Ruud presenteerde inderdaad erg slecht.
Dat klopt

Ingrid, Tanja en Chantal zijn de nachtbrakers. Ze bespreken de nominaties van gisteravond.
Ingrid merkt op dat Tanja waarschijnlijk wereldberoemd is. “Je bent de eerste zwangere vrouw in Big Brother.”
“Ik ga niet meer drinken. Ik werd helemaal mezelf. Mijn nare ik kwam boven”, lacht Chantal.
“Moet jij geen zwangerschapskussen?”, vraagt Ingrid aan Tanja. “Frans Bauer slaapt er ook nog mee.”
Tanja vertelt dat ze zich zorgen maakt over haar vader. Hij had last van zijn hart vlak voordat Tanja het Huis in moest. Hij is toen gestopt met roken. “Rookte hij veel?”, vraagt Linda. “Nee, hij rolde altijd van die dunne shagjes."
Tanja ziet vader van haar kindDe vader van het kind van Tanja spreekt Tanja toe in de live-uitzending. "Ik weet niet wat ik moet zeggen", reageert Tanja. Linda deelt mee in Tanja's vreugde. "Ik sta helemaal achter je. Dat is toch het mooiste wat hij kan zeggen", zegt Linda. Tanja knikt. Ook zegt hij dat Tanja moet stoppen met roken. Tanja kan haar tranen niet tegenhouden.
Linda wil de handdoek nu al in de ring gooien, en weigert mee te doen aan de fietsopdracht voor 50.000 euro. Dat zegt ze al voordat ze begonnen is met de opdracht. Roel probeert haar over te halen: “50.000 euro, erbij, 400 euro per uur. Menno en ik delen een fiets. En vijf anderen delen een fiets. Dus we moeten het in ieder geval proberen. Veel mensen moeten hier vier jaar voor werken. Als ik nu al zou weten dat dit geld voor iemand anders zou zijn, dan zou ik het toch proberen.”
Linda wil Opdracht opgevenLinda : "Ik doe het niet, wat jullie ook zeggen, ik doe het niet." Roel: “ Ik vond jou zo’n tof wijf, de afgelopen dagen. Ik kan niet geloven dat jij dit nu zegt. Ik weet zeker dat als jij morgen wakker wordt, spijt krijgt van wat je nu zegt.” Chantal probeert de boel te sussen: “Jullie hebben teveel gedronken, ga maar slapen. Jullie kunnen nu niet helder meer denken. Linda, ga jij nu maar slapen en denk er een nachtje over na.” Maar Linda houdt vol. Linda: “Wat jullie ook zeggen, ik ga tot maandag absoluut niet fietsen.” Hoe zal dit aflopen? En besluiten de Bewoners anders om met vijf man verder de opdracht te voltooien of steekt Linda een spaak in het wiel?
Bron : Mediawatchers