Auteur Topic: [MO21AS] De Geheime Biechten  (gelezen 1756 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] De Geheime Biechten
« Reactie #80 Gepost op: 20-12-2021, 02:58:41 »
Prima

Dus:
Letters Spacy
Rankings D*N
Gokkantoortitel Molduck + 500 euro
WIDMO geschiedenis Swifty + 250 euro

Zo doen?

Perfect! :)

Deze taak is best uitdagend. Echter; geen stress! Dat gaat netjes wezen. Nu niet vergeten uiteraard. ;D







Hier, dit zijn er vast vijf! ;D


Ai, shit zeg, ze gaan jou arresteren! En je hebt het grootste bedrag in handen op dit moment  :-\\

Ik ben wel verbaasd dat ze (nog?) niet aan de flessenpost denken...



Hidm heeft mij helemaal doorgespit :(

HIDM is echt scherp! Ik ben er wel zeker van dat hij Spacy op het oog heeft, dus die krijgt wat mij betreft geen geld op zak :P
Het zou me echter niet verbazen als hij ons ook allebei in de gaten houdt D*N. Wie verdenkt hij eerder denken jullie?

Ik kom er zeker niet mee weg door gewoon de hele dag niets te posten!? ::hypocriet::

Nee!

Goed ingeschat dat we je geen geld moesten meegeven, D*N! ;D

Swifty, jij je leeftijd veranderen, en ik het geld meenemen en die zin plaatsen?

Ze zullen die van jou vast opmerken, maar dat maakt de kans alleen maar groter dat ze besluiten om jou te arresteren. Mijn opdrachten van de afgelopen twee dagen waren vrijwel onmogelijk te traceren, dus zullen ze hopelijk op safe willen spelen en voor jou gaan.


Lijkt me prima, jij het geld en die zin, ik nu eindelijk eens geen geld en wel mijn leeftijd veranderen. Dat gaat opvallen, want mijn leeftijd is uitgebreid aan bod gekomen bij WIDMO.


Zo, ik ben een jaartje jonger nu  :D

Nog een finale biecht van Bubbles ::bravo::

Hoi jongens!

Hier nog even een biecht van mij waarom ik denk dat Kaasje de mol moet zijn. :D

In de eerste aflevering waren Lama (en Swifty ook een beetje) mijn hoofdverdachte(n).
Ik vond dat zij op een heel goede molplek stonden en dat ze steeds foute kramen wegsleepte maakte het voor mij alleen maar verdachter. Verder vond ik Kaaasje die aflevering ook heel verdacht. Die aflevering verdacht ik ook nog Chardo, HIDM en Jacco, maar wel in mindere mate.  Tot mijn grote verbazing ging Lama er gelijk als eerste uit en moest ik op zoek naar een nieuwe mol.

Op de één of andere manier dacht ik na aflevering 2 dat Jacco de mol moest zijn. Ik had het idee dat hij alles heel subtiel deed. ;D
Ik besloot om 4 vragen op Jacco in te vullen en ik wilde er nog 3 doen op Kaaasje, HIDM, Chardo, Swifty en Vermoljoen. Maar helaas was die test heel individueel qua vragen en dus moest ik iemand schrappen. Ik twijfelde heel erg tussen HIDM, Vermoljoen en Kaaasje. Uiteindelijk koos ik dus om Kaaasje te schrappen met het gekende resultaat: mijn vroege exit. :\'( Dus ja, als Kaaasje zo meteen effectief de mol blijkt, dan baal ik natuurlijk heel erg. Had ik haar maar niet geschrapt en dan was ik misschien wel (veel) verder gekomen.


Groetjes,
Bubbles
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] De Geheime Biechten
« Reactie #81 Gepost op: 20-12-2021, 02:58:54 »
Biecht Hidm (komt nog)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] De Geheime Biechten
« Reactie #82 Gepost op: 20-12-2021, 02:58:58 »
Biecht Hidm (komt nog)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] De Geheime Biechten
« Reactie #83 Gepost op: 20-12-2021, 03:00:19 »
Dat waren ze, alle geheime biechten! Vermoljoen en Hadewychisdemol hebben nog gezegd hun overige biechten nog op te sturen, dus daar hebben we alvast een plekje voor gereserveerd.

Iedereen bedankt voor het fanatieke biechten! Echt super leuk! ::bravo:: ::love::

Jullie mogen nu reageren ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] De Geheime Biechten
« Reactie #84 Gepost op: 20-12-2021, 19:41:34 »
Uit Swifty's biecht:
Maar ik verdenk hem vooral vanwege onze chats. Ik krijg het gevoel dat hij me enorm loopt te manipuleren. Dat is hem eerder gelukt, bij Survivor een aantal jaren geleden, en ik wil daar niet weer in trappen.
Eerst deed hij alsof hij mij wel verdacht als Mol, inmiddels beweert hij er zeker van te zijn dat ik de Mol niet ben maar vertelt hij dat anderen mij wel verdenken, en hij stimuleert me om dus zo door te doen. Ik vertelde hem dat ik weinig vragen op hem had ingezet bij de tweede test, en na de uitslag komt hij vertellen dat Bubbles een paar vragen op hem zou hebben ingezet. Nog meer bewijs dat hij de Mol niet zou zijn, volgens hem.
Ik vertrouw hem gewoon niet zo. Te gladde praatjes, wat mij betreft, Molletje…


Uit HIDM's biecht:
Wel probeer ik me ook nog een beetje verdacht te maken. Elke verdenking op Vermoljoen, mij of een andere niet-Mol is mooi meegenomen. Ik wil daar alleen niet te veel geld aan verspillen. Ik zoek het dus vooral in mijn gedragingen en molacties die verhinderen dat het hele bedrag verdiend wordt zonder meteen de pot leeg te trekken. Zo gebruik ik wat Bubbles in haar laatste bericht tegen me zei bijvoorbeeld, namelijk dat ze mij verdacht. Omdat ze is afgevallen zou dat mij minder verdacht moeten maken, maar als ik het net iets te ijverig ter sprake breng in gesprekken lijkt het alsof ik me wil indekken. Zeker nu Bubbles weg is en niemand die informatie kan controleren (tenzij ze zelf aan iedereen heeft verteld dat ze mij verdacht, maar dat geloof ik niet). Ook stel ik aan bijna iedereen wel voor om een beetje te nepmollen en verdacht te worden. Dat wil zeggen, ik stel voor dat zij dat vooral doen. Als zogenaamde Mol wil ik dat zelf natuurlijk niet.




Keep calm and eat chocolates!