Op dit moment vind ik catshee en KD. verdacht omdat zij opperden om de lynch niet door te laten gaan, wat enkel nadelen voor ons heeft. Ik weet dat het nogal zwak is om alleen dit als reden te gebruiken om op iemand te stemmen, maar het is tenminste iets. De andere kandidaten kan ik nog slecht inschatten op dit moment. Het is wel opvallend dat SpacyColours meteen aangaf om op KD. te stemmen met dezelfde redenatie als die ik nu geef. Mochten catshee en KD. beide good guys (good girls?)
Even hierop reageren, als je mijn post goed leest vraag ik of we willen lynchen of niet en geef ik meteen zelf aan wel te willen lynchen. Natuurlijk moet goed deze ronde lynchen want:
1.) Stemmen brengen info in het spel
2.) Stemmen zorgt voor discussies
3.) Een kans op slecht eruit is beter dan geen kans.
De enige reden dat ik het eigenlijk heb gevraagd is als een ijsbreker voor een discussie op dag 1 en lokkertje voor eventuele wolven (aangezien wolven er baat bij kunnen hebben als de groep niet durft te lynchen). Helaas alleen KD met een argument tegen lynchen horen komen, dus nog niet echt veel aan gehad.
Behalve de discussies op dag 1 tussen Convans, D*N en Mitch en KD. nog niet iets opmerkelijks gezien. Van het eerste kan ik nog weinig maken, tweede vind ik vreemder maar ben ook een beetje bang voor een wolven bandwagon op KD als makkelijke eerste stem als hij niet slecht is...
Neig toch naar KD of een stem op iemand die ik nog niet veel zinvols heb horen zeggen (inactieve burgers hebben we natuurlijk ook niks aan), tenzij er nog iets spannends in dit topic komt
Oh en good guy