Hier heb je er 21.
De 19 pagina's uit dit topic hadden er een stuk minder kunnen zijn als er niet zo gezeurd was geweest over de hypothese dat Nathan de mol kan zijn.
Een mol molt zelf, bij mij blijven er van die 21 maar 1 over:
Nathan ging als laatste bij Rood/Groen en had de macht.
De oud-winnaars kozen hem en oud-winnaars spekken de pot, die gaan de pot niet plunderen. Als ze vermoeden dat iemand anders de mol was (Loes) en deze expres niet gekozen hebben, zie je dat toch terug in de laatste aflevering? Waarom zouden oud-winnaars de pot plunderen?
De rest van de punten blijven bij mij niet overeind. Tis niks.
Ik zie het niet. Ik zie een kandidaat die zichzelf verdacht maakt, het spel speelt en dus ook liegt, bedriegt, ook al zegt hij van niet. Maar wel als kandidaat.
Ook bij de pittige maaltijd, Nathan had geen last van Fado, hij zit bij de laatste ronde, laat hij het initiatief aan Sahil en aan AM. Sahil gebruikt omgekeerde psychologie, niet Nathan. Zou het knap vinden als Nathan dat allemaal vooruit zou kunnen bedenken. Een mol molt zelf, die laat het niet over aan anderen. Als mol kan je dan weigeren de laatste enveloppe te openen, zoals AM deed. Nathan weer heel verdacht in beeld, want speelt het spel actief.