Auteur Topic: [CL] Dag 9: Tunnelvisie  (gelezen 20428 keer)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #100 Gepost op: 2-02-2020, 14:29:25 »
Ik denk nu dat hij zelf overvaller is die een soort offer wou brengen. Z'n post zou sowieso er uitgelicht worden als hij uit 't spel zou liggen. Dan zouden wij denken dat de groene namen overvallers zijn, en dat zou ons vele dagen gekost hebben om te ontdekken dat ze wél gegijzelden zijn. Ik denk dat hij die dag een zaadje plantje die ons later opgebroken had kunnen hebben. Het plan viel deels in duigen omdat diezelfde dag de echte ziener zich openbaarde en een aantal van de groene namen als gegijzelde identificeerde.

-----

Ik denk dat we hier twee overvallers bezig zien. Door elkaar zo aan te vallen gaan we denken - bij de exit van één van de twee - dat de andere wel 'goed' moet zijn.
Ik denk dat de overvallers aan 't vooruit plannen zijn om uiteindelijk te winnen, en te zorgen dat elk offer die ze wellicht moeten brengen gunstig kan worden geframed voor de nog levende overvallers.


Ik wil hier eigenlijk niet meer op reageren, want volgens mij ben je echt een beetje te klunzig om uit je tunnelvisie te stappen. Alles wat je zegt is een verbuiging van de feitelijke realiteit. "Ik denk dat...", "Het zou kunnen dat...". Ik heb nota bene Tim proberen te redden van de lynch. En nog denk je dat het allemaal good will kweken is.

En dat 'geruzie', was gewoon een discussie daadwerkelijk ergens op gebaseerd. En weer kom je met rare accusaties dat het wel eens een plan zou kunnen zijn om ons zo ogenschijnlijk niet met elkaar te associëren als wolf. Opnieuw, alleen meer theorieën vanuit een tunnel, die helemaal nergens gegrond zijn.

Het is dat het zo mega raar is wat je allemaal typt en dat ik denk dat de wolven, nu de chaos van de eerste week wat gekalmeerd is, meer tactvol hun berichten en beschuldigingen doordenken, dat ik jou niet verdenk. Maar boy, wat een hoop onzin komt er bij jou uit.

« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 14:33:53 door L. Lawliet »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #101 Gepost op: 2-02-2020, 14:49:29 »
Laten we het niet té persoonlijk maken, het is een spelletje :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #102 Gepost op: 2-02-2020, 14:55:09 »
Dat is precies wat een wolf zou zeggen!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #103 Gepost op: 2-02-2020, 14:59:25 »
Is er al enigszins een overeenkomst tussen de vertrouwelingen? Ik wil namelijk weten op wie ik kan stemmen.

Na nog eens alles goed te hebben doorgelezen zal ik stemmen op B&W of MV indien ikzelf als meest verdacht wordt aangegeven.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 15:08:52 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #104 Gepost op: 2-02-2020, 15:13:40 »
Dat is precies wat een wolf zou zeggen!
Mensen zijn snel lichtgeraakt, ze zouden eens moeten weten tot wat we in staat zijn!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #105 Gepost op: 2-02-2020, 15:41:08 »
Dat is precies wat een wolf zou zeggen!
::) ::) je kunt ook achter elk woord een overvaller zien. Dit was meer bedoeld om de sfeer een beetje redelijk te houden.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 15:44:49 door MollenvangR-Art »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #106 Gepost op: 2-02-2020, 16:12:00 »
::) ::) je kunt ook achter elk woord een overvaller zien. Dit was meer bedoeld om de sfeer een beetje redelijk te houden.

Jaja...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2020, 16:13:37 »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #108 Gepost op: 2-02-2020, 16:29:59 »
is er al stemadvies?
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #109 Gepost op: 2-02-2020, 16:59:45 »
ik stel voor om op brtdm te gaan ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #110 Gepost op: 2-02-2020, 17:03:10 »
In dat geval stel ik voor om op B&W te gaan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #111 Gepost op: 2-02-2020, 17:06:15 »
In dat geval stel ik voor om op B&W te gaan.
als er eentje geen wolf is is het b&w het wel ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #112 Gepost op: 2-02-2020, 17:09:43 »
Nog een grote 3 uur. Ik tel 4/17 stemmen.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #113 Gepost op: 2-02-2020, 17:24:03 »
Ik ben best bereid mee te gaan met andere om op iemand te stemmen maar zie wel graag een onderbouwing waarom iemand verdacht is. Ook als je al eerder hebt aangegeven iemand te verdenken...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #114 Gepost op: 2-02-2020, 17:36:25 »
De reden dat ik op B&W ga stemmen is omdat ik hem vergelijkbaar gedrag zie vertonen als Robbie en ook zijn stemmingen vallen mij op. Verder heb ik weinig zin om het uit te leggen 1, omdat ik eigenlijk bij niemand echt nog een goede onderbouwing kan vinden. Alles kan je 2 kanten op redeneren. 2, omdat ik moe ben (ja, slechte reden) en 3 omdat ik denk dat ik toch ga afvallen.

Maar al jullie met zn viertjes nog tot een gezamenlijke naam komen dat niet mijn naam is, zal ik mijn stem nog proberen aan te passen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #115 Gepost op: 2-02-2020, 17:39:57 »
Ik heb zelf geen enkele onderbouwing..... Het hele weekend ben ik ook nauwelijks thuis geweest en ik had gehoopt dat de andere vertrouwelingen iets zouden doen maar dat is m.u.v. Spacy (en die kwam maar tot de helft) helaas niet gebeurd.

mrchipie: wat heb jij precies tegen brtdm? Is er iets persoonlijks tussen jullie?

zelf zou ik geneigd zijn om voor Vermoljoen of MV te gaan (maar dit is dus geen stemadvies!)

Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #116 Gepost op: 2-02-2020, 17:43:52 »
Let ook geen stemadvies:

Ik neig naar de mensen die het hardst stuurden naar TimvDons en de bijbehorende hint die geen hint naar Tim bleek. Daar zit o.a Brtdm ook bij. Maar ook Miek Kaaasje, Belg, Sander en Linus. En ook Vermoljoen blijft een optie voor mij. 

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #117 Gepost op: 2-02-2020, 17:46:19 »
Omdat ik de overvallers niet te veel informatie wil geven, ga ik niet exact delen op wie ik ga stemmen. Ik heb op dit moment 2 namen in mijn hoofd.

1) brtdm:
- dacht dat hij enkel kon winnen als hij in leven zou blijven, maar heeft zich vanaf dag 0 in de kijker gewerkt door actief de leiding te nemen over de (redelijk onbelangrijke) burgermeesterstemming. Een rol op de achtergrond lijkt me beter te passen bij het idee om in leven te blijven
- zijn ziener-plan
- wil weten op wie iedereen gaat stemmen

2) L Lawliet:
- is zelf de eerste dagen op erg de achtergrond, terwijl dit zijn argument is mij tot vaste klant van zijn verdachtenlijst te bombarderen.
- hanteert nu een zeer aanvallende stijl, waarbij er eerder op de man dan op de bal gespeeld wordt. Kan  een slimme afleidingstactiek zijn.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #118 Gepost op: 2-02-2020, 17:49:48 »
Let ook geen stemadvies:

Ik neig naar de mensen die het hardst stuurden naar TimvDons en de bijbehorende hint die geen hint naar Tim bleek. Daar zit o.a Brtdm ook bij. Maar ook Miek Kaaasje, Belg, Sander en Linus. En ook Vermoljoen blijft een optie voor mij.

7 namen genoemd. duidelijk.  ::jaja::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #119 Gepost op: 2-02-2020, 18:18:59 »
ik heb geen persoonlijke haat naar brtdm hoor ::rofl::
maar oke dan leg ik het nog een keer uit.
brtdm is de directeur dus goeie dekmantel.
hij heeft met allerlei theorieën gijzelaars naar huis gestuurd.
als directeur is hij nog niet dood gemaakt.
hij is niet de meest opvallende speler en daarom dus niet gauw verdacht.
wil 9/10 weten wat iedereen gaat stemmen.
chipsverslaafde <3