Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27804 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo spechteke, nog steeds blij met je stem op mij?  :-X ;)

Verkeerde gok
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mja je had het kunnen beredeneren. En ik baal dat ik je er niet op gewezen heb dat Starlight Lucy en D*N toen al samenwerkten, dat Lama en jij de volgende waren was bezegeld. Zou je anders gestemd hebben al had ik je dat verteld?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Waarom baal jij daarvan? Als Spechteke een bom had moet jij toch ook blij zijn dat die nu uit het spel is... ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mja je had het kunnen beredeneren. En ik baal dat ik je er niet op gewezen heb dat Starlight Lucy en D*N toen al samenwerkten, dat Lama en jij de volgende waren was bezegeld. Zou je anders gestemd hebben al had ik je dat verteld?

Ja waarschijnlijk wel, ik vermoede wel een samenwerking. Zeker toen ik met Starlight praatte. Maar ja ik had het te laat door en ik denk dat jij mij dan had moeten contacteren, dan had ik misschien anders gestemd, want ik had hard getwijfeld
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom baal jij daarvan? Als Spechteke een bom had moet jij toch ook blij zijn dat die nu uit het spel is... ::)

Nou misschien omdat ik dan zelf verder zou komen = meer items? ::) En omdat ik toen geloofde dat specht geen bom had en met hem en lama de bommen er uit had kunnen werken...

Ja waarschijnlijk wel, ik vermoede wel een samenwerking. Zeker toen ik met Starlight praatte. Maar ja ik had het te laat door en ik denk dat jij mij dan had moeten contacteren, dan had ik misschien anders gestemd, want ik had hard getwijfeld

Damn! Toch wel dus. Ik dacht dat het averechts zou werken al zou ik jou contacten... :(
« Laatst bewerkt op: 16-02-2017, 12:16:15 door Mollenmania »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het probleem was dat ik wel de move wou maken, maar dat ik geen zekerheid was en alles moest snel gaan want het was5 min voor de deadline.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Ik tel 2 stemmen voor Lucy, inclusief haarzelf dus. Lucy blijft achter. Starlight en D*N mogen bepalen wie er naar het eindpunt gaat. Jullie hebben tot vanavond 20m00 uur.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Nou misschien omdat ik dan zelf verder zou komen = meer items? ::) En omdat ik toen geloofde dat specht geen bom had en met hem en lama de bommen er uit had kunnen werken...

Je weet nu toch dat ie een bom heeft. En terwijl je dat weet zeg je nog steeds dat je ervan baalt. Dat is gewoon niet logisch :P
Die items was je ook kwijt geweest als specht naar het einde was gekomen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Oh, ik wil mandje 2. En de paranoia slaat nu toe dat D*N stiekem toch een bom heeft natuurlijk ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
En daarom wilde ik dus van tevoren afspreken wie van jullie zou gaan ::)
Ik heb woord gehouden, now it's your turn :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Oh, ik wil mandje 2. En de paranoia slaat nu toe dat D*N stiekem toch een bom heeft natuurlijk ::rofl::
Als ik een bom had dan had Lucy nooit zichzelf eruit gestemd want dan krijgt ze helemaal geen items... Plus dan had ik uiteraard nooit Lucy weg gestemd. I'm not stupid ::ohno::.

Ik ga ervanuit dat we gewoon doen wat wij met ons drieën hebben afgesproken en dat dus:
D*N naar het einde gaat
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
I know, I know, ik ga me ook wel aan m'n woord houden. Het is puur paranoia door deze rotopdracht, en dat ik er toch naast zat bij Spechteke :P

D*N gaat door naar het einde
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Je weet nu toch dat ie een bom heeft. En terwijl je dat weet zeg je nog steeds dat je ervan baalt. Dat is gewoon niet logisch :P
Die items was je ook kwijt geweest als specht naar het einde was gekomen

Uiteindelijk had ik specht dan ook niet naar het einde willen brengen. Liever Lama, D*N of ikzelf. Maargoed, D*N is aan het eind gekomen  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
D*N komt aan op het eindpunt en heeft een bom :-X

Nee geintje. De uitslag komt eind van de middag/vanavond. Ik heb nu geen tijd om er naar te kijken. Misschien dat LdH of MV tijd heeft. Anders doe ik het vanavond :)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het probleem was dat ik wel de move wou maken, maar dat ik geen zekerheid was en alles moest snel gaan want het was5 min voor de deadline.

Ja snap ik. Maar als je het wel gedaan had was het nog spannend geworden. Nu waren de laatste bochten erg voorspelbaar...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Uiteindelijk had ik specht dan ook niet naar het einde willen brengen. Liever Lama, D*N of ikzelf. Maargoed, D*N is aan het eind gekomen  ::bravo::
Als je D*N ook vertrouwde had je misschien niet moeten proberen mij tegen hen op te zetten en te liegen over samenwerkingen. Dan had ik jou misschien nog vertrouwd, maar je verhaal was echt super warrig en klopte steeds niet. Toen ik uiteindelijk vlak voor de stemming tegen jou contact kreeg met Lucy en D*N was hun verhaal veel logischer en hun plan om te winnen beter, dus vertrouwde ik hen en stemde ik jou eruit ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Voor de duidelijkheid: Er was inderdaad een stemafspraak tussen Lucy, Spechteke, Lama en mijzelf. De samenwerking met Starlight is tot stand gekomen doordat Lama absoluut niet Mollenmania wou wegstemmen. Ten eerste vond ik Starlight veel meer te vertrouwen, plus ik was bang dat Lama closer was met Mollenmania en dan bij de laatste vijf misschien een front kon vormen samen met Spechteke erbij tegen Lucy en mij.

Voor Specht had het waarschijnlijk maar 1 ronde gescheeld. Nu kwam hij op plaats 4 terecht, als hij met Lama en Mollenmania mee was gegaan dan was hij waarschijnlijk op plaats 3 gekomen. Met zijn manier van spelen was winnen in ieder geval vrijwel onmogelijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
...die stemafspraak bestond wel? :-X Okee, dan heeft Mollenmania iets minder gelogen dan ik dacht. Alleen wel over hoe goed z'n contacten met Lama waren, en ik heb het nu wel een stuk verder geschopt dus alsnog wel de juiste keuze gemaakt ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
...die stemafspraak bestond wel? :-X Okee, dan heeft Mollenmania iets minder gelogen dan ik dacht. Alleen wel over hoe goed z'n contacten met Lama waren, en ik heb het nu wel een stuk verder geschopt dus alsnog wel de juiste keuze gemaakt ;D
Ja die afspraak bestond wel  ::hypocriet::. Maar inderdaad het heeft nu wel veel voordeliger voor jou uitgepakt, dus we deden de waarheid achterhouden voor je eigen bestwil  ;D.

Sowieso Lama die onze stemafspraak doorverteld #hoogverraad >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Naja, ik was er sowieso bij jullie meer van overtuigd dat jullie geen bom hadden (en in Lucy's geval dat ze er niet mee over de finish zou gaan) dan dat Mollenmania, Lama en Spechteke er geen hadden. Dus om de opdracht te laten lukken was dit gewoon een veel kleiner risico.

Edit: wat een rotopdracht was dit btw. Wel goed bedacht hoor, maar ik vond dit mentaal echt enorm zwaar. Ik snap werkelijk niet hoe mensen wekenlang Survivor complotjes kunnen volhouden :o
« Laatst bewerkt op: 16-02-2017, 14:31:04 door Starlight »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"