Nathan blijft op dit moment mijn mol om volgende reden:
1) in opdracht 1.1 haalt hij een koffer op die normaal voor Loes/Richard/Immanuel was. Hierdoor laten ze hun koffer liggen dat de enige geldkoffer was.
2) Ik tel opdracht 1.2 niet mee, want dit is niet in te schatten maar wat ik wel meetel is dat hij voor zichzelf gaat. Dat heeft hij in China noot gedaan. Hij koos voor geld ipv. het park in te gaan. Maar dit seizoen als niemand meekijkt, gaat hij voor zichzelf terwijl hij zijn façade als eerlijke jongen blijft behouden.
3) Hij doet met de voorkennis niks. Hij weet waar het zwaarste vat is, en dat wordt niet meegepakt. Zelf sleept hij het vat karamel naar buiten én dit is fout
4) Hij verpest het skeeleren én doet het skaten goed als er al 2 goede antwoorden doorgegeven zijn. Zijn goed antwoord wordt afgeleverd terwijl er niemand is, dit kost tijd.
5) Lasershooten: hier kan hij mingeld meegepakt hebben en geld verduisterd (maar dit is geen zekerheid). hij gaat wel 2x en kost enkele levens terwijl hij in China Rob wegspeelde in lasershooten
6) Metro-opdracht: met Nathan als mol kan hij bij vraag 1 en 2 niet liegen maar vraag 3 en 4 wel.
7) Hij gooit +500 euro (kan niet anders als Nathan zijnde) maar de pot kan leeg de opdracht erna

Hij mag de potleegtrekopdrachtspelen en hij is overduidelijk voor de optie waar de pot leeg kan.
9) Hij laat zichzelf bijna wegspelen aan tafel (ik dacht ook dar hij zuur had) en opent de enveloppe. Dit is niet direct molachtig maar als Sahil na Merel zou openen, zou die hem mogelijks aanraden te openen (want bondje). Dan zou hij moeten liegen tegen AM, wat niet Nathans is. Door als tweede te openen, kan hij Sahil laten AM bespelen.