Nora tot aan deze aflevering. Nu moet ik er denk ik vanaf. Ik kan haar niet beschuldigen van iets mollerigs, helaas. Ze komt in de biechten veel verdachter over dan in het spel, valt mij op.
Ik twijfelde tussen Nora en Teun als hoofdverdachte, maar Teun er dus al uit! K#t voor m’n poules!

Bridget en vooral Roos zijn zo ontzettend verdacht. Dan komt er gelijk weer het “dit ligt er wel heel erg dicht bovenop”-gevoel. TE verdacht, al is dat an sich ook gewoon een tactiek natuurlijk. Maar men verdenkt je dan wel heel snel, als kijker vooral, maar in het geval van deze twee dames worden ze met dit gedrag ook al heel snel buiten spel gezet door de kandidaten. En hoe goed (en leuk) kun je dan nog mollen?
Net als bij Nora en Teun, vond ik Maaike ook niet verdacht. Ze lijkt ook niet echt iets verkeerd te doen.
Sam is echt zoooo fanatiek: dat ligt er ook wel heel dik op aan de andere kant van de mol-medaille. De kandidaat-kant. Kan natuurlijk ook weer een tactiek zijn, maar ik ben wel gevoelig voor zijn “nee” op de mol wel/niet willen zijn.
Gabriel kwam in deze aflevering in de laatste opdrachten redelijk “uit het spel” over. Wat was zijn invloed? Ray had de meeste invloed (toch?) en door z’n positie zat hij ook al niet bij de kluisjes. Ik moet even terugkijken hoe hij aan deze positie kwam, maar ik vind het/hem zo ook een beetje onmols.
Beetje “in de middenmoot” zitten dan Ray, Sophie, Stijn. En voor hen alle drie is wel voorzichtig iets te zeggen als mol-kandidaat.