Zo, ook hier bijgelezen. Ik had in het vorige topic nog gepost waarom mijn stem niet op tijd verstuurd is, dus daar ga ik niet meer op in. Verder wou ik nog wat dingen zeggen, maar die zijn intussen ook al gezegd. O.a. dat de overvallers waarschijnlijk hoopten 2 vliegen in één klap te slaan denkende dat Bjorrn een koppeltje was met Lucy, wat iedereen opmaakte uit die oh zo verborgen hint, wat op zich ook aangeeft dat je daar dus 100 dingen in kan vinden, waarvan er 99 fout zullen zijn.
En verder:
En het is nog altijd mogelijk - en ik zeg dus niet dat ik dat denk - dat Lucy toch zelf Bjorrn heeft vermoord. Het zou een hele slimme actie zijn. Er wordt wel rekening gehouden met dat een overvaller Molebuster vroeg aanwees, maar hier wordt dat niet. Om haar massaal af te strepen lijkt me dus voorbarig.
Dit wou ik ook posten, Lucy is een superslimme die dit wel bedacht krijgt om zichzelf veilig te stellen. Ik zeg neit dat ze een overvaller is, maar wel dat dit idee best wel eens uit haar brein kan ontsproten zijn.
Ik denk zelf dat er ook overvallers zijn die meegestemd hebben op Molebuster, Waarschijnlijk om zichzelf in te dekken om zo minder verdacht te zijn. Dus eigenlijk kunnen we nog weinig opmaken uit het stemoverzicht.
Mee eens, het werd naar het einde van Dag 1 topic toe heel duidelijk dat het MoleBuster zou worden, dus voor de overvallers is het dan vrij simpel om hier in mee te gaan en minder verdacht over te komen.
Als je het dan samen legt met een eerdere post die ik gemaakt heb (waar niemand op gereageerd heeft. Als het ruk is, laat het dan aub ook weten, dan kan ik het laten vallen en hoef ik eht niet meer op te rakelen):
Als de overvallers met meerderen tegelijk stemmen om samen één van hen proberen te verkiezen (edit: als directeur), zouden de volgenden allemaal verdacht zijn:
Brtdm: 7 stemmen (van Belg, miek1999, Swifty, Robbieazerty, mrchipie, hautoa, ennasil)
Linus: 6 stemmen (van FrankLapidus, D*N, Nieky, Daisy, Lawliet, Focus)
FrankLapidus: 4 stemmen (van Molduck, Bjorrn, Lucy, Timvdons)
Daarnaast dus leggen wie op MoleBuster gestemd heeft:
Molduck, D*N, Miek1999, Swifty, Jann, TimvDons, B&W, SanderFMC, Daisy, Tim579, Linus, Brtdm & Hautoa
Dan zijn de gemene delers daarvan:
Molduck, D*N, Miek1999, Swifty, Timvdons, Daisy, Linus, Brtdm en Hautoa
Niet dat ik iemand beschuldig (voordat daar weer 100 posts over komen) maar dit vind ik gewoon verdacht puur vanuit het standpunt gezien dat de overvallers wel eens samen als blok zouden kunnen stemmen, of toch met grote meerderheid.