Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61828 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #340 Gepost op: 6-05-2019, 15:51:55 »
Maar vooral dan die klok 80x keer in beeld.. kijk mensen oh oh wat is hij aan t vertragen.
Ik noem t een Kaatje

Ja ik vond dat ook een beetje too much.

Maar je kunt nu ook weer niet zeggen dat Elisabet nooit verdacht in beeld is gebracht. Misschien niet zo overdreven wel maar wel voldoende om erg verdacht te worden bij de kijker.. al vanaf het begin ook.

Ik kan me nog herinneren dat ik hier las dat na aflevering 2 al in café De Mol de conclusie werd getrokken dat Elisabet de mol was en ze is vanaf het begin al een van de hoofdverdachten geweest van het grote publiek. Dat ze moeite had om die trappen op te lopen in aflevering 2, dat ze haar eigen toren omgooide en de verkeerde bouwtechniek gebruikte en dat ze een blokje tegen Joeri's toren liet aanrollen werd duidelijk in beeld gebracht.

Dus ja. Het mooie aan De Mol is dat de mol niet volledig uit de wind gehouden wordt door de montage.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #341 Gepost op: 6-05-2019, 15:55:58 »
Ja ik vond dat ook een beetje too much.

Maar je kunt nu ook weer niet zeggen dat Elisabet nooit verdacht in beeld is gebracht.

Ja dat kan ik wel zeggen.

Ik heb het niet over dat bijv haar toren omstoten in beeld gebracht wordt en andere acties. Fijn juist dat we dat kunnen zien.

Met een Kaatje doel ik op: op haar inzoemen... muziekje erbij.. alles in slowmotion en de voiceover die ook nog eens benadrukt dat ze de brommer mist.

Met een Kaatje bedoel ik dat bij Axel niet 1 niet 2 niet 3 maar vaker dan dat de klok in beeld komt bij de situatie dat hij vertraagt

Laten we die situaties niet verwarren met acties van de mol in beeld

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #342 Gepost op: 6-05-2019, 15:58:13 »
Ja dat kan ik wel zeggen.

Ik heb het niet over dat bijv haar toren omstoten in beeld gebracht wordt en andere acties. Fijn juist dat we dat kunnen zien.

Met een Kaatje doel ik op: op haar inzoemen... muziekje erbij.. alles in slowmotion en de voiceover die ook nog eens benadrukt dat ze de brommer mist.

Met een Kaatje bedoel ik dat bij Axel niet 1 niet 2 niet 3 maar vaker dan dat de klok in beeld komt bij de situatie dat hij vertraagt

Laten we die situaties niet verwarren met acties van de mol in beeld

Hmm ja okee maar dan vond ik dat het bij Kaat toch net wat overdrevener gebeurde.
Als de mol aan het vertragen is is het wel fijn als je kunt zien dat de mol aan het vertragen is.  ::) Vind ik toch net wat minder overdreven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #343 Gepost op: 6-05-2019, 16:00:11 »
Hmm ja okee maar dan vond ik dat het bij Kaat toch net wat overdrevener gebeurde.
Als de mol aan het vertragen is is het wel fijn als je kunt zien dat de mol aan het vertragen is.  ::) Vind ik toch net wat minder overdreven.

Ja maar a:hij was de mol niet en b: dit kan je 1 of 2x laten zien. De klok hoeft niet 5x in beeld  ;)

Edit: ik zeg dit niet nu opeens hè... had het al gepost na de opdracht

« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 16:02:30 door FS »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #344 Gepost op: 6-05-2019, 16:00:38 »
Ik heb Kaat nooit verdacht, en Axel gewoon door zijn verkrampte gedrag, maar zo is hij dus gewoon.

En zoveel dingen klopten niet. Raar dat je elk woord achterstevoren kunt uitspreken, maar dan de Thaise zin erna niet kunt overbrengen.

Maar goed, dus toch. Ik heb ook wel veel vergoeilijkt bij Axel. Saskia heeft wel gelijk dat het molse gehalte bij Elisabet soms ook ver te zoeken was maar dat moeten we nog zien dan komende week.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #345 Gepost op: 6-05-2019, 16:09:30 »
kajuit
tunnels
paintballen
Kajuit: Jawel hoor. En nu blijkt dat ze dat water maar niks vond (wat wij niet eens wisten), werd ze door Axel meteen als verdachte opgepikt.
Tunnels: mij wat te makkelijk om het een mooie actie te vinden (mislukken kon hij immers niet) maar mols is mols, heb je helemaal gelijk in. Mijn vraagteken is het panikeren. Waarom moest dat er nou bij? Werkt alleen maar averechts.
Paintballen: Ook prima gedaan aan het eind, maar ik had het over die verloren kaart. Snap ik echt niets van.
Een beetje laat misschien, maar ik probeer me een beeld te vormen van Elisabet als Mol. :) En dan hoop ik dat daar volgende week nog een paar mooie dingen bijkomen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #346 Gepost op: 6-05-2019, 16:12:15 »
maar ik had het over die verloren kaart. Snap ik echt niets van.


Dus een kaart laten vallen snap je niks van terwijl jouw mol hier 4000 binnen heeft gebracht??

Sorry hoor maar ik moet Elisabet echt ff verdedigen  ::hypocriet::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #347 Gepost op: 6-05-2019, 16:17:05 »
Ik wil niet Bas er helemaal bij halen, maar ik heb hem inderdaad geprobeerd te verdedigen. Niet door te wijzen op mankementen in andere tunnels, overigens ;).
Als je weet hoelang ik niet met foxhunter bezig ben geweest over die kaart, en het nog niet snap. Terwijl Elisabet wel die aflevering door het grote publiek verdacht ging worden. Dus ja, dan blijft dat echt een vraagteken voor me.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #348 Gepost op: 6-05-2019, 16:19:02 »
Ja ik snap wat je zegt .. vind het alleen bijzonder dat 4000 binnenhalen minder verdacht is dan een kaart laten vallen.

We gaan t zien wat er met die kaart was

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #349 Gepost op: 6-05-2019, 16:21:43 »
Ik wil niet Bas er helemaal bij halen, maar ik heb hem inderdaad geprobeerd te verdedigen. Niet door te wijzen op mankementen in andere tunnels, overigens ;).
Als je weet hoelang ik niet met foxhunter bezig ben geweest over die kaart, en het nog niet snap. Terwijl Elisabet wel die aflevering door het grote publiek verdacht ging worden. Dus ja, dan blijft dat echt een vraagteken voor me.

Dat van die kaart vond ik ook heel raar.
Leek ook eerder een nepmolactie te zijn.
Misschien had Elisabet de plek waar ze die kaart vallen liet verkeerd ingeschat.  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #350 Gepost op: 6-05-2019, 16:28:58 »
Ik had haar trouwens gedurende de finale-aflevering helemaal afgestreept  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #351 Gepost op: 6-05-2019, 16:29:50 »
Niet door te wijzen op mankementen in andere tunnels, overigens ;).


Zou ik volgend seizoen trouwens wel doen... speuren en wijzen naar mankementen in andere tunnels blijkt vaak de beste manier om de mol te vinden .. lukt niet altijd maar meestal wel  ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #352 Gepost op: 6-05-2019, 16:33:14 »
Ik had haar trouwens gedurende de finale-aflevering helemaal afgestreept  ::rofl::

Ja daar was ze ook duidelijk de minst verdachte van de 3.  ::rofl:: Waarschijnlijk had ze toen ook geen zin er meer in om te mollen.

 

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #353 Gepost op: 6-05-2019, 16:34:29 »
Zou ik volgend seizoen trouwens wel doen... speuren en wijzen naar mankementen in andere tunnels blijkt vaak de beste manier om de mol te vinden .. lukt niet altijd maar meestal wel  ;)
Jawel, maar ik vind het gewoon geen leuke manier van werken: dat klopt daar niet en dat klopt daar niet, dus ik zit goed met mijn Mol. Maar dat je ook om je heen moet kijken, ja daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! ::ok:: Heb ik ook genoeg gedaan, trouwens, maar het mocht niet baten. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #354 Gepost op: 6-05-2019, 16:35:35 »
Heb ik ook genoeg gedaan, trouwens, maar het mocht niet baten. ::rofl::

Maar wel een fantastisch goed seizoen toch.. ongeacht wie t was  ::bravo::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #355 Gepost op: 6-05-2019, 16:37:30 »
Zeker weten! Volop van genoten. ::jaja::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #356 Gepost op: 6-05-2019, 16:38:19 »
Ben wel benieuwd wie haar verdacht.

Axel dus al vanaf bootopdracht.
Bas vanaf paintballopdracht, maar die twijfelde wel nog.
Ik had het idee dat Joeri haar ook verdacht, maar ook nog een beetje twijfelde of het niet toch Bas was.
Kaat volgens mij niet, die verdacht toch Bas. Of zit ik hier verkeerd.
De eerdere afvallers lijkt mij niet.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #357 Gepost op: 6-05-2019, 16:49:09 »
Als ik het nu goed begrepen heb, verdachten Kaat, Joeri, Bas en Axel haar alle vier. Kaat zat uiteindelijk toch op Elisabet, dus dan heeft Joeri die aflevering ook op Elisabet gezeten, want hij viel later af.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #358 Gepost op: 6-05-2019, 16:52:37 »
Benieuwd hoe t was verlopen als de finalevrijstelling er niet was geweest  ::hypocriet::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #359 Gepost op: 6-05-2019, 16:57:29 »
Ja want Bas scheen te twijfelen.

Maar goed voor Elisabet dat ze haar kaart aan Bas kwijt kon :).

Maar ik geloof ook wel dat ze toch wel veel verdacht werd, die 100 euro op haar voorhoofd sprak al boekdelen.

Er speelt veel wat we niet zien tussen de bedrijven door.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)