Auteur Topic: [MO20] MolTalk  (gelezen 91334 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #60 Gepost op: 11-03-2020, 18:12:57 »
We kunnen wel vragen: Frank, is Tim voor jou verdacht geweest?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #61 Gepost op: 11-03-2020, 18:14:47 »
Nee dat is waarvoor we een kijkerspm hebben.

Duidelijk. Jammer dat ik daar geen onderdeel van kan zijn :(
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2020, 20:02:42 »
 ;D

Ik vond Tim zeker verdacht! Hij stond wel in mijn top 3 verdachten en dat was ook mede vanwege de markt.

En wat een top reclames!
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2020, 20:12:02 »
Omdat ik foute antwoorden gaf, omdat ik vooral bezig was met de andere kramen of beide  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2020, 22:20:25 »
De combinatie van die twee  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2020, 22:22:22 »
Dat dacht ik al ;D

Verbaasde ook erg dat ik de meeste stemmen had in de pol voordat die hele opdracht begon. In de eerste twee opdrachten had ik niet echt molgedrag gehad. Of wel soms?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #66 Gepost op: 12-03-2020, 19:16:46 »
Hier in de Moltalk studio hebben we geen last van het Corona-virus, we hebben namelijk een goede anti-virussoftware!



Dus we hebben hier een gezellig publiek om ons heen. Heeft iemand nog een vraag? Ja, jij daar! Die jongen met die hamburgers!

Ik heb een vraag voor Tim:
Had je een molboekje? En hoe ging je er mee om?

Een vraag voor Frank:
Hoe ben jij in je seizoen te werk gegaan, hoe ging jij op zoek naar de mol?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #67 Gepost op: 12-03-2020, 19:21:07 »
Ik had geen molboekje, maar een molschrift. Daar heb ik regelmatig dingen opgeschreven zoals wie in welke groep zat, wie welke vraag goed/fout beantwoorden, dingen die mij opvielen en ga zo maar door. Daarnaast heb ik wel eens gehad dat ik, bijvoorbeeld tijdens het fietsen of in de trein dingen aan het bedenken was en toen snel een papiertje en een pen zocht om het op te schrijven.

Leuke vraag Jacco's ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #68 Gepost op: 12-03-2020, 19:54:59 »
Erg leuke vraag Jacco's!

Ook ik had een molschrift waarin ik echt vrijwel alles op schreef. Maar de grote tip: follow the money! Op een bepaald moment heb ik de mol van dat seizoen nog geconfronteerd met het feit dat hij bijna onderaan stond in mijn follow-the-money overzicht, maar helaas had ik een bondje met hem en wist hij mij van dat idee af te brengen  ::)

Dus: follow the money! Het werkt echt.
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #69 Gepost op: 12-03-2020, 19:58:06 »
Dat moment kan ik nog herinneren inderdaad, en vooral toen de mol ons daarover vertelde  ::hug::

Ikzelf had ook nog naar het geld gekeken, maar in zo'n eerste aflevering is het lastig om al echte conclusies te kunnen trekken ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #70 Gepost op: 12-03-2020, 20:00:16 »
Ja in aflevering 1 kan je er niks mee  ::ohno:: dan is het vooral kijken naar verdachte acties.

Wat vind/vond jij eigenlijk leuker Tim om te doen? Presentator of kandidaat?
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #71 Gepost op: 12-03-2020, 20:17:53 »
Leuke vraag ::jaja::

Elke rol heeft zijn eigen voordelen. Het leuke aan presentator zijn is dat je veel voorkennis hebt en dus weet wie er (nep)molt, of kandidaten dichtbij zitten of juist heel ver ergens vanaf zitten. Daarnaast is het ook heel leuk om de verdenkingen van de kandidaten te zien.

Als kandidaat zit je juist in het onbekende. Je hebt geen zekerheid of je de volgende aflevering haalt, je weet niet wat er gaat gebeuren, wie te vertrouwen is. Noem maar op

Wat ik wel weet, is dat ik in de toekomst best nog wel een de mol zou willen organiseren. ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #72 Gepost op: 12-03-2020, 22:41:18 »
Even een leuk nummertje opzetten...



Nou, inmiddels kunnen we ook aan Tim de vraag stellen: Tim, is Frank voor jou verdacht geweest? (bij de Damopdracht). ::tandpastasmiley::

En Frank, wist jij dat er überhaupt een mol in jullie groep zat, en dat het Hautoa was?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #73 Gepost op: 12-03-2020, 22:45:24 »
Hé, dat is een bekend nummer

Om direct antwoord te geven op jouw vraag. Eerlijk gezegd heb ik de Dam-opdracht niet erg gevolgd. Ik ben als de hele week druk bezig met schoolzaken, dus ik kon niet 123 iemand aanstippen als de kandidatenmol.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #74 Gepost op: 12-03-2020, 23:09:42 »
Nee en nee  ;D

Ik was vrij zeker dat Nieky de mol was...
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #75 Gepost op: 12-03-2020, 23:40:08 »
Teruglezend zou ik dat ook geconcludeerd hebben denk ik ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #76 Gepost op: 13-03-2020, 15:31:20 »
Nog een laatste vraag voor jullie allebei.

Tim, zijn er verschillen in de manier waarop D*N het spel organiseert en hoe jij het organiseert, en zo ja, welke? En zijn er bepaalde dingen die je misschien inspireren om in een volgend seizoen te gebruiken als organisator?

En Frank: Waarom is Lodewijk Backer je favoriete kandidaat? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #77 Gepost op: 13-03-2020, 17:24:23 »
Haha, nou vooral vanwege de berichten na een opdracht waarin hij zijn emoties uit, en ook vooral vanwege de manier waarop hij dat doet. Heerlijk!  ::bravo::

Sanmol en Lucy wil ik ook nog even benoemen, want die twee zorgen gewoon voor reuring en daar hou ik van.  ::love::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #78 Gepost op: 13-03-2020, 17:27:53 »
Er zijn zeker verschillen. Iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier.
Daarnaast heb ik altijd samengewerkt met MV, LdH en later ook Lama, terwijl D*N het in zijn eentje doet.

Wel ben ik voorstander om actieve kijkers, zoals nu al gebeurd vaker te betrekken. In onze seizoen kwam dat bijna niet voor, maar het zorgt wel voor exta activiteit en binding met de volgens van het spel.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2020, 18:46:16 »
Bedankt voor jullie bezoek Frank en Tim! ::zwaai:: Dan gaan we meteen door naar onze volgende gasten...

Als eerste, winnaar van vorige editie, lingerieverkoper, en bijzonder spraakzame tafelheer: Lan! ::confettie:: ::cheerleader:: ::boogie::

En ja. Hij hield het slechtst twee afleveringen vol, maar hij zal voor altijd herinnerd worden als één van de hoofdrolspelers van dit seizoen. De persoon van wie we allemaal stiekem heel erg zijn gaan houden. Een dikke knuffel en een hartelijk applaus voor onze dramakoningin; Sanmol! ::hug::

Sanmol... Wat doe je ons aan!? Hoe moet dit seizoen nou verder zonder jou!? :\'(
Sky might be falling but remember you can fly