Auteur Topic: [sequester] ronde 7: de laatste 4  (gelezen 1642 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #20 Gepost op: 16-08-2021, 23:09:46 »
Expliciet dan: ik ga jou draggen Bjorn als ik eruit gestemd wordt. Dat heeft twee redenen.

1) Je zegt dat je nu niet Brent en Chip de rug gaat toekeren, dat klinkt als een hele duidelijke keuze tegen mij. En je speelt daarmee het spel ook niet, want nul flexibiliteit
2) Ik wil dat Brent wint als ik niet zelf kan winnen en ik denk dat hij meer kans heeft tegen Chip dan tegen jou

Ik wil natuurlijk best zelf ook die final two halen. En denk ook wel dat ik daar een kans maak want dan ligt het aan de vragen en de inhoud. Dus hoe ik ga stemmen is nog de vraag. Maar mijn drag is duidelijk, na deze paar posts van je. En dat is geen drag-threat maar een drag-promise.

Das absoluut een duidelijke keuze tegen jou, en daarmee speel ik absoluut het spel wel.
Het is voor mij totaal onlogisch om me nu tegen Brent of Chippie te keren.
Ik snap echt de keuze die je maakt wel, mij op deze manier direct bedreigen met een drag,
maar ik vind het persoonlijk wel jammer.
Als ik degene ben die hier weggestemd word, dan was jij de laatste persoon geweest die ik had gedragd Monkeysuncle, omdat jij het meest een reden had om tegen mij te stemmen dus jou kon ik het het minst kwalijk nemen.
Dat geldt nog steeds overigens.

Ik ben wel benieuwd hoe je het voor je ziet. Wat verwacht je dat ik doe in deze positie?
Want wat mij betreft maak je het me behoorlijk onmogelijk namelijk, en dat zorgt ervoor dat ik beter voet bij stug kan houden ::vergroot::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #21 Gepost op: 16-08-2021, 23:13:29 »
Eens bjorn, maar het blijft wel een ding bijvoorbeeld een swifty die op monkey gaat stemmen in de finale.

Ik ga never niet op bjorn zoals monkey niet op brent gaat. bjorn gaat niet op mij en brent. en brent zelf ????

Ik heb veel moeten doen om hier te staan, veel drama gehad, tegenslagen. ik was blij toen ik het spel verliet omdat er eindelijk weinig poespas en drama er omheen was. toen ik terug mocht komen dacht ik yes! ik kan weer naar de groep toe en weer strijden met mn bondgenoten. Totdat bleek dat de rest zich alsnog me niet leuk vond en tegen mij ging, again. toen won ik 2 keer een duel zelfs tegen swifty, ik heb het moeilijk gehad dit spel en ik ben teruggekomen om een goed spel te spelen en te strijden voor de f4 plek. en dat is gelukt. ik hoop dat ik de finale meekan maken in deze rollercoaster game. en dat ik niet mee word genomen waar ik sinds iedereen op mij ging bang voor was en dacht dat het geen zin had want iedereen gaat mij meenemen. Maar nu weet ik niet eens hoe we hier uit gaan komen...

Ik hoop gewoon dat we er zonder al te veel drama uit kunnen komen.

En julie willen op elkaar, ik denk voor mezelf dat brent het beste is om te laten gaan voor mijn eigen kansen, niks tegen brent en vond het fantastisch een keer met hem samen te werken omdat ik hem nooit kan pijlen. en ben bang wat ik ook stem dat ik meega :-\\
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #22 Gepost op: 16-08-2021, 23:15:03 »
Ik denk dat Monkeysuncle jou juist een free pass naar de final 2 heeft gegeven met zijn uitspraak van net.
Als jij hem eruit weet te spelen dan dragt hij mij claimt ie.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #23 Gepost op: 16-08-2021, 23:19:27 »
Ik denk dat Monkeysuncle jou juist een free pass naar de final 2 heeft gegeven met zijn uitspraak van net.
Als jij hem eruit weet te spelen dan dragt hij mij claimt ie.

Correct. En Bjorn doet er niks aan om het te voorkomen wat ik dan wel weer grappig en ironisch vind. Je doet nu zo rooms Bjorn, maar jij bent zelf de verrader geweest en nu ga je doen alsof je nooooooit Brent en Chip zou kunnen verraden.

Come on, speel het spel!
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #24 Gepost op: 16-08-2021, 23:26:48 »
Ja iknow maar ik zit gewoon in de knoop met dit alles ::ohno::

Maar waarom zeg je elke keer dat bjorn mensen verraad en wie en hoe, want die dingen die je zei wist ik gewoon. en volgensmij ben jij juist de gene die iedereen verraadde brent bijvoorbeeld :) want je had de hele tijd een f2 met swifty
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #25 Gepost op: 16-08-2021, 23:28:48 »
Ik hoor van jou graag wat ik eraan kan doen. Wat is een overleefbare situatie voor mij?

Je geeft me ook zelf geen voorstel.
Dus aangezien jij op mij van plan bent te stemmen, moet ik maar een manier verzinnen om zowel jou als mijzelf te redden en de vergevenis van een van mijn bondgenoten er ook nog eens bij te verdienen?

Ik vind het overigens ook niet leuk hoe je claimt dat wat ik toe totaal niet het spel spelen is.
Je kunt deze final 4 op heel veel verschillende manieren spelen.
Jouw manier is er een van en mijn manier is er een van.

Alle respect die je voor me had in de afgelopen dagen lijkt ook verdwenen te zijn. En ik doe niet rooms.
Ik vind het tactisch onlogisch om Brent of chipie te verraden omdat zij dat niet bij mij zouden doen.

Wie zou jij hebben weggestemd als de final 4 zou bestaan uit de mensen die jij er oorsprongelijk in wilde.
Mij of Brent?
Die vraag heb je niet beantwoord.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #26 Gepost op: 16-08-2021, 23:34:44 »


en monkey nog een vraagje, waarom zeg je ja ik hoop dat de jury een goeie keuze maakt, maar je wel zegt dat je sowieso op brent gaat stemmen terwijl je mijn verhaal en antwoorden op vragen nog niet heb gehoord?
« Laatst bewerkt op: 17-08-2021, 00:30:00 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #27 Gepost op: 16-08-2021, 23:39:12 »
Morgen verder, bedtijd.

Hopelijk geven we het publiek wel wat vermaak zo.
My fall will be for you

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #28 Gepost op: 16-08-2021, 23:47:27 »
 ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #29 Gepost op: 17-08-2021, 00:08:57 »
Daar wil ik graag aan toevoegen dat ik jou een hele slimme speler vindt die zichzelf gedurende dit spel heel goed heeft weten te beschermen, ik zie je dan ook zeker als kanshebber voor de eindwinst, waardoor ik het gevoel heb dat een stem op jou wel eens in het voordeel van ons alledrie kan zijn.

Laat me dit overigens nog even quoten, want ik wil niet dat het overkomt als iets anders dan een tactische move die bedoeld is om mijn grootste concurrent, Chipies grootste concurrent en Brents grootste concurrent het spel uit te stemmen voordat ie de final 2 in kan komen.

En nee dit is geen asskissing gezien de situatie, je weet al langer dat ik dit vind want dat heb je al verteld.

Dus als je me echt wil overtuigen om niet op je te stemmen, denk ik dat logische argumenten het beter doen dan een drag threat  :-X.
Momenteel voelt een stem op jou nog steeds als de beste keus, maar de deadline is pas over +-21 uur, en alles wat we posten kan iemand beïnvloeden  ::vergroot::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #30 Gepost op: 17-08-2021, 00:09:57 »


Waarom stemmen we niet allemaal op elkaar en laten random.org bepalen wie eruit gaat?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #31 Gepost op: 17-08-2021, 10:28:42 »
Laat me dit overigens nog even quoten, want ik wil niet dat het overkomt als iets anders dan een tactische move die bedoeld is om mijn grootste concurrent, Chipies grootste concurrent en Brents grootste concurrent het spel uit te stemmen voordat ie de final 2 in kan komen.

En nee dit is geen asskissing gezien de situatie, je weet al langer dat ik dit vind want dat heb je al verteld.

Dus als je me echt wil overtuigen om niet op je te stemmen, denk ik dat logische argumenten het beter doen dan een drag threat  :-X.
Momenteel voelt een stem op jou nog steeds als de beste keus, maar de deadline is pas over +-21 uur, en alles wat we posten kan iemand beïnvloeden  ::vergroot::

Weet je wat het is Bjorn, waarom ik je final four spel niet zo leuk vind? Jij bent degene die het voortouw neemt om op mij te stemmen en doet daarbij of je nieuw ontstane driemanschap met Brent en Chip gewoon met je mee moet gaan. Dat zet me in een 3 tegen 1 en ik zie echt wel wie dat bewerkstelligd heeft. Ik speel het spel zoals ik het zie en recht door zee, dus ik ga het dan even niet verpakken terwijl de uitkomst hetzelfde is.

Ik mag je erg graag en heb fijne gesprekken met je gevoerd en ga dat ook na Sequester lekker met je uitpraten (nu een Discord en PM-verbod), maar zoals je het nu neerzet heb je me in een hoek gedreven en zet ik mijn verdediging neer.

Ok ik bied je een keuze: stem op Chip ipv op mij. Doe ik dat ook en dan zien we wel wie Chip meeneemt.

Op wie ik gestemd zou hebben als de final four BABS was? Op jou natuurlijk maar de vraag was of dat tot een meerderheid zou hebben geleid. In de final four is een stem niet altijd definitief, dat zag je in seizoen 4, waar uiteindelijk Brent z'n random.org Josh de das om deed. En ik had het goed spel van je gevonden als je die stem had gebruikt om tegen mij te zeggen: als je op me stemt dan drag ik je. Eigenlijk een beetje wat ik nu doe.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #32 Gepost op: 17-08-2021, 10:31:54 »

en monkey nog een vraagje, waarom zeg je ja ik hoop dat de jury een goeie keuze maakt, maar je wel zegt dat je sowieso op brent gaat stemmen terwijl je mijn verhaal en antwoorden op vragen nog niet heb gehoord?

Ik zeg dat ik Brent een betere kans geef dan jou, maar als ik jury word ga ik echt wel naar de vragen en antwoorden kijken en als die van jou beter zijn dan die van de andere finalist  dan krijg je mijn stem.

Wat betreft het verraad omdat ik een F2 met Swifty had: hoeveel F2's had jij eigenlijk?
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #33 Gepost op: 17-08-2021, 10:36:10 »
Brent, wat denk jij nu? Ik zou denken dat je dit deel van het spel misschien wel het leukst zou vinden, maar je bent een beetje uitgezoned.

Aan jullie alle drie, oprecht no hard feelings als je op mij stemt, ook als je dat nu om strategische redenen doet. Sequester is nou eenmaal een hard spel en dit soort moeilijke gesprekken hoort erbij.
My fall will be for you

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #34 Gepost op: 17-08-2021, 11:20:59 »
Weet je wat? Ik ga gewoon op Mrchipie stemmen. Ik vind het enorm fijn dat Bjorn en MU zo loyaal naar mij toe zijn, en dat ze me niet zouden verraden. Ik zou geen idee hebben waarom ik deze heren plots wel de rug zou moeten toekeren aangezien ze voor mij dit spel naar een beter niveau hebben getild.

Mrchipie geeft zelf aan dat ik zijn voorkeur ben om op te gaan stemmen, dus ik ga voor hem. Dat lijkt me een logische beslissing. Als hij er nu uit moet en me mee zou nemen naar de jury, dan vind ik het best. Dat toont alleen maar aan hoe jaloers hij is op mijn succes!

Ik ben zelf ook een man van mijn woord en bij deze staat mijn keuze vast. Vertrouwen draag ik hoog in het vaandel, verraad des te minder. Wanneer iemand zijn woord breekt, dan ben bereid om diens spel te breken. Daarmee wil ik zeggen dat als ik er nu word uitgestemd, dat ik een verrader met mij meeneem.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #35 Gepost op: 17-08-2021, 14:09:28 »
Weet je wat het is Bjorn, waarom ik je final four spel niet zo leuk vind? Jij bent degene die het voortouw neemt om op mij te stemmen en doet daarbij of je nieuw ontstane driemanschap met Brent en Chip gewoon met je mee moet gaan. Dat zet me in een 3 tegen 1 en ik zie echt wel wie dat bewerkstelligd heeft. Ik speel het spel zoals ik het zie en recht door zee, dus ik ga het dan even niet verpakken terwijl de uitkomst hetzelfde is.

Ik mag je erg graag en heb fijne gesprekken met je gevoerd en ga dat ook na Sequester lekker met je uitpraten (nu een Discord en PM-verbod), maar zoals je het nu neerzet heb je me in een hoek gedreven en zet ik mijn verdediging neer.

Ok ik bied je een keuze: stem op Chip ipv op mij. Doe ik dat ook en dan zien we wel wie Chip meeneemt.

Op wie ik gestemd zou hebben als de final four BABS was? Op jou natuurlijk maar de vraag was of dat tot een meerderheid zou hebben geleid. In de final four is een stem niet altijd definitief, dat zag je in seizoen 4, waar uiteindelijk Brent z'n random.org Josh de das om deed. En ik had het goed spel van je gevonden als je die stem had gebruikt om tegen mij te zeggen: als je op me stemt dan drag ik je. Eigenlijk een beetje wat ik nu doe.

Ik vind t rot om te horen dat het voelt alsof ik je in een hoekje drijf. Mijn plan was inderdaad om het voortouw te nemen tegen jou, deels omdat ik vermoedde dat je zoiets meer zou waarderen dan het volgen van anderen, maar als je dit vervelend vond vind ik dat jammer, dat is nooit mijn intentie geweest.
Toch voelt het niet alsof ik een 3 vs 1 scenario gecreëerd heb, maar eerder alsof wij beide tegen de groep hebben gepitcht waarom wij op elkaar stemmen, zonder dat Chipie of Brent hierin een kant had gekozen. Dat blijkt ook nu weer, aangezien ze beide elkaar lijken te targetten.

Uit je laatste alinea maak ik op dat jij eigenlijk van plan was om precies te doen wat ik nu deed, waarbij je het oke had gevonden als ik daarbij jou had bedreigd met een drag. Zou jij in die positie overtuigd raken om op Swifty te stemmen? Of zou je toch op mij blijven stemmen daar?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #36 Gepost op: 17-08-2021, 14:33:00 »
Ik vind t rot om te horen dat het voelt alsof ik je in een hoekje drijf. Mijn plan was inderdaad om het voortouw te nemen tegen jou, deels omdat ik vermoedde dat je zoiets meer zou waarderen dan het volgen van anderen, maar als je dit vervelend vond vind ik dat jammer, dat is nooit mijn intentie geweest.
Toch voelt het niet alsof ik een 3 vs 1 scenario gecreëerd heb, maar eerder alsof wij beide tegen de groep hebben gepitcht waarom wij op elkaar stemmen, zonder dat Chipie of Brent hierin een kant had gekozen. Dat blijkt ook nu weer, aangezien ze beide elkaar lijken te targetten.

Uit je laatste alinea maak ik op dat jij eigenlijk van plan was om precies te doen wat ik nu deed, waarbij je het oke had gevonden als ik daarbij jou had bedreigd met een drag. Zou jij in die positie overtuigd raken om op Swifty te stemmen? Of zou je toch op mij blijven stemmen daar?

Ik weet niet hoe goed jouw band is met Chip maar mijn band met Swifty was voor mij goed genoeg om zelfs een stem van haar op mij of vice versa te kunnen hebben als het een van ons in een tactisch betere positie zou brengen in de F2. Dus misschien wel ja.

En deze reactie vind ik tof Bjorn, Dank!
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #37 Gepost op: 17-08-2021, 16:59:19 »
Ik ben gewoon eerlijk brent maar door wat bjorn en monkey zeggen was ik eigenlijk van plan ee te gaan met bjorn voor monkey. Omdat ik door wat hij zegt er een naar gevoel aan over hou, want ik was vanaf het begin goed met hem en enige final 2 dus wat je zegt hoeveel f2 ja 1
« Laatst bewerkt op: 17-08-2021, 17:04:24 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #38 Gepost op: 17-08-2021, 17:06:41 »
Ik voorzie op deze manier wel een vervelende situatie Chip. Ik wil eerlijk gezegd niet naar random.org
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [sequester] ronde 7: de laatste 4
« Reactie #39 Gepost op: 17-08-2021, 17:15:04 »
Ik ook niet maar opeens wordt er geswicht naar mij terwijl ik het al hellemaal niet weet en gewoon mn vragen stel en zei alleen mn zegje en voorkeur brent niet dat ik gelojk op hem ga stemmen!
chipsverslaafde <3