Lieve Allemaal,
Dat was het avontuur dan! Heb er ontzettend van genoten, veel leuk en lieve mensen leren kennen maar het heeft me op sommige momenten ook helemaal opgeslokt…
Toen Timmy als eerste afviel baalde ik enorm, de enige waarvan ik zeker wist dat ik die 100% kon vertrouwen, en moest verder zonder hem in een groep met mensen waarvan ik echt niemand kon

Chardo daarna, wat vond ik dat jammer een echte smaakmaker in het spel, super leuk en gezellig. Een sterke en slimme speler waarvan ik niet had verwacht dat je af zou vallen! Maar kom je nu gezelschap houden in het afvallershotel

Arno daarna ging jij, naast het spel bleken we nog veel meer gezamenlijke interesses te hebben dan alleen wie is de mol, dus jouw chaotische theorieën had ik niet veel aan, en helemaal eerlijk was je voor me gevoel ook niet, maar daarnaast vond ik het wel heel leuk om ineens een aanzoek te krijgen en toch wat dingen te kunnen delen
Chip samen moesten we het spel verlaten, hand in hand, heb je helaas niet zo goed leren kennen tijdens het spel, maar misschien komt dit nog
Syd, die girlpower moet je alleen doen nu! Zet hem op en speel al die mannen er een voor een uit, je kan het!

NF07 jouw heb ik ook leren kennen als een gezellig en leuke maar vooral lieve speler, bedankt voor alles! En zullen elkaar zeker nog wel spreken straks

Mitch bedankt voor al je gezellige praatjes en kennis over de spelers, daar had ik echt wat aan! En natuurlijk die lekkere maaltijden blijven komen!

Wouter, thanx voor de leuke en gezellige gesprekjes! We blijven contact houden! De oudjes in het spel!
TimvDons, super leuk dat we samen klanten in het restaurant nog hebben mogen helpen en ik je daarmee wat beter heb kunnen leren kennen! We kletsen vast nog wel wat over de kunstwerken die je maakt!
Aurynn wat heb ik soms hard moeten lachen om jouw en je opmerkingen! Blijf dat doen! We kletsen gauw weer een keertje bij
Giorgio naast dat we samen het spel speelde waren we vaak aan het kletsen over van alles en nog wat, dat gaan we blijven doen
Brent aan jouw heb ik maar een vraag, wanneer kom je een keer voor me koken? Jouw kookkunsten ben er jaloers op! Wat een lieverd ben je ook!
Zet hem op allemaal, voor degene die zich nog bij ons gaan voegen in het afvallers hotel, Chardo en ik zullen op jullie wachten en jullie met open armen en veel troost knuffels ontvangen! Maak er nog een leuke tijd van samen!

En Ja die mol, ik weet het even niet meer!! Maar veel plezier en succes natuurlijk nog de komende weken! Ga je in de gaten houden en misschien alsnog ontmaskeren! Want volgens mij heb je me behoorlijk voor de gek gehouden

En dan mag ik natuurlijk Gerrit en Frank niet vergeten, thanx voor alles, voor het luisteren naar me gezeur en gedachten! Vond het super leuk en soms werd het me ook echt even te veel! Maar dan waren jullie er altijd