Er hingen daar twee jassen dus is het niet gek dat Nathan ernaar verwijst in het meervoud. En het klopt ook dat hij die niet mocht meenemen. Dat Merel die alleen mee mocht nemen betekent in mijn ogen niet dat dit impliceert dat zij ze allebei mee moest nemen.
Inderdaad, dit geld bij meer dingen die Nathan deed en sommige mensen verdacht vonden. Als je het echter bekijkt met ''wat als'', zijn dit geen duidelijke mol-acties, bijvoorbeeld:
-wat als, Annemarie haar envelop wel had geopend na Nathan in 5.2, dan was er 1500 euro in de pot gekomen omdat Nathan (mede) zijn envelop had geopend. Dit zou een echte mol nooit doen, veels te hoog risico.
-wat als, Merel wel goed had geluisterd naar Rik met de pakken, kandidaat is, en dus maar 1 pak had meegenomen (en het de 1e keer al zien hangen), dan was er 500 euro in de pot gekomen
-wat als, Loes niet de mol zou zijn, wel goed naar Rik had geluisterd, en dus meteen maar 1 landkaart had gepakt zonder het aan Nathan te vragen, dan was er 500 euro in de pot gekomen
-wat als, Merel of Sahil in de kapel had gevraagd aan Nathan of hij de UV lamp bij zich had/kon gaan halen, omdat hij in het groepje met hulpmiddelen zat.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan, hij heeft gewoon geen sterke molacties in het algemeen denk ik..