Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 46484 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #140 Gepost op: 1-02-2025, 18:13:17 »
Maar die keuze van redactie en regisseur om dingen niet te laten zien in zo'n sterke mate dat het lijkt alsof een Mol helemaal niet molt, nekt domweg het programma.
Echt, dan gaan mensen afhaken. Ik kijk dus serieus al een kwart eeuw heel trouw, maar als dit het nieuwe normaal is, zou het wel eens kunnen dat ik me tot het Vlaamse
origineel ga beperken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 1-02-2025, 19:28:27 »
Maar die keuze van redactie en regisseur om dingen niet te laten zien in zo'n sterke mate dat het lijkt alsof een Mol helemaal niet molt, nekt domweg het programma.
Echt, dan gaan mensen afhaken. Ik kijk dus serieus al een kwart eeuw heel trouw, maar als dit het nieuwe normaal is, zou het wel eens kunnen dat ik me tot het Vlaamse
origineel ga beperken.

En zelfs als straks blijkt dat ze buiten beeld dingen gedaan heeft…
In beeld heeft ze 1000 euro in de pot gespeeld wat gewoon 1000 euro in de pot is.
En dat was zowel in het spookhuis als in de laatste opdracht.

Dat kan geen “achter de schermen iets weggooien” goedmaken.

Sorry .. nope

Dus mocht ze de mol wél zijn .. zijn er veel molloten not amused

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2025, 20:24:10 »
Dat is dan pech voor de molloten, want die hebben daar niets over te zeggen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 1-02-2025, 20:32:15 »
Zeker. Zal niet t eerste jaar zijn dat t pech is dus ik sluit haar niet uit

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 1-02-2025, 20:51:00 »
"Sjaak Afhaak", zegt ze zelf...

Doet nu zelfs de hele eerste opdracht niet mee. Sorry hoor, maar dat kan echt niet voor een Mol!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2025, 20:57:49 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Matty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het zou zomaar een mol kunnen zijn.
« Reactie #145 Gepost op: 1-02-2025, 21:00:11 »
Ik schrijf haar nu definitief af omdat ze de hele opdracht afwezig was nadat ze afhaakte.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 1-02-2025, 21:22:05 »
Ik schrijf haar nu definitief af omdat ze de hele opdracht afwezig was nadat ze afhaakte.

Same

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 1-02-2025, 21:33:31 »
"Sjaak Afhaak", zegt ze zelf...

Doet nu zelfs de hele eerste opdracht niet mee. Sorry hoor, maar dat kan echt niet voor een Mol!

Eens.. het zal toch niet pff

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #148 Gepost op: 1-02-2025, 21:36:54 »
En na deze aflevering gaan er heel veel Nora niet meer zien als mol...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 1-02-2025, 21:37:33 »
Ik denk dat ze zich schaamde. De mol zou daar dankbaar gebruik van hebben gemaakt en veel fouten hebben gemaakt in het theater.

Offline Blip

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 1-02-2025, 21:40:34 »
Ik kreeg de indruk dat Nora niet fit was, of veel last had van de hitte. Tijdens het beeldhouwen zag ze er ook heel moe en futloos uit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

« Reactie #151 Gepost op: 1-02-2025, 21:43:26 »
Ik heb na het afhaken van Nora bij het dansen snel punten op iemand anders gezet (m’n nummer drie).
Bij deze opdracht had ze geen invloed. Ik geloof het ook niet meer.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 1-02-2025, 21:44:42 »
Nee, dat denk ik ook.
Nora zou, wat mij betreft, daarom een terechte winnaar zijn!

Na deze aflevering neem ik dat terug.  :-\\
Bijna een hele opdracht niet meedoen? En ook in opdracht 2 vrij passief zo te zien. Hopelijk is ze niet ziek o.i.d. Maar dan zie ik eerder Maaike winnen.
En het lijkt mij absoluut niet dat de mol zo te werk zou gaan.

Ik had Nora al afgestreept als mol, maar inmiddels heb ik al zoveel strepen dat er inmiddels een gat in het papier zit.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 1-02-2025, 21:49:15 »
Na vorige week had ik haar zo goed als volledig afgeschreven maar nu helemaal. Je gaat als mol niet een hele opdracht missen.
Ze zei ook "elke bewegingen heeft een betekenis", ik denk misschien dat ze het gevoel had dat het tegen haar geloof in ging? En als ze als mol dat had geweten had ze wel haar best gedaan in de andere groep te komen

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #154 Gepost op: 1-02-2025, 21:49:16 »
Ja die kan het echt niet meer zijn hoor... ook ineens zo afhaken tijdens de opdracht?  ??? Dat doet een mol niet.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 1-02-2025, 22:56:15 »

Same
::rofl::
In het gesprek tussen Rik en de mol zegt de mol: Ja, ik moet lekker go with the flow.
Nee, ik wil het niet!!!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2025, 23:28:21 door MartinJ »

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 1-02-2025, 23:29:30 »
Eens, zij is niet de mol. Maar dat dacht ik al niet.

Enige achterdeur: ze was echt ziek en daardoor niet in staat om de opdracht af te ronden. Maar dan vind ik dat de regie dat had moeten laten zien.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 1-02-2025, 23:33:20 »
Er wees ook niets op flauwheid of ziekte, ze snapte er gewoon niets van (ook links/rechts) en ik denk dat ze zich opgelaten voelde/schaamde t.o.v. de andere twee dames.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 1-02-2025, 23:35:48 »
Zo onderhand ga je toch bijna vraagtekens zetten bij de screening van haar als kandidaat.
Wordt er dan echt niet gecheckt of iemand wel een beetje geschikt is voor dit programma?

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #159 Gepost op: 1-02-2025, 23:59:08 »
Goed, ik ga toch nog even door op Nora als mol. Waarom zouden we haar afstrepen???  ::rofl::

Opdracht 5.1
Als Nora de mol is, dan heeft ze wel de juiste brommer gemist. Je had dan absoluut bij de brommer met boekje moeten zitten, omdat je daar de meeste invloed op het geld verdienen had. Verder is het wel erg zuur en jammer dat ze afhaakt. Waarom? Is ze inderdaad niet fit? Wil ze de (goden)dans niet doen vanwege haar geloof? Voelt ze zich geen danseres, omdat ze wat mollig is? Had ze juiste brommer gemist en baalde ze daar zo van? Zit ze erdoor heen als mol?

Opdracht 5.2
Ze bakt helemaal niks van het beeldje maken. Een 5,5 zorgt dat het gemiddelde onder de 7,5 komt. Als je dit als mol gedaan hebt, prima!
Wel een vreemde blik naar Maaike als het gaat over de namen met de hoogste cijfers horen. Maaike benoemt dat ook. Precies zo'n blik die je zou maken als je de namen wel weet, maar niet door mag vertellen.
Als ze horen dat ze een 7,35 hebben reageert Nora wel sip. Toch vind ik dat niet echt een super balende uiting.
Dan neemt ze toch wel de leiding in het kiezen van de juiste personen. Ze zet vol in op Sophie, die niet het hoogste geld had. Ze vraagt ook aan de groep of ze niet haar moeten nemen en er zijn toch mensen die haar beeldje mooi vinden. Als die van Roos genoemd wordt (hoogste score) dan houdt Nora haar mond. Ook kiest ze voor Maaike, als de groep tussen Roos en Maaike wil kiezen. Dat is wel de beste keus als je mol bent, want dan speel je weliswaar geld in de pot maar niet de 1000 euro. Je kan zeggen wat je wil, maar Nora heeft hier wel de leiding in de keuze. Dat zou een mol ook doen.
De mol wordt door Rik nog even bedankt voor het harde werk!

Verder zag ik nog iemand een helm opzetten, wat past bij de hint naar Nora. Zij draagt een hoofddoek. En in elke aflevering zien we iets van een hoofddeksel.

Nora gaat voorsorteren op Roos. Mocht Nora de mol zijn, dan vermoed ik dat Roos in de finale gaat zitten. Ook Roos zit op Nora als mol. Meestal zie je dit ook gebeuren bij een mol en finalist, die zitten op elkaar.

Nora krijgt een groen scherm. Ik zie niet echt een enorme opluchting ofzo. Altijd een reactie, die ik apart vind. Ook als Bridget afvalt, weer met je hoofd vooruit hangen en je handen voor je mond. Deze keer kijkt ze ook wel om naar Bridget. Ik kan me niet voorstellen dat Bridget op Nora gestemd heeft.

In Moltalk wordt doorgegaan op Nora, die afhaakt. De reactie van presentatrice Marlijn vond ik wel gespannen overkomen. Ze leek wat rood te worden en begon ongemakkelijk aan haar neus te friemelen...

Jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik sluit Nora zeker nog niet uit  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 00:01:47 door ThaStayFan »