Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61779 keer)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #440 Gepost op: 13-05-2019, 13:51:18 »
Wel even moeten vloeken op mezelf gisteren.
Heb namelijk de Spotify playlist van De Mol vaak liggen beluisteren. En herinner me dat ik het gevoel had dat er "iets mis was" met de Ready or Not versie die ik hoorde.
Heb jammer genoeg niet de link kunnen leggen naar een extra zangeres die erover gemonteerd was. Leuke tip dit  ::ok::

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #441 Gepost op: 13-05-2019, 18:15:31 »
Oke eigenlijk dit seizoen vond ik persoonlijk niks aan . Begrijp me niet verkeerd ik vind het een heel leuk programma enzo . Maar gewoon de opdrachten en het land waren in de vorige seizoenen beter . En ik denk ook tot de mol niet zoveel werk had alle die indruk kreeg ik toch door naar dit seizoen te kijken . De groep Molde ook gewoon zelf . Maar hey Elisabeth was een goeie mol he en een top groep was het daar niet van.
Maar hoop tot het volgende jaar spannender wordt . ( Zoals vorig jaar begonnen ze in de kisten )
Voor mij persoonlijk blijft het jaar tot Elien de mol was de beste seizoen ever . Het land was prachtig , spannende opdracht , goeie groep , goeie mol . Maar dan nog goed gedaan aan alles mollen .

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #442 Gepost op: 13-05-2019, 18:28:35 »
Vreemd. Seizoen van Eline is me eigenlijk het minst bijgebleven van de 4 seizoenen terwijl ik Zuid-Afrika wel het mooiste land vond vooraf  ::schaam::


Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #443 Gepost op: 13-05-2019, 19:05:18 »
Ik vond de opdrachten in Z-A wel iets beter dan in dit jaar, maar ik vond dit jaar stukken beter dan vorig jaar. Het begin (de eerste afleveringen) van vorig jaar waren wel wat spannender. Bungeejumpen kan je overal wel doen zeg ik dan maar  ::rofl::

Toch vind ik het onvoorbereid ook best wel knap. En als de camera niet kapot was gegaan had ze er nog wat meer dan 55000 euro uit kunnen spelen. Toch heeft Elisabet in mijn ogen ook wel een aantal opdrachten laten lukken, zoals die bootopdracht. Daar hadden ze imo nog veel langer op het morse kunnen blijven hangen

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #444 Gepost op: 13-05-2019, 19:49:52 »
Ze kregen kritiek uit Belgie dat de opdrachten te complex waren, dus hebben ze het dit jaar anders gedaan.

Misschien iets simpeler, maar ik ben het niet met je eens. De dronken museumopdracht was de meest geniale opdracht ooit, maar dit seizoen vond ik by far het beste seizoen uit de Vlaamse maar ook Nederlandse mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #445 Gepost op: 13-05-2019, 19:51:50 »
Ze kregen kritiek uit Belgie dat de opdrachten te complex waren, dus hebben ze het dit jaar anders gedaan.

Misschien iets simpeler, maar ik ben het niet met je eens. De dronken museumopdracht was de meest geniale opdracht ooit, maar dit seizoen vond ik by far het beste seizoen uit de Vlaamse maar ook Nederlandse mol.

Ik geef dat seizoen een 9,5. Zelfde als Mexico. Argentinië en Vietnam krijgen een 10.

Dus ik vond het ook absoluut geweldig. Alleen waren S5 en S8 nog beter  ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #446 Gepost op: 13-05-2019, 19:53:34 »
Vreemd. Seizoen van Eline is me eigenlijk het minst bijgebleven van de 4 seizoenen terwijl ik Zuid-Afrika wel het mooiste land vond vooraf  ::schaam::


Hoe dan haha. Dat was een seizoen met opdrachten als de dronken museumkraak, struisvogel doolhof, de dieren escape, shozoloza, de auto met een stuk of 20 tomtom's, annelies die vliegen vermoord met pannenkoeken en nog veel meer. Hoe kan dat seizoen je niet bij blijven?  ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #447 Gepost op: 13-05-2019, 19:55:02 »
Misschien leuk voor een apart topic: beste serie?

Elisabet is uitgebreid geïnterviewd door Humo. Tof! Ik zal in de loop van de week scans in het mediatopic plaatsen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #448 Gepost op: 13-05-2019, 19:55:27 »
Hoe dan haha. Dat was een seizoen met opdrachten als de dronken museumkraak, struisvogel doolhof, de dieren escape, shozoloza, de auto met een stuk of 20 tomtom's, annelies die vliegen vermoord met pannenkoeken en nog veel meer. Hoe kan dat seizoen je niet bij blijven?  ???

Zie post hierboven. ‘Het minst van de 4’. Ik schat allevier de seizoenen hoog in hoor ;)

En nu weer OT

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #449 Gepost op: 13-05-2019, 21:56:07 »
Hoe dan haha. Dat was een seizoen met opdrachten als de dronken museumkraak, struisvogel doolhof, de dieren escape, shozoloza, de auto met een stuk of 20 tomtom's, annelies die vliegen vermoord met pannenkoeken en nog veel meer. Hoe kan dat seizoen je niet bij blijven?  ???

Nou dit. En ik had de mol toen door. Dus ja die blijf ik mij wel heugen. Maar het blijft lastig vergelijken tussen seizoenen. Andere groep, andere moltype, voorbereid of niet. Teveel variabelen. Het zijn allemaal plezante series ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #450 Gepost op: 14-05-2019, 18:39:28 »
Ik moet mijn eerdere woorden over de verdenkingen terugtrekken. Zonder de blonder van Bas werd ze door drie kandidaten verdacht, wat acceptabel is.

Haar molacties waren vaak goed, maar ze heeft iets te veel geld binnengehaald (boot, disco).

Al bij al een goede mol, zelfde niveau als de vorige drie.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #451 Gepost op: 14-05-2019, 19:15:25 »
Ik moet mijn eerdere woorden over de verdenkingen terugtrekken. Zonder de blonder van Bas werd ze door drie kandidaten verdacht, wat acceptabel is.

Haar molacties waren vaak goed, maar ze heeft iets te veel geld binnengehaald (boot, disco).

Al bij al een goede mol, zelfde niveau als de vorige drie.

Stel dat Bas en Kaat niet samen alle info naast elkaar hadden gelegd, was ze misschien enkel verdacht door Axel.

Bas had Elisabet op nummer 3 staan en Kaat had haar nog helemaal niet in het vizier. Pas toen Eva eruit ging, bekeken Kaat en Bas de mogelijkheden en toen kwamen ze op het spoor van Elisabet door veel gemeenschappelijke antwoorden tussen haar en Eva. Jammer dat Eva eruit ging, anders was de mol wss veel langer onder de radar gebleven van Bas en Kaat.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #452 Gepost op: 14-05-2019, 23:14:14 »
Ja, heel knap. En dat dankzij haar fantastische acteertalent, pokerface en stressbestendigheid. Een natuurtalent deze Mol! ::bravo::
Jaaaa! Ik zal haar avatar nog wel even dragen, geen straf.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #453 Gepost op: 15-05-2019, 08:59:49 »
Ik vind Axel de knapste. :P

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #454 Gepost op: 18-05-2019, 14:43:56 »
Zullen we niet invullen voor een ander, beste Mollenmania (en Starlight)?

[...]

En dat is absoluut niet omdat ik twee schone dames zie. Ik ben namelijk homoseksueel ::) en mijn theorie is dat ik daarom juist minder goed naar het uiterlijk van de vrouwen kijk, en daarom bepaalde verschillen niet opmerk. Ik heb daar bij mannen namelijk nooit last van. Dat wil niet zeggen dat Eva en Elisabet op elkaar lijken, maar het wil wel zeggen dat de aspecten waar ik op let, kennelijk op elkaar lijken.

Dus zullen we afspreken dat als jij iets ziet en iemand anders niet, dat we dan kennelijk gewoon op andere dingen letten, bewust of onbewust, en dat dat bovendien ongeveer de raison d'etre van dit forum is?
Nog even voor de duidelijkheid: ik wilde ook zeker niet voor anderen invullen waaróm ze Eva en Elisabet op elkaar vonden lijken. Zoals ik ook al eerder op iemand anders reageerde, zit mijn verbazing ook niet zozeer in het feit dat mensen ze door elkaar halen. Zeker aan het begin van het seizoen moet je iedereen nog leren kennen, en als je dan mensen gewoonlijk identificeert aan de hand van bijv. haarkleur snap ik dat het even duurt voor je doorhebt wie van de twee wie is.

Wat me vooral verbaasde was dat iemand aan het einde van het seizoen nog beweerde dat ze dubbelgangers zouden zijn - en vooral dat je dan niet na een tijdje probeert op andere aspecten zoals lengte te letten om ze toch uit elkaar te kunnen houden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #455 Gepost op: 18-05-2019, 19:42:53 »
Nog even voor de duidelijkheid: ik wilde ook zeker niet voor anderen invullen waaróm ze Eva en Elisabet op elkaar vonden lijken. Zoals ik ook al eerder op iemand anders reageerde, zit mijn verbazing ook niet zozeer in het feit dat mensen ze door elkaar halen. Zeker aan het begin van het seizoen moet je iedereen nog leren kennen, en als je dan mensen gewoonlijk identificeert aan de hand van bijv. haarkleur snap ik dat het even duurt voor je doorhebt wie van de twee wie is.

Wat me vooral verbaasde was dat iemand aan het einde van het seizoen nog beweerde dat ze dubbelgangers zouden zijn - en vooral dat je dan niet na een tijdje probeert op andere aspecten zoals lengte te letten om ze toch uit elkaar te kunnen houden.

Ik denk dat ze heus wel Elisabet al in het oog hadden als de mol. Om haar minder te laten opvallen helpt het om net zo'n type erbij te doen en om nog iemand met bijna dezelfde naam erbij te doen.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #456 Gepost op: 19-05-2019, 09:38:34 »
Ik denk dat ze heus wel Elisabet al in het oog hadden als de mol. Om haar minder te laten opvallen helpt het om net zo'n type erbij te doen en om nog iemand met bijna dezelfde naam erbij te doen.
Daar geloof ik niets van. Ze kiezen de andere kandidaten echt niet op basis van wie er op hun mol lijkt. En dan zou Elisabet het al moeten worden. Zij was volgens de makers op voorhand ook niet hun favoriet van de drie, dus als Bruno of Martijn de mol geworden was, zou dit al helemaal niet meer kloppen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #457 Gepost op: 20-05-2019, 16:35:39 »
Ik ben het met Starlight eens. En ik kies nogal eens blondines)).  ::blond:: ::blond:: ::blond::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #458 Gepost op: 20-05-2019, 18:27:10 »
En ik kies nogal eens blondines)).  ::blond:: ::blond:: ::blond::

 :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [De Mol] Elisabet
« Reactie #459 Gepost op: 22-05-2019, 15:40:00 »
Zij was volgens de makers op voorhand ook niet hun favoriet van de drie.

Dat vind ik ook opvallend. Ik ben dan wel benieuwd wie de favoriet was: Bruno of Martijn dus?

De laatste mollicitatie van Elisabet was natuurlijk weergaloos.  ::bravo::
Bruno deed het redelijk en Martijn leek helemaal dicht te klappen toen hij het misschien-scherm kreeg.

Iets zegt mij dat Martijn de mol zou zijn geworden als hij goed had gereageerd op het misschien-scherm, maar Elisabet reageert verreweg het beste op de druk. Dat lijkt mij ontzettend moeilijk; pas op het laatste moment weten dat je toch de mol wordt.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2019, 21:08:05 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)