Auteur Topic: [RH] Dag 8 - Instructies  (gelezen 4804 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #60 Gepost op: 29-06-2020, 23:18:03 »

Iemand een idee met OL of nog steeds niet buiten de O(W)L en (M)OL?
Ik durf niets meer te zeggen, want we moesten en zouden wachten op Lodewijck.  ::)
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #61 Gepost op: 29-06-2020, 23:18:48 »
Ik durf niets meer te zeggen, want we moesten en zouden wachten op Lodewijck.  ::)

Sorry iets te ongeduldig ik

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #62 Gepost op: 29-06-2020, 23:22:12 »
::hug:: Frank

En also ja told you so ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #63 Gepost op: 29-06-2020, 23:31:03 »
Ik wil dus even nog aangeven dat ik niet met uitgebreide theorieën kom vanwege de drukte op het werk. Als ik ergens aan mee doe wil ik het goed doen. Ik begon door de drukte mrt twee dagen afwezigheid. Nu probeer ik dingen bij te houden en mijn mening te geven. En ik wilde niet teveel posten omdat ik uit mijn eigen editie met Convans wist dat die mensen het eerst werden weggestemd.

Dus hopelijk allemaal weer lief tegen elkaar doen en die laatste hacker ontmaskeren.

Iemand een idee met OL of nog steeds niet buiten de O(W)L en (M)OL?

Olé/Ola zoals ik al heb uitgelegd.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #64 Gepost op: 29-06-2020, 23:40:44 »
Eventueel zou hij de D van de dag ervoor hebben kunnen gebruiken. In dat geval hebben we Dol.

Toch geen Dolk hè, Lödewijk?   :o :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #65 Gepost op: 29-06-2020, 23:44:21 »
Eventueel zou hij de D van de dag ervoor hebben kunnen gebruiken. In dat geval hebben we Dol.

Toch geen Dolk hè, Lödewijk?   :o :P

Nah, ik denk dat er een regel is waarbij hij het woord moet afmaken (denk aan KLM). OL is gewoon het nieuwe begin.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #66 Gepost op: 29-06-2020, 23:47:55 »
Lijkt mij ook hoor. Maar ik zat eraan te denken welk woord micheal zou doorgeven indien hij weet dat Lödewijk ons voor de gek zou houden. Ik zat toen te denken aan 'dolk', en in principe hebben we de eerste drie letters daarvan nu achter elkaar gekregen.

Maargoed, zolang we geen K hebben, ga ik hier zeker nog niet vanuit.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #67 Gepost op: 29-06-2020, 23:49:39 »
Maar wie is dan de ziener als Lödewijk de hacker is? ::hypocriet:: Michael kent alleen de hackers
Wit is ook een kleur!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #68 Gepost op: 29-06-2020, 23:51:51 »
Maar wie is dan de ziener als Lödewijk de hacker is? ::hypocriet:: Michael kent alleen de hackers

Lodewijk is de ziener ja  ::rofl::. Het spel is al gespeeld trouwens zoals Brtdm eerder zei. De hacker kan niet meer winnen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #69 Gepost op: 30-06-2020, 01:26:41 »
Maar wie is dan de ziener als Lödewijk de hacker is? ::hypocriet:: Michael kent alleen de hackers

Dat klopt, maar indien Lödewijk al gelogen heeft, ziet Micheal dat natuurlijk wel direct.

Maar misschien moet ik niet deze theoriën bedenken terwijl ik DARK kijk. Dan begin je rare complotten en hersenspinsel van te krijgen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #70 Gepost op: 30-06-2020, 09:48:51 »
Dan nog denk ik dat hij zijn hint naar de hacker laat leiden en niet naar Lodewijk
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #71 Gepost op: 30-06-2020, 09:54:05 »
Brtdm ik mis je exceloverzichtje met stemmen en zo in dit topic
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #72 Gepost op: 30-06-2020, 10:23:22 »
Lödewijk was net online, maar nog geen reactie :o

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #73 Gepost op: 30-06-2020, 11:44:54 »
Excuses nog voor gisterenavond, ik liet mezelf misschien iets te veel gaan en het was vrij overdreven wat ik allemaal typte als ik het nu zo lees. Ben gewoon nooit zo'n fan van mensen verdacht maken zonder een reden te geven en al helemaal niet van de ene post negeren en op de andere post die hetzelfde is qua inhoud wel ingaan, wat schijnbaar dus ook bij Aurynn is gebeurd  ::trots:: (ookal geloof ik echt wel dat er over mijn post heen gelezen werd  ::sorry::)

En no hard feelings Mitchkox, het is en blijft een spel! Dat neemt niet weg dat je nog steeds mijn enige verdachte bent... maar zoals je zelf al zei, ook dat zou raar zijn (want in zo'n laat stadium waarin alles cruciaal kan zijn zou jij Convans waarschijnlijk niet wegstemmen).

Het rare is gewoon dat ik bijna niet kan geloven dat de laatste hacker tussen de vijf mensen zit van wie het onschuld nog niet is gebleken. De_witte kwam het hele spel met goede dingen in mijn ogen, Sanmol met de kleurenhint, Lucy speelt het te aanvallend om hacker te zijn denk ik, Mitch vind ik dan nog enigszins verdacht maar ook wel minder al, en ikzelf ben het ook niet. Dus ik hoop dat Lödewijk wat twijfel weg kan nemen en Mitch of mij gezien heeft.  ::jaja::

Frankje Lapi

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #74 Gepost op: 30-06-2020, 12:18:01 »

Mensen toch, het was helemaal niet nodig om vier pagina's vol te typen vandaag. Ik heb namelijk eindelijk eens een keer goed nieuws. Natuurlijk was het fijn dat ik de voorgaande dagen de goede rol van bepaalde deelnemers kon bevestigen, maar nu heb ik een hacker gevonden. En ik had diens naam al veel eerder moeten opvragen als ik eraan terug denk.

Voordat ik de naam bekend maak, wil ik wel even noemen dat ik niet tot het koppel behoor. Dat zijn overduidelijk Sanmol en Lucy.

Eigenlijk wilde ik nu een heel verhaal gaan posten, maar laat ik maar met het verlossende woord komen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ondanks dat we redelijk overtuigend gewonnen hebben, wil ik wel mijn complimenten aan de hackers geven omdat ze best wel tegengewerkt werden door de hints van michael90 en die in de verhalen van Vermoljoen maar toch goed gespeeld hebben. Als de hints er niet waren geweest, dan was het een stuk lastiger voor ons geweest, want uit de stemmingen viel niet heel veel te halen. Ook wil ik credits geven aan Jacco en Swifty voor het uit zichzelf uitschakelen van een hacker. Dat heeft ons enorm geholpen. ::bravo::
Dank aan Vermoljoen komt natuurlijk als dit spel afgerond is.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #75 Gepost op: 30-06-2020, 12:20:01 »
HAHAHAHAHAHA FRANK ::rofl::

Waarom zo op mij lopen jagen en waarom zo boos worden dat mensen jou verdenken? PRACHTIG. Medaille voor Frank ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #76 Gepost op: 30-06-2020, 12:21:36 »
Olé my ass  ::rofl::.


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #77 Gepost op: 30-06-2020, 12:22:18 »
Brtdm ik mis je exceloverzichtje met stemmen en zo in dit topic

Ik vond het niet zo heel zinvol meer deze dag. En nu al helemaal niet meer.  ::cheerleader::


En ik denk trouwens aan Sanmol en chipie als koppel. Maar Sanmol en Lucy zou ook kunnen hoor.
« Laatst bewerkt op: 30-06-2020, 12:24:01 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #78 Gepost op: 30-06-2020, 12:29:05 »
Ik vond het niet zo heel zinvol meer deze dag. En nu al helemaal niet meer.  ::cheerleader::


En ik denk trouwens aan Sanmol en chipie als koppel. Maar Sanmol en Lucy zou ook kunnen hoor.

FrankLapidus wanneer Lodewijk geen argumenten wil geven.

Klik maar op het geheime linkje van een paar dagen terug. En dan bedoel ik dat puntje op het eind - mijn level of c.u.n.t  ::rofl::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #79 Gepost op: 30-06-2020, 12:30:26 »
Ik ben helemaal geen hacker?  ???

 ::hypocriet::
Frankje Lapi