Poll

Wie is NIET de Mol?

Annelotte
50 (59.5%)
Lennart
14 (16.7%)
Sven
20 (23.8%)

Totaal aantal stemmen: 69

Auteur Topic: [poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 10124 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 26-04-2021, 09:46:44 »
Sven: Samina goede tips geven, het minigolf wat lukt, terechte frustraties als iets foutloopt. Wilde niet bij de hoorn (makkelijkste molpositie) terechtkomen. Het lijstje blijft maar aangevuld worden.

Wederom oprecht gefrustreerd zijn als Philip er niets van bakt met het gooien en goede tips geven aan hem. Beschermt Annelotte ook vier schilderijen lang, toch knap. Ook bij tikkertje doet hij het goed. En goed doorhebben wat verraad wordt beloond betekent.

Citaat
Jasmien: Deze aflevering straalde het kandidaatse er weer eens vanaf.

Zaagt goed, draait de worst goed, doet het relatief goed met pedellen. Geeft na vijf afleveringen bijna geen enkele indicatie waarom ze de mol is.

We weten hoe dit afliep. Rood scherm. Niet de mol. Het afschrijven lukt goed dit seizoen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #81 Gepost op: 26-04-2021, 11:11:48 »
Phillip had als mol niet meer in de boekjes hoeven kijken omdat ie wist dat Jasmien t al deed.
Annelot, hoe verdacht ik haar ook vond, reageerde wel zó emotioneel op t bod van Lennart dat ik daar ook een potloodstreepje door zet

Niet mee eens, het geld ging alleen uit de pot als ze ook nog het goede filmpje zouden kiezen. Niemand vertrouwt Philip, ik de k dat de meesten twijfelden of jasmien dit keer echt niet had gekeken (en haar wel geloofden). Dus zou de enige logische keuze Philip zijn, als
Philip dus niet had gekeken was er geen geld uit de pot gegaan.
Philip is de Mol 😎

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #82 Gepost op: 27-04-2021, 20:54:15 »
Sven en Philip.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #83 Gepost op: 29-04-2021, 01:49:28 »


Philip zei op het einde toch dat hij verrast was dat Jasmien, de afspraak niet verbroken had.  Je zou dan toch denken dat de mol hierover op de hoogte is gebracht...
Hij kwam ondanks de kleine grijns achteraf redelijk oprecht over, aangezien hij toch meer beduidende 'tells' heeft als hij liegt of zich ongemakkelijk voelt

Dus voor mij is Phillip de mol niet, hij kan gewoon niet zo goed om met acute stressvolle situaties

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #84 Gepost op: 29-04-2021, 09:47:40 »

Philip zei op het einde toch dat hij verrast was dat Jasmien, de afspraak niet verbroken had.  Je zou dan toch denken dat de mol hierover op de hoogte is gebracht...
Hij kwam ondanks de kleine grijns achteraf redelijk oprecht over, aangezien hij toch meer beduidende 'tells' heeft als hij liegt of zich ongemakkelijk voelt

Dus voor mij is Phillip de mol niet, hij kan gewoon niet zo goed om met acute stressvolle situaties

Volledig akkoord. Hij valt ook gewoon echt door de mand, hij kan niet liegen en spelen dat hij niet kan liegen omdat het beter is voor de opdracht, zover ga ik niet.

Lennart is het ook echt niet. Al heel het seizoen amper invloed, laat zich in posities zetten en doet redelijk weinig fout. En dan de gefrustreerde kandidaat die 10000 biedt, veel te hoog voor de mol. Drie woorden voor Lennart zijn molschap: nee, nee, nee.

Annelotte is dus de mol.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #85 Gepost op: 29-04-2021, 12:46:19 »
Philip en Annelotte zeker niet.

Sven zou nog heeeel misschien kunnen, maar het is Lennart ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #86 Gepost op: 29-04-2021, 14:01:38 »
Sven lijkt me de mol echt niet, enige die ik uit durf te sluiten.
Lijkt me ook niet iemand die supergraag in de spotlights wil staan meer na de show. Als mol moet dat wel natuurlijk. Dus ik denk dat die rol sowieso niks was voor hem.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #87 Gepost op: 29-04-2021, 14:52:26 »
In de geschiedenis van de Mol en WIDM heeft n mol nog nooit het hoogste bod gedaan.(voor zover ik me kan herinneren)  En gelukkig maar ook. Ik zou t erg jammer vinden als de mol 10.000 biedt voor wat dan ook.

Om deze reden sluit ik Lennart uit. Het is misschien meer wensuitsluiting

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #88 Gepost op: 29-04-2021, 15:19:19 »
In de geschiedenis van de Mol en WIDM heeft n mol nog nooit het hoogste bod gedaan.(voor zover ik me kan herinneren)  En gelukkig maar ook. Ik zou t erg jammer vinden als de mol 10.000 biedt voor wat dan ook.

Om deze reden sluit ik Lennart uit. Het is misschien meer wensuitsluiting

Volledig met fs eens, Lennart als wensuitsluiting.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #89 Gepost op: 29-04-2021, 15:35:36 »
Als Lennart niet wist wie er hadden gekeken, had hij het net zo goed aan Sven kunnen laten. Die had ook al een heel hoog bod, dat zal de mol wel horen van Gilles. Iedereen kon inschatten dat Sven waarschijnlijk ook voor Philip was gegaan.
 En als Lennart wel wist wie er hadden gekeken, is dit niet echt een leuke molactie. Dus ik hoop eigenlijk ook dat Lennart niet de mol is... Zou het in elk geval leuker vinden mocht het Annelotte of Philip zijn. Maar Sven is de enige die ik afstreep.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #90 Gepost op: 29-04-2021, 15:48:58 »
Annelotte en Sven zijn het niet

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #91 Gepost op: 29-04-2021, 16:03:18 »
In de geschiedenis van de Mol en WIDM heeft n mol nog nooit het hoogste bod gedaan.

Er staat mij bij dat Thomas Cammaert bij de veeveiling een behoorlijk hoog bod deed. Of het 't hoogste bod was, weet ik niet meer. Er zijn hier vast mensen die dat nog helder voor de geest hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #92 Gepost op: 29-04-2021, 16:05:23 »
Er staat mij bij dat Thomas Cammaert bij de veeveiling een behoorlijk hoog bod deed. Of het 't hoogste bod was, weet ik niet meer. Er zijn hier vast mensen die dat nog helder voor de geest hebben.

Hij dreef t bod op. Niet t hoogste bod

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #93 Gepost op: 29-04-2021, 23:39:56 »
Hij dreef t bod op. Niet t hoogste bod

Het hoogste bod won niet, dat was het op één na hoogste toch? (net zoals bij Inge)
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #94 Gepost op: 29-04-2021, 23:44:51 »
Het hoogste bod won niet, dat was het op één na hoogste toch? (net zoals bij Inge)

Volgens mij was t gewoon t hoogste bod bij die veiling. Veel boden hoog. Alhoewel hij wel n joker kocht voor veel geld daar vind ik dat in t geheel niet vergelijkbaar met de lennart actie.

Het zou een low move zijn maar dat is mijn mening

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #95 Gepost op: 30-04-2021, 00:26:03 »
Stukje historie:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #96 Gepost op: 30-04-2021, 00:34:34 »
Philip en Annelotte sluit ik uit, maar je weet het maar nooit.  ::rofl::

Lennart of Sven is de mol, denk ik. Sven is mijn hoofdverdachte. Grappig om te lezen dat veel mensen daar anders over denken. Ik ben benieuwd welke kant het opgaat.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #97 Gepost op: 30-04-2021, 14:56:08 »
Kan iemand goede redenen opnoemen waarom Annelotte het niet is? Ik kom er niet aan hoor.

Last minute zeggen dat het aantal vrouwtjes fout is.

Na eerst een halfuur de lentebeelden te negeren toch het spel en de goede televisie maar op gang brengen omdat Katrien hopeloos is.

Niet durven onder water te gaan, natuurlijk niet, dan gelooft niemand nog dat jij het twee minuten en hebt gedaan.

Vliegtuigparcour ging goed.

Verder geraak ik niet en deze zijn al twijfelachtig.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #98 Gepost op: 30-04-2021, 17:07:39 »
Kan iemand goede redenen opnoemen waarom Annelotte het niet is? Ik kom er niet aan hoor.

Ik heb lange tijd Annelotte verdacht, maar ik geloof het niet meer want:
- Waarom als mol niet zoals Lennart/Jasmien even met je hoofd onder water?
- 1000 euro persoonlijk (!) binnenhalen, met kans op verdubbeling bij bingewatchen
- Niet in de dossiers kijken én geen hoog bod. Zou heel jammer en onlogisch zijn als mol.
- Bovenaan FTM samen met Philip
- Bij de knuffelopdracht haar paarden duidelijk communiceren
- Loopt naar de 5-1 vrijstellingen na het diner, betere positie was die van Sven (Sven had de macht)
- Vindt een naam tijdens de kloosterzoektocht dus weer geld
- Ik zie nog steeds niet dat Annelotte de fout maakt bij de clip met Takeo. In mijn ogen is dit puur Lennart.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #99 Gepost op: 30-04-2021, 17:29:34 »

Mooi overzicht!  ::ok::
En wat ik ook anti-mols van Annelotte vind, is dat ze hoogstpersoonlijk voor die laatste aanwijzing zorgt in het vliegtuig om te kunnen landen. Dat het vliegtuig crasht, lijkt mij niet haar schuld.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)