Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61175 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #400 Gepost op: 7-05-2019, 15:23:50 »
Haha nou je bent NIET dom. En mij wordt altijd verweten dat ik voor de blondines ga dus daarin maak ik me onsterfelijk belachelijk  ::rofl::

Ik vind het allemaal juist een pre. Zij was voor mij zo goed als Jan, en die staat top-3 van de 19. Maakt haar direct top-3 van de 7 maar ja haha ik kijk pas 2 jaren... maakt niet uit, tellen we de 26 op dan maakt ze dik top-10. Het enige wachten natuurlijk is de daadwerkelijke molactie elke aflevering. Gezien dat ze mega verdacht werd onder de kandidaten is er vast veel wat ze heeft uitgespookt  ::respect:: ::confettie:: ::art::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #401 Gepost op: 7-05-2019, 15:56:25 »
Ik dacht al meteen toen er twee dezelfde vrouwen in het spel zaten, een van hen kan wel eens de mol zijn. Waarom zouden ze anders twee look-a-likes erin doen?
Maar de enige overeenkomst tussen Eva en Elisabet is dat ze beide blond zijn, verder lijken ze totaal niet op elkaar ??? Ik heb dit nu al vaker gelezen maar ik blijf dit niet snappen. Zelfs als je gezichtsblindheid hebt kun je ze toch op z'n minst nog uit elkaar halen op basis van lengte?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #402 Gepost op: 7-05-2019, 16:05:15 »
Ja ik weet nog dat ik zag dat ze de brug niet vanaf de tweede etage tekende, maar recht voor het gebouw zodat het een pad lijkt die naar het gebouw gaat.

Ze had gewoon pech dat die man alles wist!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #403 Gepost op: 7-05-2019, 16:13:57 »
Bijvoorbeeld bij de Instagram-opdracht: Elisabet maakte de eerste tekening expres heel goed om vertrouwen te winnen, maar maakte van de tweede en derde iets wat er totaal niet op leek. (Zijn deze tekeningen ooit goed vergeleken met de bouwwerken hier op dit forum? Zo ja, dan heb ik dat gemist.) Helaas herkende de chauffeur het toch en kwam ze "als lameste molactie" maar met naar de wc gaan om tijd te rekken, vertelt ze tegenover Newsmonkey. Haha, ja je moet wat. Maar zoiets hielp niet om haar alsnog te gaan verdenken.
Zeker vergeleken. En zo eindigde deze actie op nummer 3 van mijn Bas-favorieten. ::rofl:: Ik vond dat de 2e tekening van Elisabet vrij goed leek op wat Bas haar doorgaf, alle verkeerde details stonden erin. Ze konden linea recta naar een verkeerd gebouw. De 3e tekening leek ook goed. Dat was alleen hetzelfde gebouw, als Bas de Mol was geweest. :\'(
Ik heb het filmpje ook gezien, maar ik weet niet zo goed wat Elisabet hier nog aan toegevoegd heeft.
Ja ik weet nog dat ik zag dat ze de brug niet vanaf de tweede etage tekende, maar recht voor het gebouw zodat het een pad lijkt die naar het gebouw gaat.
Ze had gewoon pech dat die man alles wist!
Dat was ook precies zoals Bas het had doorgegeven. Een ladder.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #404 Gepost op: 7-05-2019, 16:35:03 »
Zeker vergeleken. En zo eindigde deze actie op nummer 3 van mijn Bas-favorieten. ::rofl:: Ik vond dat de 2e tekening van Elisabet vrij goed leek op wat Bas haar doorgaf, alle verkeerde details stonden erin. Ze konden linea recta naar een verkeerd gebouw. De 3e tekening leek ook goed. Dat was alleen hetzelfde gebouw, als Bas de Mol was geweest. :\'(
Ik heb het filmpje ook gezien, maar ik weet niet zo goed wat Elisabet hier nog aan toegevoegd heeft.Dat was ook precies zoals Bas het had doorgegeven. Een ladder.

Hij zei wel een ladder vanaf de tweede verdieping, elisabet had het recht voor het gebouw getekend!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #405 Gepost op: 7-05-2019, 16:47:43 »
Maar de enige overeenkomst tussen Eva en Elisabet is dat ze beide blond zijn, verder lijken ze totaal niet op elkaar ??? Ik heb dit nu al vaker gelezen maar ik blijf dit niet snappen. Zelfs als je gezichtsblindheid hebt kun je ze toch op z'n minst nog uit elkaar halen op basis van lengte?

Op een of andere manier haalde ik die twee namen in eerste 2/3 afleveringen ook door elkaar hoor. Allebei met een E op het begin en redelijk dezelfde leeftijd. Ook al lijken ze niet op elkaar.

Ook blij dat Liesbeth er snel uit was... Elisabet en Liesbeth was voor mij ook geen succes geweest ???

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #406 Gepost op: 7-05-2019, 17:06:40 »
Op een of andere manier haalde ik die twee namen in eerste 2/3 afleveringen ook door elkaar hoor. Allebei met een E op het begin en redelijk dezelfde leeftijd. Ook al lijken ze niet op elkaar.

Ook blij dat Liesbeth er snel uit was... Elisabet en Liesbeth was voor mij ook geen succes geweest ???
Sure, aan het begin moet je de namen nog leren dus dan is het logisch dat je ze nog wel eens door elkaar haalt. Maar ik heb nu toch een aantal keer beweerd zien worden dat ze exact op elkaar zouden lijken, en dat blijf ik bijzonder vinden :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #407 Gepost op: 7-05-2019, 17:06:52 »
De 'Heb je mij gemist' hint zal er dan toch een zijn geweest.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #408 Gepost op: 7-05-2019, 17:12:26 »
Hij zei wel een ladder vanaf de tweede verdieping, elisabet had het recht voor het gebouw getekend!
Bas heeft nooit gezegd dat dat aan de zijkant moest. Dus niet vreemd dat Elisabet die aan de voorkant tekende, toch? Bas zei eerst: vanaf de 2e verdieping. Toen corrigeerde Kaat hem: 3e verdieping. Maar Bas nam die correctie niet over, hij zei: vanaf het bovenste blok. No wonder dat je dan Bas gaat verdenken. Helemaal als de brug die hij omschrijft (2e gebouw) en daarmee de tekening van Elisabet er veel meer uitziet als het 3e gebouw (zie fotootje). Inclusief een trap vanaf het 'bovenste blok'. Duidelijk waarom Bas niet vanaf de 3e verdieping wilde zeggen, dacht ik nog. ::rofl::
Wat wel opviel in de tekening van Elisabet was dat zij op elke verdieping een dak tekende, terwijl dit gebouw maar 1 dak heeft. Dat was wat onduidelijk in de omschrijving van Bas. En er waren knipjes. Verder tekent Elisabet niet het water, maar wel het eiland. Dus ja, ik heb er echt goed naar gekeken, maar ik kan het mezelf niet kwalijk nemen dat ik hier niet de juiste Mol aan het werk zag.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 17:27:12 door Newbie2 »

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #409 Gepost op: 7-05-2019, 17:30:53 »
Top molllll !! ::bravo::
Het kan zijn dat al iemand dit heeft gevraagd ik heb de tijd nog niet gevonden om alles te lezen . Sorry dan ook als iets herhaal .
Maar wat als de mol niet ontdekt wordt ? Als niemand de mol verdenkt ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #410 Gepost op: 7-05-2019, 17:46:15 »
Als niemand de Mol verdenkt dan wint degene die per ongeluk de meeste antwoorden goed had in de laatste test. Maar dat is volgens mij nog nooit gebeurd. En nu was er zeker geen sprake van want minstens Axel, Bas, Joeri en Kaat zaten op het goede spoor.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #411 Gepost op: 7-05-2019, 18:39:39 »
Hoewel Bas en Axel elkaar leken te verdenken en dat Joeri eruit is gegaan omdat hij Elisabet verdacht.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #412 Gepost op: 7-05-2019, 19:06:05 »
Oke bedankt zat gewoon even met die vraag
Hoewel Bas en Axel elkaar leken te verdenken en dat Joeri eruit is gegaan omdat hij Elisabet verdacht.
Dat weet je niet zeker .ze kunnen wel zeggen ... Was met die opdracht verdacht maar iedereen molt wel eens . En je weet niet zeker of ze we op die persoon dan de vragen invullen

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #413 Gepost op: 7-05-2019, 19:44:07 »
Ben benieuwd naar wat er zondag nog langs komt, maar ook met de informatie die ik nu heb en de filmpjes die langs gekomen zijn, kan ik niet anders zeggen dat het een goede, originele en vermakelijke mol was. ... En ik ben er ook in getuind.  :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #414 Gepost op: 7-05-2019, 20:48:50 »
Inderdaad een prima mol gezien het gebrek aan voorbereiding.
Het valt mij nu op dat vrouwelijke mollen vooral (goed) acteren en zich voordien als het kneusje van de groep die steeds bang is, weinig weet of kan. Eline deed het ook en de eerste Vlaamse en Nederlandse mol. En vooral Milouska, tot het irritante toe.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #415 Gepost op: 7-05-2019, 20:56:59 »
<KNIP>

Wat ik wel kwalijk vind is als zaken in scene worden gezet door de makers, zoals die situatie dat ze alledrie naar Bas kijken als degene die ‘ misschien’ had gelezen. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Dan wordt het een soort paniekvoetbal, de mol en twee finalisten zijn duidelijk voor de deelnemers zelf, maar de kijker moet nog even in verwarring gebracht worden met een nep-act. Wat vinden jullie daarvan?

Ik herhaal het citaat van Run van vanmiddag nog maar eens. Als dit zo is, is dat natuurlijk wel raar....

1) @Run: Waar komt dit nieuws vandaan?
2) Wie heeft hier nog meer iets over gehoord/gelezen?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #416 Gepost op: 7-05-2019, 21:01:16 »
Dus ze gaan gezegd hebben: Ja Elisabet is de mol, maar kijken jullie eens even naar Bas zodat we kunnen monteren alsof hij de mol is aub. Dat geloof je toch zelf niet  :P

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #417 Gepost op: 7-05-2019, 23:35:06 »
Hij zei wel een ladder vanaf de tweede verdieping, elisabet had het recht voor het gebouw getekend!
Ja maar Bas had het ook over een ladder, en een ladder zet je meestal tegen een gebouw aan. Het was een brug maar dat zei Bas niet.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #418 Gepost op: 7-05-2019, 23:39:10 »
Ik herhaal het citaat van Run van vanmiddag nog maar eens. Als dit zo is, is dat natuurlijk wel raar....

1) @Run: Waar komt dit nieuws vandaan?
2) Wie heeft hier nog meer iets over gehoord/gelezen?
Het komt op mij over alsof het in scene is gezet, want Bas en Axel verdachten allebei Elisabeth, dat weten we nu. Maar in de scene, keken Elisabeth en Axel naar Bas, na de vraag wie degene was die ‘ misschien’ op zijn scherm had gezien. Het zou logischer zijn dat Bas en Axel naar Elisabeth zouden kijken. Bovendien werd er toen steeds van rugtas verwisseld, dus het is sowieso twee keer opgenomen.
Maar misschien heb ik iets verkeerd geinterpreteerd?
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 23:41:28 door Run »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #419 Gepost op: 8-05-2019, 07:55:53 »
Misschien heeft Bas eerder wel al een paar keer laten doorschemeren dat hij ook een Misschienscherm had en moest hij nu met de billen bloot. Twee omdat hij, naast Elisabet, ook zo'n scherm had, of hij heeft eerder gejokt en moet hij nu één zeggen?
Ze keken ook alsof ze willen zeggen: "Ja Bas, Elisabet heeft die een scherm. Jij ook?"

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!