Goed, ik ga toch nog even door op Nora als mol. Waarom zouden we haar afstrepen???

Opdracht 5.1
Als Nora de mol is, dan heeft ze wel de juiste brommer gemist. Je had dan absoluut bij de brommer met boekje moeten zitten, omdat je daar de meeste invloed op het geld verdienen had. Verder is het wel erg zuur en jammer dat ze afhaakt. Waarom? Is ze inderdaad niet fit? Wil ze de (goden)dans niet doen vanwege haar geloof? Voelt ze zich geen danseres, omdat ze wat mollig is? Had ze juiste brommer gemist en baalde ze daar zo van? Zit ze erdoor heen als mol?
Opdracht 5.2
Ze bakt helemaal niks van het beeldje maken. Een 5,5 zorgt dat het gemiddelde onder de 7,5 komt. Als je dit als mol gedaan hebt, prima!
Wel een vreemde blik naar Maaike als het gaat over de namen met de hoogste cijfers horen. Maaike benoemt dat ook. Precies zo'n blik die je zou maken als je de namen wel weet, maar niet door mag vertellen.
Als ze horen dat ze een 7,35 hebben reageert Nora wel sip. Toch vind ik dat niet echt een super balende uiting.
Dan neemt ze toch wel de leiding in het kiezen van de juiste personen. Ze zet vol in op Sophie, die niet het hoogste geld had. Ze vraagt ook aan de groep of ze niet haar moeten nemen en er zijn toch mensen die haar beeldje mooi vinden. Als die van Roos genoemd wordt (hoogste score) dan houdt Nora haar mond. Ook kiest ze voor Maaike, als de groep tussen Roos en Maaike wil kiezen. Dat is wel de beste keus als je mol bent, want dan speel je weliswaar geld in de pot maar niet de 1000 euro. Je kan zeggen wat je wil, maar Nora heeft hier wel de leiding in de keuze. Dat zou een mol ook doen.
De mol wordt door Rik nog even bedankt voor het harde werk!
Verder zag ik nog iemand een helm opzetten, wat past bij de hint naar Nora. Zij draagt een hoofddoek. En in elke aflevering zien we iets van een hoofddeksel.
Nora gaat voorsorteren op Roos. Mocht Nora de mol zijn, dan vermoed ik dat Roos in de finale gaat zitten. Ook Roos zit op Nora als mol. Meestal zie je dit ook gebeuren bij een mol en finalist, die zitten op elkaar.
Nora krijgt een groen scherm. Ik zie niet echt een enorme opluchting ofzo. Altijd een reactie, die ik apart vind. Ook als Bridget afvalt, weer met je hoofd vooruit hangen en je handen voor je mond. Deze keer kijkt ze ook wel om naar Bridget. Ik kan me niet voorstellen dat Bridget op Nora gestemd heeft.
In Moltalk wordt doorgegaan op Nora, die afhaakt. De reactie van presentatrice Marlijn vond ik wel gespannen overkomen. Ze leek wat rood te worden en begon ongemakkelijk aan haar neus te friemelen...
Jullie zullen me voor gek verklaren, maar ik sluit Nora zeker nog niet uit