Ook al denkt de meerderheid Anna, ik zie het niet, nooit gezien ook. Ik zie haar meer en meer als een kandidaat als ik dingen terugkijk.Wat ik bijv onmols is dat ze meerdere keren haar positie in een spel door anderen liet bepalen. Bijv bij het tekenen van de worstelaars. Jij spreekt Spaans dus jij kunt het beste de straat op. Laat Anna maar bij het tafeltje staan en de stenen ontvangen ( Babs wilde er nog iemand bij) .
Wat ik ook onmols vond dat zij zich met Tooske weg liet sturen door Rosario. En dus de ontknoping met de puzzel miste.
En waarom zou ze de buidel met 750 pakken als ze de mol is. Ik zou het slap vinden om 750 binnen te brengen als mol om jezelf minder verdacht te maken? Waarom zou ze anders het woord goed raden? Kon ze net zo goed een foutje maken..
Nee, ik zie daar geen moltactiek. Als mol wil je toch zoveel mogelijk geld uit de pot houden9

En Anna komt voor een mol wel heel erg over als zichzelf, net als Kees. Beiden geen acteurs. We zien het morgen wel. Het wordt in ieder geval spannend. Succes voor iedereen!