Nathan blijft de mol voor mij. Bij de eerste opdracht wil AM met Nathan op pad, maar hij split al meteen op, omdat hij "harder rent" -> geen controle op wat hij doet.
Park staat vol met regenboog glijbanen, en Nathan stuurt Merel na verloop van tijd naar 1 ervan. Dat klinkt als een hele goede tip, maar blijkt een speld in een hooiberg te zijn. Nathan leidt haar er als held naartoe uiteindelijk, na de nodige verloren tijd. Nathan zet Merel er feitelijk toe aan dat ze beide pakken meeneem ("Ik mag ZE niet pakken, anders zijn we geld kwijt"). Fout! Geen geld ervoor en hij verdoet ook veel tijd hiermee.
Nathan zegt tegen Loes dat ze beide landkaarten mee moest nemen. ("Moet ik ze allebei meenemen?" Nathan: "Ja doe maar"). Fout!
Nathan vindt zijn eigen stroopwafels niet. Maar heeft als excuus dat hij zoveel voor anderen heeft gedaan. Zogenaamd. Maar hij lijkt hiermee op een typische Nathan manier te mollen; gedraagt zich mega fanatiek, energiek en zet actief aan tot foute keuzes terwijl hij de held lijkt.
Bij de sinaasappelopdracht was het chaos, met die nog een X terugkijken. Maar relaxte Mol Nathan doet meteen aan deflectie: grapt over Jurre bij het sinaasappelpersen dat het nog te vroeg is om te mollen.
Maar goed, Loes deed ook het nodige fout... Arrgh laat het Nathan zijn, makers!