Auteur Topic: [BBUS22] De finale  (gelezen 1764 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #20 Gepost op: 22-11-2022, 21:38:25 »

Mitch
- Je geeft aan dat je tijdens het spel veel in de spotlights hebt gespeeld, zowel met de competities als het sociale aspect. Welke van jouw bondjes was het sterkste en waarom?
- Als jij iets anders zou moeten doen aan het spel wat jij hebt gespeeld, wat zou jij dan anders hebben aangepakt?


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja ik mis je al ja!

Mijn bondje met jou en Bjorn was het sterkst. Ik heb geen enkel moment gedacht om iemand van jullie te nomineren of uit het spel te werken als dat niet nodig is. Een echt bondje is voor mij meer waard dan de winst. Ik heb dit eerder in Sequester bij Brent en Monkeysuncle ook gedaan. Mezelf opgeofferd voor het bondje. Natuurlijk wil ik winnen maar plezier vind ik belangrijker.

Nou ja mijn sociale spel had ik dan anders aangepakt. Ik had het bondje met jou, B&W en Insanis langer trouw gebleven. Ik had minder aanvallend gespeeld en logische verklaringen gegeven. Aan de ene kant vond ik dat ook wel leuk en gaf het ons drie plezier om af en toe aanvallend te zijn, maar zeker in een finale tegen slijmbal Bjorn helpt dat niet ::rofl::

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: BBUS - De finale
« Reactie #21 Gepost op: 22-11-2022, 22:05:16 »
Ik heb geen enkel moment gedacht om iemand van jullie te nomineren of uit het spel te werken als dat niet nodig is. Een echt bondje is voor mij meer waard dan de winst.

Ik kom even inbreken. Het kan zijn dat ik iets mis, maar als dit waar is, waarom nomineerde je dan Frank en Bjorn in de kwartfinale?


En nog een vervolgvraag op Bjorrn:
Waarom heb je ervoor gekozen om samen met Jacco te kijken of jullie een vijftalbondje konden vormen terwijl je zelf al een heel sterk driehoekspact had?
« Laatst bewerkt op: 22-11-2022, 22:09:29 door PieterBasje »
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #22 Gepost op: 22-11-2022, 22:12:25 »
Ik kom even inbreken. Het kan zijn dat ik iets mis, maar als dit waar is, waarom nomineerde je dan Frank en Bjorn in de kwartfinale?


Haha dit vond ik wel een leuke. Aangezien Chip het ook niet doorhad volgens mij: het maakte niet zoveel uit wie ik nomineerde. Want degene die de PoV won bepaalde wie er genomineerd werden. Stel ik won had ik Chip ipv Frank genomineerd. Stel Chip won dan was het alsnog Frank vs Bjorn.

Uiteindelijk had ik misschien Chip vs Bjorn moeten kiezen, want dan kon ik kiezen wie eruit ging.

Dit was overigens goedgekeurd en besproken met Bjorn én Frank

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: BBUS - De finale
« Reactie #23 Gepost op: 22-11-2022, 22:29:52 »
Hallo lieve finalisten! ::bravo:: Van harte gefeliciteerd met het halen van de top 2.

Bjorn
Je vertelt heel leuk over hoe goed je het hebt gespeeld om tot hier te komen, maar ik denk dat jij al lang was afgevallen als Mitch niet zoveel opdrachten won. Eens? Zo nee, waarom niet?

Mitch
We hebben het vooral over je goede momenten in het spel, maar ik ben benieuwd naar een moment waar je minder trots op bent. Waar heb je achteraf spijt van? Als er niets is waar je spijt van hebt, vertel dan alsnog iets over een keuze of moment in het spel waar je minder tevreden over bent.

Bjorn & Mitch
Vertel iets over je medefinalist in dit spel wat ik (waarschijnlijk) nog niet weet. Ik ben benieuwd!

Groetjes ::cheerleader::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2022, 22:35:03 »

Mitch
We hebben het vooral over je goede momenten in het spel, maar ik ben benieuwd naar een moment waar je minder trots op bent. Waar heb je achteraf spijt van? Als er niets is waar je spijt van hebt, vertel dan alsnog iets over een keuze of moment in het spel waar je minder tevreden over bent.

Bjorn & Mitch
Vertel iets over je medefinalist in dit spel wat ik (waarschijnlijk) nog niet weet. Ik ben benieuwd!

Groetjes ::cheerleader::

Dankje Jacco! Nou ja ik had B&W en Insanis niet zo op deze manier moeten verraden. Dat was niet netjes en ook onnodig. Ik dacht: dat is wel grappig en er komt actie door. Ook omdat ik Bjorn minder vertrouwde dan Frank wilde ik zien wat er gebeurde bij jullie bondje. Want er werd gezegd dat jullie geen bondje meer waren, maar dat was niet helemaal waar. Daarnaast had ik meer moeten kijken hoe ik het sociale spel kon spelen buiten de HoH en PoV. Daar heb ik soms teveel gedacht aan plezier maken en actie in de tent.

Nou de Diamond Veto van Bjorn wisten mensen nog niet. Daarnaast denk ik, zeker gericht op jou, dat Bjorn erg bang voor je was. Hij wilde je steeds als pawn gebruiken en gaf aan dat jij de grootste jurythreat was. Stiekem was hij dus continue aan het nadenken hoe hij jou het spel uit zou krijgen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2022, 22:54:29 »
Dag heren, dat is lang geleden  ::)

Allereerst, gefeliciteerd. Jullie hebben de finale gehaald en hebben dit allebei op jullie eigen manier kunnen bereiken. Ik heb tijdens het spel ongelofelijk veel plezier met jullie beide gehad en jullie van begin tot eind als een prettig bondje beschouwd. Het doet me deugd dat in ieder geval 2/3 deel van ons verbond het tot de finale gered heeft, al had ik de verhouding liever iets anders gezien natuurlijk  ;D

Bjorn
- Stel, niet Mitch had de laatste HOH gewonnen maar jij, wie zou jij dan meegenomen hebben naar de finale? Gezien je aangeeft dat zowel Chip als Mitch jou mee zouden nemen, wat zou jij zelf kiezen?
- Je doet de aanname dat ik jou niet mee zou nemen, terwijl ik dat nooit heb gezegd. Stel, jij had de zekerheid gehad dat ik met jou naar de final 2 zou gaan. Zou je mij dan erin gehouden hebben of had je, uit dezelfde tactische oogpunten, dezelfde keuze als nu gemaakt?

Misschien kom ik nog terug. Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd van mijn stem dus ik ben benieuwd naar jullie zegje!  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Thanks Frank!  :) :)

Ingelijks! We hebben echt veel lol gehad in ons bondje, dat alleen al heeft echt dit spel gemaakt voor mij  ::love::.

- Tijdens de week aanlooptijd heb ik hier inderdaad goed over nagedacht, want ik wist dat ik het liefst zelf die laatste HOH zou winnen, en niet van anderen afhankelijk was. En ik had MrChipie meegenomen naar de finale als ik die keuze mocht maken.
De reden daarvoor is ook weer puur tactisch, want ik gun het Mitch ook echt dat hij hier in de finale staat. Maar goed, dat gunde ik jou ook, en dat hield me ook niet tegen  ::vergroot::.
Ik maak tijdens deze finale het argument dat Mitch beter was in het winnen van opdrachten, maar dat ik de betere strategische en sociale speler was. Als ik naast Chipie zou zitten, had ik ook het argument dat ik meer opdrachten gewoon had dan hij, 2 tegenover 0 namelijk. Dit betekent dus wel dat Mitch niet in de finale had gezeten als zijn vinger 1 seconde later op F5 had geduwd bij die ene vraag, of als hij 1 seconde later op verzenden had geduwd. Ik had gelukkig meer zekerheid op een finalespel en had uiteindelijk die laatste HOH winst niet nodig.

- Inderdaad, ik wist niet zeker dat je mij niet mee zou nemen. Ik ben ook heel benieuwd wat jij zou hebben gedaan, als je met mij en Mitch in de final 3 zat, en jij de HOH had gewonnen. Echter, het feit dat je het me niet kon vertellen, gaf me wel het idee dat de kans klein was dat het zou gebeuren. De hoofdreden dat ik jou heb weggestemd is echter niet dit. De hoofdreden is uiteindelijk dat ik een finale van jou ook niet verwacht te winnen. Dus zelfs als ik die zekerheid had, dat jij mij wél meenam, had ik nog steeds dezelfde keuze gemaakt in de final 4, en had ik je nog steeds weggestemd.

Ik ben ook benieuwd hoe jij dit ziet trouwens, denk je dat ik de juiste keuze gemaakt heb?  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2022, 23:14:52 »
Hallo lieve finalisten! ::bravo:: Van harte gefeliciteerd met het halen van de top 2.

Bjorn
Je vertelt heel leuk over hoe goed je het hebt gespeeld om tot hier te komen, maar ik denk dat jij al lang was afgevallen als Mitch niet zoveel opdrachten won. Eens? Zo nee, waarom niet?.

Bedankt Jacco  ::bravo::.

Interessante vraag. En ik snap dat mensen dat misschien zouden denken aangezien ik close samenwerkte met Mitch. Dus ja, als hij HOH won, was ik niet ontevreden. Ik heb echter tijdens het hele spel wel hard gewerkt om mijzelf juist veilig te houden in zoveel mogelijk scenario's.
In Big Brother kun je veilig zitten als de ene persoon HOH wint, maar vrijwel zeker genomineerd worden als precies de verkeerde persoon HOH wint.
Ik wilde vermijden dat ik al mijn eieren in 1 mandje zou stoppen, en als Mitch of Frank een keer geen HOH zou winnen, dat ik dan genomineerd was.

Daarom heb ik aan het begin met verschillende mensen contact gezocht, en toen jij me vertelde dat Chipie aan het zoeken was naar mensen om een groot verbond mee op te richten, heb ik bij jou aangegeven dat ik het super chill zou vinden als het jou zou lukken om mij daarin mee te nemen.
Mede dankzij jou had ik daarom een verbond met jou, Chipie, PieterBasje, en Wouter. En aan de andere kant van het huis met Mitch en Frank.
Rob en Insanis waren mijn 2 grootste gevaren, maar omdat ik oren had aan beide kanten van het huis, wist ik wel gelijk wat hun plannen met mij waren en kon ik daar snel actie in ondernemen. Nadat Rob het spel had verlaten, en ik met Insanis vrede gesloten had, denk ik dat er nauwelijks kans was dat ik het spel moest verlaten.

Als Frank HOH had gewonnen, had hij mij niet genomineerd.
Als jij HOH had gewonnen, denk ik dat je me niet had genomineerd.
Als Chipie HOH had gewonnen, denk ik dat hij me niet had genomineerd.
Als Insanis toen HOH had gewonnen, zou hen mij eerst wel hebben genomineerd, maar na mijn gesprekken met hen denk ik dat hen eerder Mitch en Chipie had genomineerd, dan ikzelf.

Zelfs als ons drietal met Frank en Mitch ergens door de mand was gevallen, en ik het vertrouwen van jullie was verloren, waren er 2 andere grote targets (namelijk Frank en Mitch), naast wie ik dan genomineerd zou worden. En als ik naast hun zat, had ik een goed argument waarom ik een minder grote bedreiging was, en hopelijk toch kon overleven.

Dus ik vind het een terechte vraag die je stelt, het feit dat Mitch zoveel opdrachten won was zeker niet slecht voor mij."
Maar, het was nog veel belangrijker voor Mitch zelf. Als Mitch niet zoveel opdrachten had gewonnen, had hij hier vrijwel zeker niet gezeten. Terwijl ik elke week bezig was met het verzinnen van een plan B, een plan C, en een plan D, om tóch nog te overleven.

Bjorn & Mitch
Vertel iets over je medefinalist in dit spel wat ik (waarschijnlijk) nog niet weet. Ik ben benieuwd!

Wist je dat Mitch blond bier niet als speciaal bier beschouwd? Een echte kenner is het!

Maar ook iets spelgerelateerds: In week 3 was hij 10000% zeker dat jij eruit moest in plaats van PieterBasje.
Toch is ie uiteindelijk nog van gedachten veranderd. Dat was best stressvol  :o
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #27 Gepost op: 22-11-2022, 23:18:41 »
En nog een vervolgvraag op Bjorrn:
Waarom heb je ervoor gekozen om samen met Jacco te kijken of jullie een vijftalbondje konden vormen terwijl je zelf al een heel sterk driehoekspact had?

Dit heeft raakvlak met het antwoord wat ik ook aan Jacco gaf, vandaar dat ik het even combineer:

Ik heb echter tijdens het hele spel wel hard gewerkt om mijzelf juist veilig te houden in zoveel mogelijk scenario's.
In Big Brother kun je veilig zitten als de ene persoon HOH wint, maar vrijwel zeker genomineerd worden als precies de verkeerde persoon HOH wint.
Ik wilde vermijden dat ik al mijn eieren in 1 mandje zou stoppen, en als Mitch of Frank een keer geen HOH zou winnen, dat ik dan genomineerd was.

Daarom heb ik aan het begin met verschillende mensen contact gezocht, en toen jij me vertelde dat Chipie aan het zoeken was naar mensen om een groot verbond mee op te richten, heb ik bij jou aangegeven dat ik het super chill zou vinden als het jou zou lukken om mij daarin mee te nemen.
Mede dankzij jou had ik daarom een verbond met jou, Chipie, PieterBasje, en Wouter. En aan de andere kant van het huis met Mitch en Frank.
Rob en Insanis waren mijn 2 grootste gevaren, maar omdat ik oren had aan beide kanten van het huis, wist ik wel gelijk wat hun plannen met mij waren en kon ik daar snel actie in ondernemen.

Het was echter niet opgericht vanuit mijn initiatief. Dat kwam volgens mij meer vanuit Chipie en Jacco. Ik heb vooral toen ik ervan hoorde geprobeerd zelf onderdeel te worden van dit bondje, zodat ik met meer mensen kon samenwerken en meer kans had om de rondes te overleven in het spel  :).
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #28 Gepost op: 22-11-2022, 23:31:55 »
Ik sluit me deels aan bij het antwoord dat Bjorn het goed heeft gespeeld. Dat hij grotendeels door mij hier staat, want als ik niet trouw was had ik hem kunnen nomineren naast iemand die het zou winnen van hem. Hij heeft beter gebruik gemaakt van anderen waarbij ik meer van mijn eigen kracht uitging. Ik speelde daarom met vuur. Dat is ook de reden dat ik nooit een forumspel win.

Ik vind wel dat het stukje Music Edition wordt onderbelicht. Het is inderdaad Big Brother en daarop is Bjorn misschien ietsjes beter geweest dan ik. Maar qua Muziek was ik vele malen sterker. Ik hoop dat we dat niet vergeten aangezien we allemaal meededen op basis ook van de muziekeditie ::bravo::

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #29 Gepost op: 23-11-2022, 00:02:25 »
In plaats van een compleet slijmfestijn. Reading is Fundamental!

Tijd om al je tegenspelers van dit seizoen inclusief de hosts te readen!
Så hva gjør vi nå?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: BBUS - De finale
« Reactie #30 Gepost op: 23-11-2022, 08:12:00 »
Hosts graag buiten de discussie houden, dank je wel.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #31 Gepost op: 23-11-2022, 08:37:37 »
Stuur me gerust een berichtje als je liever niet geroast / geread wil worden  :).

Voor de rest zal ik dan wat leuks proberen te verzinnen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #32 Gepost op: 23-11-2022, 09:06:49 »
Ik zal er vanavond even voor gaan zitten inderdaad. Ook mij even contacten als je dat niet wil natuurlijk ::jaja::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #33 Gepost op: 23-11-2022, 10:38:58 »
Dag heren,

Dit is al lang geleden.

Ik heb jullie antwoorden gelezen, en die neem ik mee in beraad.

Zelf wil ik het volgende vragen:

a) Wat had elke afvaller kunnen doen om verder in dit spel te komen?
b) Welk element of kenmerk van elke afvaller zou jou in dit spel meer kunnen helpen?
klaar voor de strijd

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: BBUS - De finale
« Reactie #34 Gepost op: 23-11-2022, 10:46:26 »
Vergeet wat ik over de hosts heb gezegd!
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2022, 11:00:13 »
Dag heren,

Dit is al lang geleden.

Ik heb jullie antwoorden gelezen, en die neem ik mee in beraad.

Zelf wil ik het volgende vragen:

a) Wat had elke afvaller kunnen doen om verder in dit spel te komen?
b) Welk element of kenmerk van elke afvaller zou jou in dit spel meer kunnen helpen?

Hi Wouter,

a) Wat had elke afvaller kunnen doen om verder in dit spel te komen?
Ik denk over het algemeen dat dit voor elke afvaller geldt: HoH's winnen. En ook deels de PoV. Doordat Frank en ik deze competities domineerde, konden wij bijna bepalen hoe het spel ging lopen. Dus in het algemeen geldt dit voor iedereen denk ik.

Ricardo had misschien net wat meer moeten bonden op het begin. Ik weet niet of hij dat heeft gedaan, maar dat idee kreeg ik niet. Chip en Jacco hadden misschien dat vijfmansbondje niet zo vroeg moeten starten. Wel wat zaadjes planten, maar hierdoor was er al vrij snel een 5 tegen 4 situaties waardoor zij sneller een target werden. Wouter, jij had misschien niet de eerste HoH moeten winnen. Hierdoor werd jij meteen een van de favorieten en daardoor was er best wat angst om eerlijk te zijn. Frank, Bjorn en ik dachten meteen dat jij gevaarlijk zou kunnen zijn als tegenstander. Dat is ook de reden dat Frank jou nomineerde. Insanis had misschien net wat meer op henzelf moeten focussen en minder tegen mijn nominaties in moeten gaan. Ik ben oprecht van mening dat ik dan door was gegaan met Frank, B&W en Insanis. Dit was deels strategisch, maar ik vond het soms ook gewoon vervelend. B&W had de pech hier de dupe van te zijn en het feit dat Bjorn hem uit het spel wilde hebben. PieterBasje kon niet veel anders doen. Die is gewoon heel likeable en sociaal erg sterk.

b) Welk element of kenmerk van elke afvaller zou jou in dit spel meer kunnen helpen?
- Ricardo: Ricardo heeft een brede en goede muziekkennis. Dit had mij nog meer kunnen helpen. Verder was hij de eerste afvaller dus lastig om te bepalen.
- WouterV: Ik vind jouw kwaliteiten liggen op de combinatie. Jij bent iemand die niet altijd opvalt, daardoor ver kan geraken. Daarnaast won je de eerste HoH en zou je dus in competities sterk zijn. Ik zou dat onopvallendheid graag willen hebben. In elk spel dat ik speel treed ik vaak op de voorgrond. Dat helpt zelden.
- PieterBasje en Jacco: Hun sociale spel. Zij hebben nooit echt vijanden. Mensen praten en werken graag samen met PB en Jacco. Dat maakt ook dat zij beiden een nominatieronde hebben overleefd. Jacco zelfs 3 keer als ik het goed heb. Dat is gewoon een hele goede prestatie. In deze finale merk je al dat het sociale aspect bij mij beter had kunnen zijn. Dat had ik van deze twee jongens kunnen leren.
- B&W: Een hele slimme speler. Net als Wouter iemand die niet snel opvalt, maar achter de schermen altijd dingen aan het plannen. Hij was zelfs in gesprek met Bjorn begreep ik. Die twee waren zaadjes bij elkaar aan het planten. Ik heb weinig gesproken met Insanis bijvoorbeeld, terwijl dat in mijn voordeel had kunnen werken. Zeker nu.
- Insanis: Pieken op de juiste momenten. Net op het moment dat we Insanis eruit wilde werken begon Insanis de competities te winnen. Of Frank deed dit. Daardoor bleef Insanis er twee weken langer in dan gepland.
- Frank: Frank was sterk in de competities, maar ook sociaal. Hij bleef Insanis relatief trouw. Ons bondje was belangrijker voor hem dan Insanis, maar toch stemde hij op Chip ipv Insanis bijvoorbeeld. Puur om vertrouwen te blijven wekken. Dit heb ik ook te weinig gedaan.
- Chip: Kennis van BBUS. Ik heb het nooit gekeken en hij kende het programma. Hij wist hoe het werkte en wat wel/niet werkt. Daarom is hij zover gekomen. Als ik dat vanaf het begin wist, was ik er misschien heel anders ingegaan. Meer op het sociale spel.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2022, 16:14:34 »
Ricardo:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wouterv:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

PieterBasje:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

B&W:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jacco:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Insanis:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Frank:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Chip:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bjorn:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: BBUS - De finale
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2022, 18:54:51 »
Ik heb jullie al gefeliciteerd dus dat hoeft niet meer. na wat ik allemaal las hier ::) heb nog wel wat vragen.

Mitch: we hadden natuurlijk een geheime final 2 samen. Hoe erg woog dat mee in je spel en hoe erg wilde je dat echt gaan doen en had je mee überhaupt ergens in gedachten om mij mee te nemen naar de final 2?

Björn: na altijd met je hebben samengewerkt in elk spel en altijd mij te hebben genaaid op welke manier dan ook. Waarom zou ik jou mijn stem geven en überhaupt over nadenken? Oh en aangezien je zegt dat je de beste strategische en sociaalste bent uit het spel, wat heb je dan gedaan naast het bondje met Mitch en Frank en final 2 met mij? Wat deed jij in dat bondje van drie aangezien Mitch en Frank alles wonnen?

Beide: wat was jou persoonlijke beste move die je hebt gemaakt vanuit je eigen dit spel?
En eerlijk zijn en echt de vraag beantwoorden aub ::)


Also wil effe reageren op Mitch als dat kan lmao ik maakte het bondje ja maar direct na de expose dacht ik gelijk ja nee en ging verder op de persoonlijke banden met mensen en bonden met jou oa. Waardoor ik alsnog sterk bleef in het spel. Ik wilde het, besprak het met Jacco en we gingen naar wouter toe en maken zo ook met wie we wilde. En kwam zo op de vijf.
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2022, 19:37:54 »
Nou die final 2 was niet heel betrouwbaar. Je zat achter mijn rug om mij eruit te werken met Frank en Jacco. Maar ik nam het zeker mee. Ik vertrouwde je iets meer dan de meesten. Maar wist dat je me ergens wel zou naaien als het kon. Overigens heb ik echt nog wel gedacht jou ipv Bjorn mee te nemen. Enerzijds omdat ik Bjorn zijn manier van Frank eruit werken niet 100% fair vond tegenover ons bondje en anderzijds omdat het mij wel leuk leek om weer aanvallend te spelen en te verrassen. Uiteindelijk bleef ik trouw aan mijn oorspronkelijke bondje met Frank en Bjorn.

Mijn beste move was het bondje met Frank en Bjorn aangaan. Ik ben het gesprek met Bjorn aangegaan en heb alle plooien uit het verleden glad gestreken. Bjorn sprak ook met Frank. Frank weer met mij. Toen is het idee ontstaan en dat was het team dat ik vertrouwde. Niemand kan je hier vertrouwen maar door dit bondje aan te gaan heb je een sterke basis. Uiteindelijk bleek daardoor dat Frank sterk was in de competities en Bjorn informatie vanuit het andere vijftal had. Dit maakte ons zo sterk waardoor we met 3 van de laatste 4 overbleven!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: BBUS - De finale
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2022, 20:34:31 »
Mitch! Ik denk dat je me nog het een en ander uit te leggen hebt.

Als ik het goed heb begrepen staan challenges, spelplezier en een show geven voor de kijkers bij jou voorop.
Ik mis wel iets in het rijtje, namelijk de gevoelens van je medekandidaten. Op bepaalde momenten tijdens het spel had ik het gevoel dat dat je niks kon schelen.

Ik ben uit het spel gegaan dankzij de klassieke mes in de rug. Ik was voor de volle honderd procent loyaal aan ons viertal: Insanis, Frenkie, jij en ik. Toen wist ik natuurlijk nog niet dat jij en Frenkie dat niet waren. Hierdoor kwam de klap extra hard aan. Het is ongetwijfeld een onderdeel van het spel, verraden en verraden worden. Dat wist iedereen bij het versturen van de inschrijving. Maar de manier waarop je het deed heb ik veel moeite mee.

Misschien is alle power die je kreeg door het winnen van HoHs naar je hoofd gestegen. Normaal gesproken zou je als Head of Household vertellen waarom je iemand nomineert. Wat jij deed was het vertellen van leugen na leugen na leugen. In het bijzonder zeg je dat ik informatie achterhield, sterker nog, je beschuldigde mij ervan dat ik achter jullie ruggen om plannen aan het maken was om jou en Frenkie uit het spel te werken. Wij weten allebei dat dit complete bullshit is, maar het probleem is: de kijkers wisten dit niet. Het forum was tijdens het spel ontzettend stil. De challenges en nominaties gebeuren hier, maar al het overleg tussen deelnemers zien de kijkers niet. Dus in dat kleine beetje wat een kijker mee kan krijgen van het spel, besloot je om me naar beneden te halen en te zeggen dat ik onbetrouwbaar ben. Typisch, want ik de hele tijd betrouwbaar gebleven naar jou en de rest van ons bondje. En voor mij was er niks wat ik kon doen om dit recht te trekken.

Hier komt bij dat je ook niet genoeg respect voor me had om me te laten weten dat je me ging nomineren. Ik had op dat moment geen seconde verwacht dat je me zou verraden. Het was een van de stressvolste momenten die ik heb meegemaakt op dit forum. Ik kon niet geloven dat je het had gedaan. Ik kon letterlijk niet stoppen met trillen, zo gespannen was ik. Ik had heel graag vooraf willen uitleggen waarom je me niet had moeten nomineren. Je redenatie klopte namelijk voor geen centimeter. Je hebt me die kans niet gegund. Je kon je wel laten inladen met alles wat Bjorn zei om je aan zijn kant te krijgen, maar het kon je niks schelen wat mij kant van het verhaal was.

Dus mijn vraag voor jou: waarom zou ik op je moeten stemmen nadat je me zo hard hebt laten vallen?



De credits van de move richting mij gaan overigens helemaal naar Bjorn. Het was strategisch gezien de perfecte keuze om mij te targetten. Ik heb inderdaad altijd gezegd dat Bjorn genomineerd moest worden. Als ik een HoH had gewonnen dan zat Bjorn op de nominatiestoel binnen enkele seconden. Dus ja, voor hem was het goed om mij eruit te krijgen. Daarentegen wist Mitch dat ik trouw zou blijven aan ons bondje tot we met z'n vieren over waren. Hij is beter dan ik in challenges, dus hij had zich geen zorgen hoeven maken dat ik de final HoH van hem had gewonnen.

Mitch kreeg al het bloed op zijn handen, maar Bjorn was degene die aan de touwtjes trok.