Auteur Topic: [Kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 15292 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #140 Gepost op: 5-12-2025, 21:31:50 »
Dat kan, maar meestal wordt dat niet al in het begin prominent in beeld gebracht. Anderzijds moest de jury keuze in beeld komen, dus wie weet. Ik hou hem in gedachte.
Zou de mol Nathan zijn, hadden ze geen keus bij dit vanwege de keuze van de jury.
Maar verder klopt het wel wat je zegt.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 6-12-2025, 00:04:45 »
Die 9 mollen-opdracht was voor ook voor de productie onvoorspelbaar, kun je moeilji wegpoetsen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 6-12-2025, 00:28:18 »
Het is inderdaad wel erg opvallend.
Maar helemaal uniek is het niet voor de mol. In 2022 werd de mol gekozen door een mede-kandidaat voor een vrijstelling; wat in de laatste aflevering ook voor min-geld zorgde. Iets andere situatie, maar wel erg opvallend.

Dus het kan prima. En het is bij Nathan ook niet echt te verbergen inderdaad als hij de mol is (wat ik dan toch denk).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #143 Gepost op: 6-12-2025, 21:48:09 »
Nathan blijft de mol voor mij.  Bij de eerste opdracht wil AM met Nathan op pad, maar hij split al meteen op, omdat hij "harder rent" -> geen controle op wat hij doet.

Park staat vol met regenboog glijbanen, en Nathan stuurt Merel na verloop van tijd naar 1 ervan. Dat klinkt als een hele goede tip, maar blijkt een speld in een hooiberg te zijn. Nathan leidt haar er als held naartoe uiteindelijk, na de nodige verloren tijd. Nathan zet Merel er feitelijk toe aan dat ze beide pakken meeneem ("Ik mag ZE niet pakken, anders zijn we geld kwijt"). Fout! Geen geld ervoor en hij verdoet ook veel tijd hiermee.

Nathan zegt tegen Loes dat ze beide landkaarten mee moest nemen. ("Moet ik ze allebei meenemen?" Nathan: "Ja doe maar"). Fout!

Nathan vindt zijn eigen stroopwafels niet. Maar heeft als excuus dat hij zoveel voor anderen heeft gedaan. Zogenaamd. Maar hij lijkt hiermee op een typische Nathan manier te mollen; gedraagt zich mega fanatiek, energiek en zet actief aan tot foute keuzes terwijl hij de held lijkt.

Bij de sinaasappelopdracht was het chaos, met die nog een X terugkijken. Maar relaxte Mol Nathan doet meteen aan deflectie: grapt over Jurre bij het sinaasappelpersen dat het nog te vroeg is om te mollen.

Maar goed,  Loes deed ook het nodige fout... Arrgh laat het Nathan zijn, makers!
« Laatst bewerkt op: 6-12-2025, 21:50:22 door Nat007 »

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 6-12-2025, 21:50:26 »
Nathan blijft de mol voor mij.  Bij de eerste opdracht wil AM met Nathan op pad, maar hij split al meteen op, omdat hij "harder rent" -> geen controle op wat hij doet.

Park staat vol met regenboog glijbanen, en Nathan stuurt Merel na verloop van tijd naar 1 ervan. Dat klinkt als een hele goede tip, maar blijkt een speld in een hooiberg te zijn. Nathan leidt haar er als held naartoe uiteindelijk, na de nodige verloren tijd. Nathan zet Merel er feitelijk toe aan dat ze beide pakken meeneem ("Ik mag ZE niet pakken, anders zijn we geld kwijt"). Fout! Geen geld ervoor en hij verdoet ook veel tijd hiermee.

Nathan zegt tegen Loes dat ze beide landkaarten mee moest nemen. ("Moet ik ze allebei meenemen?" Nathan: "Ja doe maar"). Fout!

Nathan vindt zijn eigen stroopwafels niet. Maar heeft als excuus dat hij zoveel voor anderen heeft gedaan. Zogenaamd. Maar hij lijkt hiermee op een typische Nathan manier te mollen; gedraagt zich mega fanatiek, energiek en zet actief aan tot foute keuzes terwijl hij de held lijkt.

Bij de sinaasappelopdracht was het chaos, met die nog een X terugkijken. Maar relaxte Mol Nathan doet meteen aan deflectie: grapt over Jurre bij het sinaasappelpersen dat het nog te vroeg is om te mollen.

Maar goed,  Loes deed ook het nodige fout... Arrgh laat het Nathan zijn, makers!

Helemaal mee eens! Vond zijn gedrag erg opvallen vanuit de tunnel

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 6-12-2025, 22:17:37 »
Zijn reactie op het rode scherm van Jurre leek op verbazing en bij het rode scherm van AM leek ie eerder schuldbewust. Ik juist daar meer verbazing verwacht, omdat ze zijn mol was.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #146 Gepost op: 6-12-2025, 22:26:43 »
Zag ik ook. En dan die zware hand op de schouder van Jurre (ik zie nu overal wat in onderhand, maar het was net de hand op de schouder zoals die bij De Verraders gegeven wordt aan de verrader).

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 6-12-2025, 22:29:16 »
De titels slaan over het algemeen op de mol.
Wat heeft Rendez-vous met hem te maken of Frankrijk?
Ik weet één en zelfs twee redenen bij Loes waarom deze titel op haar slaat, maar bij Nathan niet.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 6-12-2025, 22:34:11 »
Ik weet één en zelfs twee redenen bij Loes waarom deze titel op haar slaat, maar bij Nathan niet.

Aflevering 1: "Ik ben de mol" slaat letterlijk op Nathan, die werd als mol aangewezen door de oud-winnaars. Als die correct blijkt heb je eigenlijk geen andere titel-hints meer nodig.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 6-12-2025, 22:36:44 »
Aflevering 1: "Ik ben de mol" slaat letterlijk op Nathan, die werd als mol aangewezen door de oud-winnaars. Als die correct blijkt heb je eigenlijk geen andere titel-hints meer nodig.
Ja, maar ze hebben elk jaar meerdere afleveringstitels die wijzen naar mol, dus hier vast ook wel.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 6-12-2025, 22:41:40 »

Rendez vous betekent ontmoeting of afspraak.
Nathan is de enige die niet op de knop drukt omdat hij geen rendez vous kan hebben met zichzelf.

Dus je kan n titel altijd n tunnel inkletsen.

En titels slaan niet elk seizoen op de mol trouwens

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 6-12-2025, 22:44:02 »
Soms ook op de afvaller, maar dat is denk ik 1 of 2x geweest.
De laatste jaren altijd richting de mol.

Oké deze kan.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 6-12-2025, 22:46:53 »
Nooit op de afvaller en afgelopen seizoenen waren er uberhaupt amper hints. Ook de afl titels waren niet altijd hints

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 6-12-2025, 22:53:58 »
Nooit op de afvaller en afgelopen seizoenen waren er uberhaupt amper hints. Ook de afl titels waren niet altijd hints
Wel op de afvaller, ooit een seizoen, maar dit is al lang geleden, dit herinner ik mij nog goed.
Bij de molacties aflevering leggen ze altijd verborgen hints uit en daar zitten ook altijd wat hints in bij afleveringstitels, maar niet bij elke titel misschien.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 6-12-2025, 22:55:41 »
Ik heb alle seizoenen gezien. Laat maar weten welk seizoen de titels op de afvaller sloegen. Ben opeens heel benieuwd  :D

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 6-12-2025, 22:57:30 »
Betrouwbare Nathan die als enige niet op de knop drukt.  >:D
Ik geloof echt niet dat een kandidaat dit zou doen. Dus mols.
En inderdaad: de mol kan zichzelf niet ontmoeten.  ::ok::

Wat me ook opviel, bij opdracht 5.1, is dat we een interactie van Nathan zagen met Rob in China. Opvallend dat ze juist een fragment hebben gekozen waar ook Nathan in zat (en geen andere willekeurige kandidaat)
Ik zie daar wel een aanwijzing in: de mol uit China en mol Nathan (de mol van 2025?) in actie.
Ja, tunnelvisie hier.  ::rofl::

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 6-12-2025, 22:57:34 »
Ik heb alle seizoenen gezien. Laat maar weten welk seizoen de titels op de afvaller sloegen. Ben opeens heel benieuwd  :D
Dit moet ik controleren, maar ik herinner mij dit nog wel uitstekend, ik dacht oh wat leuk zo’n uitzondering.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 6-12-2025, 22:59:13 »
Betrouwbare Nathan die als enige niet op de knop drukt.  >:D
Ik geloof echt niet dat een kandidaat dit zou doen. Dus mols.
En inderdaad: de mol kan zichzelf niet ontmoeten.  ::ok::

De moraalridder uithangen terwijl ie in aflevering 1 of 2 gewoon 1500 euro heeft opgeofferd voor voorkennis  ::rofl::

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 6-12-2025, 22:59:46 »
En daar niks mee deed  ;D

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 6-12-2025, 23:01:17 »
De moraalridder uithangen terwijl ie in aflevering 1 of 2 gewoon 1500 euro heeft opgeofferd voor voorkennis  ::rofl::

En daar niks mee deed  ;D

Ja precies!  ::rofl:: Ik kan niet anders dan hem als mol te zien. En dat hij daar heel veel plezier in heeft.