Auteur Topic: [RH] Dag 8 - Instructies  (gelezen 4805 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #40 Gepost op: 29-06-2020, 22:17:37 »
Miek1999 heeft een uil als avatar. O(w)L?

Lol

Eens met Swifty wat betreft Sanmol ::jaja::. En laten we inderdaad afwachten wat Lodewijk zegt :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #41 Gepost op: 29-06-2020, 22:18:22 »
Laten we gewoon even wachten op Lodewijk  ::rofl::.
Ik stem sowieso pas altijd vrij laat, no worries meneer Sanmol. Maar om dan de hele tijd niets te zeggen terwijl we ook kunnen verkennen. Maar goed, jouw analyses zijn natuurlijk heilig dus ik zal maar niets meer zeggen.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #42 Gepost op: 29-06-2020, 22:18:54 »
Lol

Miek1999: GODDAMMIT de uilen ook weer.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #43 Gepost op: 29-06-2020, 22:20:05 »
Sanmol kwam met de happy-hint, dus durf ik ook wel onder de goeden te scharen. Blijven er dus nog 4 over:


Daar ben ik het wel mee eens, met een kleine kanttekening. Alleen Micheal kan er nog voor zorgen dat ik op Sanmol stem. En als er vandaag nog een naam bij komt, dan kunnen we toch niet nog eens fout gokken...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #44 Gepost op: 29-06-2020, 22:20:27 »
Maar goed, jouw analyses zijn natuurlijk heilig dus ik zal maar niets meer zeggen.


Heilig? De enige heilige persoon hier is Brent. #jezusleeft. Write it down ladies. A second cumming.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #45 Gepost op: 29-06-2020, 22:23:48 »
Sanmol kwam met de happy-hint, dus durf ik ook wel onder de goeden te scharen. Blijven er dus nog 4 over:

5. Franklapidus
7. Lucy
24. Mitchkox
28. De_witte

Zet Sanmol er dan tussen haakjes bij... Zolang hij niet bekeken is door de ziener is het niet 100% zeker
Het kan een zet geweest zijn van hacker Sanmol die in het koppeltje zit
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #46 Gepost op: 29-06-2020, 22:26:20 »
Ben er echt een beetje klaar mee dat ik elke dag verdacht word gemaakt om (in mijn ogen) niks  ???

Ik zei t een paar dagen geleden al, dat er elke dag wel iemand is die mij dan ineens verdenkt en dan ook nog zonder echte goede reden. Vraag elke keer waarom en krijg nooit antwoord. Nu alleen van Mitch omdat ik hem verdenk, maar de rest geeft ook gewoon geen argumenten. Ben dan wel een beetje klaar met het spel, loop niet voor m'n plezier elke dag die topics nog een keer te lezen om van die overzichtjes te maken  ::ohno::

Ik hoop dat Lödewijk me gezien heeft en kan bevestigen dat ik geen hacker ben. Heb het oprecht gehad en ja Lucy, begrijp nu hoe je je gevoeld moet hebben vorige keer dus nogmaals sorry daarvoor dan.
Frankje Lapi

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #47 Gepost op: 29-06-2020, 22:28:09 »
Snap ik wel, maar het probleem is dat we ook niet echt goede verdenkingen hadden bij de 5 gepakte hackers.

Vat het vooral niet persoonlijk op.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #48 Gepost op: 29-06-2020, 22:30:10 »
Ik ben niet heel sterk in dit spel, maar kan de ziener ook zijn koppelpartner hebben gezien? Dat dit een hacker is en hij zegt van niet?

Even een wilde weg om in te slaan aangezien ik zelf vastloop. Ik hoop dat Lodewijk mij of Frank heeft ingezien en we weer iemand kunnen afstrepen.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #49 Gepost op: 29-06-2020, 22:33:29 »
Dat kan inderdaad. Maar daar komen we de komende 2 dagen niet mee in gevaar. Als het niet zo is, is de enige overlevingskans voor de hacker door op de ziener te stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #50 Gepost op: 29-06-2020, 22:36:07 »
Ik hoop dat Lodewijk nog online komt, want I'm dying to know the information  ::rofl::.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #51 Gepost op: 29-06-2020, 22:36:14 »
Dat kan inderdaad. Maar daar komen we de komende 2 dagen niet mee in gevaar. Als het niet zo is, is de enige overlevingskans voor de hacker door op de ziener te stemmen.

Maar hoe langer de ziener in het spel blijft, des te groter die kans wordt toch? We kunnen dus inderdaad nog wachten, maar wilde het even checken

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #52 Gepost op: 29-06-2020, 22:38:02 »
Exact, als we hem nog 2 dagen laten leven hebben we alle informatie die we nodig hebben. Daarna zouden we van hem af kunnen. (Lekker dankbaar zijn we)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #53 Gepost op: 29-06-2020, 22:40:30 »
Dat kan inderdaad. Maar daar komen we de komende 2 dagen niet mee in gevaar. Als het niet zo is, is de enige overlevingskans voor de hacker door op de ziener te stemmen.



Als ze een koppel zijn gaat de hacker natuurlijk niet op de ziener stemmen, want dan gaat hij zelf ook dood.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #54 Gepost op: 29-06-2020, 22:48:40 »

Als ze een koppel zijn gaat de hacker natuurlijk niet op de ziener stemmen, want dan gaat hij zelf ook dood.

Laten we er vanuit gaan dat Lödewijk eerlijk is geweest, maar het wel in ons achterhoofd houden. Blijven dus de andere namen over. Hopelijk komt Lödewijk vandaag (of morgen) nog wel meer duidelijkheid :D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #55 Gepost op: 29-06-2020, 22:58:52 »
Ik ben niet heel sterk in dit spel, maar kan de ziener ook zijn koppelpartner hebben gezien? Dat dit een hacker is en hij zegt van niet?
Even een wilde weg om in te slaan aangezien ik zelf vastloop.

Dit dus ook weer. Ik heb dit al op pagina 1 van dit topic gezegd:
Als het wel zo is, zou één van de vertrouwelingen de hacker toch ook kunnen zijn? (Dan heeft Lödewijk daar dan Forumlid in de plaats van gezet).  Ik ga er niet vanuit hoor, maar dat zou dan wel t geval zijn.

Bij mij wordt er niet op gereageerd maar als Mitch t zegt wel  ??? ik kom al dagen met mogelijke theorieën en overzichten en ben dan toch nog elke dag verdacht, terwijl iemand - sorry Mitch - die nou niet echt heel veel heeft toegevoegd aan het spel dan wel zou mogen blijven? Sorry, dat gaat er bij mij gewoon niet in  ::ohno::

Ik zie wel wat het wordt, maar ben er eerlijk gezegd wel klaar mee op deze manier. Speel indd veel minder aanvallend dan de vorige keer maar dat was ook om posts zoals deze te voorkomen die dan toch nog nodig zijn. Gewoon echt jammer. Ik had graag iig nog in leven gebleven tot de hacker gepakt was zodat ik ook een keer alles mee zou maken. Ik hoop dat Lödewijk een goede keuze heeft gemaakt.
Frankje Lapi

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #56 Gepost op: 29-06-2020, 23:03:05 »
Bij mij wordt er niet op gereageerd maar als Mitch t zegt wel  ??? ik kom al dagen met mogelijke theorieën en overzichten en ben dan toch nog elke dag verdacht, terwijl iemand - sorry Mitch - die nou niet echt heel veel heeft toegevoegd aan het spel dan wel zou mogen blijven? Sorry, dat gaat er bij mij gewoon niet in  ::ohno::

Yup, herkenbaar hoor. Loop al dagen te zeggen over de_witte, wordt elke keer beetje weggelachen en genegeerd en opeens is dat nu ook een ding (staat los van de feiten dat ik op jou heb gestemd, sorry als je je daarvoor aangevallen voelde. Is ook echt niet de bedoeling hoor).
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #57 Gepost op: 29-06-2020, 23:04:25 »
Ik zit verder niet heel erg te letten op wie wat plaatst of ik zal reageren of niet. Maar ik denk dat jouw post, omdat hij iets vroeger was, iets sneller is weggevallen tussen de rest. Nu is het ietsjes rustiger.

En bij Mitchkox heb ik het gevoel alsof hij er niet helemaal bij is en nog wat uitleg nodig heeft. (Wat wel raar is, gezien hij dit spel ooit organiseerde)


Ik ben er nog niet uit op wie ik zal stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #58 Gepost op: 29-06-2020, 23:06:54 »
Excuses Frank. Niet goed gelezen. Uiteindelijk is alles en iedereen verdacht. Iedereen heeft zijn visie op het spel. Ik hoop dat je het niet persoonlijk beschouwd evenals dat ik jou verdenking op mij niet persoonlijk opvat! ::hug::

Wat Brtdm zegt klopt deels. Ik heb het spel nooit gespeeld en heb Convans veel moeten vragen en ingelezen toen. Dit is letterlijk de eerste keer dat ik het speel en tevens ook met nieuwe rollen. Ik heb het ook druk met werk en sporten dus probeer alles bij te houden. De post van Frank heb ik gezien maar niet helemaal goed meegekregen. Nogmaals excuses daarvoor!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #59 Gepost op: 29-06-2020, 23:13:58 »
Ik wil dus even nog aangeven dat ik niet met uitgebreide theorieën kom vanwege de drukte op het werk. Als ik ergens aan mee doe wil ik het goed doen. Ik begon door de drukte mrt twee dagen afwezigheid. Nu probeer ik dingen bij te houden en mijn mening te geven. En ik wilde niet teveel posten omdat ik uit mijn eigen editie met Convans wist dat die mensen het eerst werden weggestemd.

Dus hopelijk allemaal weer lief tegen elkaar doen en die laatste hacker ontmaskeren.

Iemand een idee met OL of nog steeds niet buiten de O(W)L en (M)OL?