Auteur Topic: [RH] Dag 4 - Het containerpark  (gelezen 4750 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #80 Gepost op: 25-06-2020, 15:02:19 »
Duidelijker kan het indd niet zijn, ik ga ook op Spacy, en als hij een hackeer blijkt verdenk ik Lucy

En Sanmol lijkt me nu indd save, alleen denk dat het hem duur komt te staan volgende keer

En vind Jacco eigenlijk best stil in tegenstelling van vorig potje
« Laatst bewerkt op: 25-06-2020, 15:04:46 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #81 Gepost op: 25-06-2020, 15:20:47 »
 ::jaja:: heb je gelijk in. Ik heb eigenlijk niet zo veel nuttigs toe te voegen.  :-X En veel posten zonder nuttige inhoud kost je de kop.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #82 Gepost op: 25-06-2020, 16:18:45 »
Duidelijker kan het indd niet zijn, ik ga ook op Spacy, en als hij een hackeer blijkt verdenk ik Lucy

Like I said ::)

Kijk, het is niet dat Spacy het niet kan zijn, maar het is toch superstom om mensen te gaan wegstemmen op basis van ALLEEN een hint? Daar waren we het vorige keer ook over eens, dat dat stom was...

Wat Lodewijck zegt, vind ik dan weer veel logischer. De witte is verdacht door zijn gedrag, en de hint zou de verdenking kunnen versterken. Een hint zou nooit de basis van een verdenking moeten zijn imo.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #83 Gepost op: 25-06-2020, 16:25:41 »
Lucy er is wel een groot verschil in bepaalde hints he...

Hoe Tim weg werd gestemd het vorig spel was erg vreemd, want naast een T was de 2de letter een O. Daar werd volledig aan voorbijgegaan toen. Nu is er weinig interpretatie toch? Ofwel is het louter toeval, maar 4x een kleur gebruiken, is echt al erg veel toeval.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #84 Gepost op: 25-06-2020, 16:26:45 »
Lucy, Tim hebben we ook weggestemd om een hint en was hacker geloof ik ;)
chipsverslaafde <3

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #85 Gepost op: 25-06-2020, 16:41:32 »
maar 4x een kleur gebruiken, is echt al erg veel toeval.
Ronduit verdacht

Maar het kan ook bijna niet anders want Vermoljoen, gebruikt de kleuren letterlijk om de ruimte te kleuren
Ruimte = space , Kleur = colour.

Ik hoop de laatste nay-sayers om te halen zo.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #86 Gepost op: 25-06-2020, 16:44:48 »
Die hint klopte niet chipie, wel de dingen goed onthouden als je ze als argumenten wil gebruiken.

Hoezo is 4x een kleur gebruiken zo extreem toevallig? Het is niet alsof het dezelfde kleuren zijn? Mensen gebruiken gewoon kleuren in het beschrijven van dingen, check een willekeurige bladzijde van een boek en ik denk dat je ook wel een kleur zal vinden.

Maar dat is ook besides the point. Ik vind het stom om iemand weg te stemmen puur op basis van een hint. Kunnen jullie dan ook dingen van Spacy citeren die verdacht kunnen zijn?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #87 Gepost op: 25-06-2020, 16:52:56 »
Maar Lucy, wat wil je anders doen dan? de_witte stemmen? Die komt in mijn ogen met alleen maar goede opmerkingen en dingen  ???

Ik blijf bij Spacy  ::joehoe::
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #88 Gepost op: 25-06-2020, 16:56:06 »
Maar dat is ook besides the point. Ik vind het stom om iemand weg te stemmen puur op basis van een hint. Kunnen jullie dan ook dingen van Spacy citeren die verdacht kunnen zijn?

Maar wil je dan mensen eruit stemmen op basis van vaag gedrag? Volgens mij zijn de meeste mensen met vaag gedrag gewoon burgers.

Spacy stond bij mij in het rijtje 'zou heel goed kunnen, maar niet te bewijzen'. Kijkend naar vorig jaar vorige editie stonden de meeste wolven ook in dit rijtje.
Het meest opmerkelijke is dat hij Tim in het spel wilde houden.
En daarbij dat hij zelf pas met een verdachte aankomt op het moment dat hij in de spotlights staat.
« Laatst bewerkt op: 25-06-2020, 16:59:24 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #89 Gepost op: 25-06-2020, 17:09:39 »
Ik ben eigenlijk wel zeker van mijn stuk. Op dag 1 komt nog 2x het woord 'zetel' in de tekst voor, maar dan staat er geen lichtgrijs bij. Als je echt in to kleuren bent, ga je ze toch ook meer gebruiken dan precies 1x per tekst?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #90 Gepost op: 25-06-2020, 17:19:55 »
Lucy, Tim hebben we ook weggestemd om een hint en was hacker geloof ik ;)
Maar dat was een hint van Michael die aan onze kant staat en ons effectief probeert te helpen. Nu zijn het kleuren in een verhaal.

Ik vind het nog steeds sterk gevonden en ga mijn stem daar ook richting uitbrengen, maar wou het verschil tussen die hints even aanduiden.

Plus weet ik niet wie anders. Ik heb mijn Uitleg aan Lodewijk gegeven waarom ik hem gestemd heb maar daar geen reactie op gehoord, dus hij zit nog in mijn achterhoofd.
En ik ben nog steeds benieuwd waarom Focus al meteen postte dat ze op mij gaat stemmen. Met welke reden? Dan kan ik tenminste nog mijn kant daarvan vertellen want ik zie niet in wat ik verkeerd gedaan heb buiten meer gepost dan andere mensen. En hoe meer je post, hoe meer mensen iets in je uitleg gaan zoeken uiteraard.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #91 Gepost op: 25-06-2020, 17:21:44 »
Nog 6 stemmen!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #92 Gepost op: 25-06-2020, 18:38:18 »
@Lucy je bedoelt wat ik zei, niet Lödewijck  ::tandpastasmiley::

@FrankLapidus, ja, ik snap dat de_witte voor jou vertrouwd is als hij een medehacker is  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #93 Gepost op: 25-06-2020, 18:42:54 »
als ik de reacties hier allemaal zo lees en dan zeker het felle verdedigen van Lucy als het over Spacy gaat begin ik toch te denken dat Dennis daar iets mee te maken heeft (lees: ze heeft gekoppeld)

Alleen: dat ze wellicht gekoppeld zijn zegt nog niet veel over het goed/fout zijn.
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #94 Gepost op: 25-06-2020, 19:12:29 »
Hopelijk zijn ze beide hackers én gekoppeld.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #95 Gepost op: 25-06-2020, 19:18:41 »
Jullie denken altijd dat ik gekoppeld ben
Ik ben wel leuk maar zoveel mannen vallen er nou ook weer niet op me hoor ::hypocriet::

Also @Aurynn omggg sorry ik keek niet goed ::oink::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #96 Gepost op: 25-06-2020, 19:38:38 »
Naaaaa Aurynn wat heb jij tegen mij  :P
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #97 Gepost op: 25-06-2020, 19:39:39 »
Lariekoek vind ik trouwens ook erg verdacht  ::vergroot::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #98 Gepost op: 25-06-2020, 20:00:16 »
Ik heb vandaag de discussie een beetje afgewacht. Wat me opvalt is dat niemand met andere verdachten lijkt te komen, behalve een klein groepje dat mijn naam noemt.

Dit zijn dan weer precies dezelfde personen, aangevuld met één ander, als de personen die mij ook al noemden op dag 2. Dus in zoverre niks geks.
Wel werd er toen ook al over een mogelijke kleurenhint (toen nog eventueel afkomstig van Michael) gesproken.
Mocht de kleurenhint van de spelleiding daadwerkelijk kloppen dan zagen de hackers die natuurlijk op dat moment al aankomen. Behalve Spacy en mijzelf zie ik niemand die aangeduid kan worden met een kleurenhint, dus dan is het vanuit de hackers bezien ergens wel logisch om door mij als andere optie naar voren te schuiven mogelijk een dag te winnen.

Een opvallende rol is hier weggelegd voor MitchKox die, nadat Aurynn aangeeft mij niet te vertrouwen, ineens aangeeft mij ook niet te vertrouwen en dat ook al eerder gemeld te hebben. Iets wat helemaal niet klopt aangezien Mitchkox mijn naam in het spel niet eerder genoemd heeft en ook in reacties op mij niet heeft gezegd mij niet te vertrouwen.
Hij kan het natuurlijk al wel gedacht hebben, maar had het zeker nog niet gezegd.
Als derde springt Spacy mee.

Zelf ben ik niet overtuigd, maar aangezien er maar twee verdachten zijn vandaag lijkt het me wel duidelijk op wie ik stem.
Wit is ook een kleur!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 4 - Het containerpark
« Reactie #99 Gepost op: 25-06-2020, 20:45:04 »
Naaaaa Aurynn wat heb jij tegen mij  :P
Tegen jou persoonlijk? Helemaal niets en vind je super grappig. Tegen jou in het spel? Tsja ik heb het niet zo op hackers  ::rofl:: Maar goed, je mag best nog even blijven hoor, we hebben wel lol, nietwaar?
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!