Auteur Topic: [RH] Dag 8 - Instructies  (gelezen 4856 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #80 Gepost op: 30-06-2020, 12:31:23 »
Lady Gaga verdorie. (En nog snap ik het niet helemaal)

Ik dacht dat chipie nog een hintje gaf.
Ben ook benieuwd Naar wat onze ziener te zeggen heeft, En sanmol <3 jou heb ik ook wel afgeschreven, jij bent gewoon mij in vorig potje ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-06-2020, 12:35:14 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #81 Gepost op: 30-06-2020, 12:42:17 »
Dus, wie gaat er met mij mee op Mitchkox?
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #82 Gepost op: 30-06-2020, 12:45:14 »
Lady Gaga verdorie. (En nog snap ik het niet helemaal)

Het liedje gaat over liefde (John Wayne)  ::bravo:: - dat was mijn clou dat ik in het koppeltje zit met een man en niet een vrouw :p.

Trouwens niet de enige clou die ik heb achtergelaten..

Op dag 2 heb ik een oscar worthy poging gedaan  ::rofl::.

Ik ben echt zo dom soms haha. Dit is het verschil tussen een veteraan speler en een grote newbie zoals ik. Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat er überhaupt een koppel was lmao. Misschien moet ik de rollen nog maar eens doornemen in de spelregels  ::rofl::.

Sanmol als jij zometeen een koppel bent met iemand ga ik echt lachen hoor ::rofl::



Ew [Note van Sanmol: Ew omgedraaid is we  ::pinokkio::] nee. Zou ook een leuke look zijn, maar als iemand mij kent dan weet je dat mijn liefdes leven een drama is. Al mijn planten verdelven door te weinig water [Note van Sanmol: Hier verdachte ik Daisy ook al]. Ik heb amper tijd voor een huisdier laat staan een mens dat elke minuut van de dag aandacht nodig heeft. Ain't no entering my coochie without some Gucci.

In dag 1 heb ik ook al een clou achtergelaten naar mijn koppel status + verdenking naar SpacyColours

Ben trouwens zwaar teleurgesteld dat dit niet in het songfestival zat:



Lekker zwoel allemaal. Het kleurt allemaal foute boel in die MV. Vooral dat grote zwarte gat in die muur ::rofl::. [note van Sanmol: Hier probeerde ik duidelijk te maken dat Spacy (zwart gat)Colours(kleurt) fout was, maar het nummer was ook een hint dat ik in het koppeltje zit.]


Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #83 Gepost op: 30-06-2020, 12:45:33 »
Als Frank in het koppeltje zit, zit er ergens iemand heel hard te balen... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #84 Gepost op: 30-06-2020, 12:49:03 »
Oja, die reactie op dag 2 van chipie viel me ook gelijk op. Daarom durfde ik hem ook nooit helemaal zeker als hacker aan te vallen.

En het viel me op dat jij chipie vrijwel nooit noemde. Later een keer als betrouwbaar.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #85 Gepost op: 30-06-2020, 12:50:56 »
Oja, die reactie op dag 2 van chipie viel me ook gelijk op. Daarom durfde ik hem ook nooit helemaal zeker als hacker aan te vallen.

En het viel me op dat jij chipie vrijwel nooit noemde. Later een keer als betrouwbaar.

Ja, omdat ik wist dat Mr.Chipie geen hacker was vanaf dag 2/3 toen iedereen mij begon aan te vallen. Dat ga je als hacker nooit doen. Daarom zei ik dat ik allang wist dat Mr.Chipie goed was  ::jaja::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #86 Gepost op: 30-06-2020, 12:55:12 »
Ja, verdachte je Daisy toen ook al? Knap zeg!

Dennis, je hebt wel het meest iconische koppel ooit gekozen hoor  ::jaja:: (op Sanmol en Lucy na dan)

Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #87 Gepost op: 30-06-2020, 12:59:48 »
Wel echt applaus voor Sanmol.  ::bravo::
Volgens mij heb je iedereen overtuigd dat je geen hacker kon zijn, heb je het overleefd binnen een koppel, een mooie hint ontdekt en  nog een aantal hackers snel op het spoor.

 ::bravo::


Frank als hacker ook knap gespeeld!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #88 Gepost op: 30-06-2020, 13:03:05 »
Dus, wie gaat er met mij mee op Mitchkox?

Ik ga mee!  ::rofl::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #89 Gepost op: 30-06-2020, 13:05:00 »
OMG FRANK IK HAAT JE
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #90 Gepost op: 30-06-2020, 13:07:14 »
Wel echt applaus voor Sanmol.  ::bravo::
Volgens mij heb je iedereen overtuigd dat je geen hacker kon zijn, heb je het overleefd binnen een koppel, een mooie hint ontdekt en nog een aantal hackers snel op het spoor.

 ::bravo::

Dankje  ::rofl::. Echter moet ik wel credits geven aan Tim, HappyDutchman & FrankLapidus, want die had niet echt op mijn lijstje van hackers staan. Vooral mijn bff'je FrankLapidus geloofde ik steeds maar weer totdat het gewoon niet meer kon. Props voor het niet opgeven terwijl het echt heel duidelijk was dat de hackers niet meer konden winnen. Mr.Chipie heeft het ook heel goed gedaan als mijn partner >3, want we zijn nooit echt aangewezen als een ''koppel'' behalve door Brtdm dan die onze namen niet wou noemen.

Mijn favoriete moment was Brent die Tim eruit wou, want ''revenge'' dat was A+ televisie momenten.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #91 Gepost op: 30-06-2020, 13:08:10 »
OMG FRANK IK HAAT JE

Haha hoezo was ik ook zo verdacht door o.a. jou? ::oink::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #92 Gepost op: 30-06-2020, 13:11:49 »
Je was helemaal niet zo heel verdacht totdat je ineens zo irritant ging doen. Meerdere mensen hebben gezegd dat er helemaal niet zoveel verdenkingen ri jou waren, en je bleef maar slachtoffer spelen ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #93 Gepost op: 30-06-2020, 13:14:56 »
Lodewijk! ::bravo::

(sorry voor het consequent verkeerd spellen van je nick, ik heb gewoon de strijd met mijn autocorrect opgegeven)

Wat goed dat je in je laatste nacht toch een hacker hebt gevonden! ::bravo::


Lucy liet doorschemeren dat zij de martelares is. Chip en Sanmol zijn een prachtig koppel, dat is typisch iets voor D*N ;D Maar wie is nu de beschermengel? Chip? De_witte?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #94 Gepost op: 30-06-2020, 13:17:57 »
Niet vergeten om op Frank te stemmen hè? Zou beetje knullig zijn als we nog een dag moeten.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #95 Gepost op: 30-06-2020, 13:19:36 »
Je was helemaal niet zo heel verdacht totdat je ineens zo irritant ging doen. Meerdere mensen hebben gezegd dat er helemaal niet zoveel verdenkingen ri jou waren, en je bleef maar slachtoffer spelen ::)

Ik voelde me heel verdacht en wilde het toch wel een tijdje overleven nog. Later bleek ik inderdaad alleen door hacker Frank te worden verdacht ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #96 Gepost op: 30-06-2020, 13:32:33 »
Whahaha top einde hoor dit ::rofl::, en sanmol   ::love::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #97 Gepost op: 30-06-2020, 13:54:10 »
Whahaha top einde hoor dit ::rofl::, en sanmol   ::love::

Let it be known I left with a crown and a man  ::lips::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #98 Gepost op: 30-06-2020, 14:41:06 »
OMG FRANK IK HAAT JE
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 ::love::

Nee maar Mitchkox, Lucy, de_witte en Sanmol echt super goed gespeeld  ::bravo::  en alle al bevestigde goodies natuurlijk ook!

Sowieso was het echt te leuk  ::jaja::

En excuses voor dat bericht van gisteren, maar ik dacht tja ik moet toch iets proberen nog dus dan maar weer boos enzo worden  :P ;D
Frankje Lapi

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [RH] Dag 8 - Instructies
« Reactie #99 Gepost op: 30-06-2020, 14:44:40 »
Ik begon je wel heel erg te verdenken doordat je zo fel op mij zat en toen Convans werd weggestemd door de hacker. Dat zou ik als hacker inderdaad nooit hebben gedaan omdat hij mij zo vertrouwde. Maar ik wist het nooit zeker bij Frank ook al zei ik: Frank jou vertrouw ik nooit ::rofl::