Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 167706 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #120 Gepost op: 24-01-2019, 23:15:06 »
Wisseling van penningmeester kan inzicht geven in hoe betrouwbaar iemand is. Na iedere twee dagen wisselen is dan geen gek idee. (Nu hebben ze iets langer gewacht.)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #121 Gepost op: 25-01-2019, 10:06:20 »
Tenzij er in deze aflevering een opdracht komt waarbij de penningmeester een rol speelt, vind ik het ook een onverdachte actie van Sarah. De mol wilt niet bijvoorbeeld 3 afleveringen voor een opdracht met een penningmeester de penningmeester worden, want dan is de kans groot dat er al weer is doorgewisseld.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #122 Gepost op: 27-01-2019, 02:33:48 »
Ik stoor me elke aflevering meer aan dat overdreven gedrag van Sarah.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #123 Gepost op: 27-01-2019, 02:51:18 »
Kan ook gewoon een kwestie zijn van vertrouwen winnen. Kijk tijdens mijn beheer is er niks gebeurd met de pot. Zul je zien dat de pleuris losbreekt zodra iemand anders na haar penningmeester is geworden. We zullen het wel zien, maar niet afschrijven op deze basis.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #124 Gepost op: 27-01-2019, 09:29:23 »
Sarah heeft duidelijk het vertrouwen van de groep. Ze kan gewoon een fout antwoord ingeven waar iedereen bijstaat zonder heel hard verdacht te worden. Ik denk dat alleen Robert en misschien Sinan wat vragen op haar hebben ingevuld. Opvallend veel fout doet ze niet deze aflevering, maar je kan ook niet bepaald zeggen dat ze bijdraagt tot geld in de pot.

Haar biecht van het cijferslot vond ik ook opvallend en ook bij haar andere biechten heb ik toch de indrukken dat ze afgekapt zijn en ze als mol erna iets gaat zeggen.

En ja, haar mol is er natuurlijk weer uit. Waar hebben we dat nog gezien?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #125 Gepost op: 27-01-2019, 09:36:24 »
Klopt. Eerste en tweede aflevering horen we haar geen gerichte verdenking uitspreken, ze twijfelt tussen 3-4-5-6 mensen. Aflevering 3 zegt ze ineens dat ze vol op Evi zat en dat ze nu voor Evelien gaat. Die er vervolgens uitvliegt. En steeds maar zeggen dat ze geen idee heeft wie de mol zou kunnen zijn. Onderwijl wel steeds subtiel de vinger naar anderen wijzen ("Jongens, wie heeft die paal in het gras gelegd?").

Ik hoop eigenlijk dat ze de mol niet is. Komt zo geacteerd over dat het irritant wordt. De kans wordt echter steeds groter.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #126 Gepost op: 27-01-2019, 17:54:25 »
Is hier wat animo in de Sarah-tunnel. Vanaf aflevering 1 eigenlijk mijn verdachte, maar na 4 afleveringen durf ik toch stilaan de tunnel in te duiken

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #127 Gepost op: 27-01-2019, 19:55:05 »
Is hier wat animo in de Sarah-tunnel. Vanaf aflevering 1 eigenlijk mijn verdachte, maar na 4 afleveringen durf ik toch stilaan de tunnel in te duiken

Welkom. Deze tunnel is vrij leeg, dus we kunnen wel wat Sarahverdenkers gebruiken.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #128 Gepost op: 27-01-2019, 20:40:51 »
Ik kom hier ook maar even bivakkeren, maar ik weet niet hoelang ik blijf. Mijn verdachtenlijstje slaat per aflevering helemaal om.. de enige constante factor tot nu toe was dat het Nikkie niet was.  ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #129 Gepost op: 28-01-2019, 03:00:31 »
Wat mij opvalt is dat in de 'Serenade'-opdracht de focus vooral op Merel en Rick Paul ligt, maar ook Sarah staat uiteindelijk dus verkeerd. Op een gegeven moment verwijt ze Rick Paul dat hij haar verkeerd voorgelicht zou hebben: 'Het balkon van Sarah en Robčrt eindigt op 12. Jij hebt tegen mij 13 gezegd.' Vervolgens zien we het bordje waarop inderdaad staat dat het balkon van Sarah en Robčrt op 12 eindigt. Dit zien Rick Paul en Sarah zelf ook. Rick Paul gaat in een biecht vervolgens tegen Sarah in en zegt dat hij 'volgens hem heel hard heeft geroepen en voorgelezen dat het 12 is.'

Uiteindelijk staat Sarah tóch op 13 en dus verkeerd, terwijl ze dus twee keer met eigen ogen gezien heeft dat het 12 moet zijn. Ze begint er zelf over tegen Rick Paul met haar beschuldiging. Toch vreemd, zeker gezien de focus hier op dit forum voornamelijk op Merel en Rick Paul lijkt te liggen, wat natuurlijk ook wel begrijpelijk is in die zin dat zij in deze optreden ook nogal verdacht naar voren komen. Maar het is dus niet alleen Merel die makkelijk had kunnen weten dat ze uiteindelijk fout stond, maar ook Sarah. Ik verdenk Sarah nog altijd minder dan bijvoorbeeld Merel en Sinan, maar dit vind ik wel opvallend. Met deze actie zou/had ze zich natuurlijk wel pontificaal verdacht (kunnen) maken bij Rick Paul (die we overigens geen verdenkingen in haar richting horen uitspreken verder, voor zover we daar al waarde aan moeten hechten).
« Laatst bewerkt op: 28-01-2019, 03:02:39 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #130 Gepost op: 28-01-2019, 08:55:04 »
Sarah is soort van mn vreesmol.
Bij haar voorstelfilmpje dacht ik meteen:nee, geen mol. Toen bij kick-off: ja, het kan. Eerste aflevering vol op haar gericht, was nog steeds mogelijk.
Kan haar nog niet helemaal afschrijven, maar hoop iig dat dat snel kan  :-[

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #131 Gepost op: 28-01-2019, 11:30:23 »
Waarom zou Sarah een vreesmol zijn? Als ze de mol blijkt te zijn doet ze het geweldig goed :). Ik ben wel al blij dat er meer en meer mensen zijn die de mogelijkheid van Sarah als mol beginnen in te zien.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #132 Gepost op: 28-01-2019, 11:37:42 »
Ze is mijn tweede mol, vooral omdat ze onopvallend is in de montages.

Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #133 Gepost op: 28-01-2019, 11:39:08 »
Waarom zou Sarah een vreesmol zijn? Als ze de mol blijkt te zijn doet ze het geweldig goed :).
Ja, in de zin van dat ze niet zo verdacht is. Ze is alleen niet mijn type persoon, lijkt allemaal geacteerd. Ik zoek nog naar meer dingetjes die haar tegenspreken als mol: 250 wachtkamer, joker van evelien, lang in het bootje willen (Robert wilde snel weg)  ::vergroot::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #134 Gepost op: 28-01-2019, 12:03:53 »
Ja, in de zin van dat ze niet zo verdacht is. Ze is alleen niet mijn type persoon, lijkt allemaal geacteerd. Ik zoek nog naar meer dingetjes die haar tegenspreken als mol: 250 wachtkamer, joker van evelien, lang in het bootje willen (Robert wilde snel weg)  ::vergroot::

De wachtkamer werd ze geforceerd door Jamie, en zo groot was het bedrag ook weer niet. Goed voor vertrouwen op te doen.

Het bootje kan je niets over zeggen. Aan het einde van de dag is ze snel aan wal, dan kan je als mol zeggen wat je wil en dus ook dat je lang wilde blijven. Te lang is trouwens 0 euro, dus ook hier is ze zeker
niet onmols.

Ook met Niels meedoen is niet onmols. Dit is de ideale manier om je kandidaats te laten overkomen.

Heb je nog andere tegenargumenten? Ik ben benieuwd ;).

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #135 Gepost op: 28-01-2019, 12:12:43 »
Ik verdenk Sarah ook nog steeds, maar dat ze zich in de wachtkamer mee heeft laten slepen door Jamie was totaal onnodig. Ze had prima kunnen zeggen dat ze nog wilde wachten op een beter aanbod, en Jamie kunnen overtuigen dat ook hij beter langer kon blijven zitten. Als de mol zich hier heeft laten verrassen door Jamie, is dat gewoon heel erg zwak. Dan heeft ze er eigenhandig voor gezorgd dat er 500 in plaats van 0 euro in de pot kwam.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #136 Gepost op: 28-01-2019, 12:20:01 »
Heb je nog andere tegenargumenten? Ik ben benieuwd ;).

Heb er niet zo veel, op zich onopvallend en best wat dingen verkeerd gedaan (lasers, alhoewel dat niet expres er uit zag), balkon verkeerde plek, fietsen met evi.
Kwam zij of Merel met het idee om op de blokken van "op treden" te schrijven?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #137 Gepost op: 28-01-2019, 12:32:42 »
Ik heb Sarah ook nog niet afgestreept, maar met name het verbeteren van Merel (aantal huisdieren) tijdens Ver tellen is een actie die ik vanuit haar als mol (nog) niet echt kan verklaren.

Sarah was inderdaad degene die de blokken begon te nummeren.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #138 Gepost op: 28-01-2019, 12:42:41 »

Sarah was inderdaad degene die de blokken begon te nummeren.

De opdracht was goed doenbaar in 45 minuten. Het molwerk was gebeurd toen die keuze gemaakt was. Mol Sarah kon zich hierna heel fanatiek tonen door samen Robert de hoofdreden te zijn dat de opdracht geslaagd is binnen de 30 minuten. Een statement naar de groep.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #139 Gepost op: 28-01-2019, 13:02:36 »
Als Sarah de mol is, kan ik me voorstellen dat zij haar deel van de opdracht (traptreden) zo goed mogelijk wilde doen, in de hoop dat de anderen niet achter het mechanisme van de palen zouden komen. Misschien heeft ze zelfs nog geprobeerd om de treden vaag te nummeren, maar Merel zegt tegen haar dat ze er ook nog 'links' en 'rechts' op moet zetten (wat ik overigens erg onmols vond van Merel).

En Sarah verdient met 'Min of meer'  toch weer geld voor de pot. Staat nu derde in het FTM-klassement, kort achter Niels en Merel. Dat zegt misschien weinig in deze kandidatengroep, maar het mag van mij wel wat minder voor een mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison