Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 188188 keer)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #640 Gepost op: 14-04-2017, 09:48:39 »
Dat is zeker waar.

Juulx1 en RoyL, jullie waren de derde en vierde afvaller en vielen af in aflevering twee. Is het minder erg om af te vallen in aflevering 2 dan in aflevering 1?

Hoi Tim! Wat leuk dat we weer mogen aanschuiven hier.

Ik vond het op het moment zelf echt heel jammer om al af te vallen, maar als ik nu terug kijk naar de opdrachten van dit seizoen heb ik er misschien nog wel meer van genoten als kijker dan dat ik had gedaan als kandidaat. Op deze manier meegenieten met de gelaagde opdrachten en strategische zetten van de kandidaten was voor mij echt perfect. De stress van het juist spelen van de opdrachten en het maken van de test zou mij misschien minder hebben laten genieten van de opdrachten en het spel.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #641 Gepost op: 14-04-2017, 09:59:15 »
Hoi Tim! Wat leuk dat we weer mogen aanschuiven hier.

Ik vond het op het moment zelf echt heel jammer om al af te vallen, maar als ik nu terug kijk naar de opdrachten van dit seizoen heb ik er misschien nog wel meer van genoten als kijker dan dat ik had gedaan als kandidaat. Op deze manier meegenieten met de gelaagde opdrachten en strategische zetten van de kandidaten was voor mij echt perfect. De stress van het juist spelen van de opdrachten en het maken van de test zou mij misschien minder hebben laten genieten van de opdrachten en het spel.

Persoonlijk lijkt mij het leuker om zelf de opdrachten in hand te kunnen hebben. Maar dat geldt blijkbaar niet voor jouw als ik je goed begrijp.

En met betrekking tot de stress. Dat maakt het spel toch juist uitdagender?
« Laatst bewerkt op: 14-04-2017, 10:13:14 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #642 Gepost op: 14-04-2017, 12:39:24 »
Andere mogen natuurlijk ook reageren op vragen/reacties van andere. Laten we er een gezellig gesprek van maken.
Ik heb koekjes gebakken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #643 Gepost op: 14-04-2017, 14:54:25 »
Jouw humeur steeds als mensen aan het mollen waren, toch Dennis? ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #644 Gepost op: 14-04-2017, 14:56:58 »
Jouw humeur steeds als mensen aan het mollen waren, toch Dennis? ::rofl::
En als ze mij in de weg zaten ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #645 Gepost op: 14-04-2017, 15:09:52 »
En als ze mij in de weg zaten ::hypocriet::
::rofl:: ::rofl::

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #646 Gepost op: 14-04-2017, 16:04:41 »
Persoonlijk lijkt mij het leuker om zelf de opdrachten in hand te kunnen hebben. Maar dat geldt blijkbaar niet voor jouw als ik je goed begrijp.

En met betrekking tot de stress. Dat maakt het spel toch juist uitdagender?

Laat ik het zo zeggen; Ik heb er van genoten van om deel te zijn geweest van dit seizoen, ik vond het ontzettend leuk. Maar ik heb ook genoten van het spel van de anderen waar ik verder niks meer te maken mee had.

Ik denk ook niet dat ik het spel zo leuk had kunnen spelen als dat deze deelnemers het hebben gedaan. Wat heeft iedereen goed gestreden en zijn best gedaan om het spel dynamisch en spannend te houden. Geweldige groep mensen  ::bravo:: En natuurlijk kan een spel niet zo goed worden gespeeld als het niet zo goed georganiseerd zou worden. Dus ook aan de spelleiding heel veel respect.  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #647 Gepost op: 14-04-2017, 16:14:20 »
Laat ik het zo zeggen; Ik heb er van genoten van om deel te zijn geweest van dit seizoen, ik vond het ontzettend leuk. Maar ik heb ook genoten van het spel van de anderen waar ik verder niks meer te maken mee had.

Ik denk ook niet dat ik het spel zo leuk had kunnen spelen als dat deze deelnemers het hebben gedaan. Wat heeft iedereen goed gestreden en zijn best gedaan om het spel dynamisch en spannend te houden. Geweldige groep mensen  ::bravo:: En natuurlijk kan een spel niet zo goed worden gespeeld als het niet zo goed georganiseerd zou worden. Dus ook aan de spelleiding heel veel respect.  ::bravo::

Niet zo negatief over jezelf denken Juul.

Starlight, jij was de vijfde afvallers van dit spel. Vorig seizoen zat je toch bijna het einde in het spel. Hoe was het om nu het spel niet tot (bijna) het eind mee te maken?

En Molcrazy. Tijdens de spelletjesdag, een dag voordat het spel echt begon sprak je mij al een aantal keer aan. Waarom deed ie dat en heb je ook met andere aanwezige kandidaten gebabbeld?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #648 Gepost op: 14-04-2017, 18:46:34 »
En Molcrazy. Tijdens de spelletjesdag, een dag voordat het spel echt begon sprak je mij al een aantal keer aan. Waarom deed ie dat en heb je ook met andere aanwezige kandidaten gebabbeld?

Gewoon wat proberen informatie los te krijgen ;) ook al was die kans zeer klein :P

Met de andere aanwezige mogelijke kandidaten - want achteraf blijkt dat we allemaal mee mochten maar dat wisten we toen nog niet - heb ik het wel over het spel gehad in het algemeen. Hoe zouden de afvallers bepaald worden? Ben ik erbij? Wel leuk om zo al een beetje een pre-seizoengevoel te krijgen ::jaja::

Tijdens het seizoen heb ik niet of nauwelijks met andere kandidaten gesproken. De mensen die mij benaderden om een inschrijflijst uit te wisselen, heb ik geantwoord in te gaan op het voorstel nadat ik er wel even over nagedacht had want bondjes leken mij nu niet meteen nodig, dat is meer iets voor Survivor vind ik. Hoe hard kan je iemand trouwens vertrouwen? Wat mijn inschrijflijst betreft, die heb ik keurig opgestuurd nadat ik wel links en rechts wat zaken aangepast had. Het blijft wel WIDM natuurlijk ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #649 Gepost op: 14-04-2017, 19:03:07 »
Mogen we ook op elkaar reageren Tim?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #650 Gepost op: 14-04-2017, 19:07:10 »
Laat ik het zo zeggen; Ik heb er van genoten van om deel te zijn geweest van dit seizoen, ik vond het ontzettend leuk. Maar ik heb ook genoten van het spel van de anderen waar ik verder niks meer te maken mee had.

Ik denk ook niet dat ik het spel zo leuk had kunnen spelen als dat deze deelnemers het hebben gedaan. Wat heeft iedereen goed gestreden en zijn best gedaan om het spel dynamisch en spannend te houden. Geweldige groep mensen  ::bravo:: En natuurlijk kan een spel niet zo goed worden gespeeld als het niet zo goed georganiseerd zou worden. Dus ook aan de spelleiding heel veel respect.  ::bravo::
Ik ben juist heel benieuwd hoe jij de rest van het spel gespeeld zou hebben ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #651 Gepost op: 14-04-2017, 19:13:40 »
Mogen we ook op elkaar reageren Tim?

Maar natuurlijk ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #652 Gepost op: 14-04-2017, 19:16:25 »
Starlight, jij was de vijfde afvallers van dit spel. Vorig seizoen zat je toch bijna het einde in het spel. Hoe was het om nu het spel niet tot (bijna) het eind mee te maken?
Ik had natuurlijk toch wel gehoopt dat het me weer zou lukken om de mol te ontmaskeren en dan wel de test goed genoeg te doen om de finale te halen, dus dat was erg jammer. Aan de andere kant merkte ik wel dat ik dit jaar wat minder motivatie had om de opdrachten te doen, en zat ik veel meer te stressen over de test, dus uiteindelijk vond ik het ook wel prima dat ik eruit lag :)

Het spel vanaf de zijlijn volgen was ook wel heel leuk. Nadat ik was afgevallen was ik al snel vrijwel zeker wie dan wel de mol was, dus dan kijk je ook ineens weer op een hele andere manier naar het spel. En het is natuurlijk leuk om te zien wie de kijkers verdenken ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #653 Gepost op: 14-04-2017, 19:27:15 »
Gewoon wat proberen informatie los te krijgen ;) ook al was die kans zeer klein :P

Met de andere aanwezige mogelijke kandidaten - want achteraf blijkt dat we allemaal mee mochten maar dat wisten we toen nog niet - heb ik het wel over het spel gehad in het algemeen. Hoe zouden de afvallers bepaald worden? Ben ik erbij? Wel leuk om zo al een beetje een pre-seizoengevoel te krijgen ::jaja::

Tijdens het seizoen heb ik niet of nauwelijks met andere kandidaten gesproken. De mensen die mij benaderden om een inschrijflijst uit te wisselen, heb ik geantwoord in te gaan op het voorstel nadat ik er wel even over nagedacht had want bondjes leken mij nu niet meteen nodig, dat is meer iets voor Survivor vind ik. Hoe hard kan je iemand trouwens vertrouwen? Wat mijn inschrijflijst betreft, die heb ik keurig opgestuurd nadat ik wel links en rechts wat zaken aangepast had. Het blijft wel WIDM natuurlijk ;)

Jullie hebben het mij af en toe best lastig gemaakt. ;D

Maar bondjes worden toch steeds meer Wie is de mol achtig?

Miek en Lucy vielen tegelijkertijd af.
Miek en Lucy, wat vonden jullie van de nieuwe speciale items? De rode vrijstelling en de halve jokers?

Ik had natuurlijk toch wel gehoopt dat het me weer zou lukken om de mol te ontmaskeren en dan wel de test goed genoeg te doen om de finale te halen, dus dat was erg jammer. Aan de andere kant merkte ik wel dat ik dit jaar wat minder motivatie had om de opdrachten te doen, en zat ik veel meer te stressen over de test, dus uiteindelijk vond ik het ook wel prima dat ik eruit lag :)

Het spel vanaf de zijlijn volgen was ook wel heel leuk. Nadat ik was afgevallen was ik al snel vrijwel zeker wie dan wel de mol was, dus dan kijk je ook ineens weer op een hele andere manier naar het spel. En het is natuurlijk leuk om te zien wie de kijkers verdenken ;D

Kwam dat doordat jij zelf wist wie de mol was of kwam dat mede dankzij de gesprekken in de afvallers-pm groep?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #654 Gepost op: 14-04-2017, 19:33:39 »
Kwam dat doordat jij zelf wist wie de mol was of kwam dat mede dankzij de gesprekken in de afvallers-pm groep?
Ik was zelf al tot de conclusie gekomen dat er maar één persoon overbleef die het kon zijn, en de gesprekken in de afvallers-pm bevestigden dat ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #655 Gepost op: 14-04-2017, 19:35:13 »
Hoe hard kan je iemand trouwens vertrouwen? Wat mijn inschrijflijst betreft, die heb ik keurig opgestuurd nadat ik wel links en rechts wat zaken aangepast had. Het blijft wel WIDM natuurlijk ;)

Ow ik was dus niet de enige die dat had gedaan. ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #656 Gepost op: 14-04-2017, 19:38:41 »
Ik was zelf al tot de conclusie gekomen dat er maar één persoon overbleef die het kon zijn, en de gesprekken in de afvallers-pm bevestigden dat ;)

Duidelijk. Ik ga je natuurlijk niet vragen wie de mol is. Dat doe ik pas nadat alle testen zijn ingevuld.
Wel ben ik benieuwd wat je de leukste weekopdracht vond ::jaja::

Ow ik was dus niet de enige die dat had gedaan. ;D

Is er iemand van jullie geweest die wel zijn / haar volledige formulier heeft opgestuurd zonder dat iets aangepast is?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #657 Gepost op: 14-04-2017, 19:45:00 »


Is er iemand van jullie geweest die wel zijn / haar volledige formulier heeft opgestuurd zonder dat iets aangepast is?
[/quote]

Ik heb ook hier en daar iets aangepast. Niet mijn eigen lijst maar aan die van anderen
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #658 Gepost op: 14-04-2017, 19:45:23 »
Duidelijk. Ik ga je natuurlijk niet vragen wie de mol is. Dat doe ik pas nadat alle testen zijn ingevuld.
Wel ben ik benieuwd wat je de leukste weekopdracht vond ::jaja::
De theesmaakjes ontwerpen natuurlijk ::bravo::

Citaat
Is er iemand van jullie geweest die wel zijn / haar volledige formulier heeft opgestuurd zonder dat iets aangepast is?
::zwaai::
Hoewel ik ook niet m'n hele formulier heb opgestuurd, maar t/m vraag.. 39 was het geloof ik. Maar ik heb geen antwoorden veranderd, daar ben ik niet sneaky genoeg voor :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #659 Gepost op: 14-04-2017, 19:47:13 »
De theesmaakjes ontwerpen natuurlijk ::bravo::
 ::zwaai::
;D toen ik hem bedacht, dacht ik al dat je die leuk zou gaan vinden :P