Nee, dat doe je niet. Het slaat nergens op om te zeggen dat ze als kandidaat 100% zeker voor inzage had gekozen omdat fanatieke kandidaten dat nu eenmaal zouden doen, terwijl de praktijk uitwijst dat de meeste kandidaten dat niet doen.
Dat ze daar als eventuele mol niét voor heeft gekozen snap ik wel, als ze inmiddels wist dat ronde twee sowieso zou plaatsvinden.
Ik heb niet gezegd dat ze een fanatieke kandidaat is, ik zei een slimme kandidaat.
Fanatieke kandidaat zei NVR_95
Dat ze heel slim is weten we en ik denk als zij kandidaat is zij dit de slimste optie vind, omdat je niet weet wat het voordeel is en zo een beetje meer zekerheid heeft om eventueel de finaletest goed te maken als ze de finale haalt. En bij het voordeel was de kans ook kleiner om het voordeel te winnen en bij de finalevragen wist je dit wel en dan zou een slimme kandidaat daarvoor gaan is mijn mening.
En denk ook dat je als slimme kandidaat bij Rik al soort berekening maakt van hoe groot de kans is dat de kandidaten voor de finale vragen gaan of voor het voordeel gaan. En dat ze dacht de kans dat ik eventueel een troef ga winnen klein is, kan ik beter voor iets meer zekerheid gaan en voor de finalevragen gaan.