz: 'Helaas is het door de val van Annuh 3-2 geworden voor Team Groen. Team Groen wint dus de laatste voedselprijs. Jullie vertrekken nu voor de laatste keer naar St.Hano en Molicitius, voor Team Groen zal daar een verassing zijn, pak al je spullen mee en verbrandt de kampen. De 1ste Fase is bijna ten einde.  Ik verwacht jullie hier vanavond om 21.00 uur terug.

Op Molicitius wordt Team Groen verrast met een afscheidsmaaltijd klaargemaakt door een Maleisische kok. Rijst met satéstokjes, ganzenlever, gebraden hert, friet, salade staan er op het menu en als toetje een ijstaart, na de maaltijd toost Test op de afloop van Team Groen. Test: 'Team Groen, jullie en ook Bodejos, Malcolm en Molice ben ik dankbaar voor de tijd die ik heb doorgebracht op dit prachtige eiland. Ik houd van jullie allemaal en ik hoop dat jullie nog ver mogen komen. Hoe de Leidersbattle ook voor mij zal aflopen. Ik heb genoten en ik zal Molicitius en jullie nooit meer vergeten.' Robin... schreeuwt erachter aan: 'Friends forever!' Daar wordt op getoost. 

Op St.Hano staan de 4 overgebleven dames bij een groot kampvuur. Alle resten van het kamp worden opgeruimd. Han13: 'Lang leve St.Hano.' Annuh gooit een matras op het vuur: 'Voor Floortje' Maapie gooit een rieten dak op het vuur: 'Voor Ville' Jokivin pakt een grote paal en gooit die erbij: 'Voor Cora Bora!' Han13: 'Maapie, Annuh en Jokivin. Ik heb genoten van jullie aanwezigheid hier. Veel succes verder en bedankt voor alles.' Annuh: 'Het hoeft nog niet voorbij te zijn' De 4 dames kijken samen naar het grote kampvuur en herdenken de afgelopen weken. 

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #33 Gepost op: 2-01-2004, 14:36:01 »
Ook op Molicitius wordt er een vuur gemaakt en zo komt er een einde aan het Rode Team en het Groene Team en het verblijf op Molicitus en St.Hano. Die avond om 21.00 uur verzamelen de 11 Survivors zich weer op Battle-Isle. Het is inmiddels donker geworden. Chriz: 'Welkom, Survivors. Het is 31 december 2003, 21.00 uur. Over 3 uur breekt er een nieuw jaar aan, maar ook een nieuwe fase in het spel. 9 Survivors zijn al zeker hiervan: 'Annuh, Bertha531, D**n, Intikker, Jokivin,  LC, Maapie, Melktandje en Robin... Vandaag wordt er beslist wie de 10de Survivor wordt: Han13 of Test. 9 weken lang hebben zij de 2 kamps geleidt, die het tot het einde toe hebben volgehouden en toch kan er maar 1 beloont worden met de beloning van de 2de Fase. Jullie immuniteit verdwijnt ook hiermee en na de samensmelting zullen jullie niet langer leider zijn. De ultieme test wacht hen nu. De 9 Survivors die al zeker zijn bepalen dit lot. Test en Han13 mag ik jullie vragen mee te komen naar het eiland waar de 2de Fase van start gaat.

Han13 en Test worden meegenomen in een speedboot, vlak voor een eiland houdt de boot stil. Chriz: 'Dat eiland daar zal straks het nieuwe eiland worden waar de expeditie verder gaat. Jullie lot ligt nu in de handen van de anderen. Test, Han13 hoe zie je jouw kansen en hoe kijk je terug op de 1ste Fase?'
Test: 'Ik heb een geweldige tijd beleeft op Molicitius. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en over het algemeen gezien heb ik een heel sterk team geleidt. Toen Malcolm moest gaan, was ik vooral blij voor hem, maar toen Molice moest gaan, had ik het echt even moeilijk. In een korte tijd leer je elkaar toch snel gaan. Ik hoop dat ik mee mag gaan in de 2de Fase, maar besef me wel degelijk dat er Survivors zijn die verraderlijk zijn. Ik ben niet langer hun leider.'
Han13: 'De eerste weken waren geweldig. We hadden weinig eten, maar doordat we nooit naar de eilandraad moesten, was het vooral een prachtige vakantie, gezellig met een groep meiden. De verandering kwam toen we voor het eerst naar de eilandraad moesten en vervolgens op rij Floortje, Ville en Cora kwijtraakten. Al met al heb ik een geweldige leuke tijd gehad en ik zou erg graag doorwillen. Voor de dames steek ik m'n handen in het vuur, maar ik ben benieuwd wat de Groenen gaan doen.'  


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #34 Gepost op: 2-01-2004, 14:36:38 »
Terwijl het aardedonker is geworden op Battle-Isle zitten de 9 Survivors in groepjes te overleggen. Wie is er symphatieker? Wie verdient het meer? Wie is tactisch gezien de beste keuze? Af en toe lijkt er een complotje te onstaan, maar alles wordt geheim gehouden. Nieuwe vriendschappen worden gesloten en één voor één blikken de Survivors terug op de 1ste Fase:
Annuh: 'Het was geweldig op St.Hano, maar al met al heb ik alleen Jokivin en Cora Bora erbij gekregen. Ik ben blij dat ik nieuwe mensen ga zien. Het hoogtepunt was toch wel de komst van Heath Ledger die mij en de anderen een week lang in de watten heeft gelegd. Van mij had de hele CSC wel zou gemogen. Ik ben benieuwd of Han het gaat halen.'
Bertha531: 'Zowel op Joki-Isle als op Molicitius heb ik de tijd van m'n leven gekent. Vandaag heb ik Annuh en Maapie ook een beetje leren kennen en het zijn ook topmeiden. Het laatste afscheid van Molicitius was prachtig. Of ik Test ga redden van z'n ondergang, de tijd zal het leren.'
D**n: 'Van het oorspronkelijke Team Groen zijn ik en Test alleen nog over, hoe ik hier over denk houd ik het voor me, misschien wil ik wel de enige zijn, misschien wil ik die aardige gast helemaal niet kwijt. De glorietijden van Team Groen vond ik erg leuk, het voelde echt zo alsof we onoverwinnelijk waren, helaas bleef het niet zo.'
Intikker: 'Cora Bora, Mollenvanger, Molice, Bodejos. Dat die gasten moesten gaan en ze te zien vertrekken, dat was het minst leuk. De Teambattles vond ik erg leuk en spannend, vooral de tweede gaf een kick toen wij Team Blauw versloegen. Wie van de 2 leiders er door mag? Ik wou dat ze allebei doormochten.'
Jokivin: 'Het hele gebeuren tot nu toe was echt super! Maar het vertrek van Cora op het einde was een harde klap. Nu we met z'n 10-en doorgaan ligt alles weer open en moeten we opnieuw beginnen. Ik gun Han13 het beste, maar ik hoor van Team Groen ook veel positieve geluiden over Test.'
LC: 'Wie had dat gedacht? Dat die LC van Team Blauw uiteindelijk nog bij de laatste 10 zat. Het was echt de heftigste ervaring uit m'n leven. Ik had nooit gedacht dat het zo zou zijn. Al met al zijn Melktandje en ik de laatste echte blauwtjes en ik ben benieuwd hoe ver we gaan komen. Team Groen en Team Rood hebben zich destijds samen gespant tegen Daisy, dus nu is de vraag: Op wie van de 2 neem ik wraak? Test of Han13?'
Maapie: 'Joechei! Ik zit erbij en Tikkie mag ook mee naar het nieuwe eiland. CSC is sjoeper. De laatste eilandraden waren moeilijk, maar ja, dat hoort nu eenmaal bij het spel. Ik ben benieuwd hoe ver ik nu kan komen. Voorlopig mag ik eerst beslissen wie de 10de Survivors wordt.'
Melktandje: 'Hoe verder je in het spel komt, hoe leuker het wordt. De eilandraden waren het lastigst, maar ook het mooist. Het doet pijn om een goede vriend of vriendin te zien vertrekken, maar het gevoel van macht is ook lekker, het gevoel van: 'Ik heb lekker bepaald dat jij moet gaan.' Wie dat dit geval wordt? Ik ben er nog niet uit. Ik moet nog met Annuh en Jokivin praten en meer info over Han13 winnen.' 
Robin...: 'Mijn kansen op de eindzege? 1/10de zal ik zo zeggen, hahaha. Voor mij is dit hele gebeuren nog anders dan voor de anderen. Ik ben er natuurlijk later bijgekomen, maar ondanks dat nog steeds in het spel. Ik ben benieuwd hoe ver ik kan komen, je ziet nu al dat alle toppers afvallen, hoe lang houd ik het vol tegenover de andere toppers. Eerst mag ik gaan beslissen welke van de 2 toppers er door mag gaan.


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2004, 20:16:33 »
Aflevering 11

Chriz: 'Welkom, Survivors. Jullie hebben jullie beslissing gemaakt. Het is 2 voor 12, ik heb jullie meegenomen naar het eiland waar jullie voorlopig zullen wonen: Realitia! De Tweede Fase gaat over 5 minuten beginnen. Om precies om 12 uur zal er iemand op het pad dat voor jullie ligt, naar voren komen lopen. Dat is degene die jullie hebben gekozen tot de 10de Survivor. 10.....9.....8....7....6....5...' Vanuit de duisternis komt er iemand aangelopen, langzaam maar zeker komt hij uit de duisternis en dan wordt het duidelijk wie het is: Test! Enkele Survivors beginnen gelijk te juichen, terwijl sommigen staan te balen dat Han13 niet tevoorschijn kwam. Chriz: 'Gefeliciteerd Test, jij bent één van de laatste 10 Survivors. Helaas is Han13 afgevallen. Feest nog maar even door, jullie zitten in de 2de fase!'

Pas laat in de middag worden de 10 Survivors wakker. Test is als eerste wakker en niet lang daarna wordt bertha wakker. bertha is nog half aangeschoten van de avond ervoor en vliegt Test om de nek: 'Testje....je moet weten dat ik eg heel blij ben da je er bij bent! Ik heb voor jou gestemd, Testje. Ik vind dat je het moet weten. Ik had wel enige wroeging om Han13 weg te stemmen, maar ik kon niet anders. Je bent mijn alles.  Je bent echt mijn grootste maatje hier. Ik kan het met niemand beter vinden dan jou. Ik hoop dat wij samen, hand in hand de finale in mogen gaan.' Test lacht: 'Dat hoop ik, vriend.'

Wat later is iedereen wakker geworden. LC heeft inmiddels het nieuwe vrouwelijk schoon ontdekt en stapt op Annuh af. 'He pop, what's up?' Annuh: 'Goed, dank je' LC denkt even na: 'Zeg, weet je dat je hele mooie slippers hebt?' Annuh gaapt: 'Ja, ik weet het.' LC: 'Het is nogal laat geworden, gister he?' Annuh: 'Ja, zeg dat wel. Het laatste wat ik zag was dat D**n in zijn onderbroek over het strand heenrende.

Inmiddels zijn Robin... en Intikker de zee ingegaan op zoek naar vissen. De voedselvoorraad is niet zo groot. Intikker: 'Daar zwemt een grote.' Robin...: 'Ik ga hem met mijn handen vangen.' Intikker: 'Doe niet zo gek. Dat lukt je nooit!' Robin... kijkt de vis na en slaat opeens toe, met haar blote handen vangt ze en vis. Intikker applaudiseert.

Melktandje ligt in de hangmat, terwijl Jokivin langskomt. Jokivin: Ha, druk bezig!' Melktandje: 'Ach, houd toch je bek en laat me met rust.' Jokivin: 'Pardon?' Melktandje: 'Je staat in m'n schaduw'. Jokvin snuift even, maar besluit geen waarde te hechten aan Melktandje en loopt weg. 

Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom kandidaten op Battle-Isle, vandaag strijden jullie weer om een voedselprijs. Vandaag hebben we een ouderwetse spijkerbroekhangwedstrijd. De winnaar krijgt een portie kippekluifjes. Laten we gaan beginnen. 
De 10 kandidaten gaan allemaal bij een spijkerbroek staan. Chriz: 'Okeee...START!' De 10 kandidaten laten zich vallen en hangen aan de spijkerbroeken alleen grijpt Test mis en valt gelijk naar beneden. Hij ligt er al gelijk uit. De andere 9 kandidaten hangen er wel in en de eerste 2 minuten halen ze allemaal, maar dan wordt het toch te zwaar voor bertha531. Ook hij valt naar beneden. Maapie hangt inmiddels helemaal onderaan de spijkerbroek, maar houdt vol. Annuh valt naar beneden en niet veel later Intikker en Melktandje ook. D**n, LC, Maapie, Jokivin en Robin... maken de 3 minuten vol, maar dan moet Maapie zich ook laten vallen. De laatste 4 zijn volhouders en weten ook de 4 minuten vol te maken. Jokivin heeft zichzelf in een klem gelegd waardoor ze nauwelijks naar beneden glijdt. Robin... heeft dit door en merkt dat ze kansloos is tegen Jokivin en laat zich vallen. Lc die helemaal onderaan hangt, moet ook afhaken. D**n en Jokivin maken de 5 minuten vol, maar dan opeens laat Jokivin zich vallen. Jokivin: 'Ik kreeg kramp in m'n vingers en moest dus afhaken.' D**n laat zich naar beneden glijden. D**n: 'Huppa! Gewonnen!' D**n neemt dankbaar de kippekluifjes aan en geniet ervan. Het vet sijpelt langs zijn mondhoeken naar beneden. Als hij klaar is met eten zit er nergens ook nog maar 1 stukje vlees aan, alleen nog maar bot.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2004, 20:18:49 »
Even later is het 10-tal weer terug op Realitia. Maapie, Annuh en Jokivin besluiten een stukje te gaan zwemmen. Maapie: 'Jammer dat Han wegmoest.' Jokivin: 'Ja, zeker. Dat maakt onze kansen er niet makkelijker op.' Annuh: 'Wat vinden jullie van de anderen?' Maapie: 'D**n is een heel aardige jongen.' Jokivin: 'Ik vind ze wel aardig, alleen die Melktandje, wat een arrogantie!' Annuh: 'Oh, dat kan wel. Die heb ik nog niet zo veel gesproken.' Maapie: 'Ik ben wel benieuwd of ze hebben afgesproken om ons 1 voor 1 eruit te stemmen.' Annuh: 'Nou aan zulke praktijken doe ik in ieder geval niet mee.' Maapie: 'Yeah! Eerlijk duurt het langst en ik wil nog heel lang hier blijven.'  

D**n heeft inmiddels besloten om het eiland te gaan verkennen. bertha, die altijd enthousiast is, Test en LC gaan mee, terwijl Robin... en Intikker achter blijven om te koken. Al snel komt het 4-tal op expeditie is, op wat voor een paradijsje zijn terechtgekomen. Het lijkt wel of ze rechtstreeks in een reclame van het WNF terecht zijn gekomen. Dan opeens verschijnt er een wild beest op hun pad. Is het een grizzlybeer? Is het een schaap ?!?!? Is het Gordon die enorm is afgevallen?!??!? Nee, het is Nolleke, het oerwoudmens! Het gemeenste en bitchyste wezen op deze Aarde. Snel vluchten de 4 Expeditieleden weg en rennen het kamp weer in, geschrokken vertellen ze hun verhaal aan de 6 andere Survivors. Melktandje: 'We zijn hier dus niet alleen op het eiland?'

Battle-Isle:
Op Battle-Isle is een kleine hut geplaatst. De Survivors weten niet goed wat te doen en stappen dan maar naar binnen. Een draaistoel draait hun kant op en in de stoel zit maffiabaas Chriz met een dikke sigaar: 'Welkom Survivors, voordat jullie aan de opdracht gaan beginnen, wil ik jullie mening weten. Er zijn 2 kansen: 1. 'Ik ga voor de eindoverwinning en daarbij staat niets me in de weg. Het maakt me niet uit, als ik er wordt uitgestemd. Dan zal ik proberen om via het duivelseiland de finale te bereiken. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en ik doe alles om in de finale te komen! 2. Ik ben trots en ben nergens bang voor, het duivelseiland is een soort van tweede kans en daarom niks voor mij. Ik wil gewoon 'straigt to the top'. Ik wil de finale bereiken op de winnaar zoals het hoort en niet via een achteringang zoals het duivelseiland. Schrijf hier op een papiertje je naam en de tactiek die het beste bij je past.' De kandidaten schrijven het op en leveren hun papiertje in. Chriz: 'Goed gedaan, Survivors. Nu iets anders: Jullie hebben vandaag het verschrikkelijke oerwoudmens Nolleke ontdekt. Nolleke is erg gevaarlijk, maar in Nollekes grot liggen ontelbare schatten, eetbare schatten. In de 2de Fase krijgen jullie een enorme kleine voedelvoorraad. Zodra de honger echt begint te knagen, daag ik jullie uit om de grot van Nolleke te bezoeken. Veel succes daarmee. Iemand van jullie kan vandaag immuniteit winnen. Jullie gaan vandaag dammen tegen elkaar. Test vs. Melktandje Robin.. vs D**n bertha531 vs. Maapie Annuh vs. Intikker en Jokivin vs. LC. Let erop, het draait ook om de snelheid.

De 5 koppels gaan tegenover elkaar zitten en beginnen het spel. Melktandje weet als eerste te winnen, niet veel later weet bertha531 met 2 dammen Maapie te verslaan. Jokivin verslaat LC en Robin... weet D**n te verslaan. Chriz: 'Goed, Annuh en Intikker stop maar, jullie waren te langzaam. De laatste 4 gaan tegen elkaar strijden. Robin.... vs Jokivin en bertha531 vs. Melktandje. Neem de tijd, want de tijd speelt geen rol meer. Robin... is als eerste klaar. Jokivin was deze keer kanloos, bertha heeft meer moeite met Melktandje, maar uiteindelijk haalt hij het ook. Chriz: 'Goed, de finale gaat tussen bertha531 en Robin... succes. Robin.. begint met een paar goede slagen, maar totaal onverwachts stoot bertha531 door naar een dam. Robin.. weet daarop ook een dam te halen, maar is al kansloos. In een paar bewegingen schakelt bertha531 haar uit. Chriz: 'Gefeliciteerd. Jij hebt immuniteit. Hier heb jij de immuniteitsketting voor bij de volgende eilandraad. Veel succes met stemmen. Jullie worden nog verwacht in de Maffiahut.'  


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2004, 20:19:50 »
De Survivors lopen terug naar de Maffiahut, voordat iemand wat kan zeggen draait Chriz weer met zijn draaistoel en begint gelijk te vertellen: 'Voor elke afvaller is er een tweede kans in de CSC, het Duivelseiland. Een derde mogelijkheid die leidt tot het winnen van de finale. Ik heb jullie 2 tactieken voorgelegd en er zijn mensen die het via Duivelseiland willen spelen. Om Duivelseiland te overleven kun je beter zo vroeg mogelijk naar Duivelseiland vertrekken, des te langer je er kunt volbrengen. De mensen die gekozen hebben voor de tweede mogelijkheid krijgen vandaag net als bertha531 immuniteit. D**n, helaas was jij zo dom geweest om niet te stemmen, dat zorgde ervoor dat jij deze week geen immuniteit krijgt, wie er wel immuniteit krijgen, wie er wel voor de tweede mogelijkheid gekozen hebben zijn: Test en Robin... Test, bertha531 en Robin... gefeliciteerd met jullie immuniteit. De anderen neem ik mee naar Chriz Rock, het Duivelseiland.

Duivelseiland, Chriz Rock
Chriz: 'Welkom Maapie, LC, Annuh, Jokivin, Melktandje, Intikker en D**n. Jullie zien het. Chriz Rock is een harde rots midden in de zee. Geen fijne plek. Binnenkort zal iemand van jullie hier naar toe vertrekken en daar proberen om de expeditie uit te spelen en die derde finale-plaats te behalen. Wie dat wordt bepalen jullie, Test, Robin... en bertha531 op de komende eilandraad. Veel succes!'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2004, 14:32:30 »
Aflevering 12

Eilandraad:
Chriz: 'Welkom kandidaten en in het bijzonder Robin..., Test en bertha531. Jullie hadden deze week immuniteit en konden dus niet worden weggestemd. Dit is dan het Duivelseiland: Chriz Rock. Hier zal straks één van jullie 10-en achterblijven. Wie dat is? Dat hebben jullie zelf bepaalt. 8 van de 10 Survivors hebben gestemd. Maapie en D**n hebben verzaakt hierin. Besef goed dat jullie hiermee gevaarlijk spel hebben gespeelt. CSC is niet zomaar een spelletje en elke misstap kan dodelijk zijn. Om de stemuitslagen van de komende eilandraden spannend te houden vertellen we niet meer hoeveel iedereen scoorde qua stemmen. Alleen de einduitslag. Als eerste, degene met het minst aantal stemmen is.......Jokivin. Gefeliciteerd. Je mag bij bertha, Test en Robin... gaan zitten. Je bent door. Datzelfde geldt voor........Intikker! Intikker, je mag er ook bij gaan zitten. De derde die zich daarbij mag gaan voegen is.......Annuh! Dan zijn er nog 4 over....Maapie, jij hebt gevaarlijk spel gespeelt door niet te stemmen, maar ze waren je gunstig. Je mag blijven! Dan zijn er nog 3 over en.....Melktandje, jij gaat ook door! LC of D**n, één van jullie 2 zal hier moeten achterblijven en diegene is........D**n, Gefeliciteerd LC! D**n, jij hebt gevaarlijk spel gespeelt en verloren. Vanaf nu is voor jou de finale alleen nog haalbaar via dit Duivelseiland. Veel succes met de komende battles.

En zo verlaten 9 Survivors Chriz Rock in de hoop het niet weer te zien. D**n blijft zwaaiend achter. Hij moet nu in z'n eentje te zien surviven. De 9 anderen moeten proberen om verder te komen. Al met al hebben 10 Survivors hun tactiek moeten aanpassen. De volgende dag breekt aan op Realitia:

Test is die morgen als eerste wakker en hij heeft er zin in. Niet veel later wordt bertha531 wakker. Hij en Test zijn echt de vroege vogels in het kamp. De 2 maatjes besluiten om samen een vlot te gaan bouwen. Test: 'Dat was het dan. Nu D**n weg is, ben ik de laatste orginele groene op het eiland.' 'Nog wel' grijnst bertha531.  Test: 'Ik ben wel  benieuwd hoe het gegaan zou zijn als Robin..., ik en jij ook weggestemd konden worden.' bertha531: 'In ieder geval is er weer een kanshebber uitgeschakeld.' Test: 'Ja, precies. Ik mocht hem toch niet, haha!' bertha531: 'Als we dit vlot afmaken, dan kunnen we mooi midden op zee gaan vissen.' Test: 'Joah!'

Pas uren later worden de anderen wakker. Ze merken dat bertha531 en Test verdwenen zijn. Jokivin: 'Nou ja, die zullen wel voedsel aan het fixen zijn.' Robin...: 'Ik heb heerlijk geslapen.' Intikker: 'Ik ook, geen muskiet gezien hier.' Maapie: 'Het is gewoon een geweldig eiland. Ik zal hier altijd wel willen blijven.' 

Die middag zit iedereen samen aan de maaltijd. LC: 'Waar zijn jullie vanmorgen naartoe geweest dan?' Test: 'We zijn verderop bezig geweest. We gaan een vlot bouwen.' Intikker: 'Echt waar? Wat cool!' LC: 'Jazeker, dan kan ik vanmiddag lekker gaan slapen, terwijl jullie werken, grinnik.' Jokivin: 'Even wat anders! Wat gaan we doen aan dat Nolleke-mens?' LC: 'Geen idee, dat mens was echt eng. Ik kom daar niet meer in de buurt.' Robin...: 'We zullen wel moeten. We hebben niet zoveel voedsel, dus vroeg of laat.' Test: 'Als ik eraan terug denk, krijg ik nog steeds de rillingen over mijn rug.'



Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC: De afleveringen
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2004, 14:34:25 »
Battle-Isle:
Chriz: 'Welkom kandidaten, zoals verwacht, zijn jullie weer terug op Battle-Isle. Wat staat er vandaag te wachten voor een prijs? We hebben het Nolleke-wezen uit de grot gehaald en de winnaar mag 1 minuut daar naar binnen en eten wat hij of zij wil. Let op! Je mag niks meer naar buiten nemen, dus wat je opeet is alleen voor jezelf. Wat moeten jullie daar voor doen? Daarvoor moeten jullie 3 vragen beantwoorden en die verwerken in een kruiswoordpuzzel. Veel succes!
Vraag 1: De huiskamergenoot van de beste vriend van Ernie Vraag 2: Wie zong Mambo nr.5? Vraag 3: De naam van de eerste afvaller van de CSC.' LC: 'He! Dat is oneerlijk, daar hebben de gelen een voorsprong!' Chriz: 'Nee, want bertha, Jokivin en Intikker moeten de naam van de tweede afvaller opzoeken. De tijd gaat nu in.' LC is als eerste klaar, daarna volgt het allemaal nogal snel op elkaar.  bertha531 is als laatste klaar. Chriz: 'Goed, we beginnen met de derde vraag dat was Mollenvanger of Augustus. Dat had iedereen goed. Mambo nr.5 werd gezongen door Lou Bega en nee, Melktandje niet door Bert Visser en nee, Maapie niet door Fransie Bauer. LC en Jokivin hebben niks ingevuld, helaas. Vraag 1: Het goede antwoord is Ernie! want de beste vriend van Ernie is Bert en Berts huisgenoot is Ernie! Dat hebben alleen Robin... en bertha531 goed, maar Robin... was sneller. Gefeliciteerd, meid!' 

Terwijl de 8 andere Survivors terug zijn naar Realitia is Chriz samen met Robin... naar de grot van Nolleke vertrokken. Chriz: 'Je hebt 1 minuut, veel succes!' Robin... gaat naar binnen en pakt gelijk een meloen, breekt hem ruw doormidden en neemt een flinke hap, daarna werkt ze 3 bananen naar binnen. Die heeft honger!' Helaas is de tijd dan voorbij. 2 Securitymensen komen terug met het Nolleke-wezen in hun midden. Nolleke kijkt boos en uitdagend naar Robin... Ze schreeuwt het uit en probeert zich los te rukken, ze is duidelijk boos dat Robin... naar binnen is geweest. Chriz glimlacht: 'Dit is Nolleke' Robin... kijkt bang: 'Mag ik terug naar het kamp?' 

In het kamp van Realitia is Melktandje erachter gekomen dat haar populariteit aardig gedaalt is, omdat ze zo lui is. Ze heeft zich 'opgeofferd' en aangeboden om te koken. Robin... is sociaal en zegt niks te willen, ze heeft in de grot van Nolleke wel genoeg gehad. Test heeft maagkrampjes en besluit om ook niks te nemen. De rest smult met genoegen van de heerlijke soep die Melktandje heeft gemaakt. Het ziet er naar uit dat ze alles weer goed gemaakt heeft met de anderen.