Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56035 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 26-04-2021, 00:03:05 »
Ooeeeh van Annelotte naar Lennart veranderd, Pac? Welkom in de tunnel!  ::bravo::
Nou, een tunnel wil ik nog niet zeggen hoor! Maar ik heb mijn opties na vanavond wel gereduceerd tot vier :P

Ik hóóp heel erg nu dat het Lennart is. Zoveel durf ik nog te zeggen ::joehoe::
...óf niet!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #421 Gepost op: 26-04-2021, 00:13:03 »
Die emoties van Annelotte hoeven geeneens geacteerd te zijn. Als mol weet je sowieso dat er een, wellicht meer mensen gaan kijken in de dossiers. Je kunt als mol daarop antciperen en niet kijken zodat je je kandidatendekmantel kunt inzetten door de verongelijkte te spelen.

Maar Annelotte stond echt te trillen en nog net niet te huilen toen Lennart's bod voorbij kwam.
Als ze de mol is dan is dat dus echt wel geacteerd, da's niet de emotie die je dan voelt lijkt me

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #422 Gepost op: 26-04-2021, 00:15:16 »
Lennart

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #423 Gepost op: 26-04-2021, 00:16:17 »
Alles mag, maar dan wel in de juiste topics. Plaats sterke hints gerust is het hints-topic.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #424 Gepost op: 26-04-2021, 00:17:50 »
Maar Annelotte stond echt te trillen en nog net niet te huilen toen Lennart's bod voorbij kwam.
Als ze de mol is dan is dat dus echt wel geacteerd, da's niet de emotie die je dan voelt lijkt me

Hoe zo zou een mol zo'n emotie moeten acteren? Het is toch juist als mol handig/verstandig om het dichtbij je zelf te houden? En als je dan zelf als vanzelf flink pissig word als iemand zo'n streek uithaalt hoef je daar niks aan te acteren ook niet als mol.

Bedoel als mol ben je voor je medekandidaten ook maar kandidaat. Tenminste dat idee probeer je overeind te houden. Dus ofwel je kijkt niet en brengt een laag bod uit (Annelotte) Ofwel je kijkt niet en brengt een hoog bod uit (Lennart) Ik zie in die actie van Philip en Jasmien de reden dat zij zich werkelijk niet veilig voelden voor de test en eliminatie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #425 Gepost op: 26-04-2021, 00:18:41 »
Sven

Zelfde hier.  ::jaja::

Al moet ik de aflevering van vanavond nog zien.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #426 Gepost op: 26-04-2021, 00:19:20 »
Hoe zo zou een mol zo'n emotie moeten acteren? Het is toch juist als mol handig/verstandig om het dichtbij je zelf te houden? En als je dan zelf als vanzelf flink pissig word als iemand zo'n streek uithaalt hoef je daar niks aan te acteren ook niet als mol.

Maar waarom zou je als mol pissig zijn dat iemand geld uit de pot haalt?? Dit is exact wat je wilt?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #427 Gepost op: 26-04-2021, 00:22:25 »
Klopt. En die emoties van Annelotte waren dan ook niet geacteerd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #428 Gepost op: 26-04-2021, 00:25:21 »
De Mol flikt het weer, ik ben helemaal de draad kwijt   ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #429 Gepost op: 26-04-2021, 00:25:40 »
Maar waarom zou je als mol pissig zijn dat iemand geld uit de pot haalt?? Dit is exact wat je wilt?

Omdat je als mol je kandidatendekmantel overeind moet houden. Of omdat je als mol een loer wordt gedraaid dat een dekselse kandidaat de betere hulpmol is dan jij.

Ik zou er net zo goed pissig om kunnen worden zoals Annelotte deed. Maar nogmaals Lennart zijn move zie ik ook zeker als molwaardig. Het is meer dat ik Lennart zijn molacties in de beginafleveringen niet zo goed bijgehouden heb.

Ik blijf iig bij Annelotte of Lennart. De anderen heb ik afgestreept.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #430 Gepost op: 26-04-2021, 00:29:15 »
Zoals Philip stond te kijken met een schuldig hoofd, dát zou ik geweldig geacteerd vinden als hij de mol zou blijken te zijn.  :)
Boos worden is niet moeilijk te acteren.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 00:31:40 door Run »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #431 Gepost op: 26-04-2021, 00:34:44 »
Omdat je als mol je kandidatendekmantel overeind moet houden.

In dat geval is t dus wel geacteerd ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #432 Gepost op: 26-04-2021, 00:39:24 »
Zoals Philip stond te kijken met een schuldig hoofd, dát zou ik geweldig geacteerd vinden als hij de mol zou blijken te zijn.  :)
Philip heeft volgens mij de pokerface van een aardappel. Dat zag je in de bunker en met het bespreken na de dagboekkamer vond ik 'm ook duidelijk liegen. Als dat weet te spelen zou ik het briljant vinden ::joehoe::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #433 Gepost op: 26-04-2021, 00:42:20 »
In dat geval is t dus wel geacteerd ;)

Ik voel een meta discussie aankomen ondertussen.  ;D Moet je als mol die rol als mol zien als acteurklus of niet? Ik ben van mening van niet.

Als mol heb je een rol verborgen te houden voor de rest. Je hoeft je rol als mol echt niet te acteren wanneer je dichtbij jezelf blijft en een paar eigenschappen uitvergroot.  Maar voorkennis over alles wat komt verborgen houden is een ding. Je oprecht not amused voelen over de uitkomst van een biedingen strijd hoef je niet te veinzen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #434 Gepost op: 26-04-2021, 00:42:58 »
Philip heeft volgens mij de pokerface van een aardappel. Dat zag je in de bunker en met het bespreken na de dagboekkamer vond ik 'm ook duidelijk liegen. Als dat weet te spelen zou ik het briljant vinden ::joehoe::
Misschien was dat zijn hele tactiek, steeds slecht liegen.
En dan lieg je over dat je niet in de dossiers hebt gekeken. En dan gelooft niemand je. En dan weet je dat er iemand gaat bieden op jouw tape. Doei geld uit de pot.  ::zwaai::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #435 Gepost op: 26-04-2021, 00:52:44 »
Ik weet het nog altijd niet. Ik geniet zo van de afleveringen als spektakel op zichzelf dat ik soms vergeet naar de mol te zoeken. Tegen bijna alle kandidaten zou ik een zaak kunnen opbouwen. Sven staat op nummer 4. Maar de anderen wedijveren om de 1ste, 2de en 3de plaats...
Woosie down?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #436 Gepost op: 26-04-2021, 01:04:29 »
Lennart  ::vergroot::

De andere 3 heb ik nog niet volledig uitgesloten.. nu ja Philip eigenlijk wel

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #437 Gepost op: 26-04-2021, 01:50:58 »
1. Lennart
2. Philip
3. Sven



4. Annelotte

Annelotte volledig uitgesloten, sven zie ik het niet in. Philip wordt blijkbaar door iedereen verdacht, dus ik neem hem nog even mee.

Lennart doet gewoon elke keer precies wat ik zou verwachten van mol Lennart.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #438 Gepost op: 26-04-2021, 09:06:58 »
Ik blijf absoluut bij Sven ::jaja::.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #439 Gepost op: 26-04-2021, 09:23:16 »
Misschien was dat zijn hele tactiek, steeds slecht liegen.
En dan lieg je over dat je niet in de dossiers hebt gekeken. En dan gelooft niemand je. En dan weet je dat er iemand gaat bieden op jouw tape. Doei geld uit de pot.  ::zwaai::

Precies, ik denk dat onze Philip het briljant speelt. Ik ben (eindelijk) een tunnel in!