Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61825 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #360 Gepost op: 6-05-2019, 16:59:13 »

Maar ik geloof ook wel dat ze toch wel veel verdacht werd, die 100 euro op haar voorhoofd sprak al boekdelen.

Er speelt veel wat we niet zien tussen de bedrijven door.

 ::jaja::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #361 Gepost op: 6-05-2019, 17:09:32 »
Er speelt veel wat we niet zien tussen de bedrijven door.
Dat denk ik ook!
Als je wie verdenkt wie nog eens terugleest, dan zie je dat bijna alle afvallers vlak voor ze eruit gaan een verdenking richting Elisabet uitspreken. Ik heb het niet helemaal uitgepuzzeld, maar het patroon viel me op.

Normaal gesproken is dat een teken dat Elisabet het juist niet zou moeten zijn! ::rofl:: Maar ze is door de groep veel meer verdacht dan wij hebben meegekregen. De vraag is alleen nog waarom.

EDIT: Nou, da's nou ook weer niet waar. Ingrid en Bruno nog, voor zover ik zie. Maar dat zijn er wel 6 van de 9. Bruno zat voor Kaat, dus de laatste 5 hebben haar allemaal verdacht.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 17:27:17 door Newbie2 »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #362 Gepost op: 6-05-2019, 17:33:25 »
Tja de kajuit. Daar was het ook heel duidelijk. Precies daar ging ik op elizabet letten, puur omdat Bruno er ook in zat en ook voor mijn gevoel het makkelijkete te manipuleren is.

En ze heeft de kajuit opdracht goed gedaan, omdat er anders niks van de opdracht was overgebleven. Puur voor de tv. Gilles heeft ergens toegegeven dat sommige opdrachten leuk zijn om te laten slagen, ook met inbreng van de mol. Ze hadden hier een hele dag voor uitgetrokken om het op te nemen.

Ik vind haar geweldig! Molacties moeten nog blijken. Tja spoedarts met zulke emoties, die zijn er niet  ::vergroot::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #363 Gepost op: 6-05-2019, 18:18:30 »
Verdacht Bruno haar niet ook?

Hij zei in aflevering 5 dat een pasvraag geven aan een concurrent in deze fase van het spel te gek is (wat een teken kan zijn geweest dat hij Elisabet verdacht, aangezien zij de pasvraag van Bruno binnenhaalde bij de paintballopdracht).

Toen hij afviel dacht hij ook dat dat kwam doordat hij te weinig vragen goed had beantwoord.

Het kan dus best zo zijn geweest dat iedereen vanaf Bruno goed zat.  :P

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #364 Gepost op: 6-05-2019, 18:25:46 »
Als 6 van de 9 kandidaten haar verdachten dan heeft ze het niet goed gedaan.

Maar ik ga er nog vanuit dat ze niet bij alle 6 de hoofdverdachte was.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #365 Gepost op: 6-05-2019, 18:28:28 »
We weten het van 4 kandidaten.

Bruno zou haar ook verdacht kunnen hebben.

Eva niet denk ik, anders was Kaat eruit gevlogen toen Eva afviel.

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #366 Gepost op: 6-05-2019, 19:08:31 »
De beste mol ooit is voor mij die van WIDM 2018. Maar Elisabet heeft wel mooi dit forum verslagen en dat is knap! ;D

Bedoel jij de pastoor van vorig jaar? Ik vond die zeker niet beter dan Elisabet als ik eerlijk ben, zeker als ze echt zo onvoorbereid de mol moest gaan spelen.

Ik vond die dame uit 2017 zuid Afrika eerlijk gezegd erg sterk

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #367 Gepost op: 6-05-2019, 19:11:54 »
Ja daar was ze ook duidelijk de minst verdachte van de 3.  ::rofl:: Waarschijnlijk had ze toen ook geen zin er meer in om te mollen.

Eerlijk gezegd denk ik dat het onder de drie finalisten volkomen duidelijk was dat ze van elkaar wisten wie kandidaat en wie de mol was en dat Elisabet gewoon zin had om bij de finale-opdracht voor één keertje echt haar best te doen voor de pot. Als een soort goedmakertje en ook omdat het gewoon een superleuke opdracht was om te doen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #368 Gepost op: 6-05-2019, 19:24:20 »
Eerlijk gezegd denk ik dat het onder de drie finalisten volkomen duidelijk was dat ze van elkaar wisten wie kandidaat en wie de mol was en dat Elisabet gewoon zin had om bij de finale-opdracht voor één keertje echt haar best te doen voor de pot. Als een soort goedmakertje en ook omdat het gewoon een superleuke opdracht was om te doen.
Daarbij denk ik dat de opdracht toch al moeilijk te halen was, dus dan mag je ook best je best doen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #369 Gepost op: 6-05-2019, 19:44:29 »
Precies. En uit het feit dat zo ongeveer het eerste wat ze tegen Axel zei na haar onthulling was dat ze in het echt leven echt geen bitch was en sorry zei voor alles wat ze gedaan had, kun je ook opmaken dat ze de winnaar zijn prijs van harte gunde. Dus denk ik dat ze bij de slotopdracht gewoon haar stinkende best heeft gedaan.
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #370 Gepost op: 6-05-2019, 20:35:41 »
Haar molacties lukte niet allemaal maar zij acteerde uitstekend, te vergelijken met Jan in WIDM vorig jaar en wij mogen niet vergeten dat zij niet voorbereid was, daarom alleen al hulde. Haar posities in verschillende opdrachten zette mij tenslotte op het verkeerde spoor.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #371 Gepost op: 6-05-2019, 21:23:54 »
Gisteren was het snel kijken, juichen en meteen naar bed want maandag wachtte weer vroeg. Maar nu even rustig bijkomen van al dat moois. Van gisteravond dan ;)

Elisabet heeft veel mensen, mij ook, regelmatig op het verkeerde been gezet  met haar emoties. Dat ze dit zo geloofwaardig deed maakt haar ook zo goed in mijn ogen. Dat stampvoeten bij de boot, het geiten met Martijn en de slang, in tranen bij de Avatar, in paniek in de tunnel tijdens een vette molactie, "Ja kom smijt af" bij de 3k, geweldig ::rofl::

Ze heeft regelmatig lastig gehad, mede door een geweldige groep kandidaten maar wat deze onvoorbereide mol allemaal gepresteerd heeft, daar kan ik alleen maar een hele diepe buiging voor maken. ::respect:: ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #372 Gepost op: 6-05-2019, 22:08:30 »
Complimenten voor Elisabet! ::confettie:: Ik heb haar geen moment verdacht. ::) Wel vond ik uit het moldagboek naar voren komen dat het klonk als een vrouw, alleen heb ik hier niet naar geluisterd en ben ik vol voor Axel gegaan. ::rofl:: Goed gedaan Elisabet, ik kijk uit naar alle acties volgende week. ::boogie:: Ze heeft het grootste deel van het forum mooi voor de gek gehouden.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #373 Gepost op: 6-05-2019, 22:24:22 »
 ::bravo:: Sowieso geweldig geacteerd en ik ben erg benieuwd naar haar acties. ::joehoe::


En gewoon het 'scheutje' uit de molbiecht dus, en dat al in aflevering 2. Wauw.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #374 Gepost op: 6-05-2019, 22:28:21 »
::bravo:: Sowieso geweldig geacteerd en ik ben erg benieuwd naar haar acties. ::joehoe::


En gewoon het 'scheutje' uit de molbiecht dus, en dat al in aflevering 2. Wauw.

Ze begon meteen al bij de torentjes ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #375 Gepost op: 6-05-2019, 23:33:29 »
. Tja spoedarts met zulke emoties, die zijn er niet  ::vergroot::

Of het is een arts die blij is dat ze als kandidaat bij De Mol eens overdreven emoties mag tonen, wat op haar werk niet kan.
Had ook gekund!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #376 Gepost op: 7-05-2019, 02:04:09 »
Verdacht Bruno haar niet ook? <knip>
Het kan dus best zo zijn geweest dat iedereen vanaf Bruno goed zat.  :P
Dank je wel voor de uitleg, maar dat zeg ik daar boven toch ook? Zelfs als we het eens zijn, lijkt het wel of je dat niet bevalt! ::rofl::
Hoe je het ook wendt of keert, ik denk dat objectief gezien de algemene consensus is dat Kaat echt een man verdacht omdat ze 'zijn ouders' zei. <knip>
Daarnaast zaten er toen nog 3 mannen die haar verdachte hadden kunnen zijn in het spel. 'Zijn' gebruik je bovendien toch slechts wanneer je het over een man hebt, hoe valt het geslacht van dit woordje anders te interpreteren?  ::rofl:: Je tunnelvisie is sterk, zie ik. ;D
Kaat heeft inmiddels zelf aangegeven dat ze op Elisabet zat. Dus alle argumentatie over "zijn", de leeftijdsvraag en dat ze close was met haar verdachte was onjuist. Ik zat vanwege die toevoeging 'tunnelvisie' te wachten op een kleine knieval, maar nee. ::rofl:: Afijn, zand erover. Maar wat zullen Elisabet zijn ouders trots zijn, denk je niet? ;)
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 02:15:48 door Newbie2 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #377 Gepost op: 7-05-2019, 02:09:16 »
De montage is dan des te knapper. Weinigen hadden het door terwijl de kandidaten dus wel allemaal op haar zaten. Er valt wellicht wat voor te zeggen. Maar ik vind het toch ook wel erg fijn zoals het in WIDM gaat met al die bondjes en die verdenkingen die worden uitgesproken. Verkeerde benen zat, maar het is wel leuk vind ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #378 Gepost op: 7-05-2019, 07:19:25 »
Maar ik vind het toch ook wel erg fijn zoals het in WIDM gaat met al die bondjes en die verdenkingen die worden uitgesproken.

Dat is nu juist een van mijn grootste ergernissen bij WIDM. Dat geëmmer met bondjes en om de 2 tellen een gescripte biecht met desinformatie . Het doet voor mij meer kwaad dan goed ::ohno:: ::rofl::

DeMol, goed zoals het gaat ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #379 Gepost op: 7-05-2019, 07:29:41 »
Elisabeth liet een kaart vallen. Nou, dat was het wel.  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 07:32:38 door Run »