Auteur Topic: LEGO  (gelezen 38241 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #60 Gepost op: 16-05-2020, 12:52:05 »
Leuk. Ik ben dit programma ook alleen gaan kijken vanwege alle enthousiaste reacties hier. Maar ik vind het ook echt leuk. Zo knap hoe die mensen al die dingen kunnen maken.  :D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #61 Gepost op: 16-05-2020, 21:14:12 »
Die polaroid was echt weer heel erg mooi. Duidelijk verhaal, zowel van voor als van achteren heel mooi. En dan die foto!  ::bravo::

Sowieso de lol die Bjorn en Corneel hadden de hele uitzending. Echt mooi.

Nog even snel de uitslag kijken en daarna snel over naar het alternatieve songfestival.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: LEGO
« Reactie #62 Gepost op: 16-05-2020, 23:07:04 »
Ik vond de opdracht deze keer echt leuk. Eerst eerst met die mini apparaten en daarna de grote opdracht. Was het alleen niet helemaal eens met het commentaar van de Brick Master.

Die naaimachine waarin alles misging, liet juist wel zien hoe het werkte (althans, de stappen). Alleen hadden ze er een grapje van gemaakt door de 'minifix' te concentreren op hoe de werking ervan misging. Maar als je ziet hoe iets niet werkt, zie je ook hoe het wel zou moeten werken/wat daar gedaan wordt.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #63 Gepost op: 17-05-2020, 00:09:41 »
Wat een fantastische aflevering weer zeg, echt zo genieten. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #64 Gepost op: 17-05-2020, 00:13:53 »
Ja ben het met je eens MollenvanR-Art. Ik vond het juist leuk dat ze het mis lieten gaan. Ik vind die Brick Master af en toe iets te serieus. Het is toch juist de bedoeling dat ze hun fantasie de vrije loop laten. En de Brick Master heeft denk ik zelf nog nooit achter een naaimachine gezeten, want dat rijgen van die draad door de hele naaimachine heen komt heel precies en als je daar iets niet goed doet, dan gaat het mis met het naaien. En ik spreek uit ervaring.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #65 Gepost op: 17-05-2020, 00:28:20 »
Ja, ik vond de naaimachine ook best goed. Maar de radio was ook echt waanzinnig! Ik zou de hele dag aan die knop blijven draaien.

De broodrooster daarentegen was duidelijk de minste. Idee was best leuk, maar de uitvoering leek echt nergens op.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: LEGO
« Reactie #66 Gepost op: 17-05-2020, 00:32:44 »
Ik ben het helemaal eens met mv en moni
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #67 Gepost op: 17-05-2020, 00:38:35 »
Ja die radio was super. Misschien hadden ze wel een klein voordeeltje dat het model makkelijker was, rechthoekig. Maar de binnenkant was echt geweldig. Ik vond het heel leuk voor die jongens dat de Brick Master zo enthousiast was.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #68 Gepost op: 17-05-2020, 09:59:34 »
Die radio  ::love::, maar de foto vond ik ook erg leuk.  :D Ik vond het wel bijzonder dat Jan en Lola zoveel hulp kregen van dat andere team. Zonder die hulp had hun blender dus niet gewerkt en hadden ze een super vaag verhaal gehad dat niemand had begrepen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #69 Gepost op: 17-05-2020, 16:43:44 »
Het zou me niet verbazen dat ze elkaar wel vaker helpen, maar dat het nog niet in beeld is gebracht. Bovendien wordt de volle 10 uur vast niet gefilmd door de grote camera's.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #70 Gepost op: 17-05-2020, 16:52:38 »
Nee, dat is natuurlijk ook wel waar. Maar het was nu wel veel hulp. 

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #71 Gepost op: 17-05-2020, 16:58:08 »
Het zou me niet verbazen dat ze elkaar wel vaker helpen, maar dat het nog niet in beeld is gebracht. Bovendien wordt de volle 10 uur vast niet gefilmd door de grote camera's.

Jij hebt hem helemaal door, het is maar net hoe en wat ze in beeld brengen want op de Facebook groep waar de deelnemers zelf ook zitten  wordt door hun ook gezegd dat ze elkaar allemaal geholpen hebben en dingen aan elkaar hebben gevraagd, niet alleen Jan en Lola

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #72 Gepost op: 17-05-2020, 20:17:11 »
Oh is er een LEGO Facebookgroep?   ::vergroot::

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #73 Gepost op: 17-05-2020, 20:19:17 »
Oh is er een LEGO Facebookgroep?   ::vergroot::

 ::jaja::
Makkelijk te vinden ook, iets met fanpage en Lego Masters NL en BE

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #74 Gepost op: 23-05-2020, 21:08:47 »
Ik vrees een beetje voor Bjorn en Corneel dit keer. Draak was niet bijzonder goed.

De dino's daarentegen.  ::oink::
Prachtige bewegende T-Rex en leuke verhaaltjes.

Jan en Lola hebben het ook prima gedaan. Het is ook een lastig thema voor speciale dingen.

Over de toekomst heb ik nog wel wat vragen. Zag er groots uit, maar of alles duidelijk is?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #75 Gepost op: 23-05-2020, 22:56:22 »
Die dino idd  ::oink:: Ik snapte eigenlijk niet zo goed, dat zij niet hadden gewonnen. Ik vond dat toch een duidelijk verhaal. Brickmaster heeft zeker nooit Jurasic Pac gekeken  ::ohno:: Maar Jan en Lola verdienden ook zeker hun finaleplaats. Erg mooi/leuk gemaakt. De toekomst vond ik zelf ook het minst leuk, al was die van dichtbij en met verhaal erbij wel leuker dan ik eerst dacht. En de draak viel idd erg tegen, zeker van dat team. Maar al met al ben ik eigenlijk wel blij met de finalisten. Ik ben erg benieuwd naar volgende week. Het voorstukje zag er heftig uit. En geweldig dat er een nieuw seizoen komt.  ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #76 Gepost op: 23-05-2020, 23:27:33 »
Terechte finalisten na de aflevering van vandaag. Leuk dat Jan en Lola ook eens gewonnen hebben. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mootje78

  • Forumlid
Re: LEGO
« Reactie #77 Gepost op: 23-05-2020, 23:36:36 »
Terechte finalisten na de aflevering van vandaag. Leuk dat Jan en Lola ook eens gewonnen hebben. 8)

Die hebben al eens eerder een aflevering gewonnen hoor, ik meen de 2de?


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: LEGO
« Reactie #78 Gepost op: 24-05-2020, 08:07:35 »
Wat een fantastische bouwwerken deze keer! Die dino ::oink:: ::love:: Die zou zo in een set uitgebracht kunnen worden. Met eromheen een fantastisch verhaal. Maar ook Jan en Lola hadden een fantastisch verhaal gemaakt met zeer mooie gebouwen. Eigenlijk hadden ze gewoon van mij allebei mogen winnen. Het kasteelgedeelte van Bjorn en Corneel was ook heel erg mooi gemaakt. Maar ja, die draak... Maar ik begrijp wel dat zij nog door zijn naar de finale...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #79 Gepost op: 24-05-2020, 11:21:47 »
Terechte finalisten! ::bravo::
🜃